Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    I*** o Sztuczna inteligencja ma rządz…
    Olo o SKANDALICZNE słowa eksperta.…
    I*** o Rosyjscy eksperci będą szukać…
    Cyngiel o Sztuczna inteligencja ma rządz…
    Niedźwiedź o Wolne tematy (41 – …
    revers o Wolne tematy (41 – …
    flathead o Rosyjscy eksperci będą szukać…
    Ale dlaczego? o Rosyjscy eksperci będą szukać…
    Olo o Dlaczego Biden wyprosił spotka…
    Marcin o Wolne tematy (41 – …
    Zenon_K o Rosyjscy eksperci będą szukać…
    Maria o Rosyjscy eksperci będą szukać…
    Maria o Lekarz czy zbrodniarz?
    Prowokator o Sztuczna inteligencja ma rządz…
    podczaszy o Wolne tematy (41 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 546 obserwujących.

Co daje nam Ameryka, Zachód i sojusz Polski z nimi?

Posted by Marucha w dniu 2019-03-03 (Niedziela)

Dziś gwałtowny upadek gospodarczy Ameryki powoduje strach wśród jej elit.

Imperatyw śledzenia sytuacji w Ameryce nie wynika z faktu, że jest to „wiodące państwo świata” i „godny podziwu wzorzec do naśladowania”, ani nawet z prozaicznego powodu jej „anglojęzyczności”, który to, czy się nam się to podoba czy nie, sprawuje funkcję języka międzynarodowego, ale dlatego że jest to „najgroźniejsze państwo świata”, w związku z czym od niego zależą losy nas wszystkich.

Przy czym frazę tą używam za Richardem Galustianem, autorem artykułu pt: „Związek pomiędzy imperializmem i syjonizmem, czyli autentyczna oś zła”. Wspomnianą publikację można przeczytać tu:
>https://russia-insider.com/en/connection-between-imperialism-and-zionism-true-axis-evil/ri26410
a poniżej jej streszczenie w języku polskim.

Priorytetem imperiów w ostatnich kilkuset latach było zapewnienie żydowskiej dominacji na bliskim wschodzie. Dziś Izrael mógłby mieć pokój, jeśliby tylko zgodził się na równe prawa dla wszystkich. Jednak warunek ten jest nie do zaakceptowania przez syjonistyczny rząd Netanyahu. Izrael jest państwem gdzie żydzi cieszą się większymi prawami niż inni jego obywatele, włączając w to chrześcijan, gdzie nieuzbrojeni Palestyńczycy, w tym kobiety i dzieci, są codziennie mordowani przez izraelską armię.

To wszystko są merytoryczne obserwacje, ale takie wzmianki o żydach i Izraelu uważane są za „antysemickie”. Ale przecież Arabowie też są Semitami! Wiec powinno się to określać mianem „antyżydowskich”.

W tym miejscu pragnę wtrącić dygresję pochodzącą od innego autora, którego artykuł można przeczytać tu:
>https://www.unz.com/pgiraldi/the-growing-anti-semitism-scam/
a który twierdzi, że dziś termin „antysemita” nie oznacza osoby nienawidzącej żydów, ale osoby nienawidzonej przez nich! W cytowanej publikacji uzasadnia on to drobiazgowo na współczesnych przykładach.

Trudno oprzeć się przekonaniu, że Ameryka nie jest normalnym państwem, tylko zlepkiem narodowości, których przedstawiciele w XVIII wieku wymordowali dziesiątki milionów pokojowo nastawionych Indian, odwrotnie do hollywoodzkiej propagandy, przedstawiających tychże jako „brutalnych czerwonoskórych”. Również Izrael został stworzony w 1947 roku przez emigrantów z Europy na ziemiach arabskiej Palestyny.

Dziś gwałtowny upadek gospodarczy Ameryki powoduje strach wśród jej elit. Ten z kolei, wraz z poczuciem znalezienia się w sytuacji bez wyjścia, materializuje się coraz większą agresywnością oraz „zmianami reżimów” na świecie w celu intensyfikacji rabunku bogactw tych państw w próbie odwrócenia nieuniknionego upadku USA.

Dziś Ameryka wprowadza też prawa, które kryminalizują jakąkolwiek krytykę Izraela. Także nieustanne ataki na Rosję zbliżają nas do katastrofy wojny nuklearnej.

Prezydent Kennedy mitygując kryzys kubański, stwierdził, że „naszym wspólnym mianownikiem jest to że zamieszkujemy tą samą planetę, oddychamy tym samym powietrzem, wychowujemy tu nasze dzieci i wszyscy jesteśmy śmiertelni”.

Współcześni przywódcy Ameryki wydają się nie rozumieć tych oczywistych prawd, nie wspominając już o ich kundlach zainstalowanych w stolicy terytorium pod nazwą „III RP”! A to nie wróży dobrze na przyszłość.

Ignacy Nowopolski
http://drnowopolskiblog.neon24.pl

Komentarze 72 do “Co daje nam Ameryka, Zachód i sojusz Polski z nimi?”

  1. Muni said

    Mam wielu znajomych w USA, naprawdę wielu. Nikt nie zauważył tego oznajmianego w pierwszym zdaniu upadku gospodarczego. Moze mam samych szczęściarzy wsród znajomych? Kryzys to jest, ale w Rosji.

    ————–
    Jasne. W Rosji. Może nam Pan powiedzieć, na czym polega? Bo tak zapodało CNN?
    Admin

  2. Isreal said

    z historii – nic dobrego …

  3. Kojak said

    Sojusz ? To jakis makabryczny zart ! Polska jest czescia kryminalnego zydowskiego ukladu ! Syjonisci z Polski na komende i w podskokach tylko wykonuja wszelkie kryminalne polecenia swoich zydowskich kryminalistow z Usraela ! Tylko i tyle i absolutnie nic poza tym !

  4. Martusia said

    @ 1

    Prosze zagladac na Zero Hedge, Inforwars lub UNZ to sie oczy otworza kazdemu, watpiacemu w prawde, gorzka w pierwszym zdaniu powyzszego tekstu. Ostatnio czytalam (chyba wczoraj), ze dlugi juz sa niesplacalne i ekonomisci wroza galopujaca inflacje dolara.

  5. Maverick said

    Ameryka jest niewypłacalna, dolar jest warty mniej niż papier na którym jest wydrukowany, jego falszywą wartością jest wywoływanie wojen, rewolucji aby przejąć dobra i złoża swoich podbitych wasali. Jak narazie wartość dolara jest podparta pociskami nuklearnymi. Jednak sytuacja zmienia się bardzo szybko, a Ameryka tzn. jej żydowskie tego faktu nie zaakceptują i rozpętają wojnę, Pozostało nam maksymalnie 10 lat a może mniej.

  6. RomanK said

    Panie Gajowy ..pan wybaczy, ale to pan Nowopolski i pan brzmicie, jak ……echo CNN:-)))))
    Oczywiscie kto by slucha takich dupkow jak ja czy pan Miecvzyslaw czy paru innych, ktorzy tu mieszkaja lata, maja oczy i pracuja….skoro zawsze mozna sluchac tych co maja gadfane i mowia jak nam pasuje:-)))))
    Niech posluzy sie takim prostym wzorem jaki sam wymyslilem..na zmierzenie, jak w jakim kraju stoi jego ekonomia:
    W = D i/ 8….
    Di- ilosc godzin pracy oplaconej minimalna stawka, niezbedna do pokrycia kosztow zycia na jeden die4n….
    Tzn jesli stawka min wynosi 10 dollarow…..na godz….a koszt utrzymania dziennego 80 dollarow
    piszemy:
    8 / 8 = 1. tzn ze to jest normalna ekonomia….. wszedzie tam gdzie wspolczynnik wynosi ponad 1 ekonomie sa slabsze w zaleznosci od wskaznika….tam gdzie sa ponizej 1 swiadczy o silnej ekonomii.
    Wspolczynnik bezrobcia tez swiadczy o czyms ..w chwili obecnej w US wynosi ok 4,8% tzn ze pracuja nawet ci co zazwyczaj praktycznie nie chca pracowac wcale…ale ktos ich jakos zmusza:-0))

  7. RomanK said

    rudno oprzeć się przekonaniu, że Ameryka nie jest normalnym państwem, tylko zlepkiem narodowości, których przedstawiciele w XVIII wieku wymordowali dziesiątki milionów pokojowo nastawionych Indian, odwrotnie do hollywoodzkiej propagandy, przedstawiających tychże jako „brutalnych czerwonoskórych”. Również Izrael został stworzony w 1947 roku przez emigrantów z Europy na ziemiach arabskiej Palestyny.

    Zastanawiam sie czy pan Ignacy nei potrzebuje pomocy …fachowej pomcy????:-)))))

  8. lewarek.pl said

    Nie byłem w Ameryce i jej nie znam. Czytam za to co jakiś czas, że w Ameryce jest kryzys i stoi ona na krawędzi upadku. Ale patrząc na działania tego imperium nie widzę tego. Również z samej Ameryki nie napływają wieści świadczące o kryzysie ani politycznym, ani gospodarczym. Drukowanie pustych dolarów (co Ameryka robi od dziesięcioleci) niczym amerykańskiej gospodarce nie grozi, dopóki imperium ma sposoby (a ma!) na zapewnienie wymiany tych dolarów na konkretne dobra. Dług publiczny nie ma znaczenia, bo imperium jest dość silne zewnętrznie i wewnętrznie aby się nim nie przejmować. Na czym więc polega ów kryzys? Czy jest jakaś wiarygodna analiza, która by rzeczowo przedstawiała sytuację imperium?
    Bo na razie takie gadanie o kryzysie w Ameryce, która podbija coraz to nowe terytoria, wygląda mi na pobożne życzenie.

    ——
    Czy istotnie podbija? Czy wpływy USA rosną?
    Admin

  9. Marucha said

    Re 6:
    Panie Romanie, ani jednym słówkiem nie zahaczyłem nigdy ani o zarobki w USA, ani o bezrobocie, ani o menu w knajpach, ani o jakość amerykańskich domów, ani o pogodę, ani o jakość wody w wodociągach.
    Piszę tylko i wyłącznie o polityce zagranicznej USA – czyli o bezkarnym bandytyzmie ichnich „elit” wobec państw trzecich.
    Ile jeszcze razy mam to przypominać?

    Re 7:
    A czy było inaczej, niż pisze p. Nowopolski?

  10. Strach przed Imperium America jest wyjątkowy,zwłaszcza w mediach,które nie podają problemów w domach dla bezdomnych,w USA.Do dzisiaj media milczą o slamsach w metropoliach w USA,,szczurach w N.Y. chorobach zakażnych,o AIDS i makabrycznych cenach za leczenie i leki w USA.Imperium z którego uciekają Amerykanie do EU aby się leczyć,w tym w Niemczech i w Polsce?Mają szanse ale mają problemy w EU, z zakładaniem konta bankowego,gdyz wydział finansowy w USA..czuwa.Dla mnie to nie ma znaczenia ale to jest forma dyktatury a nie demokracji.

    Pomijam miejsca pracy w EU dzięki google,amazon,Visa,Mastercard itd

    My w EU, nawet nie posiadami w EU Parlamencie, własnego systemu komputerowego gdyż tylko windows i unix mają zgodę administracji USA.
    Zgodę EU administracji.Temat cholernie trudny gdyz rośnie liczba szpicli donoszących na mieszkańców EU,którzy krytykują okupację administracji USA w EU.Jak za czasów pseudo komunistów czy też za czasów Hitlera?

    Jest jedyny przepis prawny w USA,oprócz ławy przysięgłych,który musi być w strachliwej EU: dzieci muszą być przekazywane ,w kryzysowych sytuacjach(choroby rodziców)rodzinie a nie urzędom,handlującym dziećmi w EU,za 3000-7000 Euro miesięcznie,dla domów dziecka.

  11. Lelkumpolelkum said

    Nic a Nic .??No moze dla polsko=jezycznej choloty Ktora sie podaje za politykow Polskich.To tak moga bezkarnie sprzedawac niszczyc demolowac Panstwo przy uspionej ;w wiekszosci umyslowej Polakow.Noi jak kto zmienic???????
    Bierny opor poprzez Nie chodzenie do pracy dla zachodnich korporacji Zrobic jeden dzien bez pracy Ale to musza zrobic wszyscy Polacy wszyscy .
    Doslownie wszystko stoi.Banki Kolei Komunikacja autobusowa wszelkie urzedy sklepy wielko=powieszchniowe np.Lidle Kauflandy Media Markety Tesco intermarche itp.W ten sposob tylko w ten sposob Gdyz innnego wyjscia nie widze.

  12. RomanK said

    Wlasnei Bojkot…nie kupujemy produktow w supermarketach, nie uzywamy drog szybkiego ruchu, nie tankujemy w stacjac h beznzynowych i nie uzywamy sraczykow…nie uzywamy kanalizacji i wodociagow totalny bojkot……Naswinimy sobie , powypierdalamy wszystko z koszy , kontenerow…niech i wiatr ma ucieche,,,,
    Niech wroci Komuna!!!!!!! I swojski smrod i brud:-)))) o i kartki na wszystko:-)))))
    Nie uzywac nic co nam dala Ameryka i Zachod!!!!! Puki my zyjemy!!!!! Q,,rwaaaa!
    Kazdemu po starym rowerze i radio, szwedka i beretka!!!!! O i wylaCZYMY PRAd!!!~!

  13. maximus7 said

    @1MUNI
    Nie wiem w jakich stanach przebywają pana znajomi, ale ja mieszkajac tutaj od 20 lat ze smutkiem i coraz wiekszym przerazeniem obserwuje upadek tego panstwa. I to jest staczanie sie na wielu plaszczyznach i dziedzinach. Nie wiem o jakich szczesciarzach pan pisze, ale nie da sie ukryc rosnacej inflacji, zmianach w sferze obyczajow gwaltownie rosnacego rozwarstwienia w bogactwie i dochodach, niknaca klasa srednia itd. itd. Moglbym tak dlugo wyliczac i to nie na podstawie tego co przeczytalem ale z wlasnych doswiadczen i obserwacji. Nigdy bym nie pomyslal ze mozna dobrze prosperujace spoleczenstwo w tak krotkim czasie przeksztalcic w takie….cos. Nie wiem jak jest teraz w Rosji bo bylem tam bardzo dawno temu, ale chyba nie maja tam (jeszcze?) jedzenia GMO bo tutaj tym świnstwem z jedzenia, owocow , warzyw zrobili jakąś niejadalną paszę, nie wiem czy mają parady zboczenców na ulicach, aborcje do 9 miesiaca ciaży, zjechana infrastrukturę komunikacyjną, zniknięcie całych branż i gałezi produkcji w krótkim czasie ..i mozna tę wyliczankę ciagnąć bardzo długo. Może w Rosji jest kryzys, tego nie wiem ale tutaj to juz jest napewno katastrofa i naprawdę trzeba być ślepym żeby tego nie widzieć.

  14. Miet said

    Panie Marku, no ładnie to Pan opisuje, tylko nie wiem czy to jest tak jak jest, czy to Pan chciałby aby było, tak jak Pan chciałby.

    Mam propozycję – „nie do odrzucenia” – niech Pan przyjedzie do mnie, wikt i opierunek zapewniam.
    Pojedziemy razem do San Francisco i to od razu w jedno miejsce, które dobrze znam.
    To będzie takie małe obozowisko tzw. bezdomnych pod wiaduktem autostrady I-80.
    Ja Pana tam wysadzę i będę czekał aż Pan tym bezdomnym zaproponuje, co ja też zapewniam.
    A mianowicie, przeprowadzkę do domu z dachem nad głową i z wodą bierzącą – za bardzo małą zapłatę w formie nieciężkiej pracy fizycznej ale z tą jedną niewygodą, że kolesiów narkotykowych tam nie będzie.
    Panie Lipski będzie fajnie, jeżeli Pan ujdzie z życiem.:-)))

    A jeszcze odnośnie tych szczurów, chorób zakaźnych, których Pan bardzo nie lubi, czy może mi Pan wskazać kraj, gdzie ich nie ma???
    Byłoby fajnie taki kraj poznać.

  15. Re: 20 Maximus…
    Oto takie sa „szatany zjednoczonego zydostwa w Ameryce Polnocnej”…
    oparte glownie na klamstwie – bull…shit’cie”…Widze to na codzien jak „pompuja sie…”…

    „londowanie” na „ksienzycu”…..(kalifornijskim)…

    ===========================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  16. Troll Polonii said

    Ja tak sobie wyobrazam, ze nie wazne co Amerykanie mysla o sobie; wazne co mysla o polityce USA inne narody, zwlaszcza te podbite.

    Klasycznym przykladem sa ostatnie proby rozmowy Kima z Korei Pln. z prezydentem USA w Hanoi.
    Amerykanie wiedza, ze to Trump przerwal rozmowe z Kimem.
    Tymczasem, cala Azja podaje, ze to Kim zabral sie i wyszedl bo uwazal ze nie ma o czym gadac z glupkiem.
    Trump probowal potem zalagodzic dosc niezrecznie caly incydent nazywajac to ‚przyjaznym rozstaniem’.
    W USA Trump zostal przyjety z zachwytem jak to ‚madrze zalatwil Kima”.
    Ze takie male gowniane panstewko jak Korea Polnocna jest w stanie pokazac Trumpowi dwa palce – chyba jednak nie najlepiej swiadczy o potedze USA.
    Nawet nie bardzo mnie dziwi zachwyt nad Ameryka i amerykanskim eldoradem niektorych mieszkancow USA.
    Zachwyceni, ze maja pelne brzuchy bo USA okrada i rabuje inne kraje, zeby pasibrzuchy mialy co jesc , skanduja „bwana kubwa’ i bija brawa jak wielki wodz-kacyk przemawia. I to jak przemawia! Rekami i fryzyra!

    No i jak mawial nasz PRL-owski zartownis, S.J. Lec:
    Okna najlepiej zaslonic gazeta.

    Ameryka tonie w zachwytach nad soba: jacy madrzy, wyjatkowi, Franklin to nawet piorunochron wymyslil!.
    Dlatego przecietnego amerykanskiego pasibrzucha malo obchodzi, ze w Wietnamie zginelo ponad 50 tysiecy amerykanskich zolnierzy zupelnie za nic!! Chyba po to tylko, zeby w ciagle komunistycznym Hanoi, komunista z Polnocnej Korei pokazal przywodcy swiata dwa palce i odwrocil sie plecami.
    Czy przecietny kowboj zastanawia sie ilu Amerykanow zginelo w Afganistanie i co robia tam wojska amerykanskie od tylu lat?
    Wprowadzaja demokracje???. czy pacyfikacje?

    Zalaczona mapka pokazuje co mozna jeszcze ukrasc w Afganistanie, zeby pasibrzuchy mialy co zrec i zeby mialy sile skandowac: bwana kubwa!
    I nie wazne, ze w czasie kampanii wyborczej w 2015 roku sam Wielki Biznesman i kandydat na prezydenta opowiadal w CNN:
    „Inwazja Afganistanu byla ogromnym bledem. Niemniej jednak wojska USA musza pozostawac w Afganistanie bo inaczej …rzad w Kabulu upadnie”
    Jest to piekne oswiadczenie wyjete z ust sredniowiecznego bohatera z komedii sowizdrzalskiej o zolnierzu chwalipiecie.
    Kogut Chantaclier z Opowiesci z Canterbury sie klania! Dyl Sowizdrzal na steroidach!
    A tymczasem spojrzmy na mapke kradzionych mineralow w Afganistanie:
    zelazo miedz, kobalt, zloto, molibden, nioblum, ziemie rzadkie, asbest, srebro, aluminium, grafit, potas, lapis lazuli, fluorit, olow, cynk, mercury (rtec), stront, talk, magnez, kaolin, lithium (ogromne poklady)
    Do tego dochodza bogate pola makowe. USA jest glownym producentem heroiny, ktora przynosi ogromne zyski calej skorumpowanej administracji USA.

