Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Lily o Upały i irracjonalizm z b…
    Boydar o Wolne tematy (48 – …
    Boydar o Prawdziwa Europa szuka azylu w…
    Boydar o Czy tragiczne losy gwiazd świa…
    Boydar o Wolne tematy (48 – …
    Boydar o Wolne tematy (48 – …
    Boydar o Wolne tematy (48 – …
    Gość o Tożsamość Ukrainy
    Andre Chmi. o Czy tragiczne losy gwiazd świa…
    Boydar o Wolne tematy (48 – …
    NC o Tożsamość Ukrainy
    ojojoj o Ławrow: nazywanie NATO sojusze…
    ojojoj o Upały i irracjonalizm z b…
    ojojoj o Prawdziwa Europa szuka azylu w…
    Marcin o Wolne tematy (48 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 616 obserwujących.

Steve-O z „Jackass” ma poważne problemy. Policzył Żydów pracujących w CNN i zostało to uznane za mowę nienawiści

Posted by Marucha w dniu 2019-07-29 (Poniedziałek)

Okazuje się, że samo pokazanie ilu Żydów pracuje w danej w firmie już jest mową nienawiści. Popularny Steve-O z „Jackass” ma teraz nie lada kłopoty przez to, że na grafice pokazał wszystkich Żydów pracujących w CNN.

Steve-O został oskarżony o mowę nienawiści.

Czy kogoś zwyzywał? Obraził? Nawoływał do jakichś czynów zabronionych? Nie, nic z tych rzeczy.

Jedyne co zrobił popularny celebryta to pokazanie ilu Żydów pracuje w uwielbianej przez amerykańskich lewicowców stacji CNN. Czy policzenie ilu Polaków pracuje w jakiejś firmie mogłoby zostać uznane za mowę nienawiści? Na pewno nie, bo i niby dlaczego?

Żydzi zdają się jednak uważać, że samo wypowiedzenie słowa „Żyd” na głos jest już antysemityzmem.

Grafika którą zmieścił Steve-O informuje, że Żydzi stanowią zaledwie 2 procent amerykańskiego społeczeństwa, są jednak znaczącą siłą w mediach opiniotwórczych, z których Amerykanie czerpią wiedzę o świecie.

Miejmy nadzieję, że ten niewinny wpis nie zakończy kariery celebryty.

AKTUALIZACJA: wpis już zniknął z Twittera, ale grafiki nie płoną.

Grafika, którą udostępnił Steve-O na Twitterze:

https://nczas.com/

Komentarzy 65 do “Steve-O z „Jackass” ma poważne problemy. Policzył Żydów pracujących w CNN i zostało to uznane za mowę nienawiści”

  1. brys said

    Skąd wiedział że to żydzi?

  2. JerzyS said

    a drugi, trzeci i czwarty garnitur

  3. Rafal Cz. said

    Liczenie Zydow w prasie to blad. Nalezy liczyc nie-Zydow i wtedy obraz bedzie klarowny.

  4. Maverick said

    Polski kundel pracujący dla żydowskiej kabały rozrabia w rosyjskie TV i robi z siebie pośmiewisko, krzyczy jak idiot.

  5. Maverick said

    Żydki nie tylko w Polsce kontrolują narrację, a ciemne Polactwo słucha i wierzy w ich bajki z otwartymi yapami.

  6. Zerohero said

  7. RomanK said

    Polska…to Folwark w ktorym pelnie wladzy sprawuje BUND..czyli KOR….
    Sprawdzie wszystkich zajmujacych znaczace stanowiska z moca decyzyjna.
    Jak podaje dobrze powinformowany autor , dziennikarz NYT pn Michael Kaufman…. opisujac w 1989 roku sposob w jaki Jaruzekl z kiszczakiem przekaZALI PELNIE WLADZY DLA KOR… W rece Michnika, Kuronia Geremka i Mazowieckiego…w ksiazce wydaneju ew 1989 roku.
    Mad Dreams, Saving Graces: Poland : A Nation in Conspiracy by Michael T. Kaufman (1989-06-11) (Paperback)
    nie wiem- czy to kiedykolwiek ukazalo sie w Polsce.. Tam opisuje dokladnie owa transakcje.

    Teraz ukazala sie ksiazka bylego ambasadora Polski….pana Krzysztofa Balinskiego pod znamiennycm tytulem …… Ministerstwo Spraw Obcych..
    Praktycznie powtarza wszystko to co przypominalem przez lata i potwierdza podawane przezmnie fakty….
    Chcielismy Polski bez Zydow ..mamy Zydow bez Polski…..o co dba kazda przeprowadzana w Polksce reforma tzn jak przy wladzy PiS to rzadzi Platforma i vice versa:-)))

  8. , said


    na kankach

  9. Anucha said

    Tak , kolejny przykład z jakich osobników , składa się awangarda w mediach.
    Wchodząc w jakąkolwiek dziedzinę czy strukturę naszego życia wdepniecie w to samo gówno.
    Które jest zawinięte w pozłotko i udaje cukierek

  10. niezalogowany said

    Zarówno jego konto jak i Jessicy Alby zostało przejęte przez hakerów.

  11. Leo said

    Wystarczy dodać nawet niewinną informację na temat Narodu Zakazanego i już ma się bana na „prawicowym” portaliku „W polityce”. Przećwiczone wielokrotnie. Maprawdę mają znaczące wpływy i siłę, co napawa obawami znając ich propensity to undermine hosting nations. Jakby to szło po polsku?

