Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    AlexSailor o Rosyjska agencja regulacyjna z…
    Zerohero o O tych, którzy się na niemieck…
    corintians o O tych, którzy się na niemieck…
    Listwa o Wolne tematy (09 – …
    Yagiel o Wolne tematy (09 – …
    Yagiel o Wolne tematy (09 – …
    minka o Czterech pancernych i Ukr…
    Szczepan Zbigniewski o Trucie kurczaków w USA?
    Boydar o Wolne tematy (09 – …
    Peryskop o Wolne tematy (09 – …
    Mafiozi przestępczeg… o Wojna nie rozpoczyna się od cz…
    Listwa o Wolne tematy (09 – …
    Listwa o Wolne tematy (09 – …
    UZA o Czterech pancernych i Ukr…
    okon o Rosyjska agencja regulacyjna z…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

Coraz bardziej brakuje nauczycieli

Posted by Marucha w dniu 2022-08-31 (Środa)

Jak zwykle w ostatnich latach, w przeddzień rozpoczęcia roku szkolnego pojawiają się mało optymistyczne doniesienia dotyczące stanu kadry nauczycielskiej.

Z każdym rokiem brakować ma coraz większej ilości belfrów, a wielu już zatrudnionych przekroczyło wiek emerytalny.

Tylko w Warszawie brakować ma ponad 3,5 tysiąca nauczycieli, zaś w Małopolsce ponad 3,7 tysiąca.

Kwestię kadr w polskich szkołach prześledził portal radia RMF FM. Z zebranych przez niego informacji wynika, że szkoły w całej Polsce borykają się z niedoborem nauczycieli. W zaczynającym się już jutro roku szkolnym największym problemem może być zwłaszcza znalezienie zastępstw za nieobecnych nauczycieli.

W wielu województwach w ogóle jednak brakuje belfrów. Szczególnie poszukiwani są nauczyciele do szkół zawodowych, natomiast w reszcie placówek brakuje zwłaszcza matematyków, polonistów, anglistów czy fizyków oraz chemików. Dodatkowo w niektórych województwach występuje deficyt pedagogów i psychologów szkolnych.

Władze Warszawy szacują, że obecnie brakuje im ponad 3,5 tys. nauczycieli, podczas gdy przed rokiem wakatów było 2,8 tys. Dodatkowo blisko 5 tys. osób przekroczyło już wiek emerytalny, dlatego ich odejście z zawodu oznaczałoby paraliż w szkołach. Niewiele lepiej jest w Małopolsce, bo w całym województwie brakuje 3,7 tys. nauczycieli.

Duża część kadry deklaruje ponadto chęć zmiany swojego zawodu. Niedawne badania Uniwersytetu Warszawskiego wskazały, że taką decyzję gotowych jest podjąć blisko 50 proc. nauczycieli pracujących w stołecznych szkołach. Jako powód podają głównie niskie zarobki, zmęczenie i wypalenie zawodowe.

Na podstawie: rmf24.pl, eska.pl
http://autonom.pl/

Jak zabraknie nauczycieli, to się dobierze z Ukraińców.
Admin

Komentarze 32 do “Coraz bardziej brakuje nauczycieli”

  1. ludek said

    Nie.. Jest to po prostu branża bardzo podatna na restrukturyzacje i cyfryzacje systemu.. Za tym wraz z protestami stoi m.innymi WEF oraz służby jako jej ramie . Natomiast sam stary system edukacji po prostu ściera się obecnie z nowym podporządkowanym cyfryzacji oraz IT. Gra się na tych różnicach i je wykorzystuje, a część może i wie że zostanie zastąpiona systemem SI bazującym na logice. Analogicznie do robota w żabce czy w wielkich montowniach i fabrykach oraz zastąpieniu kasjerki , kasą bezobslugową w markecie.

    Niestety system edukacji bazuje na ścisłym i wytycznym programie bazującym niejako na czyjejś logice wiec podobnie jak branża prawnicza jest podatny na zastąpienie go przez technologie.

