Hajnówka, czyli esencja wyklętyzmu
Posted by Marucha w dniu 2020-02-24 (Poniedziałek)
Po raz kolejny odbył się ten zupełnie absurdalny marsz przez Hajnówkę i znowu wyglądał na kiepską parodię oranżyzmu, czyli w warunkach polskich – na szukanie konfliktu etnicznego tam, gdzie nie dość, że go nie było, to jeszcze jest zupełnie zbędny…
W dodatku przecież marsze oranżystów w Irlandii są przede wszystkim mocno już dziś pozbawionym podstaw – ale niegdyś uzasadnionym (niestety…) znakiem aroganckiego triumfu ZDOBYWCY na ziemi OBCEJ. Celowym upokarzaniem pobitych: „Pokonaliśmy was, a teraz idziemy przez wasze miasta, hu-ha i co nam zrobicie?!”.
Powtarzanie takiej formy na terytorium WŁASNYM, w dodatku dla upamiętnienia dawnych KLĘSK – jest dowodem IGNORANCJI, a nie arogancji, podstawowym niezrozumieniem i sensu takich imprez, i możliwych, wręcz wskazanych form okazywania siły Narodu-Gospodarza (gdyby oczywiście takową posiadał).
A nadto jest to nurzanie się w smętnym napawaniu się przegranością, czyli esencją całego tego wyklętyzmu. To już nie ma jakichś naprawdę zwycięskich bitew do świętowania? Jakichś pali do noszenia przed banderowcami? Na cholerę akurat „Bury” i Hajnówka? Że mieszkańcy głosują jak chcą – a to mało jest miejscowości, z których wybiera się posłów-obrzydliwców i ministrów-zdrajców? Trochę narodowej kreatywności i więcej szacunku do własnej nacji i jej godności. Inaczej narodowa siła nigdy nie powróci.
Konrad Rękas
http://www.mysl-polska.pl
Komentarze 63 do “Hajnówka, czyli esencja wyklętyzmu”
Sorry, the comment form is closed at this time.
Kojak said
Wykleci ? Chyba raczej przekleci . Podejmuje sie walke gdy istnieja jakies szanse na zwyciestwo !Tu nie bylo absolunie zadnej szansy ! Latanie z giwerami po lesie pod koniec lat czterdziestych czy piedziesiatych bylo idiotyzmem ! Kretyn jeden z drugim skazywal; sie sam na smierc a rodzine na nieoblczalne szykany ! I Teraz zydowskie zbiry z PPYYSS takich idiotow podsuwaja nam na bohaterow ! Zapalic swieczke i przy jakiejs okazaji przypomniec i nic a nic pozatym !
tom said
Dziwię się tylko, że w tą narrację wpisują się narodowcy? Czy ktoś tym młodym wyjaśni, po pierwsze czemu (a przede wszystkim komu?) służy rozbuchane krzewienie mitu bohaterszczyzny „żołnierzy nieszczęśliwych”, a ponadto co przez takie zachowanie chcą osiągnąć? Trochę opamiętania!
Kojak said
od 1. Narodowcy ? . Toz pan nie wiesz ze co druga menda jest zoldzie zydowskich kretur z ABW !
adsenior said
Brawo Hajnówka, przywracać należną pamięć z POLAKAMI, stawiającym opór zniewoleniem Polski, po II WS!
JMP said
Ad #2 Bez sensu
revers said
ad3
no juz kakaouko amerykanskie czeka …
szatanisci, lbtqplus i te inne zolnierze szatana w najwyzszej formie lucyferianskiej
adsenior said
ad3 Szanowny, wielkie g…. ci do twoich poglądów, i nawzajem.ps. jest takie łódzkie określenia dla takich ludzików jak ty: CZEP SIĘ TRAMWAJA!
wanderer said
Panie Adsenior ostroznie, dwa dni temu jednemu napisalem „czep sie lepiej swojej baby” ( zaporzyczone z rozmow Kargula z Pawlakiem) to jeden taki inteligent nie zajarzyl o co chodzi i malo sobie duren komputera nie poplul.
Moher49 said
Brawo Hajnówka, brawo Basia Poleszuk. Nie ma już Wyklętych, teraz rodzą się bez-jajowe.
. said
wanderer @
Te durniu jeden. Może lepiej przestałbyś bronić imigrantów i ciapatych. Jak już pisałem sam sobie laurkę wystawiłeś.
A tak poza tym nie jesteś mężczyzną, bo przeżywasz i jęczysz dzień w dzień jak baba. Może za trzydzieści lat ci przejdzie. Może…
____
Kojak i tom @
Stety niestety dla młodych narodowców wyklęci to świętość, a jakiekolwiek tłumaczenie nie ma sensu, bo zaczną wyzywać od ruskich onuc i komuchów. Gówno o tej komunie wiedzą, bo nie czytają, nieże pytają, ani w niej nie żyli.
Ideologicznie to dzisiejsi narodowcy zbliżają się do neosanacji i PiS. Kult „S”, antykomunizm, rusofobia, kult przegranych.
Gdy im tłumaczyłem, że powstanie warszawskie było błędem to podnieśli japę, że nieważne czy są szanse czy nie. Grubt, żeby się bić. Co za bezsens! To taki irracjonalny romantyzm z XIX wieku. Obcy on był endekom z czasów Dmowskiego.
Dzisiaj narodowcy zasilają WOT. Będą mięsem armatnim. Nic się nie nauczyli.
Obecnie Polsce potrzebna jest:
– wyski przyrost, duża liczba Polaków w Polsce
– silna gospodarka, przemysł i ziemia w polskich rekach, godne zarobki
– silna armia liczebna polska armia, a nie bojówki maciory z dzieciakami
– wykształcenie polskiej elity, odzyskanie szkół, uczelni, mediów,banków itp.