  12. Boydar said

    Po polsku ? Dintojra.

  13. RomanK said

    To tlomocenie tlomoka- panie Boydar:-)))) po polsku to: …..wrodzona sklonnosc do nieliczenia sie ( ponizanie) narodow gospodarzy…..
    Polacy maja nawet przyslowie ..daj palec , a wleza ci na leb….dokladnie -jak w PO PiS..w zasadzie wiekszosc to Polacy…ale ci co decyduja…cala zydokomuna…z Prezesem tchorzem, ktorego postraszyc, ze sie zydy krzywia z niezadowolenia …nasra natychmiast tam- gdzie stoi….
    W partiach opozycji tzw narodowej tam gdzie stanowia mniejszosc w kregach decyzyjnych robia wsztystklo ,zeby dzielic slkocac i rozwalac:-))) Popatrzcie uwaznie…
    Kiedys moze w koncu, wyjdzie- jak to sie stalo, ze kiedy w PZPR doszlo do konfrontacji chamow z zydami..i zaczeli chamy brac gore… Cala wierchuszka partii dokonala sabotazu panstwa, gospodarki i zaopatrzenia- znisczyc wies i strukture rolnictwa z jego spoldzielczoscia, zniszczyc religie i katolicka kulture Polski atakujac Kosciol i niszczac morale Polakow,,,,po to..zeby zniszczyc chamow…i przejac wladze od Kiszczaka i Jaruzela z powrotem.
    Po to byl stan wojenny ze wszystkimi jego ofiarami,pogonienie 10 mln Polakow z wlasnych domow , ziemi Ojczyzny,, nedza i upadek ekonomii,wiele zabiegow , zeby wszystko zostalo po staremu.
    dzis zeby utrzymac Polakow w stanie nirvany, ciezko krzata sie na wiewli forach w massmerdiach dziesiatki tysiecy Trolli…Nendrow , Nickow i innych sruli….udajacych krakowiakow i gorali:-))))

  14. JO said

    ad.13. Ja mam powazne watpliwosci, czy Chamy wygrywaly z Zydami. Chamy po prostu robily to co Zydzi zaplanowali. Nic mniej , nic wiecej.

    Ja czekam az wyjdzie informacja o zydowskim pochodzeniu Jaruzelskiego i Kiszczaka. Takie to byly Zydy i Chamy….

    Blad Chamow polegal na tym, ze weszli do PZPR wraz z Zydami. Czy to jednak bylo do unikniecia?

    Kazdy indywidualnie za to odpowie na sadzie ostatecznym.

  15. gnago said

    Dajcie mi pejsatego wolną rękę i kwartał uformuję go na prawdziwego Polaka żarliwszego niż z urodzenia. No z ignorowaniem kilku praw. Będzie gryzł swoich na rozkaz a i bez też

  16. JO said

    ad.15. W kolo ma Pan ich na peczki, Tylko brac i formowac. Powodzenia!
    JO

  17. Boydar said

    PiS tego (15) Panu nie podaruje 🙂

  18. JO said

    ad.8. Taniec jest aktem sexualnym, forma kopulacji jak spojrzenie dotykiem bez uzywania rak.
    Czy warto szokowac swoje cialo ogladajac miekkie porno?

  19. JO said

    …przypomnialem sobie o Jugoslawi, ze tak zostala potraktowana ta socjalistyczna wolnosc, w ktorej plaze nudystow sciagaly „turystow” z calego swiata…

    Wszystko ma swoja cene, Panie Gajowy, co nie oznacza, ze wszystko jest na sprzedaz i wszystko mozna kupic.
    JO

  20. Dictum said

    [Za: Ks. Ks. dr St. Trzeciak, 1936]

    Rozdz. XVI. „MY I WY”,CZYLI OTWARTE PRZYZNANIE się
    do KONSPIRACYJNEJ WALKI ŻYDOSTWA ze ŚWIATEM ARYJSKIM

    Jeśliby powyższe zeznania nie zadawalały kogo dlatego, że pochodzą od żyda, który przyjął chrzest, to możemy podać ponadto wyrażenia w silniejszych i jaskrawszych barwach przedstawione i pochodzące od stuprocentowego i pełnego żyda rumuńskiego Markusa Eli Ravage, autora kilku dzieł wydanych w Stanach Zjednoczonych, A.P., dokąd przed trzydziestu kilku laty wyjechał z Rumunii. W r. 1928, kiedy bolszewicy rosyjscy planowali światową rewolucję, a gwiazda żydowska coraz jaśniej świeciła, ogłosił Ravage dwa artykuły, w których szczerze i otwarcie wyznaje to, co zawartym jest w „Protokołach mędrców Syjonu”, a czego inni żydzi uporczywie i tchórzliwie się wypierają. W pierwszym artykule pt. „Istotny zarzut przeciw żydom”, zaznacza, że aryjska strona nie wie nawet i połowy wszystkiego, wykazuje zupełny brak odwagi w swoim antysemityzmie i chodzi koło niego krzywemi drogami, jak kot koło gorącego mleka. Ravage przemawia do aryjczyków jakby w imieniu żydów, używając formy „wy” i „my”, a redakcja powyższego pisma przyjmuje to bez wszelkich zastrzeżeń:

