Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    errorous o Klub Myśli Polskiej w obronie…
    Ggnago Gnagoma o Ukropolin zamiast Międzymorza
    Kar o Fico spodziewał się zamac…
    CBA o Mistyfikacja Europy
    YN1 o Ukropolin zamiast Międzymorza
    Peryskop o Problemy techniczne
    CBA o Mistyfikacja Europy
    Głos Prawdy o Wolne tematy (29 – …
    rafalryszkiewicz o Ukropolin zamiast Międzymorza
    Enya o Wolne tematy (29 – …
    CBA o Klub Myśli Polskiej w obronie…
    CBA o Klub Myśli Polskiej w obronie…
    Warchoł o Fico spodziewał się zamac…
    Enya o Problemy techniczne
    Krzysztof M o Klub Myśli Polskiej w obronie…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 707 subskrybenta

Rosja to nie ZSRR

Posted by Marucha w dniu 2016-02-09 (Wtorek)

ZSRR to nie Rosja!

Do wszystkich domorosłych „historyków”, którzy bezustannie, bezmyślnie lub złośliwie, obarczają odpowiedzialnością za zbrodnie ZSRR , naród rosyjski.

Zacznę od końca. Rosja jest prawnym spadkobiercą państwa ZSRR. Rosja odpowiada tak jak wszyscy spadkobiercy, spadkodawcy. Odpowiada za wszystkie długi, realizację podpisanych paktów, zawarte umowy i zobowiązania ZSRR.

W żadnym stopniu Rosja jako naród nie jest odpowiedzialna za zbrodnie ZSRR. Podobnie jak nie są odpowiedzialni za zbrodnie spadkodawców prawni spadkobiercy rodzinnych majątków. Oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za zbrodnie spadkodawców. Trzeba mieć dużo złej woli, aby bezustannie opluwać Rosję za zbrodnie nieistniejącego już państwa. Rosja jest największą ofiarą ZSRR, większą niż jakiekolwiek inne państwo na świecie.

I tak, państwo ZSRR stworzyła rewolucja w 1917 roku. Rosja wniosła aportem do socjalistycznego państwa Rosji Radzieckiej obszar 22 mln kilometrów kwadratowych. W roku 1922, Rosja Radziecka zmieniła nazwę, została przemianowana na ZSRR i pod taką nazwą przetrwała do rozpadu ZSRR w roku 1991.

Po rozpadzie ZSRR, powierzchnia Rosji ma już 17 mln kilometrów kwadratowych, wychodzi na to, że to Rosja poniosła największe straty terytorialne , że to kosztem ziemi rosyjskiej powstały państwa i państewka na utraconych 5 milionach kilometrów kwadratowych ziemi rosyjskiej. Ani Ukraina ani Białoruś, nigdy w dziejach jako państwa nie istniały. To rewolucja uczyniła z nich nazwane w mapach świata republiki.

Pierwsze zapiski o nacji ukraińskiej, nie państwie – nacji, pochodzą z 1596 roku i odnoszą się do ludów zamieszkałych u krańców Rzeczpospolitej Obojga Narodów, u krańców państwa, stąd ich nazwa Ukraina. To zbiegli chłopi pańszczyźniani, zbiegli przestępcy, buntownicy przeciw nieludzkim prawom Rzeczpospolitej, ścigani przez to prawo. Osiedlili się za porohami Dniepru, tam byli bezpieczni. Dopóki rabowali Turcję, napadali na ziemie bisurmanów, dla Rzeczpospolitej- podobnie jak dla Rosji, byli użyteczni, stanowili bufor bezpieczeństwa pomiędzy Rzeczpospolitą, a Turcją i Tatarami. Kłopoty się zaczęły wtedy gdy uznali siebie za równorzędnych partnerów szlachty, gdy zamarzyła się im władza.

Historia powiada o buncie kozaków rejestrowych, Sienkiewicz utrwalił nam te „prawdy” , opisał ten okres walk w swojej Trylogii i tak z baśni ze zwykłych bajd, powstała historia, w którą większość ludzi wierzy, a co durniejszy „naukowiec” dorabia fakty historyczne do tych mitów i bajek stworzonych przez Sienkiewicza, który jako powieściopisarz miał prawo pisać dyrdymały- on nie był historykiem, a jego trylogia jest powieścią a nie traktatem historycznym lub chociaż esejem. Tak z bajd powstaje historia, nigdy na odwrót!

Rosjanie w państwie Rosji Radzieckiej, a od 1922 roku w państwie ZSRR, byli najliczniejszą nacją. ZSRR miał ok. 130 mln mieszkańców, z tego ponad 80 mln to byli właśnie Rosjanie (Ruscy). Ten fakt nie przekłada się na lepsze traktowanie największej nacji przez wodzów Rosji Radzieckiej, a potem ZSRR. CZEKA mordowała wszystkich podejrzanych o wrogość wobec rewolucji, a podejrzany był każdy kogo wskazał Czekista.

Polak [czy na pewno? – admin] Feliks Dzierżyński – szef Czeki do swojej śmierci w 1926 roku wysłał w zaświaty, co najmniej kilka milionów Rosjan. Następca Dzierżyńskiego – Mienżyński, Polak, intelektualista, a jakże, znał biegle 9 języków obcych i mimo fatalnego zdrowia , fatalnej kondycji godnie zastąpił Dzierżyńskiego, z rozkazu Stalina, nadzorował głód na Ukrainie w latach 1932- 1934 w którym zmarło ok. 5- 7 milionów ludzi, zamieszkałych w okolicach dzisiejszego Donbasu i Ługańska.

Powtarzane brednie, że zagłodzeni zostali Ukraińcy, stały się „faktem historycznym”. W tym rejonie głodu wszystkich Ukraińców rosyjskojęzycznych było nie więcej niż ok. 2- 2, 5 miliona, a z głodu umarło ok. 5- 7 milionów osób. Poza tym, nie wszyscy zamieszkali tam Ukraińcy umarli z głodu, niewielka ich część ok. 400- 500 tysięcy ocalała. Cała reszta milionów zagłodzonych, to Rosjanie, Polacy, Tatarzy. Prawda jest taka, że kilka razy więcej umarło z głodu Rosjan niż innych nacji, bo głód był nie tylko na Ukrainie, a Rosjanie byli mieszkańcami całego terenu ZSRR.

Od roku 1924- śmierć Lenina, do marca roku 1953 państwem ZSRR rządził Gruzin Josef Dżugaszwili zwany Stalinem. Przez 30 lat carem i bogiem ZSRR był Gruzin Stalin. Polityka państwa ZSRR nie uwzględniała interesów żadnej nacji, uwzględniała interesy państwa ZSRR. Rosjanie nie byli faworyzowani w ZSRR, ale za to, z racji liczebnej wielkości ponosili największe ofiary, największe koszty klęsk i porażek ZSRR.

To głównie Rosjanie z racji liczebności, dźwigali cały ciężar wojny, to oni masowo ginęli w II wojnie światowej, konali w obozach zagłady III Rzeszy, konali w łagrach ZSRR. To Rosjanie , głównie oni, byli zabijani w czystkach politycznych. Wg szacunków w latach od 1922 do 1939 zostało zamordowanych przez państwo ZSRR, co najmniej 15 milionów Rosjan. Powtarzam 15 milionów ROSJAN!

W czasie drugiej wojny zginęło ponad 35 milionów obywateli ZSRR- żołnierzy i osób cywilnych, 80% tych ofiar, to byli Rosjanie! To oni ponosili wszystkie koszty istnienia ZSRR nie odnosząc z tego tytułu żadnych , absolutnie żadnych korzyści.

Po śmierci Stalina w roku 1953, władze objął na krótko Rosjanin Maleńkow, a w październiku 1953 roku, wodzem ZSRR został Nikita Chruszczow, Ukrainiec z Donbasu i ten władał państwem ZSRR przez 11 lat do roku 1964. Od roku 1917 do roku 1964 jest 47 lat i w tym czasie państwem ZSRR władali Gruzin Stalin, 30 lat i Ukrainiec Chruszczow – 11 lat, razem stanowi to 41 lat rządów z 47 lat istnienia państwa ZSRR!

Stalin po wielkim głodzie na Ukrainie, w roku 1934 zmienił stolicę republice ukraińskiej z Charkowa na Kijów. Dla Gruzina nie miało żadnego znaczenia, że Kijów to kolebka Rusi, to matka Rosji, to tak jak dla nas Gniezno, dla Włochów Rzym, a dla Serbów Kosowo.

Podobnie, choć z całkiem innego powodu Nikita Chruszczow „podarował” Krym republice Ukraińskiej. Dla mieszkańców ZSRR , ani „utrata Kijowa, ani Krymu” nie miała żadnego znaczenia, to w jednym państwie ZSRR przesuwano granice województw, czyli republik.