    To są skutki pseudo pandemii i wojny w Ukrainie że już się wprowadza system industry 4.0 żeby po kryzysie , pełną parą zacząć wykorzystywać zdobyczę technologii w gospodarce i ekonomii „Nowej Ery”. Do 2030 roku bardzo dużo nawet 35 procent pracowników etatowych na ten moment będzie bezrobotna. a póżniej kolejne 20procent. Jak żyć Panie premierze od cyfryzacji.?? Może Biopreparat zutylizuję część pogłowia a może będzie inaczej…

    Rosja również obecnie wprowadza plan cyfryzacji swojej gospodarki bardzo prężnie podczas pseudo wojny na Ukrainie.

    Także widać WEF,ONZ,BIS,MFW i inne organizacje dyktują swoje wytyczne wszystkim Krajom jak przystało na Radę Najwyższą.. a w Radzie – Rosjanie,Chińczycy, Amerykanie i Anglicy.

  2. JW said

    A po co komu nauczyciele? Czy plan nie jest taki, żeby ukropoliniak czerpał wszystkie potrzebne mu do funkcjonowania wiadomości z jedynie słusznych mediów? Zresztą nie łudźmy się – szkoła już od dawna nie uczy, tylko indoktrynuje, więc nie ma nad czym rozpaczać i w jak najszerszym zakresie zacząć kształcić swoje dzieci na własną rękę w domu.

  3. Marucha said

    Re 1:
    Pisze p. Ludek:
    „… system edukacji bazuje na ścisłym i wytycznym programie bazującym niejako na czyjejś logice wiec podobnie jak branża prawnicza jest podatny na zastąpienie go przez technologie.”

    System edukacji to nie tylko przekazywanie wiedzy (czy „wiedzy”), czyli kształcenie – ale również kształtowanie umysłowości i wychowanie.
    Zastąpienie nauczyciela przez program komputerowy – jak to Pan wydaje się sugerować – jest pomysłem szalonym.

  4. ludek said

    3 – Z całym szacunkiem, ale system ten jest egalitarny. „Kształtowanie umysłowości i wychowanie” to raczej programy LGBT, seksualizacja i być może „Ukrainizacja” ewentualnie HIT , który jest na czasie .. System ten będzie hybrydowy jako uzupełniający , do czasu..

    No ceny gazu i węgla obecnie też są szalone i jakoś funkcjonują, wiele rzeczy wydawało się szalonych i niemożliwych do tej pory a od 3 lat zaistniały.
    Wstrzykiwanie całym masom przez nachalną propagandę preparatu w tym małym dzieciom to nie był szalony pomysł?? To są po prostu testy na ludziach.

    To kwestia „postępu” i jak to Putin ujął „Nowej Ery” . Ery wodnika – rozumiem że jest to odpowiednik Nowego Porządku na zachodzie.

    Jakieś dwa-trzy miesiące temu był tu na tym blogu artykuł o co chodzi(oczywiscie w domyśle) w pandemii i wojnie na świecie w tej chwili – to był gość z ONZ jakiś Rosjanin i tam wszystko było czarno na białym dlaczego np. szczepionka w Rosji nazywała się Sputnik od pierwszego wystrzelonego satelity itp.

    Z kolei ktoś z MFW , MIT albo northrop-grumman juz nie pamietam, ale wiem że jakaś kobieta na wysokim stanowisku, wyjaśniała czym jest obecna sytuacja pandemiczna i jakie niesie zmiany, własnie porównując ją do osiągnieć z lat 50tych i wystrzelenia Sputnika w kosmos.

  5. revers said

    Przyjada nauczyciele z ukrainy a ile wiedzy wprowadza pod polskie szczechy, skrypty i na katedry szkolne i uczelniane.

    Najważniejsze osoby I
    🟥 Ukraińcy ponad wszystko

    “Usiądźcie wygodnie, teraz jest najważniejsza informacja

    💥❗️Buddyzm przyszedł do Chin z ziem ukraińskich!

    Według wybitnego ukraińskiego historyka Bebika, Budyń należy do ludu Budynów, który zamieszkiwał miasto Seredina-Buda w obwodzie sumskim oraz wieś Budy w obwodzie czerniowieckim.