    „Jeśli się wam przygląda i słucha się waszych dziecinnych zarzutów, można by mieć wrażenie, że wy nie macie najmniejszego pojęcia o tym, co się naokoło dzieje. Jesteście oburzeni na nas, nie możecie jednak powiedzieć, dlaczego?
    „Przed niedawnym czasem słyszało się zwykle, jakobyśmy za pieniędzmi gonili i tylko patrzyli na własną kieszeń. Teraz szczerze się lamentuje we wszystkich kątach, że żaden kierunek sztuki, żaden zawód nie jest wolnym od wciskania się żydów”.
    „My odsuwamy się od obowiązku obrony ojczyzny w czasie wojny, bo z natury i tradycji jesteśmy pacyfistami. Jesteśmy arcypodżegaczami do wojen światowych i głównie odnosimy korzyści z takich rzezi narodów”.
    „Obwiniacie nas, żeśmy wzniecili rewolucje w Moskwie. Niech będzie, my to przyznajemy. No i co?! Robicie wiele krzyku z powodu nienależytego wpływu żydowskiego na wasze teatry i kina. Pięknie! Zgoda, wasze skargi są usprawiedliwione. Ale co to ma znaczyć w porównaniu do naszego przemożnego wpływu na wasze kościoły, wasze szkoły, wasze prawodawstwo i na wasze rządy, nawet na wasze życie wiary? Rosyjski prostak fałszuje zwitek papieru i ogłasza w książce, którą nazywa »Protokołami mędrców Syjonu«. Wy uważacie tę książkę za autentyczną. Dobrze! Dla dowodu chcemy podpisać się pod każdym słowem. Jest ona niesfałszowana i autentyczna. Ale co to ma do mówienia obok niezaprzeczonej, historycznej działalności spiskowej, którą żeśmy wykonywali i także nigdy nie zaprzeczali, bo wyście nigdy nie mieli odwagi obwiniać nas o to”.
    „Wszystkie te wypadki może każdy człowiek jasno rozpoznać”.
    „Jeśli wy istotnie poważnie myślicie z gadaniną o żydowskich sprzysiężeniach, czyż nie powinienem zwrócić waszej uwagi na jedną rzecz, o której opłaciłoby się mówić? Co to ma za cel tracić słowa nad mniemaną kontrolą waszej publicznej myśli przez żydowskich finansistów, wydawców gazet i siły kinowe, kiedy wy możecie nas tak samo dobrze oskarżyć o udowodnioną kontrolą nad całą waszą cywilizacją przez żydowski mit”.
    „Wyście nie zauważyli nawet w najdalszym stopniu miary naszej winy. My się wciskamy, jesteśmy burzycielami, wywrotowcami. Myśmy wasz świat cielesny wzięli w posiadanie, tak samo wasze ideały, wasz los. Myśmy byli ostatnią przyczyną nie tylko ostatniej wojny, ale prawie wszystkich waszych wojen. Myśmy byli sprawcami nie tylko rewolucji rosyjskiej, ale podżegaczami do każdej większej rewolucji w waszej historii. Myśmy wnieśli niezgodę i zamieszanie w wasze życie osobiste i publiczne. My to czynimy także i dzisiaj jeszcze. Nikt nie może powiedzieć, jak długo to jeszcze czynić będziemy”.
    „Kto wie, jak wielką i wzniosłą moglibyście mieć przyszłość, gdybyśmy was pozostawili zadowolonymi. Ale myśmy was nie zostawili. Myśmy dostali was w ręce i zburzyli piękną i wspaniałą budowlę, którą żeście stworzyli. My zmieniamy cały bieg historii waszej. Myśmy was tak zdobyli, jak nigdy żadna z waszych potęg nie zdobyła Afryki albo Azji”.
    „Myśmy to uczynili wyłącznie nieodpartą siłą naszego umysłu, ideami i propagandą”.
    „Myśmy was uczynili roznosicielami naszej misji światowej, bez waszej woli albo bez waszej świadomości. Wniesiecie naszą misję do ras barbarzyńskich na ziemi, do niezliczonych nieurodzonych jeszcze generacji. Bez waszej świadomości, co my z wami zamierzamy, staliście się wielkimi pośrednikami naszej rasowej tradycji, nieśliście nasz mit do nieodkrytych części świata”.
    „Weźcie trzy główne rewolucje w nowych czasach, francuska, amerykańska i rosyjska. Czym one były innym, jak nie triumfem żydowskiej idei o sprawiedliwości socjalnej, politycznej i gospodarczej”.
    „A koniec jest jeszcze o całą przestrzeń oddalony. Jeszcze wami owładniemy! Czyż jest dziwnym, że wy bierzecie nam to za złe? Myśmy postawili tamę przed waszym postępem”.
    „Myśmy rozdzielili wasza dusze, zmieszali wasze dążenia, niemożliwym uczynili wasze życzenia. Dlaczegóż w całym świecie nie macie oburzać się na nas? Gdybyśmy byli na waszym miejscu, my byśmy byli z serca więcej do was niechętnymi niż wy. Ale my byśmy wam swobodnie wypowiedzieli”.

    W lutym 1928 roku, ogłosił ten sam autor Ravage w tymże piśmie artykuły pt. „Commissary to the Gentiles”, w którym uzupełniając poprzednie swoje wynurzenia pisze:

    „Wy aryjczycy gorzko się skarżycie na wpływ żydowski na wasze życie kulturalne. My jesteśmy, jak wy mówicie, narodem internacjonalnym, o tradycjach, zainteresowaniach, dążeniach i celach, które są od waszych różne. Wy oświadczacie, że ten stan oznacza niebezpieczeństwo dla waszego normalnego rozwoju, on zamąca wasze widoki na przyszłość. – Ja nie widzę w tym niezbędnie niebezpieczeństwa. Wasz świat był zawsze rządzony przez mniejszości, zdaje się mi, że jest to zupełnie obojętne, skąd pochodzi klika rządząca i jaką ma wiarę. Wpływ z drugiej strony jest pewny. On jednak jest znacznie większy i więcej podstępniejszy niż, jak się zdaje, wy to pojmujecie”.
    „To jest, co nas niepokoi, co nam żart sprawia, czasami podnieca w waszej walce przeciw żydom. Słyszy się to tak ważnym. Wy biegacie wokoło i mówicie wszędzie o mieszaniu się żydów do wszystkiego możliwego. To sprawia, że robimy się wyniosłymi. My wiemy przecież dokładnie o niesprawiedliwości względem was. Wy bierzecie pojedyńcze rzeczy i mówicie wspaniale o żydowskich finansach i żydowskich królach filmowych. Wtedy nasza obawa natychmiast przechodzi. Czynicie się śmiesznymi! Goj nie pozna nigdy istotnego zepsucia naszych przestępstw”.
    „Wy nazywacie nas wywrotowcami, agitatorami, podżegaczami do rewolucji. Zgadza się to zadziwiająco, nachylam się przed waszym odkryciem!”
    „Bez wątpienia mieliśmy większy udział w reformacji Lutra. Ponadto jest to jasne jak gwiazdy, że myśmy w pierwszej linii byli winnymi demokratycznych rewolucji ostatniego zeszłego stulecia tak we Francji, jak i w Ameryce”.
    „Ale przewrót, jaki wniosło chrześcijaństwo do Europy, był wprowadzony i przeprowadzony przez żydów, jako akt zemsty przeciw wielkiemu aryjskiemu państwu. A kiedy wy mówicie o żydowskich sprzysiężeniach, nie mogę pojąć, dlaczego wy nie myślicie o zburzeniu Rzymu i o całym starym świecie kulturalnym!”
    „Tu, w Palestynie, uknuto jak nigdy wielki wywrotowy ruch, rozszerzony przez żydowskich agitatorów, finansowany przez żydowskie pieniądze, propagowany w żydowskich broszurach i pismach polemicznych. To działo się w czasie, kiedy żydostwo i Rzym stanęło do walki ze sobą na śmierć i życie. Skończyło się to załamaniem się wielkiego aryjskiego państwa światowego”.
    „I potem bajacie jeszcze dalej o żydowskich sprzysiężeniach i podajecie jako przykład wojnę światowa i rewolucję rosyjską! Możecie się wtedy dziwić, jeśli my, żydzi, waszego antysemityzmu nie wzięliśmy poważnie, dopóki wy nie uciekliście się do gwałtu”.

    Jakiekolwiek dotychczasowe zestawienia przeróżnych pism i z różnych czasów autorów żydowskich z „Protokołami mędrców Syjonu”, wskazywały na ich jednolitość myśli i ducha z tymi pismami, a tym samym wykazywały niezbicie, że te „Protokoły” pochodzą ze źródeł żydowskich, to jednak powyższe artykuły Ravage przechodzą wszystkie oczekiwania i wobec nich wszelkie dalsze badania w tym względzie stają się zbyteczne. Ravage swymi artykułami przykłada pieczęć do moich badań, stwierdzając ich wiarygodność i zgodność z prawdą, dlatego jestem mu za to bardzo wdzięczny, jakkolwiek inni mogliby go nazywać aroganckim i bezczelnym. Mówi on to, co czuje sam i co czuje żydostwo, mówi w imieniu żydów, przeciwstawiając się zawsze do świata aryjskiego. Ponadto artykuły jego przeszły przez cenzurę redakcji „Century Magazine”, otrzymały więc jej aprobatę. Mają zatem bez porównania większą powagę i znaczenie aniżeli gdyby były wydane jako oddzielne pismo samego autora. Zacieranie śladów po tych artykułach i po owym piśmie na nic się nie przyda. Wymienione artykuły stanowią dokument o niesłychanie wielkiej doniosłości. Ze względu, że przeszły przez cenzurę redakcji „Century Magazine” i otrzymały jej aprobatę wyrażają zatem myśl nie tylko samego autora, ale i szerszego grona ludzi pracujących naukowo, którzy, aprobując to, podają jego opinię jako opinię żydostwa. Protestu ze strony żydowskiej przeciw tym artykułom nie było żadnego. Jedynie pismo to od 5 lat, czyli w okresie wzmagającego się ruchu antyżydowskiego, z niewiadomych przyczyn przestało wychodzić, a numery jego znikły nawet z bibliotek amerykańskich, jeśli zaś gdzie się zachowały, to uszkodzone. Toteż tylko dzięki nadzwyczajnym wysiłkom dziesięciu osób, zorganizowanych przez „Welt-Dienst” w Erfurcie, udało się egzemplarze z owymi artykułami nabyć i ogłosić, by nie powstała kwestia, że Ravage nie istniał, a jego artykuły są wymysłem antysemitów. Dla zabezpieczenia zaś jego autorstwa podaję „facsimile” okładki owego pisma z otrzymanej fotokopii z „Welt-Dienatʼu”, gdzie w spisie treści wymienionych numerów, znajdują się również i artykuły Ravageʼa. Strona 112 – Kopia „The Century Magazine” January 1928 No. 3. Strona 113 – Kopia „The Century Magazine” February 1928 No. 4.

  21. Miazga dawida said

    Sam jęzor jidisz czy hebrajski (czytaj zasrajski) jest jazgotem nienawiści. Tylko ci psychopaci tak sobie umyślili, że im wolno wszystko (taki h…j) a gojom nic. Trzeba ich po prostu pier… w d… i olewać ciepłym moczem. Koniec ich bliższy niż się im wydaje. Już nigdy i nigdzie litości nie znajdą. Są straceni na zawsze.

  22. RomanK said

    ad14…Panie JO…pisze ” doszlo do konfrontacji”….co nei znaczy ze wygrywali…poprostu Gierek byl komunista francuskim..jak wielu Polokow-Slazokow pracujacych w Pas de Calais…
    MOj dziadek go znal z Lille ,,nie jakas tam zazylosc ale poprostu wiedzial co za chlop..i jak go wybrali na Sekretarza powiedzial…to Polak,,komunista …ale Polak. l w POlsce byl na Slasku i otaczal sie swoimi ludzmi…nie zeby to byla jakas czystka..Czy swiadoma akcja oczyszczania…ale nwet to wystarczylo , zeby amchu poczuli sie niekomfortowo…poprostu zageszczenie gojow powodowalo, ze nie wszystkie decyzje zapadaly wsrod herbatek shabasowych…
    Niech pan poczyta polecana ksiazke…MSZ spaw Obcych….podaje kupe informacji…

  23. NC said

    Steve-O informuje, że to nie on, tylko hakerzy, którzy włamali się na jego konto.

    https://twitter.com/steveo?ref_src=twsrc%5Egoogle%7Ctwcamp%5Eserp%7Ctwgr%5Eauthor
    Steve-O
    ‏Verified account @steveo
    15 hours ago
    Thanks to @Twitter for getting me back into my account after a truly awful experience with hackers.

  24. ibrachim ibn jakub said

    wot….maładiec

  25. Birton said

    wrogie od zawsze Polakom i chrześcijaństwu żydostwo szerzy się coraz bezczelniej

    ———–
    Chrześcijaństwo???
    Admin

  26. Boydar said

    Drogi Panie Kolego Kaflu (13)

    Cały ten Pański wykładzik ma za zadanie podtrzymać tylko jedną tezę – jeżeli zachowywali by się kulturalnie to te marne dziesięć milionów zupełnie by nam nie przeszkadzało.

    Zgadzam się; w Izraelu nie. Tutaj tak. To nie Cyganie których jest, jak twierdzi Pan Gajowy, raptem ze czterdzieści tysięcy.

    Może i jestem tłumok ale nie aż taki żeby nie pojąć w co Pan Kolega sobie leci.

  27. RomanK said

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Jewish_American_politicians

  28. RomanK said

    Przyznam tow Boydar ,ze panskie skroty budza podziw:-))), zawsze podziwialem ludzi ktorym ksiezyc kojarzyl sie z wiaderkiem do gnojowki -ale tyko tym z……. urwanym uchem:-))))

  29. Panie Romanie,ksiazke kupę tak jak kupiłem książki Siwaka dzięki Pana wpisowi…
    Gierek był komunistą francuskim, być może był swój chłop ale dał się I nas wyrolowac na całego. Widzi Pan, dzięki Panu, bo nie Panu Gajowemu ja jestem przekonany , że można było inaczej I to nie zwykli Polacy zawalili a tacy co pchali się do żydowskiego Zlobu władzy, jak Gierek I wszyscy w PZPR. Niestety pozycja ladzy zobowiązuje do myślenia a nasi poszli na łatwiznę nie tylko budując Żydom przyszły Polin z gruzow budując PRL ale i oficjalnie przekazując majątku Żydom w KK oraz jak na tacy robiąc badania geologiczne wskazali jak bogata jest Polska, jakie ma możliwości..pokazali, odbudowali oraz godząc się na stan wojenny w zasadzie swoimi rękoma zniszczyli naród polski oddając nad w ręce Żydom. Ani jeden Generał, ani jeden PZPR owiec nie strzelił komuś lub sobie w łeb!
    Jak Pan napisał, oni zgodzili się wszyscy dostać swoją rolę, te ochlapy..za oddanie Żydom Polski z całym majątkiem włącznie z nami, których Żydzi po prostu sprzedają jak niewolników na zachód, tak to jest business z nas raz geny, dwa kasa taka że hej, bo My charujemy płacąc podatki oraz wysyłamy do Polski FIRTUNE , która przecież Żydzi kradną…

  30. Marucha said

    Re 29:
    Widzi Pan, dzięki Panu, bo nie Panu Gajowemu ja jestem przekonany , że można było inaczej I to nie zwykli Polacy zawalili a tacy co pchali się do żydowskiego Zlobu władzy, jak Gierek I wszyscy w PZPR.

    Dobrze, że Pan to podkreślił, bo jeszcze by ktoś pomyślał, że różne dziwaczne teorie i historyczne science fiction, jakie Pan tu umieszcza – zostały stworzone pod moim wpływem.

  31. Boydar said

    @ Pan Kolega Kafel Roman

    Również załączam różne wyrazy 🙂

  32. Dzięki Panu , Pana włosom widać obraz zegarmidtrzowskiej LOGIKI działania że strony Zydomasonerii od czasów BUN, poprzez II WS I calutki PRL do czasów obecnych włącznie.Nie ma przypadków.
    To działania Polaków z dystansu I bez dystansu da szalone, jak kredyty od Zachodu, które Gajowy wcale popiera wykazując, że używano je doskonale a Pan jeden wskazuje że guzik, bo budowano nietentowne fabryki, z systemem mafinjno zlodziejczym tak że ten socjal w PRL he he łapówki, kolejki, czekanie na samochód, mieszkanie latami, kupowanie miejsc w…..Ale mi quwa socjal…był wypadkiem przy zaplanowanej precyzyjnie Masonskiej rewolucji .
    Pan zobaczy, że zwykła Żydówa lata temu zadzwoniła do Radia Maryja czy świadek.. mówiąc , że nas Polaków nie będzie!

    Oni planują I działają a my gnijemy w marazmie jak za PRL, tylko czasem I skala się różnimy bo inny etap.
    Jest ktoś kto steruje wszystkim precyzyjnie, niewidzialny wróg od środka nas niszczący.

  33. …I tylko żal I płacz wybiera, bo by przegnac I wygrać tak naprawdę mało trzeba. Naprawdę mało.Maly wysiłek, małe wyrzeczenia, małe wspólne działania będąc bogobojnym, nic więcej.

    Niestety, nikogo na te odrobinę nie stać, bo tak upadli jesteśmy.

    Była iskierka lata temu, gdy powstawało Bractwo ludzie dla Boga i Kościoła porzucili swoje domy I przenosił się by wspólnie żyć I budować…Ale to była iskierka nadziei która została brutalnie zagaszona…
    To była iskierka nadziei w Polakach wspólnie działających. Ja przeniosłem całą rodzinę do okolic Warszawy właśnie z Powodu Bractwa…
    Teraz tylko nadzieja w Panu Bogu.

  34. Jack Ravenno said

    @3 RAFAŁ CZ. – to bardzo dobra droga obejścia syfiastego systemu. Trzeba jeszcze jakoś przesiać inne nacje i będzie czarno na białym ile tego jest.

  35. Panie Gajowy, Pan dał mi wiele ..Pan wie, ale Pana bajka o PRL tylko jedno mi uświadomiła, że w PZPR byli Polacy, którzy naprawdę chcieli dobrze dla Polski .Tylko tyle I aż tyle, bo do czasu naszych w Gajowce wyzwisk …z powodu tego tematu, ja przekonany byłem, że PZPR to same szuje. Tak, myliłem się, przepraszam.
    Jednak obraz Was Ojce w PZPR mam jako Don Kiszotow, Silaczek I Osilkow co dali się oszukać, okraść w tym z Wiary Przodków.., użyć , przeżuc I wypluc I taki obraz mi chyba do końca pozostanie .

  36. Marucha said

    Re 32:
    Gdzie ja pisałem, że długi Gierka były wykorzystywane „doskonale”? Doskonałość to ma Pan w raju.
    Długi Gierka były po prostu jakoś wykorzystywane, i trzeba być kurwa popierdoleńcem, żeby nie widzieć, jak zostały użyte.
    Pan pieprzy o PRL, choć go Pan nie znał.

  37. No niech się Pan nie czepia do szczegółów, tak, tak Pan napisał ale jak to się ma do tego, że Gierek wziął kasę z zachodu o Żydów!!??
    Przecież każdy z wywiadu normalnego Państwa bybodradzil, chyba ze to było zaplanowane a Gierek tylko wykonał decyzje.
    Mam gdzieś jego częściowe dobre wydatki jak gdzieś jego altruizm dla KK, gdzie jedno I drugie było okazało się że oddane lub budowane było dla Żydów! I w tamtym czasie już to wiedzieli I widzieli ludzie a Gierek nie(?)

    To mnie wquwia u Pana p.Gajowy, że z Powodu Pana postawy w Gajowce nie można rozwinąć rozmowy właśnie o zaniedbaniach bo to z miejsca jest kasowane wyzwidkami, sarkszmem, lub czepianiem się szczegółów gdy ogólnie cytowane są Pana słowa. Pan potrafi za brak precyzji dokopać podczas gdy ogólny temat ważny dla Sprawy jest ważny a nie to Gajowy powiedział w przeszłości. Pan jest obrszalski .

    No i wyszło że na Pana najechalem choć wcale ani tego nie chce ani nie o to chodzi…
    Gdzieś tam coś chce powiedzieć co jest w tekście a powinno być w normalnej spokojnej rozmowie przy kieliszku wina..

    Niech Pan nie waży się gniewać I brać do siebie słów napisanych przez Internet !!

  38. Smutno mi najzwykłej, że coś bezpowrotnie mija.
    Że odchodzą ludzie a z nimi Polska i Wiara Katolicka.
    Pan Akiej- Janusz Rozyczka…, Pan Przecław..I wielu innych…

  39. Boydar said

    Smutno …

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/nowa-ksiazka-zychowicza-wolyn-zdradzono-polacy-skonali-w-osamotnieniu/9v52716

  40. ciul -ciul said

    popelnil grzech, bo ilosc zydow w CNN jest dobrze przeliczona przez samych rzydow, a wiec moglby tylko zacytowac zydowska statystyke. Wtedy oni musieliby siebie oskarzyc o antysemitzm.

  41. NyndrO said

    Gdyby wszystko nie mijało, nie miałby pan Rodziny, nie mówiąc o takich niuansach, jak dzień i noc.Pan nie jest głupi. Pan jest durny. A ja nie mam nic wspólnego z hinduizmem. Jestem członkiem Szkoły Karma Kagyu buddyzmu tybetańskiego. W drodze jakiegoś rewanżu, mógłbym pana nazwać świntuszkiem-defraudatorem.

  42. ibrahim ibn jakub said

    buddyzm tybetański….w tej idei nie ma Boga.

  43. Marucha said

    Re 37:
    Nie można rozwinąć rozmowy o zaniedbaniach PRL z mojego powodu?
    Można, można, tylko trzeba wiedzieć, o czym się pisze – innymi słowy nie pisać z d…y wziętych bredni.

  44. NyndrO said

    No nie ma.Nie wierzymy w Boga, ani w Diabła.Co chyba z siebie wynika.

  45. hulajdusznik said

    Bo od liczenia wszelakiego to som uny! I szlus!

  46. Boydar said

    Może się mylę, ale dla mnie buddyzm nie jest religią. Jest tylko podobny.

  47. NyndrO said

    Nie jest religią. Ja jastem poganinem.

  48. NyndrO said

    I że nazywnie mnie agnostykiem, to problem. Nie tak , że kończą w kostnicy, tylko w szpitalu. Ja mam 125 kilo,nóż w kieszeni i można pagadać, ala nie wiem, jak można buddym obrażać. Tu się to rzadko zdarza. My nic od Was nie chcemy.

  49. Troll Polonii said

    Nic dziwnego, ze w Polsce jest burdel 3-ej kategorii, bo rzadza same takie buraki jak niektore dyskutanty na gajowce.

    Skad wyscie ‚geopolityki’ od siedmiu bolesci wzieli w Polsce stan wojenny?? Czy nie macie slownikow i do szkoly nie chodziliscie???
    Od kiedy to junta wojskowa przejela wladze w Polsce??

    CIA sie przyznaje do tzw. stanu wojennego w Polsce i finansowaniu awantury ubeckiej i finansowaniu rozwalenia PRL – a tu od lat fantasci i przkretasy graja role W. Kadlubka i maluja dzieje wspolczesnej Polski.

    JO to juz tak zglupial, ze daje wyraznie do zrozumienia, ze Jugoslawie nalezalo zniszczyc bo miala plaze nudystow! (2)
    Serbowie akurat maja slabe plaze nad Adriatykiem.
    A w Polsce juz w PRL Niemcy sobie urzadzili plaze nudystow nad polskim Baltykiem.

    Niektore madrale dziela spolecznstwo polskie na zydow i chamow.
    Do ktorej grupy naleza ci oratorzy debilizmu?

    USA, CIA, pedofil Reagan, Soros i NED i Zwiazki Zawodowe USA wyraznie sie przyznaja, ze rozpedzili i wypedzili Polakow na 4 wiatry; urzadzili Polakom brain drain i wydlubali z Polski specjalistow i fachowcow do budowy anglosaskiego imperium cyfrowo-wojennego, wyprzedali caly majatek Polski, pozamykali zaklady pracy i zniszczyli polska produkcje, zeby pobudowac zachodnie centra zakupowe i wprowadzic do Polski obcy „biznes”, obce wojska okupacyjne, i wpedzic Polske w wir niekonczacych sie wojen. Wlasnie wybieraja sie Polacy do Zatoki Perskiej.

    Na gajowce jest (ciagle niekompletna) lista Polakow, polskich specjalistow, wojskowych, genralow, parlamentarzystow, i specjalistow od wywiadu, ktorzy zgineli w tajemniczych okolicznosciach w tak zwanej wyzwolonej Polsce po-Solidarnosciowej..

    Pokazcie zloby dziurawe, ktore to panstwa zamienily kowboje w kraj demokratyczny? Irak., Libie, Afganistan, Sudan, Jemen, Jugoslawie, Syrie?Wietnam? Laos? Ukraine?
    I ktore to sasiady USA nie zostaly zbombardowane i okradzione przez kowbojow?
    Haiti? Nikaragua?Panama? Hawaje? El Salwador?

    A teraz i Puerto Rico, zagarniete przez USA ale bez prawa glosowania.
    To USA nie chce sie zgodzic na referendum.
    Puerto Rico chce osobny status.
    Puerto Rico nie ma co marzyc o oderwaniu sie od ssawy USA.

    USA nie uznaje zadnych miedzynarodowych praw ani umow.
    USA stworzylo bandyckie Kosowo i zniszczylo Jugoslawie, Sardynie, teraz wykancza Ukraine i urzadza dywersje w Rosji, w Hong Kongu i na Tajwanie..

    Od kiedy USA wydalo 5 miliardow dolarow na walke z terroryzmem – ilosc terrorytsow wzrosla stokrotnie.

    A po blogach i w polskich mediach opowiadaja o agresji Rosjii i Iranu i o tym jak sprytne Chiny okradaja tepe USA.
    A sprytni rosyjscy hakerzy wybieraja duronowatym jankesom prezydentow.

    I do tego swietoszek JO ma zmazy nocne i taniec kojarzy mu sie z aktem seksualnym!! Co sie JO nie najesz – to sie nie nalizesz.

    No i tak, w skrocie mozna strescic mysl Polski Posolidarnosciowej:
    Roznym seksualnym gawedziarzom wszystko sie kojarzy albo z dupa albo ze Zwiazkiem Radzieckim.

    PS.
    Wielki Wodz MAGA przybywa do Polski na swietowanie rozpoczecia (kolejnej) wojny.
    Nigdzie nie pisze, ze przywozi ze soba wizy dla Polakow w wielkiej walizce z prezentami. Nalezy ostroznie obchodzic sie z ta walizka

  50. Boydar said

    „… Ja jestem poganinem …” – Pan Nyndr0 buddysta

    No to teraz Cię czeka żmudny proces nawracania; zespół inkwizycyjny Pana Listwy ma w tym względzie poważną praktykę i liczne sukcesy. To ludzie sukcesu i pojęcie narodowości jest im obce, Ordnung muß sein. Żadnym tam polactwem się nie wykręcisz.

  51. JO said

    ad.49. Dziekuje za kolejne pokazanie swej twarzy i duszy.

    1. W Polsce wladze przejela junta wojskowa – sluzby, ktorych naczelnikim byl Jaruzelski i Kiszczak. Przejela to stanem wojennym i w zmodyfikowanej formie ten stan trwa do dzis.

    2. Tak, uwazam, ze Judoslawie spotkala Kara za upadek moralny tak jak i Polske i inne kraje…

    JO

    Ps

    Jest Pan oblesnym czlowiekiem Trollu Polonii Trolujacym Gajowke.

  52. NyndrO said

    Panie Boydar, ale ja nie chcę i nie ma szans na jakieś nawracanie. Ja jestem buddystą. Kościołowi nie ubliżam,księży nie lżę itd. Jestem buddystą. A tyn cały jo może mi samochodu popilnować.

  53. JO said

    ad.52. To prawda Panie NyndrO. Pan nie poucza zadnego Katolika jak wierzyc w Swieta Trujce. Pan nie ubliza religii katolickiej jak to zrobil Cygan.

    Chyba, ze sie myle, bo Pamietam , ze sie z Panem spieralem, ale juz nie wiem o co :)))

    Moze jednak sie myle i Pan to robil…?

    P.s.

    nie odpowiedzial Pan na pytanie: Czy byl Pan ochrzczony w KK przez Rodzicow …?

  54. NyndrO said

    Tak.Jestem ochczony. Z tym, że prze księdza. Chodziłem z Babcią na niedzielną msze gdzieś tak do piętnastego roku życia. Przeczytałem Biblię. Stary Testament to dla mnie Monty Python w kolorze juchy, natomiast Nowy jest mi bardzo bliski. A Pan Jezusa uważam za Bohatera.

  55. NyndrO, dziękuję. Jest Pan członkiem Kościoła, choć aktualnie poza nim. Pan postąpił wbrew wszystkim swoim przodkom. Niech nad Panem Pan Bóg się zmiluje.
    Może kiedyś Pan się nawroci…
    Smutno mi, że Pan odszedł.
    JO.

  56. NyndrO said

    Nic dodać nie mogę. Może tylko, że nie chcę się z Panem kłócić

  57. Ja rowniez nie chce, ale napisze nie po to by Pana urazic jako Buddyste , ze ma Pan więcej Boga Trójcy Świętej w sobie niż Buddyzmu I tak będzie do Pana śmierci bo Pan to Pana przodkowie oraz pieczęć na Duszy, ktora jest niezmazalna, a ktora Pan otrzymał podczas Świętego Chrztu.
    JO

  58. NyndrO said

    Może być. Na pewno się przekonamy.

  59. Listwa said

    @ 52 NyndrO

    Spokojnie Wasza Wysokość, pan Boydar to może sobie rządzić na polu buraków i w rowie melioracyjnym.

  60. NyndrO said

    Niech Pan, Ekcelencjo nie daje mu rowów. Ten szajbus ma już wapno.

  61. Troll Polonii said

    51
    Jo
    Nie jestes zadnym katolikiem. Nie masz moralnosci katolika.
    Nauk Chrystusa nie rozumiesz i nie sluchasz.
    10-u Przykazan nie szanujesz
    Zachowujesz sie jak czarownica na miotle, ktora wyleciala z lasu i straszy.
    Jedz na Filipiny i zobacz jak sie zachowuje katolik na codzien i od swieta.. wobec Boga i ludzi.
    W zydowsko-ewangelickiej Polsce nie ma zadnej szansy; tacy jak ty moga byc slugusami diabla

    I najlepiej o twoim idiotyzmie i kacerstwie swiadczy twoj stosunek do zbombardowanych chrzescijanskich dzieci w Jugoslawii.

    Popierasz ludobojstwo chrzescijan i bombardowanie kosciolow i cerkwi w Jugoslawii.
    Powtarzasz to samo co CIA i pani Applebaum:” Bij, morduj”!!.

    To cie tak ucieszylo w Jugoslawii, ty kacerzu?

    Czy ty jestes agentem NATO?
    NATO celowo bombardowalo cerkwie i koscioly w Jugoslawii

  62. Tak, Panie Trollu, odkrył mnie Pan!!

  63. Boydar said

    @ Pan Nyndr0 (60)

    Bardzo słuszne spostrzeżenie.

  64. NyndrO said

    Nie taam. Ale potem są ,,,no takie paskudne historie. Przeróżne. Nawet miłe.

  65. Listwa said

    @ 60 NyndrO

    W kościach może ma. W jednym rowie może porządzić.
    Zawsze Wasza Wysokość może go przykuć do drzewa.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: