Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

Nowa Zelandia: Strzelanina w meczecie. 49 ofiar śmiertelnych.

Posted by Marucha w dniu 2019-03-15 (Piątek)

[… czyli muślimy wreszcie się doigrały… nic innego. „Terrorysta” był zwyczajnym, człowiekiem, który postanowił bronić białej rasy, bo nikt inny nie chciał tego zrobić za niego – admin]

Policja aresztowała cztery osoby – trzech mężczyzn i jedną kobietę – pod zarzutem zorganizowania strzelaniny w meczetach w Christchurch, poinformował w piątek komisarz policji miasta na konferencji prasowej, która była transmitowana przez portal New Zealand Herald.

Według komisarza policji Mike’a Busha wszyscy aresztowani zostali zabrani na policję, gdzie pracują z nimi śledczy.

„Nie ustalono jeszcze , ile dokładnie osób uczestniczyło w atakach i czy wszystkie zostały zatrzymane, nadal prowadzone są działania śledcze” – zaznaczył komisarz.

Wiadomo, że w jednym z meczetów strzelaniny dokonał obywatel Australii o skrajnie prawicowych poglądach. Pojawiły się również informacje o jego tożsamości: jest nim Brenton Tarrant z australijskiego miasta Grafton położonego w stanie Nowa Południowa Walia.

Komisarz policji Mike Bush powiedział również, że po strzelaninie w zaparkowanych w pobliżu meczetów samochodach znaleziono kilka ładunków wybuchowych domowej roboty, z których żaden nie został aktywowany.

​W piątek uzbrojeni ludzie weszli do meczetów Al-Nur i Lynwood, znajdujących się w sąsiedztwie, około godziny 13:45 czasu lokalnego (2:46 czasu środkowoeuropejskiego) zaraz po modlitwie i zablokowali drzwi wejściowe. Świadkowie poinformowali, że w momencie zajęcia w meczetach przebywało około 200 i 300 osób odpowiednio. Potem rozległy się strzały.

​Według gazety „Otago Daily Times”, podczas incydentu zginęło 49 osób, kilkadziesiąt osób przewieziono do szpitali. Policja wzywa obywateli, aby nie opuszczali swoich domów, jeśli nie jest to absolutnie konieczne.

Wszystkie szkoły i urzędy w mieście są zamknięte.

https://pl.sputniknews.com/

Komentarzy 140 to “Nowa Zelandia: Strzelanina w meczecie. 49 ofiar śmiertelnych.”

  1. Voodoosch said

    [… czyli muślimy wreszcie się doigrały… nic innego. „Terrorysta” był zwyczajnym, człowiekiem, który postanowił bronić białej rasy, bo nikt inny nie chciał tego zrobić za niego – admin]

    Czy Pan popiera to co sie stalo?

    ————–
    A Pan?
    Ja nie tyle popieram, co rozumiem.
    Jeśli biała rasa ma się bronić, to nie wystarczą kredki.
    Admin

  2. Plausi said

    Radzilibyśmy wstrzemięźliwość

    w miejsce hurra entuzjazmu z racji tego zamachu, no chyba, że ktoś nie może inaczej.

    Wszelkie tego rodzaju zamachy są wg naszego doświadczenia, raczej dziełem służb powołanych do organizacji tego rodzaju imprez. Oficjalne, rozpowszechniane przez mendia propagandy kwalifikacje, nie muszą mieć absolutnie żadnego związku z rzeczywistymi organizatorami, weźmy choćby jako przykład kreację służb USRAela, wyposażoną w broń USA, finansowaną przez Kuwej i Saudyjczyków, Daesh, który zobowiązano mendiom gównego nurtu nazywać „państwem islamskim”, który z kolei reprezentowaał czysto talmudyczną interpretację islamu. Dla porównania, talmudyczna wersja chrześcijaństwa też jest szokująca, podobnie jak talmudyczny Watykan:

    https://pppolsku.wordpress.com/2016/08/06/usmiech-sw-jana-pawla/#Usmiech

    w którym wycie motłochu „santo subito” wystarczy aby kanonizować talmudycznego zbrodniarza.

    Ałbo wskażmy inny przykład

    https://pppolsku.wordpress.com/2016/08/07/slowni/

    my staramy się nie poddawać emocjom rozsiewanym przez mendia gównego nurtu i unikać opiniowania o wydarzeniach, o których doniesienia nie są zbyt przekonywujące, jak dotąd uniknęliśmy często pułapek zgotowanym przez mendia, ale każdemu według jego upodobań, wielu woli mieć swoje zdanie, zanim mogą mieć o rzeczy jakiekolwiek pojęcie nie mówiąc o wiedzy. No, ale wtedy łatwiej o sukcesy jakie mieli w tzw. NSZZ i owoce tego mają do dziś, dzień w dzień mogą je doświadczyć w mendiach gównego nurtu.

  3. Marucha said

    Re 2:
    Pan dostrzegł „hurraentuzjazm” tam, gdzie można zaobserwować co najwyżej pewną satysfakcję,

  4. Plausi said

    Sukcesem wielu

    była NSZZ misternie przygotowana dla nich przez specjalistów

    https://pppolsku.wordpress.com/2016/08/06/kolonia-usa/

    ten sukces jest choćby taka wspaniała plejada, radość patrzeć na nią

    https://pppolsku.wordpress.com/2019/03/06/przyklad-kolab

  5. lopek said

    Jedno wiemy na pewno – ten piękny, spokojny kraj – nie został zostawiony w spokoju przez czarci pomiot – więc i on jest przerabiany na szatańskie odchody. Być może jest to jakaś operacja pod fałszywą flagą – czarciego pomiotu – aby był potem pretekst do chwycenia Białej Nowej Zelandii za przysłowiowy pysk.

    Może.
    A może ktoś się wkurwił na „uchodźców”.
    Admin

  6. Piotr Podgórni said

    Mozna zastanowić się kto na tych zamachach skorzysta. Moim skromnym zdaniem na pewno skorzystają ekumeniści budujący globalną religię czyli kłamstwo szatana. Kochajcie się, kochajcie się, kochajcie się – nie chcesz kochać to kula w łeb.

  7. Kar said

    ..gudla klangor od samego rana na BBC, a tych cztrech co zgarneli to nie byli na tzw. government watchlist..No i masz ci babo placek, bo jak nie byli to zaraz wpadaja do wora anytsemitow..robia zyg..zyg..chce im sie wojny..otwieraja akt II Kristallnacht

  8. Szweczyk Dratewka said

    Kolejne false-flag które ma zdefiniować „konflikt” i jego „strony”.

    ——–
    Nie ma to, jak niezachwiana pewność niczym nie podparta.
    Admin

  9. Olo said

    Państwo typowo anglosaskie, a więc kontrolowane przez żydów. Prędzej uwierzę, to to prowokator z Mosadu niż „zwyczajny człowiek”. Jak Ameryka upadnie gospodarczo, to poleca też Nowa Zelania, Australia czy Kanada, więc wygląda to na, że tonący żyd brzytwy się chwyta, chcąc w ten sposób wywołać krwawą wojnę muslimów z innymi narodami. Typowa operacja fałszywej flagi jak 9.11czy zamachy w londyńskim metrze. Cały ten zamach na odległość 17 793 km śmiedzi nieprzetrawionym czosnkiem…

  10. Voodoosch said

    Ad1.

    Nie popieram.
    Zabici zostali (prawdopodobnie) zwykli muzulmanie, ktorzy chodza sobie meczetu.
    Nowo Zelandczycy – Kiwi nie sa miekkimi palami, zeby dac sie zastraszyc 1% wyznawcow Islamu na swoim terytorium. Nie slyszalem tez o zadych atakach terrorystycznych w Nowej Zelandii z ich strony, wiec o rewanzu nie mozna tu mowic.
    Dla mnie to morderstwo na niewinnych ludziach. Potepiam I zalecam dla katolikow modlitwe w intencji pomordowanych.

  11. Szweczyk Dratewka said

    Oczywiście, że false-flag. Zaraz po zdarzeniu wszystko jest podawane do mediów, że zabójca był/jest biały, że white supremacist itd itp. W Białymstoku facet zaatakował nożem matkę z córką (pod komisariatem, poszło o złe parkowanie!), policja nie podaje szczegółów na jego temat, w Zakopanem nożem czy siekierą zaatakował dwie kobiety – to samo, cisza. Tu wiadomo wszystko włącznie z wizerunkiem.

    Dokładnie tak jak niedawno w Gdańsku, gdzie wszystko szybko posprzątano. False-flag, inside job.

  12. Olo said

    Pomalowane i popisane karabiny, wszystko zrobione pod odpowiedni przekaz medialny, tylko żeby zarzczuć jednych na drugich. Jakże to typowo żydowskie – gdzie dwóch się bije, tam parachaty zaciera swoje kosmate łapy.

  13. revers said

    Juz raz w laach 90 tych rozbito siatkie mossadu w Nowej Zelandii, ale widac wrocili i zrobili swoje pod talmudyczny globalizm i nwo.

  14. Szweczyk Dratewka said

    > Jeśli biała rasa ma się bronić, to nie wystarczą kredki.

    Przedstawienie takie jak to są organizowane po to, żeby „biała rasę” zdefiniować jako cel w wymiarze globalnym. Ktokolwiek, kto upomni się o prawo Europejczyka do zachowania własnej kultury, tożsamości etnicznej, dziedzictwa itd itp ma być stygmatyzowany jako „biały suprematysta”.

    Europa żeby istnieć, żeby odzyskać swoje tożsamość, musi wrócić do swoich korzeni, przede wszystkim do swojej duchowości i religii. Musi odrzucić wszystko co obce.

    ———
    Wrócić do korzeni przy pomocy kredek.
    Admin

  15. Kar said

    ..jeszcze jedno; patrzec tylko jak im-kebabom dadza oficjalne pozwolnie na noszenie broni krotkiej/dlugiej , tak jak sie to czyni w Usraelu..(odnosze takie wrazenie patrzac na w/w zdjecie, na ktorym kebab jest przepasany przez ramie pasem i cos tam pod karmanem)

  16. Olo said

    Muzułmanie są wściekli, że światowe media, a więc żydowskie, nazywają aresztowanego mężczyznę ekstremistą lub tylko strzelcem ale nie terrorystą jak się zazwyczaj w takich sytuacjach nazywa muzułmanów.

    Muzułmanie sa wściekli, a żyd się cieszy albo nawet tańczy i podskakuje, jak to mają w zwyczaju. Właśnie o to żydowi chodziło.

  17. Szweczyk Dratewka said

    > Wrócić do korzeni przy pomocy kredek.

    Odrzucając WSZYSTKO co obce.

    ————
    Odrzucając dobrymi chęciami i silnym pragnieniem.
    Admin

  18. karlik said

    „Na jednym z magazynków broni maszynowej zamachowca z Christchurch w Nowej Zelandii widnieje nazwisko Feliksa Kazimierza Potockiego. To polski hetman biorący udział m.in. w bitwie pod Wiedniem w 1683 roku.”
    za .https://fakty.interia.pl/swiat/news-nowa-zelandia-polski-hetman-na-magazynku-zamachowca,nId,2885500

    Czyli polski akcent już jest…

  19. RomanK said

    Te wszystkie rady o obronie bialej rasy pisza mam nadzieje ojcowie tylko i wylacznie rodzin wielodzietnych:-)))))
    Jako Chrzescijanin radze ci zamiast mordowac czyjes dzieci w domach modlitwy…zaloz swoja liczna rodzine…..

  20. Marek said

    Nie da się ukryć, że mordowanie ludzi podczas modlitwy, to nie jest sposób na walkę godny wojownika. Banderowcy też mordowali w kościołach. Śmierdzi na odległość.

    Gdyby tak padł jakiś śmierdziel nawołujący do mieszania wszystkich ze wszystkimi, ale nie. Tu śmierć dopada jedną z cząstek mieszanki, coby wzbudzić nienawiść i odwet na drugiej i trzeciej. A świstach ptarzy i zawija w sreberko.

  21. Zerohero said

    Głupoty pisze Pan Panie Romanie. Tak wielkie, szkodliwe i bezczelne głupoty, że zasługuje Pan na słowo: głupiś. Wyjaśniam

    1. Inne rasy nie wzrastają w Europie z powodu słabej płodności Europejczyków, ale masowego importowania migrantów.

    2. płodzenie większej ilości dzieci nie zmieni faktu, że przez żydowskie władze będą one traktowane jako obywatele II kategorii. np. w Wielkiej Brytanii pojawiają się już ogłoszenia o pracę w których stawiany jest warunek, że dana ososba nie może być biała. Padają wypowiedzi aby mordować białych i sądy NIE CHCĄ ścigać tego jako mowę nienawiści. Z drugiej strony osoby wyrażające się krytycznie o polityce migracyjnej są np. wydalane z uczelni.
    Przepisywana jest też historia, wmawia się, że byli czarnoskórzy rycerze w średniowieczu itd. Takich modyfikacji są już setki.

    3. murzyńska rodzina w Afryce ma 6 dzieci, we Francji „tylko” 3. Co to za durny pomysł abym się licytował w płodności ze szczurami i myszami, traktował żonę jako chodzącą macicę bojową! Pogięło ?! A może ja chcę mieć tylko 1 albo 2. Muszę mieć 5?
    Nawet gdyby Europejczycy mieli po 10 dzieci, to Żyd po prostu zwiększy kontyngenty z Afryki i jeszcze bardziej zacznie propagować mieszanie związków między rasami.
    Nie tędy droga.

    I tak większość tumoków słysząc o niszczeniu białej rasy, tylko puka się w czoło. Choć wielu żydowskich prominentów wyraźnie mówiło, że CHCE ZNISZCZYĆ białą rasę i że ją zniszczy.

    PS. osoba bezdzietna, a rozumiejąca jak działa świat, ma prawo komentować te procesy. Nie wiem skąd pomysł aby np. krytycy poziomu kinematografii zamilkli skoro sami nie kręcą filmów. To durne. Mi kiedyś jakiś troll na uwagi o bankierach odpiwiedział „to załóż sam bank”.
    Nakręć film, załóż bank, napłódź pół miliarda dzieci. No spoko.

  22. Szweczyk Dratewka said

    @20 Zerohero „Biała rasa” czyli kto? Polak i Niemiec na przykład? Europa upadła wraz z zaszczepieniem jej idei „wybraństwa”, czy „narodu wybranego” co język niemiecki określa der Übermensch. Ideologia ta pochodzi z judaizmu, a zaszczepiło ją w głowach Europejczyków chrześcijaństwo, które z Islamem walczyło, a z judaizmem nie tylko nie walczyło, ale jeszcze obdarzało przywilejami w imię wizji nowego wspaniałego świata w którym owca ma paść się obok lwa.

    Nie istnieje nic takiego jak „biała rasa” w znaczeniu tożsamości czy wspólnoty artykułowanych interesów, istnieją natomiast ludy rdzennie europejskie, mające swoje własne i RÓŻNE tożsamości oraz ludy napływowe, czy wręcz ludy inwazyjne/wrogie, które Europę podbijają i kolonizują.

