Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    lewawo o Wolne tematy (28 – …
    errorous o Hydra podniosła łeb. Jak przez…
    bryś o Wolne tematy (28 – …
    Głos Prawdy o Wolne tematy (28 – …
    lewawo o Wolne tematy (28 – …
    revers o Wolne tematy (28 – …
    ? o Wolne tematy (28 – …
    lewawo o Wolne tematy (28 – …
    Yagiel o Wolne tematy (28 – …
    Yagiel o Problemy techniczne
    Krzysztof M o Hydra podniosła łeb. Jak przez…
    Krzysztof M o Problemy techniczne
    Kurdemol o Wolne tematy (28 – …
    revers o Zgromadzenie Ogólne opowiedzia…
    UNI_T o Problemy techniczne
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 708 subskrybenta

Co to jest ormus?

Posted by Marucha w dniu 2015-06-09 (Wtorek)

W ramach dokształtu gajówkowiczów w dziedzinie pseudonauki, dziś dowiemy się, jak cudownym i uniwersalnym środkiem jest ormus. 
Admin

Biały proszek złota

W późnych latach 1970-tych farmer imieniem David Hudson w Arizonie zaczął badać ziemię, która wydała mu się inna. Po wielu naukowych badaniach znaleziono, że jest w niej materiał zwany Ormus – jeden z grupy platyny. Od tej pory rozpoczynają się wielkie badania i poszukiwania tego nowego minerału. David Hudson po wielu latach, które poświęcił dla jego zbadania oświadcza, że:

… jest to wspaniały minerał bardzo pomocny w leczeniu uszkodzonego DNA człowieka. Jest doskonałym transmiterem wysokiej świetlistej energii w układzie nerwowym…

W roku 1995 znaleziono również ten biały minerał blisko najbardziej energetycznego miejsca na Ziemi, w okolicy Mount Shasta w północnej Kalifornii – w miejscu pierwszej czakry Ziemi. Naukowcy twierdzą, że ten biały minerał tworzył się na przestrzeni 200 000 lat.

Nazwali go „Proszkiem Białego Złota”.

Ten biały proszek jest rzadkim znaleziskiem dla geologów. Naukowcy z Science of Electromagnatheria rozpoczęli nad nim szczegółowe badania. Patrick Bailey, znany naukowiec zajmujący się badaniami nad produktami i suplementami naturalnymi, rozpoczął badania i nad tym minerałem.

Udał się w góry Sierra, spotkał tam Indiankę, która leczyła za pomocą ziół. Od niej dowiedział się za pomocą jakich ziół można leczyć AIDS. Prowadził nad nimi badania. Odkrył, że te zioła rosną w pobliżu składowisk minerału zwanego białym złotem.

W czasie jego badań i nad ziołami i nad białym proszkiem znalazł, że oba otwierają – według spirytualnej wiedzy wyższą świadomość w człowieku, wpływają na jego DNA.

Biały proszek złota był przetestowany na różne sposoby. W rezultacie znaleziono w nim następujące składniki:

  • złoto = 94 ppm
  • srebro = 178 ppm
  • żelazo = 24 ppm
  • rodhium = 15 ppm  [rod – admin]
  • platyna = 78 ppm
  • chrom = 225 ppm

W dalszych badaniach zauważono, że biały proszek złota posiada właściwości podnoszące wibracje człowieka, wnosi w jego ciało harmonię i łączy z wibracjami Universum.

Partick oświadczył, że znalazł w nim coś bardzo sekretnego i specjalnego, nazwał to mostem – linkiem pomiędzy nauką i spirytualnością. Ten biały proszek złota jest kluczem do tego nowego odkrycia. Ten proszek jest nazywany też sekretnym proszkiem.

The Alphalearning Institiute w Szwajcarii oznajmia:

  • Biały proszek złota (Etherium Gold) balansuje obie półkule mózgowe, otwiera w człowieku inteligencję i przytomność umysłu.
  • Podnosi fazę Alfa w mózgu – usuwa stresy, leczy dysleksję, autyzm i zaburzenia w koncentracji (Attention Deficit Disorders – ADD lub ADHD).
  • Twierdzą, że co człowiek osiąga poprzez 3-miesiące medytacji, za pomocą Etherium Gold osiąga za 3 sekundy.

Biały proszek złota jest obecnie w sprzedaży pod nazwą „Etherium Gold”. Zawiera monoatomiczne elementy złota, żelaza, srebra, platyny, chromu – zwanego ORMUS. Jest stosowany w leczeniu i balansowaniu ciała człowieka – podnosi jego wibrację, pola energetyczne i wszystkie centra spirytualne w ciele.

Bardzo ważne nowe odkrycie nad tym proszkiem:

  • Etherium Gold poprawia balans mózgu i wzmacnia zdolności uczenia się. Balansuje obie półkule mózgowe – lewą i prawą.

Wartości jakie człowiek może osiągnąć poprzez stosowanie preparatu Etherium Gold:

  • Wzmocnienie i czystość struktur mentalnych
  • pozytywne emocje i poczucie wewnętrznego spokoju
  • wzmocnienie zdolności intuicyjnych i stymulacja 6 zmysłów człowieka
  • zdolności panowania nad stresami
  • wchodzenie w głębszy stan modlitwy i medytacji
  • otwieranie zmysłów na prorocze sny
  • większa twórczość
  • balans między prawą i lewą półkulą mózgową
  • wejście w wyższe pola świadomości
  • poszerzenie uczuć i możliwości ich wyrażania.

Biały proszek złota jest również zwany kamieniem filozoficznym. Białe złoto było wytwarzane alchemicznie w zamierzchłych czasach przez starożytne cywilizacje. Celem było osiągnięcie wysokiej świadomości przez człowieka, wzmocnienie własnych zdolności, aby być liderem; przeważnie zażywali go religijni przywódcy, przywódcy grup … etc.

Historyk Sir Laurence Gardner opisał białe złoto w swojej książce „Lost Secrets of the Sacret Ark”.

Jak mówi stara grecka legenda Mojżesz znalazł złoty proszek złota na górze Synaj i zabrał go ze sobą. Posłużył on pod budowę Świątyni w Jerozolimie. W starożytnej Mezopotamii był znany pod nazwą Shem-an-na (ognisty kamień). W Egipcie – Mifkzt – rajski kamień. Mifkzt (mleko Hathor/Isztar) było ofiarowane duszy i było kluczem do procesu transformacji i zmiany ciała na tzw. Świetliste ciało. Był używany do różnych rytuałów przez faraonów i kapłanów, pomagał budzić spirytualnie duszę (ka).

Mistyczne białe złoto zwane też inaczej „Owoc drzewa życia” i „Gwiazda Złotego Ognia Boga” został zapomniany przez ludzkość na tysiące lat.

Dzisiaj znowu pojawił się w naszym życiu. Dr. Richard Geber w „Vibrational Medicine” pisze:

„Etherium gold jest bardzo dobre w podnoszeniu świadomości indywidualnej, samorealizacji i na drodze w spirytualnej transformacji.”

Biały proszek złota pomaga oczyścić myśli i emocje, przywrócić człowieka do orginalnego żrodła elektromagnetycznego. Czyści mentalne zaburzenia i otwiera czyste intencje. Balansuje różnice w myśleniu człowieka.

Edgar Cayce – amerykański śpiący prorok, również mówił o złotej wibrującej energii, która leczy układ nerwowy.

Podczas 25 letnich badań nad tym minerałem naukowcy raportują:

„Ten materiał jest Boską Energią. Balansuje podwójne polarity w człowieku i doprowadza je do połączenia – do jedności. Łączy dwa kanały znane jako: biała spirala – pigala nadi – słoneczna i ciemna spirala – ida nadi – księżycowa. Połączenie tych dwóch różnych energii otwiera w człowieku energię Kundalini”.

Supplement – Etherium Gold można dziś kupić jako proszek i kapsułki.

PROSZEK – 1/8 łyżeczki od herbaty kładzie się pod język. Można również rozmieszać go z małą ilością wody i pić bardzo wolno trzymając długo w buzi.  [Gajowy nie ma buzi, tylko gębę, więc co ma zrobić? – admin]

KAPSUŁKI – zalecane 1-2 dziennie. Jest również w sprzedaży jako spray, bezpośrednio do buzi.

Kiedy mieszamy proszek z wodą mieszamy go zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Mówi się, że ten suplement wzmacnia również związki.

Są w sprzedaży również preparaty dla dzieci
– Etherium Gold
– Chamae Rose Tea
– Aulterra
– Alherium Black i wiele, wiele innych.

Wiesława
http://www.vismaya-maitreya.pl

Zobacz też (po angielsku):http://rationalwiki.org/wiki/ORMUS
A tu opis, jak samemu zrobić ormus: http://ormus.blog.pl/

Admin

Komentarzy 121 to “Co to jest ormus?”

  1. Polo said

    Kolejny żydowski wymysł by wyssać kasę z kieszeni kretynów.

  2. Boydar said

    Panie Gajowy, tego nie da się czytać, buuuuuuu … To już pierwsza strona szechterówki jest bardziej strawna …

  3. NICK said

    Polecamy też sól z Morza Martwego – najlepszą na świecie. Niezastąpioną w napełnianiu kabzy. Wiadomo czyjej.

  4. SAP said

    Pederaści i erotomani wierzą, że połykanie spermy daje ten sam efekt.

    http://www.yourtango.com/experts/professor-kimberly-resnick-anderson/10-health-benefits-semen

    „Here are ten alleged health benefits of seminal plasma:
    1. Natural anti-depressant.
    2. Natural anxiety reducer.
    3. Improves quality of sleep.
    4. Increases energy.
    5. Improves concentration.
    6. Improves memory.
    7. Improves mental alertness.
    8. Assists with pregnancy maintenance.
    9. Increases female-initiated sexual behavior.
    10. Reduces pain.