    Przeklenstwo Afganistanu to ich naturalne bogactwo, ktore spowodowalo najdluzsza wojne USA.

    Nielegalni emigranci w Afganistanie:

    Afghanistan and the Curse of Natural Resources: The Trump Administration Continues America’s Longest War – Global ResearchGlobal Research – Centre for Research on Globalization

    https://www.globalresearch.ca/afghanistan-and-the-curse-of-natural-resources-the-trump-administration-continues-americas-longest-war/5595800?utm_campaign=magnet&utm_source=article_page&utm_medium=related_articles

    A jakie piekne szmaragdy mozna Afganom ukrasc!! Zeby panienki z Holywood mialy sie z czym pokazac na „Oskarach”.
    Afghanistan’s Secret Billion Dollar Emerald Mines – YouTube

    Jaki jest koszt tych afganskich awantur?
    Tylko w ubieglym roku zboje zrzucily 6 tysiecy bomb na …wiejska biedote i zniszczyly setki wiosek Afganom.. Bo zycie ludzkie sie juz dawno nie liczy. Nikt nie liczy trupow w Afganistanie. Od lat.

    Zobaczmy co mowia o kosztach wojny sami Amerykanie:
    No bo skoro podatnik amerykanski funduje grabiez Afganistanu – to znaczy, ze te wszystkie pasibrzuchy co placa podatki na mordowanie narodow – sa wspolwinni w morderstwie: wazne, zeby brzuchy byly pelne

    Afghanistan’s sweet sixteen & $21 trillion lost (E580) RT — Watching the Hawks
    https://www.rt.com/shows/watching-the-hawks/406199-war-afghanistan-us-anniversary/

    Posluchajmy jak ladnie graja:
    US Soldiers guarding opium in Afghanistan – YouTube

    What a wonderful world

    Afganistan jest jednym z 50 panstw aktualnie okradanych

  17. Easy Rider said

    Historycznie rzecz biorąc, nie wychodziliśmy dobrze na fraternizacji z żydo-Zachodem, a teraz, w układzie Chujni Jewrejskiej, dalsze w nim pozostawanie staje się coraz bardziej niebezpieczne. To samo dotyczy NATO. Nasze miejsce jest w układzie euro-azjatyckim, nie atlantyckim, gdyż taka jest nasza historia i genetyka.

    Nie musimy mieć żadnych kompleksów wobec Jewropy, gdyż jesteśmy potomkami potężnej cywilizacji Ario-Słowiańskiej, która sięgała od Renu po Ocean Spokojny. Wg badań genetycznych, jesteśmy u siebie od ponad 10 tys. lat. To nieprawda, że w 966 r. niemal „zeszliśmy z drzew”, gdyż taka jest wersja historii, napisana przez naszych wrogów.

  18. Do 13.Dziękuję za zaproszenie.Byłem, żyłem z zyskami.W San Francisco. Slamsy są również w Londynie,w Paryżu,w Berlinie tak jak domy dla bezdomnych, z regulaminem.Wraz z wzrastającymi cenami za nieruchomościi.Narkomani są również w EU. Ma Pan rację
    Zawodowi bezdomni, żebracy, chorzy ,których
    nie stać na wykupienie leków?Uważam, że system służby zdrowia w USA, gdyby wprowadzono w EU,był by przyczyną wybuchu, krwawej wojny w EU.Mieszkańców EU z administracjami w danym europejskim państwie.
    Wiem, że nie wolno krytykować Imperium America i jej administracji tak jak zakazana jest krytyka biedy w Izraelu.
    Rozumiem Amerykanów ale proszę zrozumieć kraje w EU,okupowane od roku 45,przez administracje USA(do dzisiaj) i jej wojsko.Rozumiem,że Polonia w USA nie ma ochoty na życie w Polsce,w EU,gdyż przepisy prawne ,pomimo służby zdrowia,są wielkim ryzykiem dla egzystencji.Wiem, że pomimo tęsknoty,seniorzy z Polonii,boją się żyć w Polsce.Piszę o swojej rodzinie. Znam przyczyny. Pytanie.
    Z imperium America czy też bez Imperium America?Z Chinami czy też z Rosją?Jako milioner czy też jako pracownik?

  19. Maverick said

    CHCIWOŚĆ

    Na pewno wielu z Was widziało jak Trump był wściekły podczas spotkania z Kimem. Co takiego mógł zaproponować Trump Kimowi ? Na pewno obiecał że inżynierowie z Nowego Jorku i Londynu uczynią Koreę Północną krajem mlekiem i miodem płynącym, że przybędą zaraz Korei z pomocą liczni bankierzy, którzy zaoferują Koreańczykom wspaniałe kredyty o zmiennej stopie procentowej, najlepiej we frankach, zabezpieczone hipotekami na tym co naród koreański swoją ciężką pracą przez dekady wybudował.

    Co jeszcze Trump KImowi mógł zaproponować ? Na pewno to że Kim i paru generałów z wojska i służb zostanie obsypanych bogactwem. Będą mieli po 1000 hurys za życia, worki kokainy, dobre kredyty w kasynach gry, zniżki w centrach handlowych i sieciówkach, łaskawych sędziów i prokuratorów, a nawet postawią im ołtarze Baala, na których będą mogli składać w ofierze dzieci porywane z Palestyny, Argentyny, czy innych dzikich krain .Wystarczy że Kim, jak Ukraina, zrzeknie się broni jądrowej i pozwoli wejść korporacjom zachodu do Korei.

    Oczywiście, co jest zrozumiałe Kim ma powierzyć w dobre amerykańskie ręce wszelkie bogactwa Korei, przede wszystkim metale ziem rzadkich, wodę, energetykę, przemysł i rolnictwo. Kim chyba jednak nie chce być bogaty, co mocno rozsierdziło Trumpa. Trump nie może pojąć jak można odrzucić tak cudowną propozycję od najlepszej demokracji świata ?!

    A może co innego tak rozsierdziło dobrego, amerykańskiego samarytanina ? Czyżby jakieś kłopoty z operacją niesienia wolności Wenezueli ? Tak, z Bogoty przyszły hiobowe wieści. Otóż Grupa z Limy ( Grupo de Lima ) zrzeszająca Argentynę, Brazylię, Kanadę, Chile, Kolumbię, Gwatemalę, Honduras, Panamę, Paragwaj, Peru i Wenezuelę uchwaliła jednogłośnie rezolucję wykluczającą jakąkolwiek interwencje zbrojną w Wenezueli. Obecny na spotkaniu Mike Pence mia całą noc wyć na balkonie do księżyca. Lamentował i żalił się Baalowi , że takie piękne bombki nie spadną na wenezuelskie kobiety i dzieci. Przecież rozpisano nawet konkurs na najlepszy napis na bombce , na najpiękniejsze życzenia od narodu amerykańskiego dla narodu wenezuelskiego. Tyle dobra się zmarnuje !

    Kiedy doszły do Trumpa wieści , że w tej obrażającej demokrację nasiadówce paru pętaków z dzikich krain brał udział przedstawiciel Kanady i głosował za rezolucją, miarka się przebrała. Oliwy do ognia dolał Trudeau deklarując razem z państwami Grupy z Limy utworzenie funduszu pomocy dla Wenezueli, by uspokoić nastroje w kraju i by głód nie odebrał Wenezuelczykom trzeźwego spojrzenia na przyjaciół z Londynu i Waszyngtonu. Kanada zapowiedziała że natychmiast pokryje swój udział w funduszu pomocowym w wysokości 53 milionów dolarów kanadyjskich.

    Reakcja najlepszej demokracji świata była natychmiastowa, wybuchł w Kanadzie skandal polityczny związany z firmą SNC-Lavalin. Obserwatorzy z najlepszej demokracji świata grzmieli , że rząd Trudeau musi upaść. Trudeau tłumaczył , ze rząd w sprawie SNC-Lavallin musiał dokonać trudnego wyboru, bo firma ta zatrudnia ponad 50 000 ludzi. Zdaje się że to najlepsza demokracja świata jako pierwsza na świecie opatentowała pomysł, że najwięksi upaść nie mogą, nawet wtedy gdy okradną wszystkich do kości.

    Obrońcy pokoju i demokracji nie składają broni, polecili udać się agentowi Guaido do Ekwadoru, pieszczotliwie nazywanym drugą Jerozolimą , kraju nie zrzeszonego w Grupie z Limy. Stamtąd nawołuje do walki i konfrontacji , próbując wywołać zamieszki sterowane z dystansu, jakie mogłyby dać bliskiej jego sercu armii najlepszej demokracji świata powód do zrzucenia bombek z uranem na wenezuelskie kobiety i dzieci. Nie da się jednak ukryć że Dobry Wujek Trump obawia się o zdrowie i życie swojego pupila, bo Wenezuelczycy przejrzeli podobno na oczy.