– wywalenie imigrantów, parchów itd.
Wszyscy wiemy o co chodzi. A ci niby narodowcy to chcą tylko wojen z Rosją w imię budowania wielkiej Polski aż po Morze Czarne i Smoleńsk. A ja pytam na chooj im wielka Polska jak nie zostaną spełnione warunki wymienione powyżej w podpunktach?! Co to da?
Kura domowa said
Pan Kojak krzykliwy jest i emocjonalny, ale czy to się komuś podoba czy nie to trzeba przyznać mu rację.
Walkę podejmuje się wtedy, kiedy jest szansa na zwycięstwo.
Niestety otumanieni w szkole romantyzmem będą się lać do ostatniego Polaka. Za wolność naszą i waszą.
O czym świadczą tzw. powstania, począwszy od 1831 roku.
Pomijając powstania śląskie i wielkopolskie, których w naszym kraju nie świętuje się. Dlaczego??
? said
Zwyczajni bandyci mordujacy białoruskich chłopów:
http://www.przegladprawoslawny.pl/articles.php?id_n=5049&id=8
http://www.przegladprawoslawny.pl/articles.php?id_n=3981&id=8
Olo said
Jeżeli wyklętyzm jest wspierany i organizowany przez skrajnie antypolski i antysłowiański żydo-banderowski reżim dobrej zmiany, to nie może on służyć Polsce. A jeżeli nie służy Polsce, to służy jej wrogom – parchatym chazarom, anglosaskich syjonistom i banderowcom, Wyklętyzm to wpuszczenie Polaków w kanał, z którego już nie wyjdą, bo będa zmuszeni oddać swoją krew i życie za anglo-syjonistyczne i żydo-banderowskie interesy.
adsenior said
ad 8. No i co z tego? Masz gościu swoje poglady to je głoś, a nie czepiaj się jak łajno łodzi do pogladów innych osób, chyba, że uważasz, ze tylko ty masz prawo do oceny , tylko twoje zdanie jest słuszne.
Moher49 said
@10, Pani Kura Domowa,
„Walkę podejmuje się wtedy, kiedy jest szansa na zwycięstwo.”
Niestety walczyć trzeba zawsze.
Co zyskali żydzi zamykając się w gettach, służąc Germańcom, zamiast walczyć ?.
Co zyskała polska, nie walcząca inteligencja ?:
3963 wymordowanych nauczycieli szkół powszechnych;
– 5000 wymordowanych lekarzy;
– 2500 wymordowanych dentystów;
– 4500 wymordowanych adwokatów;
– 1110 wymordowanych sędziów i prokuratorów;
– 700 wymordowanych profesorów szkół wyższych (28,5%);
a także setek historyków sztuki, archeologów, plastyków, muzyków, aktorów i reżyserów, literatów, dziennikarzy, bibliotekarzy i archiwistów.
Walczyć trzeba, zawsze to kilkuset wrogów się ubije, nie iść jak barany do rzeźni. Przeczekać się nie da.
Roman B said
Ja dodam swoje zdanie trochę z innej perspektywy. Polska racja stanu określała do pewnego czasu Łukaszenkę jako ugodowego przywódcę, którym można przeciw Rosji delikatnie sterować. Gdy się to nie udało i Białoruś i Białorusini stai się obiektem pogardy. Sytuacja między Rosją a Białorusią AD 2020 znów jest napięta-to bat na niepokornego sąsiada ,który nie chce być częścią Rosji…„Białoruś – najnormalniejszy kraj na świecie” – głosi popularne na Białorusi powiedzenie (a tym bardziej „normalny”, że „niezepsuty” przez europejską polityczną poprawność czy feminizm). Niestety na Białorusi pensja to 1000zł netto i dzisiejsza Polska miast wyciagać rękę do tych co nas lubią, ściaga miliony Ukraińców, którzy jadą po swoje i ledwie nas…tolerują, że nie powiem niecierpią! Hajnówka wypisz wymaluj wpisuje się w te PiS owskie scenariusze wymalowane przez samego Kaczyńskiego. „Wyklęci „na gruzach starego, u podwalin nowego (przypomnijmy nowego przyniesionego na bagnetach sowieckich bojców, ale i naszych „sojuszników”, ktorzy na kolejnych konferencjach nas sprzedali)postanowili zająć się walką zbrojną i zwyczajną bandyterką. Oni wiedzieli jakie są realia, wiedzieli że wszyscy chcą już odbudowywać kraj a mimo wszystko podburzani przez masonów z Londynu nasza piękana młodzież wypatrywała gen. Andersa na białym koniu. Piękne samobójstwo!
Bezsensowny heroizm tzw. "Żołnierzy wykletych" said
Ludzie!
Dość tych fałszywych EMOCJI i liberalnych FABRYKOWANYCH historyjek produkowanych przez RUSOFOBICZNYCH tzw. „historyków” czyli nawiedzonych pismaków takich jak: Tadeusza Płużańskiego, Bodakowskiego, Leszka Żebrowskiego itp.
Czy Wy ludziska zamieszkali w III RP wyhodowani na propagandzie PO=PiS do dzisiaj, DALEJ nie zdajecie sobie z tego sprawy, że DALSZA walka tych ponad 30 tysięcy żołnierzy podziemia antykomunistycznego po 1945 roku to był heroizm TRAGICZNIE BEZSENSOWNYM, łącznie z GŁUPIM rozpoczęciem Powstania Warszawskiego, a ta NIE równa zbrojna walka po 1945 roku, była od samego początku skazana na 100% KLĘSKĘ !!!
Dlaczego ta walka Żołnierzy Wyklętych po 1945 roku była bezsensowna?
