Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Krzysztof M o Czekając na świat wielobi…
    revers o Polski Titanic wyrusza w …
    matirani o Wolne tematy (35 – …
    matirani o Dyskrecja: zapomniana cnota?
    matirani o Dyskrecja: zapomniana cnota?
    matirani o Dyskrecja: zapomniana cnota?
    Józef Bizoń o Dyskrecja: zapomniana cnota?
    Bezpartyjna o Wolne tematy (35 – …
    Józef Bizoń o Dyskrecja: zapomniana cnota?
    Józef Bizoń o Dyskrecja: zapomniana cnota?
    Józef Bizoń o Dyskrecja: zapomniana cnota?
    Bezpartyjna o Urlop admina
    Boydar o Wolne tematy (35 – …
    Boydar o Wolne tematy (35 – …
    Yagiel o Wolne tematy (35 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 709 subskrybenta

Torkowska i Jarosiewicz piszą do Putina

Posted by Marucha w dniu 2024-06-14 (Piątek)

Koleżanka Samuela Anastazja Torkowska w mediach społecznościowych zaapelowała do podpisywania petycji autorstwa kol. Mateusza Jarosiewicza skierowanej do Prezydenta Federacji Rosyjskiej Władimira Putina.

Jego Ekscelencja Prezydent Federacji Rosyjskiej Władimir Władimirowicz Putin,

My, niżej podpisani Polacy, chcielibyśmy wyrazić nasze stanowisko i podzielić się z Panem naszymi refleksjami oraz obawami dotyczącymi obecnej sytuacji politycznej. Zdajemy sobie sprawę, że relacje między Polską a Rosją są napięte, co wynika z historycznych, politycznych i medialnych uwarunkowań. Chcielibyśmy jednak podkreślić, że nie wszyscy Polacy podzielają negatywne sentymenty wobec Rosji i jej przywództwa.

Jesteśmy świadomi istnienia potężnej kampanii dezinformacyjnej, której celem jest podsycanie nastrojów antyrosyjskich w naszym kraju. Wierzymy, że wiele działań i decyzji politycznych jest sterowanych z zewnątrz, a ich celem jest dzielenie narodów słowiańskich oraz tworzenie wrogości między naszymi krajami. Jako Polacy, chcemy żyć w zgodzie i współpracy z naszymi sąsiadami na Wschodzie, w tym z Rosjanami, których postrzegamy jako naszych braci i siostry.

Chcemy, aby Pan wiedział, że wielu z nas nie utożsamia się z polityką naszego rządu, który często działa wbrew interesom naszego narodu. Wielu Polaków czuje się zmanipulowanych przez media i polityków, którzy starają się wciągnąć nasz kraj w konflikty, których nie chcemy. Zamiast tego, pragniemy pokoju, stabilności i współpracy.

Doceniamy Pana cierpliwość i umiejętność oddzielania politycznych działań polskiego rządu od prawdziwych intencji zwykłych Polaków. Chcemy również wyrazić nasze uznanie dla Pana polityki, która w wielu przypadkach wykazuje większe zrozumienie dla naszych wspólnych wartości słowiańskich i dążenia do pokoju niż polityka wielu krajów zachodnich.

Wierzymy, że dialog i wzajemne zrozumienie są kluczem do rozwiązania wielu problemów, które nas dzielą. Chcielibyśmy zachęcić Pana do kontynuowania działań mających na celu obniżenie napięć i budowanie mostów między naszymi narodami. Uważamy, że poprzez współpracę i otwartość możemy osiągnąć więcej niż poprzez konfrontację.

Na koniec chcielibyśmy zaznaczyć, że nie jesteśmy przeciwnikami Rosjan, ale przeciwnikami manipulacji i dezinformacji, które mają na celu skłócenie naszych narodów. Jesteśmy Słowianami i wierzymy, że powinniśmy żyć w pokoju i współpracy”

/red/

Link do petycji:  https://www.petycjeonline.com

https://myslpolska.info

Komentarzy 159 to “Torkowska i Jarosiewicz piszą do Putina”

  1. Otwarte Drzwi said

    I bardzo dobrze. Niech Putin wie że nie wszystkim Polakom odje…ło. Tylko się boję żeby ich nie mordowano (wiadomo jaka nacja to robi).Podobnie było podczas powstań. Że zwolennicy powstań mordowali przeciwników powstań. Byli to o ile się nie mylę tzw. sztyletnicy.

  2. CBA said

    re 1 Sztyletnicy mordowali zdrajców,konfidentów, żandarm.

    carskich, a nie przeciwników powstania /stycz./ jako takich.!! Taka była ich rola…

  3. Harakiri Sepuku said

    Każdego kto nie będzie chciał iść na front oskarżą o szpiegostwo na rzecz Rosji czy inny mityczny „onucyzm”. Takie ŻW czy politycznego duraka mogę wtedy w obronie własnej zap-lić!

  4. Otwarte Drzwi said

    Ja z gazety Leszka Bubla się dowiedziałem o sztyletnikach i że byli to ludzie opłacani przez Londyn. Bo Londyn organizował powstania w Polsce na przekór Rosji. I w interesie Londynu było mordować przeciwników powstań ( czyli ludzi w miarę zdroworozsądkowych). Skurwesyny angielskie zawsze tu mieszali i teraz też mieszają.

  5. revers said

    Pani Samuela zapewne przedtawia wizje Salci by odwrocic uwage od tego co dzieje sie w Gazie.

    Jest tez jeden myk w tym wszystkim 70 tys pann w UA zmobilizowanych jest do wojska, a kto nie skacze w kamasze nasze, Stiepy, Julci czy Antona odcinany jest od wlasnego konta bankowego i od prawa jazdy, dostaje szlaban na granicy.

  6. nowacki nowack said

    Wcześniej bo w 2003(pamiętne referendum EU) wszystkich , którzy wołali o opamiętanie się (sic !) nazywano nolens volens zwolennikami Moskwy tedy zjednoczony front tj.PiS +PO+SLD+PSL zachęcał nawet poprzez dzieci w szkole/przedszkolu do głosowania „ZA” ( a czy pamiętacie apel tow. Wiesława o głosowanie bez skreśleń ?) Takiej propagandy to polska ziemia nie pamiętała !!! Ostatecznie zwolennicy Niepodległości ( przeciw i bojkotujący) przegrali . Wtedy był to wstęp do likwidacji Polski i jej suwerenności a teraz do likwidacji Narodu poprzez jego rozproszenie i zdepopulowanie(akcja szczypawkowa przynosi wszak postępy !) ERGO : szlachetny ruch Jarosiewicza i jego koleżanki (?) to z kolei prośba o inne argumenty niż „A” wobec PL

  7. JW said

    W przyszłym miesiącu wybieram się do Rosji, w tym do Moskwy, więc mogę wręczyć petycję Władymirowiczowi osobiście.

  8. Harakiri Sepuku said

    Wygląda na żydówkę. Nie na tym zdjęciu akurat.

    On też (w linku) – chociaż akurat mądrze powiedział:

    https://angora24.pl/top_news/torkowska-ktora-kandydowala-z-konfederacji-nie-uwazam-ze-rosja-jest-wrogiem-polski

  9. Zerohero said

    @CBA, nieprawda. Mordować zaczęli już oficerów dystansujących się wobec tego „powstania”. Zwykła protobolszewicka dzicz, wychowankowie szkółek masońskich XIX wieku. Durnie i mordercy.

  10. Harakiri Sepuku said

    Wyżej @

  11. Ad. 4

    Skurwesyny angielskie zawsze tu mieszali i teraz też mieszają.

    Pozwalamy, to się mieszają.

  12. Józef Bizoń said

    Przecież ta petycja może posłużyć do wyłapania niewygodnych ludzi dla niemiłościwie nam panujących.

  13. Józef Bizoń said

    Nie trzeba tracić czasu i środków na inwigilację.
    Sami się zinwigilują podpisując petycję.

  14. Sebastian said

    Zgadza się to podpucha jest, swoisty sposób na sporządzenie listy ochotników na front wschodni.

  15. Józef Bizoń said

    To jest ten Mateusz Jarosiewicz od petycji

    .https://www.youtube.com/watch?v=HEBPu0x70WQ

    Putin o tym nie wie, że nie wszyscy, potrzebna mu petycja – śmiechu warte. Za to rząd wszawski będzie miał naiwniaków podanych na tacy.

  16. Józef Bizoń said

    Re. 14 Sebastian

    Tą petycję to ewentualnie mogą podpisać stare po siedemdziesiątce babcie i dziadki, chociaż i tu dla mnich jest ryzyko, bo mogą oni pójść do utylizacji np. pawulonem. ZUS na tym zyska.

  17. CBA said

    re 9 Zero. Sztyletnicy – zbrojna i dywersyjna organizacja utworzona przez polskie państwo podziemne w okresie powstania styczniowego. Została powołana przez Komitet Centralny Narodowy – pełniący funkcję rządu powstańczego, do ochrony własnych urzędników, ministrów oraz struktur sądowych, wojskowych i administracyjnych powstania.

    Nie wykluczone, nie wykluczone /jak hist. pokazuje/, że podziemie…może mieć swoje drugie//podziemie…i to właśnie mogło być ręką ang. bandziorów.!! Logiczne, że Angole mogli to wykorzystać do swoich celów..

  18. Ale dlaczego? said

    W dzisiejszej przenicowanej przez szumowiny „polskiej” rzeczywistości wszystko jest możliwe. Zgadzam się z przedmówcami.

    Jeszcze co do interesów z Rosją. Oczywistym dla normalnego, myślącego człowieka (nie dla Polactfa) jest sojusz z Rosją w kwestii nienaruszalności podziału ziem poniemieckich po 2WŚ. Bo KALININGRAD będąc rosyjskim, jest naturalną kwestią łączącą nas z Rosją w stosunku do Niemiec, jakie by one nie były. A mogą przecież w przyszłości być bardzo różne. Też niebezpieczne dla Polski.

    Standardowy Poliniak uważa, że świat jest niezmienny, a Polaka jest bezpieczna, bo nato i ełu.

    No, chyba że chodzi o Rosję, która ma upaść i być rozczłonkowana.

    Dokładnie tak, jak im wdrukowały antypolskie ścierwomedia.

  19. Józef Bizoń said

    To jest wojna! Nie dajmy się podzielić! mec. Katarzyna Tarnawa -Gwóźdź

    https://banbye.com/watch/v_mYUYdlL0QrYI

    Z Polakami nie jest tak łatwo – dlatego oni (obcy) idą drobnymi krokami rozwleczonymi w czasie.

    Tam też on podaje namiary jak się nie dać wciągnąć w maszynkę do mięsa.

  20. Józef Bizoń said

    Musiał się odezwać Niestandardowy Poliniak z tym Standardowy Poliniak. Inaczej by go pokręciło.

  21. Ale dlaczego? said

    Coś nie pasuje Bizonowi???

    Czy czuje się zaliczony do Polactfa?

  22. Zbigniew Kozioł said

    @15 (Mateusz Jarosiewicz): pierwsze wrażenie całkiem pozytywne, nawet więcej. Dobre pierwsze wrażenie robi też jego rozmówczyni z Hameryki. Więcej ich nie oglądałem, więc na tym kończą się moje pierwsze wrażenia.

  23. Józef Bizoń said

    Ano mnie pasuje.

