Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Maverick o Ani dnia, ani godziny
    gd-ap o Co drugi odbiorca zasiłków w N…
    Krzysztof M o Co drugi odbiorca zasiłków w N…
    Krzysztof M o Evo Morales i «białe złoto»…
    Jack Ravenno o Wolne tematy (60 – …
    Wandaluzja.pl o Wolne tematy (60 – …
    Za_granicą_widać_Lep… o Ani dnia, ani godziny
    Ale dlaczego? o Wolne tematy (60 – …
    Archer o Ani dnia, ani godziny
    Piotr B. o Ani dnia, ani godziny
    Zerohero o Wolne tematy (60 – …
    Paulsi o Parlamentarna głupota ma się…
    Jacek o Ani dnia, ani godziny
    Ale dlaczego? o Z Rosją się rozmawia: polskie…
    ? o Wolne tematy (60 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 497 obserwujących.

Płaczącym nad Kurdami: Zdrajcy kończą zdradzeni.

Posted by Marucha w dniu 2019-10-13 (Niedziela)

Naman Tarcha, dziennikarz syryjski, chrześcijanin, urodzony w Aleppo w roku 1975, osiedlony we Włoszech, komentuje…

Naman Tarcha, dziennikarz syryjski, chrześcijanin, urodzony w Aleppo w roku 1975, osiedlony we Włoszech, absolwent wydziału komunikacji społecznej papieskiego Universytetu Salezjańskiego w Rzymie, współpracownik włoskiej agencji prasowej Zenit, magazynu«Ziemia Święta”, dziennika «Il Fatto Quotidiano» oraz kanału telewizyjnego Sky Italia, komentuje na Twitter’ze postawę Kurdów zademonstrowaną na przestrzeni ostatnich lat.

Oto, co pisze Tarcha:

«Separatystyczne bojówki kurdyjskie zostały użyte przez Waszyngton (obiecujący Kurdom niepodległość) do podzielenia Syrii oraz do odłączenia części terytorium syryjsko – irackiego, po to, by stworzyć tam strefę niekontrolowaną, na której mogły by powstać nielegalne amerykańskie bazy wojskowe».

«Amerykański plan dokonania przewrotu w Syrii przewidywał – jako pierwszy krok – zezwolenie by ISIS zbliżał się (do kraju) od strony Iraku i Turcji. Następnie, USA – posługując się milicjami kurdyjskimi – planowały «ocalenie świata» od ISIS-u, umożliwiające bezprawne założenie swych baz na północy Syrii. Plan spalił na panewce!»

«Progresywny najazd ISIS-u na Syrię spowodował, że – by uniknąć pewnej śmierci, będącej wynikiem czystki etnicznej – z zamieszkałych dotąd przez nich wsi i miasteczek musieli uciekać przede wszystkim Syryjczycy – chrześcijanie. Ziemie te, z pomocą wojsk USA, zostały następnie zajęte przez bojówki kurdyjskie».

«Separatystyczne bojówki kurdyjskie – pomimo negocjacji (wymuszonych przez USA) – całymi miesiącami uniemożliwiały rozlokowanie wojska syryjskiego w części północno-wschodniej Syrii i tym samym kontrolowanie przez nie granic kraju, co reżim turecki wykorzystał jako pretekst do aktualnej agresji wojskowej».

«Wykorzystując fakt zwalczania ISIS-u – uzbrojone i kierowane przez USA – separatystyczne bojówki kurdyjskie przywłaszczyły sobie syryjskie złoża ropy i gazu. Ropa i gaz, po ich wydobyciu, były sprzedawane na zewnątrz Syrii, czego dokonywano poprzez terrytorium tureckie i irackie. W ten to sposób obywatele syryjscy byli przez Kurdów pozbawiani zasobów swego kraju».

>https://twitter.com/NamanTarcha/status/1182192575630974976
>https://twitter.com/NamanTarcha/status/1182555696304398337
>https://twitter.com/NamanTarcha/status/1182963108601651205

>https://it.wikipedia.org/wiki/Naman_Tarcha

By zrozumieć i zapamiętać (podczas gdy mass media płaczą nad demokratycznymi Kurdami)
PER CAPIRE E RICORDARE (mentre i media spargono lacrime sui curdi democratici)
>https://www.maurizioblondet.it/per-capire-e-ricordare-mentre-i-media-spargono-lacrime-sui-curdi-democratici/

Wybór tekstów, tłumaczenie i opracowanie: RAM
http://ram.neon24.pl

Komentarzy 38 to “Płaczącym nad Kurdami: Zdrajcy kończą zdradzeni.”