    ——
    Te, Szewczyk, ledwoś tu przylazł, a już nasmrodził.
    Wyp…
    Admin

  23. Voodoosch said

    Ad 20 Zerohero

    „np. w Wielkiej Brytanii pojawiają się już ogłoszenia o pracę w których stawiany jest warunek, że dana ososba nie może być biała.”

    Prosze mi pokazac takie ogloszenie. Jezeli nie moze Pan pokazac to prosze nie pi****lic glupot.

  24. Zerohero said

    Ja mówię o znaczeniu biologicznym. Żydostwu zależy zwyczajnie aby nie było ludzi białej rasy. Żeby nie było Francuzów, Niemców, Polaków, jankesów europejskiego pochodzenia. Pan to rozmydla.

    tutaj Achilles według żydostwa z BBC

    a słowa żydówy Susan Sontag o „białej rasie jako raku” to jeden z wielu przykładów. Sprawa jest DOBRZE udokumentowana i jasna, więc proszę sobie darować te swoje brednie.

  25. Sowa said

    Szokujący to jest meczet w Nowej Zelandii.

  26. Zerohero said

    @Voodoosch

    przykład jeden z wielu

    https://wiadomosci.wp.pl/rasistowskie-ogloszenie-o-prace-bbc-szuka-pracownikow-ale-nie-bialych-6192254808791169a

    nie licząc nieformalnych. Niedawno był też taki incydent w policji. tzn.kandydat ostatecznie mógł być biały, ale musiał być trans albo gejem. Tak czy siak, czarny miał w tamtej rekrutacji pierwszeństwo.

    Dowiedziałeś się, to teraz spier…j.

  27. Zerohero said

    Małgorzata Andegaweńska wg. żydostwa

    arturiańska Anglia według żydstwa

    lekcje historii według żydostwa

    niemiecki żołnierz w żydowskiej grze

  28. Zerohero said

    https://www.google.com/search?q=american+inventors&client=firefox-b-d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj41Zuyu4ThAhUr2OAKHSHJBp4Q_AUIDigB&biw=1620&bih=938

  29. Szweczyk Dratewka said

    @3 Zerohero Nie rozmydlam, a staram się o możliwe najbardziej precyzyjne określenia. Pan mówi o sformułowaniach z poziomu propagandy, która właśnie rozstawia przeciwników do narożników ringu. Ci którzy takie sformułowania puszczają w obieg chcą, żebyśmy się w ten sposób identyfikowali, np jak „biała rasa”, że niby ja i jakiś tam Anglik czy Niemiec stoimy po tej samej stronie barykady. A tak nie jest. Ja jaki Polak jestem po tej samej stronie barykady po której są rdzenne ludy Ameryk, Australii czy Nowej Zelandii i każdej innej podbijanej ziemi. Jak jako Polak nigdy nikomu nie odbierałem prawa do życia, nie odbierałem nikomu jego ziemi, natomiast Niemiec czy Anglik żyje właściwie tylko z tego co ukradł plus z niszczenia konkurencji.

    Wojny między rdzennymi ludami NIGDY nie były nakierowane na całkowitą eksterminację. To były niewielkie liczbowo starcia, które kończyły się momentalnie po określeniu kto jest silniejszy. Zmieniała się konfiguracja/system władzy/poddaństwa i życie toczyło się dalej, bo nikt nie podpala własnej ziemi.

    Tym co chcą podpalić Europę chodzi o sformatowanie myślenia również Europejczyków.

  30. Zerohero said

    https://nczas.com/2019/01/15/multikulti-przezarlo-brytyjskie-mozgi-birmingham-tworzy-historie-alternatywna-murzyni-budowali-potege-miasta-w-xvxvi-w/

  31. Janusz Kowalski said

    ad. 20. Wesley Clark ( US-generał) : ” Europa musi być multi-kulti i zrobimy wszystko aby tak było ” ( ” Clark was born into a Jewish family.”

  32. Troll Polonii said

    Od kiedy to Nowa Zelandia jest tradycyjnie zamieszkala przez ‚biala rase”?
    Zdaje sie, ze ten slogan ‚biala rasa’ moze odnosic sie do Europy ale, na Boga, nie do kraju Maorysow w ktorym ciagle obowiazuje Waitangi Treaty!
    Traktat Waitangi jest ciagle aktualny.
    Nowa Zelandia nie jest znana z atakow terrorystycznych.
    To spokojny kraj ale rzeczywiscie mieli klopoty z Mossadem kilka lat temu. Przepedzili ‚wybrancow’.
    Nowa Zelandia nie ma klopotow z uchodzcami.
    Maja porzadny system tzw,. ‚selection criteria’.
    Obecna zbrodnia bardzo poruszyla mieszkancow nie tylko Christchurch.
    Strach teraz bedzie puszczac dzieci do szkoly czy w ogole chodzic do kosciola. Ludzie boja sie wychodzic na ulice.
    I to nie muzulmanin mordowal.

    A dopiero co Izrael sprowokowal awanture w Pakistanie
    Chyba nie bedziemy pomagac mossadowi w walce z islamem?

  33. Zerohero said

    @Szweczyk Dratewka

    Ech, Panie Szewczyk. Ja te Wasze paszteciki nadziewane siarką wyczuwam na kilometr. 🙂
    Czasem trafiam na opinie jak Pańska, że nie ma czegoś takiego jak rasa. No wicie, rozumicie, taki konstrukt. Płeć to konstrukt, rasa to konstrukt. A sprawa jest prosta:

    1. RASY istnieją. Europa jest zamieszkana przez RASĘ BIAŁĄ.
    2. Żydostwo wielokrotnie postulowało likwidację rasy białej
    3. Pkt. 1 i 2 powodują, że wszystkie narody Europy poddane są tej samej presji.

    Człowiek przyszłości będzie rasy mieszanej. Dzisiejsze rasy i klasy stopniowo znikną z powodu braku przestrzeni, czasu i przesądów. Euroazjatycko – negroidalna rasa przyszłości, podobna do starożytnych Egipcjan, zastąpi różnorodność jednostek.”
    (wybitny autor, ojciec założyciel UE, czyni wyjątek dla Żydów którzy zachowają odrębność)
    https://spiritolibero.neon24.pl/post/138699,masowa-migracja-a-plan-kalergi

  34. Cynikt said

    Oglądając ,,relację na żywo” z tej akcji jedno mnie tylko zastanawia… Czy w tym meczecie są kuloodporne szyby? Bo jeżeli nie… To jedynym logicznym wyjściem jest to, że był to meczet dla głuchoniemych…

  35. Voodoosch said

    Prosze sobie obejrzec film Mary Queen of Scots.
    Jakiez bylo moje zaskoczenie, ze w szesnastowiecznej Anglii i Szkocji na krolewskich dworach, az roilo sie od czarnych, azjatow i mulatow. Wszyscy oni jako arystokraci byli lubiani, wysluchiwani i nikt nawet nie komentowal ich pochodzenia i koloru skory.
    Nie pojete.
    Czekam na czarna krolowa Wiktorie… i wiem, ze sie doczekam.

  36. Szweczyk Dratewka said

    @Zerohero. Wiem o czym Pan mówi, ja natomiast odrzucam tą nomenklaturę, bo zawsze zaczyna się od języka a kończy na zmienia myślenia, przykład „małżeństwa jednopłciowe/homoseksualne”.

    Dlatego kluczem do WSZYSKIEGO jest pra-mit czyli religia, która definiuje pojęcia pierwotne, które następnie są źródłem dla kultury w tym języka, a w końcu metodą myślenia/rozumienia świata.

  37. Szweczyk Dratewka said

    @32 Zerohero Oni nie chcą zniszczyć „białej rasy” bo sami do niej aspirują. Oni chcą zniszczyć rdzennych Europejczyków i ich kulturę oraz tożsamość etniczną, bo póki Europejczycy istnieją to ONI będą zawsze KUNDLAMI i PASOŻYTAMI.

    Rasa w znaczeniu biologicznym istnieje, tylko co z tego? Wg Generalplan Ost 85% Polaków miało być wymordowanych. Abstrahując od tego kto jest autorem tego planu to niby czyimi miało to być wykonane rekami?

  38. Polskie Obserwatorium Praw Goja said

    To może być operacja pod fałszywą flagą, a nie żadna „obrona białej rasy”. Trzeba poczekać, aż wyjdzie na jaw więcej faktów:
    -kim są zamachowcy (ich oblicze ideowe i powiązania organizacyjne i osobiste)?
    -czy te ofiary to rzeczywiście ofiary, czy inscenizacja?
    -jakie postulaty establishmentu będą dominowały w przekazie medialnym po ataku?

  39. Zerohero said

    @Troll Polonii

    Biała rasa jako gospodarz Europy to antropologiczny fakt a nie „slogan”. Oczywiscie w natłoku żydowskiej propagandy ludzie zaczynają zapominać, że jeszcze do połowy XX wieku nawet Zachodnia Europa była w 99,9% biała. Żydostwo przepisuje nawet bajki dla dzieci i historię:

    Szwecja: Fałszowanie historii w celu promocji multikulti
    http://www.autonom.pl/?p=25431

    jest tak, bo

    „ciągłe walenie w martwych białych mężczyzn, a także w żywych, oraz w kobiety, aby konstrukt społeczny znany jako” biała rasa” został zniszczony”.
    https://wolna-polska.pl/wiadomosci/kompletnie-zyda-ponioslo-2013-07

    jakoś ten Żyd nie ma problemu ze zrozumieniem KOGO ma niszczyć, a tu u pana Maruchy w komentarzach wyskoczyło stado cwanych gap, które „nie wiedzą” co to jest biała rasa :). Jeden to nawet wmawia mi, że jego misją jest doprecyzowanie pojęć. Kawalarz. Pewnie co to jest Polak też nie wie. No bo wicie, rozumicie, wszystko jest względne, to tylko konstrukty społeczne. Ha ha. Fiki miki i do przodu.

  40. Marucha said

    1. Nikt tu nic nie wie, nie zna faktów, nie zna postaci sprawcy (sprawców) – ale już wielu sobie wyrobiło definitywną opinię, że chodzi o operację fałszywej flagi.
    Człowiek rozsądny wstrzymuje się w takich przypadkach z opinią.

    2. Ze co, że atak w „świątyni”? Co to za świątynia, gdzie czci się demony? To nie świątynia, a prędzej lokalne centrum kształtowania i organizowania polityki islamistów

    3. O pierdołach ludzików, którzy nie wiedzą co to jest biała rasa, nie chce mi się nawet gadać.

  41. Zerohero said

    Sam bym się śmiał z konceptów czystości rasowej (i kiedyś śmiałem się), gdyby OFICJALNĄ ideologią rządzących Europą nie było jak największe i jak najszybsze wymiksowanie Europejczyków z najbardziej TĘPYMI osobnikami nominalnie należącymi do homo sapiens. Tu na zdjęciu banksterska marionetka Macron pozuje z dwójką homo erectus jako przedstawicielami „nowego Francuza”.

    a tu wyniki wybierania ciuchów. 8 modelek, z czego aż 3 białe! Standard w Europie pod żydowską okupacją

    https://www.zara.com/fr/fr/parka-%C3%A0-capuche-et-lacet-p00518050.html?v1=12506837&v2=1180420

    „ciągłe walenie w martwych białych mężczyzn, a także w żywych, oraz w kobiety, aby konstrukt społeczny znany jako” biała rasa” został zniszczony”.
    żyd – Noel Ignatiev

    Ta kanalia doskonale wie w kogo walić, a tymczasem połowa walonych nawet nie wie, że jest walona a czasem nawet oburzas się gdy ktoś ich próbuje uświadomić. To się nazywa świadomość sytuacyjna pola walki!

  42. Zerohero said

    (na stronie Zary należy zjechać na dół i tam jest poziomy pasek przewijania). W ogóle cud, że umieścili tam Azjatkę, bo Azja to niepopularny kierunek migracji do Europy. Władze Europy NIE CHCĄ Azjatów. W Europie cool to jest murzyn, bo dopiero wstrzykiwanie murzyńskiego nasienia spowoduje, że intelekt Żydów na tle gojów wystrzeli w kosmos.

    W pierwszych Star Trekach grali aktorzy z Bnai Brith (min. ten uszaty Spock) i oni przecierali szlak, np. umieścili oficera murzynkę. Niby nic, ale to jak z tolerancją dla homoseksualistów która teraz przeszła w LGBT i jawne apele by zrehabilitowac pedofilię. Dziś okno Overtona poszło dalej, dziś Star Trek jest dalej i w Stat Treku murzyński gentleman obraca białą laskę.

    „No co ci szkodzi”. No pewnie. Nawet ten czarny Achilles został na żydłackim, proszczepionkowym, probanderowskim JOEMONSTER opisany jako fajny, a jak komuś się nie podoba, to ma BÓL D**PY.
    To taki patent aby wyszydzić wszystkim którym na czymś zależy, którzy coś szanują albo czegoś bronią.
    Obesr…m ci wycieraczkę, a jak coś powiesz, to znaczy, że masz
    BÓL D****PY
    Nowy związek frazeologiczny w języku BYDŁA NADWIŚLAŃSKIEGO.

    takie mistrzostwo elokwencji lewackich troglodytów na pasku takich jak ten Noel Ignatiev. tfu!

  43. revers said

    A ten czosnek z mossadu co nie zdarzyl uciec przed „trzesieniem ziemii” z pen drivem z zapisami waznych iformacji z baz danych nowej zelandii? inni maja po 5 paszportow, moga vyc muzulmanami lub antifa, faszysta na ukrainie?

    https://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/australiaandthepacific/newzealand/8649223/Mossad-spy-ring-unearthed-because-of-Christchurch-earthquake.html

    A tak poza tym izrael jest na wojenej sciezce z nowa zelandia bo za duzo bronii Palestyne, a i za Trumpa za bardzo z Chinami handlowo przystaje.W 1984 roku nie pozwolil u siebie baze marine z atomowa bronia zrobil, ale wracamy juz do czasow z przed 1989 bez Helsinskich umow.

    https://www.radionz.co.nz/news/on-the-inside/321940/is-new-zealand-at-war-with-israel-now

  44. Marucha said

    Re 41:

    Biali to jedyna rasa na świecie, wobec której wykazywanie rasizmu – a nawet dyskryminacji i prześladowań – jest tolerowane, a nawet pochwalane i popierane.
    Co więcej, bez najmniejszej żenady, otwarcie się pisze o konieczności zniszczenia białej rasy.

    A takie różne dupki, nie wiem, czy kretyni, czy agenci wpływu, udają że nie wiedzą, co to jest biała rasa.