  5. Boydar said

    Sperma zawiera dużo pożywnego białka …

  6. Dzonyy said

    Było w Gajówce o tym, że ADHD to oszustwo jak wszystko wymyślone przez pejsatą bandę pseudonaukowców.

  7. NICK said

    Maseczkę, maseczkę.
    Jak za mało to od byka. Szklaneczkę. Prawda P. Dzonny [gdzie Pan bywał?].

  8. Marucha said

    Re 2:
    Ależ Panie kochany, w to wierzy cała masa ludzi. Ludzie lubią być oszukiwani. I oczekują, że pojawią się jakieś „aliensy” i rozwiążą nam nasze problemy – bytowe, zdrowotne, filozoficzne etc.

    Re 6:
    Tak jest, Odkrywca ADHD przyznał, że to było oszustwo.

  9. Zerohero said

    Miałem wkleić najlepsze kawałki, ale cały tekst równo trzyma poziom.

  10. Marucha said

    ORMUS – BIAŁE ZŁOTO

    Odkąd istnieje ludzkość, pewne elementy świata obdarzane są magicznymi właściwościami. Czy to znaczy, że świat ma cudowne cechy, czy może to my sami przypisujemy je światu, a to, że działają, odbywa się na zasadzie sugestii? Kiedyś sprawdzić to było trudno, a nawet niemożliwie, dziś nauka daje nam odpowiedzi na wiele pytań, a w ten sposób powstaje w nas przekonanie, że wszystko jest do zweryfikowania. Czy musi więc budzić zdziwienie fakt, że w naszych – wydawało by się – najbardziej racjonalnych czasach, wciąż pojawiają się doniesienia o niewytłumaczalnych właściwościach rozmaitych substancji? To, czego nie da się udowodnić środkami nauki akademickiej, budzi w nas wątpliwości; zdecydowanie trudniej jest nam do czegoś takiego się przekonać, przecież żeby zaakceptować to, co niewytłumaczalne, musimy w to po prostu… uwierzyć.

    Ostatnio pojawia się coraz więcej doniesień o cudownym proszku Ormusie, który nazywany jest „białym złotem”. Substancja owa odkryta została przez Amerykanina Davida Hudsona, farmera z Arizony, podczas badania składu gleby należących do niego terenów. W 1998 Hudson opatentował swój wynalazek jako Orbitally Rearranged Monoatomic Elements, czyli ORMEs, a że nazwa „Ormus” brzmi lepiej, proszek zaczęto nazywać tym imieniem.

    W Polsce Ormus jest sprzedawany w postaci leku, jest to koloidalny roztwór białego złota, zawierający ponadto takie pierwiastki jak iryd, rod, ruten i platynę. Ojciec Ormusa przekonany jest, że odkryta przez niego substancja ma właściwości uzdrawiające nie tylko ciało, ale i duszę, ściślej, świadomość, którą zażywanie owej substancji podobnie podnosi na wyższe poziomy. Sporo osób na świecie spróbowało już działanie tego środka na sobie i odczuło jego dobroczynne skutki.

    Na czym jednak owe działanie polega? Może jest efektem tego, że najpierw w to uwierzyli? Ostatnie badania nad placebo pokazują, że zdolność człowieka do autosugestii jest kolosalna. Myśląc, że łykają tabletki, uczestnicy eksperymentu wyzdrowiali od wielu poważnych zachorowań natury fizycznej i psychicznej. Nieraz się zdarzało, że działanie nawet najpotężniejszych specyfików okazywało się słabsze niżeli działanie placebo. Czy znaczy to, że musimy strzec się leków tych tradycyjnych i tych niekonwencjonalnych i polegać jedynie na sile własnego umysłu? Oczywiście że nie, należy po prostu podchodzić do wszystkiego rozsądnie. Możliwie, że gdyby udało nam się w pełni zapanować nad swoją świadomością, lekarstwa byłyby nam w ogóle nie potrzebne. Tyle, że właśnie to jest najtrudniejsze…

    Julia Marczyńska
    > https://e-numizmatyka.pl/portal/strona-glowna/zloto/lista-artykulow/ormus-biale-zloto.html

  11. Amadeus said

    Ależ Panie kochany, w to wierzy cała masa ludzi. Ludzie lubią być oszukiwani. I oczekują, że pojawią się jakieś „aliensy” i rozwiążą nam nasze problemy – bytowe, zdrowotne, filozoficzne etc

    A później coraz to wieksze kolejki do egzorcysty, przy założeniu że ktoś cos takiego bierze na chwilke sie opamięta.

    A po za tym czy to czasami nie jest nakotyk o bardzo dużej sile działania?

  12. wanderer said

    Dobre…. 🙂
    Ten bialy proszek dziala, rozweselil mnie przez ekran kompa 🙂

  13. Boydar said

    Babka Marczyńska ma rację. Jednak jak już jechać, to po całości –

    Prof. Leszek Balcerowicz

  14. Boydar said

    Swoją drogą, to tak się czasem zastanawiam, co Pan Gajowy sobie o nas myśli. Szczególnie, gdy popatrzeć pod jakimi topikami najgorętsze dyskusje się warzą 🙂

    Panie Boydar, ja lubię gajówkowiczów. Nawet tych, których czasami zrugam.
    Ale aby być gajówkowiczem nie wystarczy raz się wpisać „Precz z Żydami” czy „Bij Hitlera”.
    Admin

  15. Guła said

    Nie próbowałem.
    Teraz za późno.

  16. wanderer said

    re14.
    Myślę panie Boydar, i myślę również że Pan Gajowy się zgodzi, że dla higieny psyhicznej dobrze jest czasami się pośmiać 🙂

  17. Guła said

    No tego białka …

  18. wanderer said

    Panie Gula! 🙂 🙂

  19. Dzonyy said

    Jestem Panie Nicku, jestem. Tak, jak Portier z Kabaretu Starszych Panów – zawsze jest, tylko nie zawsze go widać.

  20. Boydar said

    Ależ ja to doskonale rozumiem, Panie Gajowy. Przy dobrej wódce, charaktery wychodzą. Nima totamto 🙂

  21. wanderer said

    re.20
    Święte słowa Panie Boydar. Każdy musi być rozpoznany w każdej sytuacji.

  22. Boydar said

    @ Pan Guła

    Zawszeć to jakaś świeżyzna, nie ma co wybrzydzać, gdy tylko GMO samo naokoło i konserwanty.

  23. Dzonyy said

    Poza tym, skoro świntuszymy sobie niewinnie, to największe jądra na świecie ma……..przedstawiciel owadów z rodziny pasikonikowatych. Wagowo oczywiście. Stanowią 14 % masy ciała. U faceta, gdyby tak było, to miałoby każde ok 5 kg….. Ale, zasadniczo u ssaków, im większe jądra w stosunku do masy ciała, tym mniej spermy produkują. Co oznaczało by, że nie chodzi o liczbę samic, tylko skuteczność reprodukcyjną w konkretnym przypadku. Ale jak to z teorią-nauką bywa, zależy, jaka tezę stawiamy i co chcemy udowodnić.

  24. Boydar said

    Coś w tym jest, Panie Dzonyy; moja Baba jak nie musi to to nawet w jednym łóżku nie chce spać. Twierdzi że te moje, to prześcieradle do Niej podstępnie pełzną. I nawet zapraszać nie trzeba.

  25. Dzonyy said

    Ach, te podstępne prześcieradła…

  26. wanderer said

    A tak na poważnie, placebo jest czasami naprawdę najskuteczniejszym lekarstwem.
    Opowiem historyjkę z życia wzięta. Jak byłem mały i jeździłem na wieś z Tata, ciotka która tam mieszkała, jak pamiętam zawsze narzekała przy sposobności mojemu ojcu co jej to nie dolega. Taka miała naturę, że stałe umierała (żyje do tej pory, chodź jest już w podeszłym wieku). Pewnego razu siedząc w kuchni strasznie uskarżała się na ból głowy, więc mój Tata dał jej jedna witaminę C, która chyba profilaktycznie zabrał dla mnie że sobą. Łyknęła i po kilku chwilach powedziala: „Widzisz? Ooo, to jest dobre lekarstwo, już mi lepiej. Musisz mi dać nazwę tych tabletek to jak będę u lekarza to poproszę żeby mi przepisał..”
    Pamiętam to jak dziś.
    Po latach nieraz wspominaliśmy to z ojcem z uśmiechem.

  27. Boydar said

    „gdybyście mieli …”

  28. Dzonyy said

    No tak, to taka w zasadzie historyjka o cioci, jak to ciocie, chyba większość ma lub miała takie ciocie, co to hipochondrycznej natury bywają, więc na „nowość” reagują.
    Co innego wciskanie nieświadomym a często potrzebującym ludziom kitu za harmonię pieniędzy, co to mieszać zgodnie z ruchem wskazówek, a jak nie, to co? Wybuchnie? To jest przestępstwo i powinno być karalne. Preparaty co to golą, pier….olą, krawaty wiążą, wymysł obsesyjnej, perwersyjno-zachłannej natury.

  29. Zenek said

    Gdzies w tych guslach prawda lezy posrodku.
    Ostatnio coraz wiecej jest pretensji do komercyjnej medycyny. Klasycznym przykladem moze byc kosztowne leczenie raka. (chemoterapia).
    Wspolczesna medycyna na Zachodzie nie polega na leczeniu tylko podtrzymywaniu chorob, zeby rozwijal sie przemysl farmakologiczny.