  1. Jerzy said

    p. Naman Tarcha bardzo tendencyjnie opowiada o tragedii narodu Kurdów, tak jednostronny opis nie zasługuje na żaden komentarz!

  2. Kojak said

    od 1 Sam gadasz brednie i jestes kompletnie i absolutnie totalnie impregnowany na jakiekolwiek argumenty ! biedni bandyci i jaka im sie dzieje krzywda ,jak tak mozna ! Kto zachowuje sie jak lajdak musi skonczyc jak lajdak ! ! Lajdaka bowiem nikt nie szanuje i nie traktuje powaznie !

  3. ? said

    http://przegladprawoslawny.pl/articles.php?id_n=3147&id=8

  4. Katarzyna T said

    Skąd P.Jerzy nadaje?

  5. AlexSailor said

    Wielkoduszność JE Asada jest wielka.
    Po uzgodnieniu wsparcia Rosji, syryjska armia wkracza, by bronić Kurdów i odzyskać kontrolę nad terytorium.
    Być może wszystko to teatr uzgodniony z Turcją, żeby wyrzucić Amerykanów i jeszcze na dodatek skompromitować, a może nie.
    JE Erdogan nie postawi się chyba jednak JE Putinowi (w końcu zawdzięcza mu wszystko, to jest życie).

    .https://o2.pl/artykul/syria-i-rosja-zawarly-porozumienie-z-kurdami-wspomoga-walke-z-silami-turcji–6434758405260929a

    Niemniej, jeśli syryjska armia przy wsparciu Rosjan odzyska terytorium i granice państwowe, a przy okazji jeszcze Kurdom pomoże przeżyć, to będzie to wielki sukces polityki rosyjskiej.
    Nie dość, że umocnią wpływy w Syrii, to jeszcze będą mieli po swojej stronie Kurdów przeciw amerykańskim interesom jakby co.
    Turcji też pomogą wyjść z twarzą, zanim nałożone zostaną jakieś sankcje czy inne rzeczy ze strony Zachodu.
    A cel zostanie osiągnięty – zagrożenie ze strony Kurdów zneutralizowane przez Syrię.
    Której na dodatek Kurdowie powinni być już wierni.

  6. Re: 5 Alex
    Ciekawa analiza…
    Dodalbym jeszcze, ze Kurdowie (jak i Persowie) sa odwiecznymi wrogami zydow.. .(podobnie jak Asyryjczycy (Syryjczycy), Egipcjanie i inni „przyjaciele” zydow z Europy…

    ======================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

    P.S. I niech zaden k…rwa duren nie wypisuje, ze jasiek z toronto „wylizuje d…pe Alexowi”…piszac „ciekawa analiza…”…

  7. Izrael jest przygotowany do zwiększenia pomocy humanitarnej dla dzielnych Kurdów. Izrael poparł kurdyjską niepodległość w roku 2017..
    Dalej.Kurdowie w Iraku widzą Izrael jako model dla Bliskiego Wschodu.Kurdowie są podzieleni na klany i na pseudo frakcje religijne.W realnym,prywatnym życiu są w reakcjach podobni do Polaków.Walka o swoje państwo,które jest pod zaborami.Jak w Polsce.Religia swoje a My swoje.Oni chcą własnego państwa nawet z pomocą Izraela i pod patronatem Izraela.Problem?Frakcje na bliskim wschodzie ,religijne są za obrzezaniem kobiet automatów i bardzo silne frakcje ….w Europie.Przeciw okaleczaniu kobiet. Oczywiście potrzebują forsy.
    listyznaszegosadu.pl/notatki/kurdowie-w-iraku-widza-izrael-jako-model-dla-bliskiego-wschodu
    Wojna Syrii z okupantami trwa .Syria chce kooperacji(rząd)nie tylko z Rosją ale i z Kurdami.Przepraszam ale wojna w Syrii to wojna o zyski z ropy i gazu.Zyski z bogactw Syrii czyli o zyski dla USA,EU zachodniej,dla Izraela,dla Wielkiej Brytanii i niestety dla Włoch…..