  45. Troll Polonii said

    39
    Zerohero
    Uzylem slowa ‚slogan’ nie dla zwatpienia jakiejkolwiek rasy tylko, ze pojecie staje sie troche naduzywane.
    Dlaczego?
    Bo Semici (Arabowie, Zydzi) tez naleza do bialej rasy.
    Dla mnie Europejczyk, to przede wszystkim bialy chrzescijanin ale mamy tez europejskich muzulmanow, i to Slowian, ktorzy w czasach tureckiego imperium przeszli na islam. Mamy tez tatarow, kozakow, uzbekow itp. ktorzy w czasach podbojow przez islam przyjeli religie Mahometa..
    A na Nowej Zelandii jest duzo pomieszanych malzenstw. I dlatego powstala wspolna nazwa dla wszystkich Nowozelandczykow: Kiwis
    A ten mord typu Breivik jest tragedia nie tylko dla mieszkancow Christchurch; dla calej Noweh Zelandii.
    Pamietam jak w Aceh (Indonezja) znaleziono rope i od razu zaczelo sie napadanie na chrzescijan a potem chrzescijanie napadali w odwecie na muzulmanow.
    Obie strony powtarzaly w kolko to samo:
    Dwiescie lat zylismy w wielkiej zgodzie i symbiozie. Malzenstwa byly tak pomieszane, ze zona chodzila do kosciola a maz do meczetu czy swiatyni buddyjskiej.
    I wszyscy nagle zaczeli sie nienawidziec.
    No i ci z podpalonych domow wsiadali na lodki i plyneli gdzie oczy poniosa.

  46. JO said

    Gajowicze, Panie Romanie K.

    Pod wzgledem fizjologicznym biala rasa nie jest w stanie pobic mozliwosci rozrodczych innych ras. I to jest fakt, ktory stawioa nas w obowiazku odpowiednio sie zachowywac tak, by zachowac czystosc rasy, do ktorej mamy prawo a nawey obowiazek przez samym Panem Bogiem.

    To dlatego mamy obowiazek zadac wyeliminowania z naszego srodowiska innych ras w nawale , fali zalewu ich jaki ma miejsce w Europie I w Polsce.

    problem jest, jak wczesniej na innych linkach pisalem, ze my nie mamy formacji, ktora spowoduje, ze mozemy sie przeciwstawic eliminacji naszej rasy. Mowie tu o Zachodniej Europie do ktorek Polacy w jakiejs mierze przynaleza…

    Moze Rosjanie, Bialorusini beda w stanie sie obronic, ale na te chwile my Polacy nie potrafimy obronic nasze Wiary, a coz myslec o obronie naszej rasy? Bez obrony wiary, nie jestesmy obdonic naszej rasy….

    I Panie Romanie, nawet gdyby kazdy z nas mial riodzine wielodzietna, nie jestesmy w stanie rozrodczo pokonac innych ras w tym temacie. To fizjologicznie nie jest mozliwe…

    Ten fakt wymaga iod nas postawy Fizycznej ilosciowo kontroli rodzin innych ras w naszym srodowisku. Kro sie z tym niezgadza, jest po prostu ignorantem majacym bledne przkonania.

    Osoby, ktore sprzeciwiaja sie opini jaka prezentuje, powinny byc traktowane na rowni z innymi rasami I moja postawa nie ma nic zwiazku z „rasizmem” a wyplywa z milosci do Pana Boga, do Jego przykazania Milosci, najwazniejszego przykazania.

    Coz z tego, ze my Polacy bedac Katolikami mozemy I mamy prawo powolywac sie na to przykazanie broniac naszej rasy, skoro nie potrafimy obronic naszej wiary, walczyc o nia….to bedziemy musieli poniesc konsekwencje – zniknac jako etniczni Polacy.

    …ale procz mnie, procz nas:
    https://polakortodoks.wordpress.com/

  47. Zerohero said

    No właśnie Panie Gajowy. Napisałem dużo komentarzy nie na temat, ale zostałem sprowokowany. Najpierw przeczytałem komentarz wujka Dobra Rada proponującego aby licytować się na wielodzietność z kolorowymi – co mnie wkurzyło jako rada niepoważna, wręcz kpina, a potem przyszli tacy co nie wiedzą co to jest biała rasa. W pewnych kręgach ten brak rozumienia to już w ogóle uchodzi za przejaw dobrego smaku, tak jak niezauważanie płci. Normą staje się obłęd.

  48. Marucha said

    Kto chce zobaczyć wideo…

    https://rutube.ru/video/ca9ba4a519750e48c75de521a90df601

    Stamtąd chyba nie mogą wyrzucić.

  49. Troll Polonii said

    44
    Marucha
    Nie wiedza.
    Zydzi i Arabowie to tez biala rasa.
    Ja podejrzewam, ze mamy konflikt bardziej terytorialny – a mniej rasowy. Chocby dlatego, ze tzw. biala rasa sama sie morduje gdzie tylko sie da.
    Zdecydowana wiekszosc wojen w Europie – to bardziej na tle lebensraum niz rasowym vide: Lotaryngia, Slask, Pomorze czy I i II wojna swiatowa. A teraz jeszcze Jugoslawia i w ogole Balkany. To nie kolorowi wypedzaja Polakow z Polski.

    ——-
    Żydzi nie są białą rasą. I to oni wywołują wszelkie wojny. I to oni wypędzają Polaków z Polski.
    Muzułmanie to też nie biała rasa. Wdzięczne narzędzie w ręku Żydów.
    Admim

  50. Adrem said

    Zerohero

    Masz racje po całości.

    Jakoś uśpili ludzi takim dziwnym humanitaryzmem i wielu już nie odróżnia zagrożenia od współistnienia.
    Nie można współistnieć z rasami, których celem głównym jest zdominowanie nas na każdym polu, a w końcu eliminacja. I muślimy i eskimosy w oczy nam to mówią.

    Wielu też nie zna znaczenia słów.
    Tolerancja nie oznacza zgadzanie się na okradanie i poniżanie a wreszcie wyniszczenie jakiegoś narodu.

    Tolerancja oznacza tyle, co ZNOSIĆ czyjeś poglądy i zachowania, mimo braku akceptacji dla tychże.

    Ale nie oznacza akceptowania ( czyli pokornego zgadzania się) wrogich zamiarów i zachowań.

    Wielu się porypała akceptacja z tolerancją.

    I Jak wyśpiewują publicznie swoje tolerancyjne ( czyli akceptujące ) poglądy, to są z siebie bardzo dumni!
    Mają przecież poczucie moralnej wyższości nad tymi nieakceptujacymi, których łatwo nazywają ” nietolerancyjnymi ”

    A ci „nietolerancyjni” to ci , co są przytomni i widzą sprawy jakimi są.

  51. Voodoosch said

    Tu cos o rasach od Cassiusa:

    https://gloria.tv/video/VAvZ79mKYerd1KTe7pwFstL9B

  52. Voodoosch said

    Ad 51.
    Wyobrazcie sobie bialego czlowieka dzisiaj, ktory by powiedzial to co Ali na tym nagraniu.

  53. NICK said

    Brawo.
    Zerohero.

    JO. Weź idź.

  54. Szewczyk Dratewka said

    Ty Marucha sam przecież jesteś żydem i żydowskim trollem zażydzającym dusze i umysły gojów tym zdewociałym pierdzeniem.

    ———–
    Nie trzeba było długo czekać, żeby Szewczyk pokazał swoją prawdziwą japę. 🙂
    Admin

  55. Troll Polonii said

    49
    Marucha
    Muzulmanie to nie rasa. To religia. Ja pisalem o Semitach.
    O zydach i Arabach
    Cale mnostwo zydow to nie semici i pelno muzulmanow – to nie Araby.

    A swoja droga, na tym filmie (48) zastanawia mnie piosenka o ustaszach w radiu. Niewyraznie spiewaja ale piosenka balkanska spiewana po chorwacku, chyba w jekawskim (chorwackim) Jutro jeszcze raz przeslucham.

    ———–
    Ok, napisałem skrótowo. Większość muzułmanów to jednak tacy jacyś przybrudzeni na twarzach.
    Admin

  56. Adrem said

    Ad 52

    No chyba by go zjedli, krótko po tym jak by nazwali rasistą, faszystą czy wprost bandytą.

  57. JO said

    ad.53. Panie Nicku, a jakie jest Pana zdanie w temacie?

  58. […] Zerohero said 2019-03-15 (Piątek) @ 16:34:20 […]

  59. Easy Rider said

    Ad 48 – Marucha.

    Jest Pan optymistą – tyle, co zdążyłem obejrzeć raz, chciałem po raz drugi, ale „wideo zostało usunięte za naruszenie zasad … ” – jak na YT. Kolejny dowód na to, że NWO w Rosji jednak działa. Może jednak gdzieś się jeszcze ten film pojawi.

    Ten film, jak dla mnie, przedstawia prymitywnie zorganizowaną mistyfikację z użyciem aktorów kryzysowych. Zaznaczam, że przy analizowaniu tego rodzaju filmów trzeba wyłączyć emocje, gdyż inaczej można dać się ponieść mistyfikacyjnej narracji.

    Nie wiem, gdzie są ci pozostali zamachowcy, gdyż miało ich być jakoby trzech mężczyzn i jedna kobieta, jak również nie widać 200-300, które jakoby miały być zgromadzone w meczecie, jest mniej-więcej tyle „ofiar”, ile podają media, a co się stało z pozostałymi – bo przecież wszystkich nie powystrzelał?

    Już pierwsza scena strzelaniny budzi wątpliwości, gdyż zamachowiec strzela na oślep (i jakby nieco w górę) do ciemnego pomieszczenia, w związku z czym nie jest w stanie celować – a tu wchodząc, już napotyka jedną „ofiarę” leżącą bez ruchu. W tym momencie słychać jakieś zawodzenie potępieńców, które mają udawać odgłosy paniki, jednak po wejściu do wewnątrz następuje cisza. Podobnie jest dalej – strzela bez celowania i każdą „ofiarę” natychmiast kładzie „trupem” – podobnie z „ofiarami” znajdującymi się na zewnątrz meczetu. Nikt nie wykonuje nawet najmniejszych ruchów, nie ucieka ani nie krzyczy (widać tylko jednego uciekającego człowieka) – czy to ma jakieś cechy realności? Tym bardziej, że zamachowiec podchodzi już do tych leżących bez ruchu ludzi drugi i trzeci raz i za każdym razem ponownie strzela – w jakim celu?

    Nie widać śladów krwi, tylko u jednej „ofiary” czerwona plama na galabiji, prawdopodobnie efekt charakteryzacji, bo wygląda niezbyt realnie.

    Jeszcze jedna charakterystyczna cecha – wszyscy czy prawie wszyscy leżą z twarzami odwróconymi do dołu, jakby się umówili – a może trudno było zebrać aż tylu aktorów kryzysowych o wyglądzie ludzi z krajów muzułmańskich?

    Natomiast trudno w tej chwili jednoznacznie ocenić cel tej niewątpliwej operacji „fałszywej flagi”. Może chodzić o pretekst do ograniczenia dostępu do broni lub – przy okazji – ograniczenia innych praw obywatelskich.

  60. 200+300=500
    49 z 500, to 10%.

    10%

  61. NICK said

    Qrva.

    Sorki. P.Jo.
    Jestem na rubieżach.

    We tech sytuacyjach mój „komputer” czasem, szwindluje.
    To tak jakby miauuu dys-LEKCJĘ?
    Cycuś.

    Idź.

  62. Ad. 48

    Video usunięte.

  63. Marucha said

    Re 59:
    Myślałem, że RuTube jest bardziej odporne na naciski, niż Youtube…
    Poza tym, kto wie, może Pan mieć rację.

  64. Easy Rider said

    W uzupełnieniu do 59.

    Zapomniałem o jeszcze jednym charakterystycznym szczególe – tzw. znaczniku filmowym. Chodzi o taki niedbale naznaczony krzyżyk na chodniku, przy tej leżącej kobiecie, do której strzela zamachowiec – też nie wiadomo, po co, skoro nie daje ona znaków życia? Kobieta też przezornie odwrócona twarzą do jezdni.

  65. brys said

    Panie Łatwy Jeźdźcu – szkoda że Pan nie ściągnął.

  66. Carlos said

    https://www.paulcraigroberts.org/2019/02/18/self-hating-whites-2/ dla pana Romana

  67. Antares said

    Faktycznie trzeba być żydem albo debilem żeby udawać albo naprawdę nie wiedzieć że nie ma różnic pomiędzy rasami. To jacy byli np angole, to osobny temat, natomiast nie zmieni to faktu, że to biała rasa była i jest motorem postępu na świecie. Filmów gdzie czarny i żyd pokazywany jest jako zbawca świata jest naprawdę dużo, to ma za zadanie utrwalać pozytywny obraz tych ras. Jeżeli chodzi o muzułmanów, to też nie wnieśli większego wkładu w rozwój świata. Kraje obecnie rdzennie muzułmańskie – jak np Egipt albo kraje bliskiego wschodu, rozwijały się do czasu nadejścia panowania muzułmańskiego. Islam mocno ograniczał człowieka, jakoś nie mogę sobie przypomnieć o jakimkolwiek wynalazku muzułmańskim (może się mylę). Islam był bardzo agresywny, żywił się wojnami i rozprzestrzeniał się poprzez wojny. Przykładowo: np za kilkadziesiąt lat szwecja może być kalifatem muzułmańskim, czy wtedy ktoś rozsądny powie, że muzułmanie stworzyli volvo albo np ikea? Czy muzułmanie stworzyli Dubaj – jakby nie europejczycy, to dalej co najwyżej używali by ropy w lampach naftowych, pod warunkiem że by ją sobie wydobyli.
    Kłamstwo powtórzone 100 razy staje się prawdą.

    I brawo dla Pana Zerohero.

  68. Plausi said

    Propaganda czyli szczucie

    w celu uzyskania odpowiedniej reakcji mas i wprowadzenia do świadomości mas myślowych standardów.

    3, Marucha
    „Pan dostrzegł „hurraentuzjazm” tam, gdzie można zaobserwować co najwyżej pewną satysfakcję,”

    Nie dostrzegliśmy „hurraentuzjazmu”, nasza wypowiedzieć dotyczy realnej sytuacji rozpowszechniania prze mendia gównego nurtu doniesienia, o którym nie bardzo wiadomo, na ile jest syntetyczne, a na ile jest związane z jakąś realną sytuacją. Jak Pan zauważył, odnosimy się z rezerwą do wszelkich doniesień mendiów gównego nurtu, a zresztą i innych. Mowa jest o doniesieniu, częstokroć są to nawet donosy, wprowadzane do obiegu propagandowego, a więc nie są to żadne informacje.

    Tak na marginesie, jakie takie wydarzenie ma związek z nami, aby nadać mu aż tak poważne miejsce w doniesieniach ? Niemcy mają takie swoje przysłowie: „Co mnie obchodzi, że w Chinach przewrócił się worek z ryżem ?” Obawiamy się, że mamy w Polsce daleko ważniejsze sprawy i wydarzenia do omówienia, niż jakiekolwiek wydarzenie w Nowej Zelandii, Wenezueli, nawet na BW, no chyba, że mają nas tam wysłać na wojnę. Skoncentrujmy się na rzeczach ważnych.

    Przykład.
    W tym dość ważnym temacie

    https://marucha.wordpress.com/2019/03/12/uniwersytet-sorosa-ma-wyniesc-sie-z-wegier-z-pomoca-pospieszyli-niemcy/

    jest 10 komentarzy, zainteresowanie niewielkie, w Nowej Zelandii 67, 7 razy więcej. Z grubsza w N.Zelandię wkłada się 7 razy tyle energii, choć dla nas jest raczej bez większego znaczenia. Podobnie jest i w innych przypadkach.