Te bezprawne darowizny nabrały znaczenia po rozpadzie ZSRR. Najpodlejszą nacją byłego ZSRR wobec Rosjan, okazała się banderowska Ukraina, która w skład ZSRR weszła w roku 1945 z woli Stalina. Zbrodnie ZSRR w samym ZSRR do 1945 roku nie dotyczyły w żadnym stopniu banderowskiej Ukrainy. W czasie wojny Ukraina wysługiwała się III Rzeszy. Zrabowane ziemie nam, Słowakom, Węgrom i Rumunom, Stalin wcielił w skład ZSRR i wraz z mieszkańcami tych ziem przyłączył ich do republiki ukraińskiej.

I w taki oto sposób banderowska nacja ukraińska, stała się naprzód częścią republiki rosyjskojęzycznej Ukrainy, a teraz rości sobie prawo do niepodległego państwa ukraińskiego, którego przodkowie wykopali Morze Czarne, tak uczą w szkołach!

Prawda jest taka, że przodkowie banderowskiej Ukrainy to był inwentarz polskich jaśnie panów, taki sam jak krowa, świnia, baran, koń, etc. To nie był człowiek, I to ten pański inwentarz zbiegł na dzikie pola przed biedą, biciem, zacofaniem, poniżaniem. I z takiego łajna wykluła się banderowska Ukraina!

II wojna. Sojusz antyhitlerowski z ZSRR państw zachodnich -w tym Polski, był wykluczony z jednego zasadniczego powodu, państwa zachodnie były przekonane, że Hitlera zniszczą komunistyczne ZSRR, nie zrobili nic by powstrzymać Hitlera i wszystko by zachęcić go do wojny z ZSRR. Szokiem dla Europy i świata był pakt Ribbentrop – Mołotow, czyli Hitler – Stalin! Europa w najczarniejszych snach takiego paktu nie widziała. 17 wrzesień był logiczną konsekwencją bezmyślnej polityki naszych durni. Demonstrowana od roku 1918 zoologiczna nienawiść do „sowietów” Rosji, czyli ZSRR, nie mogła przynieść innych następstw niż przyniosła. Przyszli nasi śmiertelni wrogowie, na których przez 20 lat pluliśmy.

To myśmy w roku 1920 napadli na Rosję Radziecką nie oni na nas, to myśmy zamordowali, zagłodzili, zabili, zakatowali ponad 50 tysięcy jeńców Rosji Radzieckiej. Kilkanaście tysięcy schwytanych oficerów Armii Czerwonej zabiliśmy natychmiast po schwytaniu. Katyń był logicznym następstwem naszego wcześniejszego ludobójstwa z roku 1920. Nasz szok po odkryciu Katynia, był szokiem zdziwionego ludobójcy, że inni też potrafią mordować!

Tę zbrodnie, co durniejsi przypisują Rosjanom, nie ZSRR!? Dlaczego? Rozkaz mordu wydał Gruzin Stalin, dopilnował wykonania rozkazu Gruzin [chyba „Gruzin” – admin] Beria, nie znamy nazwisk wykonawców, a jeżeli znamy, to na pewno nie wszystkich. Formacja NKWD dokonała zbrodni, w formacji NKWD służyły wszystkie nacje państwa ZSRR, wszystkie i bez wyjątku. Dlaczego wiec to Rosjanie byli katami?

Strefy wpływów po II wojnie ustalili mocarstwa do których nas nikt nie chciał zaliczyć, a na rozmowy nikt nie zapraszał. Byliśmy w strefie wpływów ZSRR, bo tak postanowiła wielka trójka, taki nasz los. Podjecie walki zbrojnej przeciw ustaleniom wielkiej trójki, było szczytem idiotyzmu, ta walka nie miała żadnego sensu i wynik tej walki był znany przed jej podjęciem.

W sytuacji gdyby nowa władza mianowana przez Moskwę nie była w stanie spacyfikować uzbrojonych band, to nasz los byłby przesądzony jako republiki radzieckiej! Na całe szczęście, prócz uzbrojonych bandziorów, dziś robiących za narodowych bohaterów faszystowskiej III RP, władza z nadania Moskwy była złożona z polskich patriotów, przynajmniej w ogromnej większości byli patriotami. Ta władza poradziła sobie z uzbrojonymi bandami z pod znaku NSZ, WiN, Ogień, UPA, OUN, Żubr, etc, etc, etc. Dziś całe watahy „historyków” plują na naród rosyjski obarczając go odpowiedzialnością za zbrodnie ZSRR.

Naród, któremu państwo ZSRR wyrządził setki razy większą krzywdę niż nam, niż wszystkim innym narodom Europy razem wziętych. Plują na naród, który stracił w wyniku przemian ustrojowych 5 milionów kilometrów kwadratowych ziem, które do niego należały przed I wojną światową! Gdyby nie daj Bóg, doszło do nieszczęścia wojny, do której okupacyjne władze III RP dążą w interesie USA od 26 lat, to nie powinna nas dziwić nienawiść Rosjan do nas.

Przez 26 lat za sprawą okupacyjnych faszystowskich władz III RP, plujemy na Rosjan, znieważamy Rosjan, obarczamy ich odpowiedzialnością za zbrodnie których nigdy nie popełnili. Opluwamy tych, dzięki którym żyjemy, dzięki którym jest państwo pod nazwą Polska. Burzymy ich tablice pamiątkowe i pomniki!

Moim zdaniem jako Polaka, nie dorośliśmy do tego by mieć swoje państwo, nie wiele nas różni od plugawej banderowskiej Ukrainy! Nie umiemy być wdzięczni, nie wiemy co to wdzięczność, prymitywna chamska propaganda okazała się zdolną by uczynić z nas naród podły i plugawy.

Pchamy się jak świnie do tych, co na nas plują, co gardzą nami, plujemy na tych którym zawdzięczamy istnienie!

Okupacyjne władze wspierają bękartów naszych ludobójców z Wołynia, którzy zakatowali 200 tysięcy Polaków w tym co najmniej 60% dzieci! Bękarty naszych ludobójców stawiają im za to ludobójstwo pomniki chwały, ogłosili ich swoimi bohaterami narodowymi. Jakim trzeba być plugawym zdrajcą by podać rękę bękartowi ludobójców a co dopiero wspierać takiego bękarta. Nie ma słów pogardy, które określiłyby stopień podłości plugawej władzy w konszachtach z bękartami naszych ludobójców z banderowskiej Ukrainy!

Rosja to wielki dumny Naród i nie mamy żadnego powodu, żadnych podstaw by ten Naród obrażać, oni nie zrobili nam nic złego od czasów rewolucji, my pluliśmy na nich 19 lat, a oni potem podarowali nam życie, które odbierali nam Niemcy. Niczego władze się nie nauczyły. Od roku 1990 bezustannie obrażamy Rosjan, za co? Za zbrodnie ZSRR?

Jan Pluszkiewicz
http://novorossia.today

Artykuł, słuszny w swej wymowie, zawiera wszakże parę kontrowersyjnych twierdzeń.
Admin

Komentarzy 56 to “Rosja to nie ZSRR”

  1. Joe said

    100 lat mieli przewage w MERIDIACH i Hollywood… oto rezultaty….Miejmy nadzieje ze internet to scierwo odsloni i zaplata przyjdzie…

  2. Rafał said

    Wściekłe żydostwo opluwa Rosję ,nie polacy .NKWD-ziści to ŻYDZI .A.Duda to wnuk NKWD-zisty

  3. lopek said

    Zgoda z komentarzem Admina. Razi mnie spojrzenie oczyma zindoktrynowanego Rosjanina na pewne obszary wspólnej historii.

  4. Rafał said

    Widziałem śpiewnik ukraińskich nacjonalistów z 1968 r. a w nim tekst hymnu i słowa BUDIEM RIEZAĆ LACHÓW I MOSKALI .Będziemy mordować Lachów i Moskali

  5. Dictum said

    Taka ciekawostka, czym to handlowała w 1953 r. Cepelia

  6. Dictum said

    PS. Dzierżyński najdroższy

  7. Artykuł zawiera nie tylko parę, ale wręcz całe mnóstwo kontrowersyjnych i zwyczajnie nieprawdziwych twierdzeń w kwestiach szczegółowych, choć ogólne jego przesłanie jest OK – tu zgadzam się z Adminem.

  8. Dictum said

  9. Marucha said

    Re 5:
    Tak w pewnym związku z powyższym…

    Pamiętam, jak przed kolejnym Zjazdem Partii pokazywano szwaczki z Łodzi entuzjastycznie szyjące i ozdabiające radzieckie flagi.
    A tuż przed wejściem do Unii Europejskiej telewizja pokazała ich córki, jak z równym entuzjazmem szyły flagi unijne. (12 plemion Izraela symbolizowane 12 gwiazdkami na niebieskim tle).