  8. Rafal Cz. said

    Ad 5
    Zgadzam sie z ta opinia..

  9. ! said

    Asyryjczycy to nie Syryjczycy!

  10. Alina said

    Mały Szatan wspiera kurdyjskie dążenia do niepodległości z jednego podstawowego powodu: Kurdowie mieszkają w Iraku, Syrii. Turcji „pod zaborami” (to bzdura) i ich dążenia niepodległościowe muszą doprowadzić do WOJNY, w którą mogą być zaangażowane (przynajmniej) te trzy kraje. A WOJNA to jest dla tworu syjonistycznego sposób do przearanżowania Bliskiego Wschodu według własnych planów, co zresztą się dzieje od kilku dekad.

    Z tego samego powodu w XIX wieku polskie „dążenia niepodległościowe” były wspierane czy kreowane przez określone ośrodki. Chodziło o WOJNĘ, o dziwo, tylko w Rosji. Tak jak 2RP okazała się totalną porażką, tak samo ewentualna „niepodległość” hipotetycznego państwa kurdyjskiego również może być blamażem. Kurdowie są całkowicie uzależnieni od tworu syjonistycznego i globalnego żydowstwa, i pewnie ich państwo byłoby pseudopaństewkiem uzależnionym od złodziei, którzy kradliby miejscowe zasoby naturalne. Przecież lata wspierania kurdyjskich „dążeń niepodległościowych” muszą się jakoś opłacić! Ktoś by na tym zarobił miliardy, niekoniecznie Kurdowie.

    Obecnie kurdyjskie „dążenia niepodległościowe” są siłą destrukcyjną na Bliskim Wschodzie. To dlatego są wspierane przez twór syjonistyczny i globalne żydowstwo, w tym przez Stany Zjednoczone.

  11. Piotr Podgórni said

    Pan Alex traktuje świat jakby był zbiorem bajek i wszystkie kończyły się słowami „i żyli długo i szczęśliwie”, a przecież polityka jest cuchnącą kloaką. Z treści artykułu z linku wynika, że wojska USA najpierw wycofają się na południe czyli w głąb Syrii. Oni nie atakują Syrii lecz wycofują się w jej głąb. Ponieważ szatan Allach raz na jakiś czas każe Turkom trochę pomordować to co się stanie np. w takich Niemczech, w których jest prawie milion Kurdów i ponad dwa miloiny Turków na wieść o kolejnej rzezi? Do tego dochodzi ostrzelanie saudyjskiej rafinerii i ostatnio irańskiego tankowca a przecież lotniskowiec A. Linkoln w Zatoce Perskiej się nie rozpuścił. Moim zdaniem jest to organizowanie konfliktu, który ma się rozlać.

  12. Olo said

    Naród kurdyjski, podobnie jak naród polski, to jedna sprawa. A przywódcy kurdyjscy, tak jak polskojęzyczny żydo-banderowski reżim PiS, to druga sprawa. Ci drudzy to typowe marionetki Izraela, które planują zamienić zarówno Kurdystan, jak i Polskę, w państwo żydowskie oparte o ukradzione zasoby naturalne. Teoretycznie syryjscy Kurdowie, dzięki kolaboracji z USA, pokonali ISIS, ale na odzyskane terytoria nie chcieli wpuścić z powrotem asyryjskich chrześcijan, a stanowią na tych terenach nie zawsze większość. Teoretycznie, bo to była ustawka z syjonistami, czyli USA, Anglia i Izrael tworzą dżihadystów i wysyłają ich na Kurdów, a Kurdowie dzięki pomocy tych państw pokonują ich. Poza tym znaleźli się tam dosyć niedawno, bo około sto lat temu. Zamiast pozwolić chrześcijanom, którzy są tam od średniowiecza, na powrót do domów, strzelali do nich. Tak samo swego czasu mordowali wraz z Turkami chrześcijańskich Ormian. Dzisiaj zdradzili Syrię i Syryjczyków, walcząc przeciwko armii Asada. Wcześniej rozkradali syryjska ropę. Jeszcze gorzej było w Iraku. Turcja robi więc kawał dobrej roboty. Trochę utemperuje żydowską wierchuszkę kurdyjską i będzie to tylko z korzyścią dla wszystkich oprócz izraela i polskojęzycznego żydo-lewactwa. Nie będzie żadnego Kurdystanu, ale za Turcja się wyniesie z Syrii, która wreszcie odzyska swoje roponośne tereny. Chrześcijanie, jazydzi i Arabowie wróca do swoich domów, a najważniejsze, że skończy się wojna i zapanuje pokój. Tak, ten scenariusz to ustawka między Rosją, Turcją, Syrią i Trumpem, ale scenariusz najlepszy z możliwych, by zakończyć wojnę.