  69. Zerohero said

    @Troll Polonii

    Arabowie nie są jednolici. Część Arabów można klasyfikować jako białych (powiedzmy, mocnych południowców), np. tak wygląda aktor grający detektywa Monka.

    a tak wygląda palestyńska nastolatka która przesiedziała wiele miesięcy w więzieniu za zniewagę Pana Żyda

    i w ogóle na BW pełno jest „wysepek”, a nawet w Nepalu mieszkają ludzie tacy:

    https://bialczynski.pl/krolestwo-sis-i-jego-cuda/ludy-albo-plemiona-krolestwa-sis/lud-dlugowiecznych-hunzow-czyli-guniow-hakownikow-w-krakorum/

    ale zapewniam, że mieszkajac na Zachodzie natychmiast zauważyłby Pan licznych arabskich MORDZIAKÓW, i to nawet nie po charakterystycznym zamiłowaniu do dresików i podgolonej fryzurki, ale po zauważalnej „opaleniznie” i często czymś jakby otępiałym wyrazie twarzy. Nie da się tej fizjonomii pomylić z białymi, zapewniam.

  70. xxx said

    uwaga nowy trop: Służby specjalne badają polskie wątki zamachu w Nowej Zelandii

    .https://fakty.interia.pl/swiat/news-sluzby-specjalne-badaja-polskie-watki-zamachu-w-nowej-zeland,nId,2885923#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome
    ……………………………………..
    Służby specjalne badają polskie wątki zamachu w Nowej Zelandii. Śledczy sprawdzą, czy był w Polsce

    .http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,24553781,sluzby-specjalne-badaja-polskie-watki-zamachu-w-nowej-zelandii.html#s=BoxOpImg1

    i komentarze co lepsze 🙂
    Policja nowozelandzka aby wyjaśnić polski wątek i zapytać dlaczego Polacy lali Turków , musi się skontaktować ze świadkami: Janem III Sobieskim oraz jego żołnierzami z Bitwy pod Wiedniem !

    No to tego Jana 3 Sobieskiego na 48 godzin do dołka mossadu i wspiewa co tam robił w nowej Zelandii!!

    Ja bym na miejscu polskich sluzb przesluchal Hetmana Potockiego i Jana III Sobieskiego. Sobieski z tego co wiem byl ostatnio widziany w Krakowie.
    NO TO TERAZ ZWALA WSZYSTKIE POMNIKI SOBIESKIEGO… ZA ISLAMOFOBIE

    no to Krol Jan III Sobieski i Hetman Potocki się doigrali. Pojda siedzieć jak nic. Tak się konczy brak poprawności politycznej. Sluzby musz zbadac wszystkie watki ww. z zamachowcami. to bardzo wazne

    Czy minister Brudzinski wydał list gończy za niejakim Janem Sobieskim, szerzącym mowe nienawiści i nazywającym siebie „królem”?

    i dobrze scigac terorystow na początek niech posadza Sobieskiego i Potockiego a potem cala husarie. bo kto to widział ze ponad 300 lat teku ktoś smial walczyc z muzlumanami. zero politycznej poprawnosci

    Potocki na razie się ukrywa, ale poszukują go wszystkie służby, bo o jego ekstradycję wystąpiła Turcja.

    Jutro natomiast spodziewajcie się tytułów: „Polacy winni zamachów w Nowej Zelandii?”, „Polska prowokowała do zamachów?”, „Polski nacjonalizm inspiracją zamachów w Nowej Zelandii”. Już dzisiaj niezawodna GW pisze o polskich NAZWISKACH – tak, w liczbie mnogiej, umieszczonych na broni zamachowców.

  71. Rokitnik said

    No a Papiez….to on poprosil Sobieskiego ( Krola) o militarna nterwecje w obronie obleganego Wiednia ?
    Jak przesluchiwac wszystkich to oczywiscie i Papieza, podpuszczalskiego?

  72. WSZYSTKIE ataki "terrorystyczne" na CAŁYM świecie szykują służby specjalne, 100% !!! said

    Nie powinno to być dla NIKOGO tajemnicą, że dosłownie WSZYSTKIE, czyli 100% ataki tzw. „terrorystyczne” są organizowane na PŁATNE ZAMÓWIENIE służb specjalnych krajów lub kraików z ambicjami IMPERIALNYMI takich krwawych bezkarnych awanturników jak USA, Izrael, UK czy żydo-masonskiej Francji, czyli wszedzie tam gdzie FAKTYCZNIE rządzi międzynarodowa mafia ŻYDOWSKA, a te „rządy państwowe” to skorumpowana MARIONETKA !!!

  73. Easy Rider said

    Ad 70 – Xxx.

    Z tym „polskim wątkiem” to jest ciekawa sprawa. Otóż słuchając tego filmu, który został usunięty z RuTube, słyszałem wyraźnie, jak w samochodzie tego niby zamachowca leci polska muzyka ludowa. Słów nie można było rozróżnić, bo jakość nagrania nie najlepsza, ale trudno pomylić linię melodyczną – to wyglądało jak coś z rzeszowskiego lub kieleckiego.

    Wygląda na to, że niezależnie od celów związanych z Nową Zelandią, żydostwo chce nas wrobić w rasizm i terroryzm, jakby mało było tego mieszania nas z błotem przez ostatni rok.

  74. Easy Rider said

    Ad 65 – Brys.

    Panie Łatwy Jeźdźcu – szkoda że Pan nie ściągnął.

    Ano szkoda, ale kto by pomyślał, że tak szybko usuną? Tym bardziej, że nie chodziło o YouTube, lecz RuTube. A tak na marginesie – w tym przypadku nie „Łatwy”, lecz „Swobodny”, Panie Kolego.

    Pozdrawiam.

  75. ZZZzzz said

    Manifest: https://kiwifarms.net/attachments/the-great-replacement-pdf.695022/

  76. Troll Polonii said

    69
    Przestanmy sie wyglupiac na temat rasy.
    80% zydow to konwertyci. w kazdej rasie.
    Taki Netanjahu z cala pewnoscia nie nalezy do czarnej rasy ani ta jego bec-Maryna. Rodem z Warszawy.
    Zydowskich konwertytow jest pelno w USA.
    Cala masa zydow jest tez czarna .
    W Polsce wszystkie zydy sa wypisz -wymaluj… Europejczycy.

    Semitami sa na przyklad Palestynczycy i judaisci z Bliskiego Wschodu.
    Ludy Bliskiego Wschodu sa w wiekszosci Semitami.
    Ale i wsrod semitow bywaja rozne religie. W tym chrzescijanskie.
    Bo kolebka chrzescijanstwa jest Bliski Wschod.

    73
    Easy rider

    napisal:

    ‚Z tym „polskim wątkiem” to jest ciekawa sprawa. Otóż słuchając tego filmu, który został usunięty z RuTube, słyszałem wyraźnie, jak w samochodzie tego niby zamachowca leci polska muzyka ludowa. Słów nie można było rozróżnić, bo jakość nagrania nie najlepsza, ale trudno pomylić linię melodyczną – to wyglądało jak coś z rzeszowskiego lub …’

    Kompletna bzdura!
    Zadna polska muzyka!!!

    Ta piosenka to typowe balkanskie ‚kolo’- a nie zadna polska piosenka.
    Wczoraj pisalem, ze to piosenka o ustaszach ale tez nie moglem uchwycic czy jezyk byl ekawski czy jekawski. Slowa rozumialem ale ja tez pisalem, ze musze jeszcze raz przesluchac bo juz wczoraj bylem zmeczony.
    Dzis juz skasowali ten film. Ciekawe dlaczego.

  77. Marucha said

    Re 78:
    Panie Trollu – z faktu, że w żydowskiej mafii można znaleźć różne geny, nie wynika, iż gadanie o rasach jest bzdurą. Rasy istnieją, co widać gołym okiem. Ponadto różne rasy no. różnie reagują na pewne medykamenty.

    PS. Co ciekawe, do tej pory można rozpoznawać Żydów po ich fizjonomii.

  78. Easy Rider said

    Ad 76 – Troll Polonii
    Nie upieram się, bo w końcu między muzyką ludową bałkańską – w końcu też słowiańską, a muzyką ludową polską, zwłaszcza z województw południowych, nie ma aż tak dużych różnic. Jednak, jeżeli chcą wrobić w to Polaka, to jaki sens miałoby puszczanie w aucie „zamachowca” muzyki bałkańskiej? Ale wszystko możliwe u ludzi, którzy nie potrafią odróżnić Słowenii od Słowacji.

  79. Troll Polonii said

    67
    Antares
    Ciekawe skad sie bierze tylu debilow w bialej rasie?

    Boj sie Boga! Co ty wypisujesz???

    Antares pisze:

    ‚Faktycznie trzeba być żydem albo debilem żeby udawać albo naprawdę nie wiedzieć że nie ma różnic pomiędzy rasami.”
    To zdanie znaczy, ze nie ma roznic, czy ze sa roznice miedzy rasami?
    Moze Antares wyjasni co mial na mysli?

    Antares pisze:
    „To jacy byli np angole, to osobny temat, natomiast nie zmieni to faktu, że to biała rasa była i jest motorem postępu na świecie. Jeżeli chodzi o muzułmanów, to też nie wnieśli większego wkładu w rozwój świata'”

    Antares
    Muzulmanie to nie RASA !!
    Czy chodz raz miales w reku jakakolwiek ksiazke?
    Na przyklad Biblie.
    Co ty wypisujesz?
    Nie mam pojecia jakiej rasy byli starozytni Egipcjanie, Sumerowie czy Babilonczycy a takze Hindusi.
    System dziesietny wymyslili w Indiach a poprawili Arabowie w miedzynarodowym osrodku naukowym w Bagdadzie i dopisali zero jako cyfre.
    Przeciez my mamy cyfry arabskie! I arabski system dziesietny. Bo rzymskimi cyframi nie dalo sie napisac milionowe sumy.
    Zanim Arabowie przyjeli islam to byli wielkimi podroznikami i odkrywcami. To arabscy zeglarze opisali uklad heliocentryczny, na ktorym opieral sie Kopernik
    Planety krazace wokol Ziemi sa opisane w Koranie.

    Lagari hasan Celebi byl pierwsza osoba , ktory oderwal sie od ziemi w rakiecie (XVII wiek)

    Ja sie nie bede rozpisywac na temat Chin czy Japonii ale moze przypomne, ze Persowie to tez Ariowie.
    W Sredniowieczu wszystkie znane matematyczne osrodki byly …muzulmanskie: Aleppo, Bagdad, Mosul, Kordoba
    Arabowie pierwsi zaczeli budowac szpitale z pelna opieka lekarska.
    Starozytni Egipcjanie leczyli zeby, wstawiali protezy, robili trepanacje czaszki; byli znakomitymi chirurgami.
    I budowali piramidy, czego my nie potrafimy.

    Roznica miedzy rasami?
    Jaka jest roznica miedzy ‚bialym’ prezydentem USA a Dzingis Chanem?
    Miedzy Pompeo a Idi Aminem?

    Wiele plemion i ludow przyszlo do Europy z Azji stepowej.
    Gdy chodzi o nauke, historie, prawodawstwo, fizyke, matematyke, medycyne- to przyszlo do nas z wielkich osrodkow naukowych w Aleppo, Damaszku, Mosulu, Maroko, Bagdadu i z Indii, Chin, . Wiele wynalazkow przyszlo z Chin. Medycyna nie tylko przyszla do Europy z Egiptu, ale i z dalekiej Azji. A i mielismy swoja, naturalna.

    A w ogole, to nie bardzo rozumiem co ma twoj wpis wspolnego ze zbrodnia w Christchurch.

  80. Troll Polonii said

    poprawka:
    W zdaniu pod: Antares (4) powinno byc: Czy choc raz miales w reku ….ksiazke

  81. Troll Polonii said

    78
    Easy Rider
    Ja tego tez nie rozumiem.
    Ale ja dobrze znam i muzyke balkanska i jezyk serbski.
    Dla mnie duzym zaskoczeniem byla ta muzyka w radiu.
    Przeciez Anglosas z Grafton nie pusci sobie balkanskiego ‚kolo’ w radiu.
    W ogole to kompletnie nie rozumiem dlaczego to wszystko sie stalo akurat w Nowej Zelandii.
    Chyba tez doznalem szoku.

    A te ‚watki’ polskie to tez jakies naciaganie.
    Polska nie walczyla nigdy z Arabami tylko z Turkami. A to osobna rasa.

  82. piwowar said

    Ciekawostka nie związana z tematem, ale związana z Nową Zelandią i ich ciekawym obyczajem-obrządkiem.

    W Nowej Zelandii nie ma rasizmu, a tubylcy juz bardzo dawno zostali zrównani w prawach i kulturze z białymi, oraz pełnią stanowiska rządowe.

    Wyjaśnienie jednego szczegółu w poniższym filmie: Wywalenie języka u nich to forma interakcji z interlokutorem na przykład powitania, albo ostrzeżenia. Jest to gest powszechnie akceptowany społecznie.

  83. Troll Polonii said

    77
    Marucha
    Nie ma nic sprosnego w etnografii, etnologii i badaniu ras i pochodzenia rasowego.
    Natomiast ja okropnie boje sie nazizmu i uzywania rasy jako ..oreza!.
    Moja mama cala wojne w obozie nosila litere P na ramieniu. I nie robila tego dlatego, ze byla dumna Polka. Miala hitlerowcom z daleka pokazywac ‚metke’ towaru.

    W kazda dyskusje wnosimy elementy wlasnych doswiadczen i przesadow.
    I w pewnych sytuacjach i dyskusjach obiektywizm jest niemozliwy.
    Skoro bylo ludobojstwo na Serbach – tylko na tle rasowym – to dla mnie Madelaine Albright nigdy nie bedzie czlowiekeim. Ani Clinton. I paru innych prezydentow USA.

    I ja rozumiem, ze wiele osob jest w szoku po tym co sie stalo w Nowej Zelandii.
    Ale zwierzece instynkty nie powinny byc dyskutowane jako atrybuty jakiejs szczegolnej rasy.
    Bo, niestety, gdy chodzi o mordowanie ‚homo sapiens przez homo sapiens’ – to wszystkie rasy sie nie spisaly.
    Przykladem jest wiecznie wojujaca Europa.
    Czego Angole, Francuzi chca od Rosji?
    Slowianie sie tez tluka miedzy soba.

    I ja zdaje sobie sprawe kto i komu miesza.
    Ale do czasu Cromwella w Anglii nie bylo zydow, bo ich Edward I wywalil z Anglii w 1279 roku.. A Cromwell za zydowskie pieniadze wpuscil ich do Anglii z powrotem.
    Ale przed Cromwelem a nawet i wczesniej rozne kacyki i tez sie prali: kto i z kim popadlo: Piktowie, Galowie, Rzymianie, Grecy…Wikingowie, Hunowie, Wandale i kto tylko mial dwie dziurki w nosie… lapal za bron i szedl zabijac.
    A mordowanej bezbronnej ofierze.. ‚naplewac’, kto ja morduje. Boli tak samo.