    Z kolei firmy farmaceutyczne sa bardzo agresywne.
    Skandale ze szczepionkami na swinska czy ptasia grype i inne wspaniale leki na plodnosc, bezplodnosc, samouwielbienie i apatie na dranstwa otoczenia, stresy, libido, chcice, inteligencje, karminowe usta itp. przynosza nieprawdopodone dochody oficjalnym, zalegalizowanym oszustom.
    Wylazlo niedawno, ze te ustrojstwa do badania raka piersi to czyste oszustwo jak sie okazalo ze prawie polowa zdrowych piersi u kobiet zostala usunieta wskutek mylnego odczytu maszynki.
    W ogole medycyna komercyjna zaniechala etyki diagnostycznej. Lekarz ma sciage z BigFarma na ktorej ma napisane co ma przepisac na rozne objawy chorobowe: objaw i nazwa leku: objaw nr. 1 – tabletki nr. 14 ; bol zoladka- tabletki nr. 5; pryszcz na dupie – plaster rozmiar 3, itp.
    Rumsfeld zarobil na szczepionkach grypowych miliardy dolarow, poczym sprzedal biznes na gieldzie i od razyu epidemia zniknela z polek aptekarskich.

    Przy tak oczywistych oszustwach wielu przerazonych obywateli wolnego swiata zwrocilo sie do tradycyjnej medycyny.
    Ostatnio podawali we wiadomosciach, ze coraz wiecej Amerykanow leczy sie poza USA nie tylko ze wzgledu na koszty ale i skutecznosc leczenia.
    Kliniki dentystyczne w Indiach, Wietnamie i na Filipinach maja zapewniona stala klientele. W klinice dentystycznej w Mumbaju w Indiach mozna spotkac polowe aktorow z Holywood. Na Filipinach lecza nerki i w ogole podroby. Operacje plastyczne w Azji sa skuteczniejsze od tych w USA.
    Nic dziwnego, ze coraz wiecej ludzi zaczyna sie rozgladac za alternatywna medycyna.
    Poczatkowo, zwlaszcza w USA bardzo glosno walczyly wladze ze znachorami i zielarzami. Odbiera sie w USA ludziom zezwolenie na wykonywamnie zawody, zamyka sie zielarskie zaklady lecznicze itp.
    Ale farmacja postanowila nie dac sie wywalic z rynku.
    Wpadly te same oszukancze firmy farmaceutyczna na iscie szatanski pomysl podrobek naturalnych srodkow leczenia.
    Nowoczesna farmacja oferuje niby alternatywne leczenie – apiac w tabletkach i miksturkach.
    Podkladaja pod to teksty szamansko-naukowe, dokladaja historyjki o cudownym i przypadkowym odkryciu tajemniczych mineralow co to juz Inkowie leczyli nimi chore na mozg krowy i brak popedu plciowego u podstarzalych mulic – i jazda wozek; mamy alternatywna medycyne wyprodukowana w Monsanto i Du Pont.

    Pare lat temu George Soros oblecial caly swiat wymuszajac na roznych parlamentach swiata zalegalizowanie marihuany, bo potrzebna jest handlarzom zwiekszona hodowla, i natychmiast ukazaly sie rozne naukowe wielce odkrycia na temat cudotworczej dzialnosci marychy.
    Przy okazji zarabiaja inne dziedziny biznesu glownie zywnosciowego : ciasteczka z marycha, lizaki na patyku z dodatkiem maryski, kluski , makaron, batoniki, karmelki, itp z marycha w skladzie.

    Ambitni mezczyzni cierpiacy na niedorozwoj meskosci juz nie musza latac do papuasow, czy Indii zeby im szamani naciagali fujary metoda przyspieszona.
    W USA mozna kupic tabletki ktore powoduja wzrost siurasa o kilka cennych centymetrow. Naturalnie ze ten specyfik jest wyciagiem ze starozytnej rosliny wyhodowanej w Andach i na Galapagos w czasach przed- kolumbijskich a znany byl pierwotnym ludom jako srodek leczniczy dla samcow lamy i ambitnych zolwi ktorym natura uchybila.

    No wiec jest duzo szamanstwa we wspolczesnej medycynie a moi znajomi , ktorzy pracuja w PR opowiadaja ze najwazniejsze jest opakowanie i brednie odpowiednio naukowo spreparowane. Najpierw sie puszcza ‚szeptanke’ na fejsbuku, potem w zurnalach dla pan i panow. Potem oplaca sie odpowiednio przygotowany program w TV z podporka znanych celebrytow i swiatlych doktorow i mamy kolejny preparat do masowej konsumpcji.

  30. Easy Rider said

    Proponuję Gajowemu kontynuację tego rodzaju artykułów, celem stworzenia okazji do pośmiania się z rzekomego wpływu na organizm ludzki takich metali, jak: magnez, potas, sód, żelazo, cynk i cały szereg metalicznych mikroelementów. Dlaczego tylko złoto ma być przedmiotem pośmiewiska?

  31. Zerohero said

    @Easy Rider.

    Niedobory cynku manifestują się konkretnie, a biochemicy rozpisują równania chemiczne, tzw. szlaki metaboliczne. Natomiast cwaniak sprzedający Ormus nie potrafi wyjaśnić jak to działa, czemu działa i komu pomogło. Nie potrafi nawet wyjaśnić w czym to pomaga. Pan nie widzi bełkotu w tym tekście? Co to jest równowaga mózgowa, stany energetyczne, wibracje. To jest – za przeproszeniem – k…wa !!!! BEŁKOT.

    Niedobory złota to i ja mam. W moim skarbcu 🙂

    @Zenek

    Pan oczekuje cudów, tzn. by medycyna wyleczyła wszystko. Medycyna i tak całkiem dużo leczy, a patologie Big Pharmy to fakt, lecz także trochę inna bajka. Tylko czy z tego powodu należy z pełną wyrozumialością traktować każdego hochsztaplera? To przecież może być taki mały Rockefeller. Z resztą Rockefeller też chyba u swoich poczatków parał się pseudo lekami.

  32. Dzonyy said

    W Gajówce, kilka lat temu był artykuł, poważny, nie jak to powyżej, o wykorzystaniu olejków eterycznych papryki – kapsaicyny, w leczeniu nowotworów. I jak tę substancję pewna „amerykańska” firma wykorzystała i za jakie pieniądze.

  33. re1truth2 said

    Rok 2007 z wyszukiwarki – tu jest więcej tych głupot http://www.subtleenergies.com/ormus/tw/shielding.htm – maszyna do produkcji

    i opakowania jeszcze bez marketingu

    Według szybkiego badania – to jest sól morska, nie zaszkodzi, a pomóc może w uszczupleniu portfela nabywcy.
    Cytat „Jim also always added salt to his ORMUS preparations as the first level of shielding. When Jim and I first came up with the HCl/H2O2 method for making ORMUS from gold on May 8, 1997, Jim told me that it was very important to put salt in with the solution. „

  34. RomanK said

    TU jest transcript sprzed 20 lat…prelekcji Davida Hudson ,kiedy zaczynal swoj projekt upubliczniac kiedy to nad czym pracowal nazywal ..monoatonomicznym zlotem…i zaraz po tym kiedy USArmy zablokowalo jego wniosek patentowy, KTo chce niech poczyta:

    http://ormes.bizhosting.com/qa.htm

  35. RomanK said

    Moze to wydac sie dziwne , pamietam ze powodem rozpoczecia prac na tym zlotem przez Hudsobna bylo zainteresowanie ,,,,pieniadzem,,,kiedy odkryl ze caly scum z pieniadzami , inflacja to jedno wielkie oszustwo i okradanie ludzi w swietle dnia…ludzi ciezkopraxcujaxcych doktorych oczywiscie zaliczal sam siebie czyli Farmerowe..ale zobaczcie sami co mowi na temat:
    Anyway, when I became involved in this my thinking was to mine and process gold and silver to create a hard currency. I was very disillusioned with the federal government’s approach to our currency. They were devaluing the dollar, issuing this funny money, what they called federal reserve notes which I’m sure most of you people are aware of. They were not backed by gold and silver and as you make more and more of these dollars they continue to devalue these dollars and you think you are making more money, but in fact all you are doing is moving into a higher tax bracket and paying more and more income tax. And so you have less and less even though you are making more and more. And you come home and tell your wife, „well I got this 20 percent raise” or 10 percent raise and she says, „I got a 5 percent raise”, but in fact you are making less money and not living as well as your parents lived. And they can tell us we’re all living better and that we’re getting all these wonderful figures but the numbers lie. We are not really living better. All of us are living worse than our parents lived as a people. There are exceptions to that in Dallas, but most of the country it’s true.

  36. re1truth2 said

    re 34
    Tanio sprzedam cytat „The package of three video tapes costs $69.95 plus $5.00 for shipping and handling.” ceny z 1995 roku.

  37. NICK said

    P. Easy Rider. Miesza Pan bardziej niż ten artykuł. Niestety.

  38. Boydar said

    Pragnę zaważyć Panie Easy oraz Panie Romanie, że owszem, naśmiewamy się bezlitośnie, ale ze sposobu przedstawienia tematu w artykule, nie z wpływu jonów Au na organizm ludzki w szczególnych przypadkach.

  39. wanderer said

    re.30 Pan Easy Rider
    O ile dobrze pamiętam z chemii, złoto jest obojętne chemicznie i nie wchodzi w reakcję z żadnymi substancjami chemicznymi, jedynie woda królewską jest w stanie go nadgryźć, albo rtęć rozpuścić. Dlatego nie wierzę, by złoto miało jakikolwiek wpływ na procesy biochemiczne w człowieku, choćby tylko jako katalizator. Chyba że jak to Pan Zerohero napisał, niedobory mogą być w skarbcu.
    Tu jest pies pogrzebany..

  40. Boydar said

    Niech Pan daruje sobie ten kierunek rozważań, Panie Wanderer. Użył Pan sam słowa „katalizator” bez pełnej chyba świadomości jego znaczenia. Teoretycznie, owa platyna w układach wydechowych czy wanad w technologii produkcji kwasu siarkowego, także nie wchodzą w reakcję. A jednak bez nich, nie ma procesu. Są wprawdzie opracowania, mówiące o tzw. „fazach przejściowych”, jednak nie mają niepodważalnych źródeł.

  41. jbm said

    takie luźne skojarzenie…

  42. wanderer said

    Uzylem w pelni swiadomie, Panie Boydar, choc chemikiem nie jestem..
    Jesli sie myle, prosze mnie oswiecic.
    Czy kiedykolwiek Pan slyszal, ze zloto bierze udzial jako katalizator w procesach zachodzacych w czlowieku?
    Chyba tylko w procesach myslowych panny decydujacych o wyborze kawalera 🙂

  43. wanderer said

    Pan mnie chyba do konca nie zrozumial, Panie Boydar. Używajac zdania „chocby tylko jako katalizator”, wyprzedzilem odpowiedzi i rozwazania rozmowcow, ze byc moze nie wchodzi w reakcje, ale umozliwia reakcje innym substancjom badz pierwiasktom.

  44. RomanK said

    Panie Boydar..ani chyba pan Easy ani ja sie nie dziwie…ani panu ani nikomu..my wiemy, ze najwazniejsza rakcji ludzi lacinsko cywilizowanych jest po pierwsze:
    1. Wysmiac
    2. Osmieszyc
    3.Zamienic w zart:-)))))

    Pan zauwazym, jak inne maja podejscie te gupieamerykany??>?
    1. Podzielic sie z drugom co na ten temat mysli
    2. sprobowac badac i zebrac pieniadze , zeby to zrobic- jak najuczciwiej
    3. Zabezpieczyc patentem .,.albo utajnic patent- zeby nie stracic czegos co moze sie okaze niezmiernie korzystne..
    Dlatego, jak opowiedza jakis dobry zart….po 20 latach zaczynaja sie zmiac ……Polacy:-)))))
    Dlatego Polska jest potega w produkcji szybkich komputerow, helikopterow jednorotorowych, doskonalego odrzutowca mysliwaca
    o zdolnosciach skretu i mnewrow przy szybkosciach walacy wszystkie podobne w poroze, jedynym na swiecie producentem niezwykle odpornego graphenu i setek innych doskonalych wnalazkow…..
    wie pan teraz skad sie wzielo przyslowie …Polak smieje sie ostatni????

  45. Boydar said

    Na początek, w takim razie zwracam honor. O udziale złota w procesach zachodzących w organizmie ludzkim słyszałem, to nic jednak nie zmienia. Nie są to informacje poparte dowodami nauki akademickiej, więc w konwencji Gajówki znaczenia nie mają. Czy wie Pan co to jest „jęczmień” ? Oprócz zboża, oczywiście.

    „Nie są to informacje poparte dowodami nauki akademickiej, więc w konwencji Gajówki znaczenia nie mają”…
    Czy jest tak zawsze, panie Boydar?
    Czy gajówka bezwarunkowo popiera oficjalną naukę – np. teorie ocipienia klimatycznego, genderyzm etc?
    Admin

  46. Marucha said

    Re 44:
    Panie Romanie, na co to mi przyszło…. bronić swoich rodaków.

    Niech Pan zauważy, że Polska – jak na swą populację – miała całkiem wielu wynalazców, konstruktorów, uczonych.
    Niestety, zarówno za PRL, jak i tym bardziej teraz, wynalazcy są udupiani przez państwo oraz wielkie koncerny.
    Państwo, zamiast popierać wynalazczość, a przynajmniej jej nie utrudniać, sabotuje praktycznie WSZYSTKO, co mogłoby przynieść Polsce korzyści.

    Gupie kacapy też mają inne podejście, niż Amerykany – i specjalnie nie odstają…

  47. wanderer said

    re.45
    Zwrot przyjęty :-)Nie ma sprawy Panie Boydar.

    Chodzi Panu o pospolitą nazwę wrzoda na oku? 🙂

  48. Boydar said

    (45) było do Pana Wanderera.

    A teraz do Pana Romana; „nie ze mną te Brunery, Numer …”. Pan nienawidzi Polaków, nie mam pewności za co, mogę się jedynie domyślać. Kiedyś dojdzie Pan do wniosku, że całe życie tkwił Pan w błędzie. Szukał Pan swego prawdziwego wroga tak, by go przypadkiem nie spotkać. Kogo się Pan bardziej obawia, jego czy siebie ? Nie jest Pan słabym człowiekiem, trzeba się z tym zmierzyć; jak prawdziwemu facetowi przystoi, obojętnie któremu i skąd.

  49. Zenek said

    31
    Zerohero
    Nieporozumienie
    Ja nie jestem przeciwko medycynie tylko przeciwko oszustom udajacym medycyne.
    Jestem po wielu operacjach i dzieki nim jeszcze zyje ale na ratowanie uzebienia polecialem na Filipiny.
    I nie zaluje.
    Bardzo mocno wierze w zielarstwo jako uzupelniajace leczenie. Sprawdzilo sie na calej mojej rodzinie, gdzie najlepsi specjalisci w kraju nie zrobili tego, co zrobil zielarz a powinien lekarz: przeslac probki do badania w laboratorium.
    Ogladajac wiadomosci z Polski dochodze do wniosku, ze przy ogromnm postepie w metodach leczenia – system udzielania pomocy sie cofnal o pol wieku.
    Jak mozna czekac na specjaliste calymi miesiacami?. I jak mozna zle zdiagnozowane dziecko odeslac do domu zeby zmarlo?.
    Stalo sie niemal regula, ze jak lekarz nie zna przyczyny dolegliwosci to zwala na stres albo na nowe jednostki chorobowe o ktorych nikt wczesniej nie slyszal.
    U znajomej wynalezli ataki paniki.
    Potrzebny byl zielarz, ktory zrobil to, co powinien lekarz: zbadal poziom hormonow. Okazalo sie ze byla to menopauza u 50letniej kobiety i zachwianie rownowagi hormonalnej.
    Niekoniecznie jest to wina lekarzy tylko ich przygotowania do zawodu.
    Wiec nie przesadzajmy; nie chodzi o to zeby medycyna wyleczyla wszystkie dolegliwosci ale zeby pacjent nie byl traktowany wylacznie jako zrodlo dochodu.

    Firmy farmaceutyczne stanowia bardzo silne lobby. Widac to po przymusowych szczepionkach z ktorych niestety, zbyt wiele powoduje porazenia poszczepienne.

  50. RomanK said

    re1truth2 ….
    Pokaze pan swoj cytat za damo????? czy dolaczy gratis do innych wielkich odkryc..w Polsce wysmianych???? zupelnie za darmo:-))))
    Jak na ten przyklad z brzega …..-darmowy rzont..wyglosowany w wolnych, czyli co najwazniejsze darmowe .
    Na spotkanie z panem Hudson wstep kosztowal 150 dollarow ..ceny z 95 roku….i wspomne tylko ze bylem tam jedynym Polakiem jesli nie liczyc prof. Marysie Joyce..ale nie wiem, czy ja mozna- bo to 4ta generacja,,,,wsrod ok 600 ludzi…

  51. Easy Rider said

    Ad 37 – NICK.

    Nie mieszam, tylko Pan nie zrozumiał ironii.

    Żeby było jasne – nie jestem w stanie zweryfikować, podobnie jak inni użytkownicy Gajówki, czy złoto w tej postaci ma jakiś szczególny wpływ na organizm człowieka, ale nie o to tutaj chodzi. Chodzi o dopuszczenie w ogóle takiej możliwości, a nie potępianie jej a priori w czambuł oraz stygmatyzowanie określeniem „pseudonauka”, jak uczynił to Gajowy w komentarzu wstępnym. Natomiast nie podejmuję się w tym miejscu dyskusji na temat nadnaturalnych właściwości nanocząstek złota.

    Jeżeli nie kwestionujemy wpływu na organizm ludzki całego szeregu metali, z magnezem na czele, to dlaczego kwestionujemy taką możliwość w przypadku złota? Zwłaszcza, że chodzi o złoto w szczególnej postaci nanocząstek. Przecież nanosrebro już jest od szeregu lat wykorzystywane w kosmetyce, ze względu na silne właściwości bakteriobójcze i grzybobójcze. Dlaczego złoto w tej postaci nie mogłoby mieć wpływu na organizm człowieka? A może zastosowanie tego suplementu nie leży w interesie koncernów farmaceutycznych?

    Ad 38 – Zerohero.

    Rozumiem, że posiada Pan wiedzę, jak działają oficjalne lekarstwa, a szczególnie szczepionki?

    Ad 39, 42 – Wanderer.

    Oczywiście, obecności atomów złota w organizmie nie można porównać stricte do katalizatora w reaktorze chemicznym, to może być pewien skrót myślowy. Ale jakąś rolę to złoto może w organizmie odgrywać, na zasadzie podobnej do innych metalicznych mikroelementów, których roli chyba nie będziemy tutaj dyskutować.

