Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Anucha o Wolne tematy (64 – …
    Lily o Wolne tematy (64 – …
    NyndrO o Wolne tematy (64 – …
    I*** o Instytut Rodła we Wrocław…
    NICK o Wolne tematy (64 – …
    jasiek z toronto o Pierwszy „historyk” RP – premi…
    jasiek z toronto o Rozbieramy z uwagą Naczelnika…
    jasiek z toronto o Rozbieramy z uwagą Naczelnika…
    Boydar o Wolne tematy (64 – …
    bardzo o Wolne tematy (64 – …
    NICK o Polityczne samobójstwo Jarosła…
    NICK o Polityczne samobójstwo Jarosła…
    NICK o Wolne tematy (64 – …
    NICK o Wolne tematy (64 – …
    bardzo o Wolne tematy (64 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 524 obserwujących.

Unia prze do wprowadzenia tej technologii. „5G podstawą rozwoju społeczno-gospodarczego w Europie”.

Posted by Marucha w dniu 2020-07-01 (Środa)

Unia Europejska chce wprowadzić 5G. Komisja Europejska przyjęła rozporządzenie wykonawcze ws. małych anten. Są one kluczowe do rozwinięcia infrastruktury sieci 5G.

W myśl nowych przepisów na instalację tych urządzeń nie trzeba będzie żadnych zezwoleń.

Unijne rozporządzenie określa właściwości fizyczne i techniczne małych komórek dla sieci 5G. Ich instalacja ma być ułatwiona przez system wdrażania niewymagający pozwolenia. Ma on być pod nadzorem organów krajowych.

„Sieci bezprzewodowe 5G są podstawą rozwoju społeczno-gospodarczego w Europie – umożliwią one nowe usługi w służbie zdrowia i opiece zdrowotnej, energetyce, transporcie, edukacji i wielu innych obszarach” – stwierdził w oświadczeniu unijny komisarz ds. rynku wewnętrznego Thierry Breton.

Sieć 5G jest uważana za system przełomowy. Dzięki ogromnej prędkości internetu ma on pozwolić na rozwinięcie wielu gałęzi gospodarki cyfrowej. Zdaniem eurokratów 5G ułatwi m.in. dostęp do opieki zdrowotnej i obniży koszty leczenia. Placówki będą mogły umożliwić sieciom mobilnym obsługę zdalnego monitorowania pacjentów, a także współpracę między specjalistami medycznymi.

5G ma mieć także zastosowanie w samosterujących samochodach. Technologia ma bowiem umożliwić autonomiczną jazdę, w której komunikacja między pojazdami zwiększy bezpieczeństwo i zmniejszy liczbę wypadków. Ponadto sieć otworzy drogę dla innowacyjnych rozwiązań w przemyśle i produkcji: optymalizując procesy i umożliwiając zdalnie sterowanie urządzeń.

Wdrożenie w pełni 5G opiera się na gęstszych i inteligentniejszych sieciach bezprzewodowych: małych komórkach lub antenach.

Rozporządzenie wykonawcze Komisji określa fizyczne i techniczne cechy tych małych komórek, które będą zwolnione z jakiegokolwiek indywidualnego zezwolenia na budowę. Definicja małej komórki w rozporządzeniu wykonawczym ustanawia ścisłe ograniczenia pod względem wielkości i mocy tych instalacji.

„Wspólnie z państwami członkowskimi musimy utorować drogę do terminowego wdrożenia 5G, bez restrykcyjnych barier administracyjnych” – zaznaczył Breton.

KE podkreśliła, że rozporządzenie zapewnia ochronę przed narażeniem na pola elektromagnetyczne, a także wizualną integrację małych komórek. Bezprzewodowe punkty mają przestrzegać ścisłych unijnych limitów, które są 50 razy niższe niż limity mogące mieć potencjalny wpływ na zdrowie. Przepisy dotyczą też wyglądu małych anten, określają specyfikację spójnej i zintegrowanej instalacji, zapewniając przy tym organom krajowym środki do nadzorowania ich rozmieszczania.

Szwajcarzy sceptyczni wobec 5G

Jednak w lutym Szwajcaria wstrzymała wdrażanie 5G ze względu na brak pewności co do skutków promieniowania na ludzkie zdrowie. Kraj ten był jednym ze światowych liderów wdrażania tej technologii.

Tamtejsza agencja ochrony środowiska, Bafu, zaznaczyła, że na świecie nie ma żadnego standardu, który mógłby zostać wykorzystany do porównania rekomendacji dla kryteriów bezpieczeństwa. „Dlatego Bafu dokładnie przeanalizuje narażenie za pomocą anten adaptacyjnych [5G], jeśli to możliwe w rzeczywistych warunkach operacyjnych. Ta praca zajmie trochę czasu” – oświadczyła agencja.

Źródła: RMF24/PAP/nczas.com
https://nczas.com/

Komentarze 34 do “Unia prze do wprowadzenia tej technologii. „5G podstawą rozwoju społeczno-gospodarczego w Europie”.”

  1. rycho08 said

    Czy ktoś wie czym kierowali się ustawodawcy 100-krotnie zwiększając dopuszczalne natężenie pola?
    Czy były prowadzone jakieś badania w Polsce (wpływu na człowieka) i dlaczego kilkanaście lat temu określono ten poziom o dwa rzędy wielkości mniejszy?

    To są pytania na dziś w tym dla kandydatów na stanowisko „prezydenta”.

  2. bryś said

    Nie mogą napromieniować jakichś myszy czy muszek?

  3. Jan_S said

    BANDYCKA, LUDOBÓJCZA, TERRORYSTYCZNA ORGANIZACJA ZBROJNA, ZWANA:

    KOMISJA EUROPEJSKA (Gremium ludobójców, bandytów, niewybieralne, samo się stanowione NAZISTOWSKIE TOWARYSTWO!!!)

    Zwróćcie uwagę na to:

    Rozporządzenie wykonawcze Komisji określa fizyczne i techniczne cechy tych małych komórek, KTÓRE BĘDĄ ZWOLNIONE Z JAKIEGOKOLWIEK INDYWIDUALNEGO ZEZWOLENIA NA BUDOWĘ!!!

    Ich instalacja (anten 5G) ma być ułatwiona przez SYSTEM WDRAŻANIA NIEWYMAGAJĄCY POZWOLENIA!!! Ma on być pod NADZOREM ORGANÓW KRAJOWYCH!!!

    A więc jakakolwiek próba zakłócenia pracy tych urządzeń, będzie podciągnięta pod TERRORYZM z karami od kilku do kilkunastu lat więzienia!!!

    __________________________________________________________________________________

    Wykład Pod tytułem;
    Bezprzewodowe Społeczeństwo – dr Barrie Trower

    https://pubmedinfo.org/2020/06/29/bezprzewodowe-spoleczenstwo-dr-barrie-trower/

    Dr Barrie Trower

    W latach 60-tych, w armii, pracowałem przy mikrofalowych działaniach wojennych. Jestem bardzo dobrze zaznajomiony z efektami mikrofali, czyli tym co oczywiście wszystkie przekaźniki, Wi-Fi, iPody, iPady, wszystkie wykorzystują – mikrofale.
    Szkoliłem się w wojsku, gdyż w tamtym czasie, podczas Zimnej Wojny, mikrofale używane były jako niewidzialna broń. Pozostają nią zresztą do dzisiaj. Z powodu użycia przez nich niewidzialnej broni, którą rozumiałem, zaalarmowało mnie to kiedy ten przemysł zaczął upowszechniać tę technologię w postaci telefonów komórkowych, zwłaszcza w postaci sygnału Wi-Fi dla dzieci, gdyż jestem w pełni świadomy szkód jakie mogą wywołać u młodych dziewcząt i pań.
    Jestem doradcą naukowym w kilku organizacjach, zarówno zagranicznych jak i na terenie UK. I na koniec, pracuję za darmo, nigdy nie wziąłem ani grosza za to co robię, z dwóch powodów. Pierwszy – mogę reprezentować ubogich i nie muszą się martwić moją pensją. Po drugie – nikt nie może mówić mi co mam robić.
    Nikt nie może mi powiedzieć, co mam mówić, a co najważniejsze – czego nie mówić. Ja mówię tylko prawdę, a w niektórych krajach za prawdę płaci się dużą cenę. Zacznę od tego, że opowiem o mikrofalach.
    Mikrofale reagują z wodą, na takiej zasadzie działają kuchenki mikrofalówki. Czy jest na to dowód? Czy będę stał tutaj i opowiadał o nieskończonej nauce, rzeczach bez znaczenia?

    Czy jest na to dowód – to jest coś co każdy chciałby wiedzieć. Odpowiedź na to jest bardzo prosta i brzmi: Tak. Właściwie jest na to ogromna ilość dowodów. Dowód oficjalnie zaistniał przy okazji dokumentów, które mam tutaj. Te konkretne dokumenty były najbardziej tajnymi dokumentami w swoich czasach. Zdając sobie sprawę, z tego, że mikrofale wywołują ogromną ilość szkód w ciałach zbudowanych w większości z wody, amerykańska agencja wywiadu wojskowego, opublikowała ten dokument, który został rozdystrybuowany do wszystkich zachodnich rządów.

    https://pubmedinfo.org/2020/06/29/bezprzewodowe-spoleczenstwo-dr-barrie-trower/

    SIEĆ 5G PLUS DODATKI W POSTACI KILKUNASU TYSIĘCY SATELIT NA NISKIM PUŁAPIE, ORAZ CHEMTRAILS ROZSIEWAJĄCE ALUMINIUM I SZCZEPIONKI PRZECIWKO WIRUSOM KTÓRYCH NIE MA, TO KONIEC LUDZKOŚCI!!!

    WALKA ABO ŚMIERĆ!!!

  4. Jan_S said

    ups! POWINNO BYĆ – Link do YouTube

    Wykład Pod tytułem;
    Bezprzewodowe Społeczeństwo – dr Barrie Trower

  5. Jan_S said

    Joanna Modzelewska: Śmierć i niewola dzieci, łże Maseczki, pandemia bezprawia, izraelskie szczepionki

  6. Marcin said

    „Zdaniem eurokratów 5G ułatwi m.in. dostęp do opieki zdrowotnej i obniży koszty leczenia.”
    Pewnie, że obniży. Będziemy padać jak muchy.

  7. bryś said

    Rusza 1 lipca

    #hello5G dostępne jest m.in. w Warszawie, Łodzi, Krakowie, miastach Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, Wrocławiu, Poznaniu, Rzeszowie i Kielcach. Dokładny zasięg sieci można sprawdzić za pomocą mapy zasięgu.

    http://mobtech.interia.pl/raporty/raport-5g/strona-glowna/news-rusza-siec-5g-orange-ktore-miasta-obejmie,nId,4586394#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome

  8. Jack Ravenno said

    Już raczej pisałem na ten temat, ale – 5G jest potrzebne SYSTEMOWI BESTII tak, aby bestia mogła „być jak bóg” wszechwiedząca. Po to ma być wybudowana sieć piątej generacji, aby olbrzymie ilości danych mogły być dostarczone w JEDNO miejsce. 5G będzie zabijać, ale nie tak jak potocznie się wydaje – promieniowaniem mikrofalowym, tylko poprzez wszechobecną inwigilację i terror. 1984 to przy tym małe miki, ewentualnie pikuś pan. Chciałbym tylko dodać, że bestia nie zacznie zadymy na świecie bez zbudowanej od A do Z sieci transmisji danych.Niektórzy podejrzewają, że bestia to AI (SI) ale kto tam na pewno wie…

  9. Boydar said

    Jako chrześcijanin i katolik nie mogę spokojnie podpisać się pod tym planem eksterminacji. Jednak uwzględniając okoliczność, że po raz kolejny to żyd wydał wyrok na żyda, przestaje mnie to bawić a zaczyna zwyczajnie nudzić. Jednym słowem, ch’uj im w du’pę, niech się wybiją co do sztuki.

    Zabójczy wpływ 5G na organizm człowieka podpowiada mi intuicja oraz sugestie fachowców w temacie. Jeżeli dodatkowo sieć nadajników miałaby być tak gęsta jak donoszą i posiadać naturalną właściwość ogniskowania wiązki na wybranym obiekcie, to patrząc na ponoszone nakłady na infrastrukturę, nie mogę oprzeć się wrażeniu, że to nie jest armata skierowana na nas. Przyczyn byłoby do wymienienia kilka, po pierwsze, skoro już o armatach mowa – nas zwyczajnie nie ma. Te smętne resztki niezdegenerowanych Polaków (Polek dotyczy to chyba w jeszcze większym stopniu) stanowią margines błędu statystycznego. Po drugie, największym i jedynym wrogiem żyda jest i zawsze był, tylko drugi żyd. I jeśli żyd zdecydował o zainwestowaniu setek miliardów dolarów w przedsięwzięcie, już mając właściwie nieograniczone środki, to najwyraźniej nie chodzi o pomnożenie tego majątku, tylko o jego utrzymanie. I to nie my stanowimy potencjalne zagrożenie.

    System 5G stanowi idealny, nieosiągalny nigdy wcześniej w historii ludzkości środek rażenia. Po wzięciu klienta na celownik, zostanie taki pacjent wyeliminowany zaledwie po kilku dniach, w zależności od indywidualnych cech organizmu, ale generalnie biorąc, na „to” silnych nie ma, zdechnąć musi. Dodatkowo, nikt nigdy nie udowodni co stanowiło przyczynę ciężkich schorzeń nieuchronnie prowadzących do zgonu.

  10. bryś said

    Ale to trzeba mieć telefon przy sobie ciągle, żeby namierzyło, tak?

  11. Dr,Ga, said

    Panie #Bryś, nie trzeba mieć przy sobie telefonu, będziemy mieli chipy. To wystarczy aby mieć oko na każdego.
    .http://biznes.pap.pl/espi/pl/reports/view/2,441237?fbclid=IwAR0aQHeSScdhU3n3-X5Sw7QVUN_9o1aKOvimdxwtnOnqEpM9PxCdTVHjbVM#hyxq68qa41

  12. rycho08 said

    Namierzyć, jeśli ma Pan telefon można i bez 5G.

    Całe to bajdurzenie o zagrożeniu 5G (śledzenie, sterowanie itp) sprowadza się jedynej istotnej sprawy – czy zwiększone natężenie promieniowania będzie miało wpływ na nasze zdrowie?
    Z promieniowaniem mikrofalowym wytwarzanym przez urządzenia techniczne mamy kontakt od kilkunastu lat (WI-Fi, telefony kom. mikrofalówki) i jak dotychczas nie ma udowodnionego zagrożenia.
    Znane mi kobiety całymi godzinami gadają z telefonem przy głowie i nic im się nie dzieje, a poddane są o wiele większemu zagrożeniu niż to straszne 5G.

  13. revers said

    Chyba pan Boydar po sudiach nad iskierka dokladnie wyrazil sie. Ja tez znalem panow Krzyskow z Wrocka co biznesy prowadzili na komorkach jeszcze G2, G3 i juz z powodu raka moozgu nie ma ich na swiecie, osierocajac jeszcze dziecie.

    Dobrze ze p.Krzysio po powrocie z Reichu do Wrocka jeszcze jako tako firme prosperujaca w drukarkach zostawil po po sobie dla zony i corki Samanty.

    Owszem panie ktore godzinami potrafia opowiadac jakaa to reklame widzialy na scianie budynku, lub o kochankach jadac za kierownicaa zygzakiem po autostradzie , licho odrazu nie bierze, ale czestrze migreny, boole glowy i inne odloty.

  14. Marucha said

    Re 12:
    To nie tylko natężenie pola EM, ale i widmo jego częstotliwości. A także czas oddziaływania. Mikrofałówka – kilka minut. Stacje 5G – 24/7.
    Wpływ pola EM na człowieka jest znany i nie ma co udawać, że go nie ma.

  15. Ale dlaczego? said

    Zastanawiające i alarmujące jest parcie politycznych marionetek do wprowadzenia 5G.
    Bo te bajdurzenie o przemyśle i medycynie to bzdury. Bez problemu w obu dziedzinach obecne sieci dają i dały by radę.
    Powodów tego pędu w przepaść jest kilka.

    Oczywiste to lobbing producentów sprzętu. Tzw. komisja europejska to banda na usługach różnych lobbystów. I globalistów.

    2 sprawa to inwigilacja. Na poziomie obecnie nie do wyobrażenia.

    Autonomiczne samochody i systemy zaś powinny działać max skutecznie bez sieci. Inaczej będą tylko zagrożeniem w razie awarii tejże. Lub shakowania.

    3 sprawa to wykorzystanie wojskowe. Dla dronów.
    Tyle że przecież w razie odcięcia zasilania sieć przestaje istnieć. Więc w to wątpię. W razie wojny sieć przestaje istnieć.
    Chyba że… drony będą walczyć z cywilami…

    4 kwestia to być może celowa depopulacja. Zwiększenie liczby śmierci z powodu nowotworów było by „czystsze” od wojny światowej, a skuteczne. Tyle że to tylko teoria. Choć prawdopodobnie, celowo lub nie, będzie… działać.

  16. Boydar said

    Przykład z mikrofalówką trafiony nie jest – w warunkach normalnych nikt na pole 2,4 GHz wytwarzane przez magnetron narażony nie jest. Jeżeli urządzenie jest sprawne (w.cz. nie „cieknie”), natężenie mikrofal jest praktycznie niemierzalne. Szkody powodowane tym sprzętem kuchennym wynikają wyłącznie ze zmiany struktury cząsteczkowej podgrzewanych produktów. Przeciętna mikrofala ma moc od 800 do 1100 Watów, to baaaardzo dużo więcej niż promieniowanie nadajników komunikacyjnych w zastosowaniach G bez względu na cyfrę je charakteryzującą.

    Oczywiście, mikrofalówki to też syf dzisiejszej cywilizacji, ale o nieporównywalnie słabszym działaniu destrukcyjnym na nasze organizmy i inną metodą; chyba że o czymś jeszcze nie wiemy.

  17. Zbigniew Kozioł said

    Na pewno wielka rolę gra lobbing ze strony przemysłu. Czy w tym są pieniądze? Olbrzymie. Widziałbym to w podobnej skali, jak wprowadzenie do powszechnego użytku komputerów. Internet rzeczy. Tyle, że … czy nam to potrzebne tak naprawdę?

    Inwigilacja – też. Żyjemy (w Polsce, ale nie tylko dotyczy to Polski) w społeczeństwach poddanych kontroli. Polska jest raczej skrajnym przykładem degeneracji ludzi u władzy, sam jednak proces wydaje się istnieć wszędzie. Oni mają porąbaną osobowość i brak zasad, oni nie rozumieją, co to jest wolność. To są ludzie przeinaczeni, zaś system wybiera do władzy właśnie takich.

    Wcześniej do teorii tak zwanych spiskowych odnosiłem się z dużą rezerwą. Teraz, po tym, co dostarczył COWID, inaczej patrzę.

    Czasem ktoś ze znajomych pyta mnie, co myślę o tym G5. Trudno mieć zdanie, gdy informacji konkretnych mało. Mnie zdaje się, że specjalnie tworzone jest wiele zamętu informacyjnego, że jest to element ogłupiania ludzi. Aż mnie ponosi. Powołują się w artykułach na „uczonych” ale ja w nich nic uczonego nie znajduję. Cóż, jestem w końcu fizykiem i tylko naprawdę naukowo zrozumiane argumenty trafiają do mnie. Tymczasem słyszę bełkot.

    Ale, jak Pan Boydar napisał, chyba że o czymś jeszcze nie wiemy.

    Jest to możliwe. Mam bardzo zły odbiór stron http://www.klubinteligencjipolskiej.pl . O celowe ośmieszanie wręcz tematów, o złe rzeczy ich podejrzewam. Ale był tam artykuł Diany Wojtkowiak z Politechniki Gdańskiej:
    http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2020/05/diana-wojtkowiak-zwiazek-pandemii-koronowirusa-sars-cov-2-z-siecia-5g/
    Ona jakby stara się powiedzieć, że promieniowanie z zakresu 5G działa wybiórczo na niektóre procesy chemiczno-fizjologiczne. Czy to możliwe? Możliwe. Od razu można domyśleć się, że jeśli takie zjawisko istnieje, to na pewno zostało utajnione, ona zaś jako pracownik naukowy nie ma prawa pisać szczegółów na ten temat.

    Tak, że… być może rzeczywiście o czymś jeszcze nie wiemy…

  18. Gen said

    agent brytyjski oficer dr Barrie Trower:
    gazeta „Scientific American”. Nawet jeśli twój telefon jest wyłączony, całkowicie, wciąż może być namierzony
    .https://www.youtube.com/watch?v=z99_SzoXZdY
    Z połączenia osoby dzwoniącej, bez twojej wiedzy, może dotrzeć do twojego telefonu, zostaje wzmocniony i przekazany do przekaźnika. Wtedy przekaźnik odpowie i sygnał wróci do nadawcy, a wykorzystywana jest do tego twoja bateria. Ludzie nie zdają sobie z tego sprawy. Więc jeśli niektórzy ludzie myślą sobie: wyłączę telefon – bo nie chcą kontaktu z mikrofalami, on wciąż może być użyty jako przekaźnik.

    Możesz myśleć: przecież ja tylko zamiatam podłogi i zmywam naczynia i nie byłbym wystarczająco ważny dla szpiega, który chciałby mi się przyjrzeć, ale jesteście właśnie tą osobą, której szukają.

    Właśnie tą, której szukają. Dlaczego? mogę was zapewnić, że jesteście wartościowi.

    Inny pan powiedział, że można wyjąć baterię, a jest on ekspertem w elektronice, można wyjąć baterię ze swojego telefonu i wtedy nie będą mogli cię namierzyć.

    Jest to prawda, chyba że… Ci dwaj panowie, i jeszcze jeden, z którymi tutaj rozmawiałem to bardzo mądrzy ludzie, którzy rozumieją działanie prądów ziemiozwarciowych, a to jest niewyobrażalnie trudny temat, ja nie mogę mówić o prądach ziemiozwarciowych, to jest bardzo trudny temat.

    ale istnieje system, w który się jeszcze nie zagłębiałem, system nazywany „Celldar”.
    http://www.futureintelligence.co.uk/2002/05/how-mobile-phones-let-spies-see-our-every-move/

    Został stworzony około 12 lat temu. Teraz istnieją bardzo zawansowane rodzaje Celldar, w których nie muszą namierzać twojego telefonu. Działa to na poziomie wież komórkowych. Wieża komórkowa może nadawać mikrofale przez ściany domu prosto do twojego ciała kiedy śpisz.

    Komputer, to tak jak z radarem, tylko że z wież komórkowych. Komputer omija wszelkie statyczne obiekty: domy, budynki, drzewa, a kiedy poruszacie, komputer po prostu śledzi was za pomocą mikrofal i będzie śledził wszędzie gdzie pójdziecie.

    To jest kolejny sposób obserwowania ludzi. A jeśli zechcą być naprawdę złośliwi, i nie poruszyłem tego wcześniej, istnieje lista mikrofal których używano jako broń, jest lista impulsów częstotliwości, które mogą być użyte do ingerencji w mózgu, lub do ingerencji w normalną naturalną częstotliwość wibracji ciała ludzkiego.

    Macie mnóstwo naturalnych częstotliwości wibracji w swoich ciałach, wasze organy mają swoje częstotliwości, wasze gruczoły, wasze komórki, wasz mózg ma swoją własną częstotliwość. A oni potrafią w nich namieszać. Żeby dać wam przykład, nazywa się to „podżeganiem mózgu”.

    Ale jest teraz detektor i jest on używany. Może on wykryć, dzięki ogromnej mocy komputerów jakie teraz mamy, może on wykrywać poziom hormonów w ciele, strukturę molekularną hormonów w ciele, więc wie co robi twoje ciało.

    Może również obserwować twoje wzorce mózgowe, ponieważ mikrofale wchodzą w ciało, będą obserwować twoje wzorce mózgowe i mogą powiedzieć, które części twego mózgu są w tej chwili aktywne. A jeśli wiedzą, które części twego mózgu są aktywne, mogą założyć w jakim jesteś nastroju i prawdopodobnie w niektórych przypadkach, o czym myślisz. I ta maszyna pracuje teraz codziennie.

    https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0262407913604741

    Bezpieczny poziom mikrofal dla dzieci

    Nie ma znanego bezpiecznego poziomu promieniowania mikrofalowego nigdzie na świecie opublikowanego w stosunku do dziecka.

    tylko 2 minuty rozmowy przez telefon u dziecka może zakłócić mózg dziecka na dwie godziny.

    https://pubmedinfo.org/2020/06/29/bezprzewodowe-spoleczenstwo-dr-barrie-trower/

    http://whale.to/b/wifi_h.html
    http://www.smartmetersmurder.com/videos/0007.html
    http://www.stopthecrime.net/smartmeters/

    Istnieje już technologia, aby robić telefony komórkowe z falami skalarnymi, które nie wyrządzają szkody.

    Barrie Trower: Ma pan rację, zgodzę się.

    Pytający z sali 2: Ma się tu zaletę, że nie powodują raka i podobnych rzeczy. Nie potrzebujesz też baterii w tych telefonach ponieważ energia wędruje z falą skalarną ponieważ nie może wypaść z fali, wędruje od punktu do punktu. Wędrują bezpośrednio od nadajnika do odbiorcy i żadne służby specjalne nie mogą ich zakłócić, to jest prawdziwa zaleta, więc powinien dodać pan do swoich informacji, że technologia komórkowa się zmienia.

  19. Ryotaro said

    Czas już, drodzy Rodacy. Cały świat będzie walczył z tym żydostwem obrzydliwym.

    stop5g.cz/us

  20. Zenon said

    Protest jest kierowany na aspekt zdrowotny który jest bez znaczenia. O co może chodzić ??? Desperację widać ogromną .

  21. Boydar said

    @ Pan Zbigniew

    To o czym opowiada Diana Wojtkowiak właściwie pokrywa się z tym, czym w ramach wolnych przerwań zajmuję się ja, przez ostatnich czterdzieści lat. Wymieniła (wymienił ?) praktycznie wszystkie nazwiska, elementy i zależności które przez te tysiące przeczytanych stron zwróciły i moją uwagę. Kilku nie wymieniła, ale to „obszerna” dziedzina i rzeczywiście można się trochę zagubić.

    Interesujące najbardziej (dla mnie) jest co innego, czy w swoich badaniach/studiach nad tematem doszła/doszedł do wniosków które mi się nasunęły. Bo to wszystko o czym mowa, było, jest i będzie, do skończenia świata, i działa prawidłowo. Ale człowiek chciałby tym posterować, jak to człowiek. Ale doświadczenie i historia upierają się, że lepsze jest wrogiem dobrego.

  22. rycho08 said

    Ad.16 Boydar,

    „Przykład z mikrofalówką trafiony nie jest…”

    Myli się Pan – pole wytworzone przez mikrofalę sąsiada przez ścianę jest większe niż w bezpośredniej bliskości anteny (np. 5G).

    Chciałbym coś wyjaśnić – jeśli się mylę to chętnie się dowiem czegoś nowego:

    Promieniowanie elektromagnetyczne w całym spektrum częstotliwości stosowanym w 5G (jak też obecnie w tel. i mikrofalówkach) nie szkodzi człowiekowi, dopóki nie osiągnie poziomu wywołującego drganie cząsteczek wody (i wzrost temp.) aby to osiągnąć potrzebna jest wprost gigantyczna w porównaniu z antenami telekom. moc.

    Szkodliwe jest promieniowanie rentgenowskie i gamma, o częstotliwości 10 rzędów wielkości wyższej, bo tylko ono potrafi rozbijać wiązania chemiczne i zmieniać strukturę atomów.

    I powtórzę wątpliwość (1) czy znowelizowana norma pozwalająca na 100 krotne zwiększenia natężenia pola w porównaniu z dotychczasową została odpowiednio przygotowana. Czy są polskie badania w tym zakresie, stwierdzające jednoznacznie, że dopuszczone natężenie 10W/m2 jest bezpieczne?

  23. Boydar said

    „… pole wytworzone przez mikrofalę sąsiada przez ścianę jest większe niż w bezpośredniej bliskości anteny (np. 5G) …”

    I kto to Panu Rychowi powiedział ?

    Takie pierdolety służą wyłącznie robieniu wody z miózgu – „wszyscy mają mikrofalówki po 1 kW i nic się złego nie dzieje, a wy protestujecie przeciwko 10 watowym BTS’om”

  24. Boydar said

    Ja nic o rozbijaniu atomów nie pisałem, to wyłącznie Pańska koncepcja. Taki cyjanek potasu w ilość 0,2 grama nie rozbije Panu Rychowi w organizmie nawet ćwiartki atomu. Smacznego życzę.

  25. rycho08 said

    O czym Ty Gościu pitolisz… ogarnij się!

  26. Jack Ravenno said

    Z 5G należy walczyć z całych sił. Jednakże prawdziwy cel takiego „parcia rządów” na uruchomienie tego gówna nie jest jeszcze zbyt jasny. A Starlink MUSKA? Czyż nie zostanie podłączony do sieci bestii?

    Bardzo proszę pamiętać to o czym pisałem wcześniej w związku z „siecią bestii”

  27. Boydar said

    I tu podzielam Pańską tezę – miliardy much nie mogą się mylić.

    Bzzzzzzzzzz ?

  28. rycho08 said

    No to do michy – czas ucieka, smacznego.

  29. pos_ergo said

    Mikrofalówka u sąsiada nie pracuje 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.
    Po drugie – KAŻDY uczestnik telefonii 5G będzie indywidualnie łączył się i będą miejsca o względnie niskim promieniowaniu, ale będą takie, w których przecinać się będą wiązki fal. Wyobraźmy sobie taki tramwaj czy autobus, w którym każdy młodzian będzie surfował.
    Ale tu nie chodzi tylko o oddziaływanie na zdrowie fizyczne.

    Nadarzy się okazja do 100% inwigilacji całych populacji i wydawania różnych, czasem absurdalnych poleceń (mieliśmy próbkę – nie wychodzić z domu) i ich egzekwowania przy pomocy systemów elektronicznych (za pomocą algorytmów).

    System może wskazać kogoś do likwidacji, albo łaskawie tylko skazać na bezdomność.

    Nikt z rządzących, kto będzie miał takie narzędzie nie oprze się pokusie wykorzystania sieci 5G do zniewolenia.
    Nastąpi to wcześniej czy później. Ale to nie ma znaczenia, kiedy. Ważne, że nastąpi.

  30. rycho08 said

    Ad. Zbigniew Z.

    P. Wojtkowiak w linkowanym artykule przypomina geniusza J. Nasha. Sprawia wrażenie, że wie dużo tylko nie wie po co.

    Nie przedstawiła ŻADNEGO dowodu, ze mieszkańcy terenów silnie napromieniowanych chorują częściej niż inni.

  31. Godzimir said

    Mikrofalówki są blaszane, nawet okienko mają ekranowane. Nikt nie siedzi w kuchence. Co tu porównywać? Co do możliwości wykorzystania wyłączonego telefonu komórkowego, też nic dziwnego. Czy przypadkiem nie dlatego w każdym współczesnym smartfonie bateria jest niewyjmowalna? Kiedyś Orange stręczyło mi jakąś usługę informując że w celu jej aktywacji mogą mi zdalnie włączyć wyłączonego smartfona. A co dopiero namierzać lub używać jako przekaźnika… Wszystko bardziej niż pewne.

    Co robić? Na noc telefony wrzucam do garnka Emalia-Olkusz z pokrywką. Polecam, lepsze spanie. Doskonały ekran – proponuję się dodzwonić.

    Co do 5G – nowa norma to 10 W/m2. Na jeden pokój średnio wyjdzie z 200W i to mieści się w normie, więc mamy wierzyć że nikomu nie może zaszkodzić. Taką energią po skupieniu w wiązce lasera to można tytan z proszku spawać, np. kilkunasto kilogramowe wydruki 3D. Każą żarówki wymieniać na ledy, mocą 20W oświetlać pomieszczenia bo ekologia, prąd idzie w górę, a na 5G takie moce że całe miasto można ugotować. Tu może w powietrzu taka energia wisiec i nie ma problemu. Za ten prąd państwa chętnie zapłacą naszymi pieniędzmi. Ekolodzy jakoś nie protestują. Ekonomiści też nie.

    Co robić? Może by tak chałupy ekranować? Może jakaś drobna siatka albo folia aluminiowa pod styropian? Poważnie pytam skoro zaglądają tu fizycy. Jak w mikrofalówce to działa to z mniejszymi mocami tym bardziej. Na okna metalowa siatka – pewnie nie będzie innego sposobu. Przemysł raczej nie dostarczy odpowiednich rozwiązań bo takie potrzeby zostaną wyśmiane.

    Dziwne, bo chyba nikt o tym nie myśli w ten sposób. W typowym blokowym mieszkaniu już teraz jest tak gęsto od sieci wi-fi że od tego internecik się rwie jak hydra zjadająca swój ogon. Jak tam wytrzymujecie? Mnie łeb boli od jednego rutera – już nie używam. Mieszkanie pewnie trudniej byłoby ekranować bo od wewnątrz, zwłaszcza przez te piękne gładzie gipsowe na ścianach. Może to jedyny sposób żeby uchronić się przed permamentną ekspozycją. Teraz taki nacisk jest na zdrowie, bio, szmo i eko, a tu słonia w składzie porcelany jakoś nie widzą.

  32. NICK said

    pos_ergo. (29).
    Trzeźwy głos.

  33. Boydar said

    Paaaanie NICK’u, ludzie tylko po pijaku prawdę mówią 😦

  34. NICK said

    A szkoda… .
    Ale.
    Czy to ludzie są [jak niby Ty jak niby Ja].

    To są dopiero kandy-da-ci. 🙂 .

Sorry, the comment form is closed at this time.