  84. Troll Polonii said

    No i mamy kolejny pasztet wersji:
    (Zrodlo amerykanskie z Hawajow):

    No i prosze!
    Podobno morderca to wielbiciel Trumpa!
    Podobno chodzilo o skrajnie prawicowe wartosci rodzinne w bialej rodzinie!

    Bedziemy czekac i obserwowac wiesci na ile ta wersja jest w ogole do przyjecia. Niektorzy juz podejrzewaja, ze facet byl na jakichs anty-depresantach

    Alleged New Zealand Mosque Mass Shooter’s Manifesto Praises Donald Trump As ‘Symbol Of Renewed White Identity’ | WHAT REALLY HAPPENED

    http://www.whatreallyhappened.com/node/752737#axzz5iIzf7n4k

    A man who opened fire at two mosques in Christchurch, New Zealand, causing multiple fatalities, also says that prominent Donald Trump supporter Candace Owens inspired him.

    A mass shooting at two mosques in Christchurch, New Zealand, on Friday has left an astonishing total of 49 people dead, according to The Associated Press. The shooting was carried out by at least one gunman who posted on online “manifesto” stating white supremacist viewpoints and naming prominent Donald Trump supporter and right-wing American media personality Candace Owens as the person who most inspired him to commit acts of violence.

  85. jok said

    Odnoszę wrażenie, że
    [jakkolwiek NZ ma lepszą pozycję/mozliwości „uchowania się choć trochę w normalnym swiecie” niż np Francja – wyspiarskie położenie, brak członkostwa w unii]
    NZ jest tresowana w „słusznych zachowaniach” od dawna.

    Cokolwiek nie powiemy o byłych koloniach brytyjskich czy innych, gdzie kolonizacja białych zaskutkowała tym, że biali w danym kraju osiągnęli znaczną przewagę liczebną, chyba tylko w NZ biali uczestnicy jakiegoś znacznego wydarzenia: gracze reprezentacji rugby przed meczem, absolwenci na zkończenie roku czy studiów, tańczą hakę. Czyli de fracto: robią z siebie (biali) jakby wariata:))))

    W Kan czy USA może ktoś sobie założy czasem pióropusz na głowę, ale nie ma raczej tańczenia tańcy indiańskich jako powszechnej manifestacji tożsamości narodowej/państwowej.

    Może haka to spontaniczny przejaw szacunku do kultury Maorysów:)), ale sądzę, że jest to skutek tresowania białych w poczuciu winy wobec podbitych Maorysów połaczony z propagowaniem na siłę (w sposób sztuczny) tego szacunku (zresztą sztuczengo szacunku). Oczywiście wytresowani mogą twierdzic, że uwielbiają hakę, że jest ona OK, ale sądzę, że ważniejsze co mieli na myśli treserzy społeczni

    PS. Pytanie powstaje, przy wspomnieniu tych 2 krajów, dotyczące początku lat 80-ch, tj. zamachu (bo jakaś mała bombka była i chyba ktoś zginął) agentów francuskich na statek Greenpeace w porcie Auckland (chyba). Green „protestował” przeciw próbom atomowym w Polinezji Francuskiej.
    Niezależnie od oceny czynu Francuzów: czy wtedy Francja miała jeszcze jakieś jaja, jakieś określenie interesu narodowego i taką czy inną próbę jego obrony czy może raczej takie quasiprzepychanki quasimasońskie, mające „zajmować percepcję społeczną”…..

  86. brys said

    Jednym słowem, ponieważ niemcy ileś lat temu zabijali Polaków czy Rosjan powinniśmy sprowadzać muzułmańskich murzynów.

  87. Marucha said

    Re 79:
    Można znaleźć jakieś pojedyńcze osiągnięcia innych ras (cyfry „arabskie”.
    (Nie należy do nich opisanie układu heliocentrycznego!).
    Wiele z nich zresztą to osiągnięcia narodów podbitych przez Arabów. To, na co Arabów stać w nauce, okazało się nieco później… syf, malaria, ciemnota i „nauki” muftich, które przyprawiają o śmiech.

    Negowanie OCZYWISTEGO faktu, iż 99.99% współczesnych osiągnięć nauki i techniki to dzieło białego człowieka, nie przysporzy Panu chwały, a szkoda, bo jakże często pisze Pan dobrze i sensownie.
    Zresztą – nie tylko nauki i techniki. Także m.in. zasady moralne i etyczne, prawodawstwo (obecnie niszczone przez lucyferian)

  88. Polskie Obserwatorium Praw Goja said

    @76
    Antypody to od kilku dekad jeden z głównych kierunków emigracji zarobkowej narodów byłej Jugosławii.

  89. Polskie Obserwatorium Praw Goja said

    @76
    Interia: „U zamachowca znaleziono również nagranie serbskiej piosenki z czasów wojny domowej w latach 90”
    https://fakty.interia.pl/swiat/news-terrorysta-z-christchurch-byl-w-bulgarii-w-grudniu-2018-r,nId,2885969?parametr=zobacz_takze

  90. Polskie Obserwatorium Praw Goja said

    @89
    Z tego samego artykułu z Interii:

    ” Premier (Nowej Zelandii Jacinda Ardern) stwierdziła także, iż terrorysta miał mały arsenał broni półautomatycznej i miał licencję na jej używanie. „Napastnik miał licencję na broń, którą nabył w listopadzie 2017 r.” – powiedziała Ardern i dodała: „Mogę zagwarantować, że nasze przepisy dotyczące broni zmienią się” ”

    Czyli walka z dostępem do broni i zapewne zaraz dojdzie do tego planowany już przez Judeo-Brytoli (Nowa Zelandia i Australia należą do brytyjskiego Commonwealthu) „internetowy dowód osobisty”
    http://www.prisonplanet.pl/nauka_i_technologia/brytyjski_rzad_wydaje,p2076450497
    Potrzebowali tylko „tragicznego zamachu terrorystycznego powodowanego nienawiścią”, żeby zneutralizować opór ludzi i to wszystko wprowadzić.

  91. Marucha said

    Cóż ja poradzę, że nie stać mnie na wyrażenie „głębokiego oburzenia”, „zszokowania” czy „zdecydowanego potępienia” po ataku w Christchurch.
    Przecież muzułmanie sami się o to proszą.
    Dziwi mnie, że jeszcze ich masowo nie zabijają w Niemczech czy Francji.
    To była normalna reakcja zdrowego organizmu.

    Pewnie marny ze mnie chrześcijanin.

  92. brys said

    170 tys. chrześcijan rocznie oddaje życie za wiarę, a ok. 200 mln jest krwawo i brutalnie prześladowaniach – wynika z raportu „Prześladowani i zapomniani” obejmującego lata 2009-2010.

    https://www.deon.pl/religia/kosciol-i-swiat/z-zycia-kosciola/art,4487,170-tys-chrzescijan-rocznie-umiera-za-wiare.html

    I nie wmawiaj Trollu, że to wszystko to zamordowani przez was Serbowie. Co znamienne nie napisali kto chrześcijan zabija i prześladuje. Może grypa?

  93. W 2004r ZŁAPANO w Nowej Zelandii 2-ch agentów Mossadu na podrabianych paszporatch w NZ, said

    W lipcu 2004r zostało złapanych w Nowej Zelandii 2-ch agentów izraelskiego Mossadu posługujących się sfałszowanymi paszportami Nowej Zelandii. Tych 2-ch agentów Mossadu władze Nowej Zelandii ARESZTOWALI, osądzili i zamknęli w więzieniu w Nowej Zelandii.

    W związku z tym, że „rzad żydowski” z Tel Avivu zaczoł ujadać jak wściekłe psy i OCZERNIAĆ Nową Zelandię na arenie miedzynarodowej za wsadzenie NIE-tykalnych żydów z Mossadu to w odpowiedzi na to jeszcze latem 2004r Rząd Nowej Zelandii odwołał swojego ambasadora z Izraela i ZAWIESIŁ stosunki z Izraelem !

    DLACZEGO takie wielkie zainteresowanie PASZPORTAMI Nowej Zelandii żydowskiego Mossadu organizujacych BANDYCKIE zamachy na „wrogów” Izraela na całym Świecie, tak aby agenci Mossadu kożystali i CHOWALI za fałszowanymi PASZPORTAMI fabrykowanymi w Izraelu krajów neutralnych lub mających DOBRĄ reputacje w Świecie jak np. Nowa Zelandia, Australia, lub Szwajcaria czy Austria lub Kanada ???

    Otóż izraelski Mosad nie jest w stanie funkcjonować na niewielkiej liczbie izraelskich, wiec musi fałszować w Izraelu paszporty innych krajów, na których poruszają się na całym Świecie organizujac ZAMACHY i terroryzm !

    Aparthiad Izrael ma całą masę swoich agentów współpracujacych z Mossadem jak np. taki „Daniels” w III RP, któremu POLSKI paszport w prezencie PODAROWAŁ anty-polski bandzior Tusk ze ZŁODZIEJEM Komorowskim. Oni wydawali po 15 tysiecy sztuk ROCZNIE, każdemu agentowi Mossadu i żydym na całym Świecie, którzy nawet NIGDY NIE byli w Polsce !!!!

    Mossad razem z ambasadą Izraelską w Polsce czy Nowej Zelandii czy Australii ze względu na LOJALNĄ wobec Izraela czy też żydowskiej miedzynarodowej mafii lokalną społeczność żydowską w Polsce czy Nowej Zelandii . . . itp. czyli poza Izraelem są POŁĄCZENI w sieć za pomocą systemu tzw. „sayanim” czyli ochotniczych żydowskich lokalnych pomocników

    Izrael i żydzi z USA za pomocą AIPAC bardzo DBAJĄ o swój network żydów na całym Świecie.
    Mosad wykorzystuje ich role swoich „LOJALISTÓW” w Polsce czy to w Nowej Zelandii lub Niemczech itp specyficznie dla ich zawodów lub pozycji politycznej w Polsce czy Nowej Zelandii.

    Najbardziej wykorzystują tych żydów „LOJALISTÓW” , którzy pracują w branży turystycznej, często podróżują i pomagają Mosadowi – rządowi Izraelskiemu w głebokim PENETROWANIU gospodarki Polski czy Nowej Zelandii, tak aby decyzje tych „warszawskich rządów” lub „parlamentów” były w 100% interesie Izraela lub linią wyzysku Polskiego podatnika przez AIPAC z USA, co przyklaskują PRZEKUPIENI „posłowie” z gangów PiS-PO-PSL.

    Dlatego PRZEKUPIONY „(nie)rządy warszawki – solidaruchów/KOR” lojalistów żydowskich z anty-polskich gangów PiS-PO-PSL-SLD rozdawali ŻYDOM „polskie paszporty jak leci dziesiątkami tysięcy” w ciągu ostatnich 20 lat, wiec ci żydzi zwłaszcza w USA się skrzyknęli i ZORGANIZOWALI „amerykańską” jawnie otwarcie rabunkową ANTY-polska ustawę 447″ w 2018r :

    „Ustawa 447 – dr Ewa Kurek” :

    Gdy agenci Mossadu poruszają się po Świecie na paszportach Polskich czy Nowej Zelandii, akcje Mossadu są przeprowadzane z DODATKOWĄ korzyścią, że jego agenci NIE są narażeni na ryzyko uszczerbu Izraela lecz np. . . . Nowej Zelandii czy też skorumpowanej „Polin”.

    Agent Mossadu z paszportem nowozelandzkim może uzyskać brytyjski pobyt stały w UK, a następnie uzyskać paszport UE co jest bardzo potrzebne dla operacji Mossadu.

    Dr Michael McKinley, ekspert ds. Stosunków międzynarodowych i dyplomacji w Australian National University w Canberze, powiedział, że wartość nowozelandzkiego paszportu dla agentow Mossady jest czyms w rodzaju „inoffensiveness”.

    Agenci z Mossadu podróżował do Portugalii na paszporcie australijskim, którego nie wpuszczono na terytorium Portugalii. Ale kiedy wyciągnął drugi paszport, nowozelandzki paszport, problem zniknął i pozwolono mu wejść z samolotu.

    W Australii i Nowej Zelandii jest populacją muzułmanów, których Izrael posądza za „ekstrymizm islamski” i jakoby fundamentalistycznych sympatii, wiec Mosad sam na swoją rękę te populacje muzułmanów obserwuje bez informowania oficjalnych władz w tych krajach.

    Zarzadcy Izraela uważają, że rząd Nowej Zelandii nie obserwuje muzułmanów, a w Nowej Zelandii, gdzie jakoby ukrywają się muzułmańscy terroryści, wiec żydowski Mosad z tymi muzułmanami w Nowej Zelandii lub Australii SAM na własną reke się „rozprawia” z tymi „islamistami” . . .

    W 2010r. sześciu agentów Mosadu na paszportach UK i Nowej Zelandii dokonali morderstwa w Dubaju na członka Hamas.
    Uśmiechnięci zabójcy izraelskiego Mosadu tzw. „Oddziału uderzeniowego” używali w Dubaju fałszywych Brytyjskich, Kanadyjskich i Nowo Zelandzkich paszportów.

  94. seler said

    Marucha,

    tutaj JESZCZE jest nagranie z zamachu – dwie części – na LIVE 4

    https://www.sadistic.pl/zabojca-z-nowej-zelandii-vt491312.htm

  95. Ad. 79

    Arabowie pierwsi zaczeli budowac szpitale z pelna opieka lekarska.

    Słowianie radzili sobie bez szpitali – nie były im potrzebne. 🙂

  96. Marucha said

    Re 79, 95:

    Cyt:
    Niektórzy autorzy początków szpitalnictwa doszukują się w starożytności, w egipskich, greckich i rzymskich świątyniach bogów opiekujących się medycyną, gdzie kształcono kapłanów – lekarzy. Za wczesną formę szpitala uznaje się też valetudinaria – obiekty organizowane w obozowiskach rzymskich legionów.

    Pierwsze pewne wiadomości o miejscu, w którym leczono chorych znajdujemy w Sebaście (Azja Mniejsza) – 356 r. Także w Małej Azji biskup Bazyli Wielki założył w 369 r. na przedmieściach Cezarei Kapadockiej „Miasto Miłosierdzia”. Ponadto nakazał organizowanie podobnych ośrodków w innych miejscowościach. Ośrodek założony przez bpa Bazylego nosił nazwę xenodochium (hospicjum) i był przeznaczony dla potrzebujących wszelkiego rodzaju, a więc bezdomnych, chorych i wędrowców. Od nazwy swego pomysłodawcy ośrodki te nazywano także „bazylejami”.
    —–

    Pamiętajmy, że te tereny były chrześcijańskie, dopóki pokojowo nastawiony islam nie wyrżnął tamtejszych mieszkańców.

