Ukraina – banderowskie ludobójstwo w Odessie
Posted by Marucha w dniu 2014-05-04 (Niedziela)
Ludzie o slabych nerwach niechaj nie oglądają. To co widzicie to dzieło euromajdaniarzy, banderowców, bandziorów „Prawego Sektora” i władz miejskich Odessy. Oni to rzucali zapalające butelki z benzyną do budynku Domu Związków Zawodowych. To małoletnie bydło rozlewało benzynę i podawało butelki! To jest dzieło kijowskiej bandy! Patrzcie i śpijcie, jeżeli zdołacie!
Oto co piszą w sieciach społecznościowych ludzie z Ukrainy po tych wstrząsających wydarzeniach w Odessie.
Co wyście narobili „Ukraińcy” Odessy? Kto teraz zechce z wami się „jednoczyć”?
„Po dzisiejszych wydarzeniach dokonanych na rozkaz Kijowa, u mnie, jako człowieka, nie pozostało ani krzty współczucia dla ludzi popierających majdan, dla ludzi-obywateli Ukrainy, którzy dzisiaj w Odessie spalili żywcem dziesiątki ludzi, własnoręcznie, przy użyciu zapalających butelek z benzyną rzucanych do budynku Domu Związków Zawodowych. We mnie wrze jedynie nienawiść, zasiano we mnie ziarno, które będzie przekazywane z pokolenia na pokolenie, niosące dziką żądzę zemsty, żądzę sprawiedliwości, w mojej duszy zasiano nasiona, których głównym celem będzie ściganie tej części nowostworzonego pseudo-narodu ukraińskiego, która popiera nielegalny reżim, która wrzeszczy, bez rozumienia sytuacji, jak dzikie zwierzę „Chwała Ukrainie!”, która wybrała swoim bożkiem Banderę. Dla mnie zniknął ten pseudo-wizerunek brata-Ukraińca albowiem na Ukrainie mieszkają Ruscy, a kto siebie za takiego nie uważa ten jest plugawym zwyrodnialcem, którego szybkim końcem powinna być śmierć”.
Ciąg dalszy i więcej zdjęć i filmów na:
http://wolna-polska.pl
Dobrze poinformowane polskie lemingi wiedzą, że to Rosjanie podpalili Ukraińców i życzą Putinowi nagłej śmierci.
Admin
Komentarzy 76 to “Ukraina – banderowskie ludobójstwo w Odessie”
Sorry, the comment form is closed at this time.
interesariusz said
http://monsieurb.neon24.pl/post/108714,schody-w-odessie
interesariusz said
http://interesariusz.neon24.pl/post/108729,czy-jest-mozliwe
aa said
takze tzw „zachod” jest odpowiedzialny za to beztialstwo a tzw ykraincy to te same bydlo ktore zafundowalo Polakom Wolyn przed laty nic sie nie zmienilo to te same bestie
adsenior said
Dziwię się, bardzo się dziwię, ze Putin nie rozkazał wkroczyć ruskiej armii na Ukrainę! Wszak tam bandyci ukraiński, rozpoczynają rzeź ROSJAN, podobna do tej jaką urządzili POLAKOM, na Wołyniu.
AlexSailor said
Ad.4
Zachodowi właśnie chodzi o to, by Rosjanie wkroczyli.
Nie mają żadnych złudzeń, co do tego, że Rosja pozwoli im się tam zainstalować.
Chodzi o wkręcenie Rosji w wojnę w celu wykrwawienia.
Putin załatwi to inaczej.
Niestety będzie kosztować wiele ofiar.
Sami obywatele Ukrainy oderwą się od niej i przyłączą do Rosji albo przejmą władzę w całej Ukrainie i zaprowadzą porządek.
JO said
Pamietajmy, ze Inicjatorem tego sa ZYDZI SYJONISCI tak, jak to mialo miejsce na Wolyniu.
Badzmy Katolikami I rozumiejmy Proces I Wine, inaczej pozostaje Chocholi Taniec.
JO said
Nie zapomninajny Kogo widzielismy na Majdanie, Kto Przemawial z ramienia Judeopolonii…., I badzmy swiadomo, ze tacy „Wielcy Ukraincy” obrzezani z Ruskimi Nazwiskami sa inicjatorem Majdanu I tego Morderstwa..
JO said
ad.5. Oby Pana slowa byly Faktem. MOdlmy sie za Rosje, MOdlmy sie za Ukraine, Modlmy sie za Putina.