  13. Troll Polonii said

    9.
    I said
    W Syrii mieszkaja jeszcze Asyryjczycy.
    Syryjczyk zreszta, to nie tylko Arab.
    To mieszanina starozytnych i wspolczesnych ludow Bliskiego Wschodu.

  14. revers said

    Kurdowi byli tez dobrzy dla antychrystow i tamudczykow, jak rzneli z osmanami chrzecianskich ormian w 1915 roku.

    Zdradzili Assada dla malego izrela, teraz szukaja schronienia u rosjan i syryjczykow, maja mala enklawe pod Allepo wg. porozumien wielostronnych.

  15. Troll Polonii said

    12
    Olo
    Duzo racji.
    Nie zapomnijmy rowniez, ze Kurdowie to juz dawno nie jednolita nacja.
    W Syrii Kurdowie popierali Asada i dlatego otrzymali autonomie.
    Autonomie mieli tez Kurdowie w polnocnym Iraku.
    A jednak …nienawidzili Huseina i dali sie namowic (za obietnice i pieniadze) na rewolte.
    Kurdowie pomagali jankesom niszczyc inne ludy na BW.
    Rozumiem, ze za kazdym razem mieli obiecane wlasne panstwo.

    No wiec sa tacy, ktorzy nienawidza Asada i sa tacy, ktorzy go popieraja.
    W Turcji oczywiscie byli buntowani przeciwko Turkom.

    Jest jeszcze jeden problem: nie wszyscy Kurdowie to muzulmanie. Sa wsrod nich
    (np. niektorzy chaldejczycy) ktorzy sa chrzescijanami.
    Irackie Kurdy sa bardziej sekularne.
    Iranscy Kurdowie sie nie mieszaja na ogol z innymi.

    Juz kiedys pisalem na gajowce, ze raz popelnilem blad zawodowy: do obrony Kurda z Iranu zaprosilem dwie organizacje kurdyjskie.
    Nie wiedzialem, czy dzwonic na pogotowie czy na policje. Sam ledwie uszedlem calo z tej batalii.
    Chyba nie ma mozliwosci polaczenia w calosc narodu kurdyjskiego.
    Taki eksperyment na Ukrainie sie nie przyjal. A moze musi potrwac kilka generacji.

  16. ibrahim ibn jakub said

    pojebany świat stacza się na dno przez pojebanych ludzi którzy mają nasrane w mózgi.

  17. Troll Polonii said

    Nie wiadomo, kto jest bardziej skompromiowany: czy kurdyjskie partie polityczne czy amerykanskie.

    Rosjanie znow zadrwili sobie z amerykanskiego polityka ( i to dwukrotnie) udajac w rozmowie telefonicznej ministra obrony z Turcji.

    Senator Lindsey Graham publicznie pyskuje na Turcje, ze gnebi Kurdow a Kurdow nalezy bronic, bo to wielcy sprzymierzency USA …

    Natomiast w rozmowie telefonicznej z rzekomym ’tureckim ministrem obrony’ sen. Lindsey Graham bardzo wspolczuje Turcji, ze musi sie uzerac z Kurdami, ktorzy sa wielkim zagrozeniem.
    “Powiedzialem prezydentowi Trumpowi, ze Obama popelnil okropny blad zawierzajac Kurdom z YPG”.