    Niedługo się dowiem, że muzułmanie wymyślili tranzystor, przerzutkę do roweru, hulajnogę elektryczną oraz kluski śląskie,

  97. Troll Polonii said

    87
    Marucha
    Ja sie zadna kultura nie zachwycam. Mam nawet pewne watpliwosci co do obecnej kultury euro-pejskiej.
    I nie uznaje sztucznego panstwa Arabii Saudyjskiej, jako przewodniej religii islamu, ktore to panstwo stworzyli zydzi i brytyjski wywiad. Jak moze jakiekolwiek panstwo wziac swa nazwe od imienia zalozyciela – zyda Wahaba??
    Wahabizm ma sie tak do islamu tak jak amerykanscy ewangelisci do Kosciola Katolickiego.

    Ale ad rem:
    W Koranie pisze wyraznie o planetach krazacych wokol slonca. Jak pana bardzo interesuje to moge podac sure, ale wiem, ze i tak pan nie przeczyta. Zreszta kazdy sobie moze sam znalezc.
    I w British Museum jest pelno informacji o arabskich (nie tureckich) wynalazcach i podroznikach – nawet przed islamem.
    Naturalnie, ze nie moge nikomu zaimponowac tym co sam ogladalem w muzeum w Bagdadzie bo i tak mi nie uwierza ci ktorzy nie byli ale..
    W kazdym opracowaniu o Koperniku pisze wyraznie, ze opieral sie na arabskich zeglarzach , ktorzy znali niebosklon na pamiec i znali astronomie.

    A poniewaz bardzo mnie zdenerwowali Amerykanie zburzeniem Palmiry – to uzbieralem duzo informacji nie tylko na temat Zenobii ale i przy okazji na temat Aleppo.

    PRAWODAWSTWO mamy dokladnie takie samo jak mieli Sumerowie. Lacznie z dwuizbowym parlamentem i ulgami podatkowymi.
    Banki byly tak samo lichwiarskie w Babilonie.
    Monety tez byly znane w innych kulturach:

    Prawodawstwo w Egipcie tez nie bardzo odbiegalo od europejskiego. Nawet mieli rownouprawnienie kobiet.
    Ze nie wspomne dynastii Sasanidow w Iranie. Bardzo ciekawa i zblizona do naszej etyke mieli Zoroastranie.

    Sa znakomite opracowania anglosaskich dyplomatow w Syrii, ktorych – jeszcze bardziej niz mnie- pasjonowala historia starozytnych kultur Bliskiego Wschodu.
    Znakomite sa tez opracowania historii Bagdadu i Damaszku.

    Ja nie mam uprzedzen ani rasowych ani kulturowych. Moze dlatego, ze troche wedrowalem po swiecie – i wszedzie sie mozna czegos nauczyc. Azja dala mi inna perspektywe spojrzenia na historie ludzkosci.
    A propos; cyfry nie sa arabskie tylko hinduskie. Arabowie dopisali zero i stworzyli uklad dziesietny.
    Poprawili pomysl z Indii.

    Na osiagniecia wspolczesnej nauki wplynely rozne cywilizacje i kultury: Od Chin po Egipt.

    Pamietam wielkie oburzenie – chyba nie na gajowce tylko w jakiejs przypadkowej dyskusji- kiedy osmielilem sie podac, ze pierwszymi lekarzami byly kobiety i to w Egipcie, i ze kobiety wykladaly na sredniowiecznych uniwersytetach, na przyklad chemie.
    Tez mnie wtedy zwyzywali. Pile tarczowa na ten przyklad wykombinowala w sredniowieczu taka pani, ktora wykladala nauki przyrodnicze.
    Jest dobrze czasem skonfrontowac z innymi zrodlami, co kto opowiada.

    Arabowie byli w sredniowieczu rzeczywiscie dobrymi matematykami i to moze pan sprawdzic w bardzo wiarygodnych zrodlach.
    Kazdy kto sie tematem interesuje – ma pelne prawo sobie poszukac …INNEJ informacji.

    Zadna spolecznosc kulturowa nie sklada sie z samych geniuszy. My mamy tez swoich ciemniakow i pajacow kulturowych.

    A gdy chodzi o stosunek do pan, to na przyklad sw. Tomasz z Akwinu opowiadal, ze kobieta sie rodzi z zepsutego nasienia mezczyzny.
    Rozne meskie rozczarowania prowdzily do roznych opinii na temat plci nadobnej.
    Moze pana zaskocze… nie po raz pierwszy, rozumiem
    W PRLu kobietom nie wolno bylo pracowac na stacjach benzynowych. To Fakt!
    Uzasadnienie bylo takie ze opary benzenu powoduja bezplodnosc. Sama ropa pdobno nie szkodzi ale cos sie dzieje w rafinerii.
    Moze bym i nie wiedzial, gdyby nie szkolna koleznaka. ktora po maturze nie dostala sie na studoa i koniecznie chciala pracowac na stacji benzynowej bo w PRLu na stacjach bardzo dobrze sie zarabialo. W koncu dostala zawiadczenie od doktorow ze jest bezplodna. Na stacji dostala prace. I sprzedawala na lewo ..borygo.
    Znam akurat temat bo ta moja szkolna kolezanka za to borygo miala powazne klopoty za bezprawne handlowanie panstwowa wlasnoscia. Chyba nie poszla siedziec bo spotkalem ja w Karpaczu na wczasach

    A wracajac do nauki, to my tez mamy sie czym pochwalic:
    Nikt nie moze zaprzeczyc polskiej szkoly matematyki Banacha.
    I Anglicy probowali wmowic swiatu, ze to oni rozszyfrowali enigme.

    A przeciez Europa do tej pory posluguje sie prawem np. Archimedesa i papierem , jedwabiem – chinskim wynalazkiem. I uczymy sie o Konfucjuszu i wojennej strategii staroytnych Chin.

    No i jest jakos tak., ze chrzescijan na ziemskim padole jest tylko troche wiecej niz muzulmanow. Ca 2 miliardy chrzescijan i 1,7 miliarda muzulmanow.

    Jak ktos chce, moze wierzyc w diabla.
    Ja wierze w Boga.
    Juz na samym poczatku pisze w Biblii, ze Bog stworzyl czlowieka.
    I wszystkie zyjatka tej ziemi.
    Uczyla mnie babcia, ze kazde stworzonko i kazda roslina na ziemi jest dzielem Boga.

  98. NICK said

    Seler.
    Witaj ponownie.

    Jestem klamrą, spajającą.

  99. Boydar said

    A skąd Troll wie tak niezachwianie, że to byli Arabowie ? I kto to jest Arab ? A kto był ?

  100. Rysio said

    Po przeczytaniu wpisów powyżej, dochodzę do wniosku,że:
    Jak Kalemu ukraść to źle, jak Kali ukraść to dobrze.
    Jak Muzułmanin mordować to źle, jak biały to dobrze.

    😉

    ————
    Jak na razie to muzułmanie mordują, biali nawet się nie odgryzają.
    Admin

  101. Ad. 100

    Czy wszystkie Rysie, to głuptasy? 🙂

  102. brys said

    „Uczyla mnie babcia, ze kazde stworzonko i kazda roslina na ziemi jest dzielem Boga.”

    Doda Pan Troll jeszcze grzech i diabła i będzie pełny obraz.

    ————–
    A skąd wziął się np. diabeł? Sam siebie stworzyl? Czy może jakiś inny bóg?
    Admin

  103. brys said

    Znaczy się nie w sensie że to dzieła Boże, ale że też są na tym świecie.

  104. Easy Rider said

    Ad 82 – Piwowar.

    Jak Pana lubię, tak w tym momencie muszę zaprotestować. Uległ Pan pewnemu złudzeniu, gdyż to nie jest forma komunikacji między ludźmi, tylko rytualna forma terapii grupowej, pozwalającej wyrzucić z siebie agresję, czy w ogóle złą energię. Rytuał pochodzi od Maorysów, ale biali to też zaakceptowali. Po takich ćwiczeniach, oni zachowują się jak normalni ludzie, z naszego kręgu cywilizacyjnego.

    Zgadzam się, że nie wygląda to ładnie, ale jeżeli pozwala przywrócić pokój między ludźmi – to może nie ma w tym niczego złego? Wyobraźmy sobie zastosowanie tego rodzaju rozwiązania np. w sejmie – marszałek zarządza przerwę i wtedy wszyscy przeciwnicy polityczni zaczynają sobie pokazywać języki, zęby i wygrażać sobie pięściami i wyzywać w sposób niekoniecznie parlamentarny. Jak spokojnie, a może i bardziej merytorycznie wyglądałyby później właściwe obrady?

    ————
    Nie wierzę w takie – cokolwiek teatralne – rozładowywanie agresji.
    Admin

  105. Marucha said

    Re 97:
    A ja i owszem, zachwycałem się cywilizacją łacińską i wyrosłą na chrześcijaństwie kulturą europejską – dopóki nie pojawił się łotr nad łotrami, czyli Luter (i jego małpy-naśladowcy). Od tej pory zaczął się upadek Europy, mimo iż tu i ówdzie nie był natychmiast widoczny, W Polsce nieco się opóźnił, dzięki kościelnej kontrreformacji.

    Inne cywilizacje czy kultury mogły mnie zainteresować, i owszem. Ale nigdy bym do nich nie przylgnął.

    I choć można wyciągnąć jakieś tam osiągnięcia naukowe innych cywilizacji (przeważnie sprzed kilkuset lat, i nieraz wcale niepewne, czy to od nich pochodziły), to nie ulega najmniejszej wątpliwości, że cywilizacja białego człowieka wycisnęła swoje piętno na całym świecie, a to wszystko, co nas otacza – nie jest dziełem Murzynów, Arabów czy Zulusów, ale białych ludzi, W 99 procentach.
    Wszystko inne to drobne okruchy.

    Czy ktoś zna jakiś zuluski wynalazek albo odkrycie, mające współcześnie zastosowanie?
    Czy ktoś wie, że cyfry i dziesiętny system pozycyjny pochodzą z Indii, które około VII wieku najechali Arabowie. Uczeni arabscy wraz z poznaniem sanskrytu uzyskali dostęp do tej wiedzy. Ot i taki to „arabski” wynalazek., jak wiele innych.

    Gdy podbite przez „pokojowy islam” ludy wymarły albo roztopiły się w morzu muzułmańskim – skończyły się wielkie sukcesy naukowe muzułmanów.

    PS Wrzucanie Sumerów czy Babilończyków albo Archimedesa do dyskusji o muzułmańskiej ciemnocie to chyba przesada.

  106. jasiekztoronto said

    Re: 105 Marucha.
    Panie Gajowy, niech Pan nie odpowiada „byle komu”, ktory trolluje (wstawia ciemnote), ze az glowa boli…
    ============================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  107. Boydar said

    Pan Jasiek nie widzi, że Gajowy bynajmniej nie do Trola ? Te „Re 97” to tylko zabieg stylistyczny; powinien zacząć od „Drogie a liczne nabuzowane głupki”. Ale On kurtularny jest. A i Troll się przydał.

  108. piwowar said

    Panie Rider. Robimy jasność. Piwowarowi się haka podoba i kultywowanie lokalnej tradycji. Bez dywagacji, po co to i czemu służy. W odróżnieniu od Polin, gdzie folklor sie wyśmiewa i eliminuje, a amatorscy kandydaci na wokalistów prezentują swoje talenta w języku angloamerykańskim.

    Z drugiej strony, jeśli Haka ma rzeczywiście wypuścić nadmiar agresji, która przyćmiewa Klasę a nawet rozsądek, może by tak popraktykować ten zwyczaj na Gajówce…

  109. ? said

    https://meaww.com/chris-hemsworth-and-russell-crowe-lead-celebrity-tributes-to-new-zealand-mass-shooting

    „White supremacy is a global enemy and it must be stopped. It is a racist, Islamophobic, antisemitic, and completely deranged ideological view of the world. These people are terrorists and must be treated as such.”

  110. Troll Polonii said

    99
    Boydar

    Skad troll wie?
    Kazdy moze wiedziec.
    Materialow jest ogromnie duzo i to naukowych, archeologicznych.
    Ja nie wszystko umiem. Nie zabieram sie za dyskusje o chemii, fizyce, astronomii, z rachunkami mam klopoty, nie umiem rysowac pieknie, nie potrafie zrobic okna, naprawic samochodu, zbudowac pieca, domu czy przybudowki.
    Nie wiem jak dziala internet i nie znam sie na rugby, footy i wspinaczce wysokogorskiej. Gorzej, bo nie rozpaczam.

    Ale wlasciwie od urodzenia los przeznaczyl mnie doi przebywania z roznymi ludzmi. Z powodu ciezkiej choroby mamy (szok powojenny) wychowywala mnie francuska i moj pierwszy jezyk byl francuski. A kiedy wloscy lekarze wojskowi uratowali mame
    wrocilismy wreszcie do Polski. I zamieszkalismy na Ziemiach Odzyskanych.
    Od samego poczatku mialem bardzo zroznicowane towarzystwo. Na oddziale gruzliczym w sanatorium w Obornikach Slaskich: na sali ze mna lezeli tez takie male gruzliczki jak ja z … Grecji. Polska przyjmowala ofiary greckiej wojny domowej i wojny w ogole. Byly tez dziewczyny z Grecji ale byly duzo od nas starsze.
    Do szkoly chodzilem z Niemcami a potem z repatriantami z Rosji. W klasie mialem dwie Wegierki i niewidomego kolege, ktory skonczyl studia prawnicze i zostal adwokatem. Jeden z moich kolegow klasowych zostal najmlodszym admiralem. Konczyl Szkole marynarki wojennej w Gdyni. Ale chodzilem do podstawowki tez z cyganami, Gruzinami…
    Mlodziencze lata spedzalem w Jugoslawii, a wlasciwie w Serbii. Tam poznalem Libijczykow i byly to moje pierwsze kontakty z Bliskim Wschodzie.
    Libijczykami bylem zachwycony.
    Gadali w kilku jezykach swobodnie. Kazdy w Libii znal francuski i Angielski i wloski.
    W Jugoslawii jezdzilem na obozy mlodziezowe w roznych republikach, a rodzina zalatwila mi podroz po greckich monasterach. Wsadzili mnie do autokaru z jakimis amerykanskimi naukowcami – historykami. No, nie tylko pocwiczylem przez dwa tygodnie angielsko-amerykanski jezyk ale to ta wycieczka po klasztorach na Chalkidiki – 72 monastery! – na zawsze natchnela mnie historia i archeologia.
    W Belgradzie na Kalemekdanie mialem pierwsza lekcje z historii Slowian. Na wzgorzu Kalemekdan jest slynne muzeum broni.