A dlatego, że USA, Anglia i ZSRR się już DOGADALI miedzy sobą w Jałcie w lutym 1944 roku co się stanie z Polską po pokonaniu Hitlera.
USA i Anglia ZGODZILI się w Jałcie że Polska przechodzi pod „KURATELĘ” tzw. sovietów czyli żydo-bolszewików z ZSRR, czyli niedobitków żydów-komunistów zamieszkałych w PRL-u !
Właśnie DLATEGO Komenda Głowna AK po zdobyciu Warszawy przez Armię Radziecką i Wojsko Polskie gen.Berlinga 17 stycznia 1945 roku natychmiast wydała ROZKAZ WSZYSTKIM żołnierzom AK w dniu 19 stycznia 1945 roku, oraz innym POLSKIM podziemnym zbrojnym formacjom w Polsce w 1945 roku oraz później, aby całkowicie ZAKOŃCZYLI WALKĘ ZBORJNĄ, oszczędzali życie AWANGARDY Polskich Patriotów.
NIE wolno było tracić w Polsce w beznadziejnie NIERÓWNEJ walce z żydo-komunistami „sovietami”, którym dali władzę w PRL-u te żydo-komuniści „soviety” z Kremla po wyzwoleniu Polski.
Komenda Głowna AK wydała WYRAŹNY ROZKAZ 19 stycznia 1945 roku ROZWIĄZANIA się wszystkich oddziałów AK i ZAPRZESTANIA wali zbrojnej z SOVIETAMI, uznając tą walkę zbrojną jako skrajnie NIE RÓWNĄ, która NIE da rezultatu na równi z samobójstwem, czyli próbom przejęcia władzy w sposób zbrojny w powstałym PRL-u.
Większość dowódców AK i innych POLSKICH formacji ZBROJNYCH niższego szczebla w terenie NIE podporządkowało się ROZKAZOWI Komendy Głównej AK i dalej kontynuowało BEZNADZIEJNĄ walkę „podjazdową” z żydo-komunistami po zęby UZBROJONYMI w powstałym PRL-u po 1945, co miało skutki skrajnie TRAGICZNE – zgineła opozycyjna polska patriotyczna AWANGARDA w tej nierównej walce z żydami komunistami.
Ci co nie potrzebnie, BEZ sensu marnie zginęli byli BARDZO potrzebni do późniejszego prowadzenia walki, ale POLITYCZNEJ, których potem bardzo zabrakło i dlatego Polska była tak długo pod butem żydo-bolszewików czyli niedobitków żydów z polskim obywatelstwem !
Bardzo obiektywny wykład profesora Bogusława Wolniewicza na ten temat:
„HEROIZM TRAGICZNIE BEZSENSOWNY” :
Teraz UKRAINCY neo-banderowcy pogrobowcy UPA z polskim obywatelstwem lub ci co NAJECHALI na Polski w liczbie 3 milionów nawołują Polaków do wojny z Rosją!
Kura domowa said
Panie Moher,
Nie widzę sensu walczyć o coś, co nie ma szans na przetrwanie.
W sensie globalnym.
Ma Pan rację, że trzeba walczyć o swoje.
Nie piszę że mamy iść jak barany do rzeźni. Po prostu czasem trzeba przeczekać pewne czasy, jak to zrobili Czesi. Mają pięknie zachowane zabytki a Polacy wszystko budowali od zera.
Raport amerykańskich służb specjalnych OSS/CIA o stucji w PRL lata 1945-1947 said
„Żołnierze Wyklęci” to nazwa i obecna NOWO-MOWA zafałszowanych żydo-sodlirachów złodziejo-bandytów „okrągło-stołowych po 1990r określająca faktycznie „walczące podziemie w Polsce po 1944r” tak nazywane w PRL-u i przez urządowe organy władzy państwowe 3-ch mocarstw Światowych z Techeranu, Jałty i Poczdamu czyli USA, Anglię i ZSRR.
Podejście do USTANOWIONEJ władzy państwowej w tych 3-ch mocarstwach jest TWARDE i bez-dyskusyjne, a tradycja historyczna w tych krajach NIE pozwala wciągania przeciętnych obywateli do prowadzenia walki politycznej o władze za pomocą zbrojnej przemocy z mordowaniem ustanowionych urzędników państwowych.
Natomiast w Polsce opozycja zawsze uważa, że władza państwowa jest „PŁYNNA”, którą o tak „śup” może sobie zmienić jak zgraja uzbrojonych rzezimieszków jak to jest we wszystkich nie niepoważnych słabych gównianych kraikach.
Dlatego oficjalna interpretacja w USA uznała że ustanowiona władza w Polsce po 1945r przez 3-y mocarstwa była LEGALNA, a każdy kto się ZBROJNIE przeciwstawiał do dzisiaj jest nazywany też w USA jako BANDYTYZM jakie oficjalna władza może zwalczać każdymi dostępnymi środkami.
W III RP po 1990r pojawiło się wielu EMOCJONALNYCH liberalno-LEWACKICH publicystów, bajko-pisarczyków, którzy ustalili SWOJĄ własną definicje i interpretację ZBROJNEJ walki o władzę w Polsce po 1945r, nazywając wszystkich rzezimieszków, zwykłych złodzieji i bandytów jako „Żołnierze Wyklętych” co jest FAŁSZYWĄ interpretacją., gdyż pomija wiele prawdziwych aspektów bandytyzmu tych rzezimieszków grasujących po Polsce po 1945r usiłujących zaprowadzić ich tzw. „SWÓJ porządek” w Polsce.
Zaciętość ustanowionej władzy w Polsce(PRL) wspieranej przez 3-y mocarstwa dawała MANDAT legalności rozprawiania się z rzezimieszkami grasującymi w Polsce po 1945r.