    Takich (i tym podobnych) pogardliwych określeń Polaków używają Żydzi.
    Polak w stosunku do Polaka nie używa.

  24. Józef Bizoń said

    Pod 23 ma być – Ano nie pasuje.

    Takich (i tym podobnych) pogardliwych określeń Polaków używają Żydzi.
    Polak w stosunku do Polaka nie używa.

  25. Ale dlaczego? said

    Używam takiego określenia nie dla wyszydzenia czy innej niskiej przyczyny.

    Używam określenia Polactfo z powodu ROZPACZY nad głupotą i ślepotą WIĘKSZOŚCI POLAKÓW. Zdążających z UŚMIECHEM DURNIA ku PRZEPAŚCI. I w tą przepaść pociągną też mnie, rodzinę, itd. A może całą ludzkość, jak „iskra wyjdzie z Polski” i PODPALI CAŁY ŚWIAT.

    Wkurw na nieopisaną głupotę RODAKÓW nie pozwala mi na kulturane traktowanie własnej nacji.

    Nie mogę kurwa spokojnie patrzeć na to wszystko.

    Tyle.

  26. Marucha said

    Re 24:
    Widocznie jestem rzydem, bo mnie też wk…ia naiwność, głupota i podłość polactwa.
    Tak, podłość.

  27. Zbigniew Kozioł said

    Jakoś od lat już wielu nie potrafię znaleźć spójności w wypowiedziach p. Bizonia. Raz jemu pasuje, raz nie pasuje. Trudno w podobnych przypadkach poważnie podchodzić. W czym właściwie nie podobają się Panu Mateusz Jarosiewicz i jego goszcząca Amerykanka?

  28. Józef Bizoń said

    Re. Ale dlaczego?

    Tyle tylko, że publicznie wyładowuje pan swą złość na tych co nie trzeba. Trzeba bić w sprawców ogłupiania, a nie w ich ofiary.
    Oni zawsze tak robią i robili (np. rewolucja w Rosji).
    Ludzie tej samej nacji skaczą sobie do oczu, wzajemnie się wyniszczają – i o to im właśnie zawsze chodzi.

    ——
    On nie winien, ona winna, bo mu dawać nie powinna…
    Admin

  29. Józef Bizoń said

    Re. Zbigniew Kozioł

    Proszę mi nie imputować tego czego nie napisałem.
    Od niego wyszedł pomysł i tekst tej petycji do Putina.
    Chciał dobrze, ale nie pomyślał, że kij na dwa końce?

  30. Józef Bizoń said

    Idąc tokiem argumentacji Gospodarza, to za Rewolucję Październikową w Rosji odpowiedzialni są Rosjanie – i oni są temu winni, a skoro tak, to dobrze im tak.

  31. Zbigniew Kozioł said

    @29

    Takich (i tym podobnych) pogardliwych określeń Polaków używają Żydzi.

    Jaki tu związek z tym, że chciał dobrze ale że kij ma dwa końce?

    E… tam… Nie lubię pana czytać, bo nie rozumiem. Regularnie.

  32. Józef Bizoń said

    Re. 26 Marucha

    To żadne usprawiedliwienie na publiczne wylewanie swej złości na Polaków.
    Zresztą swego czasu napisał Pan, że się Pan wstydzi tego, że jest Pan Polakiem. No to na teraz już nie wiem …..

  33. Józef Bizoń said

    Re. Zbigniew Kozioł

    Jak się połączy w jedno dwie różne sprawy (moje odniesienie się do pomysłu petycji do Putina) i z moim stanowiskiem co do używania określenia polactwo, to i nic dziwnego w tym, że Pan mnie nie rozumie – chociaż z drugiej strony Pan doskonale rozumie i dlatego poczynił Pan takie kuriozalne połączenie.
    Z drugiej zaś strony nikt Panu przecież nie każe czytać moich komentarzy (czy materiałów zamieszczonych na mojej witrynie).

  34. Ale dlaczego? said

    Powiem inaczej.

    Piszę Polactfo, bo chcę obuchem w jakieś otępiałe makówki, może się któraś obudzi. Bo z tłumaczenia spokojnego i lulturalnego nie widać żadnych owoców.

    Nie zgadzam się z przyrównaniem ogłupienia komuną społeczeństwa Rosji Radzieckiej z ogłupieniem społexzeństwa obecnej Polski.

    Jest bardzo istotna różnica.

    Komuniści wyrżnęli całą elitę, wprost do chłopa-kułaka, bo xi potrafili samodzielnie myśleć, bo mieli JAKIEŚ wykształcenie i przeciwstawiali się (lub mogli to zrobić) tępej propagandzie komunistów.

    Czerwony Terror:

    Grigorij Zinowjew na spotkaniu przywódców bolszewickich we wrześniu 1918 stwierdził:

    Musimy pociągnąć za sobą dziewięćdziesiąt ze stu milionów mieszkańców Rosji Radzieckiej. Jeśli idzie o pozostałych, nie mamy im nic do powiedzenia. Muszą zostać zlikwidowani.

    A Polacy?

    Im bardziej wykształceni, tym bardziej otumanieni. Dostęp do informacji dziś jest praktycznie (jeszcze) nieograniczony. Wystarczy poszukać.

    Ale NIE CHCĄ znać PRAWDY. Bo ta jest stresująca, smutna, wymagająca zaangażowania, a nawet postawienia się SYSTEMOWI.

    Więc Polacy SAMI wybrali. Nie chcą znać PRAWDY. Wolą KŁAMSTWA. Nawet jak mają ich zabić. Plandemia dobitnie to udowodniła.

    Mówisz Polakowi, że Ukraińcy nie rozliczyli się do dziś za ludobójstwo na Polakach, że kultywyją banderyzm, itd. „Nie, to były takie sąsiedzkie potyczki zawsze obecne w rejonach granicznych”. Polak po 2 fakultetach. Uważający się za elitę. I tak w kółko.

    PRAWDA „leży” na ulicy”. Ale POLACY WOLĄ JĄ DEPTAĆ. I nie widzą, jaki sobie los szykują.

  35. Józef Bizoń said

    Re. Ale Dlaczego?

    Panie zbyty uważnie czyta moje komentarze co skutkuje tym, że nie zgadza się pan sam ze sobą.

    Ja nie pisałem o ogłupianiu Rosjan, a o Rewolucji Październikowej w Rosji. Skąd ona przyszła, za czyje pieniądze, kto faktycznie za tym stał – a potem zwalili wszystko na Rosjan i w ten sposób faktyczni sprawcy swe rączęta umyli.

    Podczas II WŚ i po niej polska elita została wybita, a tych nielicznych co niewybitych prześladowano (razem z ich rodziną).
    Na polski tulów nasadzono ży.dowską głowę – jak to powiedział nie kto inny jak sam Sandauer właściwego pochodzenia.
    Pisząc o teraźniejszych wykształconych Polakach wszystkich pan wrzuca do jednego wora – Dlaczego?
    Z tymi potyczkami granicznymi przywołuje pan ukraińską narrację i wpychasz ją pan w usta Polaków.

    Pan pisarstwo doskonale wpisuje się w pedagogiką wstydu wymyśloną i stosowaną przez korzennych.

  36. Józef Bizoń said

    O dobrze wykształconych mądrych myślących po polsku i w interesie Polaków (a jest ich wielu i w różnych dziedzinach) nie usłyszy się w korzennych mas-mediach – co znakomicie służy uprawianiu pedagogiki wstydu.

    Co zamiast CPK? | Romuald Starosielec | Pogodajmy #23
    https://banbye.com/watch/v_bzDI4a8OK9rN
    Wspaniała merytoryczna dyskusja

  37. Carlos said

    Radek Pogoda jest wyksztalconym , zarozumialym rusofobem i dupkiem. Nawet nie dal dokonczyc gosciowi ciekawego tematu , jakim bylo Polskie Wojsko za PRL i temat generalow wyksztalconych w Moskwie. Dziwie sie rozmowcy Pogody , ze tak szybko zrezygnowal. Gdyby nie byla taka nagonka na nich, byc moze uratowali by Polske przed tym co jest dzis. Wiekszosc generalow sprzeciwiajacych sie wejsciu do NATO , zginela w katastrofie Casy lub zostala odstawiona na boczny tor.

  38. Józef Bizoń said

    Re. 37 Carlos

    Radek Pogoda użył określenia trepy w stosunku do tych co przykładają swą rękę do obcych interesów w Polsce nie służących Polsce – co w oczywisty sposób wynika z omawianego w dyskusji portu CPK.
    Pogoda dopowiedział kogo ma na myśli mówiąc, że gdyby nie generalicja wykształcona u zaborców Polski i im służąca, ale mająca w sercu Polskę – to w dziejowej chwili Polska nie zaistniałaby ponownie na mapie świata.
    Dlatego wątek ten został zakończony w dyskusji.

    Jak się nieuważnie słucha i wyrywa z kontekstu, to panu wyszło, że zarozumialec, dupek i rusofob.

    Wóda ich zgubiła, podobnie jak pod Smoleńskiem.
    Służyłem w trzech jednostkach wojskowych i dostatecznie dużo w kantynach się napatrzyłem.

  39. Józef Bizoń said

    Re. Carlos

    Alkoholizm to choroba zawodowa u wielu wojskowych wywodzących się z okresu PRL. Jak się coś potem tragicznego wydarzy z ich udziałem, to dorabiane są przeróżne teorie spiskowe. No i co to by było, gdyby nie było.

  40. Józef Bizoń said

    To jest wzorcowa dyskusja dwóch dobrze wykształconych (z doświadczeniem zawodowym i życiowym) Polaków na argumenty z końcowym uzgodnieniem stanowisk.
    To oczywiście nie będzie się niektórym podobać z wdrukowanymi w głowę kalkami.

  41. Swarożyc said

    skoro panom nie podoba się „polactwo”, to może czas porozmawiać o paradygmacie kulturowym planującym w Polsce?…

  42. Marucha said

    Re 36:
    Właśnie gajówka, w miarę swych możliwości, stara się mówić o dobrze wykształconych, mądrych, myślących po polsku i w interesie Polaków.

  43. Marucha said

    Re 32:
    To sytuacje nieporównywalne.
    W Rosji/ZSRR zmuszano ludzi terrorem.
    W Polsce całe masy szły dobrowolnie w ogień za łajdakami. Zawsze stawały po złej stronie – Jugosławia, Irak, Libia, Rosja/Ukraina…

  44. Zorard said

    No i każdy kto podpisze od razu ma „teczkę” w ABW. Fajna inicjatywa, ale lepiej poczekać.

  45. Józef Bizoń said

    Re. Marucha

    Czy przeczytał Gospodarz to moje pod 35?

    „Podczas II WŚ i po niej polska elita została wybita, a tych nielicznych co niewybitych prześladowano (razem z ich rodziną).
    Na polski tulów nasadzono ży.dowską głowę – jak to powiedział nie kto inny jak sam Sandauer właściwego pochodzenia.
    Pisząc o teraźniejszych wykształconych Polakach wszystkich pan wrzuca do jednego wora – Dlaczego?
    Z tymi potyczkami granicznymi przywołuje pan ukraińską narrację i wpychasz ją pan w usta Polaków.”

    Nie było w Polsce terroru, zbrodni stalinowskich, wysyłki Polaków na Sybir? Tego dobrodziejstwa w Polsce nie było?

    To co Pan wymienił „Jugosławia, Irak, Libia, Rosja/Ukraina…” to sprawka umiejętnie udających Polaków.

    Wie Pan – ja myślę, że myślą przewodnią na Gajówce jest przesłanie – masz się Polaku wstydzić tego, że jesteś Polakiem – w ślad za Gospodarzem, który to pierwszy ogłosił.
    Ma być skutecznie uprawiana pedagogika wstydu.

  46. Marucha said

    Re 45:
    „Nie było w Polsce terroru, zbrodni stalinowskich, wysyłki Polaków na Sybir? Tego dobrodziejstwa w Polsce nie było?”

    W porównaniu z tym, co działo się w ZSRR, było to dość umiarkowane.
    Wysyłki na Sybir? Chyba w XIX wieku… czy się mylę?

    Na pewno celem gajówki nie jest wychwalanie polactwa za ich „umiłowanie wolności”, „odwagę”, „rozsądek” itp. oderwane od rzeczywistości fantazje.
    Jakimi idiotami są Polacy udowodniło choćby Powstanie Listopadowe.

    PS
    Nie wrzucam WSZYSTKICH do tego samego wora. Uprzejmie proszę o nie przypisywanie mi czegoś takiego.

  47. Józef Bizoń said

    Re. 44 Zorard

    I oto właśnie chodzi – wszystkich bez zbędnych wysiłków mają podanych na tacy.

    „Podpisując (petycję), akceptuję, że Mateusz Jarosiewicz będzie mieć dostęp do wszystkich informacji podanych przeze mnie w tym formularzu. Imię Nazwisko, Miejscowość, Kraj Adres e-mail
    Adres e-mail nie będzie wyświetlany publicznie w Internecie.”

  48. Banita said

    Jakoś nikt nie stara sie nawet poruszać ważnego tematu:

    Polacy, za pieniądze CIA pomogli dokonać zamachu stanu na PRL.

    Był to zamach stanu na: polski przemysł, polskie lecznictwo, edukacje , polskie porty i huty. Zamach na polskie sojusze. Zamach na polska kulturę, literature…historie…zasadę pokojowego współistnienia z narodami…Europy i świata.

    Proszę sprawdzić raporty wydatków CIA- na tzw. kolorowe rewolucje – sa w sieci

    Martwią mnie brednie, które rozpowszechniają media w Polsce – a które to media sa wlasnoscia Zachodu. Ani Ameryka ani sojusze z Zachodem – szczęścia Polsce nie przyniosły. I to nie pierwszy raz w historii…

  49. Józef Bizoń said

    Re. 46 Marucha

    Ma Pan tu ten swój 19 wiek i to Pana umiarkowanie.

    Deportacje Polaków w głąb Związku Sowieckiego

    „10 lutego 1940 roku rozpoczęła się pierwsza masowa deportacja Polaków na Sybir, przeprowadzona przez NKWD. W głąb Związku Sowieckiego wywieziono około 140 tys. obywateli polskich. Wielu umarło już w drodze, tysiące nie wróciły do kraju. Wśród deportowanych były głównie rodziny wojskowych, urzędników, pracowników służby leśnej i kolei ze wschodnich obszarów przedwojennej Polski.

    https://ipn.gov.pl/pl/historia-z-ipn/137719,Deportacje-Polakow-w-glab-Zwiazku-Sowieckiego.html

  50. Józef Bizoń said

    No i jeszcze to na dokładkę.

    „Po zakończeniu II wojny światowej decyzją podjętą na konferencji jałtańskiej przez mocarstwa (Wielką Brytanię, Związek Sowiecki i Stany Zjednoczone) wschodnie województwa Polski pozostały częścią terytorium ZSRS.

    Wobec tego sowiecka władza kontynuowała rozpoczętą w latach 1939–1941 sowietyzację oraz inkorporację polskich terenów. Wszystkie osoby, które nie pasowały do reżimu komunistycznego na tych ziemiach, były represjonowane.

    Część byłych polskich obywateli osadzano w więzieniach lub rozstrzeliwano, jednak największa liczba „wrogów ludu” została deportowana na Syberię i do Azji Środkowej. Najliczniejszą grupą zesłanych w tym okresie stanowili byli żołnierze PSZ, którzy powrócili do swoich domów na terenach wschodnich województw RP.

    Wspomniana grupa była oskarżana o szpiegostwo na rzecz obcego wywiadu, władza sowiecka upatrywała się w nich potencjalnych członków podziemia antykomunistycznego, które w tym czasie jeszcze działało na terenie Białoruskiej SRS i Litewskie SRS.
    Drugą taką grupą byli tzw. kułacy, którzy stawiali opór postępującej sowietyzacji oraz wyrażali niechęć wobec wstępowania do tworzących się kołchozów i sowchozów.”

    .https://muzeum1939.pl/wojennydzien-powojenne-deportacje-polakow-w-zwiazku-sowieckim-w-1951-r/aktualnosci/4669.html

  51. Józef Bizoń said

    Re. Marucha

    Na
    „PS
    Nie wrzucam WSZYSTKICH do tego samego wora. Uprzejmie proszę o nie przypisywanie mi czegoś takiego.”

    Niczego takiego Panu nie przypisuję.

    Pod 35 jest moja odpowiedź do „Ale Dlaczego”na 34.
    „Pisząc o teraźniejszych wykształconych Polakach wszystkich pan wrzuca do jednego wora – Dlaczego?”

    Nie jest to adresowane do Gospodarza, ale do „Ale Dlaczego”.
    Chyba że Gospodarz pisuje komentarze również pod nickiem „Dlaczego”.

  52. Banita said

     45.

    Jozef Bizoń 

    Troszkę nie b. dokładne wiadomości z historii. II wojna światowa była okrutna i zginęły miliony Polaków. Przesada jest natomiast powtarzanie wyświechtanego cliche, ze ‚Podczas II wojny światowej i po niej – polska elita została wybita…”

    Jest to duża przesada, biorąc pod uwagę fakt, ze w tak ogromnym tempie odbudowano nie tylko stolice ale i resztę kraju. Starówki w Warszawie nie mogli odbudować nieuki inne niewykształcone głupki; ( Marian Spychalski – architekt, B. Bierut – tez inz. z przedwojennej Polski. Uniwersytety, zaraz po wojnie, zatrudniały absolwentów Politechniki Lwowskiej, mój stryj, Warszawiak, byl wykładowca na Uniwersytecie Wrocławskim; Politechnika Gliwicka zatrudniała przedwojennych inżynierów. Moja pierwsza nauczycielka była p. Maria Kamocka – ze Lwowa. Polskie stocznie, huty, rafinerie … nie mogły przecież działać bez pracownikow naukowych i wykwalifikowanych robotników.

    Lech Walesa nie byl w stanie zapewnić bezpieczeństwo polskich hut i stoczni.

    Oto co pisal inz. T. Binek – architekt Nowej Huty i Krakowa:

    „Bolesława Bieruta nie należy się wstydzić, był zdecydowanie najlepszym prezydentem Polski, oceniając według szybkiej odbudowy i rozwoju gospodarczego kraju. A miał w tym osobisty udział. W ostatnich latach przed wojną był działaczem spółdzielczym, częściowo związany ze spółdzielczym Zakładem Osiedli Robotniczych, budującym osiedle Żoliborz w Warszawie. Po wojnie Bierut wraz z architektami tegoż ZOR- Żoliborz, utworzyli Ogólnopolski ZOR, który przejął odbudowę wszystkich większych miast i budowę nowych osiedli mieszkaniowych w całej Polsce. W jego ramach powstały Biura Projektowe i Dyrekcje Odbudowy we wszystkich województwach. Ich pracę koordynował Komitet ds. Urbanistyki i Architektury, w randze ministerstwa, który przygotowywał też nowoczesne normatywy projektowania miast i osiedli itd. Kierowali tym wszystkim kolega przedwojenny Bieruta architekt gen. Marian Spychalski z grupą najlepszych urbanistów i architektów. Robili co chcieli i np. już w 1946 r., gdy wiele miast leżało w gruzach, rozpoczęto budowę wielkiego Parku Kultury i Wypoczynku w Chorzowie dla czarnego Śląska.Ja też mam różne dziwne wspomnienia z „Solidarnością”.Nikt mnie nie namawiał do wstąpienia do Związku, ale zdarzył mi się kilka przypadków, jakie zapamiętałem wyraźnie. Np. w biurze z jakiegoś „ogólnopolskiego” powodu Solidarność ogłosiła strajk (III. 1981?). Ja w swoim pokoju siedziałem przy desce kreślarskiej i coś projektowałem, gdy wszedł kolega, wnętrzarz z mego zespołu i pracowni. Powiedział mi wtedy, że chyba nie jestem Polakiem, gdyż pracuję zamiast strajkować solidarnie. Nie pamiętam co mu odpowiedziałem. Natomiast dobrze pamiętam, jak gdzieś w 1995 r. umówiliśmy się w kawiarni Noworolskiej w Rynku, zeby pogadać, a on strasznie wtedy klął i złorzeczył na Solidarność, że niszczy ona Polskę. Musiałem go uciszać i uspokajać, tłumacząc , że Polacy co pokolenie muszą mieć swoje powstanie narodowe, by walczyć o wolność i niepodległość.”

  53. Józef Bizoń said

    Re. 48 Banita

    Pan też dmie w te same dudy uprawianej pedagogiki wstydu.
    Zamachu stanu dokonał Jaruzelski z Kiszczakiem 13 grudnia 1991 r. , a nie, że Polacy w tym pomagali. Pisałem już o tym na Gajówce przy okazji wielbienia Jana Olszewskiego.

  54. Józef Bizoń said

    Czytając komentarze niektórych osób skrywających się tchórzliwie pod nickami wychodzi na to, że najlepiej by było, gdyby Polaków nie było. Nie trzeba by wówczas było wstydzić się tego, że jest się Polakiem. Sprawa by była załatwiona i byłby wreszcie z nimi święty spokój.

  55. Banita said

    53

    I co na to pan Kuklinski, który już w lutym, 1981 roku, ‚przewidział’ dokladną date zamachu stanu w Warszawie. . Pisały o tym, na pierwszej stronie, dzienniki anglosaskie. (Wywiad z Kuklinskim: The Australian, 12,Feb. 1981)
    Pamietam, ze wielu Polaków spakowało manatki i wyjechalo z Polski – ostrzeżeni byli przez rodaków za granicami Polski.

  56. Józef Bizoń said

    Czy ktoś z Szanownych podpisał tą petycję i wie jakie informacje dotyczące delikwentów, którzy te petycję podpisali, są wówczas publicznie dostępne?

  57. Józef Bizoń said

    Banita daj pan sobie już spokój.
    Lepiej pan odpowiedz na moje pytanie spod 56,
    czy podpisał pan tą petycję i co wówczas o delikwentach publicznie jest dostępne dla ABW?

  58. Józef Bizoń said

    Przecież wstępniak dotyczy petycji dla naiwniaków.
    Więc moje pytania pod 56 i 57 są jak najbardziej związane z treścią wstępniaka.

    Co innego zaś Braun – ten to nie jest taki głupi.
    Każdą okazję wykorzysta na swoją korzyść,
    o chociażby tu

    Ujawniamy szokujące INFORMACJE ws. śp. księdza Kneblewskiego! DLACZEGO ZOSTAŁ UCISZONY?! Florek, Jędryka i Rola!

    .https://banbye.com/watch/v_UN8fsVFShBPv

  59. Kar said

    ..ogladam slucham Jarosiewicza i podziwiam jego obiecujaca super nadaktywnosc. Przypomina stronami p. Placzka, ktorego tez bylo ciezko wywalic za drzwi..Z chwila dostania tlustej pajdy chleba w sejmie wpadl jak sliwka w goowno-absolutnejciszy. Pan Placzek ma sie rozumiec.

    Innymi slowy przestal chodzic na ukr-kolejowy nasyp. Przestal oficjalnie pobekiwac w kacie-mazac sie dla plebsu.

    • czy oni wszyscy na gwalt probuja nas osierocic walac swinskim truchtem do yiddseuro parlament ?…
  60. Banita said

    Ad.57

    Mnie żadne petycje nie interesują bo jest to sprawa bardzo prywatna i osobista.. Uważam, ze każdy ma prawo pisać do … rządu demokratycznie wybranego; po to sie wybiera rząd, żeby reprezentował swój naród – a nie żeby nim rządził! Osobiście, nie biorę udziału w żadnych protestach, demonstracjach ani pochodach …nie mam wpływu na bieg wydarzeń.

    Jestem tylko świadkiem historii…

    Pragnę również przypomnieć, ze (54) „niektore osoby skrywające sie tchórzliwie pod nickami’….. korzystaja ze średniowiecznej zasady średniowiecznych scholarzy: Używanie pseudonimów miało zapewnić dyskusje wokół przedstawionego tematu – problemu , a nie na temat cech autora przedstawiającego problem. Wszelkie dyskusje lekceważące przedstawiony temat dyskusji – a ograniczające sie do osobistych ataków na przedmówcę – sa szalenie prymitywne i wskazują na brak rzeczowych argumentów i niedojrzałość psychiczna osoby, która z braku argumentow obraża innych dyskutantów.

    Przypomina to konflikt w piaskownicy: Mały bezsilny chłopczyk, któremu kolega zabrał wiaderko, żeby sie zemścić na kumplu , krzyczy na cały głos: ‚A mój tata powiedział, ze twoja mama ma krzywe nogi!’ Zapomniano o wiaderku.

  61. Józef Bizoń said

    Re. 59 Kar

    Grzegorz Płaczek tu pisze sam o sobie.

    . https://naszkobior.pl/grzegorzplaczek/  

    ======================

    No i to.

    „Grzegorz „Moment” Płaczek jest znany przede wszystkim jako fotograf ślubny. Cóż, nic dziwnego. Konsekwentne dążenie, by być w tym jak najlepszym, przyniosło owoce. Docenił go prestiżowy specjalistyczny magazyn „Just Married”, zaliczając do grona najwybitniejszych fotografów ślubnych na świecie. Bridelle.pl uznał jedną z jego sesji za „najpiękniejszy polski ślub”, zaś Society of Wedding & Portrait Photographers uhonorowało go w roku 2014 „Złotą Nagrodą”.

    https://www.szerokikadr.pl/fotograf-miesiaca/grzegorz-moment-placzek

    A teraz połączyć sobie kropki.
    Przypomnę, że w czasie świrusa zbierał kasę na pomoc prześladowanym za niepodporządkowanie się świrusowym wymysłom. Zamiast tego kupił sobie na swoją fundację mieszkanie w Warszawie. Ma teraz gdzie mieszkać i nie musi korzystać z hotelu dla posłów.

  62. Józef Bizoń said

    Re. Banita

    Czy pan rozmawiając z sąsiadami też używa ksywki Banita?
    Pisanie pod własnym imieniem i nazwiskiem dyscyplinuje piszącego, chociażby z uwagi na ocenę piszącego przez otoczenie w którym się obraca.
    Swojej facjaty nie musi pan tu przecież pokazywać.
    Zaś służby wiedza kto pisze, skąd pisze, mają jego aktualny wizerunek i znają jego przeszłe i aktualne upodobania.

    Panie to nie średniowiecze.

  63. Kar said

    Bizon, po co laczyc useless fucking kropy ?? Po co ?? Mozna tylko w zaciszu na goscincu posmiac sie i poplakac..poogryzac wlasne knykcie w rozpaczy.. jak nas robiom w bambuko..w chooja..

    Braun moze byc konsekwentnym pros w swojej knesetzdrowasce robocie. A ten maluch/nowicjusz/pierdzimaczka ( ..) qurwa w expresowym czasie po US Langley sznycie dostaje saznista miche od zara !!? Kto mu figla splatal dajac wlasnej doopy po proznicy, kto ?? No qurwa kto ?? Poliniaki ..??

    A nas szacowny ZUS .. wycenia stosuje inna yiddsmiarke; trzeba zapierd@lac w tym kolchozie minimum 40rokow, zeby poluczyc na Biedra kura-stechleoslizlesmierdzacelapy ..

  64. Józef Bizoń said

    Strategia działania Brauna w dojściu do dobrze napełnionego koryta w PE – to na męczennika i na happeningi.

    Strategia Płaczka – to na spokojnego zbawcę posiadającego całą litanię zalet opisaną przez niego samego.
    Tą strategię Płaczek będzie kontynuował.

  65. Józef Bizoń said

    Re. 63 Kar

    Piszę po to, aby się dzielić z innymi swoimi spostrzeżeniami dowodami podpartymi.
    Czy to źle i komu to przeszkadza?

  66. Józef Bizoń said

    W PE z Braunem będzie tak.

    Szczęść Boże i ratuj się kto może.
    Ja się uratowałem i do Brukseli się dostałem.

  67. Harakiri Sepuku said

    Wielu deportacja na Sybir uratowała przed UPA. Nie pochwalam ale mówię, jak było.

  68. Józef Bizoń said

    Re. 67 HS

    Dość ryzykowne twierdzenie,
    bo bardzo wielu deportowanych na Syberią w latach 1939-41 z terenów kontrolowanych przez sowietów, a nie przez UPA, oraz deportowanych po 1945 r. zmarło z głodu, wycieńczenia, chłodu i przeróżnych chorób.

  69. Józef Bizoń said

    Re. HS

    UPA nie kontrolowała całego obszaru zajętego przez Niemców po ich napaści na ZSRR.
    Jedni i drudzy zrobili swoje. Nie można się więc dziwić, że mamy niechęć Polaków do Rosji. Z kolei Rosja po zajęciu Ukrainy tępiła bezpardonowo UPA, które z tego powodu przeniosło się w Bieszczady.

  70. nowacki nowack said

    HARAKIRI SEPUKU re) w 1943/4 to wycieczka do GROSS DEUTSCHALAND na roboty uratowała niejedno życie : Polacy masowo zapisywali się (sic !) jako ochotnicy a w szczególności z Tarnopola i okolic !

  71. Józef Bizoń said

    Re. NN

    Czy można prosić o podanie jakiegoś źródła?
    Czy wyjeżdżali solo czy z całymi rodzinami?

  72. Zbigniew Kozioł said

    A cóż Banita @60 tłumaczy się?

    Mnie JB mocno wnerwił. Robił to już systematycznie dobrych kilka lat. Nie mam do człowieka zaufania i nie zamierzam z nim dyskutować. Stosuje metody nieuczciwe. A przy tym mimo jego wieku i doświadczeń życiowych, robi na mnie wrażenie człowieka zagubionego i niezbyt rozgarniętego. To dość łagodne określenie, bowiem nasuwają mnie się bardziej dosadne.

  73. Józef Bizoń said

    Re. 70 NN

    To dość dziwne, że na w 1943/4 były te wycieczki.
    Przed kim uciekali? Przed wycofującymi się Niemcami, nadchodzącymi Rosjanami, czy przed UPA?

    Bitwa pod Stalingradem.

    „Na początku lutego 1943 r. siły Osi w Stalingradzie, wyczerpawszy swoje zapasy amunicji i żywności, poddały się po pięciu miesiącach, tygodniu i trzech dniach walk”

    .https://pl.wikipedia.org/wiki/Bitwa_stalingradzka

  74. Józef Bizoń said

    Re. 72 Zbigniew Kozioł

    Gdyby tak rzeczywiście było jak Pan o mnie pisze, to by Pan tego swego komentarza nie napisał.

    Dowody proszę na to co Pan na mnie nasmarował. Bez tego to są najzwyczajniej pomówienia.

  75. Zbigniew Kozioł said

    Nie mam zamiaru tracić więcej energii na pana.

  76. Józef Bizoń said

    Re. 75 Zbigniew Kozioł.

    W takim razie przyznaje się Pan do pomówienie mnie.

  77. Zbigniew Kozioł said

    Idź pan w pizdu.

  78. Barbara Chojnacka said

  79. Barbara Chojnacka said

  80. Boydar said

    @ HS (8)

    oczywiście, i on też, i wcale nie wyglądają

    nikomu innemu nie pozwolono by się tak „wychylić”, decyzja musiała zapaść na poziomie kahału krajowego pod hasłem „ratujmy co się da”

    ten ostatni akapit to tak ni w pisdę ni w oko, albo fatalne tłumaczenie 🙂

    @ Pan Zbigniew (27)

    tak, Obywatel Bizon jest fundamentalnie NIESPÓJNY w prezentowanych poglądach, tylko trzeba się uważnie wczytać w bizonowe komentarze, i rzekomo podnieca się strasznie w okolicznościach gdzie nawet kawałka gołej baby nie ma, jak dla mnie to jest zawodowym muzułmanem, czyli z polskiego na nasze – oszustem i prowokatorem („… niektórych osób skrywających się tchórzliwie pod nickami …”), dokładnie tak samo jak Diabeł, tylko naturalnie mniej

    w związku zez powyższym propozycję Pana Zbigniewa (77) uważam za szczególnie trafną i nadzwyczaj zasadną

    @ Pan Banita (48)

    szczerze mówiąc to ja tam nawet pół Polaka nie widzę …

    i (52)

    „… Bolesława Bieruta nie należy się wstydzić, był zdecydowanie najlepszym prezydentem Polski, oceniając według szybkiej odbudowy i rozwoju gospodarczego kraju. A miał w tym osobisty udział …”
    #Polska miała intensywnie i bezapelacyjnie wspierać rozwój Układu Warszawskiego i RWPG, więc spróbowałby coś zawalić …

  81. Boydar said

    ponieważ już śpiem możecie pisać wedle uznania, i Pan Bizon też 🙂

  82. Józef Bizoń said

    Bardzo dobrze się stało, że Pani Barbara Chojnacka zamieściła tu te oba filmy.
    Ten pierwszy film „NEOS Mateusz Jarosiewicz – NIE KRADNIJ i NIE KŁAM | SiP – czyli POLE GNOJU” jednoznacznie udowodnia jakim ancymonem jest ten Mateusz Jarosiewicz, o który tak ciepło się wyraża

    Zbigniew Kozioł (22)

    „@15 (Mateusz Jarosiewicz): pierwsze wrażenie całkiem pozytywne, nawet więcej. Dobre pierwsze wrażenie robi też jego rozmówczyni z Hameryki. Więcej ich nie oglądałem, więc na tym kończą się moje pierwsze wrażenia.”

    No i takiemu gostkowi podpisać petycję, której treść sam wytworzył, to jakby wprost z tym tekstem polecieć do ABW.
    Czy ta wściekłość na mnie pana Kozioła jest za uwalanie tej petycji?
    —-
    Re. 80 B.y.d.a.r

    Za to
    „tak, Obywatel Bizon …. jak dla mnie to jest zawodowym muzułmanem, czyli z polskiego na nasze – oszustem i prowokatorem („… niektórych osób skrywających się tchórzliwie pod nickami …”), dokładnie tak samo jak Diabeł, tylko naturalnie mniej”

    jak ulał przydał by się tzw. ślepy pozew, żeby solidnie dobrać się do skóry autorowi pw. treści wspierającego w ten sposób pana Kozioła, który sam się przyznał, że mnie pomówił.
    Jednocześnie tekst ten świadczy o jego autorze.

  83. matirani said

    Ciekawa opinia:

    Wie Pan – ja myślę, że myślą przewodnią na Gajówce jest przesłanie – masz się Polaku wstydzić tego, że jesteś Polakiem – w ślad za Gospodarzem, który to pierwszy ogłosił.
    Ma być skutecznie uprawiana pedagogika wstydu.

    Czy to cel, tego nie wiem, ale efekty sa zblizone. Powodem moze byc rozzalenie, upokorzenie, kompleksy albo i zwykla durnota…

    Mawiaja madrzy ludzie, ze nie nalezy przypisywac perfidii tego, co sie zwykla glupota da wytlumaczyc.

    A jeszcze madrzejsi, ze socjotechnika jest nauka scisla i ze Matrix nie byl tylko fantastyka.

    XX wiek – Syberia czy nie Syberia, przejecie wladzy przez komunistów, lata 1944 – 1956, to od pól miliona do milona ofiar, ludzi zamordowanych.

    70 NN – Pan poda zródla, prosze.

  84. matirani said

    77. Zbigniew Koziol – ktos sie podszywa pod niego czy to rzeczywiscie ten nasz naukowiec z USA tak pisze?

  85. Boydar said

    drugi „kibic” (tfu!), i tak tosię skończy też

  86. Banita said

    62

    Jozef Bizon

    re: „Panie, to nie Średniowiecze”

    Prawda. Obecnej Polsce – i wielu Polakom – to dość daleko jeszcze do Średniowiecza.

    Dlaczego?

    Średniowiecze – to najbardziej dynamiczny okres w dziejach, nie tylko Europy. Powstało 2400 miast w samej Europie wszystkie uniwersytety – znakomita większość przetrwała do dziś. To wspaniały okres dla rozwoju literatury, nauki…

    Nieśmiało przypominam, ze w Średniowieczu nauka i lecznictwo były bezpłatne – był to nakaz religii katolickiej. Pan Jezus powiedzial: „Pójdź dzieci, ja cię uczyć każę’ A przykościelne szkółki uczyły wiejskie dzieci czytac i pisac na tekstach z Biblii. 

    Nasza religia zabrania dorabiać sie majątku na cudzym nieszczęściu…np. chorobie.

    Lichwa byla zakazana. I nieśmiało przypomnę, ze to w Średniowieczu przetłumaczono na języki europejskie – nie tylko Biblie – ale i starożytnych filozofów i historyków.

    I to w średniowiecznej Anglii, w siódmym wieku naszej ery, za zgwałcenie kobiety czy zmuszanie jej do małżeństwa – groziła kara śmierci.

  87. Boydar said

    jeżeli groziła kara śmierci znaczy się, że akt gwałtu był atakiem na wartości fundamentalne dla społeczeństwa i cywilizacji, a przecież dalej jest i są, tylko żyd zmienił nam narrację i miózgi

  88. Józef Bizoń said

    Przebieg akcji uwalenia zbierania podpisów pod petycją do Putina – z wiadomością do ABW.

    Zaraz pod 1 (Otwarte Drzwi) aprobata pomysłu podpisywania petycji Polaków do Putina.

    I bardzo dobrze. Niech Putin wie że nie wszystkim Polakom odje…ło.”

    Następnie od 2 do 4 odwracanie uwagi i przekierowanie na inne aspekty.

    Pod 5 (Rewers) petycja jest odwróceniem uwagi od Gazy.

    „Pani Samuela zapewne przedtawia wizje Salci by odwrocic uwage od tego co dzieje sie w Gazie.”

    Pod 7 (JW.) – sarkazm odnośnie petycji. Pod 8 (Harakiri Sepuku) podaje, że Samuela wygląda na Żydówkę, podaje też link, a tam na zdjęciu jest Krzysztof  Boska i Michał Wawer z Konfederacji.

    Od 9 do 11 zupełny odjazd z tematu petycji (powstanie listopadowe).
    Dotąd (aż do 12) sprawa nawoływania do podpisywania petycji nie była zagrożona.  Wszystko szło względnie dobrze.

    Pod 12 i 13 uderzam w akcję zbierania podpisów pod petycją.

    „Przecież ta petycja może posłużyć do wyłapania niewygodnych ludzi dla niemiłościwie nam panujących.
    Nie trzeba tracić czasu i środków na inwigilację.
    Sami się zinwigilują podpisując petycję.”

    Podchwytuje to Sebastian pod 14.  

    „Zgadza się to podpucha jest, swoisty sposób na sporządzenie listy ochotników na front wschodni.”

    Pod 15 podaję, że autorem petycji jest Mateusz Jarosiewicz i podaję  link do filmu z jego udziałem.

    W następnych komentarzach (do 22) mamy odejście od tematu petycji.

    Pod 22 wchodzi Zbigniew Kozioł ze swoim komentarzem – jak najbardziej związanym z petycją

    „@15 (Mateusz Jarosiewicz): pierwsze wrażenie całkiem pozytywne, nawet więcej. Dobre pierwsze wrażenie robi też jego rozmówczyni z Hameryki. Więcej ich nie oglądałem, więc na tym kończą się moje pierwsze wrażenia.”

    i pod 27 dodaje
    „W czym właściwie nie podobają się Panu Mateusz Jarosiewicz i jego goszcząca Amerykanka?” pisząc przed tym, że nie można mnie brać na poważnie, że w moich wypowiedziach brak jest spójności mnie.
    Następuje moja  krótka z nim polemika.
    Komentarzami 22 i 27 pan Kozioł w istocie zachęca ludzi do podpisywania petycji.

    Następnie mamy wątek dotyczący uprawiania pedagogiki wstydu i deportacji Polaków na Syberię.

    Pod 56 pytam

    „Czy ktoś z Szanownych podpisał tą petycję i wie jakie informacje dotyczące delikwentów, którzy te petycję podpisali, są wówczas publicznie dostępne?”

    Pod 72 Zbigniew Kozioł ponownie mnie atakuje – idzie akcja, żeby mnie zdyskredytować.

    „Mnie JB mocno wnerwił. Robił to już systematycznie dobrych kilka lat. Nie mam do człowieka zaufania i nie zamierzam z nim dyskutować. Stosuje metody nieuczciwe. A przy tym mimo jego wieku i doświadczeń życiowych, robi na mnie wrażenie człowieka zagubionego i niezbyt rozgarniętego. To dość łagodne określenie, bowiem nasuwają mnie się bardziej dosadne.”

    Wątek dotyczący petycji domyka pod 78 Barbara Chojnacka zamieszczając film o dotyczący Jarosiewicza – tego od petycji, co mu dobrze z oczu patrzy, no i robi „pierwsze wrażenie całkiem pozytywne, nawet więcej” – wg Kozioł.

    Pod 79 Barbara Chojnacka domyka wątek Brauna i spółki.

    Nie wytrzymał B.oy.dar i ze decydowaną odsieczą pod 80 przybył na pomoc panu Zbigniewowi Kozioł.

    Nazwał mnie „oszustem i prowokatorem”

    Inaczej mówiąc należy podpisywać petycję do Putina i dać się wyłapać ABW.
    Moje ostrzeżenia dotyczące podpisywania petycji, to prowokacja i oszustwo – pisze Boy.

    W ten to oto sposób została uwalona im akcja zbierania podpisów pod petycją do Putina z wiadomością do ABW – a tak się przecież dobrze zapowiadało.

    Nic też dziwnego w tym, że tak się na mnie pieklą odsądzając mnie od czci i wiary.

  89. Carlos said

    Re Bizon— Gen Wilecki startowal na urzad prezydenta , bo nie chcial patrzec na niszczenie Polski przez rzady solidarnosciowe. Byly wywiady z nim w Chicago , na zywo. Wiekszosc zarzucala mu studia w Moskwie i oczywiscie przepadl w wyborach. A ja mu wierzylem . Pan sam wpada we wlasne sidla , bo oburza sie pan ,kiedy krytykuja Solidarnosc jako ogol a nie oddzielaja 1-wszej od Jaruzelskiej Solidarnosci. Zamiata pan jedna reka cala generalicje PRL-owska, gdzie mnostwo ludzi z tego grona bylo wartosciowymi ludzmi. A gdzie mieli sluzyc jak panstwo bylo PRL-owskie? O prawdziwych przyczynach katastrofy Casy ( w aspekcie wlasnie generalow) pisal profesor Ivo Pogonowski majacy wiedze jako zawodowy historyk a takze jako byly pracownik lotnictwa wojskowego USA. Podpinanie wszystkiego pod alkoholizm i teorie spiskowe dyskredytuje pana jako rzetelnego badacza. Niepotrzebnie, bo pan duzo wie. Nawet jesli Generalowie byli ” po kielichu” to piloci napewno byli trzezwi. Znany jest fakt, ze bratu glownego pilota tego lotu , zabronili drazyc temat, jesli nie chce dolaczyc do brata.

  90. Józef Bizoń said

    Prosił, prosił i prosił B.o.y.., to i uprosił pod 88.
    Tak to już jest, gdy się prosi i prosi dostać w ucho.

  91. Harakiri Sepuku said

    Chuj, kto jest na zdjęciu. Ważne o czym był art. i jest związany z tematem, jak i powstanie listopadowe też, trzeba czytać komentarz po komentarzu.

    Przestań człowieku. Już kilkoro tu pod różnymi tematami odbija. Szkoda czasu na takie dyskusje.

  92. Boydar said

    oj, Panie Bizon, bosię wycofam z diagnozy …

  93. Józef Bizoń said

    Re, 89 Carlos.

    Gdzie to Carlos wyczytał u mnie, to co Carlos o mnie pisze, że wszystkich zamiatam, całą generalicję .. jeszcze pewnie i pół świata?
    Ja panu odpowiem gdzie. Wyczytał pana w swojej własnej głowie, w swojej bujnej wyobraźni. W ten sposób nie ja, ale pan wpada we własne sidła.

    Już wielokrotnie podawałem, że Polskę załatwił Jaruzelski z Kiszczakiem. Podawałem na to liczne dowody. Solidarność lat 1980-81 zgniótł i do cna zniszczył Jaruzelski z Kiszczakiem.
    W 1989 r. została zarejestrowana NeoSolidarność Jaruzelskiegi i Kiszczaka z ukradzioną nazwą (szyldem) „Solidarność” z roku 1980, żeby przypiąć gębę tej prawdziwej zniszczonej Solidarności. Polskę niszczyły rządy NeoSolidarnościwe.

    Pana zdaniem słusznie czy niesłusznie się na to oburzam?

    Widzę, że szuka pan dziury w całym, bo nie pasuje panu uwalenie akcji zbierania podpisów pod petycją do Putina – z jednoczesną wiadomością do ABW – patrz 88.

  94. Banita said

    Nie wiem o co chodzi z tymi Polkmi, ze sie tk rzucaj ana carów, krolów i prezydentow innych państw. Czy to znczy, ze swoich nosza na rekach? – tak jak …Wałesę?  

    Mężczyzna, który zaatakował premier Danii jest Polakiem

    https://gazetagazeta.com/2024/06/mezczyzna-ktory-zaatakowal-premier-danii-jest-polakiem/?utm_source=Gazeta&utm_campaign=c4569570a4-Gazeta_Nov_111_1_2015_COPY_01&utm_medium=email&utm_term=0_9081e3f14e-c4569570a4-70389485

  95. Józef Bizoń said

    Radek Pogoda,
    Tusk, Platforma i afera o włosy | Pogodne Szorty #132

    36 do 40 mamy materiał w oparciu o który Carlos sobie wymyślił to czego tam nie ma.

  96. Józef Bizoń said

    A sprawa się zaczęła od podania linku na BanBye do tego materiału opublikowanego wcześniej na YouTube,

    Co zamiast CPK? | Romuald Starosielec | Pogodajmy #23

    Carlos pod 37 tak napisał o Panu Radku Pogodzie

    „Radek Pogoda jest wyksztalconym , zarozumialym rusofobem i dupkiem”.

    Czy aby na pewno jest to kierowane pod właściwym adresem?
    To raczej Carlos sam do siebie to zaadresował.

  97. Barbara Chojnacka said

  98. Pan Józef Bizoń ma całkowitą rację w swoich wpisach ostrzegających przed zaangażowaniem się w podpisywanie „petycji” do których naganiają Salmonella Torkovska i Moteusz Jarosievitz (obojga facjaty jak z albumu starego talmudzisty).

    Nie ma sensu, żeby tu powielał argumenty, którymi już posłużył się Pan Józef.
    Wystarczy, że dodam, iż młody polski Wieszcz Grzegorz Mazur miał jakieś 1,5 miesiąca temu epizod współpracy z młodym rabim Jarosievitzem, i nawet nakręcili wspólnie kilka materiałów filmowych, które Grzegorz u siebie zamieścił.
    Nawet się mocno nie zdziwiłem jakieś 2 tygodnie temu, gdy z kanału Grzegorza Mazura te wspólne z Jarosievitzem klipy zniknęły.

    Jak nic Grzegorz Mazur poznał się na parchu, i pognał szemranego gnojka precz.

    Kmieć.

  99. Józef Bizoń said

    Re. 95 Barbara Chojnacka

    Bardzo celnie trafione – i zatopione.

    Ciekawe ilu tu takich funkcjonuje.

  100. Józef Bizoń said

    Bobrze, że Gospodarz wystawił ten wpis, bo była okazja utopić to całe towarzystwo wraz z przystawkami.

  101. Józef Bizoń said

    Tu mamy świetny przykład wspólnego działania – bez wzajemnych uprzedzeń do siebie – w odkrywaniu prawdy wzajemnie dążąc ku niej.

  102. Carlos said

    Zrobil pan wszystko by sie do pana zniechecic panie Bizon. I udalo sie panu. Na temat petycji do Putina w ogole sie nie wypowiadalem. Odwrocil pan kota ogonem, nie ustosunkowal sie do moich argumentow, obrazajac mnie. Racje ma Zbigniew Koziol , ze zmienia pan swoje opinie jak kameleon kolory.

  103. Józef Bizoń said

    No i teraz mamy zacieranie śladów.
    Myśl Polska usunęła materiał zamieszczony pod
    https://myslpolska.info/2024/06/14/torkowska-i-jarosiewicz-pisza-do-putina/
    tj. źródło podane do tekstu wkopiowanego na Gajówce.
    Podany link do petycji jest nadal aktywny.
    (Niestety, nie udało się odnaleźć tej strony) z treścią poniżej przytoczoną.
    Torkowska i Jarosiewicz piszą do Putina
    Koleżanka Samuela Anastazja Torkowska w mediach społecznościowych zaapelowała do podpisywania petycji autorstwa kol. Mateusza Jarosiewicza skierowanej do Prezydenta Federacji Rosyjskiej Władimira Putina.

  104. Józef Bizoń said

    To nawoływanie Torkowskiej do podpisywania petycji z powołaniem się na Myśl Polską zamieściła Polityka
    https://polityka.co.pl/torkowska-i-jarosiewicz-pisza-do-putina-17672590.html
    Komentowanie jest tam wyłączone.

    Na platformie X Torkowska pisze

    „Dziękuję redaktorom tygodnika ‚Myśl Polska’ za udostępnienie treści listu do Prezydenta Federacji Rosyjskiej wraz z załącznikiem do petycji. Nie brakuje Wam odwagi, jakiej brakuje ‚antysystemowym’ politykom.”
    https://x.com/SamkaTorkowska/status/1801546797967417393
    ale Myśl Polska już to usunęła.
    Ciekawe czy i kiedy Torkowska usunie to na X u siebie?

  105. Marucha said

    Re 104:
    U mnie oryginalny artykuł z Myśli Polskiej się wyświetla.
    Prawdopodobnie chodzi o to, że MP po prostu jest blokowana na terenie Polski.
    Nigdy nie setknąłem się z usuwaniem już zamieszczonych przez MP artykułów.
    Proponuję zapoznać się z przeglądarką Tor:
    >https://www.torproject.org/download/

  106. Józef Bizoń said

    Należy ostrzegać innych przed Torkowską i jej nawoływaniem do podpisywanie tej cholernej petycji do Putina.
    Informując, że ABW tylko czeka na listę osób popierających petycję, dodając do tego ten krótki film
    Justyna Walker z agentem ABW M.Jarosiewiczem. Czegoś nie rozumiesz?
    .https://www.youtube.com/watch?v=Vol_WA_KzPs

  107. Barbara Chojnacka said

    Ku pokrzepieniu

  108. Józef Bizoń said

    Re. 105

    Z drugiej zaś strony to dobrze, że w Polsce zablokowany jest dostęp do tego nawoływania p;odpisywania petycji.

  109. Boydar said

    z wyjątkiem ostatniego akapitu rzeczona petycja jest w pełni poprawna i oddaje stan rzeczy
    niestety, nie została wystosowana przez Polaków
    nie mniej jednak, szum jaki powstał wokół, pozwolił nagłośnić określone tezy i prawdy, i to jest jeden plus dodatni
    a drugi, oznacza że żydowi się koło dupy zaczyna smażyć na poważnie (przecież to klasyczne majenie bram), i słusznie Pan Revers pisze, żeby obserwować Okęcie
    jeśliby jednak okazało się „to” płonną nadzieją, to znaczy że są siły nad żydami które mogą im coś kazać, co wartości dodatniego plusa nie umniejsza

  110. Warchoł said

    @108 Napisał Pan:

    Przecież ta petycja może posłużyć do wyłapania niewygodnych ludzi dla niemiłościwie nam panujących.

    No dobrze — a jeśli podpisze tę petycję milion osób, to co: „wyłapią ich” i co z nimi zrobią? Uruchomią Auschwitz ponownie, czy jak?

    Co właściwie grozi za „podpisanie petycji do Putina”, żeby nie zrzucał na nas bomby, bo nie chcemy wojny z nim? Są przewidziane za coś takiego jakieś sankcje karne?

  111. Warchoł said

    Artykuł na stronach „Myśli Polskiej” jest jak najbardziej widoczny i nie został usunięty:

    https://myslpolska.info/2024/06/14/torkowska-i-jarosiewicz-pisza-do-putina/

    Tylko widocznie trzeba mieć „te lepsze DNS-y” włączone w ustawieniach Firefoksa.

  112. Józef Bizoń said

    Re. 102 Carlos

    Pan wskaże w konkretnie w którym miejscu poczyniłem panu zarzut, że się pan nie wypowiedział na temat petycji do Putina.
    No i proszę wskazać w którym miejscu z przytoczeniem mego tekstu, że pana obraziłem. Mnie tu się non stop obraża i jakoś nie robię z tego wielkiego halo.

    Re. 109 Boy

    Tia … powstał szum kosztem już wystawionych na odstrzał Polaków i to wg Boy jest na plus.
    Talmudyczny mędrzec się tu objawił.

  113. Ja nie mam zamiaru wtrancać się w Wasze sprzeczki i animozje.

    Pan Józef Bizoń tak wogóle to jest mi tu w sumie obojętny.

    Ale w TEJ SPRAWIE, sprawie agitacji przez dwójkę młodych polskojęzycznych żydełków do podpisywania petycji, która sama w sobie dla etnicznie polskiej (słowiańskiej) Sprawy Polskiej jest gówno warta – bo koszer car jest koszer, a ma tylko na celu wyhaczyć naiwnych dobrotliwych polskich gojów dla polskojęzycznej ABWehry – popieram pana Bizonia.

    I tyle.

    Kmieć.

  114. Carlos said

    „”Widzę, że szuka pan dziury w całym, bo nie pasuje panu uwalenie akcji zbierania podpisów pod petycją do Putina – z jednoczesną wiadomością do ABW – patrz 88.

    „Radek Pogoda jest wyksztalconym , zarozumialym rusofobem i dupkiem”.

    Czy aby na pewno jest to kierowane pod właściwym adresem?
    To raczej Carlos sam do siebie to zaadresował.””

    nie chce mi sie dyskutowac, bo pan miesza tylko po to by miec racje

  115. Józef Bizoń said

    Re. 113 Carlos

    A jak inaczej miałem panu na to opowiedzieć, aby do pana dotarło, że tak nie można?

    Kogoś to może pan bezpodstawnie nazwać „wyksztalconym , zarozumialym rusofobem i dupkiem„, ale odwrócone tego do Pana – oo to już nie.
    Widzi pan jak tu pięknie się sprawdziło na panu – nie czyń drugiemu tego co tobie niemiłe.

  116. Carlos said

    Panie Bizon ,demagog z pana perfekcyjny. Goral zabil w kawale swoja zone . Tlumaczac Sadowi ,ze byla dobra zona ale „logolnie mecaca” Pan taki jest i szkoda moich nerwow na pana . niech sie inni mecza.

  117. Józef Bizoń said

    Re. 110 Warchoł

    A pan podpisał się pod tą petycją skoro to jest bezpieczne dla popierającego?

    Co ludzie i którzy sobie myślą jest nie do wyłapania przez ABW.
    Jednak jeśli ma się listę popierających petycję to ABW już wie kto popiera – i to za darmo, bez wysiłku. Nie ma znaczenia ile to jest osób, nawet i z milionem osób sobie poradzą – na raty, bez pośpiechu wedle potrzebnych im kryteriów..

  118. Józef Bizoń said

    Re. 116 Carlos

    Nijak się ma pana komentarz do tego co napisałem pod 115.
    Po drugie – niewłaściwie pan użył określenia demagog. Nie ma ono zastosowania w tym przypadku. Musi pan coś innego wymyślić.

  119. lewarek.pl said

    Ohoho, widzę, że katastrofa samolotu Casa w lesie pod Mirosławcem w 2008 toku obrasta legendą. Kwiat generałów zginął… cała czołówka polskiego lotnictwa…

    Gówno prawda. Pod Mirosławcem zginął jeden generał – Andrzej Andrzejewski, dowódca brygady lotniczej w Świdwinie i 19 innych wojskowych, w tym dwóch pułkowników, czterech podpułkowników oraz oficerowie niższych rang, w większości technicy, a nie piloci. Daleko im do generałów.

    No i oczywiście spisek… Też gówno prawda. Nie było żadnego spisku. Pilot przy drugiej próbie lądowania zrobił ostry skręt i za bardzo przechylił samolot, a ponieważ wcześniej wyłączył(!!!) sygnalizację alarmową, nie został ostrzeżony o niebezpiecznym nachyleniu samolotu, pochyleniu w stosunku do ziemi i jej bliskości. No i stało się to, co się w takich warunkach stać musiało.

  120. lewarek.pl said

    Jeszcze dwa zdania o katastrofie Casy.

    Mam ja na temat tej katastrofy jeszcze swoje przypuszczenia, których oficjalna wersja nie potwierdza, ale które lepiej tłumaczą powody upadku samolotu niż rządowy komunikat, który całą winę zwala na pilotów poruczników Roberta Kuźmę i Michała Smyczyńskiego. Nie takie rzeczy wojsko ukrywało i ukrywa.

  121. lewarek.pl said

    Jeszcze dwa zdania o katastrofie Casy.

    Mam ja na temat tej katastrofy swoje przypuszczenia, których oficjalna wersja nie potwierdza i potwierdzić nie może, a które bardziej logicznie tłumaczą powody upadku samolotu, niż rządowy komunikat zwalający całą winę na pilotów poruczników Roberta Kuźmę i Michała Smyczyńskiego. Nie takie rzeczy wojsko ukrywało i ukrywa.

  122. Ale dlaczego? said

    Panie Bizon

    Nie jestem na emeryturze, dlatego nie miałem czasu szybko odpisać 😉

    Plącze się Pan w argumentach.

    Z jednej strony zarzuca mi i Gajówkowiczom ukrywanie się pid nickami, a z drugiej nawołuje, by nie podpisywać petycji, bo namierzą.

    Co do „wykształconych”. Nigdy nie stwierdziłem (tym bardziej na Gajówce), że wykształcenie np. wyższe powoduje głupotę, czy jest z bią związane. A jedynie, że wykształcenie wyższe w reorii nobilituje posiadacza do ELITY. Ale niestety zdecydowana większość, na pewno w Polsce, tej „elity” jest ogłupiona przekaziorami. I pomimo teoretycznej przewagi intelektualnej nad resztą społeczeństwa, jest tak samo DEBILNA. Z lenistwa, z otumanienia propagandą, z konformizmu. Z NIEOGARNIANIA rzeczywistości, z ograniczenia horyzontów myślowych.

    To tak jak z przypowieścią Jezusa o talentach. Zakopali je w ziemi, zamiast je wykorzystywać, też dla dobra swojego, ale i społeczeństwa.

    Temat współczesnej elity/”elity” polskiej a społeczeństwa i elity Rosji Sowieckiej jest nieporównywalny. Dobrze Pan wie o co chodzi, a udaje że nie rozumie prostej kwestii.

    https://polskieradio24.pl/artykul/3261717,wybory-2023-tak-glosowali-polacy-wedlug-wyksztalcenia

    To są fakty. Ale opinię swoją opieram przede wszystkim na kontaktach z Polakami, w Polsce. I jest jak jest. Czyli TRAGEDIA. Wyznawcy konsumeryzmu i telewizora.

  123. Józef Bizoń said

    Re. 122 – Tylko bez szopek panie „Ale Dlaczego?”

    Pod 34 (Ale Dlaczego?) napisał.

    A Polacy?

    Im bardziej wykształceni, tym bardziej otumanieni. Dostęp do informacji dziś jest praktycznie (jeszcze) nieograniczony. Wystarczy poszukać.”

    Dokonał pan uogólnienia – „A Polacy”. Nie napisał pan przecież – A niektórzy Polacy.

    Dlatego ten mój słuszny zarzut – i pod 36 napisałem

    „O dobrze wykształconych mądrych myślących po polsku i w interesie Polaków (a jest ich wielu i w różnych dziedzinach) nie usłyszy się w korzennych mas-mediach – co znakomicie służy uprawianiu pedagogiki wstydu.

    Co zamiast CPK? | Romuald Starosielec | Pogodajmy #23
    https://banbye.com/watch/v_bzDI4a8OK9rN
    Wspaniała merytoryczna dyskusja.”

    No i po co tu teraz te pana koziołki – czego pan nie napisał?
    —-

    Nie ma żadnej sprzeczności w moim argumentowaniu za nie podpisywaniem petycji (podawania służbom ludzi na tacy) i występowaniem tu pod nickiem.

    Przecież pw napisałem, że służby doskonale wiedzą kto (i co pisze) pod nickiem – mają ku temu stosowne narzędzia.
    Więc pan się nie łudź, że jesteś pan dla nich anonimowy.
    Anonimowy jesteś pan tylko dla nas i czytelników Gajówki, no i dla otoczenia w którym się pan obraca.

  124. Harakiri Sepuku said

    Dokonał pan uogólnienia – „A Polacy”. Nie napisał pan przecież – A niektórzy Polacy.

    Niektórzy Polacy są inteligentni. IItakich takich trudno spotkać nie tylko w telewizji ale i w życiu codziennym.

  125. Harakiri Sepuku said

    Barbara Chojnacka @

    Kłamstwa cara Szełomowa.
    Jak mu dudasz postawi rakiety z atomem pod Kaliningradem to będzie musiał pierdolnąć w Polskę bo nie będzie innej opcji.

  126. Harakiri Sepuku said

    Barbara Chojnacka @

    Kłamstwa cara Szełomowa.
    Jak mu dudasz postawi rakiety z atomem pod Kaliningradem to będzie musiał pierdolnąć w Polskę bo nie będzie innej oocji. I będzie to taka sama wojna jak na Ukrainie. Przygraniczne starcia wycieńczenie. Padnie wiele trupów płci męskiej po obu stronach.

  127. Józef Bizoń said

    Re. 124 HS

    Dotyczy to bez wyjątku każdej nacji.

    „Rozkład normalny, rozkład Gaussa – jeden z najważniejszych rozkładów prawdopodobieństwa, odgrywający ważną rolę w statystyce. Wykres funkcji prawdopodobieństwa tego rozkładu jest krzywą w kształcie dzwonu.”

  128. Boydar said

    rzeczywiście dzwon

  129. Zbigniew Kozioł said

    Tak, Boydar, to dzwon.

    Dzwony bywaj poprzeczne i podłużne. Ten jest 0-wymiarowy.

  130. Boydar said

    taki dzwon mógłby być np. Talibem, jeśli przyjmiemy że określenie Talib jest synonimem zaślepionego fanatyka, i wcale niekoniecznie islamskiego

    ale mówimy oczywiście o krzywej Gaussa, żeby nie było że coś tam …

  131. Józef Bizoń said

    Tam jest cytat (przytoczenie) .Po drugie tam jest – „jest krzywą w kształcie dzwonu”. Po trzecie – jakbyście mądrale narysowali krzywą w kształcie dzwonu? Pan uniwersytecki fizyk narysuje.

    https://statystyka.online/rozklad-normalny-teoria/

  132. Józef Bizoń said

    A to dla Boy – taliba.

    Cała propaganda nastawiona jest na lewą i prawą stronę środka krzywej. Te te na lewo 34,1% to KO (koalicja obywatelska), a na prawo ZP (zjednoczona prawica). Po obu stronach mamy po 15,8%. W wyborach wygrywa ten kto więcej wyborców pozyska z tych 15,8%,

  133. Józef Bizoń said

    Elita narodu służącą temu (a nie innemu) narodowi to po 2,2% po prawej stronie. To ta elita zdolna jest pozyskać te 68,2% społeczeństwa i oprzeć się propagandzie.
    Ta faktyczna polska elita została wybita w czasie II wś i zaraz po wojnie. Teraz mamy w Polsce tego skutki. Odbudowanie elity narodu to długi proces pełen przeszkód.

  134. Józef Bizoń said

    Aktualnie polską elitę udaje Konfederacja.
    Jej działania w pierwszej kolejności wycelowane są na pozyskanie tych 13,6% wyborców – jednocześnie tym samym blokują oddziaływanie odbudowującej się rzeczywistej polskiej elity.

    Ostatnio w Konfie nastąpiło podzielenie ról.
    Braun ze swoją KKP (Koroną) pozostaje na polu oddziaływania na te 13,6%, a Mentzen rozpoczął marsz w kierunku środka i oddziaływania na elektorat ZP (szczególnie PiS-u).

    Działania Brauna i Mentzena pozostają w ścisłej symbiozie.
    W tak skonstruowanej Konfie i przy takim podziale ról rozpad Konfy nie wchodzi w grę. Oczywistym też jest, że koniecznością stało się pozbycie się Korwina.

  135. matirani said

    Panie JB – wyniki rzadów PO-KO ( ex UWoli ) byly, a teraz i sa, zupelnie rózne od wyników rzadów ZP… w domenie ekonomicznej, a od tego sie wszystko zaczyna.

    Pan to widzi?

  136. Józef Bizoń said

    Re. 133 Matirani

    Ekonomiczne skutki działań jednych są odłożone w czasie i spadają na barki następców i to obojętnie kim oni by nie byli.
    Tak to już jest. Jak się wie, że wszystko się zawali, to należy oddać innemu władzę. Wówczas piwo wypije ten co jest przy władzy, a winowajca wychodzi na czysto.
    Teraz właśnie to jest grane.
    Morawiecki (od zielonego ładu) staje na czele protestu przeciwko zielonemu ładowi, czyli protestuje przeciwko samemu sobie. Tak to się robi.

  137. Józef Bizoń said

    Re. 133
    Widzę, ale nie to co pan widzi. Co zaś widzę poczyta pan po zwolnieniu mego komentarza z moderki.

  138. matirani said

    136 Panie Józefie, zadluzenia sa rózne. Drogi, tory kolejowe, kanaly zeglugowe splacaja sie same, poprzez zwiekszenie wydajnosci gospodarki, czyli powiekszenie dobrobytu danego kraju. Podobne efekty daja inwestycje, nawet oparte na pozyczkach, realizowane w energie, IT czy nauczanie zawodowe.

    Wiem, ze widzi Pan cos innego niz w tym momencie wzmiankuje, ja tez to widze, ale… czy widzi Pan i to, co ja widze?

    …Ekonomiczne skutki działań jednych są odłożone w czasie i spadają na barki następców… pozytywnie lub negatywnie. Jesli jest wzmocnienie gospodarki, wzrost produkcji rolnej i przemyslowej, niskie bezrobocie i wzrost realnych zarobków, to czy nie zanczy to, ze wypdakowa dzialan jest dla Polaków korzystna?

  139. matirani said

    Morawiecki… wie Pan, u mnie na wsi sie mawia „otra cosa es con guitarra” – co znaczy, ze jak trzeba wyjsc na scene i grac, to pojawiaja sie trudnosci, których przecietny zjadacz chleba nawet nie moze sobie wyobrazic. Prosze sobie wyobrazic co by Pan zrobil jako minister np. ds. górnictwa. Co by Pan chcial i co by Pan mógl zrobic.

  140. Józef Bizoń said

    Nie tylko górnictwo PiS tak ratował, aby tylko nie uratować.

    „Tereny po byłej ponad 100-letniej Kopalni Makoszowy zostaną sprzedane – poinformowała Spółka Restrukturyzacji Kopalń. To pierwsza tego typu transakcja i – jak zapewnia SRK – szansa na nowe miejsca pracy. Działki po dawnej KWK Makoszowy w Zabrzu zamierza kupić firma prowadząca działalność logistyczną.”

    Kopalnia Makoszowy powstała w 1906 roku w 2016 r. zatrudniała 1387 osób. Poziomy wydobywcze zakładu umiejscowione były na głębokości 660 i 850 m. W granicach kopalni znajdował się obszar górniczy o powierzchni 28,4 km kw.”

    Umowę warunkową sprzedaży terenów po ponad 100-letniej kopalni węgla kamiennego Makoszowy w Zabrzu podpisano w środę 16 kwietnia. Jak poinformowała SRK nabywcą ma zostać jest STS LOGISTIC Sp. z o.o. – firma należąca do holdingu CLIP Group S.A.” (prywatny inwestor)

    .https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-sprzedadza-tereny-po-ponad-100-letniej-kopalni-pierwsza-tego,nId,7456967

    Skoro rząd PiS-u w osobie Marawieckiego nie zawetował zielonego przewału w ramach „religii” klimatycznej, to teraz ogłoszą, że to i tak sukces – że się zlikwidowało i sprzedało.

    2021 r. – Ruszyła rozbiórka Ostrołęki C. Niedoszła elektrownia kosztowała miliard złotych.
    .https://businessinsider.com.pl/firmy/strategie/ruszyla-rozbiorka-konstrukcji-elektrowni-w-ostrolece/bp0dhmz .

    Pan się mnie pyta co bym zrobił?

    Wywaliłbym na zbity pysk rządy PiS i Platfusów.
    Do rozwiązywania problemów w polskim interesie narodowym zatrudniłbym najlepszych ludzi specjalizujących w danej branży i im poleciłbym znalezienie skutecznych rozwiązań dla ratowania całej polskiej gospodarki, nie tylko górnictwa.

  141. Józef Bizoń said

    No i zatrzymałbym tą sejmową młocarnię legislacyjną.

  142. // Pan się mnie pyta co bym zrobił?

    Wywaliłbym na zbity pysk rządy PiS i Platfusów. //

    Na zbity pysk?!!!

    Przecież ta antypolska banda kwalifikuje się na szubienicę, i to nie klasyczną ze sznurem, tylko na taką na jakiej w serialu powiesili za ziobro Janosika, czyli z zardzewiałym hakiem.

    A truchle ścierwo po powieszeniu do wapna!

    Kmieć.

  143. Boydar said

    „… faktyczna polska elita została wybita w czasie II wś i zaraz po wojnie …”

    gdyby to rzeczywiście była elita to nie pozwoliłaby się wybić

    co nie znaczy, że popieram to ludobójstwo, a byli dokładnie tacy jak ci powyżej, w większości

    zgubiło ich odejście od Ojca i Syna, a później lożyzm

  144. matirani said

    Radyobie, elity sie odradzaja. Dzieci elit rzadko tylko reprezentuja poziom rodziców a geniusze jak Janki Muzykanci rodza sie w calej populacji równomiernie rozlozeni. Oczywiscie, nie w kazdym systemie sa faworyzowani i pomaga im sie w rozijaniu swoich talentów, ale elit w Polsce nie brakuje. Brakuje nam zdolnosci do sluchania ich i myslenia niezaleznego. Ale to jest utrudnione przez MSM, jak Onet, Agora, TVN i inne PR24. Masy sa manipulowane i kontrolowane.

  145. matirani said

    Panie Józefie, nikt nie neguje zlych decyzji rzadów Zjednoczonej Prawicy, ale tez kazdy powinien zauwazac ich pozytywne dzialania.

    Pisze Pan: „Do rozwiązywania problemów w polskim interesie narodowym zatrudniłbym najlepszych ludzi specjalizujących w danej branży i im poleciłbym znalezienie skutecznych rozwiązań dla ratowania całej polskiej gospodarki, nie tylko górnictwa.”

    Ok, a jak by Pan to zrobil bedac ministrem w rzadzie, który zostal wybrany przez Korporatokracje, lobby z EU i niemieckie pieniadze?

  146. Józef Bizoń said

    Noż kurna – ten Boy to jakiś dureń do entej potęgi udający mędrca wszech czasów.

    Wszędzie widzi tylko masonów i odstępstwo od wiary katolickiej. To tak jak obecnie rządzący Polską wszędzie widzą tylko Putnia i u wszystkich, którzy im nie pasują, widzą ruskich agentów.

  147. Józef Bizoń said

    Re. 145 Matirani

    W tym stanie jaki jest obecnie jest to niemożliwe.
    Dlatego z mozołem trzeba cały czas na wszystkich polach
    odbudowywać rzeczywiste polskie elity.No i rzecz podstawowa – nie dać się wciągnąć w bezpośrednią wojnę z Rosją, bo nam znowu elitę wybiją. No i czekać na sprzyjające nam wiatry historii, a one z pewnością nadejdą – być na nie przygotowanym, jak po I wś.

  148. lewawo said

    „Gratulacje” Gospodarzu Marucho.

    Circa about; 65% wpisów/ocen, od pewnego czasu, to, Bizon i Mati. Takie jest parcie. Dlaczego tak jest.

    Tak tylko pytam; dość retorycznie. Zatem zdrowia, życia, i, miłego wypoczynku. Jakby nie pisać. Zasługujesz! Z Panem Bogiem! I Naszą Matką Klonową!

    Amen. Bywaj.

  149. lewawo said

    (144). Radyobie, elity sie odradzaja.

    Które?

    Yad-Wasze?-m. Chabad?

  150. Ale dlaczego? said

    Panie Bizon.

    Sam Pan sobie zaprzeczasz z tą prywatnością. Bo przecież cały czas mowa o służbach. Które rzeczywiście jeśli chcą, to będą wiedzieć. A tylko aktywne osoby mogą ich interesować, a nie wpisane raz w życiu na jakąś listę. Prywatność w internecie zaś jest głównie dla nie-służb.

    Co do elit.

    Jak znam życie i ludzi bogatszych, też z lepszym wykształceniem, rzadko mają coś wspólnego z patriotyzmem. A z PATRIOTYZMEM GOSPOSARCZYM jeszcze mniej.

    Sam od lat ’90 staram się kupować polskie produkty. Co jest utopią, bo 90 „Polaków” robi wprost przeciwnie. Ze szczególnym uwzględnieniem osób o wyższych dochodach, też, o zgrozo, „polskich” bisnesmenów. A w sytuacji Polski w dzisiejszych czasach gospodarka jest kluczowa, by wyrwać się z zakeżności kolonialnej.

    Generalnie nie na w Pilsce autentyczntch elit, a jedynie świadome JEDNOSTKI. I reszta to barany idące na rzeź.

    Nie jest zaś usprawiedliwieniem to, że w innych krajach (…).

    Polacy powinni pamiętać swe błędy z historii, tak wiele ich popełnili.

    Nieprawdą zaś jest, że elity muszą się wieki wykształcać.

    „Wystarczy” by ludzie, każdy z osobna i społeczeństwo zaczęło logicznie analizować RZECZYWISTOŚC. Bo inaczej czeka nas zagłada. Głupcy tego nie widzą. Nie ma innego wyjaśnienia.

  151. Boydar said

    Pana Mackę, NICK’u, to od wczoraj tak wziuno, natomiast obywatela Bizona od czasu ukazania się w mediach jakichś politycznych agitatur, może nowe zlecenie dostał

    a teraz co do odradzających się elit

    oprócz konieczności zdefiniowania czym jest a co powszechnie uważamy za elitę, to romanowe (K) elity się odradzają zawiera wielbłąda, otóż bowiem, odradza się, ale tylko materiał na elity, z którego niekoniecznie prawdziwa elita wyrosnąć musi, i żeby nie wyrosła to żyd już się dokładnie zatroszczył, na każdym jednym etapie i w każdy sposób

    poza tym, czy my aby na pewno chcemy doszlusować do elity ? elita nie pier doli się po kątach, nie kradnie, nie brata z muzułmanami czy mordercami własnego narodu, i przede wszystkim nie kłamie, ta elita którą ja sobie wymyśliłem, bo osobiście nie znam, nie widziałem, zarobiony jestem

    a i tak nie napisałem wszystkiego co chciałem, bo Gajowy Hospodin uciekł na urlop i może zdjąłby szlaban za jakiś tydzień albo i nie 🙂

  152. lewawo said

    Lubelaku. Oj.

    Generalnie? Zgoda. To jest taki, powiedzmy problem. Nie, powiedzmy. Jest.

    Pozostańmy. Absolutnie elaboratów pisać nie lubię. No tak jak piszesz. Ty też nie. Smutne lecz prawdziwe. No bo. Nie dotrze? Dociera. Powolutku.

    Zaraz zapodam Deep Purple.

  153. lewawo said

    A co Mati „bierze”. To poza mną jest.

  154. Boydar said

    co bierze to nie wiem ale per analogiam – mała piła to piłka, a mała maca to macka

  155. Józef Bizoń said

    68 komentarzy jest moich, 5 Mati. Razem 73 na 150.
    77 inni w ramach dyskusji ze mną wywołaną podpisywanie petycji do ABW w ramach oświecania Putina – w tym 11 głupawych komentarzy Boy.

    Za to Boy ma stałe zlecenie na piep.rzenie trzy po trzy.

  156. lewawo said

    Józefie. Zostaw statystykę.

    Nie rozumiem co się dzieje. Wszyscy się uspokójcie. Zrozumcie jeszcze jedną rzecz. Jak dalej tak będzie to Gajówka upadnie. Tego chcecie? Mam prawo do oceny.

    Ale nie dziś. Popatrzę. Jak we teatrze. Lalki i aktora. Trudno. Powiem. Pacynki.

  157. Józef Bizoń said

    Nie dyskutujcie, nie spierajcie się, nie wskazujcie na manipulację, na wszelaki fałsz i fałszywe twierdzenia.
    Wszyscy musicie unisono, bo jeśli nie, to Gajówka upadnie.
    Wystarczy wykorzenić krzewiące się tu od dawna chamstwo – to i nie upadnie, a wręcz przeciwnie – wzrośnie jej atrakcyjność.

  158. Józef Bizoń said

    Re. Lewawo

    Upadek w sensie zmiany przyjętej linii orzeczniczej?
    Czy o to chodzi?
    Więcej w moderce.

  159. matirani said

    147 JB – no to sie zgadzamy. Ja tez bym inaczej rzadzil Polska, gdybym mial do tego mozliwosci.

    Oczywiscie, zadnej wojny z Rosja ani pomagania UPAinie – no chyba ze by nam za to pomaganie bardzo duzo zaplacili…

    Elity – trzeba je kultywowac, uczyc ludzi ale i odsiewac plewy. Koncentrowac sie na tych, którzy potrafia pojac wiedze i zrozumiec – a takich jest niewielu.

    Zwracac uwage jednak na szkodników, takich co pluja na Polska, co krytykuja polska mysl, nauke i kulture.

    Pomagac patriotom i madrym ludziom, chroniac ich przed atakami sajanów, uzytecznych ignorantów, agentów wplywu i innych zgorzknialych pasozytów.

Umieść kropkę albo > bezpośrednio przed linkiem do obrazka lub filmu, aby go na razie nie wyświetlać. Rób akapity w dlugich tekstach. Zobacz też https://marucha.wordpress.com/cenzura/ odnośnie cenzury, pisania komentarzy etc.