Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    AlexSailor o Przyczyny zwiększających się w…
    bryś o Wolne tematy (46 – …
    bryś o Przyczyny zwiększających się w…
    . o Przyczyny zwiększających się w…
    UZA o Przyczyny zwiększających się w…
    bryś o Wolne tematy (46 – …
    bryś o Przyczyny zwiększających się w…
    Krzysztof M o Przyczyny zwiększających się w…
    Krzysztof M o Przyczyny zwiększających się w…
    JerzyS o Przestańcie kłamać!
    Krzysztof M o Przyczyny zwiększających się w…
    Krzysztof M o Przyczyny zwiększających się w…
    Krzysztof M o Przyczyny zwiększających się w…
    bryś o Wolne tematy (46 – …
    bryś o Przyczyny zwiększających się w…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 516 obserwujących.

Elektryki emitują więcej dwutlenku węgla niż diesle

Posted by Marucha w dniu 2019-05-02 (Czwartek)

Na każdym samochodzie elektrycznym jest napisane „Zero Emission”, co oznacza, że nie emituje od do środowiska fatalnego dla klimatu dwutlenku węgla. Tymczasem są tacy, którzy policzyli, że jest to nieprawda, a elektryki są mniej ekologiczne od nowoczesnych diesli.

Być może samochody elektryczne jako narzędzie ratowania świata to największa mistyfikacja naszych czasów. Jak donosi „The Brussel Times” nowe niemieckie badanie pokazują, że pojazdy elektryczne nie tylko nie zmniejszą emisji CO2 w Europie, ale nie będą tego robić w najbliższych latach. To dlatego, że wzrost popularności pojazdów elektrycznych w ogóle nie przekłada się na redukcję emisji CO2. Jak to możliwe?

Mowa o badaniach przeprowadzonych przez Christopha Buchala z Uniwersytetu w Kolonii, opublikowanych przez Instytut Ifo w Monachium w drugiej połowie kwietnia. Czytamy w ich podsumowaniu, że „pojazdy elektryczne mają znacznie wyższą emisję CO2 niż samochody z silnikami diesla”. Wynika to ogromnej ilości energii wykorzystywanej do wydobywania i przetwarzania litu, kobaltu i manganu, kluczowych surowców potrzebnych do produkcji akumulatorów do samochodów elektrycznych.

Naukowcy wyliczyli, że zestaw akumulatorów do modelu Tesla Model 3 „emituje” do atmosfery od 11 do 15 ton CO2. Każda bateria ma żywotność około dziesięciu lat. Życiowy przebieg na tych akumulatorach to ok. 150 tys. km. – Oznacza to emisję od 73 do 98 gramów CO2 na kilometr – powiedział Buchal. Jeśli doda się do tego CO2 emitowane przez elektrownie produkujące prąd, to z badań naukowców wynika, że rzeczywista emisja Tesli Model 3 może wynosić od 156 do 180 gramów CO2 na kilometr (249 i 289 gramów CO2 na milę).

Niemieccy badacze pod kierownictwem Buchala skrytykowali prawodawstwo UE, które uznaje elektryki za samochody o zerowej emisji. Nazwali to wprost oszustwem, ponieważ samochody elektryczne, kiedy weźmie się pod uwagę wszystkie czynniki, emitują więcej CO2 niż diesle (do badań wykorzystano Mercedesa C 220d, który emituje między 101, a 119 g/km CO2w zależności od wersji).

Dalej naukowcy napisali, że norma UE, określona na 59 gramów CO2 na kilometr do 2030 r. jest „technicznie nierealistyczna”.

Do wspomnianych problemów dochodzi także prąd z „brudnych” elektrowni. Tylko prąd wytwarzany w elektrowniach atomowych jest rzeczywiście czysty. Naukowcy stwierdzili, że do redukcji emisji CO2 jest chodzi o motoryzację przyczynić się może przejście na samochody napędzane wodorem lub metanem.

/ Źródło: Uniwersytet w Kolonii, The Brussel Times, Ifo Institute
https://auto.wprost.pl/

Komentarzy 12 to “Elektryki emitują więcej dwutlenku węgla niż diesle”

  1. JerzyS said

    Silnik Sterlinga jest na wodę, ale jak tu opodatkować takie paliwo?

  2. NC said

    Silnik Stirlinga (nie Sterlinga) nie jest „na wode”. Pierwsze i Drugie Prawa termodynamiki wciaz obowiazuja.