  52. Boydar said

    Tak, Panie Wanderer, o niego. Od setek lat, a pewnie dłużej, wsiowa metoda likwidacji polegała na pocieraniu jęczmienia złotą obrączką. Trudno orzec dlaczego, pewnie to zasługa tych okrężnych ruchów …

  53. RomanK said

    Panie Boydar..pan to pisze ze szminka na gebie czy.. czy w stroju pajacyka??:-)))))
    Panie Gajowy..bardzo sluszna uwaga.. Rosjanie- jakl pan wie- nie sa cywilizowani lacinsko- ale to paskudne turanczyki..stad smieja sie w normalnym czasie reakcji- ludzi…. normalnych.:-))))

  54. snag said

    Non-exhaustive list of errors

    Despite being surprisingly literate in scientific jargon, Hudson is definitely not a scientist. Most of the time, he is babbling incoherently and not even wrong or teaching a disfigured version of a high school chemistry curriculum. At the few times when he does get coherent, there are glaring mistakes. Here are some of them:

    (…) ,…

    http://rationalwiki.org/wiki/ORMUS

  55. wanderer said

    re.52 Pan Boydar

    Mam duży szacunek do wiejskiej i naturalnej medycyny, ale w tym pzypadku nie ma tam trochę podobieństwa do „katar leczony trwa siedem dni a nieleczony tydzień” ?

    Teraz będę trochę zajęty, do usłyszenia wieczorem.

  56. Zenek said

    44
    Romank

    Zydzi tez twierdza, ze maja najwiecej noblistow.
    Zapominaja, ze Komitet przyznawania Nagrody Nobla jest praktycznie w rekach zydowskich.
    Gdy chodzi zas o patenty to Amerykanie slyna z ich kradziezy i agresywnego opanowania rynku farmaceutycznego.
    Najlepszym przykladem byl wynalazek lekarstwa na AIDS, ktory opracowali Francuzi.
    A jako ze istnieje porozumienie miedzy naukowcami swiata, zeby sie dzielic odkryciami i spostrzezeniami – Amerykanie mieli dostep do dokumentacji ktora opatentowali.
    Byl to w swoim czasie ogromny skandal.
    Podobne przekrety sprzedaja Amerykanie calemu swiatu wciskajac rzewne pierdoly na temat anthraksu i eboli.
    A gdy chodzi o nowoczesna bron i produkcje roznego sprzetu to zdrowo sie nakradli w Niemczech i wywiezli do USA cala dokumentacje roznych szwabskich wynalazkow.

    I moze juz nie ma po co powtarzac w kolko tragicznego przypadku geniusza wszechczasow Nikoli Tesli, ktorego amerykanskie specjalisty obrali ze skory.
    I od tej pory Jankesy brzydko sie wyrazaja o wszystkich Serbach.

  57. Marucha said

    Re 53:
    Rosjanom dziś bardzo blisko do cywilizacji łacińskiej – w odróżnieniu od Europejczyków…

  58. Boydar said

    @ Pan Wanderer

    Do usłyszenia, i do pierwszego jęczmienia 🙂

  59. Marucha said

    Wiecie co, mili Państwo?
    Ja właściwie dopuszczam, że takie nanocząstki złota mogą mieć jakiś wpływ na nasz organizm.
    Natomiast opisy efektów ORMUS-u powalają na wznak:

    – Co człowiek osiąga poprzez 3-miesiące medytacji, za pomocą Etherium Gold osiąga za 3 sekundy.
    – wzmocnienie zdolności intuicyjnych i stymulacja 6 zmysłów człowieka
    – otwieranie zmysłów na prorocze sny
    – wejście w wyższe pola świadomości

    Ezoteryką jedzie na milę.

  60. Boydar said

    @ Pan Gajowy

    Co mnie tu inseminuje Pan Gajowy z samego rana ? Od kiedy „… teorie ocipienia klimatycznego, genderyzm etc …” reprezentują sobą jakiekolwiek mniej lub bardziej naukowe argumenty uprawniające do użycia określenia „teorie” ? Po kolei jeden z drugim przyznają jak Gyurcsány – kłamaliśmy, kłamaliśmy, kłamaliśmy … To są dochodowe hucpy a nie żadne teorie.

    A na zdystansowanie od „nieuprawnionych naukowo” „pomysłów” to sobie Pan Gajowy ciężko zapracował. I ja Mu tego nie daruję ani nie zapomnę 🙂

  61. Boydar said

    Panie Romanie

    Coś Pan się taki nerwowy zrobił, coś nie tak napisałem ?

  62. Marucha said

    Re 60:
    Panie Boydar, jak wchodzimy na ten teren, to powiem od razu: nieporównanie więcej zaufania mam do teorii naukowych, które sprawdziły się w praktyce (np. w zastosowaniach technicznych), niż do wytworów intelektu jakichś zapoznanych geniuszy. Polegam na setkach lat doświadczeń i weryfikacji.

    I jakoś do tej pory źle na tym nie wychodzę.

    Nie mam w zwyczaju rzucać się z entuzjazmem i na oślep w każdą nową hipotezę tylko dlatego, że jest nowa i „obala” dotychczasową naukę.

  63. jbm said

    nie wiem, jak ktokolwiek może wierzyć w te wyższe pola świadomości… i ogólnie w to coś, co nazywa się ezoteryką.

  64. jbm said

    nr 62: zgadzam się w zupełności

  65. Boydar said

    @ Pan Gajowy

    Zgrabnie się Pan Gajowy wyślizgnął, spodziewałem się zresztą, że to tak się skończy 🙂

    Nie ma żadnych wątpliwości ! Osiągnięcia nauki są przy zachowaniu parametrów brzegowych POWTARZALNE. To, o czym rozmawiamy – NIE.
    Tylko że, dawnemi i bardzo dawnemi czasy, też trzeba było sobie jakoś radzić. I wszystko wskazuje, że radzono sobie. Nie upieram się czy poprzez efekt placebo, czy może inne, niewyjaśnione bliżej mechanizmy. Skutki były statystycznie zdecydowanie skuteczniejsze iż brak działania. Dzisiaj historia osiągnięć naszych antenatów jest tak zniekształcona i zmieszana z gów.nem, że nawet zomowca by z niej ulepił, a może nawet i Cysewskiego. CBDO.

  66. RomanK said

    Panie Zenku…Nagrody przyznawane przez Kumitety..sa tak -samo wiarygodne, jak opisy mono zlota przez pania Viesimaja,,,,
    Ale poniewaz 20 lat temu sam spotkalem Hudsona…bylem na tym spotkaniu i na trzech pozniejszych…ide o zaklad bazujac tylko na swoich jelitach..ze tance z Ormus…sa po to tylko ,zeby odciagnac tlum podazajacy za magia i czarami jak najdalej w krzaki, za gorke, lejac wino i dmuchajc w flety:-)))))
    W szpitalach pojawily sie opatrunki z roznymi kombinacjami srebra i irrydium, czy tez zlota….calkiem niedawno…
    A klamki w szpitalach zlaszcza na wydz chirurgii i zakaznych wymieniono na nowe…pokryte wlasnie taka kombinacja,,,
    Jak pan mysli ,,kto na to wpadl…i po czym???:-)))))

  67. RomanK said

    ad 61..Pani Boydar..bo jak se przypomne ze nas wszyscy kradna, z itelectual properties ….a nam sie nikt nie dal okrasc …oprocz tego co nie schowal……to tak sie wk,,,m:-))))

  68. Boydar said

    @ Pan Roman

    Możesz mi Pan nie uwierzyć, ale ja Pana szczerze lubię 🙂

    A cudzych dzieci nie bijam …

  69. snag said

    Zenek @ 56 ,…

    Tak sie sklada ze Norwegowie sa uwazani za najbardziej zacietych krytykow syjonizmu* i najwiekszych antysemitow przez Zydow. Radze zajrzec do skladu i wyboru komitetu tudziez procesu nominacji ktory sugeruje ze jest uzalezniony od liczby ktore sa uzaleznione od dostepu do zorganiizowanego network promujacy Zydow i mediow gdzie dominuja Zydzi ,…

    Na marginesie nie jest tajemnica ze zydowscy kontrybutorzy donacji do uniwersytetow robia to z klauzula zeby w zespole pracujacym byl Zyd a stad nie trudno zawlaszczyc, reszta zajmuje sie network ,…

    Co rowniez ciekawe ze specjalizuja sie w ‚odkryciach’ czy ‚teoriach’ ktore sa pozbawione mozliwosci sprawdzenia dla przykladu ekonomii, psychologii i sa nieobecni w fizycznie namacalnych inwencjach ,…

    Na temat skradzionych wynalazkow I pomyslow odpuszczam wiedzac ze nie przekonam ,…

    * W latach ’50 tych syjonisci podpisali umowe z Nowegami na dostawe wzbogaconego nuklearnego paliwa dla rzekomo pokojowych celow ktore zuzyli na bomby nie wspominajac ze zamordowany w ’48 przez syjonistow szef negocjacji Zydow z Palestynczykami (z ramienia UN) Szwed Folke Bernadotte byl czlonkiem Norweskiej rodziny krolewskiej ,…

    The Norwegian Nobel Committee
    ————————————————-
    The Nobel Peace Prize is awarded by a committee of five, appointed by the Storting (the Norwegian parliament).

    The Norwegian Nobel Committee 2015

    Members

    Kaci Kullmann Five (Chairman)
    Adviser Public Affairs

    Berit Reiss-Andersen
    Lawyer, President of the Norwegian Bar Association

    Inger-Marie Ytterhorn
    Senior political adviser to the Progress Party’s Parliamentary Group

    Henrik Syse
    Professor

    Olav Njølstad (Secretary)
    Professor

    According to the rules laid down by the Storting, election to the committee is for a six-year term, and members can be re-elected. The committee’s composition reflects the relative strengths of the political parties in the Storting. Although this is not a requirement, all committee members have been Norwegian nationals.

  70. Zerohero said

    @Easy Rider

    Rozumiem, że posiada Pan wiedzę, jak działają oficjalne lekarstwa, a szczególnie szczepionki?

    Swojej negatywnej opinii o szczepieniach nigdy nie kryłem. Nie rozumiem też tego podziału na lekarstwa „oficjalne” i „nieoficjalne”. Co to za maniera by na podstawie szwindli big pharmy przekreślać racjonalną medycynę.

    W ogóle jak można dyskutować w taki sposób jak Pan pod tekstem ewidentnego porypa.

    balansuje obie półkule mózgowe, otwiera w człowieku inteligencję i przytomność umysłu.

    co to znaczy „balansować półkule mózgowe”? Typowy bełkot znany z big pharmy. Hasło: wymyślanie nieistniejących przypadłości.

    Mistyczne białe złoto zwane też inaczej „Owoc drzewa życia” i „Gwiazda Złotego Ognia Boga” został zapomniany przez ludzkość na tysiące lat.

    Zakład, że ten tekst został wymyślony na poczekaniu i jest przeznaczony dla niedorozwojów którzy łykają podobne pierdoły bez zastanowienia?

    Podczas 25 letnich badań nad tym minerałem naukowcy raportują: „Ten materiał jest Boską Energią. Balansuje podwójne polarity w człowieku i doprowadza je do połączenia – do jedności. Łączy dwa kanały znane jako: biała spirala – pigala nadi – słoneczna i ciemna spirala – ida nadi – księżycowa. Połączenie tych dwóch różnych energii otwiera w człowieku energię Kundalini”.

    Jacy naukowcy – autor nie pisze. Jakie spirale, jakie singularity, kto to wymyślił. To brzmi jak słowotok wariata. Widywałem takich nieszczęsnych ludzi w komunikacji miejskiej. Wypluwali z siebie potok słów jak z automatu.

    A tak w ogóle. Jeśli podejrzewa Pan złoto o wpływanie na procesy biologiczne (w co wątpię, ale niewykluczam), to czemu nie obawia się przedawkowania?

  71. RomanK said

    Panie Snagg…exerpt panski z naukowej agitki swiadczy o autorze notatki.
    David Hudson zaczynal swoje wystapienie od introducji..i powiadal nazywam sie David Hudson i jestem rolnikiem z Arizony, gdzie prowadze farme bawelny…
    I ten rolnik zajal sie czyms co dzis zaprzate uwage tysiecy ludzi ze swiata nauki, wojskowosci , medycyny , farmacji i takich jak Gajowka….
    Nauczyl sie tego na tyle, ze kiedy zarzadano w Urzedzie patentowym ,zeby zamienil monoatonmiczne zloto w normalne i z powrotem ,,zrobil to… wlasnie 20 lat temu pardon 21 lat temu…
    Nauczy sie tego na tyle ze stawal przed fachowcami z branzy i prowadzil z nimi dysputy, majac na poparcie swoje doswiadczenia udokumentowane experymenatnie…ktorych nie mieli naukowcy. nie tylko geplodzy i mneralodzy, ale i metalurdzy, chemicy i atomisci…
    Mowimy o rolniku, ktory do dzis przedstawia sie – jestem rolnikiem….
    Mowie to tylko nie zebym bral strone….ale, jako swiadek,,uczciwy swiadek ,ktory mowi co widzial.
    Mysle tak porownujago z autorem notatki:-))))) na jaka sie pan powolal:-)))

  72. Zenek said

    Nie mam zdania ale wiem, ze w niektorych krajach ludzie bardzo wierza w moc zlota. Dzieciom sie wczesnie przekluwa uszy zeby zalozyc kolczyki. Niektorzy uwazaja ze zlote koczyki czy zlota bizuteria dobrze wplywa ale nie pamietam na co bo ja sie na elektrycznosci nie rozumiem i o elektronach niewiele pamietam ze szkoly: jakies podobno jony dodatnie i ujemne, ktore zloto balansuje i podobno likwiduje bole glowy i rozladowuje jakas niepotrzebna energie.. Pewnie jest wytlumaczenie naukowe.
    Prawie kazda dama wie jak kojaco dziala zloty, chocby maly prezencik.

    Natomiast wierze, ze sztabki zlota w odpowiedniej ilosci dzialaja leczniczo na ekonomie kraju.
    Wiec moze jest cos prawdy w tym, ze zloto ma wlasnosci uzdrawiajace.

  73. snag said

    RomanK @ 71 ,…

    Nie musisz mnie pan przekonywac, w/g mojej opinii zwykly oszust (scam artist) zerujacy na ludzkiej ignorancji i naiwnosci czy desperacji w przypadku chorych – Znalem jednego ktory promowal krysztaly z podobnymi wlasciwosciami 😉 ,…

  74. AlexSailor said

    ” [Gajowy nie ma buzi, tylko gębę, więc co ma zrobić? – admin]”

    I to jest problem.

  75. RomanK said

    Panei Zenek..ludzie od tysiecy lat trzymali wode pitna w srebrnych dzbanach,,,o ksztalcie amphory..( wogole temat osobny -ksztalt amphory)..na Bliskim Wschodzie do dzis tak robia,,,dzban czarny na zewnatrz w srodku czysciutki i blyszczy….Wlana woda wieczorem -rano jast chlodna…i smaczna….i bez zadnych zarazkow…bakterii…

  76. marta15 said

    ja juz od paru ladnych lat stosuje tzw coloidal silver ( 2500 ppm) i odpukac,
    zadne chrobsko sie mnie nie ima. Jak tylko czuje, ze mnie w gardle drapie czy z nosa leci i tem poobne ,kropelka sreberka i sladu nie ma na drugi dzien.

  77. marta15 said

    starozytni Rzymiane wrzucal isrebrne monety do wody ,zeby zabijac zarazki w niej sie kotujace .

  78. NICK said

    P. Easy Rider we 51.
    Przykro mi ale dalej Pan miesza albo, tym razem nieświadomie, ironizuje.
    „nie jestem w stanie zweryfikować, podobnie jak inni użytkownicy Gajówki,” dalej „Chodzi o dopuszczenie w ogóle takiej możliwości, a nie potępianie jej a priori w czambuł oraz stygmatyzowanie określeniem „pseudonauka”, jak uczynił to Gajowy w komentarzu”.
    Otóż zostało to dawno zweryfikowane i dopuszczać takiej możliwości nie można.
    „Natomiast nie podejmuję się w tym miejscu dyskusji na temat nadnaturalnych właściwości nanocząstek złota.” No wie Pan? Czy trzeba tłumaczyć, że wszelkie właściwości pierwiastków SĄ naturalne?
    „Jeżeli nie kwestionujemy wpływu na organizm ludzki całego szeregu metali, z magnezem na czele, to dlaczego kwestionujemy taką możliwość w przypadku złota?”
    Ano dlatego, drogi Kolego, że organizm ludzki korzysta tylko z części Tablicy Mendelejewa. W tym z części pierwiastków metalicznych. NIE należą do nich, dzięki Bogu, złoto, platyna i, o ile pamiętam, srebro (dobrze, mogli by nas przetapiać). Pierwiastki typu magnez, (…), są wbudowane w macierz organiczną tkanek i komórek. Nazwijmy je ‚wewnętrznymi’.
    „Przecież nanosrebro już jest od szeregu lat wykorzystywane…” Jest i działa ale zewnętrznie[!], m.in. odkażająco. Podobnie jak, np. specjalistyczne mydła, jak popiół, jak nafta… . Zresztą żadna nowość. Starożytni znali te właściwości.
    ” A może zastosowanie tego suplementu {złota} nie leży w interesie koncernów farmaceutycznych?” Zapewniam Pana, że, gdyby tylko mogły, włączyły by Aurum w obrót farmaceutyczny, potęgując swe mega zyski.

    No i zarzut do P. Zerohero, który zawsze, twardo i zwyczajnie, stąpa po ziemi: „Ad 38 – Zerohero.
    Rozumiem, że posiada Pan wiedzę, jak działają oficjalne lekarstwa, a szczególnie szczepionki?”
    A czy Pan posiada taką wiedzę, hm? O oficjalnych lekarstwach ale też o nieoficjalnych lub [tfu] suplementach diety. Ale to szeroki i oddzielny temat.

    A. Tak ogólnie. W reumatologii był a nawet jeszcze, chyba jest, stosowany AUROtiojabłczan sodu, głównie w reumatoidalnym zapaleniu stawów. Jest to jedna z soli złota. Nigdy nie znalazłem wiarygodnych naukowo danych o skuteczności ponad efekt placebo, który, jak wiemy, bywa lepszy od dobrego i sprawdzonego specyfiku. Ale to też temat inny.
    Pozdrawiam.

  79. Gd-ap said

    Ad 8 …. komentarz Gajowego

    Szanowny Gajowy Marucho

    Leon Eisenberg powiedział, że ADHD jest chorobą sfabrykowaną, a nie nie istniejącą. Artykuł w niemieckim tygodniku „Der Spiegel” ( jaki pojawil się na 7 meisięcy przed śmiercią amerykańskiego psychiatry LE), narobił zamieszania w głowach ludzi – mówił o tym, że lekarze stwierdzają ADHD u ludzi którzy go nie mają. Tępota ludzi mnie dobija.

  80. Marucha said

    Re 79:
    Trudno mi wychwycić różnicę między chorobą sfabrykowaną (zmyśloną) a nie istniejącą…

  81. Marucha said

    Re 65:
    Wyśliznął? To ja się musiałem wyślizgiwać??
    Napisałem, jak jest.
    Wszystko naokoło nas działa w oparciu o „oficjalną” naukę – Newtona, Maxwella itd.

  82. re1truth2 said

    Re 79
    Ich weiss nicht
    Cytat „ADHS ist ein Paradebeispiel für eine fabrizierte Erkrankung …………Die genetische Veranlagung für ADHS wird vollkommen überschätzt“. Der Spiegel 06/2012

  83. snag said

    sprostowanie do 69 ,…

    … zeby w zespole pracujacym nad zagadnieniem czy inwencja byl Zyd (jesli nie szefem) a stad nie trudno zawlaszczyc autorstwo czegokolwiek co bylo obiektem S&D, studiow czy experymentu ,…

    Pierszym kryterium do nominacji jest ilosc wnioskow z zewnatrz i tu duza role (miedzy innymi) spelnia hasbara network ,…

  84. Boydar said

    Newtona czy Maxwella tak, ale nie Gora, Bidena czy Obamy 🙂

    Panie Boydar, nie jest mi znane żadne urządzenie pracujące w oparciu o ideologiczne pierdoły. Ja mówię o uczonych. Nie o łobuzerii.
    Admin

  85. Lily said

    Re 41;Jbm
    Firma Danone,nie dziekuje.
    Nie kupuje produktow z tej firmy,i wielu,wielu innych,do nich nalezacych.
    Dlaczego?
    Ten bialo-czerwony kolor na tym opakowaniu,nie ma nic wspolnego z Polska,obcy kapital,i to jeszcze jaki…

  86. RomanK said

    Panie Snagg ja pana akurat nie mam najmniejszego zamiaru przekonywac….ja znam swoje mozliwosci:-)))) i sile panskich opinii:-))))

  87. snag said

    Pare detali w sprawie propozycji do nominacji ,…

    Submission

    Submission Documentation

    In order to remain open to the various ways in which the qualities of a candidate may be conveyed, the Norwegian Nobel Committee has not introduced a special nomination submission form. The nomination need not be lengthy, but should include:

    • the name of the candidate,
    • an explanation of why the individual or organization is considered by the nominator to be a worthy candidate for the Nobel Peace Prize,
    • and the name, title and academic or professional affiliation of the nominator.

    Submission Methods

    Common ways of submitting nominations are

    E-mail: postmaster@nobel.no

    or post:

    The Norwegian Nobel Committee
    Henrik Ibsens gate 51
    0255 Oslo, NORWAY

  88. snag said

    RomanK @ 86 ,…

    No to jestesmy w domu – Ja panskie uwagi tez chetnie czytam i notuje jak cos nie wiem czy zapomnialem ,…

  89. Boydar said

    Panie Gajowy Najmilejszy, a co Pan napisał w komentarzu pod (45) ? Cytuję : „… Czy gajówka bezwarunkowo popiera oficjalną naukę – np. teorie ocipienia klimatycznego, genderyzm, etc? …” Ja rozumiem i popieram prowokacje autorskie Admina, ale proszę też uwzględnić czytelnicze interpretacje; powyższe bzdety zakwalifikowane zostały do oficjalnej nauki. Luminarzami tejże są wymienieni przeze mnie Al Gore, Joe Biden czy Barack Obama. Tych „pomniejszego płazu” pomijam z lenistwa. I co się Panu Gajowemu w moim umie nie podobywuje ? Hę ?

    Niestety, teoria ocieplenia klimatycznego zalicza się, o ile mi wiadomo, do bardzo oficjalnej nałuki. Bo w czasach, na życie w których skazał nas dobry Bóg, trudno odróżnić naukę od bredni, piękno od brzydoty, mądrość od głupoty, sztukę od kupy gnoju.
    Admin

  90. NICK said

    Lubelaku. A cóżeś Ty taki dzisiaj?
    Zwłaszcza argumentem „na siebie”? „proszę też uwzględnić czytelnicze interpretacje; „. Wystarczy porównać interpretacje wpisów P. Gajowego i Pana (z niedomówieniami).
    Gospodarz zawsze pisze wprost. Tak? My logogryfujemy. Tak?
    Proszę Cię Rzepie.
    „Się nie odczepię”. 🙂 .
    No, chyba, że dopalacz.

  91. Boydar said

    Cicho być ! Pokłócić się z Panem Gajowym to ostatnia z rzeczy na literę pe, jaka mi w życiu sprawia przyjemność, buuuuuu …

  92. Boydar said

    Wprost ! Panie NICK’u ! Jak by wenż dokładnie przeczytał to co Gajowy Marucha pisze czasem między wierszami to by się normalnie połamał !!!

  93. NICK said

    Jaki czujny. 🙂 .
    Pan Gajowy spolegliwy jest. Jak Lewantończyk. To jest szansa.
    A wprost? Po Gajowemu? Nie sromujmy, proszę. Niepotrzebnie, zwłaszcza.
    P.S. Wiadomość dla czytelników. To co powyżej to wiadomości szyfrowane. Rejewski nie pomoże.

  94. NICK said

    No, kurde. (90). WIEM.

  95. Boydar said

    No i znowu mnie załatwił, buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu …

  96. Boydar said

    Już wiem ! Zostanę masochistą !!! 🙂

  97. NICK said

    E, tam. Redemptorystą!
    To i tak lepsze od: Jezuitą, Dominikaninem.
    Widzi Pan, jak dobrze życzę? 🙂 .
    Dobra. HUK.

  98. Boydar said

    „Już nic, odkicam.
    Kic, kic…”

  99. NICK said

    Po tej ‚wymianie’ jestem zobowiązany napisać: P. Boydar. Świetna praca, zaangażowanie, wiedza… .

  100. radius said

    Co ciekawe tzw graal.to zwyczajnie żeński kielich czyli pisia misia która wytwarza krew menstruacyjna….co.ciekawe krew ta zawiera wiele ciekawych substancji ….w tym właśnie rod i iryd w postaci monoatomowej.Czyli.wysokospinowej.chcesz robić złoto musisz jeść złoto.ALCHEMIK…. MONOATOMY platynowcow to czysta energia.w filie 300 stu też był ten temat …mnichów i dziewic…. Sekret to.słowo pochodzi od substancji produkowanych przez gruczoły ludzkie …zwane sekrecjami.są także hormony zwane Ritu .a od nich słowo rytuał pochodzi.wiedza jest potęgą a jej bogiem jest człowiek.

  101. Easy Rider said

    Ad 69 – Zerohero.

    Należy oddzielić kwestię możliwego do racjonalnego przyjęcia i zbadania wpływu nanocząsteczek złota na organizm człowieka od związanej z tym otoczki ezoterycznej, z którą można się zgadzać lub nie, ale ja nie zajmowałem w tej kwestii stanowiska. Prawdę mówiąc nie wiem, jaki zamiar miał Gajowy, publikując ten artykuł – czy obśmianie samego zastosowania złota w celach leczniczych, czy też tego ezoterycznego komentarza, a może jedno i drugie?

    Co do lekarstw „oficjalnych” – chodzi mi zwyczajnie o te ujęte w urzędowym spisie leków.

    Natomiast nie rozumiem obawy o przedawkowanie złota – w sytuacji, gdy wątpi Pan w sens tego rodzaju terapii, obawy te są bezprzedmiotowe. W końcu, suplementy każdy kupuje i stosuje na własną odpowiedzialność, a nie sądzę, aby tego rodzaju substancja uzyskała kiedyś status leku, podobnie jak suplementy z magnezem, potasem czy cynkiem.

    Ad 76 – NICK.

    „nieświadomie ironizuje” – cóż, brzmi prawie jak „pomroczność jasna”, ale jakoś to przeżyję, zresztą, nie lubię się czepiać słówek.

    Otóż zostało to dawno zweryfikowane i dopuszczać takiej możliwości nie można. Ktoś zabronił? Ponadto, jeżeli nie można (jak rozkaz, to rozkaz) – to czy w ogóle ktoś weryfikował?

    No wie Pan? Czy trzeba tłumaczyć, że wszelkie właściwości pierwiastków SĄ naturalne?
    Byłbym skłonny się z tym zgodzić, w myśl sentencji św. Augustyna: „Cud nie narusza praw natury, lecz naszą wiedzę o tych prawach”. Ale w takim razie, może nie trzeba sobie robić pośmichujków z omawianego artykułu?

    […] organizm ludzki korzysta tylko z części Tablicy Mendelejewa. W tym z części pierwiastków metalicznych. NIE należą do nich, dzięki Bogu, złoto, platyna i, o ile pamiętam, srebro […]
    Nie wiem, kto dokonał takiego podziału i po co, dlaczego „dzięki Bogu”, natomiast co do srebra nie trzeba daleko szukać – tylko powyżej w komentarzach.

    [A może zastosowanie tego suplementu {złota} nie leży w interesie koncernów farmaceutycznych?] Zapewniam Pana, że, gdyby tylko mogły, włączyły by Aurum w obrót farmaceutyczny, potęgując swe mega zyski.
    Nie wiem, czy zyski byłyby mega, bo to „mega” wynika z opatentowania leków, a tutaj byłby z tym problem.

    No i zarzut do P. Zerohero, który zawsze, twardo i zwyczajnie, stąpa po ziemi: „Ad 38 – Zerohero.
    [Rozumiem, że posiada Pan wiedzę, jak działają oficjalne lekarstwa, a szczególnie szczepionki?]
    A czy Pan posiada taką wiedzę, hm?

    Tak, moja wiedza jest taka, że te oficjalne leki nie tylko że nie leczą, ale często śmiertelnie szkodzą, jak np. statyny, o szczepionkach i chemioterapii nie wspominając. A czy Pan wie, jaki jest mechanizm placebo?

    Aurotiojabłczan sodu – a jednak!

  102. Easy Rider said

    Mój wpis z minionej nocy dot. #69 – Zerohero i #78 – NICK nadal się moderuje.

  103. NICK said

    P. Easy (102).
    Obawiam się, że w tym temacie niewiele Pan wie a na pewno nie zrozumiał Pan mojego wpisu. Ja zatem kończę „dyskusję”.
    Bez urazy.

  104. Boydar said

    Trudno wyczuć co naprawdę wie Pan Easy, Panie NICK’u. Ale zarozumiały jest jeszcze bardziej ode mnie. Co uważałem do tej pory za mision impossible 🙂

  105. parva said

    ad 5
    Nie tylko białko ,ale również śladowe ilości złota,że wymienię szczególnie ten składnik, jako ciekawostkę.

  106. Zenek said

    65/87
    Snag
    To mnie dreczy ciekawosc ktory z czlonkow tej znakomitej anty-syjonistycznej komiski przyznal Pokojowa nagrode Nobla
    – Kissingerowi za polityczne morderstwa w Chile i masowe morderstwa na Wschodnim Timorze
    – Mandeli za mordy polityczne
    – Peresowi – za gnebienie Palestynczykow
    – Ickowi Rabinowi za to samo co powyzej
    – Lejbie Kohn – Walesie za sprzedanie Polski na zydach
    – Obamie za rozboj nie tylko na Bliskim Wschodzie
    – Unii Europejskiej za puszczenie Europy z dymem

    Czekamy na nominacje Poroszenki i Kolomojskiego

    Mnie tam techniczne szczegoly na papierze nie bardzo przekonuja.
    Efekty sie licza.

  107. snag said

    Zenek @ 106

    We wszystkich przypadkach znajdziesz informacje ‚on line’ np. na Wiki, a czy przyjmiesz za dobra monete to twoja sprawa.

    W przypadku Obamy, facet nie mial czasu na rozboj na B. Wschodzie, poza tym napewno nie dostal w nagrode calowaniia dupy Zydom bo w pierwsza podroz udal sie do muzulmanskiego Egiptu i ominal Israel za co podpadl Zydom. Na marginesie przewodniczacy komisji stracil stanowisko za odznaczenie prezydenta ktory niczym sie nie wyroznil ,…

    Peres i Rabin bo sprawiali wrazenie daza do pokoju z Palestynczykami w co komisja uwierzyla i co okazalo sie bzdura z tym ze za pozno ,…

    Walesa jest za glupi zeby sprzedal Polske, napewno nie dostal nagrody bo jest Zydem co rzekomo jest ‚faktem’ ktorego nikt nie udowodnil ,…

  108. Siostrzenica Zagloby said

    Sluchajcie Panie I Panowie
    wlasnie dowiedzialam sie dzisiaj poczta pantoflowa- ze w Polsce mamy najgenialszego naukowca Stulecia
    mianowicie znalazl on metode przyciagania magnetycznego samych bezmozgowcow poprzez fale radiowe
    reszte sie domyslacie o kim mowa
    Milej zabawy
    Siostrzenica Zagloby

  109. NICK said

    Ad 105.
    Z pozyskiwania złota ze spermy nie da się zrobić biznesu.
    Choćby nie wiem jak się „producent wysilał”. No, ewentualnie „kupujący”.
    A ile tam tego jest? Stosując odpowiednie przeliczniki?

  110. HDKK said

    Mu są inżyniery, nie humaniści. Lekarza mimo woli (Molier?) oglądaliśmy w czarnobiałej polskiej telewizji w latach chyba wczesnych sześćdziesiątych, a może nawet wcześniej. Otóż u Moliera o lekarzu mimo woli opowiadają dwie kobity, postaramy się zacytować z pamięci: „…I on nawet wskrzesił jedną umarłą w ten sposób, że wlał jej do ust kroplę czystego złota”. Lekarz mimo woli zapierał się, że nie jest lekarzem, ale jak mu kijami łeb obili, to wołał: „Jestem… Jestem, kim chcecie!”

    My się nie znamy na czarnej magii i alternatywnej medycynie, a nawet na normalnej medycynie, a powyższe przytaczamy jako ciekawostkie przyrodnicze.

    Natomiast wyznajemy się dość nienajgorzej na jogurtach, w tym dannonach i prosimy o zapytania. Bo my som takie inżyniery od jogurtów.

  111. Marucha said

    Re 110:
    Jogurty to ciekawy temat. Ja co prawda pijam maślankę.
    Jak to jest z tymi danonkami?
    Bakterie żywe – względnie umarłe?

  112. Raynold said

    Re: 59
    „Ezoteryką jedzie na milę.”

    No tak, pan Marucha cały czas jest ekspertem i to w dodatku od wszystkiego. Ja może nim nie jestem, ale znam n.in. osobiście pana Stanisława Szczepaniaka, człowieka który ma w Polsce najwięcej patentów (160). Tak się złożyło, że cokolwiek wie on na temat wrzuconych tu dla ośmieszenia i robienia kpin, Ormusów. Warto więc, by wszyscy zaglądający tutaj eksperci od wszystkiego, zapoznali się choćby z jego wiedzą i badaniami na ten temat.
    A na przyszłość, zanim coś napiszecie, a wasza wiedza pochodzi jedynie ze współczesnej szkoły, tv i duchownych, to lepiej nie wypowiadajcie się na tematy o których nie macie nawet najmniejszego pojęcia !

  113. Marucha said

    Re 112:
    Wybaczy Pan, ale wiara w pierdoły typu:

    – Co człowiek osiąga poprzez 3-miesiące medytacji, za pomocą Etherium Gold osiąga za 3 sekundy.
    – wzmocnienie zdolności intuicyjnych i stymulacja 6 zmysłów człowieka
    – otwieranie zmysłów na prorocze sny
    – wejście w wyższe pola świadomości

    nie może być tematem dyskusji ze mną.

    Poza tym nie tyle ośmieszam ORMUS (bo jednak nie wykluczam, że coś tam może być na rzeczy, choć wątpię) – ale sposób przedstawienia tematu, który właśnie go ośmiesza.

  114. Boydar said

    Skoro temat powrócił, dodam dwa słowa. To nie jest tak, że jeśli metal jest szlachetny (vide Au) to nie ma wpływu na biochemię. Ma i to ogromny, przy czym nie na każdą i nie zawsze. Przykładem niekwestionowanej zależności może być np. to –

    http://rynekalternatywny.pl/2014/01/zloto-z-wody-morskiej/ (pierwsza z brzegu wrzutka Googla)

    Linków w temacie jest całe mnóstwo, nikt nie kwestionuje zależności, przy czym mało kto tłumaczy mechanizm. Cóż więc dziwnego w interakcji złota z układem życiowym człowieka.

  115. Raynold said

    Panie Marucha, czy jak się Pan naprawdę nazywa, Powtórzę jeszcze raz to co napisałem. By wypowiadać się jednoznacznie w sprawach o której odpowiednią wiedzę mają tylko jednostki, należało by przynajmniej znać ich osobiście. Ale Pan ciągle wie lepiej i nie uważa, że ktoś w ogóle ma prawo kwestionować, to co Pan napisał.
    Ja jednak wierzę bardziej choćby panu Szczapaniakowi, bo go dobrze znam. Jak poznam Pana osobiście, to nie twierdzę, że nie zmienię zdania. Jak na razie jest to mało prawdopodobne.

  116. Boydar said

    http://kobieta.wp.pl/kat,26353,title,Seks-i-cyfry-najwieksze-ciekawostki,wid,17627114,wiadomosc.html

    Oni naprawdę inspirują się Gajówką ! Data gajówkowa – 9 czerwca, data publikacji WP – trzy dni później. Ruszyliśmy (5, 15, 17) temat odżywczości, a wp już nam serwuje fachowe wyliczenia – „… 1 łyżeczka spermy to nawet 30 kalorii …”

  117. Zenek said

    115
    Reynold
    Obsmialem sie jak norka.
    Nie wierze Kopernikowi bo go osobiscie nie znam. Ani Archimedesowi.
    Reynolda tez osobiscie nie znam wiec mu nic a nic nie wierze.

  118. iss said

  119. Raynold said

    Re: 117
    A czy przy tym histerycznym śmiechu miałeś założone pampersy?
    Mnie osobiście nie znasz więc piszesz bzdury, ale założę się że nie znasz też większości piszących tu fanatyków religijno-politycznych a popierasz ich wywody 🙂

    Dzięki Iss za pokazanie wszystkim ekspertom od wszystkiego i oszołomom mającym tutaj wielkie pole do popisania się swoją wiedzą, że jednak mogą się czasem mylić.

  120. Boydar said

    Ktoś Cię Reynolds robi w trąbę. Ty się dokładnie rozejrzyj kto.

  121. Raynold said

    Na szczęście nie jest to ekspert od spermy 🙂

Sorry, the comment form is closed at this time.