Nazwa „żołnierzy wyklętych jest SZTUCZNĄ nazwą, kłamliwym terminem wymyślonym na bazie emocji przez takich LIBERALNYCH-lewackich spekulantów lub praopagandzistów pokroju jak Leszek Żebrowski, Tadeusz Płużański . . . i wielu innych itp. też zakochanych w fałszerstwach mitach o krwawym zasyfiałym bandycie dziwkarzu J. Piłsudskim.
Władza w USA, Anglii i ZSRR nazywała BANDYTAMI oficjalnie anty-państwowe bandyckie podziemie w Polsce lub też jako zwykłą ZGRAJE grasujących uzbrojonych w broń złodzieji-gangów rabunkowych, bandytów, rzezimieszków oraz morderców wg opinii odtajnionego w 2012 roku tajnego RAPORTU amerykańskich służb wywiadowczych z 1 lipca 1947 roku.
Raport „Badanie nielegalnej opozycji w Polsce”, napisany przez amerykańskie służby wywiadowcze odmalowuje bardzo NEGATYWNY obraz „partyzantów anty-komunistycznych” którzy obecnie są nazywani pod wpływem EMOCJI oraz powstałych kłamliwych mitów jako „żołnierze wyklęci, którzy bezsensownie ginęli nie złożyli broni po II Wojnie Światowej i których nazywa się dziś „Żołnierzami Wyklętymi”.
Raport został sporządzony przez amerykańskie służby specjalne w 1947 roku, więc w okresie czasu, gdy różne grupy dzikiej „partyzantki” oraz całe masy zorganizowanych gangów zwykłych złodzieji poubieranych w wojskowe mundury „przebierańców” podawali się za „partyzantów”, a wtedy to już NIE było wiadomo konkretnie przeciw komu w utworzonym PRL-u.
Amerykanski Raport podaje, że w powstałym PRL-u grasują zbrojne bandy, które napadają na pociągi i magazyny. . . itp.
Nie mają poparcia ludności. Ich bezsensowna walka tylko pogarszała sytuację ekonomiczną kraju, powoduje niepotrzebny rozlew krwi i dostarcza rządowi powodów, żeby zaciskać aparat opresji przeciw całej ludności całkowicie przemieszanej wajną.
W utworzonym PRL-u z poprzestawianymi granicami państwa panował autentyczny chaos organizacyjno-polityczny, gdzie było pełno konfliktów społecznych wskutek utraty majątków, przesunięć granic państwowych w całej Europie Wschodniej.
W okresie 1945 do 1950 roku, gdy organizowano od ZERA organa władzy lokalnej nie było wiadomo „kto jest kto” i co do kogo należy, a księgi notariale ze spisami majątków zostały celowo zniszczone przez Niemców barbarzynców w czasie wojny.
Nie było wiadomo KTO jest partyzantem z politycznej opozycji, a KTO zorganizowaną bandą zwykłych rzezimieszków ZŁODZEJI i gwałcicieli grasującymi jako bandy na terenie całego powstałego PRL-u w znacznie innych granicach „nowej Polski” niż była przed 1939 rokiem.
Raport amerykańskich służb specjalnych OSS/CIA nie mitologizuje, ani nie przedstawia opinii – jest raczej SZCZERYM opisem tamtej sytuacji, zebranych strasznych faktów, z tradycyjnie amerykańskiego pragmatycznego punktu widzenia, ale widziany przez profesjonalistów na bazie zbieranych informacji z RÓŻNYCH źródeł.
Raport został prawnie w całości UTAJNIONY, aby nie obnażać faktów z życia codziennego w ówczesnej Polsce, które było straszne w sponiewieranym skonfliktowanym polskim społeczeństwie.
Central Intelligence Agency(CIA) oficjalnie została powołana do życia 18-IX-1947r, ale jej poprzednikiem była inna wywiadowcza służba USA o nazwie: Office of Strategic Services (OSS).
Cała dokumentacja OSS została w 1947r przekazana do powstałej nowej agencji o nazwie CIA, a zatem orginał opnii oficjalnego urzędu USA o tzw. „żołnierzach wyklętych”(obecna nazwa w III RP) oraz całej zbrojnej opozycji PRL-u z lat 1945 – 1947 możecie zobaczyć na stronach Internetowego archiwum CIA tutaj:
Click to access CIA-RDP82-00457R000500200011-6.pdf
Zapraszam do tej interesującej lektury:
SURVEY OF THE ILLEGAL OPPOSITION IN POLAND
Numer dokumentu CIA na 8 stronach:
CIA-RDP82-00457R000500200011-6
Piotr Podgórni said
Żołnierze wyklęci są ofiarami ustawki Moskwa, Londyn, Waszynkton i chwytając za broń poszli na zorganizowaną rzeż. Doc. Kossecki zdał ciekawe pytanie: Polacy są częścią cywilizacji łacińskiej, w której najpierw opisujemy rzeczywistość a potem działamy a żołnierze wyklęci postąpili jak element cywilizacji żydowskiej, w której jest prymat idei nad poznaniem. Wzięli karabiny i poszli do rzeżni.
Boydar said
Akurat Czesi, Pani Kuro, to zupełnie nie jest dobry przykład.
ProstoPoPolsku said
” podsuwaja nam na bohaterow”
@1, Kojak
albo takich
– https://pppolsku.wordpress.com/2016/08/07/hala-po/
ale w tym świecie języka okupanta wszystko jest względne, nawet terroryzm Hamas
– https://pppolsku.wordpress.com/2019/09/14/troska-rotszylda-o-jego-ngo/#IzraelHamas
Szanowni Państwo, potrzeba wiele fantazji, aby dojść meandrów propagandy panujących, bądźmy szczerzy a może i sprawiedliwi, te relacje są wcale niełatwe do rozpoznania.
Wolną Polskę już od dawny widzę się jako jako PO.PiS bandziorów, to i przekęci wyklęci pasują do tego obrazu zankomicie, skądinąd tragiczni Polacy.
Wracając do sławy NSZ, czy zresztą NSZZ
– https://pppolsku.wordpress.com/2016/08/06/kolonia-usa/
tych pierwszych zagubionych w skomplikowanych realcjach władz imperium można tylko żałować, że dali się w swej niewiedzy namówić do zbrodni przeciwko własnemu społeczeństwu, ale czy w przypadku NSZ+Z było inaczej ?
NSZ + Z czyż te dwa NSZty nie symbolizują najlepiej tragizm naszego narodu, pędzącego bezrozumnie za coraz to nowymi zajawami, którymi zwodzi ich odwieczny okupant ? Warto się nad tym zastanowić.
NICK said
Adsenior i Moher.
Szabelki w dłoń.?. .
Sebastian said
Pomijając bzdurne pochody….
… ja się tak głęboko zastanawiam jak to jest i skąd się to bierze, że o tych latach 40-50tych i realiach tamtych czasów tak się wszystkim łatwo pisze. A co z przysięgą ?
W obliczu Boga Wszechmogącego i Najświętszej Marii Panny Królowej Korony Polskiej, kładę swe ręce na ten święty Krzyż, znak męki i Zbawienia. Przysięgam być wiernym Ojczyźnie mej, Rzeczpospolitej Polskiej, stać nieugięcie na straży Jej honoru i o wyzwolenie Jej z niewoli walczyć ze wszystkich sił, aż do ofiary mego życia.
Roman B said
@19 Panie Sebastian. Trochę nieuczciwie jest stosować argumentów tego kalibru jak przysięga… Ja to widzę inaczej. A gdyby te zgrupowania przeszły na Węgry, Rumunię na zachód-tworzy się swiadoma, kontaktująca się ze sobą, związana przysięgą, wiarą Polska diaspora w Niemczech, Anglii itp. Mijają lata, rodzą się w tych rodzinach partiotycznie ukształtowane dzieci (w Palestynie dzieci wiedzą że w ich domach przechowuje się klucze do drzwi w domach,które już nie istnieją, nie istnieją osady,które zburzyli żołnierze Izraela), jest kultywowana w sercach Polska a na każdego dnia robota organiczna. Mamy rok 89 pseudo komuna i niby solidarność dzielą tort, zaczyna się system partyjny z nominacji wyborczej. Kogo Polacy wtedy potrzebowali? Prawdziwych partiotów i kapitału!!! Prawdziwi patrioci zostali w grobach, często pod płotem, emigracja się wypięła bo to były fale cwaniaków ekonomicznie szukających tyry na zmywaku, w kraju został niewolniczy lud oczekujący serdelka i piwa z dyskontu. To dostał, dostałteż życie na kredyt z chwilowek! Chyba nie o to chodziło w przysiędze (…)o wyzwolenie Jej z niewoli walczyć ze wszystkich sił(…) -z uwzględnieniem rozumu a nie szalonej ofiary z ludzkiego życia!
Moher49 said
@15, Pani Kura Domowa,
Szanowna Pani,
Najeźdźcy, ci z prawa i z lewa nie znoszą tych podbitych, aktywnych, którzy mogą im szkodzić. Trzeba ich zniszczyć.
Do lasu szli przede wszystkim ci, którym szwaby wybili rodzinę, spalili dom. Poszli się mścić, też bym tak zrobił.
AK chciała współpracy z bolszewikami, pomogli wyzwolić Wilno, Lwów. W nagrodę pojechali na Sybir. Cała czapa AK została zaproszona do Moskwy i tam została na Łubiance.
Nowa władza ogłosiła „amnestię” dla tych z lasu. Kto się ujawnił, przeważnie ginął w kazamatach UB – NKWD. Ludzie pamiętają, trzeba to młodym przypominać.
SIŁA said
Widać Konradowi Rękasowi przeszkadza przypominanie młodym pokoleniom prawdziwej historii i tego jak to żydzi wymienili warstwę przywódczą na polskim terenie poprzez wymordowanie warstwy polskiej i zajecie jej miejsca (co trwa do dzisiaj).
Konrad Rękas nie przestaje zadziwiać.
Uzasadnienie jest w tej książce! Przeczytajcie proszę książkę: “Ministerstwo Spraw Obcych” – Krzysztofa Balińskiego a pozbędziecie się wszelkich wątpliwości stepowych sprytków … co do PiS jak i całej reszty spod szyldu KPP i Bund-u. Fantastyczna książka na poziomie pozycji Józefa Mackiewicza – „Zwycięstwo prowokacji”. Pozwala łatwo zrozumieć ostatnie 80 lat historii Polski. Rzecz genialna.
Jako uzupełnienie polecam wyśmienitą książkę pt. “Najnowsza spiskowa historia Polski” autorstwa pana Mariana Miszalskiego.
Marian Miszalski pokusił się o stworzenie pierwszej spiskowej (prawdziwej) wersji najnowszej historii Polski. Analizuje najważniejsze spiski, morderstwa polityczne i podstolne układy, które tak naprawdę wykuwają naszą rzeczywistość. Jeśli ktoś chce wiedzieć w jakim kraju żyje – po prostu musi tę książkę przeczytać.
Najnowszą historię Polski znamy z obrazów kolejnych głosowań, rządów, premierów i posłów, wreszcie ustaw, które pozornie kształtują naszą rzeczywistość. Ale czasem spod tego sztafażu wyskakują cienie zjawisk, których oficjalnie w ogóle nie ma, a być może to one tak naprawdę stanowią o tym w czyich rękach spoczywa w Polsce władza oraz majątek. Te cienie zjawisk czasem przybierają na przykład kształt trupów dygnitarzy, którzy, jak wykazują oficjalne śledztwa, wpadli w depresję…
Pozycja również genialna.
wanderer said
Ad 12 Adsenior,
To byl zart, ZART, widze ze adsenior nie zrozumial aluzji, ale obrazac umie.
Ja do pana grzecznie a pan mi tu gownem jedzie.
Czy adsenior, kropek, tragedia i tak dalej to ta sama osoba, Panie Gajowy?
wanderer said
Roman B (23)
Podzielam Panskie zdanie. Swiadome, przemyslane w tym przypadku przeczekanie nie jest rownoznaczne ze zdrada ojczyzny czy idealow, jak co poniektorzy wydaje mi sie chca zasugerowac.
revers said
jescze tylko pare atomowek pod Hajnowka, a bedzie patriotyczniej, zajebiscie z opcja grzybowego czarnobyla lub nagasaki
https://ndp.neon24.pl/post/153326,usa-przenosza-swoja-bron-nuklearna-z-turcji-do-polski?fbclid=IwAR20PzFcRO0Zg-Ay2AaHE_6eebUitlNXaoQ_ddHOqjU-712OfQ2MI3GEKFc
jasiek z toronto said
Re: Artykul…
Ile to jeszcze razy bedziemy sie „kolysac” z pustym brzuchem, dlugami finansowymi, rozwalona gospodarka, zydowskimi roszczeniami (447), emigracja zarobkowa i innymi zydowskimi „blogoslawienstwami” w naszej Ojczyznie???…
Czy znowu zydostwo nam „zaaplikuje” stan wojenny tym razem w wersji najemnikow amerykanskich???…
========================
jasiek z toronto
http://polskawalczaca.com
Zerohero said
Straszne, że nawet tutaj w Gajówce pojawili się ludzie kultywujący walkę dla samej walki. a nie tak dawno był tu artykuł ku przestrodze
https://marucha.wordpress.com/2020/02/19/powstanie-krakowskie-1846-czyli-teatr-groteski/
Bezpartyjna said
Ad. 10
Przeczytałam Pana postulaty odnośnie naprawy Polski, ale moje pytanie brzmi: jak w sposób rozsądny do tego dojść? Czytam sporo różnych publicystów i nikt nie ma na to gotowego przepisu.
JMP said
Gospodarzu! Co się dzieje, że numery wpisów ulegają z czasem zmianie w rezultacie czego wiele wpisów traci sens?
——
Wpisy przerzucone z moderacji…
Admin
Krzysztof M said
Ad. 12
Zwyczajni bandyci mordujacy białoruskich chłopów:
Czy pan zdaje sobie sprawę, ile w tamtych czasach grup przestępczych podszywało się pod tych żołnierzy? Np. wchodzi banda do wsi nocą, rabują, a na odchodnym mówią, że są od „Burego”… I co chłopi mieli rozumieć? Że to „Bury” ich obrabował!
Maverick said
Młode przygłupy bez IQ nie chcą Polski a mówią po polsku. Kretynizm do potęgi N.
Pewnie chcą Polin??
Krzysztof M said
Ad. 31
Czy znowu zydostwo nam „zaaplikuje” stan wojenny tym razem w wersji najemnikow amerykanskich???
Raczej będzie powolna atrofia życia społecznego. Edukacja coraz gorsza, polityka coraz gorsza, gospodarka coraz gorsza, ludzi coraz mniej, a ci, którzy się urodzą, będą coraz gorszej jakości biologicznej. Tylko długi będą coraz większe.
Atrofia.
wanderer said
Kropek gownojadzie, szczekaj sobie szczekaj.
Nigdy nie popieralem imigracji wiec lzesz jak pies,a czy jestem facetem wkrotce sie przekonasz.
Dalej kropek, dziamlaj 🙂
. said
„czy jestem facetem wkrotce sie przekonasz.
Dalej kropek, dziamlaj”
Ty też się przekonasz cwaniaku (Art. 190 KK)
Mam screeny. Lepiej sobie przemyśl co robisz.
. said
„Czy adsenior, kropek, tragedia i tak dalej to ta sama osoba, Panie Gajowy?”
adsenior nie.
A czy wanderer to NICK?
Bo w przeciwnym razie co się plujesz? I czemu po mnie jedziesz od kilku dni, że potępiłem mieszane związki i imigrację????????
Jesteś lewakiem? Bo chyba tak. Czego gościu chcesz???????
. said
adsenior @
Wanderer jest paskudny. To chyba nawet nie jest zemsta NICKa czyli jego kolejne wcielenie.
To chyba gd up, bo innego, bardziej aroganckiego i czepialskiego typa tu jeszcze nie było. Takiego ze skłonnościami psychopatycznymi, który wybiera ofiary i bez powodu atakuje je dzień w dzień, myśląc, że w ten sposób je stąd wyrzuci i w ten sposób podbuduje sobie swoje ego internetowego zwycięzcy. Śmiało, niech działa. Jak taki na mnie wjedzie to oberwie rykoszetem za to, że pierwszy zaatakował bez powodu i nieustannie grozi i bluzga. I on o tym wie o dlatego tylko gada. A jak jest głupi i rzeczywiście chce wojny to sam na tym straci. Nie będzie mnie go żal.
wanderer said
Kropek, ty naprawde masz cos pod kopula nie tak.
Ja groze? Proponuje ci przejsc sie do lekarza z ta mania przesladowcza. Widze, ze nie wytrzymujesz cisnienia. Lzesz jak pies i probujesz pomowic mnie o rzeczy ktorych nie zrobilem albo nie powiedzialem, atakujesz czyjes rodziny ponizej pasa petaku a potem jeszcze sie dziwisz.
Ty chyba nigdy nie czytales tego co ja pisywalem na Gajowce. Ja lewakiem?
Zreszta co ja bede sie takiemu durniowi jak ty tlumaczyl.
Mozesz srac na mnie dalej, ludzie mnie tu znaja i moje poglady wiec sam sie tym gownem tylko brudzisz
Dziamlaj, dziamlaj dalej 🙂
Wanderer said
Nie jezdze po tobie ze potepiles lewakow, tylko jak najnizsza qrwa zaatakowales Nicka chora zone. Jak szmata, wyciagnales argumenty ktore zadnemu honorowemu mezczyznie nie przystoi. Potem napisales ze moja corka puszcza sie z czarnym, za co od honorowego mezczyzny dostalbys w ryj. I ty masz czelnosc jeszcze tu sie stawiac?
. said
Chcesz wiedzieć jak przez lata jechał po mnie NICK i jeszcze paru innych? I to bez powodu!
Napisałem, że „pewnie puszcza się z czarnym”, bo broniłeś imigrantów i hipsterów na co jest dowód w postaci twojego posta. I grozisz mniemnico codziennie (na co też jest dowód.) Sam zacząłeś i zrywasz niewinnego.
Czy NICKiem jesteś?
Boydar said
Takie trochę cienkie te „dowody” 🙂
maasteer said
Ktoś kto pali żywcem kobiety i dzieci to zwykła qrva i szmata an nie bohater!
kundel bury to zwykły zbrodniarz!!!!!!!!!!!!!
https://d-nm.ppstatic.pl/kadr/k/r/4b/49/5c536a5bb9a8a_o.jpg?1549362474
https://d-pt.ppstatic.pl/k/r/1/13/13/5e3434e7b0dca_p.jpg?1580559408
https://dzieje.pl/aktualnosci/pamiec-o-ofiarach-pacyfikacji-podlaskich-wsi-przez-oddzial-burego
. said
Boydar @
„A teraz sie zdziwi…”
„TEGO CI NIE DARUJE huju niemyty, bedziesz prosil Boga zeby cofnac czas.”
„Poczujesz roznice gnoju”
cienkie?… Chce mnie odszukać, zrobić krzywdę?
Napisałem co Polki robią z imigrantami i że to złe. Pisałem o hipsterach. A ten tu, że „czep się swojej baby.” Czyli nie zgadzał się ze mną, a zatem (według zasad logiki) popiera to co ja potępiłem. Dlatego też zasugerowałem, że może ktoś z jego rodziny jest w takim mieszanym związku. Co się okazało wanderer nosi brodę, ale czy hipsterem młodym jest to nie wiem, bo chyba nie czytał ze zrozumieniem mojego posta. Ja o tych młodych spedalonych napisałem, więc nie wiem czemu się czepia i wypisuje groźby, że mnie znajdzie i temu podobne??? Ten facet nie powienien mieć o nic pretensji. Powinien z kolei przyznać rację i powiedzieć „no fakt, masz rację, źle cię zrozumiałem, nie walmy się już po pyskach.” Ale on dalej swoje. Ty zresztą też często taki jesteś. NICK też i kilka innych osób. Ja się zastanawiam dlaczego. Skąd takie coś przeciw ludziom, którzy ponoć mają taki sam światopogląd, bo przecież wypowiadają się na takim, a nie innym blogu. Czasami odnoszę wrażenie, że tu jakieś krety są z jakiejś krytyki czy innej otwartej i napiszą 90% dobrych postów, żeby się uwiarygodnić, a w 10% dezinformują i ubliżają innym albo… aż się boję to napisać.
I taki przykład dla ciebie: Przemysław prawdę napisał ostatnio o Ukrainie, Węgrzech i Słowacji. A tyś się przyczepił, że „mu się z główką robi”. Co mu się robi z głową skoro prawdę napisał?????? Może miał brednie PiSu albo TVNu napisać??????
I właśnie takich wandererów, boydarów, NICKów, gd upów i jeszcze dwóch innych nie lubię. Takich co to na porządnych ludzi jadą arogancko, potem ździwinie. Kim wy proteście? Celowo tu psujecie? JO miał rację gdy pisał, że z ludzi tutaj będących można zrobić dobrą, nareszcie czystą polską i katolicką organizację ale wielu jest takich co wszystko psują i skłócają. Rzeczywiście gdzie dwóch Polaków tam trzy zdania. I jak tu kraj od wroga wyzwolić gdy rodacy robią takie rzeczy samym sobie? A może to nie rodacy? Ci niektórzy?
Wanderer said
Po pierwsze „czep sie swojej baby” to cytat z filmu.
Po drugie odszukac i zrobic krzywde? Skontaktuj sie z lekarzem i porozmawiaj o manii przesladowczej.
Po trzecie, jesli sie z kims nie zgadzasz to tak masz we krwi drwic z czyichs rodzin? W takim razie nie zaslugujesz na szacunek bez wzgledu na twoje poglady. Chocby byly najwlasciwsze.
Po czwarte, cos z twoja logika szwankuje.
Po piate, nie wywracaj kota ogonem, zainterweniowalem ze ruszyles Nicka chora zone. Bez wzgledu kim on dla mnie jest, czy go lubie czy nie, nawet gdybys tak haniebnie postapil z najgorszym zareagowalbym podobnie.
Po szoste, no fakt, masz racje, zle zrozumialem o co ci idzie z zona Nicka czy moja corka. Ty zyczyles wszystkiego dobrego. Chyba kpisz pajacu? I ty sie jeszcze zastanawiasz dlaczego?
Po siodme, nie musisz mnie lubiec. Nie zabiegam o to. Masz mnie szanowac i tak samo innych chocbys ich nie lubil. Ja tez nie wszystkich lubie, ale nie ublizam. Ucz sie pokory.
Po osme, przepros Nicka za jego Zone i odszczekaj co powiedziales o mojej corce. Tylko w tym wypadku jestem ci w stanie wybaczyc i wyciagnac reke na zgode. Uwierz mi ja jestem pokorny i caly czas sie jej ucze. Nie zmuszaj mnie abym zboczyl z drogi. Docen to, ze pomimo wszystkiego jestem w stanie ci odpuscic i zapomniec. Nie chce byc msciwy bo z natury nie jestem. Wystarczy, ze przeprosisz i bedzie pokoj. Wybor zalezy od ciebie.
Inaczej nie odpuszcze.
maasteer said
bury to zbrodniarz, morderca kobiet i dzieci!
NICK said
Drogi Kropku.
To ja: NICK.
Nie – Wanderer a – NICK.
Nie mam czasu na ciebie. Sam się zaszczujesz.
Wkrótce.
Jak dla mnie to jesteś skończony, drwiąc z choroby psychicznej mej żony. Każdy może zachorować.
A teraz.
WYPIERDALAJ NĘDZNA KREATURO.
Ale już.
(Dzięki Wanderer, gostek przegiął, szkoda czasu)
. said
Przepraszam, że obraziłem NICKa i jego chorą żonę oraz wanderera i jego córkę.
.
NICK said
Kropku.
Jak spełnisz warunki Spowiedzi Świętej… .
A skoro zadośćuczynienia nie potrzebuję… .
To… .
Właściwie, spełniłeś.
Zatem BYWAJ.
https://sjp.pwn.pl/poradnia/haslo/Bywaj;7375.html
Piękne, staropolskie słowo… .
Wanderer said
Panie Kropku,
W porzadku. Ja ze swej strony tez Pana przepraszam w czym Pana urazilem.
Ciesze sie, ze tak sie sprawa zakonczyla.
Pozdrawiam.
Marucha said
Re „Kropka”. Wanderer. Nick
To dobrze, że doszło do kulturalnej ugody Ja na ogół nie lubię odgrywać roli sędziego/
Bezpartyjna said
Amen.
Boydar said
@ Wielokropek
Skoro wewnętrzny imperatyw wymusza na Wielokropku pisanie, trudno, taka przypadłość. Ale w dobrym tonie jest umieć też czytać. A, i jeszcze rozumieć.
Pan nie kumasz co najmniej połowy sensu z publikowanych w Gajówce treści. Tak było z komentarzami Wanderera, Przemysława czy moimi. Że np. o NICK’owych nie wspomnę bo to już całkiem wyższa szkoła jazdy interpunkcji nie przewidująca.
NICK said
🙂 .
Barbara Chojnacka said
Cześć i Chwała Bohaterom!!!
Żołnierze Wyklęci na zawsze w Pamięci!!!
maasteer said
ad 58 Barabara

Na pewno mieszkańcy tych miejscowości będą pamiętać te sadystyczne i psychopatyczne zbrodnie ludobójstwa, palenie małych dzieci żywcem, ty suko.
NICK said
Ot.
Barbara CH.
———–
Czyli „Sarmata”.
Admin
. said
Boydar @
No pisanie bzdur, że Polacy są największą mniejszością na Ukrainie stawia ciebie w gronie tych co rozumieją i potrafią czytać. He, he he.
Narazie!
Sarmata said
Re 60. NICK said 2020-02-28 (Piątek) @ 12:59:02
Ot.
Barbara CH.
———–
Czyli „Sarmata”.
Admin
Mylisz się Człowiecze i to nie tylko w tym. Barbara Chojnacka to zupełnie inna osoba choć się w kom. 58. zgadzam.
Uzasadnienie jest w książce współczesnego Józefa Mackiewicza! Przeczytajcie proszę książkę: “Ministerstwo Spraw Obcych” – Krzysztofa Balińskiego a pozbędziecie się wszelkich wątpliwości stepowych sprytków … co do PiS jak i całej reszty spod szyldu KPP i Bund-u. Fantastyczna książka na poziomie pozycji Józefa Mackiewicza – „Zwycięstwo prowokacji”. Pozwala łatwo zrozumieć ostatnie 80 lat historii Polski. Rzecz genialna.
Jako uzupełnienie polecam wyśmienitą książkę pt. “Najnowsza spiskowa historia Polski” autorstwa pana Mariana Miszalskiego.
Marian Miszalski pokusił się o stworzenie pierwszej spiskowej (prawdziwej) wersji najnowszej historii Polski. Analizuje najważniejsze spiski, morderstwa polityczne i podstolne układy, które tak naprawdę wykuwają naszą rzeczywistość. Jeśli ktoś chce wiedzieć w jakim kraju żyje – po prostu musi tę książkę przeczytać.
Najnowszą historię Polski znamy z obrazów kolejnych głosowań, rządów, premierów i posłów, wreszcie ustaw, które pozornie kształtują naszą rzeczywistość. Ale czasem spod tego sztafażu wyskakują cienie zjawisk, których oficjalnie w ogóle nie ma, a być może to one tak naprawdę stanowią o tym w czyich rękach spoczywa w Polsce władza oraz majątek. Te cienie zjawisk czasem przybierają na przykład kształt trupów dygnitarzy, którzy, jak wykazują oficjalne śledztwa, wpadli w depresję…
Pozycja również genialna.
NICK said
Jak to się odmienia?
Cześć i chała Barbarze. Chale???