Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    NICK o Wolne tematy (64 – …
    NICK o Facet o ksywce „Margot”
    Lily. o Wolne tematy (64 – …
    NyndrO o Wolne tematy (64 – …
    NICK o Facet o ksywce „Margot”
    NICK o Rozbieramy z uwagą Naczelnika…
    NICK o Wolne tematy (64 – …
    revers o Facet o ksywce „Margot”
    revers o Wolne tematy (64 – …
    NICK o Wolne tematy (64 – …
    NyndrO o Wolne tematy (64 – …
    Anucha o Wolne tematy (64 – …
    Lily o Wolne tematy (64 – …
    Yagiel o Wolne tematy (64 – …
    NyndrO o Wolne tematy (64 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 524 obserwujących.

Duda o roszczeniach: „Nie ma spadkobierców – państwo przejmuje własność”

Posted by Marucha w dniu 2020-07-10 (Piątek)

Prezydent Andrzej Duda skomentował sprawę żydowskich roszczeń majątkowych, kierowanych pod adresem Polski.

Podkreślił, że „u nas nie obowiązuje obce prawodawstwo”, a on sam nigdy nie zgodzi się na realizację roszczeń będących konsekwencją wybuchu II wojny światowej.

Podczas spotkania wyborczego w Wieliczce, prezydent Andrzej Duda zachęcał do wzięcia udziału w niedzielnych wyborach i podkreślał, że w II turze ścierają się dwie różne wizje Polski.

Na spotkaniu z mieszkańcami skomentował także sprawę żydowskich roszczeń majątkowych. O tym niebezpiecznym zjawisku od wielu miesięcy mówią politycy związani z Konfederacją. Wygląda więc na to, że stanowisko prezydenta w tej sprawie to ukłon w stronę wyborców Krzysztofa Bosaka.

Prezydent w swoim przemówieniu podkreślał, że „wszyscy są równi wobec prawa” i on jako głowa państwa nie wyrazi zgody na przyjmowanie rozwiązań, które nie obowiązują w innych krajach. Dodał, że w każdym kraju i systemie prawnym, kwestie spadków i dziedziczenia są rozstrzygane w bardzo łatwy sposób. „Nie ma spadkobierców, państwo przejmuje własność. To jest prosta zasada i nie ma żadnego powodu, by w Polsce ją zmieniać. Szczególnie wobec jednej grupy” – tłumaczył prezydent Andrzej Duda.

Ubiegający się o reelekcję kandydat popierany przez Prawo i Sprawiedliwość dodał, że w kontekście roszczeń majątkowych należy pamiętać o tym, że Polska była ofiarą podczas II wojny światowej. Prezydent podkreślił, że to Niemcy były państwem, które doprowadziło do wybuchu tego kilkuletniego, światowego konfliktu.

„Są obawy, że będziemy realizowali jakieś roszczenia wynikłe z obcych ustaw, ale u nas nie obowiązuje obce prawodawstwo. (…) Nie zgodzę się na wprowadzenie do polskiego prawa konstrukcji, które premiują jedne grupy w stosunku do innych grup etnicznych i w nieusprawiedliwiony sposób przyznają jakieś dodatkowe uprawnienia czy korzyści. To jest niezgodne z polską konstytucją. Nigdy się na to nie zgodzę” – dodał Andrzej Duda.

https://medianarodowe.com/

Z innego klucza będą śpiewać, gdy p. Mossbacher wezwie ich do swego gabinetu i opierdoli.
Admin

 

Komentarzy 56 do “Duda o roszczeniach: „Nie ma spadkobierców – państwo przejmuje własność””

  1. NyndrO said

    A może jutro zejdzie na zawał? A słowa poszły w świat i zostałoby zapamiętane, że Ardian tak powiedział. Za to szacun.

    ————————-
    Jego słowa są tyle warte, co moje gówno, jakie dyskretnie zostawiłem przy niebieskim szlaku z Łopusznej na Turbacz w roku 2011.
    Admin

  2. Marcin said

    Anżej na zawał?
    Tyle czosnku wpi.erda.la, że zawał mu nie grozi.

  3. A to „państwo” to, k..wa, kto? To państwo zarządzane przez unych niejedne majątki już przejęło i śladu po nich ni ma. Mam zacząć wyliczać? Tak chociażby od 1944 roku? Zachwyty kandyndującym prezydętem na urząd prezydęta kraju pod ychnią okupacją? A dlaczegóż to nie puścił ów kandyndat słów o tem, co to „państwo” z tymi przejętymi majątkami robiło do sich por, robi i ma zamiar robić?

    Oj, bendom une wszystkie niedługo kandyndać.

    „Żyd kłamie, nawet gdy się modli” a co dopiero szydziak pszyszyty do żydówki.

    „Słowa poszły w świat…”
    O, ludzie! I co? Ten „świat” się o te słowa upomni? Czy cóś?

    To, że wew telewizorach i wew radiach zawszone zdrajcy, opłacane z ychniego geldu pierdolom take farmazony, co to normalny człowiek splunąć na to nawet nie chce, to nie znaczy, że i tu takie ohydztwo przejdzie niezauważone.

  4. NyndrO said

    Ja wpi.erda.lam więcej (uwielbiam) i myślę, że mi grozi.

  5. NyndrO said

    Nie jest winą Ardiana, że cały głupi świat klęka przed śmierdzielami, którzy pewnie dopną swego (a może już dopięli „na lewo”). Natomiast jego słowa na temat zarówno myta dla śmierdzieli, jak i szczepionek, jako prezydenta całkiem dużego kraju są ważne. Ja je doceniam. Na temat Pańskiego gó*na, trzebaby się zastanowić.