    “ Ja bardzo lubie prezydenta Erdogana’ – i prezydent Trump tez bardzo lubi prezydenta Erdogana – zwierzal sie Graham rosyjskim pranksterowm

    JUST IN: Lindsey Graham pranked by Russian pranksters TWICE – [audio] – The Right Scoop:
    https://therightscoop.com/just-in-lindsey-graham-pranked-by-russian-pranksters-twice-audio/

    Nie bardzo pomogl tez sam pan prezydent Trump tlumaczac dlaczego ‚opuscil sprzymierzonych Kurdow w potrzebie’.
    ” Jacy sprzymierzency? Czy Kurdy byli naszymi sprzymierzencami w czasie II-ej wojny swiatowej? Czy pomagali nam w Normandii?

    Trump defends abandoning the Kurds by saying they didn’t help the US in WWII | Business Insider
    https://www.businessinsider.com.au/trump-abandoning-kurds-syria-didnt-help-during-wwii-allies-2019-10

    Ten sam sen. Graham opowiada publicznie, ze okropnym bledem jest opuszczenie Kurdow w potrzebie.
    Sen. Lindsey Graham z Poludniowej Karoliny , glowny poplecznik Trumpa w Kongresie i ktory zasiada w senackim komitecie d/s stosunkow miedzynarodowych, napisal w poniedzialek na Twitterze, ze opuszczenie Kurdow pokazuje, ze USA nie jest wiarygodnym partnerem, bo zostawil Kurdow na pastwe Chin, Rosji, Iranu a nawet.. Polnocnej Korei

    Similarly, Republican Sen. Lindsey Graham of South Carolina, a key ally for Trump in Congress who sits on the Senate Foreign Relations Committee, on Monday tweeted, “By abandoning the Kurds we have sent the most dangerous signal possible – America is an unreliable ally and it’s just a matter of time before China, Russia, Iran, and North Korea act out in dangerous ways.”

  18. Re: 16 Ibrahim….
    Obawiam sie, ze swiat nie jest kierowany przez po…jebanych ludzi, ktorzy jednak nie maja nasrane w mozgach… „Oni” trzymaja sie scisle okreslonego planu, ktory jest „rozpisany na kilka „symfonii” (orkiestr) w roznych „teatrach”, ale „muzyka” jest dokladnie taka sama od ponad 3000 lat suto „podsypywana” nie tylko zlotem…

    ========================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  19. Troll Polonii said

    16
    Ibrahim Ibn Jakub

    Niestety, swiatem chca rzadzic nieuki.
    I to juz druga kompromitacja medrcow z US w ciagu ostatniego tygodnia.

    Amerykanski kongresman Rep. Brian Mast, pogratulowal amerykanskiej flocie rocznicy powstania floty przedstawiajac zdjecie rosyjskiego “Piotra Wielkiego”.

    Florida congressman congratulates US Navy using picture of Russian battleship ‚Pyotr Velikiy’ — RT World News
    https://www.rt.com/news/470873-us-congressman-shares-russian-battleship-us-navy/

  20. Piotr B. said

    Panie Troll..te „nieuki” to maja w swoich lapkach 90 % pieniedzy,najskuteczniejszego srodka wladzy w naszych czasach.A Kurdowie, ,narodek przewrotny beda teraz musialy „POlubic „Sadata a moze nawet Erdogana i Putina.

  21. Ktoś said

    Akcja z Turcja i Kurdami to WSTĘP do OPERACJI MEGIIDO (kacapski haczyk na Asada)

    ale polactwo się cieszy bo se WYBRAŁO NOWE ŚWINIE jakie w ICH IMIENIU będzie ICH OKRADAĆ z KORYTA……

    nie mając ZIELONEGO POJĘCIA iż już ze 3 lata temu Ministerstwo Okupacji (Sąsiednich Krajów)

    wykupiło USŁUGI TRANSPORTOWE ARMII na Bliski Wschód (Syria i Iran) jakich termin realizacji właśnie DOBIEGA KOŃCA

    i właśnie sobie swoimi wyborami polactwo ZAKLEPAŁO WOJOWANIE POD MEGIDO……

    w interesie Światowego Satanizmu oczywiście, swoich STARSZYCH BRACI w BLUŹNIERSTWIE Bogu

  22. Antares said

    # 2 Kojak
    „Kto zachowuje sie jak lajdak musi skonczyc jak lajdak ! ! Lajdaka bowiem nikt nie szanuje i nie traktuje powaznie”

    Panie Kojak, sam Pan gadasz brednie.
    W dzisiejszym świecie – a właściwie jak świat istnieje, nie szanuje się słabszych. Najlepszym przykładem łajdaków na poziomie państwowym są USA, Izrael , w mniejszym stopniu Angole i Francja. No i co?, wszyscy się z nimi liczą i ich szanują. Dla np. Rosji albo Chin ww. kraje są partnerami do rozmów. Mogą ich nienawidzić, ale ich szanują.