    Jescze w liceum chodzilem na wyklady ks. dr. Tokarza do KiKu – Klub Inteligencji Katolickiej w Krakowie przy ul. Siennej 6.
    Byly to wspaniale wyklady na temat historii roznych religii.
    Przyznam sie, ze troche mnie zdumiewa obecnie ten bardzo negatywny stosunek do innych religii. Ksiadz opowiadal o najstarszych religiach i wierzeniach.
    Jakos widac w Krakowie mielismy innych katechetow bo nikt nas nigdy nie uprzedzal do innych religii.
    Na studiach cytowali nam Lorda Chestertona, ze kto nie szanuje innych religii – nie szanuje swojej. Bog jest jeden i tylko jeden Bog stworzyl swiat.
    Audytorium w KiKu bylo dorosle – przewaznie pracownicy akademiccy i troche mlodziezy, glownie studentow wyzszych uczelni. Ja jeszcze bylem w liceum,
    Ksiadz dr. Tokarz opowiadal, ze nie nalezy sie bac innych religii bo Jezus chodzil po swiecie i nauczal innych. ‚Trzeba poznac tez i inne religie, zeby umiec doceniac swoja. A Bog nas obroni przed kazda pokusa.
    Jakos wszystko sie teraz zmienilo po Soborze. Mamy sie nie lubic z innymi religiami, choc mnie uczyli, ze religia jest sprawa Boga i Bog bedzie decydowac w Dniu Sadu Ostatecznego kogo ukarac a kogo zbawic.
    I ze swoim zachowaniem powinnismy zachecac ludzi do Kosciola Katolickiego.
    W Polsce nigdy nie mialem do czynienia z zydami ani muzulmanami.
    W Polsce sie tak gwaltownie nie dyskutowalo o innych religiach a napewno ani na lekcjach religii ani w kosciele ani w klasztorze gdzie chodzilem na religie i na pasterke – nie mowilo sie tyle o zydach co teraz., o muzulmanach to wiedzielismy z lekcji historii o Ibn Jakubie – podrozniku, ktory pisal o Polsce.
    I uczyli nas o Jerozolimie, ze to stolica trzech religii., a glownie chrzescijanskiej.

    Kilkakrotnie bylem w Rzymie i kocham to miasto.
    Praca zapedzila mnie do Anglii, Japonii, Austrii. I na Bliski Wschod.
    Na emigracji z racji zawodu pracowalem caly czas …moj Boze, ilez to narodowosci sie przewinelo. I kazda ze swoja religia.
    Nabralem troche ostroznosci w ocenianiu ludzi zwlaszcza jak nieopatrznie zapytalem studenta czy jest z Wietnamu, czy jakos tak niezrecznie sie zapytalem bo miewalem studentow z Wietnamu..
    Dobrze, ze sie facet nie obrazil, bo sie okazalo, ze jest z El Salwadoru!!
    A tak mi sie zdawalo, ze sie znam na rasach, fizjonomii,
    W sumie po tych wszystkich moich podrozach po roznych krajach, glownie azjatyckich:Indie, Laos, Kambodia, Filipiny , Singapur, Hon Kong.. Malezja..poznalem troche inny swiat ale tez normalnych ludzi.
    A od czasow KiK-u w Krakowie moja wielka pasja jest historia cywilizacji, dzieje narodow i dzieje religii i wplyw na dzieje narodow.

    Wszedzie gdzie jestem, to zbieram stare wydawnictwa historyczne, mapy, pilnie i z wielkim zapalem czytam dzieje ludzkich zmagan z losem i dzieje wielkiej milosci do Stworcy; zachwyca mnie kade dzielo ludzkich serc i rak poswiecone Bogu.
    Dlatego kocham Rzym i greckie monastery.

    Nigdy nie zrozumiem i nie moge sie pogodzic, ze w XX wieku chrzescijanskie kraje Europy i podobno chrzescijanska Ameryka zrownaly z ziemia najstarsze koscioly – cerkwie na Balkanach. Ponad 400 chrzescijanskich kosciolow i cerkwi zrownano z ziemia w samym Kosowie, zeby….. zrobic miejsce dla ..islamu!!!!!!!!

    Ziemia sie pode mna zapadla. Ja niektore te cerkwie widzialem.
    Chrzescijanska Europa ciezko zaplaci za niszczenie swiatyn Chrystusa.
    Zdaje sie, ze juz placi.
    Dlatego moj stosunek jest troszke innych do niektorych wydarzen swiatowych:
    Jak w ogole mozna oskarzac inne religie o to, co my sami robimy?/Niszczymy chrzescijanska Europe wlasnymi rekami.
    i w Kosowie i na Ukrainie.
    I tak chetnie oddalismy Jerozolime w posiadanie naprawde wrogiej nam religii,
    W historii swiata zadne pogany, wandale, obrazoburcy nie zniszczyli tyle domow bozych co Europa w tak bardzo, bardzo krotkim czasie.
    Czy ktos postawi te koscioly i cerkwie w Kosowie?
    nawet do glowy nikomu nie przyjdzie.

    https://www.huffingtonpost.com/emily-odell/umayyad-mosque-syria_b_3898483.html

  111. Boydar said

    Pięknie to Troll opisał czyli jakiś talent dostał. Tylko nawet na milimetr nie zbliżyło to nas do prawdy.

    CZY NA PEWNO TO BYLI ARABOWIE ?

    Bo w takiej żydopedii na ten przykład wyczytać można, że Gazwyb to polskie lub czasopismo.

  112. brys said

    „Nigdy nie zrozumiem i nie moge sie pogodzic, ze w XX wieku chrzescijanskie kraje Europy i podobno chrzescijanska Ameryka zrownaly z ziemia najstarsze koscioly – cerkwie na Balkanach. Ponad 400 chrzescijanskich kosciolow i cerkwi zrownano z ziemia w samym Kosowie, zeby….. zrobic miejsce dla ..islamu!!!!!!!!” – nie mogli tego zrobić chrześcijanie. Weź się Pan pie…nij w łeb. A to jak się ONI sami zwą? We wszystko Pan wierzy?

  113. brys said

    Panie Gajowy – wykreślił by Pan to zdanie „Weź się Pan pie…nij w łeb.” W takim natłoku bzdur ciężko zachować równowagę. Pzdr

  114. bryś said

    „A skąd wziął się np. diabeł? Sam siebie stworzyl? Czy może jakiś inny bóg?
    Admin” za mały jestem aby to sobie tłumaczyć. Może coś takiego:

    Ale i wyższym tym istotom, darami łaski szczodrze ozdobionym, daną była możność odwrócenia się od dobrego, możność wyboru złego. Tę próbę wolności, zwycięsko przetrzymała jedna część aniołów, i odtąd świętość stała się ich drugą naturą. Druga zaś część aniołów, upojona miłością własną i uczuciem własnej doskonałości, odwróciła się od Boga jako Pana swojego, i ci aniołowie odtąd zostali duchami złymi, diabłami (2). Duchy dobre zgrzeszywszy raz, to jest raz wolę swoją zwróciwszy przeciwko woli Bożej, przestały być tym, czym ich Bóg stworzył, zostały istotami zupełnie innymi, duchami złymi na wieki. Czym większa wysokość, tym głębszy upadek. Grzech człowieka, istoty niższej będącej dopiero w drodze do celu, pozwala jeszcze na zwrot ku dobremu; grzech istoty czysto-duchowej, a zatem prostej niezłożonej, istoty która jednym aktem, jednym oznaczeniem swej woli cel swój osiągnąć miała, jest nie tylko złem przechodnim, ale przejściem, przemianą całej istoty w złe (3).

    Za: http://www.ultramontes.pl/nauka_kosciola_o_diable.htm

  115. re1truth2 said

    Re 94

    To jakieś jaja są na tym drugim filmie na sadistic, facet strzela kilka razy przez przednią szybę, a ta dalej jest cała. Proszę patrzyć od 4:30 i dalej…

  116. revers said

    Wczesniej 11 marca koalicja rozniosla bombami w pyl syryjska wioske, 50 trupow na miejscu, przewaznie kobiety i dzieci i swiat nie uslyszal slowa

    https://pl.sputniknews.com/swiat/2019031110034915-sputnik-syria-nalot/?fbclid=IwAR3_E05UdSYIQYyfugGx3fxDuSZDEIOIMErdoIwrU89oF0spuQEcIeZETgI

    Za to muzulmanie juz robia pochody do Chealsy Clinton o ochrone dla siebie i ich dzieci przed bialymi siepaczami, i jak tu zyc w pokoju, szukac sprawiedliwosci i szczescia w czyjes sprawidliej wojnie lub sprawiedliwej religii?

  117. Antares said

    Troll Polonii #79
    Szanowny Trolu. Nie będę odpowiadał na to co Pan o mnie napisał ani nad Pana zachwytami nad muzułmanami w szczególności. Zrobił to już Pan Gajowy i jeżeli już nawet tego Pan nie przyjmuje do wiadomości to nie ma sensu z Panem ta dyskusja.
    Pozdrawiam

  118. Ad. 110

    Chrzescijanska Europa ciezko zaplaci za niszczenie swiatyn Chrystusa.

    Europa nie jest chrześcijańska (kiedyś była). To nie Europa zniszczyła świątynie Chrystusa. A ten, kto zniszczył – nie zapłaci za to.

  119. Ad. 110

    W Polsce nigdy nie mialem do czynienia z zydami

    Akurat! 🙂 🙂 Gdyby pan napisał, że pan ich nie rozpoznał, to co innego. 🙂

  120. jasiekztoronto said

    Re: Artykul…
    Ktos musi zginac (zostac zamordowany), by reszcie, ktora posiada bron palna ja odebrac w majestacie tzw., „bezpieczenstwa”…dla „innych”, a glownie zydowskiej oligarchii…(lichwiarskiej).
    W USA jest dokladnie to samo. Wprowadza „marshal law” i zobaczymy, czy prawie 500 milionow sztuk broni uda sie odebrac wlascicielom.
    (Kanada nie jest w tyle w zydowskich „wymyslach”…)
    =======================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  121. martusia said

    Po prostu czerwona linia zostala drastycznie przekroczona i instynkt zachowawczy w sytuacji poczucia zagrozenia bierze gore i wkracza do swiadomosci kazdej zywej istoty. To prawo naturalne nie antykultura podbudowana multikulti a tak gorliwe wdrazana przez utopistow i nie ma takiej sily na ziemi, ktora jest wladna to Prawo Naturalne – zmienic. Nie ma! Czarno i krwawo rysuje sie byc moze niedaleka przyszlosc mieszkancom naszej planety. Ciekawe ilu z nas to przezyje?

  122. jasiekztoronto said

    Re: 121 Martusia.
    Ilu przezyje? Nie wiecej, anizeli 1/3…, a byc moze nawet mniej…
    Jedni za kare, drudzy za milczenie, trzeci za przyzwolenie (za materialny zysk) a inni przy okazji (bedacy w zlym miejscu i w zlym czasie)…
    ===================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  123. Martusia said

    @ Jasiek

    Az skora cierpnie na widok rysujacej sie nam coraz wyrazniej – przyszlosci. Ciekawe kiedy nastapi muzulmanski odwet?

  124. jasiekztoronto said

    Re: 123 Martusia…
    Muzulmanie sa jedynie narzedziem… Podobnie jak bron, ktora sama nie strzela, ale reka (palec) ktora ja trzyma na cynglu…
    Oj pani Martusiu, chyba cos sie w kuchni przypala…Pani sprawdzi w piekarniku czy przypadkiem nie ma tam tej „ciekawej renki”… :)))
    ========================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

    ———–
    Narzędziem, czy nie narzędziem: ch… mnie to obchodzi.
    Won z naszych krajów! Spierdalać do swoich.
    Admin

  125. Martusia said

    @ Jasiek

    No wlasnie, prawie zawsze z tych czy innych motywacji pominiety jest drogowskaz co to wskazuje raczkom droge (nie zawsze) do spustu. Przeczucie podbudowane zgroza obecnej sytuacji chyba mnie nie zwodzi, ze szykowana jest z wyprzedzeniem w gremiach przestepczych, ano, dintojra. Chaos kroluje i sie buntuje wiec nie ma sie czemu dziwic, ze krwawe niuwsy przebijaja sie w doniesieniach swiatowych doniesien.
    Do przypalania och to mialam kiedys talent, az do przypalanie dwudziestu dziennie – papierosow. Ale to minelo i mam chyba z tego powodu alergie do wszelakich dymkow , snujacych sie szczegolnie w kuchni.

  126. Kapsel said

    „A skąd wziął się np. diabeł? Sam siebie stworzyl? Czy może jakiś inny bóg?
    Admin

    Diabeł wziął się z buntu. Buntownicy na samym początku byli stworzeni jako byty duchowe dobre ale już u samego początku obdarowane Wolną Wolą tak jak potem i ludzie.Owa wolna wola stoi u samych podstaw Kreacji i tak jest do dzisiaj i tak pozostanie do dnia Sądu Ostatecznego. Często słyszymy że Bóg stworzył dobro i zło oraz to co się dzieje to dopust Boży
    Zło nie jest stworzeniem ale tylko i wyłącznie konsekwencją stworzenia a to co ludzie czasem mówią że to dopust boży jest tak naprawdę pluciem w twarz samemu Stwórcy bo to nic innego jak wcisaknie swoich grzechów w bożą Odpowiedzialnośc że tak powiem.To bluźnierstwo.

    Ktoż słusznie zapyta kto jest tym pierwszym stworzeniem ?

    Za pierwsze stworzenia jest uważanych siedmiu Archaniołów jako istoty doskonałe ale jednak ograniczone bo Bóg jest tylko Jeden.Pośród nich jeden to Szatan i nawet mówi się że to własnie on jest tym pierwszym stworzeniem. Obdarowany wolną wolą ale i jako Jaśniejący Syn Jutrzenki przez św. Hieronia nazwany Lucifer (Niosący światło).Tyle tylko że Jezus w Wielką Sobotę jest też tak nazwany i są filmiki z :liturgii w Watykanie że tak naprawdę to tam czci się Szatana. Bunt Szatana powstał na skutek miłości Pana Boga do ludzi. Owe słynne , non serviam , jest początkiem buntu i potępienia jednocześnie i cały czas wraz z innymi zbuntowanymi a pociąnął za sobą jedną trzecią anielskich bytów ,działa jako Oskarżyciel. Najczęściej mówi się kusiciel , sprawca zła itp., to prawda ale w stosunku do ludzi bo przed Najwyższym jest Oskarżycielem ludzi i cały czas chce udowadniać… to ja miałem rację,ludzie nie są warci Twojej miłości…. oraz …nie Jemu czyli Jezusowi chwała bo to też i Człowiek ale mnie Szatanowi bo to ja jestem ten pierwszy.

  127. Kapsel said

    Ad.126
    Można zadawać pytanie po co to wszystko skoro Wszechmocy dobrze wiedział jak Szatan postąpi ?

    Nie wszystko możemy objąć swoim rozumem tu na Ziemii i mamy obiecane nowe życie a nawet i ciało a to już inny wymiar i wtedy się dowiemy.

    Póki co jest to tajemnica tak jak nadal wielką tajemnicą jest Trója Święta, a przecież cały czas …..wyznajemy Trójcę Świętą.

    Tutaj filmik o którym wspomniałem wyżej z liturgii Wielkiej Soboty

    W Watykanie hierarchowie kościoła katolickiego z papieżem na czele czczą Lucyfera księcia ciemności. Dwaj Papierze i kardynałowie spotkali się by odprawić misterium na cześć Lucyfera wzywać Go na tron Ziemi.

    Lucyfer w watykanie

    .https://www.youtube.com/watch?v=esgjPfIS1l4

    ————
    Z tym czczeniem Lucyfera w Watykanie to nieporozumienie. A właściwie diabelska prowokacja obliczona na ignorancję i głupotę katoliczników, nie mających zielonego pojęcia o łacinie.