    💥❗️Ginggis Khan miał na imię Bogdan (i ukraińską krew).

    💥❗️ Jezus studiował buddyzm w starożytnym ukraińskim Surshik.

    💬 Aryanizm? Nie! Ukraińska debilność kresowa – w ostatnim stadium, przynajmniej u „historyka” 🤣🙈” z telegramu

  6. Panicz Pawełek said

    Plandemia pokazała, że w Polsce wystarczy 10 nauczycieli telewizyjnych. Widzi to nawet ZNP który nie ma nawet w planach protestu przeciw wynagrodzeniom, które nikogo do szkoły nie przyciągną. W szkole mojego dziecka nauczyciele zwalniają się, bo nie stać ich na dojazdy do pracy. A co do dopiska gospodarza: ukraińcy to będą dyrektorzy szkół, bo kuratorium może ich wg nowych przepisów mianować bez konkursu.

  7. xrt said

    To zapaść systemu oświaty typowa dla Zbiorowego Zachodu. Odchudzą ludzie, którzy młodym nauczycielom mogliby coś przekazać. Nadchodzi pokolenie, które NIE WIE i NIE CHCE WIEDZIEĆ jak działają przedmioty, których używają. Spada na bór na kierunki techniczne, a rośnie na tych, które nic nie wnoszą do realnej gospodarki. Regres cywilizacyjny.
    Co do nauczycieli z krainy U nie wiem, co do uczniów – stosunek do obowiązków szkolnych jest u nich lepszy. Nie ma dyskusji „pan nauczyciel kazał, to robię bez szemrania”

  8. ! said

    ludek @

    Pisze się „na Ukrainie” a nie „w” k#rwa!

    ———-
    TAK.
    Admin

  9. Fałszywa filozofia – fałszywa teologia – fałszywa antropologia = fałszywa edukacja.

    Toż to proste jak budowa cepa.

  10. Osa said

    A czarni pochodzą z Czernichowa

  11. Marucha said

    Re 4:
    Jeśli dla Pana kształtowanie umysłowości podczas edukacji to wyłącznie „LGBT, seksualizacja…” itp. – to ma Pan istotnie nieźle namieszane. Pan w ogóle nie rozumie pojęcia „edukacja”. Co gorsza, zakłada Pan, że obecne zdegenerowane normy etyczno-moralne są jedynie możliwymi i takimi pozostaną. A przecież nawet w naszych czasach istnieją normalne szkoły i normalni nauczyciele.

    Pomysł zastępowania nauczycieli komputerem jest równie sensowny, jak leczenie pacjentów przez Internet.

    Reszta Pana elukubracji jest nie na temat.

  12. Peryskop said

    Re 5

    * Ginggis Khan miał na imię Bogdan (i ukraińską krew).

    I żeby było jasne :

    Bog-dan = dany przez Boga

    Boh-dan = dany przez Boha

    Bog-dana = dana przez Boga

    itd

  13. Listwa said

    @ 11 Marucha said

    Nie inaczej.

  14. KOBRA said

    ALE DLA 200 TYS. UKRAINSKICH DZIECIE SZKOLONYCH W POLIN OD 1. 9. 2020 WYSTARCZY NAUCZYCIELI !!!!!!!!!!!

  15. ludek said

    Przecież napisałem „na Ukrainie”??? Poza tym to 3-ecio rzędna kwestia..

    Admin – no może Pan sobie marzyć i snuć ideologie razem z listwą ale realia są takie że szkoły w żaden sposób nie przygotowują dzieci do życia w obecnym świecie i to powinna być i jest raczej rola rodziców oraz rodziny dziecka .

    Zasady moralno-etyczne w obecnych szkołach nie obowiązują wiec nie wiem po co pisać głupoty , a wplyw na umysly parad równości, praw kobiet , rownouprawnienia, tolerancji w tym LGBT czyli programów edukacji jest przeogromny na młodych ludzi w okresie szkolnym.

    Tak samo jak „kształtowanie ekologii” w ich umyslach w szkołach , której kompletnie nie rozumieją przede wszystkim jej przyczyn i czynników środowiskowych które na to wplywaja, a ideologia ta jedynie czyni z nich łup dla elit.