  23. Robin said

    https://ram.neon24.pl/post/140359,kurdowie-czyli-izraelski-sposob-na-iran

  24. Sołtys said

    @ 21.
    Polactwo właśnie popełniło zbiorowe samobójstwo z opóźnionym zapłonem.

  25. Troll Polonii said

    20
    Piotr
    No niestety, cyklopy rzadza ale to nie znaczy, ze intelektem.
    Rzadza, bo podbijaja swiat stara metoda stosowana przez hordy mongolskie o czym bardzo dokladnie opisano w ksiazce pt. History of Secret Service.
    Mianowicie, hordy mongolskie wysylaly najpierw forpoczte; takich ’emisariuszy’, ktorzy przygotowywali upatrzony narod do podbicia.
    Opowiadali te poslancy o wielkich skarbach i swoim wspanialym wladcy, ktory jest najlepszym wladca na swiecie i ma nieprzebrane bogactwa. A ten potezny wladca jest okrutny dla wroga – a Sw. Mikolaj dla swoich.
    I kiedy otumaniony juz narodek nie mogl sie doczekac na tego wspanialego wladce – Mongoly napadaly z wielkim impetem.
    Lew Tolstoj kiedys napisal, ze najwiekszym zagrozeniem dla swiata jest ..Dzingis Chan z….telefonem.
    I mial racje coo widac teraz najlepiej po dzialnosci USA : ‚soft invasion’ poprzedza prawdziwy napad.

    W Europie sie nie bardzo Mongolom powiodlo- choc narobili duze szkody- Europa byla chrzescijanska i potrafila sie obronic.
    Niestety, wielu Europejczykow nie czytalo wiele o podbojach Mongolow , a i Europa przestala byc bardzo chrzescijanska.

    Poparlismy mongolow z Arabii Saudyjskiej w Czeczni, Bosni, Kosowie.. i Albanii Sorosa!
    Teraz popieramy zydow i ewangielistow

    Wielu, nawet Polakom, sie wydaje, ze USA przynosi …demokracje bo taka maja wiare, ze wierza, ze bronia inne podlejsze kraje przed korupcja i wrogami. I ze wprowadzaja prawdziwa demokracje choc nikt tak naprawde nie wie o co tak naprawde w tej amerykanskiehj demokracji chodzi.
    Podobno osiol obladowany zlotem otworzy wrota kazdego miasta.

    Polacy glosuja na Dude, ktory sprowadzil nie tylko Kneset do Polski ( do Krakowa) ale i armie innowiercow, ktorzy znani sa z podbojow.

    A gdy chodzi o Kurdow?
    Niejeden to ‚narodek przewrotny’.
    Wine za obecne konflikty terytorialne ponosza te kraje, ktore rozwalily Bliski Wschod dla ropy i gazu.
    Kurdowie znani byli jako koczujacy zboje pustyni, ale nie bardzo rozumiem dlaczego moglo powstac bardzo zbojeckie panstwo jak Arabia Saudyjska – a Kurdom odmowiono wlasnego skrawka ziemi.
    Rozne grupy Kurdow sa przeplacane i obiecuje im sie gruszki na wierzbie.

    Mnie osobiscie zal ludnosci cywilnej przepedzanej po swiecie.
    Od czasow Sulejmana, Kurowie nie mieli jednolitego przywodcy i wspolnie wypracowanego proramu na przetrwanie.
    Nawet wsrod tych, ktorzy popierli Asada zajduja sie przekupieni przez Amerykanow ‚wojownicy’.

    Teraz popieramy Turkow?

    Ja mysle, ze Turcy maja racje, ze sie bronia przed ‚sprzymierzencem’, ktory im zafundowal zamach na Erdogana, i rzeczywiscie Kurdowie robia gdzie moga za 5-ta kolumne, ale nalezy pamietac, ze tragedia kurdyjska zostala w calosci spreparowana przez Zachod- chciwy na gaz i rope z Bliskiego Wschodu.

  26. Troll Polonii said

    Zapomnialem dodac, ze Kurdowie nie walcza o NIEPODLEGLOSC.
    Wlacza o niepodlegle panstwo.
    Podobnie jak Ukraina, nigdy nie mieli administracji panstwowej.
    Inne sztuczne panstwa na Bliskim Wschodzie dostaly kawalek ziemi zagrabionej Imperium Ottomanskiemu…
    Wystarczy przypomnie jak powstal Irak.

    Arabia Saudyjska to troche osobny temat ale tez ladnie ‚powstala’ w 1920 roku dzieki brytyjskiemu wywiadowi.

  27. Przemysław said

    No tak, gdzie śmierdzący Żyd z Jankesem się wpartoli, to zawsze musi się skończyć kłótnią, nienawiścią i rozlewem krwi.

  28. Plausi said

    TRUMP bez ogródek: „A MY Z NIMI

    „Zdrajcy kończą zdradzeni.”

    https://www.premier.gov.pl/ludzie.html

    A my z nimi. Ich dzisiejsi sojusznicy, takie rzeczy dowiadujemy się od sojusznika, który przygotowuje nas na atak atomowy Rosji, TRUMP w oryginale

    https://twitter.com/realDonaldTrump/status/1181905659568283648

    TRUMP: „Napad na Irak i Afganistan było najgorszą decyzją w historii USA” i dalej, broń masowego rażenia jako uzasdnienie to był fake. A więc polskie wojsko nie po raz pierwszy pod przywództwem dzisiejszych i poprzednich rządów w Polsce bierze udział w fake war.

    Wiele wskazuje na to, że wojska okupacyjne USA w Polsce pod pretekstem rzekomego zagrożenia napadu Rosji, to też fake. No to mamy w Polsce też fake government, który robi się na fake patriots i ściągnął nam wojska fake ally. Niech nas Bóg broni przed kolejną fake war na naszych ziemiach, bo jak wskazują ostatnie wyobry, ciemniastwo w Polsce jest tak ogromne, że groźba zniszczenia całego narodu polskiego w fake war USA jest całkiem realna. Wspómieszkanie z taką masą durni jest wyjątkowo niebezpieczne.

  29. Ktoś said

    KOŃ KURDYJSKI

    czyli jak kremlowska kacapia wraz z teviwskimi apartheidem i „wolnościowym” trumpem

    UPOLOWAŁA Asada w WOJNĘ z NATO

    https://ram.neon24.pl/post/140359,kurdowie-czyli-izraelski-sposob-na-iran


    a lud kfaczolin+ się cieszy,
    przed wymarszem pod Megiddo dostanie piękne koszerne RYNGRAFY z KACZĄ DUPĄ….
    naczelnym MAMONEM ich umiłowanego kfaczolin+

  30. ojojoj said

    Mam taki prosty skrot myslowy, ktory pomaga mi zrozumiec co sie dzieje na bliskim wschodzie, a brzmi on tak:

    Im mniej amerykanow na bliskim wschodzie, tym gorzej dla izraela, a im gorzej dla izraela tym lepiej dla swiata, nie tylko blisko-wschodniego.

    Poza tym, jestem mile zaskoczony tym, ze Trump wywiazuje sie ze swoich obietnic przedwyborczych, a wiec wycofanie wojska z bliskiego wschodu. Chyba ze to sciema przedwyborcza. Wybory w usa w przyszlym roku, a opuszczenie/zlkiwidowanie baz to nie takie proste. Moze Trump zacznie wycofywac wojska, ale nie do konca. by po wyborach dowalic tam jeszcze wiecej baz. Poczekamy, zobaczymy – jak to mowia nasi bracia slowianie ze wschodu.

  31. Boydar said

    Moja bardzo dobra Kolega, oczywiście żyd i pedał a nawet bisex, pojechał kiedyś na kontrakt do Saddama. Jakimś cudem porwali go (i jeszcze chyba sześciu innych pracowników) panowie Kurdowie. Nie wiem co tam się z nim działo działo w tej kurdyjskiej niewoli ale wrócił bardzo zadowolony. Ba, niecały rok po powrocie do Polski pojechał znowu, prosto do owych porywaczy. I siedział tam ze dwa lata aż do chwili gdy Saddam zaczął z nimi walczyć na poważnie.

