Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    PK o Żydowska kloaka przetacza się…
    Bogusz o Koniec twierdzy Europa i pierw…
    Emilian58 o Koniec twierdzy Europa i pierw…
    Krzysztof M o Twój kot się na ciebie obraził…
    prostopopolsku o Putin morduje ryby
    Anucha o Piskorski i Radzikowski o Andr…
    Stiopa o Putin morduje ryby
    revers o Atomowy front na Zaporożu
    ! o Czego najbardziej boją się kot…
    Tadeusz Kaktus o Wolne tematy (58 – …
    ! o Czego najbardziej boją się kot…
    ! o Co nam zrobili ruskie
    Enya o Twój kot się na ciebie obraził…
    adsenior o Wolne tematy (58 – …
    Enya o Putin morduje ryby
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 616 obserwujących.

Rozwój eko-szaleństwa w Polsce. Bez zielonej naklejki nie wjedziesz do miasta.

Posted by Marucha w dniu 2021-10-12 (Wtorek)

Znane w Europie przepisy o wjeździe wyłącznie „ekologicznych” samochodów do centrów miast nadchodzą do Polski. W ramach walki z globalnym ociepleniem i ze zmianami klimatu powstaną specjalne strefy, a za niezastosowanie się do nich będzie groził surowy mandat.

Na szybach aut znajdą się zielone naklejki.

Rada Ministrów przyjęła ostatnio projekt nowelizacji ustawy o elektromobilności. Ta trafi niebawem do Sejmu, a finalnie najprawdopodobniej na biurko prezydenta. W projektowanej zmianie zapisano zasady tworzenia tzw. stref czystego transportu w miastach.

„Chodzi m.in. o możliwość ustanawiania stref we wszystkich gminach (niezależnie od liczby mieszkańców). To także wprowadzenie specjalnych oznaczeń dla pojazdów uprawnionych do poruszania się w obrębie stref oraz uelastycznienie przepisów w tym zakresie i pozostawienie większej możliwości ich kształtowania gminom” – wyjaśniono.

Co to oznacza w praktyce? Że bez specjalnej zielonej naklejki na aucie wjazd do centrów miast będzie zabroniony pod rygorem mandatu karnego.

To sposób walki z globalnym ociepleniem, czyli de facto nakłanianie Polaków do wymiany samochodów na tzw. bezemisyjne. Nakłanianie poprzez tworzenie preferencyjnego prawa. Wywróci to także do góry nogami cały rynek samochodowy.

A prawo to ma stanowić, że do strefy w mieście będą mogły wjechać tylko auta spełniające określone normy emisji spalin.

Normy te mają ustalać samorządy, więc dla każdego miasta mogą być inne. A dla nieprzestrzegających nakazu przewidziano mandat w wysokości do 500 złotych.

Strefy czystego transportu powstaną w tych miastach, których władze dobrowolnie zdecydują się na taki krok. Będą też mogły robić wyjątek od reguły, czyli np. zezwalać na wjazd do centrum osobom niepełnosprawnym, które specjalnego samochodu nie posiadają.

https://nczas.com/

A rowerzyści wjeżdżający do centrów miast będą musieli okazywać aktualne zaświadczenia o poziomie emisji gazów jelitowych.
Admin

Komentarzy 31 do “Rozwój eko-szaleństwa w Polsce. Bez zielonej naklejki nie wjedziesz do miasta.”

  1. Homolka said

    Za oddychanie na swierzym powietrzu Zostaniesz ukarany grzywna.Dla tego maski wloz na twarz i chodz w nich do smierci.A wszyscy drobni rolnicy czyli biedni rolnicy Beda musieli sprzedac swoje gospodarstwa .Na zyski wielkich koncernow zywnosciowych Ktore zdominuja male gospodarstwa Ktore produkuja jeszcze zdrowa zywnosc.Na zywnosc sztuczna i zatruta .Ktora bedzie pod wydzial I bedzie reglamentowana.Aludzie mieszkajacy na obszarach wiejskich Beda musieli sie przeniesc do mega centrow (miast) Gdzie bedzie TOTALNA KONTROLA ””””””””’ludzkiego bydla….Oni tak nas nazywaja.
    I to bedzie ten ;;;;;;;;;;;;;Nowy wspanialy nowy lad Zielony Lad……………Gdzie ty CZLOWIEKU BEDZIESZ niikim………………USUNAC WSZELKA WLADZE GDYZ TO wladza SWIATOWEGO Lucefrjanizmu rodem z zydowskiego lba.
    WIEC POWSTAN NARODZIE POLSKI
    I POKARZMY TYM zwyrodnialcom tym H….om kim my jestesmy. A tak pozatym
    LUDZIE NIE WZBOGACICIE SIE JUZ DZIS.
    IDZIE TOTALNA DYKTATURA ludzi bogatych naprawde bogatych.

  2. JerzyS said

    Już dziś spytaj swojego posła jak zagłosuje.
    Żądaj konkretnej odpowiedzi.

    Najlepiej na piśmie!

    Przecież masz takie prawo,

    bo to Ty go sobie wybrałeś!

  3. deV said

    Cóż. Okrutna dyskryminacja.
    Ale patrząc na to z drugiej strony to jakie pomysły macie na wyeliminowanie spod przydomowych ogródków i spod okien starych diesli z powypruwanymi filtrami spalin, które nie dość że warczą tak, że można oszaleć to śmierdzą okrutnie? Do tego spaliny z nich są rakotwórcze.
    Czy szanowni komentujący wiedzą jakie to jest uczucie słuchać w łóżku od 5 rano tego warkotu starych roz*** ciężarówek? Albo próbować pić kawę przed domem gdy taki cud hitlerowskiej motoryzacji dla ludu przejedzie?

  4. Polecam ostatni tekst

    „GLOBALNI „cyrkowcy” w smiertelnym uscisku szponow Orla…” – forum.michalkiewicz.pl

    https://www.cda.pl/video/81347154b
    ============================
    zapodal: jasiek z toronto

  5. UZA said

    „Że bez specjalnej zielonej naklejki na aucie wjazd do centrów miast będzie zabroniony pod rygorem mandatu karnego.”

    A wstęp do środków masowej komunikacji będzie tylko dla posiadaczy zielonych (i innych) certyfikatów. Krótko mówiąc, za jakiś czas nie będziemy mieli w ogóle wstępu do miast. Najpierw niewyszczepieni lub biedni, później – wszyscy niewolnicy łaskawie pozostawieni przy życiu.

    „Czy szanowni komentujący wiedzą jakie to jest uczucie słuchać w łóżku od 5 rano tego warkotu starych roz*** ciężarówek? ”

    Ja akurat wiem i jakoś mnie to nie zabiło, ale bez obaw: w nowym wspaniałym świecie Szanowny Pan/Szanowna Pani nie będzie słyszeć rano żadnych starych roz*** ciężarówek ani starych roz*** ludzi. Tylko uspokajające buczenie dronów i szum różnych automatów. Uzupełniający personel ludzki, po wyczerpaniu resursu, będzie po prostu wyłączany – szybko i cicho.

  6. bryś said

    DeV stare diesle – czyli takie z 7 lat?

  7. Marucha said

    Re 3:
    Jakie pomysły?
    Są znane od dawna.
    W kraju, w którym mieszkam, istnieją warunki dopuszczenia pojazdu do ruchu na drogach publicznych.

  8. Voodoosch said

    To ja tak tylko napisze, jak to bedzie wygladac, na „wzor” wezme miasto Londyn. jakies kilkanascie lat temu wprowadzono w centrum Londynu tzw. congestion zone czyli platny wjazd. Kazda ulica i uliczka prowadzaca do centrum ma kamere i sprawdza po tablicach czy oplata zostala uiszczona. Zwolnione auta elektryczne i kilka innych. (rzadowych np.). Kilka lat temu dodatkowo wprowadzono dodatkowa oplate dla aut starych (emisja EURO iles tam). Wyszlo na to, ze jesli ktos posiadal auto starsze niz z 2007 za wjazd do centrum musial zaplacic okolo £22. W tym miesiacu Congestion Zone zostalo powiekszone, az do starej obwodnicy czyli north i south circular. To juz wiecej niz 100 mil kwadratowych. Za pare lat, bedzie to rozszerzone do Greater London, czyli wszystko co wewnatrz obwodnicy M25 czyli kilkaset mil kawadratowych. To czeka polskie miasta w przyszlosci.
    PS
    Wyprowadzilem sie z Londynu 2 lata temu.

  9. walthemar said

    Re3
    Moja rada
    Najlepiej przeniesc sie na wioske. Za 4 lata sam to zrobie

    Re 8
    Male sprostowanie.
    ”Congestion Zone zostalo” wlasnie ze NIE
    Emission zone powiekszone w tych granicach i w cenie £12.50 ale od 25 /10/21
    .
    https://tfl.gov.uk/modes/driving/ultra-low-emission-zone/ulez-expansion

  10. Wywrotowiec said

    do VooDoosch
    Trzeba oddac sprawiedliwosc i dodac,ze obostrzenia te obowiazuja wylacznie w godzinach od 7 ej rano do 18ej po poludniu-oznacza to,ze mozna wjechac przed 7 ma rano i dowiezc np towar czy cokolwiek innego lub oczywiscie po 18 ej.
    Innym ulatwieniem jest oplata po skorzystaniu z wjazdu 24h na uiszczenie tejze oplaty.
    Ponadto zakaz wjazdu starym rzechom powyzej 10 lat nie wydaje sie byc szczegolnym rzesladowaniem poniewaz zaden Anglik nie jezdzi takimi starymi autam za wyjatkiem tych kolekcjonerskich.
    Uzupelniajac to nie 1 kamera jest na wlocie i wylocie ulic tylko cale serie po np 4 lub wiecej.Mysz sie nie przeslizgnie.
    Centra miast we wszystkich duzych miastach sa niemilosiernie zztloczone ,wiec to moze miec jakis sens,z drugiej strony to dziwne,ze poza centrum smog moze juz yebac wszystkich bez ograniczen……

  11. wanderer said

    „Wyprowadzilem sie z Londynu 2 lata temu.”

    „Najlepiej przeniesc sie na wioske. Za 4 lata sam to zrobie”

    Panowie, podjeliscie najwlasciwsze decyzje.

    Ja juz tez nie moge sie doczekac kiedy sie stad wyprowadze.

  12. Olo said

    Nie ma, nie było i nigdy nie będzie w historii Polski większego zła niż żydobanderowska dobra zmiana. Ubrana w patriotyczne łaszki, obstawiona żydobanderowskimi rezunami udającymi polskich patriotów, w rzeczywistości wykończy nas wszystkich szybciej i bardziej niż Balcerowicz do potęgi entej. Za sto lat, jeśli na świecie będą jeszcze jacyś Polacy, matki będą straszyły swoje niegrzeczne dzieci Kaczyńskim i Morawieckim.

  13. Marcin said

    Jeszcze brakuje zimy stulecia i spokojnie będzie można zwalić wszystko na Putina.

  14. wanderer said

    Wywrotowiec,

    „The ULEZ operates 24 hours a day, 7 days a week, every day of the year except Christmas Day (25 December).”

    co sie przeklada, ze dziala caly czas, oprocz Bozego Narodzenia

    „Ponadto zakaz wjazdu starym rzechom powyzej 10 lat nie wydaje sie byc szczegolnym rzesladowaniem poniewaz zaden Anglik nie jezdzi takimi starymi autam za wyjatkiem tych kolekcjonerskich.”

    Niw wszystkich stac na nowe auta, Panie Wywrotowiec. A dlaczego ktos ma zmieniac auto ktore ma 10 lat na nowe jesli o niego dba i jest w dobrym stanie?

    „Centra miast we wszystkich duzych miastach sa niemilosiernie zztloczone ,wiec to moze miec jakis sens,z drugiej strony to dziwne,ze poza centrum smog moze juz yebac wszystkich bez ograniczen……”

    Nie sadzi Pan chyba ze chodzi tu o smog? To kolejna danina do przezarcia przez system.

  15. wanderer said

    Wszystko sie zmieni na lepsze jeszcze za naszego zycia, Panie Olo. Zobaczy Pan. Choc ucisk bedzie jeszcze wiekszy niz jest teraz i trzeba sie na to przygotowac.

    Prawda jest, ze tak bandyckiego „rzadu” nie bylo..

  16. bryś said

    Wanderer – starym rzechom powyzej 10 lat – sieje Pan szanowny propagandę. Naprawdę można utrzymać takie starsze auto niewielkim nakładem w stanie zawstydzającym nowe flotowe auta, wymagające naprawdę ogromnych, wręcz nieopłacalnych napraw po czasami i 200 000 km. A ekologia? Koszty wytworzenia nowego samochodu, załóżmy po 7 latach, przetworzenia czy zezłomowania starego wszystki te zielone wyliczenia wysyłają w diabły.

  17. bryś said

    Na co dzień do kręcenia się koło komina używam wv t4 z 1995 roku. 1.9 td – 68 koni. Ile ma lat? 26? Przez ostatnie 5 lat i około 60 tys. tylko leję, wymieniam rzeczy eksploatacyjne i dbam o korozję. Proszę się zorientować ile kosztuje naprawa koła dwumasowego, wymiana wtrysków lub dpf w takim pięcioletnim multiwanie. Delikatnie pisząc – horrorr. Nie wspominając o ogólnej awaryjności.

    I teraz co? Przez taką 15 tysięczną pipidówkę, która nie ma obwodnicy nie przejadę, jak radnych poniesie fantazja?

  18. bryś said

    DLACZEGO MECHANICY NIE CHCĄ NAPRAWIAĆ DIESLI?

  19. Voodoosch said

    Jest jeszcze jedna opcja w UK. Kupić 40 letnie auto, np. jakiegoś Land Rovera lub Land Cruisera w dobrym stanie i jako auto „historyczne” jest się zwolnionym z podatku drogowego, z przeglądu i z ULEZ, czyli właśnie z opłaty emisyjnej czy jak ona się tam nazywa. To auta już z 81 roku.

  20. bryś said

    Voodoosch – w Polsce ta opcja (żółte tablice) wchodzi od 25 lat (ważny jest też koniec produkcji modelu w ogólnośći), jeżeli udokumentujemy orginalność i historyczność – opinia rzeczoznawcy, a z automatu mamy zabytek także po 40 latach. Ale nie wiem czy daje to jakies przywileje oprócz jednorazowego przeglądu i braku obowiązku posiadania OC, w razie gdy auto nie jeździ.

  21. bryś said

    „Centra miast we wszystkich duzych miastach sa niemilosiernie zztloczone” – to wypierniczcie urzędy na peryferia i się odtłoczą.

  22. wanderer said

    Pan Brys (16) raczy zauwazyc ze „starym rzechom powyzej 10 lat” to nie sa moje slowa, tylko cytat Pana Wywrotowca. Prosze uwazniej czytac.

    Ja napisalem przeciez:

    „Nie wszystkich stac na nowe auta, Panie Wywrotowiec. A dlaczego ktos ma zmieniac auto ktore ma 10 lat na nowe jesli o niego dba i jest w dobrym stanie?”

    co jest zbiezne z Panskim spojrzeniem na sprawe.

  23. bryś said

    Przepraszam. Faktycznie pospieszyłem.

  24. wanderer said

    Nie ma za co. Nic sie nie stalo 🙂

  25. UZA said

    „Wszystko sie zmieni na lepsze jeszcze za naszego zycia, Panie Olo. Zobaczy Pan. Choc ucisk bedzie jeszcze wiekszy niz jest teraz i trzeba sie na to przygotowac.”

    Bardzo proszę o wyjaśnienie, bo to nie na mój mały rozumek. Jak to na lepsze, skoro ucisk będzie większy ?

  26. wanderer said

    Pani UZA to dla mnie prywatna i bardzo osobista sprawa, moge Pani przeslac na priv albo Gajowemu na maila bo Mu ufam choc Go nie znam i On moze Pani przekazac. To nie jest sprawa na forum.

    Tak czy inaczej jak napisalem ucisk bedzie jeszcze wiekszy ale wszystko sie zmieni na dobre, nawet bardzo jeszcze za naszego zycia.
    Jesli to podbuduje Pania na duchu to bardzo sie ciesze.

  27. Marucha said

    Re 26:
    Szkoda, że pewnie tego nie doczekam.

  28. wanderer said

    Nie wolno tracic nadziei, Panie Gajowy. To wszystko dlugo nie potrwa. To nie jest odlegly czas.

  29. Boydar said

    Wandererowa teza ma uzasadnienie; zgrany zespół doprowadził do sytuacji (gigantycznym kosztem zresztą) która zbyt długo trwać nie może. Wóz albo przewóz.

  30. revers said

    tak, zwlaszcza jak w koronie royalskiej buduja obozzy smierci …

    https://www.thegatewaypundit.com/2021/09/new-world-order-inside-look-australias-mandatory-quarantine-camps-dystopian-reality-2021-residents-confined-like-animals-zoo-video/

    I co Hitlerek Brytolski prawi? na sto procent sasskorzymanski.

    https://www.conservativewoman.co.uk/we-both-know-this-has-never-been-about-saving-lives-boris/?fbclid=IwAR273CY68svGTtNacm_jTxeNu8TICCA1UwhyoH5WPaJqyoTAXuwU3pjNRiI

    z sentencja We both know this has never been about saving lives, Boris

  31. UZA said

    ad.26) „tak czy inaczej jak napisalem ucisk bedzie jeszcze wiekszy ale wszystko sie zmieni na dobre, nawet bardzo jeszcze za naszego zycia. Jesli to podbuduje Pania na duchu to bardzo sie ciesze.”

    Bardzo proszę, niech Pan chociaż zdradzi, czy w tym nowym ucisku będą nam chcieli coś na siłę wstrzykiwać. Nie pytam przez babską ciekawość – ta wiedza jest mi potrzebna dla spokoju ducha.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: