Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Józef Bizoń o Cywilizacja śmierci. Skandalic…
    Józef Bizoń o Cywilizacja śmierci. Skandalic…
    ojej o Co z opinią Polaków o Ros…
    Bardzo Bogaty o Cywilizacja śmierci. Skandalic…
    Kmieć z Odmętów o Wolne tematy (37 – …
    Bardzo Bogaty o Wolne tematy (37 – …
    Otrzepać pył o Cywilizacja śmierci. Skandalic…
    kandy o Wolne tematy (37 – …
    Marucha o Cywilizacja śmierci. Skandalic…
    Józef Bizoń o Cywilizacja śmierci. Skandalic…
    Boydar o Wolne tematy (37 – …
    marioko o Wolne tematy (37 – …
    Boydar o Cywilizacja śmierci. Skandalic…
    Józef Bizoń o Cywilizacja śmierci. Skandalic…
    Bardzo Bogaty o Cywilizacja śmierci. Skandalic…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 708 subskrybenta

Ukraina – kobiety na front!

Posted by Marucha w dniu 2023-09-04 (Poniedziałek)

„Najpierw lekarki i farmaceutki”: Ukraina rozpoczyna przygotowania do mobilizacji kobiet

Kijów przygotowuje się do mobilizacji kobiet. W pierwszej kolejności zostaną powołane specjalistki w zawodach medycznych i farmaceutki Za nimi pójdą wszystkie inne.

Od 1 października 2023 r. wszystkie kobiety pracujące w branży medycznej i farmaceutycznej muszą zarejestrować się w terytorialnych centrach rekrutacyjnych. Nie będą mogły odmówić, choćby ze względu na stan zdrowia lub inne okoliczności, które nie pozwolą im pełnić służbę w przyszłości. Jednocześnie wprowadzono zakaz opuszczania kraju przez wszystkie kobiety, które się zarejestrowały.

Inicjatywa ta została uruchomiona w ubiegłym roku i miała rozpocząć się od 1 października 2022 r., ale została przełożona na ten rok. Dotyczy to nie tylko lekarzy i farmaceutów, zgodnie z przyjętymi przepisami, kobiety o specjalnościach w 14 dziedzinach, w tym te z zawodami programisty, lekarza, prawnika, dziennikarza, muzyka, pracowników gastronomii i poligrafii, pracowników socjalnych, księgowych, personelu hotelowego itp. są uznawane za osoby podlegające służbie wojskowej.

Po zarejestrowaniu do służby wojskowej kobiety mają takie same obowiązki jak mężczyźni. Według Kijowa, ponieważ Ukraina przyjęła standardy NATO, rejestracja jest obowiązkowa zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet. Kobiety w wieku powyżej 60 lat i te, które nie są odpowiednie ze względów zdrowotnych, są zwolnione z tego obowiązku.

Do tej pory twierdzono, że wysyłanie kobiet na linię frontu będzie odbywać się tylko zgodnie z ich „wolą”. Jednak według ukraińskiego Ministerstwa Obrony kobieta, która wpisała się do rejestru, jest uważana za rezerwistkę i może zostać zmobilizowana w dowolnym momencie w celu „nieprzerwanego uzupełniania strat osobowych AFU”.

Joanna M. Wiórkiewicz
https://niemcy.neon24.org

Komentarze 44 to “Ukraina – kobiety na front!”

  1. Maverick said

    Zachód przy pomocy chazarów chce wymordować Słowian. Apetyt mają wielki na słowiańskie minerały a użyteczni idioci będą się nadawać na mięso armatnie.
    Słowianom potrzebni przywódcy co obrócą naszą broń przeciwko lucyferiańskim chazarom i zjednoczą Słowian.

  2. walthemar said

    Poborowi spieprzaja z polski
    Na lotnisku w Modlinie masa upadlincow pchala sie bez kolejki do odprawy. Wiedzieli ze jest wiecej sprzedanych biletow
    a tu o deportacji z Pl [ wiadomosc z samolotu oczywiscie przed startem]

    .https://t.me/RVvoenkor/52525

  3. UZA said

    „Jednocześnie wprowadzono zakaz opuszczania kraju przez wszystkie kobiety, które się zarejestrowały.”

    Dlaczego tylko te ? To jest niesprawiedliwe, bo przecież ukraińskie kobiety, które już tu u nas siedzą, po prostu nie zdążyły się zarejestrować. Trzeba im dać szanse. Samostijna wszystkich potrzebuje – i kobiet, i mężczyzn, i pozostałych 54 płci. Wobec tego zaś, że administratorzy Polin są – jak sami ogłosili – sługami narodu ukraińskiego, który to naród – jak głosi obowiązująca narracja – bohatersko walczy z najeźdźcą, to wszystkich „uchodźców” należałoby deportować – niech wracają do siebie i do boju! Staruszki i dzieciaki też się przydadzą: babcie będą rzucać słoikami w ruskie samoloty a dzieciaki mogą podawać słoiki.

    „Do tej pory twierdzono, że wysyłanie kobiet na linię frontu będzie odbywać się tylko zgodnie z ich „wolą”.”

    Na początku zawsze się tak twierdzi, a później będzie tak, jak z „dobrowolnymi” szczepieniami…

  4. Zbigniew Kozioł said

    Zapewne naraże się wielu. Otóż jestem jednoznacznie przeciw wydalaniu Ukraińców, którzy zwiali przed wojną. Po co? Skazywać ich na bardzo prawdopodobną śmierć lub kalectwo? Każdy też z nich mógł mieć inne motywacje. Na pewno są wśród nich też i tacy, którzy nie chcą walczyć po stronie wspieranej przez USA. Wreszcie – po to ich wysyłać, by zabijali rosyjskich żołnierzy?
    Polska przyjmując ich wzięła na siebie obowiązek opieki nad niemi. To, że oni są w bazie Interpolu nic nie znaczy. Polska nie musi ich wydawać. Wydanie byłoby jakimś okropnym sprzeniewierzeniem się zasadom moralnym. Nie mówię o pospolitych przestępcach, to inny temat.
    Sądzę też, że wydawanie ich bardzo źle wpłynie na stosunek Ukraińców do Polski. A nie wszyscy z nich tutaj odnoszą się źle. Poczują się zdradzeni, i co więcej – słusznie.

  5. matirani said

    Goje umierac na front! Zelenski do swojej willi w Egipcie na odpoczynek.
    Ze tez nikt go nie zlikwidowal? Upaincy mogliby sami zroboc z nim porzadek…

  6. AlexSailor said

    Będą likwidować co bardziej inteligentne kobiety?

  7. Boydar said

    jakże mi przykro …

    https://tvn24.pl/najnowsze/cdn-zdjecie-ivs9m7-ukrainskie-weteranki-robia-koktajle-molotowa-5647517/alternates/LANDSCAPE_840

  8. Boydar said

    w pocie czoła

    dalej mi przykro

  9. Marek said

    Zełenski ogłosił rezygnację Reznikowa ze stanowiska ministra obrony. Stanowisko to zajmie szef Funduszu Majątku Państwowego Rustem Umerow.

  10. Marek said

  11. Irmina Blad said

    Dobry jesteś Kozioł z tym swoim ,że Polska ma obowiązek opieki nad ukrami. To gościu ilu ich masz na garnuszku? Ja nie poczuwam się do tego i normalnie myślący Polacy też. No chyba , że obrzezane na mózgu poliniactwo.

  12. Olo said

    Re. 4.

    Zgadzam się. Lepiej wysyłać polskojęzyczne banderówki, które łatwo rozpoznawać po ukrowskich flagach w mediach społecznościowych. Jest nawet pewna tenisistka, która powinna dać dobry przykład, zdjąć tenisówki, białą koszulkę, założyć mundur, kamasze i w oczach kamer oddać życie za swój banderland. Tak samo jej fani. Na co jeszcze czekają? Na kopa w tyłek od Polaków?

  13. ninika said

    Czy ktoś mi wytłumaczy po co księgowe na froncie??? Nie potrafią już sami policzyć poległych?

  14. Olo said

    Re. 13

    Żeby je zdepopulować jako kobiety. Żeby nie rodziły słowiańskich dzieci, a te nie zajmowały przestrzeni życiowej i osadniczej dla żydówek, które zajmą ich miejsca, także jako księgowe.

  15. bez loginu said

    banderówka nie urodzi nigdy słowiańskiego dziecka.
    Nie urodzi nawet człowieka. Najwyżej dwunożnego, prymitywnego szympansa – demona!

  16. Olo said

    Ale nie wszystkie kobitki zza Buga to banderówki. Śmiem twierdzić nawet, że w polin jest więcej polskojęzyczncyh banderówek niż w krainie U. Ta ze zdjęcia Boydara wygląda jakby za chłopem się rozglądała, a nie za wojaczką. I słusznie. Bo chłopów pewnego dnia może zabraknąć.

  17. Kar said

    4/Z. Koziol, i slusznie, chachel murem za chachlami

  18. karlik said

    Ja z prośbą o pomoc, zjawili się koło mojej wioski trzej Ukraińcy . Podobno mają być wydawani na wojnę, a oni nie chcą zginąć. Proponują rekompensatę pieniężną. Dlatego pytam czy są jakieś przepisy karne za przechowywanie takowych czy nagroda za wskazanie. Nie wiem ile wziąć.

  19. Wywrotowiec said

    Panie Koziol
    :
    Nalezalo by przeswietlic czy dany osobnik nie jest zwolennikiem calej tej hucpy okolobanderowskiej.
    Tyle w temacie .
    Przypomne co widzialem w niedziele:
    Wyprzedzil mnie karawan na ukrowych nomierach z krzyzem na tylnych szybach w asyscie 5 policyjnych suk.Zapewne ktos wazny byl,walczyl za nasza i ich wolnosc…….Musimy byc czujni czy nas Polakw nie zechce znienacka zmobilizowac parszywe psy.

  20. osoba prywatna said

    Panie Kozioł może ich pan zakwaterujesz z kilku u siebie na metrażu. A może pana coś z nimi łączy?

  21. UZA said

    „Każdy też z nich mógł mieć inne motywacje.”

    Podejrzewam, że większość miała jedną motywację – wygodnie żyć na koszt głupich Lachów. Oczywiście, nie można wykluczyć, że niejeden chciałby też sobie pohulać, jak na Wołyniu za Bandery, którego czczą jako bohatera narodowego. Czy którykolwiek z tych „gości” odciął się od wojny i od zbrodniczej historii ?

    „Wreszcie – po to ich wysyłać, by zabijali rosyjskich żołnierzy?”

    Według Pana lepiej, żeby zabijali nas ?

    „Polska przyjmując ich wzięła na siebie obowiązek opieki nad niemi.”

    A czy Polska, Pańskim zdaniem, ma jakieś obowiązki wobec Polaków – żyjących tu i teraz oraz tamtych, pomordowanych na Wołyniu?

    „Sądzę też, że wydawanie ich bardzo źle wpłynie na stosunek Ukraińców do Polski.”

    Pan naprawdę uważa, że tu się jeszcze może coś pogorszyć ?

  22. osoba prywatna said

    Jacek Boki 9 3 poniedziałek, 4 września 2023, 11:38:01
    No cóż, Moloch domaga się kolejnych ofiar przebłagalnych

    Jest w tym nienasycony. Ciągle tylko słychać, że chce krwi, krwi, krwi!
    Pewien Żyd mieszkający w Krakowie, powiedział kiedyś do mojej znajomej, na jej dictum, że jak wy możecie pozwalać tam w Krainie U, gloryfikować tych ukraińskich ludobójców z Banderą na czele i pozwoliliście odrodzić się tej banderowskiej hydrze i jeszcze ją wspieracie? Na co ten z całkowitym spokojem tylko się uśmiechnął i ze stoickim spokojem i z tym samym, nie schodzącym mu z twarzy uśmiechem, odparł… Dlaczego się Pani o nas niepokoi? My ich Ukraińców jeszcze tak załatwimy, że pożałują tego, że się w ogóle urodzili i przejmiemy ich własność całkowicie, tak, że nie zostanie im nie tylko nic, ale również nie będzie ich samych.

    Jak widać był to prorok i to wcale nie ten mniejszy.

  23. osoba prywatna said

    https://www.bitchute.com/embed/ONASM3xcPxCI/?feature=oembed#?secret=CCoFsEecpx

  24. osoba prywatna said

    Tę też wysłać. Będzie piłeczkami drony strącać.

    https://ocdn.eu/sport-images-transforms/1/ajnk9lGaHR0cHM6Ly9vY2RuLmV1L3B1bHNjbXMvTURBXy8wZDBlZWQ0MC1hZGIwLTQzMDYtYmQ4OC1kZmE3NTMwZmI4ZWQuanBlZ5OVAwDMYM0MAM0GwJUCzQOwAMLDkwmmMDM3YWI2Bt4AAqEwBqExAQ/papepafabio-frustaci.avif

  25. osoba prywatna said

    Tak chętnie wszyscy pomagają nachodźcom z Krainy U,

    to pomóżmy Pani Klaudii Krajczewskiej, żonie prezesa stowarzyszenia Toruńska Pamięć Kresowa, która kolejny rok zmaga się ze skutkami ciężkiego udaru mózgu.
    https://kresywekrwi.neon24.org/post/173283,kontynuacja-rehabilitacji

  26. zen said

    Podczas gdy Zełenski prosi z całego świata o pieniądze dla Ukrainy, jego rodzice kupili dom w Rishpon. To jest w Izraelu. Wartość nieruchomości wynosi 8 milionów dolarów. Najwyraźniej oszczędzali przez długi czas..😏 tłum. gógla

  27. Boydar said

    na złość wrogom i opozycji popieram stanowisko Pana Zbigniewa, i nie dla tego że jestem Chachłem tylko umiem liczyć a i kalkulować potrafię

    jakby co to ukraińskie dadzą się bez problemu zidentyfikować i wyłapać, jest ich góra trzy miliony i szczególnego zagrożenia nie stanowią

    a żyda jest tu ponad siedemnaście milionów, i to żyd wykończył Polskę i Polaków, a nie ukr czy inny banderowiec

    dużo łatwiej napier’dalać na ukrów, spróbujcie na żyda

  28. Carlos said

    re Zbigniew Koziol— Something pojebalos? Wielokrotnie mial pan nietuzinkowe wpisy i traktowalem to jako niegrozna przyware, a to , ze ma pan zone Rosjanke uwazalem za duzy plus. Teraz dal pan ciala ( by nie powiedziec mocniej) .Polacy ( niektorzy ) maja taka squrwysynska mentalnosc , ze obcemu dal by wszystko a rodaka by zaqebal i zniszczyl. Mialem okazje widziec to w Chicagowie. Quj mnie obchodzi co mysla ukry i pejsate. Nie kompromituj sie pan…

  29. matirani said

    Ukraincy sa przydatni w gospodarce, niestety. Od pracy na lewo, zamiatania, sprzatania przez sklepy i knajpy do przemyslu. Wiekszosc pracuje uzytecznie. Czarne owce bywaja i takie trzeba wydalac, nawet na front, ale tych pracowitych to warto zatrzymac.
    Ciekawe dane:
    W ciągu ostatniej doby (03.09.2023) przybyło 30,5 tysięcy uchodźców z Ukrainy. Codziennie część z nich Straż Graniczna odprawia z powrotem do kraju, gdyż w miarę możliwości chcą wracać do swojego dobytku, a przynajmniej pozostałości po nim.
    Oznacza to, że od początku wojny na Ukrainie, polską granicę przekroczyło 15,244 mln uchodźców. Jednak w dniu 3 września powróciło do swojego kraju około 30,3 tysięcy osób, co ostatecznie daje sumę 13,527 mln osób, które powróciły już do swojego państwa od 24 lutego.
    Cudzoziemcy stanowią 6,5 proc. pracowników w Polsce – wynika z raportu. Ukraińcy stanowią ciągle największą grupę cudzoziemców zatrudnionych w Polsce, ale ich liczba w rejestrach ZUS (749,1 tys.) była w lipcu tylko o 13,3 tys. wyższa niż w 2022 r. Zdecydowanie szybciej przybywało legalnych pracowników z innych państw, w tym z Białorusi, Gruzji, Indii, Filipin czy Nepalu.

    „Dane ZUS wskazują również na to, że pracodawcy kładą nacisk na ściąganie osób z państw geograficznie bliskich – w czerwcu składki opłacało 122 tys. Białorusinów” – czytamy w opracowaniu firmy Gremi Personal.
    W rejestrach ZUS pod koniec lipca znajdowało się 1 mln 98 tys. pracujących obcokrajowców. To o 40 tys. więcej niż w styczniu i prawie o 73 tys. więcej niż w 2022 r.

    „Polska stoi zagranicznym pracownikiem fizycznym, to ich najczęściej poszukują pracodawcy i to oni coraz częściej wypełniają wakaty. Do takich prac trudno jest dziś pozyskać nie tylko Polaków, ale i już Ukraińców” – mówi Damian Guzman, zastępca dyrektora generalnego Gremi Personal.
    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/tylu-pracownikow-w-polsce-to-cudzoziemcy/74fdqyd

  30. Tafor said

    Rezuny zarządzili że Ukraina ma być czysta jak szklanka wody.I będą ją mieli czystą, tyle że od rezunów i wyznawców OUN. Niestety to Rosjanie muszą znowu zrobić brudną robotę bo my nigdy nie umieliśmy z nimi zrobić porządku.

  31. pamiętliwy said

    > pewien Ż yd mieszkający w Krakowie, powiedział kiedyś do mojej znajomej, na jej dictum, że jak wy możecie pozwalać tam w Krainie U, gloryfikować tych ukraińskich ludobójców z Banderą na czele i pozwoliliście odrodzić się tej banderowskiej hydrze i jeszcze ją wspieracie? Na co ten z całkowitym spokojem tylko się uśmiechnął i ze stoickim spokojem i z tym samym, nie schodzącym mu z twarzy uśmiechem, odparł… Dlaczego się Pani o nas niepokoi? My ich Ukraińców jeszcze tak załatwimy, że pożałują tego, że się w ogóle urodzili i przejmiemy ich własność całkowicie, tak, że nie zostanie im nie tylko nic, ale również nie będzie ich samych.

    Nas też tak załatwili w 1939 – wzięli nas na patriotyzm, zresztą po raz kolejny, że przypomnę „nasze” powstania: Listopadowe i Styczniowe. Załatwiali takie rzeczy rękami Rosjan, Niemców, tzw. sowietów, Ukraińców itd, a potem sami handlowali polskimi majątkami. W czasie tzw. „transformacji ustrojowej” przejęli prawie cały majątek państwowy, także ten upaństwowiony, należący kiedyś do polskich ziemian i przemysłowców.
    Podobnie, na Bliski Wschód spuszczają oszalałego Wuja Sama, ktory rzuca się z wojny w wojnę: Afganistan, Irak, Libia, Syria, … Jakiś czas temu mało nie napadli na Iran.

  32. Zbigniew Kozioł said

    Gdyby nie Boydar (ukłon, Panie Boy), to pomyślałbym sobie bardzo źle o tutaj piszących. Spodziewałem się trudnych reakcji, ale trochę więcej rozumnych, wyważonych, pomyślunku, rachunku. No i dla mnie ważne pozostanie: czym się w życiu kierujemy, jakimi zasadami. Co dla kogoś jest ważne. Jakie są zasady gry akceptowalne dla innych. Okazuje się, że ten poziom jest mocno niski.

    Cóż. Marucha nie darmo mówi, że nie lubi… Głupoty… Zamiast pomyśleć, to występujecie emocjonalnie.

  33. Boydar said

    No problem Panie Zbigniewie, owszem, lubię Platona

  34. Carlos said

    Ze swoich zrodel (od znajomego dzielnicowego), wiem, ze ukry w czasie przeprowadzki do nas przemycili mnostwo broni. Potwierdzila to znajoma Ukrainka. Siedzi pan w tej fizyce i nie zna pan metod chazarskich , jak demoluje sie panstwa. Od znajomych taksowkarzy wiem, co po nocach wyprawiaja ukry i Gruzini . Wszystko te rzeczy ukrywane sa przez Policje na zyczenie rzadzacych. Racjonalnie ( nie emocjonalnie) myslac, jest pan naiwny w tym temacie, a pochwala Boydara bym sie nie podniecal. Boydar ,im wiecej piszacych bedzie ZA , on bedzie PRZECIW. Taki ma charakter…

  35. UZA said

    „Zamiast pomyśleć, to występujecie emocjonalnie.”

    Pan też występuje emocjonalnie. Po prostu mamy tu do czynienia z odmiennymi emocjami. Z jednej strony naiwny dobroludzizm, całkowicie oderwany od realiów (przypominający trochę skandynawski stosunek do tzw. „uchodźców”), a z drugiej strony – strach, wynikający z realnego doświadczenia.

    „jakby co to ukraińskie dadzą się bez problemu zidentyfikować i wyłapać, jest ich góra trzy miliony i szczególnego zagrożenia nie stanowią”

    A kto ich wyłapie, Pan ? Wtedy na Wołyniu też można było łatwo zidentyfikować, kto chacheł, a kto lach i co to dało ? Nie było zagrożenia ? Wystarczyło kilkudziesięciu, kilkuset ( w tym baby i nieletni) do wymordowania całej wsi. Kto nas obroni, „polska” Policja ? Trzy miliony przeciwko spokojnym, bezbronnym ludziom to dużo, a w każdej chwili może naleźć jeszcze więcej.

    „…to żyd wykończył Polskę i Polaków…”

    Żyd mordował na Wołyniu ? Teraz zresztą też nie morduje – chyba że w Palestynie. W Banderlandzie ma natomiast innych do mordowania, sam woli inwestować np. w Rishpon…

  36. Kar said

    35/Uza, jak tu nie siegac po „emocje”, skoro w Polsce jest ich ponad 50% populacji. Emocjonuja sie hadko, bo sprzyja im fart/koniunktura. Jest dzisiaj dosadny czas, zeby w Polsce obrocic dokladnie w kupe chachlackiego gnoju.
    Apropos’, a czym rozni sie chachel od regularnego gudla ? Ta sama masc, te same mongo-gudlajskie geny..

  37. Carlos said

    Moze przesadzam, ale posluchajcie fonetycznie ich jezyka. Wychodzi z niego taki prymitywizm w porownaniu do innych slowianskich jezykow. Byc moze ze to moj muzyczny sluch tak odbiera.

  38. Bezpartyjna said

    Niestety na tle powyższych wpisów wyjdzie, że ja również zaliczam się do „grupy emocjonalnej”, bowiem żadnemu Ukr. nie wierzę kiej wściekłemu psu.

    Nie tak dawno przeczytałam takie oto zdanie o Ukr. – „sami nie wiedzą czego chcą, ale wiedzą, że wszystkich mają nienawidzić”.
    I mnie się wydaje, iż ta krótka oraz lakonicza wypowiedź doskonale ich charakteryzuje.

    Prawie ze wszystkim zgadzam się co Pani napisała powyżej, lecz przeświadczona jestem, że szydzi także nas Polaków mordują i to od wielu, wielu lat, aczkolwiek obecnie robią to bardziej „w białych rękawiczkach”.
    Obecnie z uwagi na swoje sprawy zusowsko-sądowe mam sporo do czynienia z samotnymi ludzmi a zwłaszcza kobietami, które ledwo wiążą koniec z końcem. Mają bardzo małe i skromne dochody lub świadczenia rentowe i nawet owe państwo poprzez nieuczciwych lekarzy biegłych sądowych im odbiera, jednocześnie skazując na wielomiesięczną przysłowiową walkę z wiatrakami i w konsekwencji powolną śmierć.

  39. UZA said

    „…przeświadczona jestem, że szydzi także nas Polaków mordują i to od wielu, wielu lat, aczkolwiek obecnie robią to bardziej „w białych rękawiczkach”.”

    Bo Ż… ( a w każdym razie Ich przywódcy) są cwańsi. Dlatego bez problemu przejęli Banderland i wszelkie Jego bogactwa, a tubylców wysłali na wojnę. Kiedy chachłackie niedobitki (a ci którzy zwiali przed mobilizacją i śmiercią na froncie siedzą głównie w Polin, gdzie są karmieni i kurowani, żeby zachowali dobrą formę) pojmą jak ich wyrolowano, to zechcą na kimś wyładować frustrację. A na kimże jeśli nie na znienawidzonych (a naiwnych i bezbronnych) Lachach ? Zwłaszcza jeśli „NASZ NAJWAŻNIEJSZY SOJUSZNIK” zapowie im, że teraz będą mieli Samostijną w Polin, tylko muszą ją sobie sami „oczyścić” (oczywiście tylko z nas, bo przedstawicieli narodu wybranego będą chronić utrzymywane na nasz koszt wojska okupacyjne).

  40. Gustaw Zitzlaff said

    5 milionów ukraińców w Polsce obecnie bo trzeba doliczyć tych co siedzieli od 2014. Sam osobiście znam takich i moja rodzina też. Po tym całym majdanie przyjeżdżali do roboty, często nielegalnie.

  41. Bezpartyjna said

    Owszem, są bardziej cwani a przede wszystkim zachłanni na mamonę i super (?) beszczelni, a na ich podstępne gierki dają się nabrać prawie wszystkie nacje, jednakże to nie jest dla mnie osobiście jakimkolwiek pocieszeniem.
    Przecież my z tym garbem, wrzodem i rakową naroślą żyjemy przeszło 800 lat i mimo tak bogatych doświadczeń historycznych ciągle egzystują w Polsce osoby, które im ufają i nie wiedzą, iż właśnie une są głównie źródłem naszej polityczno gospodarczej niedoli.

  42. Zbigniew Kozioł said

    Według Piskorskiego, prawo międzynarodowe zabrania wydawania w podobnych przypadkach. Najpierw musi być dowód ze strony prokuratury ukraińskiej, następnie długa procedura ekstradycyjna. Zupełnie wykluczone jest stosowanie tego na skalę masową (pod warunkiem oczywiście, że w Polsce stosowanoby prawo obowiązujące).
    Piskorski i Jankowski, około 7:40

  43. Boydar said

    Czy ja nie mogę mieć zdania odrębnego ? Zwłaszcza że je uzasadniłem. Nie deklarowałem natomiast że uzasadnię uzasadnienie, bo to byłoby naruszenie tajemnicy państwowej 🙂

    Panie Zbigniewie, miliardy much nie mogą się mylić, to stara prawda i statystycznie mocarna. Żydy w formie standardowej im nie przeszkadzają, i tylko jeden Pan Kar (36) próbował co nieco przemycić.

  44. matirani said

    41. BP – znowu mila oczom zgoda w poglondach, choc… czy Une sa winne czy my jestesmy winni?
    Czy jak to w sprzezeniu zwrotnym bywa, obie strony maja swoje akcje, reakcje i rere…reakcje?
    Eskimale uwazaja, ze winny jest ten, kto dal sie oszukac. Miedzy soba stosuja taka sama zasade. Dales sie oszukac? Gupis! Zdechnac z glodu ci nie damy, ale wina twoja, ze sie dales oszukac wiec cierp, ucz sie i nie daj sie oszukac nastepnym razem. Takie jest prawo Unych. Unego zabic im nie wolno, ale oszukac wolno i to jak najbardziej.

Sorry, the comment form is closed at this time.