  3. Adrem said

    I bardzo dobrze.
    CO2 jest w naszej atmosferze coś z 10 razy za mało.
    Jak jeszcze by spadło ( jest 0,03 %) do 0,015 – umrzemy.
    Na szczęście ocean i wulkany robią swoje.

    A poza tym to CO2 powstaje w procesie wytwarzania prądu.
    Zmieni się sposób wytwarzania prądu, skończy się emisja z tego powodu.

  4. baca said

    ha ha „badania” niemieckich naukowców…
    są tak samo wiarygodne jak medycznej mafii na temat dobroczynnych szczepionek…
    Niemcy w silniki spalinowe włożyli tyle starań i tyle komplikacji że wyszkolenie mechanika do nowych niemieckich aut to proces jak szkolenie lekarzy… cały ich przemysł opiera się na tych silnikach i apokaliptyczna wizja prostych jak konstrukcja cepa silników elektrycznych które naprawi za grosze elektryk po 2-godzinnym kursie sprawia że Niemców pot oblewa…
    poza prostotą silniki elektryczne nie maja smarów, olejów, simeringów, płynów, turbinek, egr-ów, ABS-ów i miliona innych niemieckich wynalazków…
    ps. te „badania” oczywiście porównywały produkcję elektryka do eksploatacji diesla a powinny przecież porównywać produkcję elektryka do produkcji diesla i eksploatację elektryka do eksploatacji diesla…
    no ale jak to Niemcy – porównali piernik do wiatraka żeby ich gospodarka spalinowa w którą wpompowali biliony nie padła bo tanie elektryki w sumie każdy leszcz może robić i wygonić rzeszę z rynku
    jedyne pożyteczne badania niemieckich naukowców to te Mengelego na karłach i szkoda że kaczek nie badał…

  5. osoba prywatna said

    Ekologiczne samochody elektryczne i jeszcze prąd z elektrowni węglowych!
    https://demotywatory.pl/4918387/W-Holandii-zapalil-sie-hybrydowy-BMW-i8-Ugasic-samochod

  6. osoba prywatna said

    https://demotywatory.pl/4922511/W-Anglii-dobrzy-mechanicy-za-darmo-usuna-ci-katalizator-dla

  7. Jack ravenno said

    @4 BACA – też się śmieję zwłaszcza, że ogólnie takich „badań” na zamówienie ‚wedle słusznej linii’ narobiło się mnóstwo. Co nie znaczy, że elektryki są „eko” – trzeba by to serio policzyć bo jak na razie to śmierdzi wszystko ideologią a nie rzeczywistym rachunkiem ekonomicznym

  8. ami said

    Elektryki sa nieekonomiczne w produkcji. To kolejny pomost dla żydowskich lekarzy, bo kto chciałby płacić za siedzenie na polu magnetycznym przez cały dzień nie spodziewając się rakalni.

  9. miet said

    Panie/ni Ami – w polu elektromagnetycznym to siedzimy od urodzenia do us…nej śmierci i co z tego ma wynikać???
    Rak to wynik pola elektromagnetycznego???
    To wszyscy już dawno powinniśmy wykitować na raka. A pan jednak żyje – no to aby jak najdłużej!!!
    Ale – oczywiście nie namawiam na kupno jakiegoś elektryka – jakiś pojazd z napędem antygrawitacyjnym, to jest to – panie Ami.!!!

  10. ami said

    Hey, Panie Miet proszę w takim razie kupić sobie elektromagnetyka i nim porządnie pojeździć z ładnych parę lat. Zauważy pan różnice na zdrowiu, gwarantuje. Inna rzecz, to mieszkać otulony uziemionym polem elktromagnetycznym o niewielkiej mocy, inną włożyć sobie baterie o wielkiej sile napędu, nie koniecznie jądrowym, odgrodzonym ołowiem od załogi, ale baterie dla 1-2 tonowca o przyspieszeniu 5 sęk/ 100 km., – między jaja. 😂

  11. ami said

    Warto wiedzieć, że to wymysł żydowski, propagowany i protegowany w użyźnianiu gleby goim przez taka firmę żydowska Tesla itp. półprodukty ważniejszych speców od motoryzacji, którzy mają żydów za większościowy pakiet akcjonariuszy. To oni dyktują warunki, kto co i za ile, komu.

  12. AK, SZEFOWI VOLKSWAGENA GROZI 10 LAT WIĘZIENIA, Fakt, 23 IV 2019, s. 23.

    Kurwy Kalifornijskie chciały rządzić światem moim VDTW. Zawarły więc umowę z Holokaustem-Bushem przeciw Goremu, że Holokaust Zniesie Przywileje Ekologiczne Kalifornii, co SKAZYWAŁO Kalifornię na VDTW. Holokaust zniósł faktycznie Przywileje Ekologiczne Kalifornii, ale wprowadził ZERO EMISYJNOŚCI, co wyeliminowało VDTW palący 25% w mieście i 20% na Autostradach Otta i Diesla. To otworzyło drogę dla Volkswagena SZALBIERZA, który ROZGROMIŁ Kurwy Kalifornijskie. To można porównać do wystąpienia Stalina po STALINGRADZIE; SMERT NEMECKIM ZACHWATYCZAM… – Rokefeler mógł więc dalej Pierdzieć i Łykać Złoto Indyjskie.
    VW-Szalbierz jest reaktywacją Katalika. W latach 90. stwierdzono, że tam, gdzie jeżdżą Kataliki TRAWA NIE ROŚNIE, a tam gdzie Otta i Disle ROŚNIE. Wyjaśniono to ONKOLOGICZNIE więc Katalików ZAKAZANO. Szef VW Martin Wintercorn reaktywował jednak Katalika jako VW-Szalbierza na Pohybel Kurwom Kalifornijskim, gdyż tak jak KATALIK nie emitował spalin, ale TRUŁ BARDZIEJ i to Rakotwórczo. Po UJAWNIENIU tego VW musiał zapłacić wielkie odszkodowania, ale TYLKO AMERYKANOM.
    Na miejsce VW-Szalbierza weszły japońskie Hybrydy i Elektryki, choć polscy fizycy oświadczyli: NIEGDY NIE BĘDZIE SAMOCHODÓW NA PRĄD, bo to jest ABSURD Techniczny, Ekologiczny i Finansowy. Wodór czy Prąd nie są ŹRÓDŁAMI Energii, ale jej NOŚNIKAMI. Po uznaniu się Cesarza Japonii za Syna Abrahama Japończycy zakrzyknęli Jak Stalin: SMERT DLA VDTW…
    Przy tej sprawie chciałbym zwrócić uwagę na dziwną rzecz. Wkrótce potem, jak wróciłem z RFN do Wrocławia w Wiedniu podpisano Europejską Konwencję Transportu Ekologicznego na Austriackim Silniku SUPEREKOLOGICZNYM (ASSE), w Obecności Ministrów Transportu USA, Kanady, ZSRS i Japonii. Ja OPROTESTOWAŁEM ten ASSE jako moją własność intelektualną, skaperowaną na Politechnice Wrocławskiej z podaniem kaprów, godząc się jednak na Uznanie patentu austriackiego za Uznanie mych praw Autorskich według prawa niemieckiego i SPŁACENIE aktywistów Turbinki Kowalskiego, z podstawą jeden średniolitrażowy samochód z ASSE na Aktywistę.
    EKTE Upadła z powodu POBICIA we Wrocławiu konsula austriackiego z okrzykami TU JEST POLSKA, o co w Wiedniu oskarżono polskich nacjonalistów, a następczyni Konsula zachowywała się tak, Jakbym to ja nasłał bojówkarzy. Jako komisarz ASSE wystąpił Jorg Haider, którego w Brukseli zaatakowano wściekle jako ANTYSEMITĘ, ale JH wcale Nie Egzekwował Światowo ASSE tylko powiedział Samochodziarzom i Chłopom austriackim: GŁOSUJCIE NA MNIE, BO JA WAM DAM TANIE PALIWO I ZBYT NA RZEPAK, po czym kazał zrobić ASSE NA OLEJ RZEPAKOWY – dzięki czemu Austriacy mieli Najtańszą i Niesmrodliwą Cywilizację Automobilową.
    Ponoć po Nieprzypadkowej śmierci Haidera ten Raj Automobilowy się SKOŃCZYŁ, bo Austria wróciła do Pierdziela Rokefelera. Dla mnie Haider WYKAZAŁ, że cesarz Wilhelm II i Adolf Hitler mogli wygrać wojny na silniku Panna Mercedes. – Ropa WENEZUELSKA, jako surowiec Strategiczny, musi mieć cenę monopolową.

Sorry, the comment form is closed at this time.