  10. Boydar said

    Po prostu się czepiacie człowieka, i tak się postarał 🙂

  11. Dictum said

    ad. 9
    O wspólnych refleksjach na temat naszego życia w PRL-u długo by można rozmawiać. Ale im dłużej żyjemy w tzw. wolnej Polsce („wolna Polska” to określenie – jak wiele innych określeń – którego znaczenie zostało kompletnie wykoślawione), tym więcej widzimy zacnych aspektów tamtego życia.

  12. .,_ said

    Re 5

    I będą jeszcze wciskać kit, że te gwiazdki to od Matki Bożej.
    Masoni zasrani. Nie od dziś wiadomo, że diabeł Maryji szczególnie nie cierpi.

  13. Jędrek said

    Tak samo jak III rzesza to nie niemcy, tylko naziści, którzy przylecieli z kosmosu i mówili w większości po nazistowsku.

    Durne porównanie. Głupie, aż zęby bolą.
    Admin

  14. Jacek said

    „To myśmy w roku 1920 napadli na Rosję Radziecką nie oni na nas, to myśmy zamordowali, zagłodzili, zabili, zakatowali ponad 50 tysięcy jeńców Rosji Radzieckiej. Kilkanaście tysięcy schwytanych oficerów Armii Czerwonej zabiliśmy natychmiast po schwytaniu. Katyń był logicznym następstwem naszego wcześniejszego ludobójstwa z roku 1920. Nasz szok po odkryciu Katynia, był szokiem zdziwionego ludobójcy, że inni też potrafią mordować!”

    Po co wypisywać takie oczywiste brednie. Bolszewicy realizowali talmudyczna koncepcje podboju świata dla „światowej rewolucji” i IIRP była dla nich pryszczem do wycięcia na drodze do Berlina i do Atlantyku. Nie ulega najmniejszej wątpliwości, ze ofensywa IIRP na Kijów miała za zadanie podważenie podstaw bolszewickiej ofensywy na Europe a „po drodze” na Polskę. W wojnie 1920 r. to bolszewicy mordowali (czyimi rękoma?) „wrogów światowej rewolucji” z wprawa riezania jakie urządzili w Rosji rękoma trzeba wyraźnie powiedzieć samych Rosjan.

    Naród Rosyjski był ofiara spisku bolszewickiego, ale to nie znaczy, ze nie przyłożył reki do stworzenia państwa bolszewickiego, trzymajac się idei „matiuszki Rosji”. Jeżeli Rosjanie mogą mieć pretensje do Polaków o ten okres historii to mogą mieć nam za złe, ze mając bolszewików na kolanach po ich klęsce, pozostawiliśmy Rosjan ich własnemu losowi. Tu jednak nie maja racji, ponieważ IIRP nie była w stanie ekonomicznie i wojskowo zaprowadzać porządku prawnego w Rosji, ani tez ochoty na to aby Polacy byli wystawieni na zarzut podporządkowywania sobie Rosjan.

    Argumentacja przedstawiona przez p. Paluszkiewicza nie jest rosyjska a bolszewicka. Co przyczynia się do diagnozy, ze bolszewia (tzn talmudyzm w wersji bolszewickiej) ma się w Rosji bardzo dobrze. Nie wróży to Rosjanom dobrze, chyba , ze kochają być „nawozem historii”.

    Warto posluchac:

  15. Jacek said

    PS Śmiertelność wśród jeńców bolszewickich wziętych przez Wojsko Polskie nie wynikała z ich mordowania a z ich ogólnego stanu zdrowia. Szli całymi kolumnami prawie zupełnie bez eskorty. Warunki życia i opieka lekarska jakie im zapewniono odzwierciedlały poziom życia w IIRP po wojnie światowej. Jeżeli chodzi o opiekę lekarska to była prawdopodobnie lepsza ze względu na konieczność opanowania epidemii tyfusu. Nie ulega wątpliwości, ze mieli lepsze szanse na przeżycie w niewoli w Polsce niż „na wolności” w bolszewii. Ten „płacz” o mordowanie to kwik czekistów (komisarow) przyłapanych w Polsce na gorącym uczynku, ich zawód to było właśnie strzelanie w tył głowy tak długo jak mogli nagany w łapie utrzymać, jak sami to z upodobaniem opisywali. To do nich się p. Paluszkiewicz przyznaje w imieniu „narodu Rosyjskiego”, to znaczy zza pleców Narodu Rosyjskiego. Jak zwykle „naród wybrany” nie jedno ma imię.

  16. watazka said

    Artykul jest przede wszystkim bardzo odwazny. Niechby go autor zamiescil na NEonie24 toby zobaczyl jakby go zbluzgali.
    Te „kontrowersyjne” szczegoly moze i sa wazne ale nie zawazyly na sensie wypowiedzi.
    Naturalnie, ze nas przehandlowal Zachod w Jalcie.
    Najnowsze dokumenty udostepnione po 50 latach przez Wielka Brytanie pokazuja, ze alianci a glownie Amerykanie obiecali Stalinowi pomoc militarna i finansowa w walce z Hitlerem.
    Slowa nie dotrzymali i wyladowali w Normandii w 1944 roku juz po rozgromieniu armii hitlerowskiej przez Sowietow. W Kursku wlasciwie rozegrala sie straszna tragedia, ktora zawazyla na losach Niemiec hitlerowskich. Poleglo tam ponad pol miliona Rosjan.
    Amerykanski publicysta i historyk, Oliver Stone, ktory przygotowal film dokumentalny dla Historical Channel opowiada, ze Amerykanie obiecali Sowietom wynagrodzic straty i koszty poniesione w czasie OBRONY Rosji i Europy przed nawala hitlerowska.
    Amerykanie obiecali zaplacic 200 milardow dolarow.
    W Jalcie powiedzieli, ze nie maja pieniedzy ale za to oddali Stalinowi pol Europy.
    Ja juz o tym wczesniej pisalem na Gajowce to tylko przypomne, ze Stalin nie chcial wlaczyc Polski do ZSRR – z roznych pewnie powodow ale glownym bylo to, ze Polska miala -jak za czasow carskich planowano- byc buforem miedzy Wschodem i Zachodem.
    Nalezy tez wspomniec, ze gen. Kulikow uratowal nam Krakow bo w pore zapobiegl podminowaniu Wawelu, ktory chciala wysadzic w powietrze wycofujaca sie armia niemiecka a ktora na zamku miala kwatere. Zdaje sie, ze Sowieci zabrali cale mnostwo dokumentow, ktorymi potem zajelo sie NKWD ale to juz inna historia.
    Natomiast nie zgadzam sie z autorem, ze niszczymy pomniki armii radzieckiej.
    To byly POLSKIE pomniki wykonane przez Polakow i zaden dran nie ma prawa ich niszczyc.. To sa pomniki polskiej historii!!
    To sa pamiatki polskiej historii wyzwolenia kraju.
    I nie zgadzam sie z niektorymi opiniami, ze to nie Polacy tylko rozni przebierancy te pomniki niszcza.
    Na nieszczescie jest cala masa skolowanych Polakow, ktorych historia nigdy tak naprawde nie interesowala a teraz nagle powtarzaja rozne blazenstwa.

    Moj wujek, ktory byl w AK i walczyl w lasach janowskich opowiadal przerozne historie a miedzy innymi nie bardzo pochlebne o Polakach, ktorzy nie bardzo i nie wszedzie partyzantom pomagali.
    W czasie wojny nie mozna sie spodziewac, ze wszyscy sa bohaterami i aniolami. Nie mam zamiaru sadzic tych czesto wystraszonych ludzi. Ale tez i nasi dziadkowie i rodzice w czasie wojny nie bali sie prowadzic tajnych kompletow tajnego nauczania, ktore bylo zakazane..

    Ale nie mam zrozumienia dla takich, ktorzy teraz, w czasie pokoju i dostepu do informacji nawoluja do mordowania kazdego Rosjanina. Mam na mysli nie tylko Cejrowskiego, ktory obnasza sie z wizerunkiem Matki Boskiej na podkoszulku a radzi Polakom cwiczyc mordowanie Rosjan w rzezni. Cejrowski jest stypendysta Sorosa, a glosno uwaza sie za Polaka i katolika. Bardzo znana postac, ktorej co prawda nie stac na buty ale dziwnie stac na podroze. Ciekawe kto mu uprawia te lany w Arizonie pod jego ciagla nieobecnosc..
    Nie wiem kto to jest pan Slomka i paru innych Polakow, ktorzy maja duzy wplyw na rozne kregi spoleczenstwa.
    Ale wiem kto to jest Pietrzak.
    To sa ludzie, ktorzy maja duzy wplyw na opinie Polakow.

    Ja dostaje duzo takich korespondencji, ktore zasmiecaja mi poczte ale tez i zbieram rozne wyzwiska i kalumnie jako sowiecki agent, komuch i sowieckie scierwo.
    Uwazam, ze w wine ponosi nie tylko zachodnia wsciekla propaganda wojen i podbojow. Ale tez i sami nie potrafimy sie bronic przed ta propaganda.

    Dodam tylko tyle:
    Takiej okrutnej, niczym nie usprawiedliwionej nienawisci do jakiegokolwiek narodu za czasow PRL-u nikt nas nauczal.
    Obecnie zapraszamy na obchody wybuchu wojny Niemcow ale odmawiamy udzialu Rosjan.
    Ciezko sa oburzeni Polacy na ostatnie decyzje Rosji w sprawie polskich ciezarowek w Rosji.
    To juz nikt nie pamieta ze nie wpuscilismy PRZEJAZDEM Nocnych Wilkow na motorach, ktorzy mieli legalne wizy do Polski a jechali do Niemiec?..
    Nasza obecna dyplomacja plywa w rynsztoku.
    Calkowicie nas dyskwalifikuje awantura o Krym. Co Polakow Krym obchodzi a nie obchodzilo blizsze Kosowo? Kosowo bylo zbombardowane- na Krymie nie padl ani jeden strzal.
    Gadanie ze mieszkancy Krymu mieli pistolet przy skroni i bali sie Rosjan jest tak durne, ze az piszczy.
    Donbas sie nie boi pistoletow?

    Najgorsze jest to, ze to poczucie nienawisci do Rosjan jest bardzo kosztownym kaprysem. Kosztem naszych obywateli i kosztem naszych dzieci pomagamy demonizowac Rosje a tymczasem nie obchodzi nas, ze dlug narodowy nam rosnie z sekundy na sekunde.
    Nie dosc ze to Polska ponosi koszty zerwania kontraktu na Mistrale francuskie, to polskie wojsko walczy w Czadzie bo zolnierz francuski kosztuje wiecej niz polski. To Polska sie zbroi przeciwko Rosji amerykanskim szmelcem; to Polacy beda ponosic koszty baz NATO-wskich na polskiej ziemi.
    To Polska stracila miliardy dolarow na idiotycznej propagandzie antytranzytowej. Zamiast za tranzyt gazu z Rosji pobierac rocznie 2 miliardy dolarow to teraz odkupujemy od Niemcow ruski gaz ale mamy plany kupowac gaz z Kataru, ktory tego gazu nie ma wystarczajaco wiec musi ukrasc Syrii a bezczelna SYria gazu nie chce dac.
    Wiec kupowac (moze) bedziemy gaz od zalozycieli i fundatorow Panstwa Islamskiego, i w tym celu juz zainwestowalismy w Swinoujscie.

    Wyslalismy juz miliardy dolarow na Ukraine. Psu w dupe. (nie ublizajac psom)
    Trzeba miec zdrowo nasrane do glowy zeby popierac budowe muru berlinskiego miedzy Rosja a Ukraina. Gowno nas ta granica obchodzi?
    Powinnismy zbudowac mur miedzy Polska a Ukraina zeby nam banderowcy nie wlazili, bo obiecuja zabrac Przemysl i Zamojszczyzne.

    Jesli w polskim rzadzie sa sami obcokrajowcy to znaczy ze w Polsce juz nie ma Polakow? I sami obcokrajowcy glosuja na takie malpy z legii cudzoziemskiej?
    Czy my w ogole wiemy, kto jest Polakiem a kto nie jest?
    Czy my wiemy, kiedy za wysluge lat dostaniemy wizy do USA?
    Juz nie chodzi o te parchate wizy ale o zasade. Dlaczego wszystkie niemal panstwa unijne maja a my nie?
    A tak sie staramy.

  17. Zerohero said

    W roku 1922, Rosja Radziecka zmieniła nazwę, została przemianowana na ZSRR

    Co nie przeszkadza wielu specom używać terminu „Rosja Radziecka” jako zamiennika ZSRR w kontekście późniejszych wydarzen, np. z 1939. no…taki nadwiślański skrót myślowy. 😀

  18. Zerohero said

    @Głupi Jędrek

    „Tak samo jak III rzesza to nie niemcy, tylko naziści, którzy przylecieli z kosmosu i mówili w większości po nazistowsku.”

    Naziści realizowali niemiecki interes narodowy. Sowieci nie realizowali rosyjskiego interesu narodowego. Idź synu i nie pitol więcej.

  19. widać, że autorowi tego tekstu króliczki zagnieździły się w głowie na dobre…
    brednia nr 1.” buntownicy przeciw nieludzkim prawom Rzeczpospolitej”- IRP była rajem dla pana, chłopa i żyda.. od XVI-XVIII nikt nie płacił prawie podatków, a więc wszystkim żyło się lepiej niż w sąsiednich „cywilizowanych” krajach gdzie ucisk podatkowy był niemiłosierny w tym samym czasie…

    brednia nr 2. „Polak Feliks Dzierżyński…Mienżyński, Polak” …pierwszy, to matrioszka, żyd wcielony pod Polaka (jak Jaruzelski, czy dziad Komorowski), a drugi żyd frankista…(Wszyscy bolszewicy z polsko-brzmiącymi nazwiskami byli żydami, a nie Polakami)…

    brednia nr 3. ” Gruzin Josef Dżugaszwili zwany Stalinem”…Dżugaszwili, to znaczy syn Judy, po naszemu syn żyda…, a że żydzi łączyli się prawie zawsze z żydami (jak np nasi żydzi frankiści), to mamusia też na pewno była koszerna…no i syn Judy zawsze otoczony był przez żydów…

    brednia nr 4. „Nikita Chruszczow- Ukrainiec z Donbasu” jak z Donbasu, to Ruski, a nie, u-krainiec, bo w Donbasie nie było u-kraińców, tak jak i dzisiaj…” Nikita Chruszczow urodził się 5 kwietnia 1894 roku w dużej wsi (po rosyjsku „sjeło”) Kalinowka powiatu dmitrijewskiego kurskiej gubernii (na etnicznych terenach rosyjskich graniczących z Ukrainą) w ubogiej chłopskiej rodzinie. Ochrzczono go w miejscowej prawosławnej cerkwi. Od 12 roku życia był wiejskim pastuchem. Przez jedną zaledwie zimę uczęszczał do miejscowej wiejskiej szkoły, gdzie jako tako opanował rosyjski elementarz. Z poprawnym pisaniem do końca życia było u niego krucho.”

    Brednia nr 5. „inwentarz polskich jaśnie panów”…To tacy Polscy jak np Wiśniowieccy i pozostałe 95 % rusińskich kniaziów i „u-kraińskich panów”, którzy dobrowolnie spolszczyli się, przyjęli Polskie nazwiska i w większości z prawosławia przeszli na katolicyzm (jak wspomniany Jarema Wiśniowiecki)…”Polscy panowie”, to dopiero kłamliwy wymysł żydo-bolszewickiej propagandy…

    Brednia nr 6. „Gruzin Beria”…Beria wyglądał na żyda, okrutny jak żyd, zboczony jak żyd…no i w partiach komuszych byli wyłącznie żydzi…

    Brednia nr 7 „to myśmy zamordowali, zagłodzili, zabili, zakatowali ponad 50 tysięcy jeńców Rosji Radzieckiej”…mylisz odwet ze zbrodnią…żydo-bolszewicy jak zajmowali Polskie tereny to masowo i bez żadnego powodu mordowali ziemian, inteligencje i duchowieństwo Polskie…

    Brednia nr 8. „z uzbrojonymi bandami z pod znaku NSZ, WiN, Ogień”…jak to są bandy, to Ty już masz króliczki w głowie…

    Brednia nr 9. „Opluwamy tych, dzięki którym żyjemy, dzięki którym jest państwo pod nazwą Polska”…to nie my Polacy opluwamy Ruskich, a żydowscy politycy, którzy rządzą Polską od 1944 roki i żydowscy dziennikarze, którzy również są wyłącznie żydami…my Polacy od 1944 roku do dzisiaj mamy tyle do powiedzenia, co Rosjanie od Lenina do Putina…

    ——
    Polacy, w znacznej części, a może i w większości, dzielnie opluwają Ruskich i Putina. I wszystko im się w tych tępych mózgownicach pieprzy – Iwan Groźny z Chruszczowem, Putin ze Stalinem, a Krym z kremówkami – w jedną śmierdzącą breję, która stanowi ich główną potrawę.
    Admin

    Admin

  20. Margo said

    Ja napiszę tak. Rosja czy ona będzie sowiecka, biała, czy demokratyczna pozostanie na zawsze w swej mentalnej strukturze Rosją imperialną, śmiertelnie wrogą Polsce. Zainteresowanych odsyłam do twórczości Sergiusza Piaseckiego, a szczególnie do „Zapisków oficera Armii Czerwonej”.

    Gdyby Rosja była „śmiertelnie wroga Polsce”, to Polski już dawno by nie było.
    Że też ludzie wciąż myślą, że inni uwierzą w ich brednie i co jakiś czas, bez większych modyfikacji, je powtarzają.
    Admin

  21. Margo said

    Powinienem wziąć moje słowa w cudzysłów, bo powtórzyłem słowa Suworowa, a on o ile wiem nie był Polakiem. Co do być lbo nie być mamy jeszcze czas. Poza tym moja Polska, powtarzam moja w marzeniach to Polska niezależna. Ani pod butem Moskala, UE, USA, czy innej cholery. Proszę więc mi nie doczepiać łatki idioty, który powinien wiedzieć, że Rosja to przyjaciel. Adolf Hitler wyznał kiedyś, że pakt jest ważny dotąd, dopóki jest dla jednej ze stron wygodny. Jednym słowem dobra Polska dla Rosji, to Polska słaba, którą można swobodnie manipulować bądź ostatecznie wchłonąć. Tutaj interesy Rosji i kondominium amerykańsko-żydowsko-niemieckiego wobec naszej przyszłości są ponuro zbieżne.

  22. Zerohero said

    @17 Zygmunt Jakubowski

    „brednia nr 1.”

    No to raczej Pan tutaj mija się z prawdą. Tylko szlachta i Żydzi byli wolni, przy czym Żydzi mieli u siebie terror rabinów. Ale powiedzmy, że to ich wewnętrzna sprawa. Nawiasem – autonomia żydostwa nie świadczy o „wolności” I RP, ale skretynieniu i tumiwisiźmie jej elit. No bo jak można tolerować obcych koczowników na własnej ziemi?

    Chłopi I RP nie byli wcale wolni. Mieszczenie również nie. Niedorozwój miast wynikał z braku wolności mieszczan. Skretyniałą I RP z jej „wolnościami” szlag trafił, bo była skrojona pod anarchokapitalistów, którym nie chciało się płacić podatków na budowę dróg, fortów, floty, a nawet na odparcie obcego najazdu. Skretyniała I RP spała na górze pieniędzy, ale zostawiła po sobie nędzną jak na potencjalne możliwości narodu architekturę. Byle zagnać tanią (niewolniczą) siłę roboczą do produkcji zboża, zboże do Gdańska i kasować manko. Jakże to przypomina porypów z konfederacji pracowdawców polskich, lewiatanów itp. postulujących zastąpienie Polaków tańszymi Ukraińcami i Wietnamczykami. Ten sam szlachetka, buc płacący min. krajowe i koncentrujący się na biznesiku rodem z 3 świata, gdzie za miskę ryżu pracują zgarbione ludzkie widma aby buc mógł kupić BMW X6 każdej z 10 kochanek i jeszcze ponarzekać na „wysokie koszty pracy”. Pies morde lizał tej polskiej szlachcie i „panom”. Zdechnie w kolejnych powstaniach, bo przez 500 lat niczego się nie nauczyła.

    „brednia nr. N” (duża część)

    To są gołosłowne zapewnienia, że wszyscy źli „Polacy” byli Żydami. Bardzo to wygodne. Wspaniały Naród Polski pewnie byłby już na Marsie gdyby nie Żydzi. Tylko czemu ten wspaniały naród tak łatwo uległ Żydom? Czasem mam wrażenie, że to nie przyschnięta lawa, ale suche gówno. Rzecz jasna na poziomie świadomości politycznej, bo prywatnie ludzie są różni.

  23. jerry habdas said

    ; Do wszystkich domorosłych historyków; z panem Pluszkiewiczem(?) na czele! Polecam panu izraelską gazetę ;Maariv; z 21 lipca 1971 r. Ot i wsio! JH.-USA

  24. Ehze said

    Re 13:

    NIE takie durne jakby sie wydawalo:

    Trzecia Rzesza (nazisci) i Radziecka Rosja (sowieci) zostaly stworzone dokladnie przez tych samych: (w imie heglowskiej, czy marksowskiej dialektycznej ideologii)

    http://reformed-theology.org/html/books/bolshevik_revolution/index.html

    http://reformed-theology.org/html/books/wall_street/index.html

  25. Marucha said

    Re 21:
    „Pana Polska”, „Polska Niezależna”… ani nie pod „butem Moskala”… ani UE… ani USA
    Śmieszne by to było, gdyby nie to, że tragiczne. Że tak właśnie myśli większość patridyotów i niedorozwojów, którzy się za politykowanie wzięli.

    Polska jest śmiesznym, obsranym ratlerkiem, który nie ma ani wojska, ani gospodarki, ani banków, ani mediów – ratlerkiem, z którym NIKT się nie liczy i na którego każdy może się bez konsekwencji wysrać. Nawet gówniane państwo Ukraina.

    W tej sytuacji tylko skończony idiota – albo agent – może budzić w nas jakieś patologiczne nadzieje na „samodzielność”. Bo chodzi o wybranie sojuszu.
    Czym są sojusze z Zachodem- to chyba nawet p. Margo wie.

    Wbrew temu, co bredzi Margo, Rosja historycznie okazała się jakieś dwa tysiące razy bardziej przyjazna Polsce, niż dowolny inny kraj, prócz Węgier.
    Królestwo Polskie było jedną z najlepszych w historii formacji Państwa Polskiego… a durne polactfo pieprzy o „ucisku pod butem Moskala”.

    Kurwa, takim to bym nawet nie powierzył wyprowadzania kur na szczanie.

  26. NICK said

    Pan Margo marzy o potędze. Śni. Może Międzymorze? Bardzo proszę. Daję panu. Proszę wziąść. I kim i czym to ogarnąć?

    Chyba, że unymi. Ręce parchate zacierają. Jak czytają. Tak to Pan mowa-trawa o mocarstwowości. Polski.

    Pan się nie obrażaj. Nawet Orban, Zeman. Nawet jakiś Ustasz. Dają Nam rolę przywódczą. Nawet Rumun, nawet premier Słowacji wciskają Nam na siłę rolę przywódczą. Z kim. I czym. I, do kogo.

    To co Polacy robić powinni dawno jest zakreślone na Gajówce. Amen.
    P.S. Może ktoś to Panu przypomni. Skorzystam z komfortu. Nigdy nikomu nie obiecywałem, że będę się powtarzał.

  27. Margo said

    Proszę więc udowodnić pańską tezę panie Gajowy. Fakty poproszę na temat o tym, że Rosjanin Polakowi bratem, że mieliśmy super wspólną historię. Znaczy się Sergiusz Piasecki opisujący kurewską mentalność prostego Rosjanina w „Zapiskach oficera ACz” to mitoman nie mający za grosz doświadczenia? Pan się na mnie zdenerwował. Czym? Że może być trzecie wyjście na wolność, a nie z jednego odbytu w drugi? Pan za przeproszeniem jesteś jak ten czyżyk młody z bajki biskupa Krasickiego. Tymczasem chcieć to móc. Pozdrawiam serdecznie.

    Ps. Aha, i zgodzę się z panem,że jesteśmy jak państwo słabi, że trzeba sojuszy i kompromisów, ale mimo wszystko odbudowę Polski widzę inaczej niż pan.

    ——
    Proszę sobie przejrzeć choćby archiwa gajówki. Hasło „Rosja”.
    Dla ułatwienia podrzucam pierwsze z brzegu:

    Zapomniane Królestwo

    Rosjanom bądźmy wdzięczni


    Więcej lekcji za Pana odrabiać nie będę.

    Pańskie „trzecie wyjście” to majaczenia.

    Aha. Jest Pan pewien, jakiej narodowości był ów opisany przez Piaseckiego oficer?
    Admin

  28. Margo said

    Żadne międzymorze. Ostatnio śnią o wspólnej Koronie z Białorusią i bodaj Litwą. Ja zaś marzę, podkreslam, marzę o Polsce silnej, neutralnej i niepodległej. Może to dla państwa tutaj i głupie to marzenie, ale takie mam. Pozdrawiam serdecznie.

    ——
    Marzenia wolno mieć każdemu. Ja marzę, żeby wszystkie kobiety były piękne, mężczyźni męscy i muskularni, dzieci grzeczne i inteligentne
    a na polskiej ziemi żeby rosły mandarynki.

    Marzyciel tym się różni od trzeźwego polityka czy publicysty, że ten ostatni próbuje zrobić to, co w danej sytuacji jest najlepsze, co jest realne.
    Natomiast marzyciel… może pieprzyć dowolne bzdury, nie ponosząc za nie żadnej odpowiedzialności. On jest ponad realia.

    W polityce miejsce dla marzycieli jest w Tworkach.
    Admin

  29. Adam Ryglowski said

    P.Margo – Gościu dalej mylisz Naród Rosyjski z „elitą sowiecką” . To tak samo , jak onegdaj Polaków ,jakby wszyscy byli w „elicie PZPR”. Chyba zapomniałeś , że w tym „Międzymorzu” jest też upanina . Zróbmy porządek u siebie (vide ; Białoruś ) – a nie róbmy unijnego bbbb..u nr 2 .
    Ad 19 ) Punkty są podane przez technika , a nie literata – i BARDZO DOBRZE .- i dalej -DOBRODZIEJU – P. Admin – UWAŻAJ – ja biorę leki na ciśnienie , i nie chcę , aby Ciebie ta przypadłość dopadła .

  30. Ehze said

    Do czasu carycy Katarzyny (Niemki) to nie my mielismy z Rosja problem ale Rosja z nami. To MY wsadzilismy „naszego” cara na tron rosyjski ( i obecnie Rosja obchodzi Swieto NIEPODLEGLEJ ROSJI wlasnie w rocznice tego wydarzenia, czyli tak zwanej SMUTY). A wiec poniewaz tak bylo, wiec trzeba bylo oslabic Polske i wsunac jakas inna sile pomiedzy Polske i Rosje:
    Vide: Niemcy i NIemka Katarzyna „wielka” zwana. (choc prawde mowiac cos takiego jak Niemcy wtedy nie istnialo, o ile wogole kiedykolwiek istnialo czy istnieje)

  31. Mohort said

    Artykół to bełkot zindoktrynowanego idioty złapać i leczyć

  32. NICK said

    To są tylko polucje, P. Margo. Pana polucje.

  33. Adam Ryglowski said

    Ad 30 ) P. Ehze . Fakty nie podane ściśle – mogą być uznane (!!!) za bzdurę
    Rosja obchodzi Święto Niepodległości Rosji w rocznicę wyp…….nia Polaków z Moskwy.
    Przyczyna – prozaiczna – jeden z „naszych” urządził sobie strzelaninę do obrazu NMB – Marii , – i wtedy się zaczęło ( a może skończyło ) .

    Niemcy , jeżeli w ogóle nie istnieli , to III Rzeszę zbudowali marsjanie ?

  34. Yah said

    Jeńcy radzieccy byli trzymani w więzieniu na Św. Krzyżu do wkroczenia Niemiec w 1939 roku. Wypuścili ich Niemcy w 1940 roku, szli na wschód. Nocowali u moich pradziadków ( pradziadek służył w armii carskie w wojnie rosyjsko-japońskiej, a później walczył w 1920 roku). Niestety jeden z jeńców zaraził tyfusem siostrę babci ( nauczycielkę TON ) – wkrótce zmarła. Takie to mieli warunki w polskim więzieniu. 20 lat w polskim, ciężkim więzieniu ( za taki uchodził Św Krzyż). Za co ? Za to, chłopskiego syna wcielili do Armii Czerwonej ? Jak spojrzymy na historie narodów widać we wszystkim Palec Boży, który karze narody sprawiedliwie. Za co nas jeszcze ukarze ? Wolę nie myśleć. Powtórzę to co wielokrotnie pisałem To rządzący w Polsce są odpowiedzialni za powstanie ZSRR – nie udzielili pomocy Białym podpisując rozejm z bolszewikami. Reszta to konsekwencje tego czynu i kara boska za śmierć niewinnych Rosjan z rąk oprawców. Wystarczy, czy trzeba jeszcze jaśniej ? Niestety wina Polski nie maleje tylko rośnie – na rękach mamy krew Afgańczyków i Irakijczyków ….. brak słów ….

  35. RomanK said

    ad 22. Panie Zerohero….podpisuje sie pod tym obydwiema rancamy, nogamy i tego…!
    a propos przyslowie vbrzmialo: ” Jest ci Rzplita Niebem dla szlachty, Rajem dla zydow , Czyscem dla mieszczan i Pieklem dla chlopow….”

  36. Bazyl said

    Polska to dumny naród.

  37. Boydar said

    ” Jest ci Rzplita Niebem dla szlachty frankowej, Rajem dla żydów , Czyśćcem dla mieszczan i Piekłem dla chłopów….”

    I teraz dopiero wszystko się zgadza. Za trudne, wiem.

  38. Kami said

    @ 36. Bazyl said 2016-02-09 (wtorek) @ 20:37:58 Polska to dumny naród.

    Panie Bazyl ! Uprzejmie zapraszam do obejrzenia fotek na portalu http://www.wiocha.pl/ od początku do końca lub od końca. Obejrzałem dzisiaj te fotki od końca do str. 3000 (tylko co 5 w koleności). Żadnej dumy tam nie zauważułem, a obejmuje ona całą Polskę, w tym wieś w stopniu znikomym. Niczego nie sugeruję więcej. bo to trzeba samemu zobaczyć.
    Pozdrawiam

  39. Adam Ryglowski said

    Fakty – p.Yah. Kto nie udzielił pomocy Białym – Polacy (?) – czy „Ziuk” i jego banda . A przy okazji – co się stało z ARMIĄ HALLERA ?
    A na rękach krew Irakijczyków , Libijczyków i naszych współbraci Słowian z południa mają ci , co na czapkch i w sercach nie mieli orła , tylko $$$.

  40. Kami said

    Gen. Moczar twierdził, że Stalin był genetycznie Polakiem. Mamusia Soso łajdaczyła się podczas sprzątania w pokojach przyjeżdżających gości. Sam Stalin nigdy nie zaprosił na Kreml mamusi, a w chwilach szczerości nazywał ją bladzią. Formalny ojciec Soso był nałogowym pijakiem. Czy to prawda, czy to tylko pomówienia Moczara i Chruszczowa pozostawiam do rozstrzygniecia gospodarzowi.
    Dobranoc

  41. Yah said

    Panie Adamie, ja nie osądzam nikogo, ja nie jestem od tego. Twierdzę tylko, ze ci co maczali w tym wszystkim palce lub dorabiali się już ponieśli, albo poniosą konsekwencje. Analizuję historie wielu rodzin i nikomu z , jak Pan to napisał, bandy Ziuka, nie uszło to na sucho. Bandzie KORowców tez nie ujdzie. A propos Pana ostatniego zdania, warto teraz śledzić historie rodzin najemników. Ciekawe jak im się będzie układać … Pozdrawiam Pana

  42. Boydar said

    Wow !

  43. Yah said

    I żeby nie było, mnie też jak coś przeskrobałem nie uchodziło na sucho u Pana Boga i dziękuje, że i tak był dla mnie wyrozumiały za głupoty, które robiłem. Dlatego przestrzegam, przed przesadną, typową dla posoborowia, wiarę w miłosierdzie Boże i lekceważeniem przewrotnego przeciwnika. Bóg jest jednak przede wszystkim sędzia sprawiedliwym który za dobre wynagradza, a za złe każe …. co widać jak na dłoni w historii rodzin i narodów.

    Pozdrawiam Państwa

  44. Jędrek said

    ad 13

    Dlaczego głupie porównanie? Jak najbardziej prawdziwe. Te same czasy i te same metody propagandy. Wiadomo kto próbuje zafałszować historię, z niemców robiąc nazistów, a z ruskich bolszewików. A wszyscy myślą, że komunizm rozpowszechnili (ROZPOWSZECHNILI, bo akurat wymyślili go wiadomo kto – jakby się ktoś czepiał) jacyś bolszewicy, którzy założyli bolszewię, a potem tak szybko zniknęli jak się pojawili. I w to ma uwierzyć zdrowy człowiek?

    Czytam gajówkę od dawna, i dziękuję za wszystkie dotychczasowe wpisy. Ale to nie znaczy, że będę każdą brednię bezkrytycznie przyjmował. A szanowny Pan Gajowy to nawet nie próbuje się kryć ze swoim rusofilstwem. Do Polaków ma wielokrotnie mniej wyrozumiałości niż do ruskich. Jakoś nigdy nie zauważyłem, żeby pisał o nich jak o ”polactfie”, a popełnili dużo więcej błędów od nas, oni też dają się ogłupiać. nie jesteśmy jedynym ogłupianym przez media narodem. A myśli Pan, że jaka TV jest na Węgrzech czy w Czechosłowacji? Taka sama kłamliwa jak u nas. z tym że są oni wielokrotnie mniej ważni od Polski, więc czasami ktoś pozwoli im na większą swobodę. Nam nie. Nie wiem, co mam sądzić o człowieku, który bezkrytycznie miłuje obcy, wrogi nam naród (bo nikt nie powie, że przyjazny), a nie szanuje własnego. Nikt Panu nie każe kochać Polaków. Ale szacunek się należy. Jesteśmy wielkim, dumnym narodem, nie mamy czego się wstydzić w naszej historii, tradycji, wierze. A takie słowa z ust POLAKA to absolutna hańba. My nie jesteśmy niemcami czy ukraińcami. Początki naszego państwa nie zaczynają się w XIX/XX wieku. Więc następnym razem zanim wspomni Pan o polactfie, niech się Pan dobrze zastanowi. Ja jestem gotowy do poważnej dyskusji, poglądy mogę zmienić, jeśli będą słuszne i podparte wieloma dowodami, nie wiem jak Pan Gajowy. Bo coś mi się wydaje, że podobnie jak typowego leminga z GW (broń Boże nie jest to porównanie, tylko przykład) nic Pana nie przekona. Niech Pan sobie wielbi ”bratni” naród, ale szacunek do rodaków się należy. Roman Dmowski powiedział kiedyś, że są tacy ludzie, którzy bardziej nienawidzą rosji niż kochają Polskę. Pan natomiast bardziej kocha rosję, niż szanuje Polskę.

    Bo jak Polak może coś takiego napisać?

    ”Polska jest śmiesznym, obsranym ratlerkiem, który nie ma ani wojska, ani gospodarki, ani banków, ani mediów – ratlerkiem, z którym NIKT się nie liczy i na którego każdy może się bez konsekwencji wysrać. Nawet gówniane państwo Ukraina.” Krew mnie zalewa jak czytam podobne brednie, że ludzie nienawidzą tego kraju. Kraj kochaj, a nienawidź tych ludzi, co od wielu lat okupują Polskę!

    @GłupiZeroHero ad 18 Proszę pana, niech pan synu nie pisze, bo wódki razem nie piliśmy i się nie znamy. Na szczęście.

    Chętnie poczytam jakieś sensowne argumenty, że ruscy to nasi przyjaciele. Tylko nie piszcie, że odbudowali Polskę po II WŚ, bo Polskę odbudowali Polacy, nie oni. W interesie po prostu leżała silna Polska, w przeciwieństwie od zachodu, któremu potrzebna jest słaba. No bo kto normalny na ich miejscu pierwszy kraj na lini frontu zostawiłby słaby i bezbronny, który można w 3 dni przejechać czołgiem? Polska armia była drugą armią UW, tylko dlatego, że była potrzebna, a nie dlatego, że mieliśmy więcej swobody niż teraz! ruscy prowadzą taką samą politykę jak niemcy – imperialną. Chyba większość zna pojęcie drang nach osten? Niemcy nienawidzą Polaków, gdyż przez kilkaset lat aż do 1914 roku nie pozwalali na zajęcie dalszych wschodnich terenów. A ruscy tak samo, oni kierowali się na zachód. I również wielokrotnie ich powstrzymaliśmy. Niech sobie państwo pomyślą, co by było, gdybyśmy nie zatrzymali zarazy w 1920 roku. Droga na zachód otwarta. Bóg dobrze zrobił, że umieścił nas, Polaków, akurat tu na tej ziemi. Bo żaden inny naród nie wytrwałby tu pomiędzy dwoma najbardziej agresywnymi narodami świata. Może się wydawać, że rosja jest przyjazna Polsce, ale tylko dlatego, że w jakimś celu jest potrzebna. A budowa kondominium rusko pruskiego nadal trwa.

  45. Jędrek said

    https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4 Lance do boju, szable w dłoń, bolszewika goń goń goń!

  46. Marucha said

    Re 44:
    Trochę mi szkoda czasu na dyskusję z Panem, ale nic, zrobię jeszcze jedną próbę.

    1. Tak, mam dla Polaków mniej wyrozumiałości, gdyż stawiam im wyższe wymagania, jako że Polacy bardziej mnie obchodzą, niż inne narody.
    2. Widzę, że prostowanie kłamstw na temat zarówno historycznej, jak i współczesnej Rosji, które płyną szeroką strugą w żydomediach – to „rusofilstwo”.
    3. Rosjanie, prócz Węgrów, to – mimo różnych zaszłości historycznych (a nie jest ich wiele) – najbardziej przyjazny nam naród. Pod tzw. „zaborem” rosyjskim kwitła polska kultura i prosperowała gospodarka – dopóki idioci podpuszczeni przez masonerię nie zrobili dwu bezsensownych powstań. Rosjanie mówili, że nie chcą z Polakami się bić, ale jeśli będą zmuszeni, to niestety, krew się poleje.
    4. Pan zakłada, iż nie rozróżniam między Polską jako państwem, a polskim narodem. Jest to założenie głupie i bezpodstawne.
    5. Polska, jako państwo, jest oczywiście śmiesznym, obsranym ratlerkiem. Nie dopuszczana do żadnych poważnych rozmów, nieustannie sztorcowana przez Unię, pozbawiona wszelkich atrybutów suwerenności, prócz własnego pieniądza (drukowanego przez żydostwo). Teraz też niechybnie zmarnuje kolejna szansę daną przez Boga – szansę na stworzenie grupy państw, skupionych wokół Czworokąta Wyszehradzkiego i rozwalenie Unii Europejskiej.
    Jeśli Pan uważa, że jest inaczej – to proszę o kontrargumenty, bo święte oburzenie na mnie nie działa..
    6. Jest sprawą co najmniej dyskusyjną, kto odpowiada za wojnę 1920 roku. Natomiast nie podlega dyskusji, iż panstwo polskie faktycznie poparło bolszewizm i nie pomogło „białym”.
    7. Pan jest typowym Polakiem, który popada w złość, gdy ktoś mu mówi prawdę w oczy.

    Pochlebca i potwarca za zasługą łażą;
    Brzydź się więcej pochlebstwem niżeli potwarzą.
    W potwarzy dla dobrego jest zawżdy nauka;
    Pochlebstwo złych zatwardzi, a dobrych oszuka.

  47. Yah said

    ad 46

    Jacy Polacy Panie Gajowy, tych jest z 10%, reszta podszywa się pod Polaków. Referat na posiedzeniu egzekutywy komitetu przynosi owoce, zgniłe owoce. Oczywiście pozostają jeszcze polscy pożyteczni idioci z typową dla nich niechęcią do myślenia bo maja kogoś, kto za nich myśli …. Wg. Pana Jędrak polskiej głupoty nie mamy prawa piętnować bo to nasz, polska patriotyczna głupota i wara nam od niej … szkoda komentować …

    I pytanie do Pana Jędrka – dlaczego nie wybuchały powstania tam, gdzie polskość była najbardziej prześladowana – w zaborze pruskim ? Wszystkie jakimś trafem zaczynały się w rosyjskim. Nie skłania to Pana do myślenia ?

  48. JO said

    ad.47. Powinnismy przestac zwrotow „wkutych” nam do glowy przez zydo-masonerie. To nie byly „Powstania” a czyste rewolucje. Rewolucja bylo tzw „Powstanie Chmielnickiego”, „Powstanie Koscioszkowskie”, „II Solidarnosc” i inne jak Styczniowe, Listopadowe a nawet ( wg mnie , co moze byc dla niektorych kontrowersyjne „Powstanie Warszawskie”)

    Powstania to Wielkopolskie, Slaskie , bo:
    1. Inspirowane przez Polakow
    2. walczyly o Polska Racje Stanu
    3. walczyly o Wiare Naszych Ojcow i zgodnie z Wiara Naszych Ojcow.

    Prosze zauwazyc, ze w tym samym czasie zginely z mapy Europy Dwa Filary Kosciola Katolickiego:
    1. Krolestwo Francuskie
    2. Krolestwo Polskie

    Zastapily te Panstwa Masonskie Twory Panstw lub po prostu okupacje z wylaczeniem Krolestwa Kongresowego, ktore dzieki Rosji bylo Panstwem Polskim i to na dodatek z Panujaca Religia Chrzescijanska a nie „Masonskim Bozkiem”

    Zacznijmy nazywac po imieniu fakty z przeszlosci. To nam pomoze dzis i jutro…

  49. JO said

    ad.15. Jency Wojenni – ich potomiem sa Bracia Moliban – , ktorych dziadek…byl wlasnie takim Zydowskim Jencem Wojennym, ktory zbiegl nie do Rosji a Anglii i tam wsrod swoich ….jego potomkowie dzis niszcza Bratni Narod Angielski ( cala biala Europa to jedna wielka rodzina..)

  50. Yah said

    Ad 48

    Panie JO, ale powstania Śląskie i Wielkopolskie wybuchły dopiero w XX wieku i , tak jak Pan napisał, nie wpisują się w scenariusz typowych „polskich” powstań.

    „( wg mnie , co może być dla niektórych kontrowersyjne „Powstanie Warszawskie”)” Jak ktoś uważa inaczej to jest ślepy, żeby nie określić dosadniej …

    Tylko co my możemy zrobić oprócz informowania nielicznych skoro wszystkie podręczniki do historii są sfałszowane. Jeśli ktoś choć trochę zorientował się w prawdziwej historii ich przeglądanie rodzi odruch wymiotny …

    Pozdrawiam Pana

  51. Siekiera_Motyka said

    Ad. 47 – „I pytanie do Pana Jędrka – dlaczego nie wybuchały powstania tam, gdzie polskość była najbardziej prześladowana – w zaborze pruskim ? Wszystkie jakimś trafem zaczynały się w rosyjskim. Nie skłania to Pana do myślenia ?”

    Jest BARDZO mało Polaków którzy się tym zagadnieniem interesują. A jak im zada się te pytania to nie rozumieją o co chodzi. Przypuszczam że myślą sobie, „Nie było bo pewnie tam było dobrze”.

    Przychodzą mi stale teraz słowa Balzaka o Polakach, bo są one dla mnie (w swym dojrzałym wieku) prawdziwym odkryciem. Polaków Zachód rozpracował bardzo wcześnie w historii, z czego „owoce” widzimy dzisiaj bardzo wyraźnie na naszej ziemi !!!! 🙂

  52. JO said

    Panie Romanie i inni…
    Rezcza niesprawiedliwa, wolajaca o pomste do nieba jest takie opluwanie I Rzeczpospolitej „Narodu Szlacheckiego”
    Porownujac ucisk wsi w panstwach zachodnich oraz w Ks Moskiewskim I Rzeczpospolita nie byla „pieklem”. Prawda jest, ze relacje spoleczne pogarszaly sie , ale one pogarszaly sie dla w tym Szlachty ubozszej, czyniac ja biedota.

    Przeciez Panowie dokladnie wiecie, ze w srodowisko Rzadzacej Krolestwem Arystokracji Polskiej wkradl sie taki wirus jak to mialo miejsce w Hiszpanii, czy w Anglii. Przeciez „szlachta srednia” walczyla o suwerennosc i wiele bylo prob naprawy panstwa. Przeciez one byly rozsadzane tak, jak dzis to robi ekipa pookraglostowego ukladu. Zabojstwa, przekupstwo oraz ewidentna zdrada , ale ona nie miala wlasciwie miejsca wielkiego, gdyz zdrajcy to byly juz pokolenia mieszancow , czyli juz zazydzonych osobnikow jak Radziwillowie ….
    Pamietac nalezy, ze Krolestwo, to nie dzisijsza demokracja. Tam bylo posludzenstwo hierarchiczne…

    I jeszcze jedna rzecz. Pan Roman K dokladnie wie, ze ( i to wola o pomste do nieba…) szlachta polska dzieli sie na dwie grupy:
    1. Szlachta Odwieczna
    2. Nowa Szlachta

    Wrzucanie do jednego worka obu grup jest skandalem, jest krzywda dla szlachty odwiecznej taka, ktora wola o pomste do Nieba.
    Panei Romanie i inni…, radze nie bluznic.
    JO

  53. Yah said

    „Nie było bo pewnie tam było dobrze”.

    Coś w tym jest i powoduje u mnie dysonans poznawczy. Z jednej stronie germanizacja, prześladowania polskości z drugiej strony słowa mojego pradziadka ze strony matki ‚ … za Wilusia było najlepiej …”. W pewnym stopniu opisuje to dziwną ( a mogę tak pisać bo po części stamtąd pochodzę) mentalność Wielkopolan, która osobiście coraz bardziej mnie denerwuje. Czyżby u nich za mało genu R1A1 …

  54. JO said

    Wyciagajmy wnioski z naszej historii, w tym tej wspolczesnej. Gajowka ja wyklada jak na tacy..:

    Kiedys Reformacja i Oswiecenie… a dzis ekumenizm i liberalizm = modernizm jako modyfikacja „proliferujaca” tych reformacjich i oswieceniowych masonsko-zydowskich ideologi;

    Jak kiedys walczono z nimi skutecznie poglebiajac, trzymajac , szerzac Wiare Naszych Ojscow – Swieta Tradycje.

    ..tak dzis, Trzymajmy sie i organizujmy wszystko prywatnie i publicznie na bazie Swietej Tradycji, walczac o Nia i z Jej wrogami.

    Niech Swieta Tradycje bedzie sitem, nawet jezeli przesieje nasza rodzine…

    Walczmy tak jakby wszystko zalezalo od nas a modlmy sie jakby wszystko zalezalo od Pana Boga.Efekty pozostawmy Panu Bogu…

    Kiedys uni …bali sie nas Katolikow,… Prawoslawnych… „naszej wiary”, bo ona to „tak, tak, nie nie.

    – nie miejmy zadnej relacji z zydami – masonami. To nie jest latwe, bo system uzaleznia i poddaje nas im. Walczmy z systemem zmieniajac zmianiajac na poczatek siebie.

    Pamietajmy, ze Bog – Nasza Wiara nas Formuje jak naszych przodkow , a uni jak i kiedys dziadow naszych probuja wciaz Deformowac, czyniac bezbronnymi…uleglumi….

    Uni wiedza, ze slowo ma moc. Unikajmy slow plynacych z ich oralnej biegunki…mediow, „nowoczesnej sztuki.”..muzyki, filmow..unikajmy zgorszenia…., ktore nas oslabia, paralizuje…naklania do Smiertelnego Grzechu, ktory zabija nas i nasz Narod…

    Trzymajmy sie slowa Bozego poprzez sluchanie Mszy Swietej – prawdziwe Swietej – Trydenckiej odmawianej przez Prawdziwych Ksiezy majacych swiecenia od Biskupow o Przedsoborowym Rycie.

    Walczmy z wlasnego ciala namietnosciami, ze Swiatem, z Klamstwem biorac Najwyzszego pomoc.

    NIe dajmy sie wyrzucic z Polski.
    Nie dajmy sie zmiksowac z innymi rasami czy zachodnimi zgnilymi narodami
    Narod to Cialo i Duch oraz Ziemia, z ktorej sie pochodzi-ojcowizna. Walczmy o te trzy filary dla zycia nas i naszych dzieci oraz smierc tych, ktorzy na nia zasluguja – naszych smiertelnych wrogow.

  55. Marek said

    Panie Jędrek. Pisze pan nie raz, Polska, Polacy z dużej litery, a tuż obok rosja, ruscy z małej. Dobrze z tym pan się czuje?

  56. Jędrek said

    ad 44

    Dobrze, mogę z niewielką częścią się zgodzić. Ale to, że jest to przyjazny nam naród? Proszę Pana, już Czesi pomimo naszej niezbyt ciekawej historii (np. Zaolzie, które zabrali nam, gdy broniliśmy Europy przed bolszewikami, a później wzięliśmy co nasze, za co oczywiście zostaliśmy oskarżeni o współpracę z naziolami) sprzyjają nam kilka razy bardziej. Białorusini (prawdziwi spadkobiercy Rzeczypospolitej Obojga Narodów, nie podszywający się pod nich Żmudzini, zwani obecnie Litwinami), Serbowie, Rumuni, Bułgarzy, rozumiem, ale ruscy? Bo rozbiory, cios w plecy w 1939 roku, brutalne tłumienie powstań, rusyfikacja zsyłki na Sybir, okupacja od 1945 roku, którą zamieniliśmy obecnie na zachodnią to mało? Co do punktu 6 jestem zdziwiony. Wiem, że Polacy tez brali udział w tworzeniu tego bolszewickiego tworu, przykładowo dzierżyński (czy on czuł się Polakiem to inna kwestia), ale żeby posuwać się do stwierdzenia, że Polacy im pomagali? Broniąc pół Europy? Chyba Pan nie sądzi, że państwo, którego jeszcze nie było gdy wybuchła tamtejsza rewolucja, miałoby pomóc białym? Rozumiem, hasło za wolność naszą i waszą, ale trzeba patrzeć realnie.

    ad 47

    Co to za różnica, gdzie wybuchały powstania? Myśli Pan, że chodziło w nich o wyzwolenie tylko rosyjskiego zaboru, a potem Polacy z tego zaboru mieliby wiadomo gdzie 2 pozostałe? Walczy się z tym, z kim najłatwiej walczyć. O ile wiem, to armia rosyjska nigdy nie była nowoczesna. Z armią pruską przegrano by pierwsze starcie w powstaniu. Z rosyjską kilka miesięcy się przeżyło. Nie odniosło zamierzonego skutku, przez kogo inspirowane to zostawiam już historykom, ale pamięć dla walczących w nim się należy.

    ad 55

    Panie Marku, nie wiem, co to ma do tematu, ale odpowiem. Duża litera w większości jest oznaką szacunku (np. pan a Pan) Piszę dużą literą tylko to, do czego mam szacunek, mniejszy lub większy. Nie będę pisał więc amerykanin, anglik, francuz, niemiec, rosjanin z dużych liter, jak Polak, Węgier, Czech, Grek. Chyba że ktoś mnie przekona do tego, że mam pisać Polacy z małej, a rosjanie z dużej, ale na razie nic mnie nie przekonało. Dobrze się czuję, dziękuję że martwi się Pan o moje zdrowie 🙂

Sorry, the comment form is closed at this time.