  6. Wanderer said

    Teraz przed druga tura sobie przypomnial co mial powiedziec kilka lat temu?

  7. Re: Artykul…
    Znowu sie ta „juda” zydowska „lasi?
    A kurwa kija na tego skurwysyna…paszol won…
    ====================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  8. NyndrO said

    Jeśli myślicie, że ja nie wiem, że w ogólnym rozrachunku Ardian właściwie gów*o może, to jesteście przy*ebani. Po prostu się nie rozumiemy, ale zwisa mnie to koło dziurki od fifoka.

  9. Wanderer said

    Jego slowa sa tyle warte co zapewnienie szumowskiego ze maseczki niczego nie daja i nie trzeba ich nosic. Na pstrykniecie przez kogos wyzej palcami nastapil obrot o 180 stopni.

    To tak jak gdzies czytalem jak jeden zyd przed wojna na Boze Narodzenie wystawil w sklepie choinke i zapalil swieczki. Na co ty palisz tyle swieczek i marnujesz tyle pieniedzy- pyta drugi. Nic to – odpowiada tamten. To mnie nic nie kosztuje. Ale nie masz pojecia ile teraz wdziecznych gojow przychodzi do mojego sklepu, jaki ja teraz byznes robie!

  10. NyndrO said

    W naszej części Planety, wśród ludzi na tak wysokich stanowiskach na taką wypowiedź o szczepionkach stać Putina, Łukaszenkę i Ardiana. Całkiem nieźle. I po prostu ma u mnie plusa.

  11. Wanderer said

    Oczywiscie, kazdy moze odbierac jego slowa na swoj sposob i na swoj sposob je interpretowac.
    Tylko tyle nam pozostalo.

  12. lucekk said

    Panie NyndrO,a Pan ma u mnie plusa.Odnosze wrazenie ze co poniektorym jakby bardzo zalezalo aby w Naszym kraju juz nic sie nie udalo,bo to skretyniale polactwo przeciez jest.

  13. Regulator said

    Dlaczego nie powiedział tego Prezydentowi Trumpowi i żydowskim naganiaczom??? Dlaczego nie napisał tego czarno na białym??? Dlaczego nie popierał i nie doprowadził do tego aby w Polsce przeszła ustawa antyroszczeniowa???


    Admin

  14. Lily said

    „Mowcie ludziom,TO co chca uslyszec,
    a potem POZBAWIAJCIE Ich TEGO”.M.M.

  15. Yagiel said

    ad Lucekk@12
    w tym kraju wiele się udaje: pogoda jest ładna, ptaki czy wilki wychowują młode jak co roku, czereśnie, wiśnie, pigwowce kwitną i owoce rosną, bo pszczoły i inne bunki zapylily – i wycieczki rowerowe się udają nad Wisłą, kt. płynie, a na działkach i rzodkiewki, i groszek cukrowy udają się, i astry pod oknami! Ale w tym państwie, w tym tektura-teatrzyku dla polskich gojów sznurkowanych z góry z takim Adrianem czy kłamiesz-Szumowskim w rolach głównych (a gdzie zniknął Kaczyński? gdzie Sasin-Poczta LWP?) – udaje się tylko to, co ma się unym udać.Nie nam.
    Państwo Polskie uważam za skazane na rozgrabienie i rozbiór jakieś 40-70 lat temu.

    Myślę teraz tak: PADł powiedział coś, nie rozumiejąc CO – jak kiedyś podpisał ułaskawienia – bo kazali mu. Ale że jest prezydentem, to nawet jeśli powiedział bezmyślnie – powiedział. Kazali bowiem sięgnąć w kierunku elektoratu Bosaka-Brauna – to jest rozsądne z p.widzenia szans fifty-fifty… W dodatku Bosaki odtrąbili przed Sejmem swe moralne/polityczne zwyciężstwo!
    To teraz trzeba by zlikwidować całą Konfederację – co jest do zrobienia (samolot-Smoleńsk), tyle że jej zwolennicy to nie wyznawcy Kaczyńskiego-Rydzyka… Np. ja, pan, Pan NyndrO.
    Wiem, my jesteśmy strasznie nieważni, ale jesteśmy. Duda jest strasznie głupi – ale jest prezydentem (w przerażeniu Trzaskowskim, nie wiedzieć czemu). Prezydent to tylko człowiek – łatwo go zniknąć politycznie, zabić fizycznie tak, żeby „umarł bez udziału osób trzecich czy drugich”, ALE SŁOWA NIEZGODY/POLSKOŚCI PADŁY i usłyszane są (psim uchem)!
    Jeśli go nie zabiją jedni, to go zabiją drudzy.
    Co oczywiście słów nie wymaże – wymazać je można, myślę, już tylko rozbiorem. I żeby nie wojennym! Przeciw tym słowom czy dla nich może być już tylko stan wojenny albo okupacja… Bo One pogodziły Polaków. Rozumiecie to tu? (polactfo sobie….)
    I nie dlatego, że Duda/PADł tak chce – Polska jest
    poligonem przed USA
    a w USA Trump/Pentagon i Mosbacher/Biden to nie ci sami… To nie POPiS. Uni, nad-Żydzi, też nie są POPiS.NIgdy nie byli
    bo gdyby byli, to by Duda tego i tego nie powiedział…
    (ciekawa ta jego żona , witająca się w p i e r w z żoną Trump’a)
    Więc myślę tak: ktoś wyciągnął Dudą zawleczkę… nie-tekturową.
    Jesteśmy, Polska, afiszem, na kt. podaje się zapowiedź Sztuki Amerykańskiej albo i Globalnej. Zabawne.
    Żoliborza/Bielan to nie zmieni, ale w internecie nudno nie będzie, gdy spadną polityczne liście…
    (i jak nam będzie po tym sPADłku liści ?)