    Tekst laciński:
    Flammas eius lucifer matutinus inveniat: Ille, inquam, lucifer, qui nescit occasum: Christus Filius tuus, qui regressus ab inferis, humano generi serenus illuxit, et vivit et regnat in saecula saeculorum.

    oznacza w polskim przekładzie:
    Niech ta świeca płonie, gdy wzejdzie słońce nie znające zachodu: Jezus Chrystus, Twój Syn Zmartwychwstały, który oświeca ludzkość swoim światłem i z Tobą żyje i króluje na wieki wieków.

    Admin.

  128. Boydar said

    Coś o perłach kiedyś tłumaczono … 🙂

  129. Troll Polonii said

    119
    Krzysztof
    Nie mialem do czynienia z zydami. A nawet jesli byli to sie podawali za Polakow. I sie nie zastanawialem nad ‚ korzeniami’.
    W Polsce chyba nie potrafilem ich rozrozniac bo sie tym nie zajmowalem.
    Ryszard Filipski glosno wypowiadal sie antyzodowsko, to samo robil Gomulka.
    O Menclowej i zydowskim UB za Stalina czytalem w samizdatach.
    W Austrii sie dowiedzialem , ze Solidarnosc jest zydowska. Ale ja nie nalezalem do Solidarnosci.I naturalnie wtedy nie wierzylem w zydostwo KOR-u ani przywodcow.
    Walesy nie lubilem za sztuczne popisy religijnosci. To byla wielka przesada na granicy blazenady. Poza tym, byl to dla mnie chlopek-roztropek.

    Ja nigdy nie twierdzilem, ze w Polsce zydow nie bylo.
    Ale osobiscie nie mialem ani kolegow w klasie ani na studiach, ktorzy by rozprawiali o zydostwie..
    W Krakowie byli sami ‚hrabiowie’ a Kazimierz byl zamknieta jakos dzielnica, Krakusy unikaly tej dzielnicy. Bo wszyscy wiedzieli, ze na Miodowej byl burdel. I do tego na kolkach.
    Przy ul. Szewskiej byla stara boznica ale za moich czasow byla zamknieta,. Podobno w latach 80-tych otworzyli ale tego nie wiem napewno.
    Na Alejach Slowackiego byla ‚czarna kamienica’ – podobno mieszkali tam pracownicy UJ ktorzy byli zydami.Widzialem te kamienice wiele razy ale nie spotkalem nikogo kto tam mieszkal.
    Wlasciwie dopiero na emigracji zaczalem sie moze nie tyle interesowac co dowiadywac wiecej niz Filipski, czy Litwnin, Kwinta opowiadali.
    Przeciez to tez zalezy w jakim srodowisku sie ktos obracal. Po 68 roku wielu zydow wyjechalo z Polski a reszta udawala Polakow.
    Prof. Baumana spotkalem przypadkowo w Leeds, bo tam wykladal na uniwersytecie. Wtedy sie dowiedzialem, ze to jeden z tych ktory musial wyjechac.
    Ale tez nie mialem z nim kontaktu bo on wykladal chyba socjologie ale tez nie wiem czy dobrze pamietam
    Przemowienie Gomulki pamietam, bo byl to dla wielu ludzi szok.
    Nie bardzo rozumiem dlaczego kazdy w Polsce musial sie interesowac tym czym na emigracji.
    Polska sie budowala i rozbudowywala, a zydzi nie sa znani jako budowlancy, hydraulicy czy inzynierowie budowlani, czy hutnicy. A to bylo moje srodowisko.
    Przyznam sie, ze nie bardzo rozumiem zarzut.

    Na emigracji zas spotykalem i do dzis znam roznych zydow, przewaznie z Rosji. Znajomi wykladaja matematyke na uniwersytecie inni pracuja w tzw. social services.
    Ja nie mam zwyczaju ukrywac swoich znajomosci czy kontaktow.
    Na emigracji dowiedzialem sie tez o tzw. zydowskiej emigracji z lat 60-tych.
    I opowiadali rozni nowi znajomi, ze nie wszyscy z tej ‚zydowskiej’ emigracji byli zydami. Byly osoby, ktore podawaly sie za zydow albo mieli zydowskich krewnych – bo wtedy bylo im bardzo latwo wyjechac na Zachod.

    Krotko po wyjezdzie z Polski, na jakiejs wystawie Solidarnosci nabylem droga kupna ksiazke pt. „Poles Apart” niejakiej Friedman. Ksiazke mam do tej pory; jest to ohydny, paskudny paszkwil na Polske i Polakow. Okropny.
    Ale autorka nie ukrywa swojej tozsamosci i opowiada., ze dobrze zna Polske bo byla az …trzy tygodnie i wszystkiego sie dowiedziala.
    No wiec pisze, ze Polske zbudowali zydzi bo Polacy niczego nie potrafia. Ze to zydzi byli w Polsce architektami, prawnikami, historykami – Polacy to bydlo.. nie potrafia sklecic dwoch zdan, nie maja innej literatury jak tylko zydowska i wszystko co jest w Polsce od zarania dziejow ..Polacy zawdzieczaja zydom .I nie potrafia tego docenic.
    I wlasciwie ta idiotyczna ksiazka, ktora przemordowalem do konca, miala wielki wplyw na tzw. rewizje pogladow.
    A i na emigracji mialem moze wiecej okazji porozmawiac z innymi Polakami i poczytac wiecej na tematy, ktore w Polsce mnie osobiscie nie dotyczyly; a poza tym.. szkola, dosc intensywne studia, a potem dom, dzieci, praca i wyjazdy , czeste podroze.
    Jak tylko otworzyli granice i mozna bylo jezdzic do demoludow – no to jezdzilem; bylem na Wegrzech, w Bulgarii, DDR, od czasow szkolnych bywalem w Jugoslawii.
    A z zakladu pracy na budowy do Iraku.
    Jakos na zydostwo nie bylo czasu. I nie bylo tej obecnej obsesji.
    Ja mysle, ze takich jak ja moglo byc wiecej. Nie tylko wsrod moich znajomych.

  130. jasiekztoronto said

    Re: 129 troll polonii..

    Czlowiek ma do wyboru: zdobywac wiedze czy zdobywac bogactwo, bo na bogactwo i wiedze ma zbyt za malo czasu (swego zycia). Jedni wybieraja zdobywanie wiedzy a drudzy (w wiekszosci) gonia za bogactwem.
    To jak w przypowiesci z talentami…

    Najgorsze jest to, ze ci, co gonili za bogactwem byli przekonani, ze ich bogactwo bedzie sie wiazalo z wiedza.tj. przyplywem wiedzy wprost proporcjonalnie do przyplywu bogactwa..No i co sie okazuje? Maja duzo a gowno wiedza i probuja „nadrobic” stracony czas i na „sile” przelozyc na wiedze… NIC z TEGO. Nie da sie i trzeba to wraz z ambicjonalnym cierpieniem ten fakt przyjac…
    Zly wybor okazuje sie az nazbyt pozno…
    =============================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

    —————
    Panie Jaśku… teoretycznie ma Pan rację, ale musi Pan przyznać, że posiadanie sporej gotówki niezwykle ułatwia (a czasami po prostu umożliwia) zdobywanie wiedzy. Bo wiedza nie jest za darmo.
    Admin

  131. Kar said

    re; Troll/Ryszard Filipski glosno wypowiadal sie antyzodowsko, to samo robil Gomulka..
    ______________________

    Troll;..ciekawa sprawa z tym Gomulka, no bo jak ON ten zapyzialy antysemit mogl zyc pod jednym dachem z syjonem (Szoken)..(?), ktora notorycznie mu tylek podcierala piszac tasiemcowe kazalnicowe wypracowania.., jak ON w ogole mogl wspolzyc z gudla…

    Troll-wali ci powaznie w dekiel..

    ————
    To chyba nie było małżeństwo z miłości, a raczej z szantażu,
    Admin

  132. Kar said

    ..To chyba nie było małżeństwo z miłości, a raczej z szantażu,
    Admin
    _________________

    ..z tego co wiem to dobrze im sie ukladalo. On byl b. posluszny w stosunku do niej..moze ona wykorzystywala jego napobudliwosc gledzenia (Pan pamieta, wychodzilo sie z rana na ryby, a ON z tego lampowego Pionierka monotonnie nadawal..nadawal..i tak przez caly bozy dzien.., chyba troche probowal orratorskiej roli Hitlera, ale byl za chudy w uszach, zeby TO jeszcze x powtorzyc..)

  133. Ad. 129

    Nie mialem do czynienia z zydami. A nawet jesli byli to sie podawali za Polakow.

    A zna pan przypadek, kiedy to w Polsce żyd przyznawał się otwarcie do tego, że jest żydem? 🙂

  134. Polskie Obserwatorium Praw Goja said

    @109
    Czyli zaczyna się dziać to, co przewidziałem w komentarzu nr 38.
    Cała sprawa śmierdzi fałszywą flagą na kilometr.

  135. jasiekztoronto said

    Re: 130 Admin – Komentarz…

    Owszem, wiedza jest zupelnie za darmo i zawsze byla, ale w wiekszosc nie poswiecala czasu by ja posiadac….Woleli poswiecic swoj czas zycia na gromadzenie bogactwa i dlatego w slusznej wiekszosci mamy idiotow i kretynow w obecnej epoce konsumpcjonizmu…

    Powtorze po raz tysieczny: „pieniadze to tylko pokwitowanie (faktura) za wykonana prace lub usluge..I niczym wiecej…”.(gotowka niczego nie produkuje ani nie swiadczy zadnych uslug)

    Im wiecej uslug i pracy, tym wiecej bedzie mial kazdy w kieszeni gotowki…za swoja wykonana prace (usluge)…a co za tym idzie, Ekonomia ruszy z „kopyta” wprost proporcjonalnie do szybkosci jej w cyrkulacji.. (obiegu)…

    Dlaczego ludzie leja olej do silnika? Ano po to, aby byla cyrkulacja (smarowanie i chlodzenie), takie ma olej zadanie. I podobnie takie dzialanie maja pieniadze w cyrkulacji spolecznej (Narodowej)
    Pomine kwestie cyrkulacji krwi w ciele czlowieka, ktora lustrzanie jest podobna do cyrkulacji pieniadzy.

    I jeszcze jedno: Prosze rozroznic sprawy prywatne (prywatne pieniadze – srodki finansowe) od spraw publicznych (Narodowych), to sa zupelnie dwie rozne sprawy (rozne departamenty), ktore w praktyce nic nie maja wspolnego.

    ================================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

    P.S. Kazdy moze zadac mi jakiekolwiek pytanie i kazdy bezplatnie otrzyma odpowiedz, a nawet w sposob „lopatologiczny” wytlumacze o co chodzi i jak sie sprawa ma do rzeczy.

  136. Boydar said

    A to „bezpłatnie” to po co ?

  137. jasiekztoronto said

    Re: 136 Boydar.
    Z prostej przyczyny: nie mam ZADNEGO interesu (finansowego) i zawsze przesylalem bezplatnie ksiazki i inne publikacje na wskazany adres E-mail, ktore to ksiazki sa obecnie nie tylko w Bibliotece Narodowej w formacie MS-Word czy PDF-ie

    O…oooo, wlasnie pod tym adresem sa ksiazki BEZPLATNIE !!! (z dosc pokazna w nich informacja (wiedza)…z ktorymi sie zapoznalem a wiekszosc z nich wlasnorecznie przepisalem…)…

    https://wolna-polska.pl/biblioteka-narodowa

    I to wlasnie to „bezplatnie” po to… Teraz Boydar jest juz „oswiecony” czy dac druga „swiczke???”

    ==============================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  138. Marucha said

    Re 137:
    Nejaki gajowy Marucha od roku 2006 bezpłatnie poświęca kilka godzin dziennie na prowadzenie tzw. gajówki, ale nigdy tego nie podkreślał ani nie eksponował…
    Czasami jakieś słowo, choćby i sluszne, nie wygląda dobrze w kontekście.

    „Bezpłatnie pomogłem staruszce podnieść się z chodnika i przeprowadziłem przez jezdnię”.

  139. Troll Polonii said

    131
    Kar
    Ja nie mialem osobistych kontaktow z Gomolka ani z jego zona.
    Ja z Galicji, a tam zycie sie toczylo swoim trybem.

    Wszyscy przeciez pamietaja przemowienie Gomolki, ktory kazal sie wynosic z Polski wszystkim zydom, ktorzy nie czuja sie Polakami.
    Gomulkowa wywolala awanture, bo powiedziala, ze jej rodzina nie miala zadnych klopotow z kupieniem …rajtek dla dzieci.
    Rzeczywiscie byly braki na rynku i zwyklych nawet rajstop nie mozna bylo dostac. Opowiadali kawaly o Gomolkowej ale ja nie mialem z nia osobioscie zadnych kontaktow.
    A musialem?? Mialem taki obowiazek?

    Rok 1968 byl rokiem pelnym zdarzen: najazd na Czechoslowacje, studenckie demonstracje, rozpedzanie demonstracji i strach co dalej. Rynek w Krakowie byl zamkniety, milicja rozpedzala demonstracje, sprowadzili nawet jakies oddzialy specjalne z Golecina, czy Golecinowa (?) do rozpedzania studentow..
    Poza tym, konczylem studia, pisalem prace …straszyli wojna….. to byl bardzo przykry rok..
    Niektorym sie zdaje, ze obowiazkiem kazdego Polaka bylo zajmowac sie zydami.
    No wiec sie nie zajmowalem.

    Czy Kar moze wytlumaczyc co to wszystko mialo wspolnego z moim ‚deklem’?
    Czy moze Karowi sie dekle pomieszaly?

  140. Polskie Obserwatorium Praw Goja said

    Służby: Zamachowiec z Nowej Zelandii był w grudniu w Polsce

    Polskie służby potwierdziły, że zamachowiec z Nowej Zelandii Brenton Tarrant był w Polsce w grudniu ubiegłego roku
    (…) Służby próbują odtworzyć dokładny przebieg pobytu zamachowca w naszym kraju. Dotychczas udało nam się ustalić, że mężczyzna przemierzył w Polsce ponad 2000 kilometrów. Poruszał się drogami lokalnymi i autostradami. Zbadano to na podstawie logowań jego telefonu.
    Służby sprawdzają też billingi, żeby ustalić z kim z Polski kontaktował się mężczyzna.
    https://fakty.interia.pl/polska/news-sluzby-zamachowiec-z-nowej-zelandii-byl-w-grudniu-w-polsce,nId,2892186

    No jak to z kim się kontaktował? Z Ruchem Narodowym, z ONR, z NOP, z AN… A z tego wniosek, że oni maczali w tym palce – ba! – może nawet go uformowali i nakłonili do tego ataku, czyż nie? A z tego zaś kolejny wniosek, że III RPolin powinna zdelegalizować wspomniane zbrodnicze organizacje, a najlepiej w ogóle zdelegalizować polski nacjonalizm jako zbrodniczą ideologię.

Sorry, the comment form is closed at this time.