    Kolega już nie żyje; zmarł na skutki HIV a zwłoki spopielono i pochowano na Majdanku.

  32. Ale dlaczego? said

    Jak ktoś widzi tylko świat czarno-biało, to cóż można zrobić?
    Zresztą podobno Kurdowie dogadali się z Asadem…

    https://wolnemedia.net/turcy-dokonuja-w-syrii-zbrodni-wojennych-na-cywilach/

  33. Łatwo wytłumaczyć

    @31, Boydar

    Mossad Barzani, przepraszam Masud Barzani, łatwo się pomylić, bo klan Barzani i wiodący Kurdów prezydent Barzani, tak jak klan PiS wiedzie dziś Polaków … za nos, otóż klan Barzani od dziesięcioleci jest agenturą Mossadu, Mossad utrzmywał w latach 60-70-tych swoją bazę i jednostkę na terenach kontrolowanych przez Kurdów. Jest nawet mowa o tym, że Barzani mieli na terenach Kurdów stowrzyć tzw. „drugi Izrael”. Jak wiedać nie tylko polacy otrzymali koszrną głowę, która za nich myśli.

    Agentury żydowskiej w Polsce nie brakowało i nie brakuje, skoro tam jechał, to miał za zadanie zostać uprowadzonym.

    Byłoby rzeczą dziwną, gdyby Izrael nie miał nic wspólnego z wojną prowadzoną przez środowisko Kurdów, jego pozycja startegiczna zobowiązuje go do takich operacji jak tzw. „wiosna” w Tunezji i Egipcie, czy wojny w Libii i Syrii.

    https://pppolsku.wordpress.com/2016/08/07/globa/#Izrae

  34. Boydar said

    „… to miał za zadanie zostać uprowadzonym …”

    Nie kupuję. Jedyne co naprawdę potrafił to gotować (geniusz). Ale do tego potrzebny jest talent, nie rozum.

  35. Na początku lat 90-tych kolega przyniósł do pracy kasetę magnetofonową, na której nagrany był śpiew Kurda. Powtarzały się słowa Kurdystan, Kurdystan… Treści nie rozumiałem, ale czegoś tak dzikiego, tak zwierzęcego nie słyszałem nigdy…

  36. Nie sprzedaję

    @34, Boydar

    „Nie kupuję.”

    Nie sprzedaję, to jest podarunek dla myślących.

  37. ibrahim ibn jakub said

    Ad.28.
    Z tym posiadaniem / nieposiadaniem broni to nie jest tak, jak Pan to przedstawia.
    Bandycka polityka u.s.a. wobec krajów bliskiego wschodu polega nie tylko na tym, żeby tanio kupić ropę i tylko za $.
    Tym zyebom chodzi o zysk piętrowy. Otóż taki Muamar Kadafi. Przykazane miał, że za $ co miał ich w ch….j za sprzedaną jankesom ropę, ma kupować broń od u.s.a. (bo gdzieś ten chłam trzeba sprzedać). W ten sposób ta sama pula kasy napędza dwa interesy w u.s.a. rynek ropy i rynek zbrojeniowy. A „nasz polski” nierząd to co niby teraz robi. Otóż to samo: kupujemy jankeski złom wojskowy, b tak nam każą i chu……j ma Prezes Juda do gadania. Dlatego nieprawdą jest, że (trzymajmy się tego samego przykładu) Muamar Kadafii nie miał broni , np. biologicznej czy innego rodzaju, ale zaawansowanej. MIAŁ !!! Tylko zanim go byli sojusznicy powiesili na suchej gałęzi to wszystko posprzątali. Bo przecież nie otworzą magazynów z bronią Kadafiego i nie pokażą, ba na każdej bombce jest jak byk: „made in usa”.

  38. Piotr B. said

    Bo NIERZUND nadwislany Panie Jakubie 37…ma wstrzsniety rozumek i nie POtrafi wykorzystac tego ze chocby markowana bliska wspolpraca z Rosja ,moglaby im stworzyc szanse suwerennosci,takiej jaka osiagnela Turcja czy przynajmniej Bialorus….Dlatego nadstawiaja Dudsko a usmany ich kopia ile chca.

Sorry, the comment form is closed at this time.