  16. Piotr Podgórni said

    Spadkobierca bezspadkowy to inaczej złodziej. Ustawa 447 podpisana przez żydowskiego mesjasza Trumpa mówi żeby więcej kraść. Tu nie chodzi o tzw. żydów ale tych co się z narodem złączyli.

  17. Jabo said

    Panie Lucekk, Pan z pewnością do skretyniałego polactwa nie należy i chce, żeby w „Waszym” kraju coś się udało. Problem w tym, co ma się udać. Czyżby powstanie Polin?

  18. Boydar said

    „… nie zgodzę się na wprowadzenie do polskiego prawa konstrukcji, które premiują jedne grupy w stosunku do innych grup etnicznych …”

    O które grupy etniczne chodzi ? Bo przecież nie o te w Polsce. To nie tutejsze tasiemce się domagają tylko zagramaniczne. Skoro zaś Polska praktycznie należy do żydów, to wszystko co by miało z Niej wywędrować poza granicę, uszczupli majątek tutejszych. Tak więc „jedne grupy w stosunku do innych” jest świadectwem, że odróżnia, i że linia demarkacyjna staje się coraz wyraźniejsza.

    Wujek Stalin chrupie zwycięsko, Jego dzieło zaczyna rodzić owoce 🙂

  19. Moher49 said

    Leżą w sejmie ustawy anty Just 447 opracowane przez Roty Niepodległości.
    Pisowski sejm je zamroził. Nie wierzę Dudom, PIS – om, Trzaskom. Przyjdzie czas – może ten ogłupiony polski naród przejrzy na oczy.

  20. Olo said

    Co poniektórym zwolennikom żydobanderowskiego Polin należy przypomnieć wierszyk teścia Judy.

    A jacy to źli ludzie mieszczanie kielczanie,
    żeby pana swego, Seweryna Kahane,
    zabiliście, chłopi, kamieniami, sztachetami!
    Boże że go pożałuj i wszech synów Dawidowych
    iże tako marnie zeszli od nierównia swojego!
    Chciałci i jego bracia miła królowi służyć
    swą chorągiew mieć, ale żołnierze dali go zabić.
    Żołnierze, milicjanci, kieleccy rodzice
    świętości nie mieli, bezbronne dzieci zatłukli!
    Zabiwszy, ulicami powlekli, bić Żydów krzyczeli,
    Polacy, kielczanie jako psy kłamacze.
    Okrutność śmierci poznali, szkarady posłuchali,
    krwią splamili przyjacioły, na bruk ich wyrzucili.
    Bóg Polaków zamknięty w obozie, w baraku
    drży, gdy dzielni chłopcy z orzełkami na czapkach
    dobijają dziewczynki żydowskie, rurkami, na odlew.

    Julian Kornhauser – „Kamyk i cień”

  21. Boydar said

    To nie Polacy zamknęli Boga w baraku. A gdyby tak zajrzeć w spodnie to pewnie i te orzełki z czapek by pospadały, ze zdziwienia.

  22. Marek said

    Parole, parole…
    Projekt ustawy anty447 konfederatów leży gdzieś w knesejmie, a duduś obiecuje, zamiast działać.

    Przypomnę tylko, że zapisano w projekscie sankcje karne dla zdrajców, którzy ośmielą się cokolwiek kiwnąć w stronę roszczeń żydowskich.

  23. Adrem said

    Oj oj oj !
    Słodkim słowem goja mamić trzeba.

  24. Marucha said

    Re 3:
    No to co powinno się zrobić z mieniem, które nie ma spadkobierców?
    Skoro nie państwu – to może jednak oddać rzydom? Albo pederastom?

  25. Marucha said

    Bohaterskie słowa Dupy o roszczeniach żydowskich to EWIDENTNA, PRYMITYWNA zagrywka pod publiczkę tuż przed drugą turą wyborów.
    Pani Mosbacher chwilowo milczy, ale po ewentualnej reelekcji Dupy wezwie go do siebie, opieprzy i zostawi Dupie wyjaśnianie, dlaczego jednak opłacenie haraczu zydowskim gangsterom jest dobre dla Polski i poza tym oznacza kolejne zwycięstwo nad Putinem.

  26. Ola said

    Trump i Mosbacherowa juz wystosowali jakies roszczenia w ramach u.447 na pismie?? Jeszcze nie??? A to glupki, przeciez potrzebuja piniedzy jak ryba wody. Zreszta Trump przegra w listopadzie wybory. To na co on czeka? Co za glupol! Acha, to Duda ma pierwszy mu napisac czy zadzwonic i sie sprzeciwic?! Bo czuje sie zobowiazany i winny? To bylby dopiero zloty kasek dla Trumpa . No i smiertelny cios dla polskiej dyplomacji.

  27. NICK said

    Dlaczego podniecacie się sprawami wiadomymi?

  28. Olo said

    Zapewne „bohaterskie słowa Dudy” to pijarowska zagrywaka samych żydów i anglosaskich okupantów, mająca na celu utrzymanie tej ulepionej z budyniu kukły u władzy, a także stojącego za nim skrajnie antypolskiego żydobanderowskiego reżimu dobrej zmiany, który jest gwarancją dalszej okupacji, judaizacji i banderyzacji resztówek Polski. On sam nic by nie powiedział bez ich zgody. Ale zidiociałe polactwo i tak wszystko kupi, obliże się i zamerda ogonkiem prosząc o jeszcze.

  29. Marucha said

    Re 27:
    Wygląda na to, że nie dla każdego są wiadome.

  30. Bezpartyjna said

    „Nowa kampania, nowe obietnice
    W obecnej kampanii Andrzej Duda nie tłumaczy się przed wyborcami z niespełnionych obietnic, jakby już sam o nich zapomniał. Obiecuje inne prezenty, które parlament błyskawicznie uchwala: bon turystyczny, zasiłek solidarnościowy z bardzo krótkim, zaledwie trzymiesięcznym terminem ważności. Osobom, które stracą pracę po 31 sierpnia, już nie będzie się należał.

    To nie znaczy jednak, że jego partia traktuje go poważniej. Dla PiS, mówiąc językiem tej partii, obiecanki Dudy „to nie koszt, to inwestycja” w wybór takiego prezydenta, który podpisze wszystko, co będzie dobre dla partii. I chętnie odegra rolę nośnika reklamowego jej programu.”

    Komentarz Dudy o roszczeniach szydowskich to typowe „kiełbasiątko” przedwyborcza i tylko tyle.

    Gdyby odpowiednio szybko zareagował na amerykańską ustawę 447 to by u mnie przypunktował a tak – jedynie patrzę na jego podrygiwania z politowaniem i nic więcej.
    Podobnie sprawa miała się z ustawą o IPN – wielki niewypał rządu i prezydenta.
    Proszę się nie łudzić – Juda wszystko zrobi w szybkich abcugach co mu tylko amerykańskie szydy każą.

    Doskonale zdaje sobie sprawę, że nikt go nie rozliczy z poprzednich obietnic przedwyborczych z 2015 r., wiec może nadal spać spokojnie a w dzień udawać Maliniaka.

  31. Yagiel said

    Oj-oj! ciekawie:
    odróżniamy Żydów-Polaków od Ż-globalaków, tj. nad-Ż? niech oni sami się przypatrują sobie – nie ze zdziwieniem, to z niepokojem: o którym tu już pisałem: Abel i Kain.
    Którzy aktorzy – na potrzeby gawiedzi cyrkowej, co to „Łoj, mama, klałny sie bijom!” – a kt. serdeczni: bo np. p. Braunowi Grzegorzowi wierzę (jak wierzyłbym baronowi Rotszyld w 1918r.) polszczyzną tak władnemu… ?

    Jeśli założyć, że głosy jutro będą realnie liczone… Wątpię, bo to teatrzyk tekturowy czy już nawet papierowy – jednak Duda powiedział, co powiedział: DO KOGO? (racja Boydara, myślę) Kto chce w Polsce mieszkać jak na wczasach czy funkcyjnie, a kto wkorzenić/ł się… Ilu Polaków to Żydzi ci i ci? (tzn. z przedwojennych i powojenni okupanci) Na moje oko to słabsze – do 5 mln… Gdyby było ich 10 x mniej popatrzcie – i tak byliby języczkiem u wagi w tych wyborach fifty-fifty. PADł okazałby się języczkowym? A to afisz wyborów w USA…
    Żydów i Czeczenów w Polsce, myślę, warto liczyć – sami się liczą i na coś liczą: i słusznie. Bo zasługi (jak niegdyś Tatarów) nie mogą zostać bez nagrody. Terytorialni są Polakami/krajanami – a z tymi globalnymi t. Kain i tak musimy się liczyć, nieprawdaż, bardzo uprzejmie i w każdym słowie… naszej Mowy. Tylko tej.
    To żydowskie wybory: kupują nas jako kamienicę Łęckich („Lalka”), tyle że już nie dla Wokulskiego – już Prus wiedział, że pisze nie-rzeczywistość – a jedni od drugich…? Nu ja bym zważał, komu będę lokatorem? Szlangbaumom czy…? Bym.
    I ewent. wyprowadził się na wieś. Albo tam, gdzie Wokulski… Ach! jaka piękna alegoria ten Wokulski/Lalka.

    Jak Krym Rosji umiera bez wody Ukrainy/Dnipro, tak miasto każde umiera bez wsi. No i bez wody.
    A Duda akurat radzi łapać wodę dla siebie, choćby deszczówkę z chmur… Zapewne całkiem bez związku z tym, że miejskie wody, np. w W-wie, są w żydowskich rękach. Dokładniej rzecz ujmując – w izraelskich. A po co?
    To ponad moja głowę – jak widać –
    dlatego mnie te wybory miejskie nie interesują.
    No może taka opinia: „Duda to prezydent jednego Polaka” – no właśnie: ? albo „Polska powiatowa przychodzi do Pałacu Prezydenta” – ale może odwrotnie? A może: czego potrzeba do życia – miej swoje…? Po wiejsku żyj! Siądź i odpoczni sobie – nie dójdzie cię tu…

  32. Re: 24 Marucha

    „No to co powinno się zrobić z mieniem, które nie ma spadkobierców?
    Skoro nie państwu – to może jednak oddać rzydom? Albo pederastom?”

    A w którym to miejscu napisałem o mieniu, które nie ma spadkobierców? I że nie państwu?

    Napisałem:
    „A to „państwo” to, k..wa, kto? To państwo zarządzane przez unych niejedne majątki już przejęło i śladu po nich ni ma. Mam zacząć wyliczać? Tak chociażby od 1944 roku?”

    Dodam nieco.

    Pominę już tu czasy rozbiorów i przedwojenne. Circa pół Polski zaiwanili Sowieci – zostawię i to. Czy ktoś policzył ilu Polakom zabrano po wojnie majątki ziemskie, fabryki, domy? Nie było, nie ma spadkobierców? Co się stało z olbrzymim majątkiem narodowym w ramach tak zwanych przemian ustrojowych i tzw. „prywatyzacji”? Przecież to ogromne połacie ziemi, huty, stocznie, kopalnie, transport i komunikacja, zasoby kopalin, wody naziemne i podziemne, lasy i wiele tysięcy zakładów przemysłowych. Wy tu rozprawiacie o bełkocie jakiegoś pokraki, który w normalnym kraju i czasie już dawno by dyndał. Mało… taka kreatura ma jeszcze obrońców i wielbicieli!

    Ja już słów nie mam w moim słowniku, żeby odnieść się do jakichś z dupy wziętych żydowskich majątków. Że niby 6 mln zabili ich Polacy przy lekkiej pomocy niemiaszków. Te 6 mln to jak Feniks odrodziło się chyba z popiołów, bo ychnia populacja powojenna w porównaniu do stanu sprzed wojny znacznie wzrosła. Kto nie wierzy niechaj poszuka sobie odpowiednich artykułów w ychnich gazeciorach z tamtego okresu, jak na przykład „New York Times”. A une to mnieli tu w Polsce tyle… że ho, ho! Na poczuntek sobie obmyślili teraz kwotem po zmyślonych „bezspadkowcach”, że jakby spłacać ym tylko 1 mln złotych dziennie to spłata owa zajęłaby Narodowi Polskiemu (pod warunkiem, że taki się uchowa) jakieś 2 tys. i 800 lat! Piszę „na poczuntek”, bo z parchijarchami nigdy nic nie wiadomo prócz jednego – wiadomo, że umniejom liczyć na swojom żydowskom profitem.

    **************************************
    POLSKIE MAJĄTKI trafiały w RĘCE ŻYDÓW za ZDRADĘ POLSKI ?!!!

    *****

    „OTÓŻ JA, OFICER WOJSKA POLSKIEGO, TU, w OBECNOŚCI WSZYSTKICH tu ZEBRANYCH, DAJĘ SŁOWO HONORU, że panią przeproszę, jeśli na następne spotkanie przyniesie chociaż jeden akt notarialny, że taki to a taki Icek otrzymał od swego ojca czy matki, spadek w postaci majątku ziemskiego, czy młyna itd. Bo tak odbywa się przekazywanie majątków kolejnemu pokoleniu na całym świecie, a także i w Polsce. Ale pani go nie przyniesie, bo takich aktów notarialnych żaden Żyd nie posiadał.

    Posiadał inny akt nadania mu tych dóbr – Dekret cara Aleksandra II, który Żydom i każdemu innemu, nadawał taki majątek.

    Wie pani za co? – ZA ZDRADĘ POLSKI.

    Polski, która jako jedyne państwo na świecie przyjmowała Żydów ze wszystkich krajów, które Żydów wyrzucały. A wyrzucały liczne kraje Europy – dekretami królów, wyrzucały wielokrotnie na przestrzeni kilku wieków. I przecież nie za dobrą pracę dla kraju, w którym byli, ale za grabież, oszukaństwa, morderstwa, lichwę i przejmowanie władzy w swoje ręce.

    Polska ich przygarniała i nadawała liczne przywileje, szczególnie w handlu.

    W okresie rozbiorów Polski, ŻYDZI – ich przywódcy, PODSYCALI i PODGRZEWALI ATMOSFERĘ do POWSTAŃ. Ale nie dlatego, żeby Polska zrzuciła jarzmo ucisku caratu. Ale dlatego, że WIDZIELI w DEKRECIE CARA OKAZJĘ, by POSIĄŚĆ MAJĄTKI POLAKÓW.

    A przypomnę tu państwu, że w tym okresie, kształcić swoje dzieci mogli ziemianin, właściciel tartaku czy młyna lub olejarni lub apteki. To była warstwa ludzi, gdzie patriotyzm przekazywano z pokolenia na pokolenie.

    Chłopi posiadający kilka mórg ziemi i klepiący biedę nie myśleli o wykształceniu swych dzieci. I do powstań nie szli synowie biednych chłopów, a właśnie tych ludzi których stać było na naukę swych dzieci.

    ŻYDZI, SKWAPLIWIE i DOKŁADNIE DONOSILI do WŁADZ CARSKICH o TYCH, co POSZLI do POWSTANIA. I na mocy DEKRETU CARÓW PRZEJMOWALI te WSZYSTKIE DOBRA.

    Odpłacili narodowi i Polsce za to, że ich, jak swych synów, przygarniała w dniach, gdy wypędzano ich z wielu krajów. ODPŁACALI ZDRADĄ na RZECZ CIEMIĘŻYCIELA i ZABORCY, i to BEZ ŻADNYCH SKRUPUŁÓW.

    Zresztą nie tylko pod zaborem rosyjskim to robili, u NIEMCÓW ZAŻĄDALI, by WYDZIELIĆ CZĘŚĆ POLSKI DLA NICH. A NA ŚWIECIE żądali ZROBIENIA z POLSKI JUDEO-POLONII.

    Na tę okoliczność zachowały się liczne dokumenty tak na świecie jak i w Polsce.

    Mojemu dziadkowi i jego bratu, którzy poszli do powstania, nie tylko odebrano całe majątki na rzecz Żydów zdrajców, ale zesłano ich na sybir. I na zawsze zostali na Syberii lub może zginęli po drodze na Syberię.

    A pani śmie się tu DOPOMINAĆ ZWROTU tych MAJĄTKÓW?!

    W ten sposób zabieracie całe ulice, np. w Krakowie. Domy, które zostały przez Polskę Ludową, czyli przez Naród, odbudowane lub wyremontowane wy mając swoich prezydentów lub premierów i ministrów odbieracie po cichu, bez rozgłosu.

    MYŚLICIE, że NARÓD POLSKI o tym SIĘ NIE DOWIE?”

    za: Albin Siwak: „Chciałbym dożyć takich dni”
    *****************************************************

  33. Kwal said

    Najbardziej trafna jest odpowiedź Pan Gajowego w punkcie internaucie w punkcie 1.

  34. Marucha said

    Re 32:
    Napisał Pan elaborat, ale nie odpowiedział na proste pytanie:
    Jeśli Pana zdaniem Państwo nie powinno przejmować mienia, które nie ma spadkobierców (a tak jasno wynika z Pana wpisu) – TO KTO POWINIEN je przejąć?
    Żydzi, pederaści czy może Unia Europejska?

    Mnie się nie da zalać wielosłowiem.

  35. Lily said

    „RACJA STANU wymaga,glosowania na Dude”.
    Zrodlo;niejaki M.Jakubiak wTelewizji Republika.
    Czyli,DUDA Polske ZBAW.Zbawia juz od 2015r.

  36. Wszystkie „wypowiedzi” Dudy zostaly uzgodnione wczesniej z delegatura Sanhedrynu na Polin (prawidlowo -Judeopolonia). Takie przekomarzanie sie dla zmylenia baranow.

    ———–
    Nie inaczej.
    Admin

  37. NICK said

    Zatem będę patr-idiotyczny.
    Gospodarzu. (29).
    To nie jest agitacja.
    Kary na mnie nie ma.
    Bo.
    Ja tylko polecam IŚĆ.
    A jakże – WYBIERAĆ.
    A jakże.
    P.S.
    Chodźcie. Muchy. Plujki i gównojady.
    Mam.
    Wyłożone różne rodzaje dżemów; miodów nawet a i kot misię ostatnio zesrał.
    Chodźta cepy.
    Do?
    URN….
    P-Oświęcim holo-kazuistycznie.

  38. Birton said

    Juda zapali Chanukę i podpisze co trza , ten łże-Duda

  39. Re 34:
    Nie jasno wynika z mojego wpisu, bo mój wpis nie jest o tym, o co Pan pytasz. Pan zwyczajnie manipulujesz sensem mojego wpisu. Zadowolę Pana jednak odpowiedzią, która jest oczywista – mieniem bezsprzecznie bezspadkowym powinien zarządzać skarb państwa, ale państwa niepodległego i ci, którzy tym tak zwanym „skarbem państwa” zawiadują muszą być z tego rozliczani, przynajmniej raz w roku. Tak zwana Polska nie tylko, że nie jest państwem niepodległym, to jeszcze „rządzonym” przez szydziaków do pospołu ze zdrajcami i zwykłymi sprzedawczykami. Sens moich poprzednich krótkich wypowiedzi, a nie elaboratów zamyka się w tym, że w obecnym stanie, w jakim znajduje się terytorium zwane Polską nie jest możliwym ani zaufanie to tak zwanych „władz”, ani ich rozliczenie, czy to w kwestii majątku narodowego, czy też przestrzegania jakichkolwiek praw własności. A już dyskusja o tym, co jakiś tam pajac z dupy-gęby wymlaskał sensu żadnego nie ma. Ja się pytam: Co, kurwa, z mieniem odebranym Polakom?! I kierowanie dyskusji (?) na jakieś pojebane złodziejskie roszczenia, zamiast na to, co te france Polakom ukradły, wydaje mi się działaniem wręcz wrogim. Czy to ma polegać na oswajaniu gawiedzi z wyreżyserowaną przez unych tzw. „koniecznością”? Na chłopski rozum wygląda to tak: Przyszli do mnie złodzieje, zabrali już prawie wszystko, co posiadałem, narzucili mi w moim domu zarządcę, wmówili mi, że to ja sam go sobie wybrałem, wmawiają mi, że moje mienie wcale nie jest moje, bo należało kiedyś do ychnich pociotków, którzy tak naprawdę nigdy nie istnieli, i teraz ja i moi potomni musimy za to złodziejowi zapłacić, właściwie płacić wiecznie, i jeszcze teraz taki cyrk, że ychni namiestnik, żeby zachować jakieś pozory (właściwie nie wiadomo dlaczego) zabiegając o głosy jakichś tumanów beblocze w bardzo niejasny sposób, że on to się już postara o to, żebym nie musiał złodziejowi płacić za zmyślone bezspadkowe mienie jego pobratymców. Oczywiście jego słowa mają mniejszą wartość niżeli dziwięcioletnie gówno Maruchy pozostawione gdzieś dyskretnie na turystycznym szlaku. A ja zajęty tymi wszystkimi pierdołami prawie bym zapomniał, że to, kurwa, mój dom, moje mienie, że to złodziej mi jest winien i to dużo, a nie odwrotnie, i że wreszcie co robi tu u mnie w domu ta zgraja pajaców służących złodziejowi?!

  40. Marucha said

    Re 39:
    Jasne, że Pana wpis nie był o tym, o co pytałem, bo Pan nie chciał udzielić jasnej odpowiedzi.
    A i teraz się Pan wymiguje…

    Ponieważ Polska nie jest krajem niepodległym (jak zresztą olbrzymia większość państw na świecie…) – państwo nie powinno przejmować własności bezdziedzicznej. Taki jest jednoznaczny wniosek z Pańskiej gadaniny, w 95% nie na temat.
    Pozostawiam innym gajówkowiczom to do oceny.

  41. Yagiel said

    ad Mazurekjanek@36 – ok, mówi z ich kartki, ale – Trzaskowski nie?
    jasne, robią sobie w Polsce „polski” teatrzyk wyborczy, czyli wiedzą już dawno, kto ma wygrać… prawda?
    to, Mazurze, kto – ? wszystko jedno, który ?
    więc za nasze się bawią i nami: wybieramy sznur, jeden z dwóch, na którym nas… – tak prawdopodobnie jest.
    Czyli olewamy to wszystko – nie wybieramy sznura: racja!
    ile wyniesie frekwencja wyborcza? zależy unym na wysokiej? tak, żeby wyższej niż te 15% Żydów-Polaków
    tzn. żeby to było głosowanie Polaków na… polactfa, jak sądzimy, ale demokracja czynna nie rozróżnia, niemal nie stawia warunków
    właśnie z tego powodu – frekwencji nie-ponad 15% – nie będę głosował do urny: nie jestem polactfo w cyrku za biletem
    nie demokracja decyduje, nie takie głosowanie
    więc kto? jak?
    nie chodzi o jeden z dwóch sznurków: budyń czy szczaw?
    chodzi o to, czy jestem, Polak, w Polsce U SIEBIE ?

    Proponuję: Mazurze, jeśli mieszkasz w Polsce,
    podaj mi kryteria bycia P o l a k a w P o l s c e u s i e b i e n a s w o i m
    żeby i wilk-okupant był syty i Polacy-owca cała
    co? od nas zależy:
    ode mnie, Mazowsza, i od ciebie, Mazura – nie od Żydów takich czy innych (t. A czy t. K) skąd inąd…
    czy to coś zależy od nazwy Państwa?
    od nazwy-Słowa Mowy ?
    (już nie będę wracał do tego, że uważam się za przed-po-Laka/Lacha/Lecha, tj. za Lechitę sprzed 4-6 tys lat tu
    dwa słowa, dwa zaimki ‚azy’ i ‚ja’ znaczą kolejno to samo: ‚azya/azja’: ‚az’ lechskie i potem ‚ya’ polskie;
    jeszcze mógłbyś zastanowić się: Maz-ur’owie – co to za stare jaja? może M’az-ur? czyli bardzo stare/ur/ ja ‚M’…
    tak stare jak urrraaa!’ albo ‚ural’, tj. ‚ur’+’al’ – najstarsza/pierwotna biel szczytów/Alpy czy Al’piny
    jak Al Lachy czy Al Ljachy…
    czyli my
    czyli M)
    ok?
    kto tu może być u siebie ?
    nie na Szuuu, nie na Szeee – nie na wiatr pytam w dniu opisanym po polsku: 11 lipca 2020 roku…
    wiesz, co znaczy słowo ‚jedenaście’? jeden-na-ście/sto ? jeden stoi na ście
    1
    100
    =
    ile?
    (bo może to ‚jeden stoi/wysoki/’? gdy zera – to zera: nic ni ń…)

  42. 34. Kiedys nadania z Krolewszczyzny w przypadku braku spadkobiercow lennika w pierwszej lini, wracaly do monarchy – suzerena.. Panstwo to dzis cos co malo ma wspolnego z prawem. …Mienie bezspadkowe moze byc wylacznie przejete przez ..Suzerena..tj Narod Polski. Rzad to nie Panstwo – parodia z „…l’État c’est moi” co uzurpuje sobie jewrejska postmagdalenka ( w obecnym krztalcie PO-PiS ) z czego zbaranialy „suzeren” nie zdaje sobie sprawy.

    ————
    Mienie bezspadkowe powinno być własnością narodu… najlepiej tej właściwej części narodu…

    (Czy tu ktoś mówił, że ma się stać własnością rządu??? Albo że rząd to państwo???)
    Admin

  43. NC said

    „… u nas nie obowiązuje obce prawodawstwo.”

    Kłamie w żywe oczy, bo w Polsce obowiązuje prawodawstwo narzucone przez UE.

  44. Olo said

    Zidiociałe i skretyniałe polactwo dopiero jak na własnej skórze poczuje to samo co Irakijczycy, Syryjczycy i inne wymordowane przez anglosyjonistów narody, to wtedy zrozumie parę spraw, ale będzie już za późno. A Juda będzie miał tyle samo do powiedzenia w Polin, co Saddam Husejn miał w Iraku…

    https://wiadomosci.wp.pl/usa-donald-trump-zdecydowal-czesc-zolnierzy-z-niemiec-trafi-do-polski-6530963453307009a

  45. Birton said

    jutro nie będę głosował ani na Judę, ani na Czosnka , obaj siebie warci

  46. Lily said

    Re 44;Olo
    RZADY Kaczynskiego w pookraglostolowej,
    zwanej III.R.P.

  47. JARNO said

    #ADMIN>
    „Z innego klucza będą śpiewać, gdy p. Mossbacher wezwie ich do swego gabinetu i opierdoli.”
    dwa wyjaśnienia:
    1. Mossbacher wie, że dudex pierdoli i se da spokój wzywania kogokolwiek
    .
    2. ‚przekazior’ =medianarodowe.- jaki SzPan komentuje to tzw. ‚suweren’ wg rozumienia prezia tysiąclecia jarkacza (z wywiadu dla TV TRWAM>.https://tv-trwam.pl/local-vods/vod.46083) realizującego testament prezia tysiąclecia lecha pod dyktando Deep Jewish State. Te media to niejaki Bąkiewicz – wersja ‚ludowa’ Sakowicza- razem z dudexem ‚oddawal’ hołd Dmowskiemu – dudex stosownie ‚z przyklękiem’
    Tak jak medianarodowe. czy Bąkiewicz mamy obecne – jako postowicze- takie same mendy i wystarczy czytać te ich posty.
    .
    Najbardziej łagodny komentarz to trawestacja powiedzenia Alexandra Bardiniego>
    te gostki – jak dudex-zjednoczone prawiczki – intelektualnie nie wiążą końca z końcem i tylko możemy się pochylić nad tą ich niesprawnością intelektualną.
    albo pozostaje wersja wg Słowomira „zegarek’ Nowaka>>
    CEPY
    i gwoli przypomnienia tym cepom na jakim świecie żyją:
    NASZ DZIENNIK_5-6.02.2011_DZIĘKUJĄC BOGU ZA REAGANA_wizyta MACIAREWICZ-NAIMSKI-TYSZKIEWICZ u REAGAN’a >mówił o MILIONACH USD przekazana za pośrednictwem MOSSADU dla ‚opozycji demokratycznej’
    .https://piotrbein.files.wordpress.com/2016/08/nasz-dziennik.jpg
    .
    PS. Panu to dobrze bo se Pan, żyjesz w Szwecji ale ja muszę z takimi cepami ‚żyć’ w oczyszczalni ścieków=Polin i opcje jaki mam:
    >dostać w mordę od cepów
    albo
    >dostać w mordę od miłośników LGBT-transgender-czyli ‚demokratycznej opozycji’>trzaskower
    i nie pozostaje mi nic innego jak kierować się radą Maruchy>SPI……….M (do lasu)

  48. Martusia said

    Ciekawe dlaczego na ten temat pan prezydent nie pisnal słówkiem przez cały okres swojej niechlubnej kadencji?

  49. Piotr B. said

    Jemu prezio kazal tak POczynac i zostawic ta obiecanke cacanke w stylu prezia,na sam koniec cyrku p.t.WYBORY.A ze prezoi zawsze potyka sie o wlasne stopy,bo nosi chyba za duze buty,to i tym razem sie cos stanie….Ale „lud” to kupil i cos tam „przysporzyl,”tylko co dalej?Kasa pusta,lachmany juz odtrabiaja sukces jak PO SEP.11.Z kazdym znich rozmawiajac o polityce…pieja o majstersztyku jaki im sie udal…Czy to przypadek czy ktos ich ustawil na pianie??

  50. Ale dlaczego? said

    Ścierają się wizje Polski, niemiecka z żydowską…

  51. Piotr B. said

    To jest ta sama WIZJA POPISOWA ktora zaczela sie w 80 tych latach odsunieciem Jaroszewicza i Gierka od wladania Polska.

  52. Boydar said

    Przecież „niemiecka” to też żydowska, tylko bardziej poukładana – „Ordnung muß sein„, co się na polski wykłada – „judaizm tak, wypaczenia nie”.

    Na szczęście jest jeszcze trzecia 🙂

  53. Birton said

    moja przyjaciółka z Białorusi powiedziała: „Wasz Duda i ukrainny Zełenski wyglądają jak dwa głuptasy ( глупышки)”

  54. NC said

    #43,cd. , Napisałem
    [„… u nas nie obowiązuje obce prawodawstwo.”

    Kłamie w żywe oczy, bo w Polsce obowiązuje prawodawstwo narzucone przez UE.]

    Teraz sądzę, że to była wypowiedź dialektyczna. Jak prawa unijne czy usraelskie przychodzą do zarządców Polin,to zostają pośpiesznie uchwalone o 3-ej na ranem przez Sejm i stają się prawem polskim, więc formalnie Duda nie skłamał.

  55. NICK said

    Wystarczy obejrzeć film, we którym ‚grobelny’ nakazuje srać diamentami.
    Na WC we pociągu.
    Wprost do Berlina.
    Aaa tam to dopiero pejsy.

  56. Yah said

    Kluczem do wyjaśnienia postępowania i „myślenia” tzw. narodu jest telewizja. Telewizja włączona od rana do wieczora i sącząca informacje przenikające do mózgów odbiorców.
    Ludzie będą myśleć i postępować tak jak …. przekazała telewizja. Żadne akcje uświadamiające nic nie dadzą , dopóty, dopóki jest włączony telewizor.

    Jeśli słyszę na targu dwóch prostych handlarzy jak rozmawiają o wydarzenia w USA, że „tak szybko tego rasizmu w USA nie da się wyplenić, bo trwało to tyle lat”, to skąd o tym wiedza jak nie z TW.
    I tak będzie ze wszystkim z CoVid, z namordnikami, z kościołem , z mieniem bez spadkowym. Zgodzą sie na wszystko . Wystarczy odpowiedni długo nadawać określony przekaz, tak, aż stanie się ich punktem widzenia na dana sprawę.

    Próby kierowania poza mainstream ( o czym wczoraj pisałem) kończą się niepokojem odbiorcy, dyskomfortem i powrotem do mainstreamu, który jest dla nich komfortowym i przewidywalnym ( w swej nienormalności ) przekazem.

    Dla przeciętnego odbiory media pozasystemowe są nie do zniesienie , bo informują, że jest źle. Mainstream z kolei, informuje, że będzie dobrze jeśli ….. i tu pojawia się litania zmian.
    Zwróćmy uwagę, że metoda ta jest stosowana w w Polsce od circa 1986 roku, kiedy zaczęto przygotowywać grunt pod wprowadzenie wolnego rynku i likwidację PRL.

    Zresztą …. zaczęło się w PRL na polskim i historii od niezgodnej z faktami historycznym nagonki na carska Rosję. Nie dziwiło to, z racji systemu, ale miało drugie, zaplanowane na przyszłość dno, które teraz przynosi zgniłe owoce.

Sorry, the comment form is closed at this time.