lila said
A tu kilka wyjaśnień obecnej sytuacji http://russian.rt.com/article/30506
Orzyc said
Ad. 5. Zgadzam się z Panem. Syjonistyczne żydostwo dwoi się i troi by wciągnąć Rosję do wejścia na Ukrainę. Banderowcom postawili warunki – 17 mld USD kredytu od MFW, ale pod warunkiem, że wschodnie uprzemysłowione i bogate w surowce regiony zostaną utrzymane przy reżimie z Kijowa, co jest ewidentnym wysłaniem banderowców na krwawą konfrontację w celu ich utrzymania i zapewnienia sobie dalszej pomocy Zachodu. I właśnie chodzi o to, by ostro polała się krew. I żeby wciągnąć w ten rozlew krwi Rosję. Wtedy kontrolujący światowe rynki syjoniści dokonają kontrolowanego resetu ekonomicznego, za światowy krach obwiniając Rosję i agresję Putina. W czasie ewentualnej wojny Rosja się dosczętnie wykrwawi i wyniszczy ekonomicznie, co ma doprowadzić do jej rozpadu. Syjonistom właśnie o to chodzi. Posłuchajcie Brzezińskiego, który uzależnia dalszą pomoc Zachodu od aktywności militarnej reżimu w Kijowie i jak uparcie to ciągle powtarza. Na razie banderowcy za ukraińskie złoto dostali broń i zachodnich „doradców”. Teraz potrzebne są trupy. Całe stosy trupów. Proponuję uważnie patrzeć jak na te trupy zareagują światowe rynki i mocno trzymać się za portfele…
Krzysztof M said
Teraz trzeba do każdej siedziby PIS-u zanieść butelki z benzyną. Pewnie będą chcieli je zawieźć swoim braciom banderowcom. Bo ci swoje butelki już zużyli, a potrzebują nowych. Więc im PIS dowiezie.
Boydar said
W nawiązaniu do (1) wyciągam na wierzch link do całkiem niezłego wystąpienia. Wprawdzie Pani Marysia jakoś tak dziwnie mi się prezentuje, ale mówi z sensem i nic chyba nie dokłada „od siebie”. Moim zdaniem, naprawdę warto obejrzeć.
Krzysztof M said
Ad. 9
Wygląda na to, że międzynarodowa społeczność powinna zdelegalizować USA.
adsenior said
Dalej twierdzę, że Putin winien wkroczyć, bronić swoich rodaków. Naszych Rodaków, nie miał kto bronić, gdy w latach wojny bandyci ukraińscy, w bestialski sposób mordowali. Po wojnie, co by nie mówić o komuchach, bronili i dawali odwet bandom upa! Inna sprawa, to to, że kolejnym nierządom, po 1989 roku, bliżej do potomkom tych ludobójców niż do naszych Rodaków. Również Kaczyński, jako prezydent, olał uroczystości ku czci pomordowanych Polaków, wziął udział, w tym czasie, w festiwalu kultury ukraińskiej, a jego bliźniak bratał się, na majdanie w Kijowie, z potomkami rezunów, jawnie popierających zbrodnie wołyńskie i domagających się zwrotu ziem od Polski.
Paweł said
Ad. 12
Pani Marysia prezentuje się tak jak całe kierownictwo RN.
Boydar said
@ Pan Paweł (12) Ten aspekt podkreśliłem w (12), nie zmienia on zaprezentowanej treści. Jeśli nawet Polacy zwrócą uwagę na proweniencję lektorki i żachną się jak ja czy Pan, do większości polskojęzycznych Żydów w naszym kraju, trafi ona tym bardziej. To nie jest bez znaczenia.
błysk said
Z tego co się zorientowałem /bo nikt nie pisze porządnie jak było/, z okolic Winnicy przyjechała do Odessy bojówka „Prawego Sektora ” w liczbie około 5 tysięcy .Urządzili oni pochód pro majdanowski.Pochód ten został zaatakowany przez znacznie mniej liczebne siły antymajdanowskie . Prawy Sektor odparł atak i pogonił atakujących aż do lokalu Związków zaw.. ,gdzie ich podpalili i spalili. Wynikałoby z tego po pierwsze : siły majdanowskie urządzaja wypady na wschód i południe Ukrainy , by tam szerzyć nazwijmy to swoja ideę, po wtóre : siły antymadanowskie są zdecydowanie mniej aktywne i zdecydowane ,bo ograniczają się co najwyżej do biernej i nie zawsze skutecznej obrony zamiast przejść do ataku przynajmniej na swoim terenie , nie mówię już o wypadach na zachodnia Ukrainę i na Kijów i po trzecie – neorezuny wzoruja się zupełnie na swoim „bohaterze ” Banderze ,stosując nieludzkie , barbarzyńskie metody .W odpowiedzi na barbarzyńskie spalenie antymajdanowców powinien być jakiś ruch ,jakaś akcja ze strony osób sensownie myślących.
kabul said
‘’Posłuchajmy WALIENTINĘ LIULIA ze STOWARZYSZENIA SPRAW MIĘDZYNARODOWYCH, która na filmie video (0:31) mówi, że:
„CZŁONKOWIE „PRAWEGO SEKTORA” to UKRAIŃSCY ŻYDZI, którzy MIESZKALI w IZRAELU, OTRZYMALI OBYWATELSTWO, PRZESZLI SZKOLENIE WOJSKOWE w ARMII IZRAELSKIEJ (CAHAL), a następnie WRÓCILI na UKRAINĘ.”
Griszka said
@17
Banderowcy tacy jak ci z Prawego Sektora bronią interesów oligarchów. Mogą utrzymywać dużą liczebność w swoich bojówkach i organizować wypady w bardziej odległe rejony Ukrainy, ponieważ są dobrze opłaceni. To są takie prywatne armie parchów przy korycie tak jak kiedyś w Rosji Jelcyna.
Nie wykluczam też wpływu barbarzyńskiej ideologii. Dzięki jej zaszczepieniu w umysły tych zwyrodnialców mogą są pozbawieni wszelkich skrupułów.
Griszka said
Trzeba jeszcze wspomnieć, że niektóre me(n)dia na Zachodzie próbują stworzyć historyjkę jakoby ci spaleni żywcem ludzie byli jakimiś bojownikami.
Zerohero said
Proponuję porównać wolontariuszki Prawego Sektora napełniające beznzyną butelki z izraelskimi dziewuszkami piszącymi życzenia dla palestyńskich dzieci na pociskach artyleryjskich.
co do izraelskich oligarchów operujących na Ukrainie, to jest już pewne, że sponsoruja swoich kiboli i banderowców.
Zdziwiony said
ad. 12
PROŚBA O POMOC
Ze Lwowa nadeszła prośba o pomoc dla ciężko chorej młodej osoby, Marii Pyż.
Marysia jest córką państwa Teresy i Zbigniewa Pakoszów, znakomitych działaczy w środowisku polskim Lwowa, a sama była autorką programów tematycznych oraz artykułów z dziedziny gospodarczej w Polskim Radiu Lwów.
Marysia Pyż choruje już od wielu lat na stwardnienie rozsiane – nasi Czytelnicy wiedzą, co to znaczy! Polskie Radio Lwów pisze: Ponad rok temu jej sytuacja zdrowotna bardzo się pogorszyła, prawie nie może chodzić. Potrzebuje kosztownej i długiej rehabilitacji w Polsce. Liczne prośby i oficjalne zgłoszenia z prośbą o pomoc do władz i sponsorów radiowych nie przyniosły żadnego rezultatu. Jako matka dwuletniej Sylwii oraz nasza koleżanka radiowa nie może zostać sam na sam z chorobą. Leków na tę chorobę nie ma ani w naszym kraju (tzn. w państwie ukraińskim), ani w żadnym innym. Jej jedyną szansą na powrót do zdrowia i normalnego życia jest długoterminowa rehabilitacja w polskich specjalistycznych i przystosowanych do tego placówkach. W obecnej sytuacji ekonomicznej na Ukrainie nie ma mowy o pokryciu chociaż jednego kursu rehabilitacji ze środków własnych.
Wszystkich ludzi dobrej woli prosimy o jakąkolwiek pomoc finansową. Tel. kontaktowy: +380 676 736 381, e-mail: marysia72002@mail.ru
Pomoc finansową można wpłacać na konto Fundacji Charytatywnej Pomoc Polakom na Kresach im. Księdza Doktora Mosinga:
Konto BGŻ SA
23 2030 0045 1110 0000 0222 0700
z dopiskiem – Maria Pyż
Siedziba: ul. Olbrychta 8/9, 65-823 Zielona Góra,
NIP: 9291845734 Regon: 081008180
KRS: 0000406857
http://www.fundacjamosinga.zgora.eu
e-mail: galicja.mosing@wp.pl
tel. 509 898 039
http://www.cracovia-leopolis.pl/index.php?pokaz=art&id=2266
Orzyc said
Zerohero said
Re 20, Griszka
To nieźle sobie poczynają. np. na moje oko jest to kobieta w zaawansowanej ciąży:
https://prawda2.info/viewtopic.php?p=277736#277736
generalnie uzbrojonych ludzi nie jest tak łatwo zamknąć w budynku i spalić żywcem. Przynajmniej nie tak ekspresowo i nie bez poważnych strat własnych. O strzelaninie towarzyszącej oblężeniu budynku też jakoś nie słyszałem.
Boydar said
„… mogą są pozbawieni wszelkich skrupułów …” (19)
W innym kontekście, Panie Grisza, dodał bym ze trzy 🙂 co najmniej, ale to nie jest śmieszne.
jowram said
Na Ukrainie powstała nowa siła bojowa Ukraińska Narodowo-Wyzwoleńcza Armia / YHOA/
i wkrótce jej pierwsze pododdziały wejdą do boju. Jej mobilizacyjną rezerwę stanowią Ukraińcy pracujący w Rosji /w sumie około 5 mln/ z których 1% około 50 tysięcy ludzi znajduje się już w gotowości bojowej. Dowódcą tej armii jest Ukrainiec z zachodniej Ukrainy z Wołynia. Połowa członków tej armii pochodzi z zachodniej Ukrainy tj. ze Lwowa, Użgorodu, Iwano-Frankowska, Łucka. Zdaniem anonimowego dowódcy jego armia jest w stanie pokonać kijowską juntę, która z Ukrainy zrobiła zachodnią kolonię, którą z Kijowa zarządzają amerykańscy komisarze , popychając Ukrainę w kierunku wojny domowej. Nie bagatelną rolę w tej wojnie odgrywają zagraniczni najemnicy ściągnięci do Ukrainy przez juntę, z którymi –zdaniem dowódcy- nie będą się certolić. I nic ich nie będzie obchodzić reakcja Zachodu na ich likwidację.
http://3rm.info/46455-formiruetsya-ukrainskaya-narodno-osvoboditelnaya-armiya.html
revers said
ad4 musza wytrzymac do referendum 1105.2014, maja swoj kalendarz. Kiedys podpalalo sie Reistagi dla wywolania wojny swiatowej, Komitety PZPR dla wywolania niepokojow spolecznych, a tak poza tym polskim solidaruchom udalo sie nie samospalenie, teraz sa w czolowce rewolucji syjonistyczno-masonskiej na ukraine i na listach wyborczych do uni jewropejskich.
Boydar said
Czy czytał Pan Grisza – https://marucha.wordpress.com/2014/05/01/nic-sie-nie-stalo-polacy-nic-sie-nie-stalo/#comment-353450
Miło mi, że aż tak mamy zbieżne poglądy.
Natomiast link podany przez pana Jowrama w (25) dedykuję samowolnie Panu Wow; to tak a’propos https://marucha.wordpress.com/2014/05/03/ukraina-obszar-pomiedzy-polska-a-rosja/#comment-354339
Ja Panu nic nie nie wmawiam, to Pan ma szkła jak Stępień – http://www.tojedobre.pl/demot/0_0_0_1126871674_middle.jpg
Griszka said
@23 ZH
Zwyrodnialcy. Tym bardziej brzydzę się tymi dziennikarskimi mendami, które próbują robić ze zwykłych demonstrantów okładanych łańcuchami i zapędzonych w kozi róg przez koszerne towarzystwo prawo-sektorowe, uzbrojonych bojówkarzy.
Widziałem też komentarze pod materiałem RN umieszczonym przez Pana Boydara. PiSiaki i banderowcy nadal trzymają sztamę, oskarżając ludzi, nazywających problemy Polaków na Kresach po imieniu i brzydzącymi się kontaktami z juntą banderowską czy organizacjami wiernie kontynuującymi tradycje UPA, o bycie komuchami, kacapami itd. O POlactwie nie musze wspominać.
@24
Mój błąd, przepraszam.
Dziękuje za wrzucenie materiału z czeskiej telewizji o Prawym Sektorze. To wiele wyjaśnia czemu nikt nie dostrzega w tamtych grupach antysemityzmu, nie tylko układ POPiS, ale i wiele środowisk żydowskich. Za to potrafią przez cały miesiąc podniecać się kiepsko sfałszowaną ulotką, bo jest wymierzona w ludzi na wschodzie Ukrainy, którzy mają już dość tego burdelu..
jaro spain said
My polacy povinismy ubic ta banderowska swalacz i razom z ruskim narodom oswobodzic wszyctkich. to niemozliwe co sie dzieje. faszysty chca wymordowac slowian.
MatkaPolka said
http://rt.com/news
/news/eastern-ukraine-army-operation-680
Moscow has demanded that the Organization for Security and Cooperation in Europe (OSCE) and the Council of Europe “immediately” give an unbiased assessment of what is happening in Ukraine, the Russian Foreign Ministry said in a statement.
“While Ukraine carries on punitive operations in eastern Ukraine, cleaning up some towns and sealing off others, a gag on information about the tragic events unfolding in that country has been introduced in the West,” the ministry said. “Even within OSCE circles, no one knows that blood is being spilled in Ukraine and that military troops are shooting at unarmed people. What sort of freedom of speech and freedom of media can one talk about in such circumstances?”
US, EU’S SUPPORT OF KIEV’S TACTICS BLOCKS PEACEFUL RESOLUTION
/news/156468-russia-ukraine-crisis-crackdown
OBAMA, MERKEL THREATEN BROAD SANCTIONS IN CASE UKRAINE ELECTIONS ARE DISRUPTED
/usa/156448-obama-merkel-ukraine-russia
DOZENS OF FBI, CIA AGENTS IN KIEV ‚assisting Ukraine security’
/news/156692-ukraine-cia-fbi-agents
‘GO BACK TO KIEV, FASCISTS!’: Outraged locals chase off Ukrainian troops (VIDEO)
/news/156628-kramatorsk-residents-ukrainian-military
RADICALS SHOOTING AT PEOPLE IN ODESSA’S BURNING BUILDING caught on tape
/news/156664-odessa-fire-radicals-shoot
ODESSA SLAUGHTER:
How vicious mob burnt anti-govt activists alive (GRAPHIC IMAGES)
/news/156592-odessa-activists-burnt-alive
39 PEOPLE DIE AFTER RADICALS SET TRADE UNIONS HOUSE ON fire in Ukraine’s Odessa
/news/156480-odessa-fire-protesters-dead
KIEV MUST STOP WAR ON UKRAINIANS – Russia’s envoy to UN
/news/security-council-ukraine-violence-312
revers said
ad26
dziwnie sklada sie ze ta YHOA z 50 tys. bojownikow deklarowalo sie wziasc udzial w wojnie w Syrii, skoczylo sie ze „arbaska wiosne” maja u siebie pod nosem, czy aby nie jeden z wentyli, deklaracji, przykrywki bez znaczenia.
Przecław said
5, 10, 14
Istotne pytanie to nie to dlaczego Putin nie wkroczył teraz na Ukrainę, ale to dlaczego nie udzielił we właściwym czasie poparcia jej legalnemu prezydentowi Janukowiczowi. Wtedy można było z łatwością zapobiedz przekształceniu się tego obszaru w przyczółek i twierdzę wymierzoną w Rosję.
Nasuwa się analogia z tym co działo się w Polsce 220-240 lat wcześniej. Dlaczego władze Rosji, caryca, nie zapobiegła panoszeniu się prusko-angielskiego wywiadu i dywersji w sercu Polski, która od początku 18 wieku była krajem zależnym od Rosji ? Tą dywersję można było z łatwością zlikwidować w zarodku za panowania St.A.Poniatowskiego. Jednak Katarzyna wolała doprowadzić do upadku Polski i przesunięcia się linii frontu antyrosyjskiego daleko na wschód, bliżej środka Rosji. Nie da się tego ocenić inaczej niż działanie sprzeczne z interesem Rosji.
Nasuwa się druga analogia. W r.1796 St.A.P. abdykował na rzecz carycy, powierzając dalsze losy Polski dynastii Romanowów.
Zrobił to wiedząc, że Katarzyna jest stara i chora, a jej przypuszczalni następcy rokują politykę korzystną dla Polski. Co nie mniej istotne, zrobił to aby pokrzyżować plany masońskie przekazania władzy nad Polską niemieckiej dynastji Wetting, znanej z doprowadzenia Polski do ruiny i paraliżu. Konstytucja 3 Maja ustanowiła dziedziczność tronu i już zdążyła przekazać władzę nad Polską jej niszczycielom, dynastji saskiej. Posunięcie St.A.P. przyniosło zbawienne dla Polski rezultaty, bo już po 19 latach państwo Polskie zostało przywrócone, kadłubowe wprawdzie, ale rokujące szanse na odzyskanie utraconych ziem przy współdziałaniu z Rosją. Uchroniło to Polskę przed sprusaczeniem, rozpłynięciem się morzu niemieckim, było też bodźcem dla odrodzenia narodu czeskiego w XIX wieku.
Janukowicz odchodząc powierzył dalsze losy Ukrainy Putinowi, głowie państwa rosyjskiego. Czy przyniesie to jakieś pozytywne rezultaty dla Ukrainy, nie wiadomo, Putin jest tylko prezydentem, a nie głową dynastji.
Griszka said
@32
To nie byli ci sami, którzy chcieli walczyć po stronie Asada ?
interesariusz said
Ponieważ przypuszczalnie Janukowicz to nie był człowiek Putina
Marucha said
Re 33:
Każdy krok, jaki czyni Rosja – choćby ewidentnie umotywowany – jest uważany za „agresję”, „napaść” itd.
Jak Rosja miała udzielić poparcia Janukowiczowi, skoro on sam nie zrobił tego, co do niego należało, np. polać sikawkami cały ten Majdan i go rozbić w samym zarodku? Dlaczego nakazał milicji karygodną pasywność?
Caryca? Przecież sama była Prusaczka, tak jak jej cały dwór. Więc czyje interesy przede wszystkim reprezentowała?
A poza tym to ma Pan rację.
MatkaPolka said
Краматорск. Черные человечки высадились с вертолёта
KRAMATORSK . CZARNI NAJEMNICY WYSIADAJĄ Z HELIKOPTERA
Boydar said
@ Pan Przecław
„Quidquid agis, prudenter agas et respice finem”
Pan to by chciał, żeby tak jak na filmach – pstryk ! i już.
A w międzyczasie trzeba poświęcić dużo pracy i wody, żeby zmyć z siebie gówna.
Boydar said
Chociaż, gdy powtórnie przeczytałem (33), to na to samo wychodzi, przepraszam.
Griszka said
@35
Janukowicz był od początku na łasce oligarchów. I gdyby podkładał Rosji nogę to by go tam nikt nie przygarnął.
revers said
ad 34
dokladnie przynajmiej w ilosci zgadza sie ilosc zolnierzy ktorzy mieli wziasc udzial po stronie Assada, a tak dokladniej chodzi o armie bezrobotnych zolnierzy zawodowych starej daty, bylego bloku wschodniego i rezerwistow. Kiedys mowilo sie ze wojne wygrywa rezerwa, w erze wysokich technologii wojennych troche to nie na czasie slogan.
Boydar said
W uzupełnieniu, uważam że zręcznie ujął to Pan Podgórny Kola w
https://marucha.wordpress.com/2014/05/04/kolomojski-przejmuje-wladze/#comment-354904 –
pisząc : „… Rosja dobrze wiedziała co dzieje się na Ukrainie pod rządami Janukowicza i gdyby jej zależało na utrzymaniu go przy władzy to by to zrobiła. Nie zrobiła tego, bo chciała rozpadu Ukrainy. Niemcy (UE) i USA przyjęły do wiadomości że Krym jest rosyjski, a w praktyce, pewnie było to wcześniej dogadane (no pewnie ! dopisek mój).
To co trwa tam teraz, to walka Żydów amerykańskich z Żydami rosyjskimi; bo to oni wsparli i wspierają Putina przy zabezpieczaniu interesów rosyjskich na Ukrainie. Co w zamian może im zaoferować Putin? Oczywiście Zachodnią Ukrainę, która była (ciągle jest) celem Żydów z USA …”
Polityka to nie piaskownica. I Putin te łopatki i wiaderka ma obcykane jak widać do perfekcji. W dodatku stać Go na to, by Swoje (Rosji) interesy przepychać bez zbytniego rozlewu krwi. I to najbardziej chyba wqurwia tamtych. Że wychodzą na bandytów bez szkoły.
MatkaPolka said
Dwie ŻYDOWSKIE GNIDY OPŁACILI zabójstwa ludzi w Odessie ;
http://judastruth.dreamwidth.org
Oligarcha Igor Kolomojski oraz Piotr Poroszenko deputowany, kandydat na Prezydenta – zobacz zdjęcia
W tłumieniu przeciwnikow Majdana w Odessie uczestniczyły specjalne Bataliony MWD (MSW) Ukrainy
„WOSTOK” i „SZTORM” – przez nich finansowane.
Orzyc said
Ad. 26.
Jak podaje irańska agencja FARS, Saudyjczycy przemieszczają na Ukrainę swoich najemników walczących w Syrii, przede wszystkim wahabickich Czeczenów i saudyjskich takfirystów, więc YHOA będzie miała okazję spotkać się z nimi na miejscu:
http://english.farsnews.com/newstext.aspx?nn=13930214000824
MatkaPolka said
Kto rządzi Ukrainą – zdjęcia do wklejenia
KRZYWE NOSY – Portrety “ukraińskich” nacjonalistow
http://judastruth.livejournal.com/181182.html
Boydar said
Lombroso …
revers said
revers said
revers said
Easy Rider said
To niewiarygodne, ale w tej zbrodniczej akcji w Odessie pomagały nieletnie dziewczynki, nalewając benzynę do butelek – (zdjęcie i rysunek z komentarzem)
(Prośba do Admina o wklejenie ww. grafiki)
Branibor said
Koszerne bandy w natarciu na ludy SLOWIANSKIE.OGLASZAMY VICI DLA WSZYSTKICH SLOWIAN.A w szczegulnosci dla POLAKOW.
Boydar said
No jakie one nieletnie Panie Easy, jaskie nieletnie. W Talmudzie stoi jak byk, trzy lata i dwa dni, to aż nadto. A to przecież koszerni pisali i na pewno wcześniej wielokrotnie i dokładnie sprawdzili, co by się nie ośmieszyć przed potomnymi.
zofia said
klamcy Boga sie nie boja!
http://www.radiomaryja.pl/multimedia/polski-punkt-widzenia-03-05-2014/
Kazek said
RE:53 Radio Maryja podjudza do wojny, skąd to się wzięło ?
Kto wpuszcza te kanalie do studia. Takie gadanie można słuchać np. w TVN.
Krystyna said
AD 22 Zdziwiony prosba o pomoc Prosze sie skontaktowac z p. Janem Taratajcio podaje nr komorki 661-129-374 chodzi o tzw generator zdrowia , bardzo skuteeczne urzadzenie pomocne przy 95% chorob , ten czlowiek ma rowniez inne dodatki.
Koszt niewielki ok 300zl a bardzo pomocne , mozna wyleczyc sie z tzw nieuleczalnych chorob.
Sam na sobie przetestowalam to urzadzenie , dziala rewelacyjnie I bezinwazyjnie.
Nie sa to zadne znachorskie metody ale opracowane przez Hulde Clark wspaniala naukowiec z doktoratem z biologi.
wi42 said
@50, 52 B
To nie są nieletnie dzieci. Owa dziewczynka ma 22 lata – nie mogę odnaleźć linku
wi42 said
„Oni to rzucali zapalające butelki z benzyną do budynku Domu Związków Zawodowych.”
Nie tylko z benzyną – oni już się nauczyli (lub ich nauczono – są specjaliści od napalmu) robić z benzyny napalm
revers said
Kubuś Fatalista said
Pożyteczni głupcy z większości partii politycznych w Polsce- wy będziecie odpowiedzialni za akty ludobójstwa jakie popełnią popierani przez was bandyci z OUN na Polakach zamieszkałych na Ukrainie. I nie tłumaczcie się, żeście nie przypuszczali.
wow said
Dlaczego w każdym wątku pojawiają się jakieś krystyny i podobne które trolllują nie na temat? To jakieś chorobliwe natręctwa czy płacą wam za to?
Siggi said
Niemiecki wywiad wspierał Banderę po 1945 roku
Stepan Bandera jest głównym symbolem dokonanego przez ukraińskich nacjonalistów z OUN i UPA ludobójstwem na Polakach na Wołyniu i w Małopolsce Wschodniej. Jest symbolem ukraińskiej kolaboracji z hitlerowskimi Niemcami, której realnym efektem było powstanie ukraińskiej dywizji SS „Galizien” i ukraińskich batalionów Wehrmachtu „Nachtigall” i „Roland”.
Choć został przez Niemców aresztowany i osadzony w obozie koncentracyjnym, to przypuszczalnie na mocy nieformalnego porozumieniu o współpracy ukraińsko-niemieckiej przeciwko Armii Czerwonej został wraz z innymi przywódcami OUN przez hitlerowców zwolniony. Na Ukrainę jedna wrócić nie zdążył. Po wojnie przebywał w Monachium – pod fałszywymi nazwiskami i w przebraniu. Jego ochronę stanowić mieli byli esesmani. Ani Amerykanie, ani Sowieci nie zdołali pojmać Bandery. Zginął dopiero w 1959 roku w zorganizowanym przez ZSRR zamachu.
Stepan Bandera to także „bohater narodowy” dla sporej części zwolenników Majdanu i porewolucyjnych władz w Kijowie. Jego portrety pojawiały się wraz z flagami i symbolami UPA na barykadach i w zdobytych gmachach. Pomniki UPA i Bandery stoją zresztą w setkach wsi i miast zachodniej Ukrainy, a środowiska skrajnie nacjonalistyczne, neonazistowskie, antypolskie, antyrosyjskie i antysemickie stanowią dużą część zaplecza nowych, „demokratycznych” władz.
Polski historyk, zajmujący się tematyką II wojny światowej, holocaustu, faszyzmu i politycznych zbrodni na ludności cywilnej i pracujący na Wolnym Uniwersytecie Berlińskim, Grzegorz Rossoliński-Liebe, po kilkuletnich badaniach twierdzi, że Bandera po wojnie w dużo większym stopniu wspierany był przez służby wywiadowcze RFN, niż do tej pory przypuszczano.
Bandera – sojusznik USA, Wielkiej Brytanii i RFN
Po wojnie Bandera współpracował najpierw z brytyjskim Secret Intelligence Sernice (MI6) – w zamian za pomoc finansową, Bandera szkolił brytyjskich agentów i pomagał w przerzucaniu ich do ZSRR. Pod presją USA Brytyjczycy zerwali współpracę z Banderą w 1954, ale siatka Bandery działała w RFN nadal: drukowała własne gazety i książki, kierowała swoimi szpiegami w ZSRR, finansując to fałszywymi dolarami. Kierowała „Wolnym Ukraińskim Uniwersytetem” w Monachium i organizowała antyradzieckie akcje protestacyjne.
Z centrali w Monachium jeden z czołowych ukraińskich działaczy, Jarosław Stećko, kierował „Antybolszewickim Blokiem Narodów”, organizacją dawnych nazistowskich kolaborantów z Chorwacji, Słowacji i Ukrainy, która podczas zimnej wojny działała jako bojówka antykomunistyczna. Przez cały ten czas, do 1960 – według danych policji niemieckiej – ugrupowanie banderowców dokonało w RFN ok. 100 zabójstw politycznych.
Od wiosny 1956 Bandera, w zamian za pieniądze i broń, współpracował najpierw z wywiadem włoskim, a potem – zachodnioniemieckim. Bandera i Niemcy byli przekonani, że na terytorium Ukrainy i Polski działa silne, antyradzieckie ukraińskie podziemie (co, po części i na ziemiach polskich, było niestety prawdą). Nadal na Ukrainę i do Polski wysyłano kurierów i kilkuosobowe bojówki. W końcu, w 1957, Nikita Chruszczow zlecił zabójstwo emigracyjnego kierownictwa OUN – Bandery i Lwa Rebeta. Zamach na Banderę wykonano w Monachium 15 października 1959.
Niemcy nie otwierają archiwów
W wywiadzie udzielonym 2 maja portalowi german-foreign-policy.com Rossoliński-Liebe twierdzi na podstawie odtajnionych niedawno dokumentów CIA, że żaden zachodni wywiad tak długo nie wspierał Bandery, jak zachodnioniemiecki BND (Federalna Służba Wywiadowcza). BND finansował siatkę OUN w Monachium i napływających do niej ukraińskich nazistów i kolaborantów, wspierał także pozycję samego Bandery. Niemiecki wywiad nadal jednak nie ujawnia swoich dokumentów na ten temat.
Odtajnione amerykańskie akta jednak ujawniają kulisy początków współpracy Bandery z Brytyjczykami i Niemcami. W kontakcie z MI6 Bandera był już od 1948, a od 1949 brytyjski wywiad pomagał mu w wysyłaniu ukraińskich agentów na Ukrainę. Brytyjczycy zdawali sobie przy tym sprawę, z kim mają do czynienia: „To bandyta, jeśli chce się go tak nazwać, ale z gorącym patriotyzmem, który nadaje jemu bandytyzmowi moralne tło i uzasadnienie”. Najpóźniej od 1956 z Banderą współpracował także wywiad RFN, i także doskonale zdawał sobie sprawę, kim jest Bandera: „Znamy go już od dobrych 20 lat” – pisał w 1959 Heinz-Danko Herre, dawniej działający w hitlerowskim wywiadzie wojskowym na ZSRR (Fredem Heere Ost), a po wojnie odpowiedzialny w BND za szpiegostwo na terenie ZSRR.
Rossoliński-Liebe twierdzi, że dopóki niemiecki wywiad nie ujawni swoich dokumentów na temat współpracy z Banderą, nie będzie możliwe pełne wyjaśnienie jego wymiaru. Podkreśla jednak, że nikt inny tak długo i tak intensywnie nie wspierał po wojnie Bandery, jak BND. Cała ukraińska działalność w Monachium była możliwa tylko dlatego, że zachodnie kraje traktowały ukraińskiego nazistę jako partnera w walce z ZSRR i blokiem wschodnim. Dla historyka nie ma najmniejszej wątpliwości, że ideologia Stepana Bandery i jego frakcji OUN czerpała bezpośrednio z hitlerowskiego nazizmu.
Michał Soska
Na zdjęciu: Stepan Bandera (z prawej) i Jarosław Stećko – Niemcy lata 50. XX w.
Krystyna said
Ad 60 Wow ja nie troluje dalam odpowiedz ad 22, ktory prosil o pomoc a pan nie dal zadnego konktetnego komentarza do w/wymienionego artukulu ale tak na wszelki najezdza na mnie. wstyd troche kultury prosze.
Boydar said
Ja potwierdzam opinię Pani Krystyny (55). Skuteczność jest nawet powyżej 96%. Pan Taratajcio sprawdził to głównie na sobie i chwała mu za to. Pan Jan generalnie był zdrowy jak byk, jedyne na co niedomagał to brak środków finansowych. Po pewnej ilości zapperów stan pacjenta poprawił się zasadniczo, choć zapewne oczekiwanie.
A tak bardziej serio, podobnymi w założeniach metodami leczono Rozalkę, i choroba zniknęła. Cud.
Easy Rider said
Ad 52 – Boydar.
Oczywiście, dla talmudycznych zboczeńców nie ma żadnej granicy wieku.
Ad 56 – Wi42.
Być może, że ta dziewczynka nalewająca benzynę ma co najmniej 18 lat, chociaż za te dwie pozostałe bym nie ręczył. Ale może rzeczywiście uległem wrażeniu, spowodowanemu dziecięcym uczesaniem tych dziewczynek w tzw. „koński ogon” – czyżby jakiś celowy zabieg, tylko w jakim celu? Jednak bez względu na wiek, są to mimo wszystko młode, naiwne kobiety, których nie powinno się angażować do zbrodniczych akcji i rzeczywiście byłoby interesującym dowiedzieć się, kim są i jak w ogóle doszło do ich współpracy ze zbrodniarzami. Jakoś tak samo nasuwa mi się skojarzenie z tymi izraelskimi dziećmi, którym każe się wypisywać na pociskach „życzenia” dla Palestyńczyków, stąd też tego rodzaju militarna pedofilia nie powinna dziwić w sytuacji, gdzie wykonawcami byli najemnicy na usługach żydowskiego bandziora Kołomojskiego, a przynajmniej przez niego sterowani. Nie można też zapominać, że Izrael to chyba jedyne państwo na świecie, gdzie kobiety podlegają obowiązkowemu poborowi do wojska.
Boydar said
Ma Pan rację. W każdym zdaniu.
syoTroll said
Do czego to doszło, Gajowy Marucha ramię w ramię z lewicą
http://lewica.pl/?id=29431&tytul=Odessa:-Boj%F3wki-kiboli-zabi%B3y-kilkadziesiat-os%F3b-%28akt.%29
(to żart)
antka kobity szwagra brat said
antka kobity szwagra brat said
ad – 60
wow….ale powiedzial!
2014-05-04 (niedziela) @ 18:51:58
Dlaczego w każdym wątku pojawiają się jakieś krystyny i podobne które trolllują nie na temat? To jakieś chorobliwe natręctwa czy płacą wam za to?
…a tobie – ktos placi za tego typu texty?…to wszystko zazebia sie razem – chyba nie musze tego wyjasniac – czy tylko oczekujesz dymu kadzidel tutaj?….jesli tak – to nikt nie bedzie tu po jakims czasie wchodzil…
http://www.monitor-polski.pl/
…
revers said
lista ofiar banderowcow jest jeszcze nie zamknieta, pisze sie o 100 trudno do zidntyfikowania cial, w tym 5 – cioro dzieci. No co? banderowskie szczeny popisuarow, przefarbowanej, przewerbowanej sld, psl-niespalonych ruchow-solidaruchow, bo ostatni bylo nawet widac solidarnosciowe loga, prefarbowane na proukrainskie, jeszcze nie opadly?
Jan said
Po zabiciu ludzi przez ”nieznanych sprawców” na Majdanie prezydent Janukowicz musiał ustąpić, ciekawe czy teraz ustąpi wódz Arszenik Jaceniuk, i co na to szczekacze wszelkiej maści tak oburzeni tamtymi zdarzeniami
revers said
ad66
tymoszenko dziekuje lewicy, banderowcom, trolom wszelkiej masci za grilowanie i wyczyszczenie od anty majdanowcow, czyli masowy mord, ludobojstwo jeszcze pozostalo ok. 10 mln do pokojowego odparowania jak nie bomba to ulubionym przez hitlera na benzynie miotaczem ognia lub butelka od panienek z podobna nieuregulowana cieczka suki.
antka kobity szwagra brat said
ad71 http://fishki.net/anti/1266149-zhertvy-odessy-dom-profsojuzov.html?mode=profile:396961:posts
revers said
Inkwizytor said
Ruskie Odessy nie wybacza, takie są nastroje gdy byłem dziś pod ukraińska ambasada w Moskwie
ktx said
Ukraiński dziennikarz: ofiary pożaru w Odessie były dobijane
http://www.kresy.pl/wydarzenia,spoleczenstwo?zobacz/swiadek-zajsc-w-odessie-ofiary-pozaru-byly-dobijane-video
Świętobor said
Już jest jasne, że w budynku związków zawodowych w Odessie było zabitytych więcej niż 42 ludzi. Prowokatorzy zaciągnęli ludzi do budynku, gdzie można było ich zabijać bezkarnie, z przyjemnością (!) i bez świadków. Pożaru wewnątrz budynku nie było – była imitacja pożaru, żeby na pożar zrzucić masowe zniszczenie (ludobójstwo) obywateli Ukrainy.
http://valya-11.livejournal.com/1692.html