    To że Pan jak typowy Polak bagatelizuje problem to Pańska sprawa. Może warto zaglądnąć do szkół i sprawdzić jakie paradygmaty młodzież wyznaję…

    Nie twierdziłem i nie twierdzę że edukacja w pełni zostanie tym zastąpiona ale zredukowana , to Pańska interpretacja.

  16. Marucha said

    Re 15:
    Bóg nas uchowaj od takich „realistów”, dla których aktualna rzeczywistość jest jedyną możliwą.
    I którzy zawsze skręcają z tematu.

  17. Anucha said

    Profesorze Hartman !
    Larum grają! Rok szkolny rozpoczęty! Bakałarzy brak,a ty nie zrywasz się, za pióro nie chwytasz , katedry nie obejmujesz. Co się stało z tobą nauczycielu, że zostawiasz nas samych z milionami niewykształconych chamów.

  18. System zrobił z nauczycieli urzędników. Kto to jest urzędnik? To ktoś, kto działa wyłącznie zgodnie z przepisami. … A to jest zaprzeczenie tego, czym jest nauczyciel…

    Trzeba uwolnić nauczycieli. Uwolnić ich od spętania przepisami, wytycznymi, programami, uwolnić ich od biurokracji.

  19. PK said

    Od wychowania dzieci są TYLKO I WYŁĄCZNIE rodzice. Z główną rolą ojca. A nie jakaś obca baba, dyrektor szkoły, kurator, minister oświaty czy premier. Bo to może być feministka, pedał, lesba i lewak. Swoje dzieci mogą sobie wychowywać- od cudzych – won! Szkoła ma przekazywać praktyczną wiedzę a nie wychowywać!

  20. Marucha said

    Re 19:
    Na ten pomysł – że szkoła ma tylko przekazywać wiedzę i mieć w dupie wychowanie młodzieży – już wpadli dawno przed panem.

    Rezultatem było totalne rozprzężenie wśród uczniów, wzrost chuligaństwa i łobuzerki – m.in. słynne już zakładanie nauczycielom kosza od śmieci na głowę – przy zaprogramowanej bezradności nauczycieli i braku jakiejkolwiek możliwości wpływania na uczniów.

    SPIE*DALAJ PAN ze swoimi teoriami, wyrzyganymi z czyjejś żydowskiej mózgownicy.

    Przez setki lat było wiadomo, na czym polega edukacja, pedagogika, wychowanie… a teraz jakieś pojeby chcą wszystko zrewolucjonizować. Typowo żydowska mentalność…

  21. PK said

    Panie, pan mylisz DYSCYPLINE z wychowaniem. Jeśli mowa o dawnych metodach – oczywiście nie jest dopuszczalne, żeby jakiś nauczyciel karał dzieciaka fizycznie – od tego są rodzice. Jak gówniarz nie przestrzega dyscypliny -to WON że szkoły. Powtarzam – wychowywanie spoczywa na rodzicach. Chazarskie brednie to właśnie odebranie władzy rodzicom na rzecz urzędników. I tyle w temacie.

    ———-
    Aha. Dyscyplina bez wychowania. Gratuluję logiki.
    Admin

  22. JW said

    @PK, Gajowy: No to w takim razie ja też jestem żydem, bo popieram tezę, że to rodzice mają wychowywać dzieci, a nie jacyś obcy. Oczywiście, w szkole powinna być dyscyplina, a złamanie obowiązujących zasad karane, ale to ja jako ojciec razem z żoną mam wpoić dziecku, czym jest savoir vivre. Gdy tak się stanie, nie będzie dochodziło do scen typu zakładanie kosza na głowę. Twierdzenie, że wychowaniem powinni zajmować się wszyscy, trąci komunizmem. Co nie znaczy, że nie należy zwracać uwagi na niestosowne zachowanie innych i nie tępić go.