    Oddaliła się perspektywa szybkiego zdobycia koreańskich metali ziem rzadkich , koreańskiego złota, srebra i innych aktywów. Oddala się wizja wielkich łupów w Wenezueli. Rozgniewany Trump polecił buchnąć łupy stworzonej przez najlepszą demokrację świata armii ISIS. Przyparci do muru wspólnicy Waszyngtonu musieli oddać złoto, tony dolarów, i zrabowane dzieła sztuki i architektury w zamian za gwarancje bezpieczeństwa. I tu nie obeszło się bez problemów, nikt nie chce przytlić waszyngtońskich sierot, a znane z waleczności oddziały kurdyjskich kobiet są coraz bliżej.

  20. Ad 14

  21. Troll Polonii said

    A Stany Zjednoczone nie maja niczego do zaproponowania oprocz
    ‚zmiany rezimu’ przy czym powinny zaczac od siebie.
    Nikogo nie obchodzi co robia bezrobotni i narkomani w slumsach San Francisco. Sam fakt, ze istnieje tak ogromny margines spoleczny juz mowi sam za siebie.Miliony ludzi w prywatnych wiezieniach!!
    Nie znam drugiego kraju, w ktorym tak nagminne dzieci strzelaja do swoich kolegow szkolnych i do tego na terenie szkoly..

    W Polsce nie bylo slumsow mimo, ze kraj byl kompletnie zburzony w czasie wojny. Nie ma slumsow w Czechach i nigdy nie bylo.

    USA szacunkowo ma ca 350 milionow mieszkancow z czego 40 milionow nie moze znalezc pracy.
    A teraz: wyobrazmy sobie, ze w USA mieszka niemal poltora miliarda ludzi, tak jak w Chinach.
    W Chinach nie ma bezrobocia, nie ma bezdomnych.
    Ciagle sa jeszcze biedni i w obecnej pieciolatce planuja Chiny walke z ubostwem. Amerykanom na razie nie przyszlo to do glowy.
    W Chinach nie ma analfabetow, ktorzy ukonczyli szkole!!
    No i w Chinach jest podobno gowno nie demokracja bo panuje komunizm.
    Wiele osob, ktorym wbito do pustych glow, ze nie ma lepszego systemu jak w USA nawet nie zauwazylo z jaka swoboda Chinczycy wedruja po swiecie i nie strzelaja, nie bombarduja, nie gwalca – zakladaja biznesy bez straszenia sankcjami.
    Jesli o mnie chodzi, to kowboje moga sie kisic we wlasnym grajdolku.
    Klopot w tym, ze probuja zaraze dehumanizacji rozwlec po swiecie.

    Monsanto ma prawo mordowac ludzi truciznami, zanieczyszczac srodowisko naturalne na calej planecie.
    Big Farma ma prawo oplacac falszywe raporty naukowe i zmuszac populacje swiata do samounicestwienia.
    USA ma prawo mordowac cywilna populacje swiata zakazana bronia: biologiczna, chemiczna, bakteriologiczna.
    USA ma prawo narkotyzowac swiat, zarabiac na mordowaniu ludzi, torturowac niewinnych, nakladac nieludzkie sankcje na suwerenne kraje i morzyc glodem miliony dzieci na swiecie.

    Pewien sprytny Pakistanczyk okreslil Stany Zjednoczone krotko:
    „Slepa kobra z demencja”.
    Kto w USA pamieta jeszcze Hiroszime, Nagasaki, mordowanie cywilnych mieszkancow Wietnamu napalmem, totalne zniszczenie 70% Korei w czasie wojny koreanskiej?
    Czy Amerykanie pamietaja, ze juz po kapitulacji Niemiec wymordowali poltora miliona niemieckich cywilow?
    Czy pamietaja bombardowanie Libii, Iraku , Syrii, Pakistanu i Afganistanu?
    Czy zapomnieli, ze bombardowali Jugoslawie bombami uranowymi?
    Co im zrobilil Polacy , ze nalozyli sankcje na cywilna ludnosc?
    Przeciez sankcje najbardziej uderzaja w ludnosc cywilna; kobiety i dzieci.

    Nielegalni emigranci w Afganistanie:
    Oprocz codziennej dawki terroryzmu i masowych morderstw, w muzulmanskim kraju emigranci-okupanci urzadzaja orgie pijackie i narkomanskie.

    Stunning Alcohol Abuse Revealed at U.S. Embassy in Afghanistan – Global ResearchGlobal Research – Centre for Research on Globalization

    https://www.globalresearch.ca/stunning-alcohol-abuse-revealed-at-u-s-embassy-in-afghanistan/30316?utm_campaign=magnet&utm_source=article_page&utm_medium=related_articles

  22. NIC.

  23. Ad. 7

    rudno oprzeć się przekonaniu, że Ameryka nie jest normalnym państwem, tylko zlepkiem narodowości

    Kanada też jest zlepkiem narodowości.

  24. Marucha said

    Re 21:
    Ja wiem, że to swoista ironia… Ale nie zrównujmy imigrantów z najeźdźcami.

  25. lopek said

    „Dziś gwałtowny upadek gospodarczy Ameryki powoduje strach wśród jej elit.”
    =========
    Analizując świat tylko przez pryzmat Ameryki – prowadzi to na manowce. Czarci pomiot na obecnym etapie wyniszcza całą biała rasę równolegle na wszystkich kontynentach. Totalna, obligatoryjna i niejako z urzędu demoralizacja – musi przełożyć się na jakość życia. Ponadto przeniesienie produkcji do Azji ma uczynić kraje białego człowieka niedostosowanymi do życia. Ma je uczynić małymi dziećmi we mgle – nie wiedzącymi skąd się bierze żywność, ubranie, pralka, etc. Do tego dochodzi inwazja kolorowego, kryminalnego elementu na kraje białego człowieka – pod czujnym okiem czarciego pomiotu. Nietrudno się domyśleć, że aby tak przygotowana ludzka mieszanka wybuchła – wystarczy spowodować globalny kryzys – tak aby nawet podkoszulka nie dotarła z Azji do żadnego kraju białego człowieka.- nie wspominając o zamrożonym cieście na bułki.
    Wniosek?
    Trwa jednostronna wojna czarciego pomiotu z ludzkością stworzona przez Boga – o panowanie na Ziemi i zrównanie człowieka ze zwierzętami. Na koniec – nie wiem czy żółta rasa zdaje sobie sprawę z tego, że jest następną rasą do wyniszczenia – po rasie białej.

  26. Moher49 said

    Byłem, widziałem, pracowałem. Spotkałem wielu przyzwoitych ludzi, starych imigrantów z Polski, którzy po polsku już nie mówią, Niemców i rodowitych Amerykanów. Polityką się raczej nie interesują, ale stosunek do żydów taki sam jak w Polsce.

    @25, p. Lopek. Czytałem kiedyś (~20 lat temu) jakiegoś zakonnego myśliciela. Pisał, że biała rasa jest w stanie agonalnym, żółta rasa jest w rozkwicie, natomiast budzi się rasa czarna. Nie będzie mnie już, kiedy w Europie będzie RPA.

  27. Kar said

    re:23/Krz/Kanada też jest zlepkiem narodowości.

    ..jednak Stany maja tzw. „face”..czego wybitnie brakuje Kanadzie.., nie moglem nigdy dojsc o co biega w tym cukierkowo-zakamuflowanym „kanadyjskim” systemie. Po latach patrze do tylu i widze Kanade tylko jako emigracyjny wor do ktorego skwapliwie upycha sie kolor z calego swiata..

  28. Olo said

    Gdy żydowscy bandyci z Londynu i Nowego Jorku szybko nie dostaną ropy z Wenezueli, to nie będzie ich stać na agresję przeciwko Iranowi czy chociażby dalsze finansowanie bandyckiego tworu w Palestynie, a co dopiero myśleć o wojowaniu z Rosja czy Chinami. Tak więc nie będzie środków na dalsze finansowanie i zbrojenie bandyckiego państwa położonego w Palestynie, jak i na bezpieczne ewakuowanie żydostwa na teren Ukrainy czy Polin. Na razie mają cały czas same niepowodzenia: przegrali wojnę w Syrii, uciekł im Krym przeznaczony pod żydowskie osadnictwo, Kim gra im na nosie, a Wenezuela dalej twardo się trzyma. A żydowskie płazińce są coraz bardziej głodne. To jest własnie ten upadek…

  29. Troll Polonii said

    24
    Marucha
    Przeciez caly czas zrownujemy uchodzcow z najezdzcami.
    Jak pan pewnie zauwazyl, ja nie lubie wielkich hasel i koturnowych deklaracji.
    I wierze, ze Pan Bog jakos kazal nam sie dzielic tym padolem. Miejsca starczy dla wszystkich.
    To Bog nas osadzi na koncu. Ja nie jestem prorokiem ani upowaznionym sedzia ludzkich dusz.
    Wiem jedno: Bog zakazal mi zabijac.
    Chrystus zakazal rzucac kamieniem w drugiego czlowieka.
    Do nauk religijnych dochodza jeszcze prywatne doswiadczenia , ktore potwierdzaja i wole Boga i nasze wobec Boga obowiazki.
    Mnie wyratowano (wygrzebano ) z gruzow dwa razy. I za kazdym razem byly to naloty bombowe.
    Czy byl pan kiedys uchodzca we wlasnym kraju?

  30. Marucha said

    Re 29:
    Chyba mnie Pan nie zrozumiał.
    Zaprotestowałem przeciwko nazywaniu „imigrantami” (nawet sarkastycznie) najeźdźców z czołgami, rakietnicami i bombami.
    Imigranci mogą być legalni lub nielegalni. Łączy ich chęć osiedlenia się w jakimś kraju.
    Najeźdźcy są bandytami. Kraj. który najechali. chcą ograbić i zniszczyć, a ludzi wymordować.

    PS. Bóg nie zakazał zabijać. Zakazał mordować. To nie to samo.

  31. Troll Polonii said

    30
    Marucha
    Bardzo dobrze zrozumialem. Ale musialem troszke dodac od siebie. Moze troszke za duzo.
    Nie lubie pisac o sobie.
    Ja pana bardzo dobrze rozumiem. Nawet wtedy gdy sie nie zgadzamy.
    Szanuje siebie i szanuje gajowke.
    Bo z byle kim to ja sie nie zadaje. Nie moge obrazac samego siebie , ze mnie nie stac na lepsze towarzystwo.. wiec szanuje nawet tych dyskutantow , ktorzy maja bardzo rozne zdanie.
    Przeciez nie jestesmy zrobieni na tasmie produkcyjnej. Mamy inne doswiadczenia, wyksztalcenie, poglady, nawet tradycje rodzinne. I inne, czesto bardzo inne wiadomosci.
    Wspolna to mamy burze dziejow narodu polskiego.
    Prawde mowiac, mnie bardziej interesuja wiadomosci na gajowce i opinia o zdarzeniach niz sami dyskutanci (przepraszam dyskutantow)
    Roznica pogladow pomaga mi zrozumiec nasz narodowy problem: nie mamy recepty ma model Idealnej Polski.
    A reszta, to czesto desperackie pyskowki „O Poprawie Rzeczypospolitej”.
    Zdarza sie.

  32. RomanK said

    Jedno mnie dziwi…majac takie argumenty jakie serwuje Gajowka przez kilku Trolli…i obraz „szatanof sjenoczonych” przez nich malowany/////
    ! Nie ustaje Inwazja emigrantow formujacych coraz to nwe konwoje w liczbie kilkunastu tysiecy i atakujacych granice USA, z ladu morza i powietrza …a rzady staraja zalatwiac mozliwosci ruchu bezdewizowego????
    Gdzie tu logika?????
    Prosze jak sie Troll pieknie przedstawil:-)))))) Gajowemu:-))))
    Trolu powiedz Aaaaaaaaaaa…zeby bylo wiadomo, gdzie geba , a gdzie dupa//////

  33. Marucha said

    Re 32:
    Mógłbym Panu, Panie Romanie, odpowiedzieć zacytowaniem znanego powiedzonka o milionach much, które nie mogą się mylić. Ale postaram się być bardziej serio.

    Pan znów myli amerykańską politykę wewnętrzną (w tym poziom życia w USA) z polityką zewnętrzną.

    Otóż nie przeczę, że poziom życia w USA jest lepszy, niż w tych krajach, skąd ciągną doń imigranci – i dla wielu z nich zamieszkanie w Stanach Zjednoczonych to szczyt marzeń.

    Ale nam w ogóle nie o to chodzi – co przypominam już nie wiem, który raz.
    Nam chodzi o bandytyzm USA na arenie międzynarodowej… o nieustanne podtrzymywanie stanu zapalnego na Bliskim Wschodzie przez bezwarunkowe popieranie Żydolandii… o ich porażającą bezczelność wreszcie.

    Pan się dziwi, że każdy chce, aby ten skurwysyn co terroryzuje całe osiedle w końcu dostał łomot?

  34. Re: 32 RomanK…
    Obiecuje, ze juz nie „bendem” krytykowal dobrego samopoczucia amerykanskiego „imperium dobrobytu” i „demon-kracji”, ale wszystkim zamieszkujacym Polnocna Ameryke (USA i Kanade) polecam zrobic sobie „zapasik na czarna godzine” na conajmniej 6 miesiecy…I to szybko, poki na polkach nie doszlo do tego, ze jest tylko „sol i ocet” …, a moze i tego wkrotce nie byc…

    W co sie zaopatrzec to: zywnosc, wode, paliwo, a reszta do uznania, bo z „Electro Magnetic Pulse” nie ma zartow i moze nawet zabraknac „prondu”, ktory napedza praktycznie wszystkie „media” domowe…
    =======================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  35. Easy Rider said

    Ad 33 – Marucha.

    Panu Romanowi jak na razie chyba jest dobrze, ale czyżby nie wiedział, że 40% populacji USA korzysta z różnych form pomocy socjalnej? A dla niezadowolonych – czeka 800 obozów FEMA, zresztą przygotowania są całościowe, gdyż zgromadzono również kilka milionów plastikowych trumien 2-3 osobowych.

    Ale przecież zawsze można wrócić na starość do pięknego Rymanowa – ja bym na jego miejscu nie czekał.

  36. RomanK said

    Panie Gajowy ..dzieckiem pan nie jest….i powinien wiedziec ze niedzwiedz w srodku jest OK…. ale na zewnatrz jest.. Beeeee…. ZEby misio mial pelny zoladek i jelita mu nei graly marszy ma i zeby i pazury, dzieki ktorym dba na zewnatrz o swoj srodek:-))))
    TO ze tzw zydolandia…..to wlasnei obserwujemy…MY tu…bo wy nie…do was to nie dociera…wasze europejskie media sa bowiem czescia tego…co jest Zydolandia poslugujac sie panska nomenklatura.
    Wlasnie ogladamy zaciekla wojne zydolandii o wlasny statut…o stan posiadania…absoutny stan posiadania…w USA.
    Zapewne nie ogladal pan zalosnego show, jaki urzadzono w Senacie -Kongresie podczas, kiedy prezydent odbywal bardzo wazna wizyte we Wietnamie… majace na celu zdyskredytowanie i Jego i jego ekipe..i misje .. TO odbywa sie na oczach Amerykanow i…dobrze:-)))) Juz drugi rok…..nie odpuszczaja….raz po raz strugaja nowe coraz bardziej glupie i podle prowokacje i argumenty…. ktore sa absolutnie podobne- jesli nie takie same, jak te- ktorymi szermuja tu i pan, i pan Ignacy i inne trolle …poslugujac sie nazwami Ameryka ..Amerykanie…..
    POlityke prowadzi nie narod , ale jego elity…badz antyelity…..to dotyczy kazdego narodu….
    Pytanie jest- czy decydujacy o polityce panstwa sa elita narodu , czy tez jego antyelita….
    Zydolandia,….owszem nie da sie ukryc ze praktycznie wsciekle atak na prezydenta Trumpa prowadza ludzie o nazwiskach zydowskich…..ale i w jego najblizszym otoczeniu tez pelno nazwisk zydowskich….
    Czy ktos naprawde wie …ze judaizm…nie ma nic wspolnego z zionizmem politycznym i jest jego zaprzeczeniem????
    MImo, ze to powstalo na ziemiach Polskich , wyewoluowalo na ziemiach polskich i calkowicie opieralo sie na zydowstwe polskim?????wlasnie POlacy nie maja o tym zielonego pojecia???
    Widzi pan..od zarania nasza ludzka cywiizacja marzyla o pieknie i dobru….ale kierowala i opierala na zwyklej sile…I biada temu , kto o tym zapomni i uwierzy w….. mrzonki…..
    W spoleczenstwie mamy i artystow i masazystki, i poetow….ale czy pan wyobraza sobie zycie bez smieciarzy, rzeznikow…. i policjantow????
    Mysli pan, ze Ssyn nie wie o czym marzy cale osiedle???:-))))))

  37. Re: 34 cd.
    Zapomnialem dodac do mojego wpisu nr. 34…

    ==============================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

    P.S. Z kartek zywnosciowych korzysta 47 milionow Amerykanow (jako pomoc „rzondu”) ktorzy pracuja, ale nie wystarcza im na zaplacenie biezacych rachunkow.

    2) ponad 7 milonow przyszlych wlascicieli pojazdow samochodowych zalega ze splatami (ponad 90 dni).

    3) ponad 8 milionow jest bezdomnych (spia w samochodach, truck’ach, przyczepach kempingowych itp)., ale wciaz pracuja i dosc czesto pracodawca nie wie, ze jego pracownik jest bezdomny.

    4) Coraz wiecej sklepow w USA jest zamykanych z prostej przyczyny…sa zmuszani do „doplacania” do interesu, a koszt wynajmu (dzierzawy) rosnie…
    (moja sasiadka byla 2 dni temu w malym przygraniczym miescie na wysokosci Kingston – Kanada i stwierdzila z przerazeniem, ze bardzo duzo sklepow jest pozamykanych z wywieszkami „for rent” albo „for lease” (do wynajmu lub dzierzawy)…

    5) Ponad 80% Amerykanow zyje „od czeku do czeku” (od wyplaty do wyplaty), a conajmniej polowa z tego nie posiada na koncie wiecej anizeli 500 dolarow…

    itd. itd, itd. itd…

    A tak ponad to, to jest w USA „zaje…biscie”, robota czeka, duze zarobki (15-18 dol/godz), domy (tj. baraki oblozone cegla) czekaja na „wlascicieli”…, a i dolary „rosna na kazdym klonowym drzewie”….

  38. RomanK said

    Panie Easy Rider… te 40%….dzieki pomcy mna sie lepiej niz 60% dobrze zarabiajacych w Polsce…nei licze rzadu i bankierowe z pensjami ponad 50tys na miesiac….
    A Rymanow jest piekny..okolice tez..sni mi sie nocami…nawet pachnie macierzanka i zywica z puszczy karpackiej…..ale zimno…Texas to taki Rymanow , Dukla, Zmigrod…ale cieple….i pachnie szalwia….. tu mieszkaja osiedlency z Galicji…i dlatego czuje sie… jak w domu…..Gdzie pan kupi w Rymanowie dzis kolacze…a tu..w kazdej piekarni…..

  39. Rokitnik said

    Polityke ” amerykanska ” nolens volens prowadza zydzi. No i widac SKUTKI oddania olbrzymiego, zasobnego i nalezacego do Cywilizacji zachodniej Kraju milionow emigrantow, uciekinierow i zwyklej choloty .. Ten FAKT nalezy miec zawsze przed oczyma, dyskutujac o Ameryce? I teraz w dyskusji koncentrujemy sie na wizerunku zwenetrznym..czyli postepowaniu BANDYCKIM, bezwzglednym, nie liczacym sie z cierpieniami innych !!? Polityke z e w n e t r z n a Ameryki TAKZE ksztaltuje nacja ZYDOWSKSA na najwyzszych szczeblach Administracji, wojska, polityki,wizerunku medialnego – wiec jest tak a nie inaczej postrzegana w Swiecie. A poniewaz przecietny John czy Samantha gowno ma do powiedzenia w tej kwestii – odium zlego spada na wszystkich / co akurat zydlakow obchodzi jak zeszloroczny snieg /?
    Z dokonywanych owocow RABUNKU innych, takze nie korzystaja inni jak ELITA Milionerska, ktorej TRZON Finansowy dzierzy oczywiscie znany nam i wyzej wymieniony czarci sluga ! Wiec zadajemy sobie pytanie ; jak dlugo to jeszcze potrwa w sytuacji , zmiany vektorow sil geo politycznych i MILITARNYCH poza Ameryka i jebanymi sojusznikami do ktorych nalezy m/n nasz Kraj !

    A poniewaz taka p o l i t y k a zewnetrzna UNYCH tak czy siak odbija sie na ekonomii wewnetrznej, – to zycie w USA wcale nie jest az tak atrakcyjne, jak dekady wczesniej. Poniewaz swiadomosc obywatelska jest tutaj prawie z a d n a ( jak w Polsce ), to kazdy dyskomfort osobisty przeklada sie na ….zdwojenie wysikow wytworczych (praca). I tak to jest, ze na dzisiaj w zasadzie srednia klasa musi tyrac jak woly – z regoly obydwoje – by jako tako zyc na znanym wczesniej poziomie?
    Poziom przecietnej zydowskiej rodziny jest o 2 – 3 razy wyzszy od przecietnej amerykanskiej….ale to ONI maja sraczke i bole glowy wlasnie z powodu owych r a s o w y c h powiazan biznesowo-zlodziejskich !!
    My przecietni Polonusi – tak jak cala populacja bialych amerykanow Europejskiego pochodzenia – po prostu staramy sie utzymac na powierzchni zycia? Jak zacznie sie Swiatowa awantura – bo ” zydowskim biznesmenom ” zacznie brakowac szmaragdow czy kolejnych Krajow do g r a b i e z y , to posluza sie ta USArmy?
    I miejmy nadzieje, ze TYM RAZEM dostana solidny wpierdol !!??? Nalezy sie IM TO jak malo komu …..
    Inna obcja? Tez istnieje oczywiscie ale to juz byloby gdybanie, wiec z grzecznosci zamilcze!?

  40. RomanK said

    Panie Jasku….Prezydent Putin daje za darmo ziemie na posielenie na Primoriju…przepiekne ziemie…. Kazdy Slowianin moze sie zalapac…i zalapuja…..

  41. Re: 36 RomanK

    Pan Roman pisze m.in., „(….)..Czy ktos naprawde wie …ze judaizm…nie ma nic wspolnego z zionizmem politycznym i jest jego zaprzeczeniem????
    MImo, ze to powstalo na ziemiach Polskich , wyewoluowalo na ziemiach polskich i calkowicie opieralo sie na zydowstwe polskim?????wlasnie POlacy nie maja o tym zielonego pojecia???
    Widzi pan..od zarania nasza ludzka cywiizacja marzyla o pieknie i dobru….ale kierowala i opierala na zwyklej sile…I biada temu , kto o tym zapomni i uwierzy w….. mrzonki…..”

    (jasiek z toronto)
    Obawiam sie, ze judaizm i syjonizm, to dwie rozne strony (plus i minus w dokladnie tym samym akumulatorze) dokladnie tej samej „zlotej monety” na podstawie ktorej, zydzi stworzyli nie tylko partie, ale cala infrastrukure spoleczna wsrod „gojow” pod swoim kierownictwem. Tak wiec syjonizm „polityczny (jak to pan „ujal”) doskonale uzupelnia jak rowniez i finansuje (ortodoksyjny) judaizm…, ktory nie opiera sie na „sile”, ale opiera sie na „kasie”, a w szczegolnosci na LICHWIE panie Romeczku…Na LICHWIE…I co do tego NIE MAM ZADNYCH watpliwosci…
    =====================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

    P.S. Chrzescijanie NIE MAJA NIC WSPOLNEGO (i nigdy nie mieli) z judaizmem czy „politycznym” syjonizmem, a ze zostali (za milczacym przyzwoleniem) ta „trucizna” oglupieni i zdemoralizowani, to juz zupelnie inna sprawa i zupelnie inny temat…

  42. Kar said

    ..Jasiek jest b. rozgoryczony i mowi tubalnie przez kanadyjski pryzmat o sytuacji ekonomicznej Stanow..a zza rogu Roncesvalles Avenue nie mozna az tak duzo widziec, panie Jasiek. Duzo moich znajomych ucieklo z Kanady na druga strone, i czynu swojego nie zaluja. Siedziliby w kucki dzisiaj we wiosce Kanada i posypywali glowe cedrowym popiolem..najlepsze Lata panu w Kanadzie zlecialy i jest pan na dzisiaj udupiony..szach-mat!

  43. NICK said

    Powtórzę.
    Bronić sprawy beznadziejnej i wiedzieć o tym!?!

    No?
    Kto?
    Może?

    Bory Tucholskie.
    [Kujawsko-Pomorskie. 18 stycznia 2015 A.D.] H{w}D

  44. piwowar said

    Panie Jaśku z T. Piwowar kiedyś usiadł z ołówkiem w ręku i z prymitywnym kalkulatorem i zaczął obliczać jak to jest z tym welfarem, czyli socjalem, konkretnie w powiecie DuPage koło Chicago.

    I wyszło mu cos takiego:

    Mamy wczesne lata dziewięćdziesiąte ubiegłego stulecia. Piwowar nie wie, jak to wygląda obecnie.

    Powiedzmy, ze odpowiedzialny człowiek, który własnie stracił robotę wskutek eskalacji programu integracji przedsiębiorstw, występuje o ubezpieczenie medyczne dla swoich dzieci, które zapewnia powiat.
    Powiat oczywiście prześwietla go do czternastego pokolenia i decyduje owe świadczenie przyznać. Przy okazji pyta, z czego żyjesz. Po ustaleniu że chwilowo bezrobotny, przyznaje kartki na zywność w wysokości około 250 dolarów na tydzień. Za te kartki nie można otrzymać papierosów i alkoholu, ale żarcie i środki sanitarne owszem. Także powiat przynaje kilkaset dolarów gotówki, pokrywa rachunki za prąd i gaz, (za telefon nie pokrywa). Co dziwne, nie konfiskuje domu, ponieważ popiera home ownership, poza tym nie chce przeładowywac programu zakwaterowania chapter 8. (Ale z opłaceniem hipoteki sam se brachu radź). Dalej. W zamian za kilka godzin tygodniowo prac społecznych mozna sobie kupić całą torbę świeżego (lodówkowego) żarcia za jedyne dziesięc dolarów. Co kilka dni w dystrybutorniach otrzymuje się chleb za darmo (pożal się Boże co to za chleb, ale darowanemu koniu w zęby się nie zagłada). Plus dopłaty na dozywianie dzieci, niewielkie, ale kurka do kurki. Darmowe szczepienia ochronne (wtedy chyba nie było rtęci). Plus dowozy mikrobusem wte i nazad po całym Chicagoland za symboliczna opłatę, wtedy dwóch dolarów. Plus darmowe inspekcje domu dla polepszenia efektywności ogrzewania i chłodzenia, naprawa dachu i zaizolowanie strychu. I co tam jeszcze.

    Making long story short. Gdy kalkulator wykazał, że aby opłacało się iść do roboty, żeby żyć na takim poziomie, po uwzględnieniu podatków wyszło, że na czteroosobową rodzinę trzebaby zarabiać około 40 tysięcy (wtedy) na rok.
    I natychmiast nasunęło się pytanie: W jaki sposób należy oczekiwać, że gruby murzyn ze slumsa znajdzie taką robotę i że w ogóle będzie mu się chciało ruszyć żeby poszukać, skoro on sobie żyje na koszt powiatu spokojnie i bez nerw.

    Gdy odpowiedzialny obywatel na welfare aktywnie szukając pracy, wreszcie znajdzie zatrudnienie, pełne ubezpieczenie dla rodziny traci moc dopiero po dwóch latach, Ponadto, w pierwszym roku za każde zarobione dwa dolary odejmuje mu się ze świadczeń dolara, potem dolar za dolar, a pomoc socjalna ustaje całkowicie dopiero po dwóch latach.

    Tak że jak wyznał Klasyk są plusy ujemne, ale sa i plusy dodatnie.

  45. Re: 39 RomanK
    A coz stoi na przeszkodzie, aby polski Prezydent i Polski Rzad (nie mam na mysli obecnego polsko-jezycznego) nie dawal za darmo (co ja k…rwa mowie…)…przydzielal za darmo i bez podatku np: Polakom, ktorzy sa obecnie poza granicami Polski kawalek ziemi i troche pieniedzy na zagospodarowanie???…

    No to skupmy sie na tym co my Polacy mozemy zrobic dla Polski, a nie k…rwa Putin dla Polakow…
    A jak k…rwa kocham swoja Ojczyzne i zrobie wszystko, aby NIKT k…rwa w Niej nie byl NIEWOLNIKIEM…a zwlaszcza finansowym i wlasnosciowym (ziemskim)…

    Osobiscie duzo rzeczy moge zrobic (zlikwidowac, naprawic czy ulepszyc), ale jak na razie jest problem, czy moi Rodacy tego chca, aby bylo NORMALNIE i po Bozemu (w/g Prawa Naturalnego)…
    Ja od 1993 roku sie publicznie pytam…
    Wybor w/g kazdego wolnej woli nalezy do niego samego. Ja do niczego nie przymuszalem ani przymuszac nie zamierzam..

    ==========================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  46. piwowar said

    Na przeszkodia stoi sytuacja, w której w miejscu polskiego prezydenta i polskiego rządu stoi polskojęzyczny rząd i polskijęzyczny prezydent (przy czym polszczyzna owych nie jest najwyższych lotów)

    Retoryczne pytanie, retoryczna odpowiedź.

    Konkretniej: Sola w oku elit (pojęcie umowne) jest że w Kraju widać jeszcze takich, którzy chcieliby cos zrobić (zlikwidować, naprawić czy ulepszyć). Co za niewdzięczność. Przecież mają w każdym domostwie wizerunek Bestii, który adorują z pilotem w dłoni, czy innym marynarzem, z puszką płynu zwanego eufemistycznie piwem.

    Piwowar przeprasza że się wtrąca, ale jakoś nie umiał trzymać języka za klawiaturą…

  47. NICK said

    KAR.
    P. to zawsze musi między szprychy?
    To niebezpieczne jest.
    Po co o Kanadzie wtręty?

    Mowa o usra-hell-u.
    Sypie się.
    Od dawna.
    A od zarania, niemalże, morduje świat.
    Dla dobrobytu / odbytu.
    Polonusóff niektórych.
    Zatem srać czym mają.

    Ba.
    Polonofobów.
    Raczej.

  48. Boydar said

    Stany Zjednoczone założyli bandyci i wyrzutki. Obok nich w trakcie plasowała się biedota i nieprzeliczone rzesze żydów.
    Nie przeczę, że bandyta czy wyrzutek a nawet biedak nie potrafi być pomysłowy, wytrwały w dążeniu do celu, zdolny do wynalazków. Potrafi, jedno z drugim nic wspólnego przecież nie ma.
    Zanim jednak zaczęli realizować pomysły na życie, na łatwiejszy początek wymordowali tubylców. I starym zwyczajem ze swoich ojczyzn oparli most do bogactwa na plecach niewolników.
    Te założycielskie zbrodnie nigdy nie pozwolą USA być normalnym państwem. Bo z tym się nie da spać.

    Wewnątrz bandy łupieżców normą jest, że żyje się dostatnio. Po cóż bowiem uczestnictwo, jeśli by się miało klepać biedę. Poza tym, tylko u Janosika, tego filmowego, podział łupów był uczciwy; w Stanach hersztostwo bierze gros a zwykłe zbóje otrzymują tylko tyle, żeby banda utrzymała siłę ognia. Żenada.

  49. Re: 43 Piwowar…

    Zasilek dla bezrobotnych czy dla tych, ktorzy z „zawodu” sa i chca byc bezrobotnymi jest jedynie kropla w wielkim oceanie wydatkow panstwa – jesli juz.

    Czym jest zasilek? Ano pewna forma narodowej dywidendy (podzialu zysku narodowego netto), ktora nie jest przyznawana dla WSZYSTKICH obywateli USA (czy innego kraju), ale dla 3-8%. Czyli ponad 90% tychze zyskow jest „transferowana” w zupelnie innych kierunkach, ktore malo maja wspolnego z interesem (a nawet podstawowym) obywateli…

    Nie chce sie „wymadrzac” na temat zasilkow w Polnocnej Ameryce, ktory to temat jest od „zwsze” jako glowna przyczyna „zapasci” finansowej itp., bzdetow…medialnych…
    Nalezy zwracac baczniejsza uwage na „slonia”, ktory przechodzi niezauwazany za naszymi plecami a nie na mala „mroweczke przed soba”…

    Prosze sobie przypomniec jak bylo w Libii za czasow Kadafiego (co mieli obywatele Libii, co otrzymywali i jakie mieli warunki do zycia)…, a teraz prosze sobie wyobrazic, ze Libia przy Polsce (i naszych zasobach naturalnych) bylaby „biedna sierotka” pukajaca do drzwi proszac o maly „rogalik…”…

    ============================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  50. Re: 42 kar…

    Chcialem jechac do USA, ale jakos tak wyszlo, ze jestesmy w Kanadzie…Moze dlatego, ze nigdy nie gonilem za „kasa”, za dorobieniem sie „za wszelka cene”, „bycia kims”, czy „pokazac sie: w wersji: „my tu Amerykanie…”..itd., itd..

    Generalnie: Kanada jest nieco cichsza, ma wiecej jezior, mozliwosci lowieckie…i jest poprostu piekna: kraina tysiaca jezior…

    Mam wszystko, co jest mi potrzebne do zycia. Nie martwie sie o zaplacenie rachunkow na nastepny miesiac (kwiecien) mimo ze w chwili obecnej mam 5 dolarow w portfelu (nawet nie wychodze z domu, by nie ich nie wydac…:)))
    \
    Czy jestem „udupiony???”… No moze i jestem…Nie jezdze Ferrarii czy Lamborgini, nie posiadam 60 metrowegoYachtu, nie posiadam 1000 metrow kw domu i nikt mi sie nie klania z tego tytulu… TO FAKTYCZNIE JESTEM „UDUPIONY”…Nie zaprzeczam…

    =========================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  51. NICK said

    „Prosze sobie przypomniec jak bylo w Libii za czasow Kadafiego (co mieli obywatele Libii, co otrzymywali i jakie mieli warunki do zycia)…, a teraz prosze sobie wyobrazic, ze Libia przy Polsce (i naszych zasobach naturalnych) bylaby „biedna sierotka” pukajaca do drzwi proszac o maly „rogalik…”…”

    Dobre bo prawdziwe.

  52. Kar said

    ..panie Jasiek, dzieki za szczerosc… Doceniam.. Ale Pan mnie nie nabierze na Kanade, bo sam bez mala odwalilem tam prawie 3 dekady. Kanada jest iluzja-strata czasu. Ja nie wiem dlaczego ludzie ida na to i kupuja…Siedzi pan i slucha jak zegar odmierza czas..cenny czas ktory nie mozna odkupic..

    Kiedys pojechalem za miedze do Buffalo gdzie w centrum stoi Municipality Building. A w nim na gorze (nie pamietam pietra) byl Civil Engineering Department gdzie staralem sie o prace. Pani z tego oddzialu jednym tchem zaproponowala od zaraz podwojna kanadyjskiej gazy. W Kanadzie nie mialbym szans dostac takiej pracy z takim uposazeniem..Byl jeden warunek; mialem zostac przez 6 tygodni z rekordem zameldowania w Buffalo, zeby ubiegac sie pozniej o prace w/w departamencie .. A ja ot tak sobie scykorowalem i wrocilem do Kanady bo tam jak sam pan wspomnial..bylo wiecej jezior, pszczolek, niedzwiadkow etc..

    O doope to rozbic, panie,…zycie mi ucieklo i ten numer-zycie juz nie da rady powtorzyc, panie szanowny Jasiek..nie da rady..

  53. RomanK said

    Pani eJasiu..proponuje zamiast…… ”obawiania sie.’… pouczyc ..postudiowac temat….a nawet pojsc do tych bzydkich pejsatych ortodoxyjnych zydkow i zapytac….
    Zostanie pan zaskoczony -jak ci smiesznie wygladajayc parchaci potrafia madrze mowic i zachowywac sie jak…no jak ….. ludzie:-))_)_)) i jak chetnie panu wytlumacza- jaka jest roznica pomiedzy nimi…zionistami..a zionistami globalistami zwanymi Illuminati, czy Donmeh…. i dlaczego oni nie moga sie nigdzie przebic z ich informacjami..nei ma ich w TiVi, prasie ..tylko czasmi widzi sie ich protestujaych przeciw tamtym i Israelowi na ulicach…..

  54. Boydar said

    A co mówią o Chrystusie ? A o polskości ? Skoro są tacy mądrzy, z pewnością słyszeli; i o Pierwszym i o Drugim.

    Niechby jeszcze wypełnili ankietę, jak im się mieszkało w hotelu POLIN. Na odchodne tak jest przyjęte, w hotelach.

    Że to nie ci ? A jak odróżnić jak spotkam ?

  55. Marek said

    Romuś napisał:
    Wspolczynnik bezrobcia tez swiadczy o czyms ..w chwili obecnej w US wynosi ok 4,8% tzn ze pracuja nawet ci co zazwyczaj praktycznie nie chca pracowac wcale…ale ktos ich jakos zmusza:-0))
    ===
    Zespół Independent Trader:
    Niepokojąco wyglądają też dane dla bezrobocia. Oficjalnie od listopada do stycznia wzrosło ono z 3,7% do 4% (realnie wynosi ponad 20%*)

    * w USA przy obliczaniu poziomu bezrobocia nie bierze się pod uwagę ponad 100 mln osób, które znajdują się poza tzw. „siłą roboczą”. Są to m.in. osoby, które po kilku tygodniach zrezygnowały z dalszych poszukiwań pracy.
    https://independenttrader.pl/co-czeka-gielde-w-usa.html

    Od siebie dodam, że widziałem kupę filmików na YT z miasteczkami namiotowymi w USA.
    Zamieszkują je tysiące Amerykanów, zapewne takich, którym nie chce się pracować, bo romusie tak twierdzą.

  56. Boydar said

    „… Jako chrześcijanin zajmował się judaizacją społeczeństwa polskiego, piejąc hymny pochwalne na cześć wielkości Żydów …” – https://marucha.wordpress.com/2018/01/24/co-nam-mowia-niektore-nazwiska/

    To tylko cytat, bez urazy.

    I coś jeszcze Panu powiem. Ja mam tak gdzieś około 15%. Nie zamawiałem, słowo harcerza. To za mało, żebym był żydem. Ale wystarczająco dużo, żeby genetyczne qurewstwo pojąć. I znienawidzić.

  57. NICK said

    Ja to jestem ła-godny.

    Romuś i „prof”. Miet.

    Neo-fit-om.

  58. Re: 53 RomanK
    Panie Romku, prosze mnie nie prowokowac do rozmow z zydami jakimi by nie byli „ortodoksami”, ktorzy po raz kolejny powtorze nie maja NIC wspolnego z Chrzescijanami, a tymbardziej Katolikami..
    Wiec, reasumujac, to ja nawet z zydami nie planuje sie nawet fotografowac…Podobnie jak moja s.p. Mama…rowniez sie nawet nie fotografowala m.in., za to, ze moja s.p. Prababcie i pozniej Pradziadka zastrzelili na terenie Lwowa zydowscy NKWD-isci a donos na Prababcie i Pradziadka zlozyli ORTODOKSYJNI zydzi…

    A o elicie przedwojennej nie wspominajac, ktorzy rowniez zydowscy ortodoksi byli donosicielami do ich „odstrzelenia” i zeslania na Syberie…

    I jeszcze jedno: panie Romku, z calym szacunkiem…prosze juz mi nie wciskac ciemnoty i wlasnych „objawien” ze sfery biznesowej jacy to „oni” sa uczynni i wspaniali…

    ======================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

    P.S. Czy jest pan neo-fita?? A moze ma pan dosc powazne „korzenie???”… Ja tylko pytam…

  59. NICK said

    Wyłóż.
    Żydowi.
    Co Ci?
    Odpowi?

  60. NICK said

    Pan Janie z Toronto.
    Kto wie ten wie.

    Szmaty trans-oceaniczne.
    O nazwisku Dawnopoplskie.

    Się dawno okazały.

    Popuszczały i popu-szczają. Na normalność.

    Te. KAR.
    Masz. Potencję.
    Zrobisz więcej?

  61. Marucha said

    Re 36:
    Tak, Panie Romanie, jestem już dużym chłopcem, małą maturę mam – i nie dam się zagadać potokiem słów, niekoniecznie wnoszących do dyskusji coś nowego.

    Nigdy mnie Pan nie przekona, że jest moralnie obojętne, gdy bandyta rabuje i zabija innych po to, by sobie zapewnić odpowiedni standard życia. A to właśnie Pan głosi. Bez szczególnej krępacji.

    Niedźwiedź, jakiego Pan przywołał w dyskusji gwoli analogii, nie zabija nic ponad to, co mu niezbędne do życia,

    USA to światowy bandyta i złodziej. Kropka.

  62. JMP said

    Trochę nawędrowałem się po świecie. Zacząłem od Polski, gdzie się urodziłem i wychowałem, studiowałem 4 lata w byłym Związku Radzieckim, mieszkałem prawie 4 lata w USA, gdzie żyło mi się nawet całkiem nieźle, a teraz, już od bardzo dawna, mieszkam w Kanadzie. Można mieć różne odczucia i opinie na temat tych krajów, ale jeśli chodzi o Stany to w niemal 100% zgadzam się z Trollem Polonii biorąc oczywiście pod uwagę spostrzeżenia Admina i kilku innych dyskutantów.

    A RomanK bredzi jak w większości innych wypadków. Mam wrażenie, ze już nie ma na to rady.

  63. Przemko said

    kiedy upadnie dolar (a upadnie wkrótce) – cała Ham-eryka zamieni się w jedno wielkie Detroit. zadłużenie jest już niespłacalne, a same Chiny niebawem zbudują mocniejszą gospodarkę – nie wspominając o BRICKS i ich konkurencyjnej walucie. oby tylko jankesi wojny światowej najpierw nie wywołali!
    PS. panie Nowopolski to nieprawda że „Arabowie TEŻ są Semitami!” bo oni i owszem są – ALE CHAZARZY nie!

  64. Syjonizm jest jednym z największych zagrożeń Ameryki – Chuck Baldwin (w 2008r. kandydował na urząd prezydenta USA)

    Syjonizm jest jedną z najbardziej politycznie chronionych instytucji w Ameryce. Nie! Jest to najbardziej politycznie chroniona instytucja w kraju.

    (…) Wpływ i zastraszanie, które syjonizm sprawuje nad głównymi instytucjami i branżami Ameryki, są nieobliczalne – i pozornie nieprzeniknione. Od domu kościelnego do Białego Domu, od głównej ulicy do Wall Street, od Hollywood i Vine po Broadway i od marmurowych sal Kongresu po święcone sale uniwersytetów pokrytych bluszczem, syjonizm panuje najwyższy. Rządzi naszymi instytucjami żelazną ręką. I nie musi więzić każdego, kto ośmieli się rzucić mu wyzwanie. Bo też nikt, i mam na myśli, że nikt – biały czy czarny, mężczyzna czy kobieta, demokrata czy republikanin, liberalny czy konserwatywny – nie może krytykować syjonizmu bez narażania się na gniew połączonego nacisku mediów, rozrywki, elit politycznych, biznesowych i religijnych, które są jak tona cegieł.

    (…) Nie ma znaczenia, kim jesteś, jaką jesteś rasą, jaka jest twoja polityka, jakie są twoje przekonania religijne, jaką szkołą ukończyłeś szkołę lub gdzie pracujesz; nie możesz krytykować syjonistycznego Izraela ani żadnego z jego surogatów: nie w żadnej formie, sposobie ani formie. – Chuck Baldwin

    za: https://russia-insider.com/en/donald-trump-john-hagee-zionism-and-chabad/ri26276

  65. Ale dlaczego? said

    Ja się nie znam na USA.

    Ale jest na pewno kilku Amerykanów wielkiego, ludzkiego formatu.
    Np. nie idealny, ale jednak wielki J.F.K.

    Został zamordowany zdaje się za to, że chciał być LUDZKI.

    Który ze współczesnych polityków amerykańskich byłby zdolny powiedzieć poniższe słowa? Tym bardziej szczerze? To dowód na staczanie się USA. I całego świata (?). O Polsce taktownie nie wspomnę.
    Wczytajcie się w te słowa. Proste i oczywiste…

    „O jakim pokoju myślę? Jakiego pokoju poszukujemy? Nie Pax Americana narzuconego światu przez amerykańską broń. Przemyślmy nasz stosunek do Związku Radzieckiego. Smutne, że aż tyle nas dzieli. Jednak, skoro już musimy się różnić, przynajmniej zróbmy coś, by uczynić świat bezpieczniejszym miejscem dla różnorodności, gdyż w ostatecznym rachunku wiele nas łączy. Wszyscy zamieszkujemy tę małą planetę, oddychamy tym samym powietrzem, zależy nam na przyszłości naszych dzieci i wszyscy jesteśmy śmiertelni.“ — John Fitzgerald Kennedy przemówienie z czerwca 1963, wygłoszone przed podpisaniem układu ze Związkiem Radzieckim o ograniczeniu prób nuklearnych.

  66. RomanK said

    Moralnie- panie Gajowy…to se moze Czlowiek….. w tym bandyta, ksiadz, dama ciezkich i lekkich obyczajow..
    Panstwa nie sa Czlowiekami….. mimo, ze staramy sie je tak ……traktowac.
    Mickiewicz w Panu Tadeuszu opisywal akt zgonu starego SSyna, ktory wybieral sie do Nieba…. niech pan sobie odswiezy:-_))_)_)_ co znaczyo i znaczy …….. pro publico bono….

    ad JMP….nawedrowalo sie…i co???? Wszedzie trzeba robic :=-)))))) KIMac….:-)))))
    Rozumiem cie nygusie..swiat pelen takich jak ty….tacy pojda wszedzie , zrobia wszystko…zeby nie robic …NIC:-))))))

    ————
    Aha, czyli gdy człowiek wchodzi do rządu, przestaje być człowiekiem, przestają go obowiązywać jakiekolwiek zasady…
    Dobrze wiedzieć.
    Admin

  67. RomanK said

    Nie takie znowu aha raczej …….powiedzialbym …ze…Czlowiek nie pcha sie do rzadu…..
    A swoja droga , zeby to panu udowodnic poprosze ,zeby pan pokazal mi przynajmniej jednego Czlowieka w….. jakimkolwiek rzadzie:-)))))
    Zeby byc Czlowiekiem niezbedna jest Tozsamosc Ludzka…a- jak sam pan widzi…jawnosc tozsamosci szkodzi odwadze:-)))) cywilnej odwadze:-))))
    Mowic zupelnie otwarcie…wchodzac do Rzadu staje sie pan poprostu takim samym Czlonkiem… jak reszta:-)))))kazdy jeden zwykly czlonek do roznych poruczen:-))))))ale z immunitetem rzadowm..zatem moze sie pan poslugiwac nazwiskiem najlepiej z tytulami przed..jak dr. szer rezerwista, profesor nadzwyczajny…bez immunitetu psluhuje sie pan ….tyko nickiem:-)))))

  68. Marucha said

    Re 67:
    … a poza tym uważam, że USA to państwo bandyckie, założone na mordach i grabieży – i swoją tradycję kontynuujące po dziś dzień.

  69. Muni said

    to tak zapytam wprost – lepsza Rosja, co?

  70. Ale dlaczego? said

    AD. 69.

    Statystyki nie kłamią.
    W ostatnich powiedzmy 100 latach na wojnach zaborczych Amerykanie więcej zgładzili istnień ludzkich, niż Rosjanie.
    Od upadku komuny (w Rosji) ten wskaźnik dla USA jest jeszcze gorszy.

  71. Muni said

    ad 70. przecież to kompletna bzdura, statystyki chyba robione na Łubiance.

  72. Marucha said

    Re 71:
    Panie Muni, spadaj stąd. Jesteś durny leming wychowany na G*** Wyborczym i TVN.

Sorry, the comment form is closed at this time.