    ———-
    Zaraz „komunizm”…
    Dzieciaków wychowywano w szkole (uzupełniając wychowanie w rodzinie) przez setki, czy nawet tysiące lat.
    I było dobrze, dopóki, kurwa, do szkół nie dorwali się postępacy.
    Admin

  23. Ad. 20

    Przez setki lat było wiadomo, na czym polega edukacja, pedagogika, wychowanie… a teraz jakieś pojeby chcą wszystko zrewolucjonizować. Typowo żydowska mentalność…

    „Szaleńczo, radośnie oddają się twórczej swobodzie opętanych chaosem umysłów, na którą każdy nowy pomysł działa silniej niż narkotyk.” (I.Asimov „Fundacja”)

  24. Bolo said

    Ad 18 10/10
    Tak właśnie jest; młodzi nauczyciele łykają nowinki wy#$%ne przez Ministerstwo i Kuratoria jak pelikany i wydaje im się, że są przez to ‚kul i trendi’, a stare Belfry, będąc w mniejszości, próbują doczekać emerytury… Pojedyncze tylko przypadki „walczą” z systemem robiąc „swoje” tak „normalnie” jak kilkadziesiąt lat temu.

  25. Boydar said

    „… a teraz jakieś pojeby chcą wszystko zrewolucjonizować …” – Pan Gajowy

    Z żalem donoszę, że nie nie jakieś tylko bardzo konkretne i że już dawno zrewolucjonizowały. Najpierw zasiały „demokrację”. Potem obaliły ziemski porządek rzeczy. Następnie wypuściły na prosty ludek heretyckie hordy. A cały czas ryją pod Kościołem Katolickim. Aż dziwne że jeszcze ktokolwiek się żegna prawą ręką.

    Tak się zastanawiam, swoje potomstwo też na potęgę demoralizują, nieco inaczej niż gojskie ale jednak. I dochodzę do wniosku, że skoro „krew Jego na nas i na dzieci nasze” im pasuje (bo przecież nie protestują, nie starają się czegoś z „tym” zrobić, choćby i odszczekać pod stołem), to ofensywna i programowa demoralizacja jest kontynuacją i uzupełnieniem.

    Straśnie nas Ponbóczek doświadcza, a my nic, jak te dżędżownice bezrozumne.

  26. UZA said

    „Bóg nas uchowaj od takich „realistów”, dla których aktualna rzeczywistość jest jedyną możliwą”

    Niestety, od realiów nie uciekniemy, czy nam się to podoba, czy nie. A realia są takie, że – w obecnych warunkach – „zdegenerowane normy etyczno-moralne” są jedynymi możliwymi ( w sensie – dopuszczanymi i forsowanymi), co widać, słychać i czuć. Właśnie obserwujemy globalny proces urządzania piekła na ziemi , a w piekle nie ma szans na jakąś wyspową normalność. Po prostu diabeł opanował już nawet katakumby (nie mówiąc o Watykanie) i nie ma się gdzie przed nim schować. Co gorsza, póki co , ofiary w większości nie dostrzegają zagrożenia i „szaleńczo, radośnie oddają się twórczej swobodzie opętanych chaosem umysłów”. Nie da się ratować człowieka wbrew jego woli.

    Jeśli nawet istnieją jeszcze jakieś normalne szkoły i normalni nauczyciele (tak jak istnieją Amisze, tradycyjni katolicy, Gajówka, inne niezależne portale), to nie dlatego, że UNE tak chcą – System będzie dążył do zniszczenia wszelkich przejawów normalności. Czy Mu się uda, to już inna sprawa. Nadzieję zawsze trzeba mieć, lecz trzeba też odróżniać to, co faktycznie jest, od tego, co być powinno. Bez prawidłowej diagnozy nie ma bowiem mowy o właściwej terapii. Ja rozumiem, że normalny człowiek kieruje się logiką i uważa rzeczy oczywiście bezsensowne za niemożliwe. Niestety, jak słusznie zauważa p. Ludek, „wiele rzeczy wydawało się szalonych i niemożliwych do tej pory, a od 3 lat zaistniały”.

  27. Marucha said

    Re 26:
    Czyli co Pani sugeruje? Zrezygnować z nauczycieli i zastąpić ich komputerem? A może w ogóle, po co szkoła?
    Może zrezygnować z matematyki, bo 90% głąbów jej nie rozumie? Z Kościoła, bo pełno w nim zarazy? Z przepisów prawnych, bo przestępcy i tak je olewają?

    Denerwuje mnie takie potulne godzenie się na wszystko. Denerwuje, bo przy takim podejściu wkrótce zapomnimy, jak być powinno. O to wam chodzi, „realiści”?

  28. Sebastian said

    Podobno luki będą próbowali wypełniać emerytowanymi nauczycielami

    Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie, albo czym skorupka za młodu nasiąknie, tym na starość trąci.

    Wczoraj przechodząc na Brdą w pobliżu bydgoskiego dworca PKS usłyszałem taki oto dialog dwóch uczniaków szkoły średniej, którzy byli już po apelu rozpoczynającym nowy rok szkolny

    cytuję z pamięci:
    ” – kurwa, jak mnie wkurwia ta jebana szkoła, chyba ich pozwę przed moją śmiercią
    – a co rozważałeś samobójstwo ?
    – tak rozważałem”

    więcej nie słyszałem bo musiałem iść dalej do pracy.

    Za PRL-u gnojki dostali by łomot od każdego dorosłego, który by to usłyszał, a teraz to nawet nie wiadomo czy reagować.

    Ostatnie lata dobitnie pokazały z jaką łatwością można manipulować dorosłymi ludźmi, a mowa o dzieciach, niedojrzałych wręcz podatnych na manipulacje.

    Oczywiście, że rodzice są odpowiedzialni za wychowywanie dzieci, jednak szkoła zawsze w tym dopomagała do czasu czecioerpowksich dobrych zmian.

    Dzięki tej spójności w metodach wychowawczych zarówno w domu jak i w szkole dzieci, po za nielicznymi wyjątkami, nie degenerowały się tak jak to ma miejsce współcześnie.

    Najgorsze łobuzy i nieuki nie otrzymywały promocji do klas następnych ( można było kiedyś oblać pierwszą klasę podstawówki ) często wylatywali z przeniesieniem do np. szkoły specjalnej albo już po za system edukacji prosto do OHP lub poprawczaka.

    Dlatego całkowicie zgadzam się z Panem Gajowym, ktoś kto uważa inaczej to albo nie ma dzieci albo nie żył w lepszych czasach.

  29. minka said

    Czarnek: »My nie jesteśmy od tego, żeby wymuszać szczepienia na ukraińskich dzieciach« jednak na polskich to robił

    Kiedy w Polsce pojawiły się super zastrzyki C-19 wielu nauczycieli było zmuszanych przez dyrektorów szkół pod groźbą konsekwencji dyscyplinarnych do przyjęcia tego cud prepartu. W tamtym czasie szef MEIN, który również pełnił funkcję »kata sanitarnego« wtórował działaniom dyrektorów szkół, którzy swoim zachowaniem naruszali szereg przepisów ustawowych.

    Nauczyciele, którzy pomimo wielkiego ucisku nie poddali się totalitarnym praktykom, swoich przełożonych byli kierowani na „wieczne” kwarantanny. Działanie to miało jeden cel: przymuszenie „opornych” do „dobrowolnego” poddania się iniekcji C-19. Propagandzie pozmuszania do iniekcji towarzyszyło również piękne hasło: „Dbaj o siebie i innych. Zaszczep się”.

    Z czasem EMA, której działalność w dużym stopniu sponsorowana jest przez koncerny farmaceutyczne, wydała zgodę na stosowanie tych preparatów wśród młodzieży. Na potrzeby uwierzytelnienia swoich „dobrych intencji” pozwolenie na podawanie zastrzyków podzielono na grupy wiekowe.

    Decyzja ta ponowienie spowodowała wielki ucisk jednak tym razem ofiarami, stały się niewinne dzieci i ich rodzice. Podobnie jak w przypadku nauczycieli dzieci niezaszczepione stanowiły wielkie zagrożenie i były kierowane na wieczną kwarantannę. Również w tym przypadku wszystko działo się z cichym przyzwoleniem Przemysława Czarnka.

    Sytuacja terroru radykalnie zmieniała się 24 lutego 2022 roku. Powodem zmiany narracji była wielka inwazja na nasz kraj nieszczepionych przesiedleńców z Ukrainy, którzy z uwagi na rzekomą wojnę, jaka miała rozpocząć się na Ukrainie (propagandowy przekaz mediowy), nie byli obejmowani nielegalną kwarantanną graniczną.

    Kwarantanna ta pomimo swojej nielegalności była jeszcze przez pewien okres stosowana wobec niezaszczepionych Polaków powracających z zagranicy.

    Zaproszeni przez Morawieckiego »goście« żyli sobie jak lordy i korzystali z wolności, ponieważ oni nie stwarzali zagrożenia. Nieudacznicy wówczas swoje decyzje tłumaczyli koniecznością, zapewnia przesiedleńcom wsparcia z uwagi na „traumę” wywołaną rzekomą wojną.

    Wielu Polaków w tamtym czasie ulegało kolejnej propagandowej manipulacji ścieku zwanego telewizją i problem traktowania Polaka jako obywatela drugiej kategorii nie był przez nich zauważalny.

    Z uwagi, że okres inwazji miał miejsce w czasie roku szkolnego wiele ukraińskich dzieci, trafiło do szkół i przedszkoli. Nie byłoby w tym nic dziwnego, bo przecież dziecko musi chodzić do szkoły. Ale jednak jest, ponieważ ukraińskie dzieci w większości nie są poddawane szczepieniom podstawowym, nie mówiąc o pseudo szczepieniu covid.

    Jednak ta kategoria osób nie stanowiła już śmiertelnego zagrożenia dla życia i zdrowia innych osób w przeciwieństwie do niezaszczepionych polskich dzieci i nauczycieli.

    Czytaj dalej: https://legaartis.pl/blog/2022/09/02/czarnek-my-nie-jestesmy-od-tego-zeby-wymuszac-szczepienia-na-ukrainskich-dzieciach-jednak-na-polskich-to-robil/

  30. UZA said

    „Denerwuje mnie takie potulne godzenie się na wszystko. Denerwuje, bo przy takim podejściu wkrótce zapomnimy, jak być powinno. O to wam chodzi, „realiści”?”

    Ja się na nic potulnie nie godzę, rzecz w tym, że mnie nikt o zdanie nie pytał. Obawiam się, że i Pana też, co więc to da, że się Pan będzie denerwował ? Od tego tylko wrzodów można dostać, a rzeczywistości się nie zmieni. Musimy zrozumieć, że w pojedynkę świata nie zmienimy, choćbyśmy nie wiem jak chcieli. Sytuacja musi dojrzeć do zmian i trzeba mieć nadzieję, że to nastąpi. Ja ją mam i nieraz dawałam temu wyraz w różnych komentarzach.

    „Może zrezygnować z matematyki (…) Z Kościoła, bo pełno w nim zarazy?”

    Nie rozumiem tej sugestii. Gdzie i kiedy postulowałam, żeby zrezygnować z matematyki albo z Kościoła i to z powodu jakiejś „zarazy” ?

  31. Ad. 30

    co więc to da, że się Pan będzie denerwował ?

    Pani naprawdę nie rozumie różnicy między prezentowaniem swojego stanowiska, a potulnym siedzeniem cicho, bo „nie zapytali”??

  32. Boydar said

    „te dzieci nie są na coś takiego gotowe” – głupi Maciek

    https://kobieta.wp.pl/dwie-godziny-wf-u-z-rzedu-zajecia-od-14-do-20-te-dzieci-nie-sa-na-cos-takiego-gotowe-6807676514986528a

    Po kilku latach intensywnego szkolenia byłyby. Tylko że wtedy już urosną i zaakceptują, nie tylko wf.

    Aczkolwiek, jak popatrzyć na program nauczania, to ja bym lekcji wuefu zrobił nawet i dwadzieścia pięć tygodniowo a nie dwie, i bachory jakoś by to przeżyły, i na pewno później nie byłyby głupsze niż cytowany Maciej.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: