Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    nowacki nowack o Sunak w Warszawie
    Ale dlaczego? o Kryzys męskości: depresja, sam…
    revers o Tak upada demokracja
    Boydar o Wolne tematy (25 – …
    Yagiel o Wolne tematy (25 – …
    revers o Wolne tematy (25 – …
    prostopopolsku o Kto kontroluje Wikipedię?
    prostopopolsku o Sunak w Warszawie
    prostopopolsku o Sunak w Warszawie
    Yagiel o Wolne tematy (25 – …
    Kar o Wolne tematy (25 – …
    revers o Wolne tematy (25 – …
    CBA o Wolne tematy (25 – …
    Marek o Wolne tematy (25 – …
    Boydar o Wolne tematy (25 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 705 subskrybenta

Cały świat opłakuje

Posted by Marucha w dniu 2015-11-14 (Sobota)

Cały świat opłakuje ofiary terrorystycznych zamachów w Paryżu.

Na Facebooku i innych mediach społecznościowych użytkownicy umieszczają trzykolorową, rewolucyjną flagę Francji na swych zdjęciach profilowych. Wklejają „Je suis Paris”. Prześcigają się w wyrażaniu współczucia. Ręce trzęsą im się w szoku…

Politycy i dziennikarze wyją chórem w telewizorni. Oburzeni, zasmuceni, przygnębieni. Wciąż te same ryje specjalistów od nawozów i od świata.

Gdzie byliście, parszywe skurwiele, gdy w Odessie banderowcy zamordowali, m.in. paląc żywcem 200 osób narodowości rosyjskiej? Czy dla was „ruskie”, „kacapy” – są mniej warte od Francuzów? Ich śmierć mało znaczy?

Charchnąć wam flegmą w wasze zakłamane ryje to zbyt wielki zaszczyt dla was.

Gajowy Marucha

 

 

Komentarze 93 to “Cały świat opłakuje”

  1. robertgrunholz said

    Nikomu nie było żal ludzi w Odessie, ani tym bardziej cywilów mordowanych w Donbasie. Nikomu nie było żal ludzi, których rozkazał nocą zbombardować Saakaszwili. Nikogo nie obchodzą ofiary zbrodniczego reżimu Arabii Saudyjskiej, ani mordowani Palestyńczycy.

    Za to wszystkim było żal redakcji „Charlie Hebdo” i Tybetańczyków, kiedy Ci wyzwolili się z opresji lamów.

    Im należą się gorsze słowa.

  2. Nie ma systemu oceny tekstów i komentarzy. Więc wpisuję: Popieram zdanie pana Gajowego.

  3. GT GRYF said

    Dodajmy jeszcze do tego zamachy na dwa rosyjskie samoloty. Ofiar sporo a w mediach cisza.
    A Francja… No cóż… Multi-kulti

  4. wi42 said

    @3 GT
    Oczywiście, że tak.
    Tylko gorzej niż cisza – mędrkowanie wielu – jak się wyraziła jedna sympatyczna osoba, że Ruscy pchają się do Syrii. W domyśle – pchają się i mają za to! I tak niestety ciągle myśli wielu.

  5. janusz wozniak said

    Popieram zdanie Pana Maruchy

  6. piwowar said

    Pamiętacie jak kilka lat temu zawaliła się hala na Śląsku, gdzie odbywało sie spotkanie hodowców gołębi? Pamiętacie komentarze internetowe na cąłym swiecie? takie jak: Dobrze, ze się chociaż gołąbki uratowały”. Nie będę sie wgłębiał w szczegóły, bo większość z nas czytała reakcje świata. A my teraz mamy płakać nad żabojadami, którzy od wieków maja nas w pogardzie i nie będą umierać za jakiś gdańsk?

    Powiedziałbym brzydkie słowo, lub dwa, ale staram się zachować resztkę, tę śladową ilośc przyzwoitości. Dla samego choćby siebie…

  7. Marucha said

    Ta zbrodnia w Odessie to był tylko przykład… rażący w oczy.

  8. anonim said

    To wszytsko z braku znajomości historii Baskowie w Hiszpanii zabili ok tysiąca osób w konflikcie IRA-W.Brytania ok 2 tysiące a RAF w Niemczech? Brzytwa narodu we Francji zabiła 40 tysiecy „wrogów ludu” ktoś o tym jeszcze pamięta?
    Można by wyciagnąć wniosek że im więcej ludzi pojawia się na świecie tym mniejsza jest ilość rozumu w każdym z osobników…im nie zależy nie obchodzi ich to co było oni potrafią tylko reagować na bodźce…jak zwierzęta.
    czyż nie o to zawsze chodziło jewrejom?

  9. Boydar said

    Panie Gajowy, Ci z Odessy to nie Oni nie żyją, na pewno.

  10. Zbyszko said

    W pełni się Panem zgadzam w określeniu tych parchów dziennikarskich, którzy są współwinnymi tych wszystkich zamachów, pisząc te swoje liberalne androny.

  11. Galazka said

    A co z cywilami, którym Cywilizowany Zachód zdemokratyzował ojczyzny? Co z Irakijczykami, którym zrzucono na głowy zubożony uran? Co z obywatelami Libii, Syrii, Afganistanu, Tunezji i pozostałym, którym zaaserwowano „Wiosnę Arabską”. USA, Niemcy, Francja, Wlk. Brytania napadły na państwa Afrykańskie, zrabowały, zdestabilizowaly je. Opłacały terrorystów, którzy teraz prowadzą dżihad w Europie. Czy te osoby są w jaki stopniu gorsze, niz Francuzi? Gdy ginęli chrześcijanie pod nozami ISIS nie było takiego kociokwiku i solidaryzowania się. Brak słów.

  12. RomanK said

    Panie Gajowy..niech pan napisze, ze pan sie bardzo cieszy z poparcia i…… bardzo je sobie ceni:-)))

  13. Orcyk said

    Pokazywali murzyna który obronił się telefonem przed wybuchem! Ha ha ha ha! Czym więcej będą pokazywać tym więcej będzie to wskazywało na False Flag!

  14. JO said

    ad.12. …bo to jest „False Flag”!

  15. klimek said

    Jak nadlatuja samoloty amerykanskich zbrodniarzy i francuskich bandytow oraz tzw koalicji wspolczesnych hitlerowcow z tzw NATO i masakruja bombami i rakietami kraj po kraju to sukinsyny siedza cicho i nawet jeszcze zedegenerowane bydlaki uruchamiaja szczelna zaslone milczenia nad popelnionymi zbrodniami ! Tak zbrodniami bo oni siedzac kilometr nad ziemia masakruja bezkarnie bombami bezbronnych ludzi i te kurwy zalgane milcza wowczas jak zakleci

  16. Boydar said

    Czytając (7) Pana Anonima, nie mogę powstrzymać się od smutnej refleksji; wklejam więc po raz wtóry

  17. Marucha said

    Re 11:
    Nie rozumiem ironii.

    Re 8:
    W ogóle nic nie rozumiem.

  18. Jestem Gajowym.

  19. kasia said

    Uwielbiam Pana Panie Marucha ……jeszcze będziemy prosić Putina o pomoc. Panie Marucha co oni knują Macierewicz szefem MON , Pis u władzy co z nami będzie?!!!!

    Nie wiem, Pani Kasiu. Trudno jest przewidzieć ruchy psychopatów…
    Admin

  20. semperparatus said

    Re14…Smutny filmik…chociaż dane przesadzone…z tymi 8%…sama UE to 500 mln…z tego 450 mln białych…Rosja to kolejne 120 mln…USA-160 mln…biali w Ameryce Łacińskiej pewno ok.200(trochę zgaduję)…Kanada,Australia.Ukraina,Białoruś,Szwajcaria…itd…Razem ok.1 mld…czyli ok.14%…

  21. AQQ said

    http://tvn24bis.pl/ze-swiata,75/najbogatsi-terrorysci-swiata-panstwo-islamskie-zarabia-krocie,594488.html

  22. JerzyS said

    Jak Pan Bóg chce kogoś ukarać to odbiera mu rozum.
    Ja też współczuje Francji

    „Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn.”
    Arystoteles

  23. Boydar said

    No nie, żebym ja Panu Gajowemu musiał …

    Dobra, niech Pan Gajowy się skoncentruje:

    Cieszyć ma się Pan z poparcia Pana Krzysztofa (2), powody znane są Panu Romanowi i do wglądu; to ad (11)

    Z (8) jest prościej, „a kto umarł, ten nie żyje”. Odessa nie była FF z całą pewnością, tak jak Wołyń i Donbas. Śmierć była śmiercią a męczarnia męczarnią. Z tym Paryżem natomiast, to „… zobaczymy …” jak mawia miszcz Zen.

  24. Aleks said

    Prosić Putina nie trzeba, jeżeli zaplanuje to zrobi swoje. Mowa o ofiarach jakichś pojedynczych? Przypomnę , że na oczach Swiata Armia Sowiecka wybiła ok 250 tys Czeczenów i zrównała z ziemia stalicę Grozny w takim stopniu jak Niemcy Warszawę w 44. Większość to ofiary cywilne. Teraz zbieramy owoce bezczynności Zachodu w imię mich interesów.

  25. aaaaaaaaaaaaaaa said

    „Cały świat opłakuje ofiary terrorystycznych zamachów w Paryżu.Na Facebooku i innych mediach społecznościowych …..”

    to samo FACEGOOWNO ,które kontroluje i finansuje wczorajszych sprawców dodajmy……niech ci wszyscy opłakujący HIPOKRYCI – mają tego świadomość !!! …ŻE TO MIĘDZY INNYMI DZIĘKI NIM MAJĄ ZA CO STRZELAĆ ZAMACHOWCY ……

    co do charchnięcia flegmą…..jebnąć łopatą i tylko patrzeć jak się łeb kula …………

  26. Cadyk z Radomska said

    Święte słowa Panie Gajowy. Ps. chuj strzela jak słyszę „módlmy się za nich”…a za kogo? przecież to najbardziej zsekularyzowane społeczeństwo w Europie, małpiego rozumu dostają jak krzyż widzą, no i jakimś cyrkiem do kwadraty jest prezydent Duda modlący się pod flagą trój kolorową przy ambasadzie

  27. Boydar said

    Absolutna większość wybitych w Czeczenii „czeczenów” to były chazarskie popłuczyny, nienawidzące Rosjan na równi z prawdziwymi Czeczenami. Nienawidzą zresztą wszystkiego co się rusza i na drzewo nie ucieka. Cytując Ambasadora można tylko powiedzieć „a co było robić ?”. Obecnie Czeczenia to jeden z najspokojniejszych i najlepiej rozwijających się ośrodków na Kaukazie. Prawdziwi Czeczenowie odetchnęli z ulgą i są Putinowi dozgonnie wdzięczni. Trzysta lat z walczyli z karaluchami i nie dawali rady. Napisałem większość, gdyż część zdołała niestety uciec. Do swoich gdzie indziej. Pewne też ilości zostały zakamuflowane lokalnie. Z tymi dadzą już sobie radę tubylcy.

  28. JerzyS said

    Zasada Wzajemności.
    Francja wydała wyrok śmierci na cywilów Serbii, Libii i Iraku przez bombardowanie, to oni na zasadzie wzajemności skorzystali z metod rozstrzeliwania i wysadzania w powietrze.

    „Prawdziwa wiedza to znajomość przyczyn.”
    Arystoteles

  29. JerzyS said

    Jaka to różnica dla cywila, czy śmierć przyjedzie czołgiem lub przyleci bombowcem jak w Serbii, Libii, Iraku,
    czy przyjedzie metrem, samochodem , lub na rowerze jak we Francji?

  30. anonim said

    Panie Boydar ja to sobie tak tłumaczę no bo jak to tak jest że teraz ta menda sarkosi znów chrzani w tv o walce z terroryzmem skoro to ta menda rozpętała wojnę w Libii o całe 50 mln baksów jakie ta menda wisiała Kadafiemu za kampanie wyborczą którą ta menda wygrała. Pieniądze pożyczył i nie oddał. Odkąd Libia została zdemolo….kratyzowana odtąd potop imigrancki tylko przybiera na sile ale widać pierre i francoise mają amnezję więc nie potrafią połączyć tych dwóch faktów.
    Ja się totalnie nie zdziwię gdy na fali „antyterroryzmu” ta menda sarkozy znów dorwie się do władzy pewnie bedzie współtworzył rząd z marie le pen którą w sypialni dyryguje jewrej by jak to mówił ktoś „wiele się musi zmienić by nic się nie zmieniło”.

    ps. Tylko ja tutaj widzę analogie do ostatnich wyborów w Polsce? 🙂

  31. Marucha said

    Re 21:
    Dlaczego mam się cieszyć z poparcia p. Krzysztofa (2), a z innych wyrazów poparcia nie? Cieszę się ze wszystkich.
    Co do (8) – chyba zmyliła mnie składnia zdania.

    Re 22:
    Pan to się z choinki urwał?
    Vide $25.

  32. Boydar said

    Ja dysonans poznawczy Anonima w pełni rozumiem a nawet nieco podzielam. Wydaje mi się jedynie, że dla zdrowia psychicznego nie możemy tych qurwów traktować zbyt poważnie, i ich alfonsów też.

  33. Boydar said

    Panie Gajowy, z takimi wątpliwościami to już tylko do wróżki (tfu!), albo Pana Romana, ewentualnie 🙂

    Co do składni, to niestety muszę się zgodzić. Od kiedy jednak Pan Dictum zabronił mi szczodrego rzucania chu.jami, składnia pozostaje jedyną dostępną formą ekspresji. Pewnie i tak za długo nie wytrzymam, a co mi tam Pan Dictum jakiś, o !

  34. Maciej said

    Panie Gajowy, szacunek, Pan jak przypierdoli to zawsze esencją ! Mam tylko jedną prośbę czy ma Pan dobre źródła mówiące o tym bestialstwie na Rosjanach, chciałbym je bardzo wykorzystać.

  35. Zeev said

    Panie Gajoovy:)))))) Brawoo!!!!

    Вежливость-вот наше КРЕДО

  36. Siggi said

    Solista Teatru Marińskiego w Petersburgu(dawniej Leningrad)zdecydowanie odmówił umieszczenia na swoim awatarze francuski trójkolor.Pyta -przy okazji- a gdzie byliście jak ginęli Rosjanie na Synaju dwa tygodnie temu?I nie tylko w tej katastrofie lotniczej…

    Уроженец Кишинева, являющийся солистом Мариинского театра, утверждает, что акция основателя Фейсбук Марка Цукерберга является кощунственной по отношению к россиянам.

    – Сейчас ФБ предлагает мне поставить французский триколор на аватар, – написал 52-летний певец. – Я это делать принципиально не буду. Не потому что мне не жаль французов. Наоборот, я им очень и очень соболезную, так как Францию люблю всей душой. Но я считаю, что это будет предательством по отношению к погибшим недавно россиянам и их детям, гибель которых ФБ цинично проигнорировал.

    Заслуженный артист России также припомнил недавнюю акцию Цукерберга в поддержку секс-меньшинств.

    – А вот об истинных причинах, почему Цукерберг предлагает красить аватары радугой в защиту гомосексуалистов и погибших французов, но игнорирует при этом погибших россиян, турок и другие, по его мнению, наверное, незначительные нации, гибель которых не стоит соболезнования, я бы очень хотел узнать.

  37. Dziad Wernyhora said

    Zamachy 13-tego w piątek to jak podpis masonów.
    Ci co są dzis trupami mieli pecha, ale datę ktoś specjalnie wybrał, a jest znacząca.

    Ja się dziwię Gajowemu że się dziwi, że dla mediów jedne tragedie są ważne a inne nie.
    Takie jest zadanie mediów – gadać o jednym, pomijać drugie – tu nie ma przypadków, tu są rozkazy.
    A tłum spontanicznie reaguje na informacje zgodnie z planem.

    ———
    Ja się nie dziwię. Ja po raz kolejny punktuję obłudę i zakłamanie tych gnid.
    Admin

  38. Siggi said

    Marine Le Pen, przewodząca obecnie nacjonalistycznym Frontem Narodowym w wywiadzie dla telewizji stwierdziła że Francja i Francuzi nie są już bezpieczni. Złożyła także kondolencje rodzinom ofiar i pochwaliła pracę służb bezpieczeństwa i ratowników.

    Szefowa największej partii nacjonalistycznej we Francji powiedziała że Francja musi na nowo określić swoje sojusze. Oskarżyła przy tym nie nazwane z imienia państwa o wspieranie radykalny islam i terrorystów. Marine Le Pen stwierdziła że Francja musi zacząć kontrolować swoje granice ponieważ bez tego jej kraj będzie stale zagrożony atakami. Wezwała także do powiększenia armii i służb bezpieczeństwa.

    Padły też mocne stwierdzenia odnośnie samych islamistów. Le Pen powiedziała wprost że fundamentalizm islamski musi być wymazany z powierzchni ziemi. Francja powinna zakazać działalności organizacjom islamistycznym, zamknąć radykalne meczety i wydalić muzułmanów którzy głoszą nienawiść wobec tradycyjnych francuskich wartości.

    Wallstreetjournal/KRESY.PL

  39. Zasmucony said

    Tragedia to za mało, niebawem nas to czeka. Módlmy się!

  40. Marucha said

  41. revers said

    ISIS rowniez oplakuje inaczej po narkotykowych uzywkach, w koncu uzbierali na wojny 2,2 mld $ ze sprzedazy lewej nafty i na przemycie uchodzcow, w tym swoich bojownikow z bronia, woj Obama z pol miliarda dozuci i przeszkoli i jest terrorystyczny cymes..

  42. Marcin said

    Przy zwłokach zamachowców a raczej co z nich zostało znaleziono ponoć paszporty – syryjski,egipski i francuski. Czy każdy „terrorysta” przed teleportacją do Allaha zabiera ze sobą paszport?
    Przecież to jest jakaś totalna bzdura.
    I teraz zamykają granice. Po co?

  43. Boydar said

    Niezależnie od bezapelacyjnego faktu iż są to gnidy, ten „straszliwy zamach” jest świetnym pretekstem wobec Londynu, Berlina i Brukseli żeby wreszcie zamknąć granicę zgodnie z interesem obywateli. Łapanie się jednak takich metod przynosi Żabojadom wyłącznie wstyd. Co jest o tyle zrozumiałe, że nie słyszałem, aby Francuz (Francuzka) kiedykolwiek uskarżali się na jego nadmiar.

  44. Wydarzenia w Paryżu zaskoczeniem czy konsekwencją ???

    Przypomnę słowa Sergieja Iwanowa, szefa administracji kremlowskiej z 19 października 2015:

    „”””(…) Teraz tłumy uchodźców z Bliskiego Wschodu przybyło do krajów Europy Południowej, w nadziei na tranzyt do Western. Czy myślisz, że nie ma wśród nich tak zwanego „śpiochów” , terrorystów, wysyłanych do Starego Świata, gdzieś niepostrzeżenie mają się dostać, zaszyć i czekać? O wyznaczonej godzinie wyjdą z cienia i odtwarzać dobrze znaną rolę. Na przykład, zamachowiec-samobójca, umiera za wiarę i spróbuje zabrać ze sobą na tamten świat więcej osób. Ja nie jestem prorokiem, ale i nie wątpię, że tak będzie. Jestem pewien!””””
    ( http://zbigniewjacniacki-zyciemojeinasze.blogspot.com.au/2015/11/wojna-migracyjna-w-europie-wedug.html)

    Wojna migracyjna trwa…
    Mamy już punkt B opisany w książce k.Greenhil „Migracja bronią masowego rażenia” :
    (…)B. Destabilizacja sytuacji wewnętrznej w kraju przez zamieszanie i panikę wśród miejscowej ludności, głównie masakrami i aktami terroryzmu, produkowane przez migrantów(…)

    W tej sytuacji jak sens ma zastanawianie się nad medialnym, humanistycznym, lewackim. prawackimlun papieskim wsparciu
    dla „uchodźców” ???

    Nie zdziwię się, gdy media zaczną przypominać Brevika…i jego manifesty w obronie cywilizacji europejskiej…
    Bezmyślność wyborców teledemokracji będzie karmiona aż do ich całkowitego odmóżdżenia.

    Co robić ?
    Jeżeli musisz coś robić, to poproś Boga-Rodzica o interwencję.
    Ale sprawdź, czy napewno nie będziesz celem tej interwencji ?
    Np. może w duchu liczyłeś na profity z wysyłania żołnierzy lub sprzętu do zabijania do Iraku, Afganistanu, Ukrainy,Birmy, Indonezji….?

  45. niereligijna said

    jak na tyle halasu i trupow to podejrzana sprawa, nikt nie zrobil sobie selfii z wybuchem albo z terrorysta?
    nie widac zadnych zniszczen ani trupow tylko opowiesci i policje …wlaczone migajace swiatla, KARABINY , DLUGIE LUFY I NIC CO BY MNIE PRZEKONALO ZE TO PRAWDZIWE…
    a nie kolejne ladowanie na ksiezycu, ta historia nie nic w sobie na potwierdzenie ze jest prawdziwa, stacje tv opowiadaja rozne bajki co nie oznacza ze trzeba w bajki wierzyc.
    A! swiadkowie naoczni tez jacyc malo emocjonalni w swoim aktorstwie. Zadnego respektu dla widza i wciskanie takiego marnego klucha.

  46. Ali Baba said

    ad 21 T.zw. Państwo Islamskie zajmuje obecnie obszar równy +/- pow. Wlk Brytanii,ludność tego bandyckiego tworu liczy około 6 mln.!! Nie ma żadnych dowodów, że ich herszt obecny al – Baghdadi to agent Mossadu,,Ale są takie przypuszczenia..PI próbuje wprowadzić swoje bandyckie religijne zasady na całym swoim terytorium..Nie zyskują tym zwolenników,p bo np..palą na stosach papierosy /nie akceptują palenia/.Zniszczone rafinerie ropy potrafią w krótkim czasie odbudować w innym miejscu.Oprócz handlu ropą, handlują też dziełami sztuki tych8 regionów, aby dodatkowe fundusze.! Powstanie PI na tym terenie jest najważniejszym wydarzeniem po I W. Światowej.

  47. Wimar said

    Jak podaje portal wp.pl : http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Podejrzani-o-zamachy-we-Francji-przedostali-sie-przez-Grecje,wid,17973949,wiadomosc.html podejrzani o zamachy we Francji przedostali się do UE przez Grecję… najprawdopodobniej na TRATWIE !!!
    Tak sobie mysle, ze moze po tych incydentach w Paryżu jednak nie tylko nie zwolnią tego nauczyciela fizyki w Bialymstoku, który sformułował to słynne zadanie o uchodźcach na tratwie ale jeszcze jako prorok mniejszy, zamiast nauczycielem roku zostanie nauczycielem dekady 

  48. Stan said

    A jeden z filozofow woj. powiedzial tak
    „wszystko rozpoczęło się od najazdu Amerykanów na Państwo al-​Kaddafiego.
    – Wszystko rozpoczęło się w momencie najazdu Amerykanów na Libię Kaddafiego.
    Myśmy obalili dyktaturę, która dawała stabilizację, porządek i bezpieczeństwo w tamtym rejonie.
    Natomiast obalenie tych dyktatur wywołało wojny i to jest tego konsekwencją.
    Arabowie twierdzą, że „to wyście nas najechali, a teraz my będziemy was najeżdżać”
    – jeden z fachowcow woj. komentując wydarzenia we Francji.
    Nie lubie go , ale zgadzam sie z jego zdaniem.

  49. Kaplanka Wiecznego Ognia said

    Ad 39

    Prosze uprzejmie: NIE KRAKAC !

    Co pana sklania do czarnowidztwa?

    Jest to NAJCIEZSZE PRZEWINIENIE wobec DUCHA !

    Bo oznacza brak Ufnosci w DOBRO !

  50. Kaplanka Wiecznego Ognia said

    „Gdzie byliście, parszywe skurwiele, gdy w Odessie banderowcy zamordowali, m.in. paląc żywcem 200 osób narodowości rosyjskiej? Czy dla was „ruskie”, „kacapy” – są mniej warte od Francuzów? ”

    No wlasnie!

  51. Kaplanka Wiecznego Ognia said

    Ad 36

    …dla przypomnienia :

    „Solista Teatru Marińskiego w Petersburgu(dawniej Leningrad)zdecydowanie odmówił umieszczenia na swoim awatarze francuski trójkolor.Pyta -przy okazji- a gdzie byliście jak ginęli Rosjanie na Synaju dwa tygodnie temu?I nie tylko w tej katastrofie lotniczej…”

  52. Plausi said

    Wymiana personelu

    Pomińmy wydarzenia w Paryżu, że one nastąpią, należało oczekiwać, w końcu inwazja migrantów także w tym celu została zorganizowana. Jest to jednak jedynie zjawisko oboczne.

    Jeżeli szanowna pani Merkel wezwała odziały migrantów, aby zalały RFN, to uczyniła to z głębokiego ideowego przekonania. Wg. mediów z RFN po tym kraju włóczy się dziś ok. 300.000 migrantów, którzy w ogóle nie zostali zarejestrowani, co najwyżej zwerbowanie przez służby specjalne, naturalnie nie tylko z RFN, aby w odpowiednim momencie dokonać odpowiedniej inscenizacji.

    Naturalnie ekscesy w Paryżu są zaledwie zapowiedzią tego, co jeszcze może nadejdzie. Chodzi w końcu o wielki cel tego systemu,

    Wymianę personelu w RFN a pewnie i UE

    to nie jest żart, obywatele RFN nie otrzymują dowodu osobistego, tylko legitymację personelu, to jest oficjalna nazwa dokumentu „Personal-ausweis”. Chodzi więc o zastąpienie personelu, przez przybyszy z BW. Taką wymianę personelu przeżyliśmy już w Polsce w ramach demokratyzacji.

    Dla wyjaśnienia należy dodać, że doświadczenie uczy, iż wszelkie ataki terrorystyczne są organizowane w absolutnej większości przypadków przez służby specjalne. Sens takiej operacji w Paryżu zasadza się, jeśli przyjąć, że deklaracja parobka USA w Paryżu Holanda o wojnie zostanie przez NATO przyjęta, zasadza się na tym, aby NATO zostało wezwane przez Holanda do interwencji przeciwko kalifatowi (tzw. „państwu islamskiemu”) na terenie Syrii, tzn. aby sprowokować napad NATO na siły Assada, które przy wsparciu Rosji dobrały się mocno do skóry kalifatowi, uzbrojonemu i wyszkolonemu przez USA i Izrael.

    Byłoby zaskoczeniem, gdyby elita władzy nie wykorzystała tej inscenizacji do zaostrzenia praw antyobywatelskich i nie rozszerzyła uprawnień do inwigilacji, szpiegostwa i terroryzowania ludności. Z reguły wykorzystuje się taką okazję do tego.

  53. Boydar said

    W nawiązaniu do mojego (43) pragnę zauważyć, że mecz Francja – Niemcy (2:0). Spotkanie było jak wiadomo „towarzyskie”.

  54. revers said

    Parch Szechtyna juz wykorzystuje zamach do rozgrywek miedzypartyjnych

    http://m.niezalezna.pl/72921-obrzydliwe-schetyna-wykorzystal-tragedie-w-paryzu-do-ataku-na-pis#.VkemOxRdt4E.facebook

  55. Kris said

    Re 42: Bez paszportów Allah nie przyjmuje. Krowa do rzeźni też bierze paszport. Ta pier….. biurokracja.

  56. revers said

    nic dodac, nic ujac

    http://wpolityce.pl/swiat/271763-tepe-powtarzanie-ze-wszyscy-jestesmy-francuzami-oznacza-dzisiaj-ze-wszyscy-jestesmy-baranami-prowadzonymi-na-rzez

  57. GIETRZWAŁD said

    …jestem za solidarnością i potęgą wszystkich Słowian,

    polecam w wolnej chwili, proszę posłuchać…

    a tu wersja lżejsza…

    …czyż to nie jest piękna piosenka…

    Dzięki Panie Gajowy za aktualny komentarz,

    pozdrawiam również wszystkich w Gajówce

  58. revers said

    Nastepna ekipa uzbrojonych po zeby isismanow, taranujac bramki na drogach i autostradach, przedziera sie do Paryza

    http://wpolityce.pl/swiat/271786-kolejni-terrorysci-w-drodze-do-paryza-samochod-sforsowal-bramki-na-autostradzie-a1-w-srodku-jest-czterech-uzbrojonych-po-zeby-mezczyzn

    Nic sie nie dzieje, poprawnie jest.

  59. Konarski said

    WKRÓTCE COŚ SIĘ ZŁEGO WYDARZY WE WŁOSZECH – jasnowidz K. Jackowski po ataku terrorystów we Francji

  60. AlexSailor said

    @Marucha

    Każdy w miarę rozsądny człowiek to widzi i wie, wyciąga wnioski.
    Jednak w tym czasie artykuł taki jest nie na miejscu.
    Co polecam uwadze Autora.

  61. Cały świat oplakuje , a jedna dziewczyna to opłakuje na całym swiecie,,,https://scontent-lax3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/12246797_862443117188306_2903958593817158590_n.jpg?oh=5920e46be29f9e11a0e51e0f95fddb1e&oe=56B436AF

  62. https://lh3.googleusercontent.com/kkYPda_QKpTUaa_s-J157s3h7E1xvdML4vbM_5BIxLXMdhAE5M-q0hCzxpFkOfZyP8OWtw=s88

  63. Boydar said

    W jakim qurwa czasie Panie Alex ?! Czy polany na żywca benzyną, jak Ci w Odessie i podpalony, a potem płonący, lecący z trzeciego piętra na bruk, dalej zachował by Pan swoją jebaną jewrejską politpoprawność i wmiaręrozsądność ?

  64. Siggi said

    „ISLAMIZM I STANY ZJEDNOCZONE: PRZYMIERZE PRZECIW EUROPIE”
    Cytuję tłumaczenie na język polski mego e-listu który, z okazji tak zwanego „Zamachu w Paryżu” wczorajszej nocy, właśnie rozesłałem do mych, władających językiem żabojadów, znajomych:
    W roku 1999, na wakacjach we Francji (oraz w Szwajcarii), otrzymałem od mego, nieco młodszego kolegi Alexandre del Valle (urodził się on w Libanie i doskonale zna Syrię) pierwsze wydanie jego pracy doktorskiej z nauk politycznych na Uniwersytecie w Aix-en-Provence. Jej tytuł „ISLAMIZM I STANY ZJEDNOCZONE: PRZYMIERZE PRZECIW EUROPIE” (po francusku „Islamisme et Etats Unis : une alliance contre L’Europe”)
    A oto co ważniejsze cytaty z tej pracy doktorskiej sprzed ponad 15 laty, przytoczone przez portal:

    http://ripostelaique.com/islamisme-et-etats-unis-une-alliance-contre-leurope.html :

    „(…) Cynicy i nieodpowiedzialni stratedzy amerykańscy są gotowi paktować z krwawym diabłem, by tylko blok rosyjsko-prawosławny został otoczony, osłabiony, pobity,pognębiony i wkrótce zlikwidowany. To jest to, co zobaczymy w następstwie „wojny o Kosowo” (marzec-czerwiec 1999 – MG), prawdziwej Nowej Wojny Krymskiej i apogeum strategii amerykańskiej stworzenia „zielonego pasa ochronnego” (islam = zielony) wokół świata słowiańsko-prawosławnego. Ponieważ „wojna o Kosowo”, powtarzana po wielokroć, była nie tylko wojną przeciw Serbii, będącą historyczną zaporą przeciw zagrożeniu turko-islamskiemu, ale jednocześnie i wojną przeciw Rosji. (…) (Islamizm) jest to potwór zielony (obecnie występujacy pod czarnym kolorem – MG) stworzony przez cyników WASP w celu zniszczenia potwora czerwonego.”

    – W roku 1995 Hal Kane napisał, w raporcie Stan Świata Instytutu Worldwatch, rozdział poświęcony migracjom. „Uchodźcy oraz migranci się przemieszczają w odpowiedzi na naciski polityki światowej…” ale cytuje on także Makkiawellego: „Wysyłanie imigrantów jest sposobem najbardziej skutecznym by kolonizować narody, ponieważ jest on mniej agresywny niż wysyłanie ekspedycji militarnych i o wiele mniej kosztowny”. …

    „Amerykanizacja polega na procesie podboju za pomocą którego amerykańskie imperium ideologiczno-komercyjne rozszerza progresywnie swe granice. W jej rezultacie tworzy się wspólnota planetarna pozbawiona sztywnych granic, pod wieloma względami podobna do światowej uniwersalnej wspólnoty – zwanej Umma – islamskiej. W konsekwencji wszędzie gdzie się zbierają wyznawcy Allaha, bądź ludzie najróżniejszych narodowości, którzy przeszli na nowoczesną religię „poszukiwania szczęścia”, mamy do czynienia z poza-terytorialną jednostką polityczno-kulturalną, rodzajem cywilizacyjnego no-man’s landu, obszaru powstającego niezależnie od jego odległości geograficznej w stosunku do baz podstawowych i terenów powstania obu religii podboju: Mekka dla islamu i Nowy-Jork-Hollywood dla anglosaskiej „światowej wioski”. Amerykański politolog Benjamin Barber nazwał tę anglosaską ummę cywilizacją „McWorld”.

    „Ameryka to nie naród jak inne. Założona jednocześnie przez grupy społecznego marginesu mniej lub bardzie przestępczego, nie pożądanego w Europie i szukające tylko zysku, oraz przez obskuranckich pastorów purytańsko-protestanckich — wszyscy oni zjednoczeni byli w jednym przedsięwzięciu eksterminacji ludów autochtonicznych ameroindiańskich. Stany Zjednoczone tworzą — od samego początku — „mutanta cywilizacyjnego”, jednostkę hybrydową, wewnętrznie schizofreniczną. W rezultacie ta „przeciw-cywilizacja” amerykańska zawsze zachowywała swą podwójna naturę, oscylując ciągle pomiędzy z jednej strony moralizmem sfanatyzowanych pastorów, a z drugiej duchem bezprawia, totalnego braku skrupułów oddziedziczonym od kowbojów-włóczęgów oraz innych poszukiwaczy złota — co oczywiście było wzmacniane przez zadowolenie jakiego dostarcza konieczne w tym przypadku przekraczanie moralizmu. Te dwie pozornie przeciwstawne, Janusowe twarze duszy amerykańskiej są zawsze gotowe się połączyć aby wymusić „amerykański styl życia” reszcie świata…”

    I na 350 stronach swej książki Alexandre de Valle analizuje „amerykańskie” aspekty islamu, i porównuje je z tym co się dziej wokół nas. Także i w Paryżu wczoraj wieczór.
    Nie zapominajmy, ze zarówno Talibowie, al Kaida, „powstańcy w Kosowie”, jak i ISIS w Iraku oraz Syrii to produkt prac CI(P)A oraz US Special Forces.

    Interessant, n’est ce pas ?
    https://wiernipolsce.wordpress.com/2015/11/14/islamizm-i-stany-zjednoczone-przymierze-przeciw-europie/

  65. watazka said

    Wojna medialna przeciwko Rosji w pelnym rozkwicie: srodki dopingowe – ale tylko rosyjskich atletow, umiarkowani terrorysci, ktorych Rosjanie nie szanuja, i najazd na Syrie bez zezwolenia Izraela.
    Ciekawe jakie jeszcze pomysly podpowie intelektualna fantazja zachodnim politykom;
    Bo tak naprawde to trojglowka paryska (Fabius, Hollande, Bernard – Henry Levy) nie popisala sie nowatorstwem: nie wiadomo ilu bylo zamachowcow ale wiadomo, ze jeden krzyczal ALlach Akbar i mowil , ze to „Za Syrie”, inny zamachowiec zanim rozlecial sie w powietrzu ( i rozplynal) – zostawil nietkniety paszport syryjski: prefektura bada czy paszport byl prawdziwy czy podrobiony.
    I tez nie bardzo nowatorski pomysl ze zniknieciem kamer ze stadionu, teatru i paryskich ulic przed teatrem i restauracjami.
    Nie wiadomo co to byli za terrorysci ale wiadomo, ze jeden mial 15 lat.
    No wiec na podstawie wstepnych danych, zanim zaczelo sie sledztwo, wiadomo juz na 100 %, ze za zamach odpowiedzialny jest ISIS. Prezydent Holland natentychmiast wypowiedzial wojne panstwu islamskiemu. Dzieki temu wiemy, ze takie panstwo istnieje.
    A ze pani Clinton z duma przyznaje, ze ISIS zalozyli Amerykanie wiec wyglada na to, ze Holland wypowiedzial wojne Ameryce.
    By proxy.

    Obama zas obiecuje, ze wzmocni potege Islamic State:

    http://investmentwatchblog.com/obama-earmarks-700-million-to-arm-islamic-state/

    Pan Bibi juz sobie zaklepal Wzgorza Golan a tu taka siurpryza: Assad nie pozwala:
    A Rosja Asadowi pozwala nie pozwalac.

    http://www.globalresearch.ca/israel-stakes-claim-to-golan-after-oil-find/5488969

    I jak zwykle bez cudow i niespodzienek: znowu sie rozeszlo o jakis rurociag:
    Z tego rurociagu miala korzystac tez Polska bo kupujemy przeciez gaz z Kataru, ktory ma nas uniezaleznic od ruskiego gazu. No wiec weszli Ruskie miedzy wodke i zagryzke.

    http://russia-insider.com/en/secret-pentagon-report-reveals-us-created-isis-tool-overthrow-syrias-president-assad/ri7364

  66. watazka said

    Caly swiat oplakuje no to ja tez ide plakac:

    Are the Paris attacks a false flag?

    http://whatreallyhappened.com/content/are-paris-attacks-false-flag#axzz3rUo87rux

  67. Siggi said

    http://niewygodne.info.pl/artykul6/02613-Francja-traci-kontrole-nad-czescia-swojego-terytorium.htm

  68. Siggi said

    &-35, Zeev.
    Satanowski Jewgiennij Janowicz,świetny znawca problematyki Bliskowschodniej.Bardzo często i chętnie ,regularnie go słucham na Youtubie.W tej wypowiedzi jest taki jaki jest faktycznie;…celny,dosadny,surowy i najważniejsze,że ma rację.

  69. Miet said

    Zgadzam się z Panem Maruchą całkowicie.
    Pare dni wcześniej zginęło 224 Rosjan i jakoś nikt w Europie nie roni łez- publicznie???
    A w tym przypadku, ponoć każdy jest teraz Francuzem – w Warszawie nawet Pałac Kultury oświetlony jest po francusku – w New York największy drapacz chmur tak samo.
    No to co Ruskie to nie ludzie???

  70. Pan Pikuś said

    No i co kumple powiecie!

  71. Dlaczego tutaj swiat nie placze?
    http://usuncut.com/world/beirut-this-terrorist-attack-didnt-get-any-media/

  72. NC said

    Re Marucha.
    – Celny post. Tak trzeba. Może odniesie skutek.
    – #40: To nie idioci. To ludzie, którzy robią idiotów z europejskich oglądaczy telewizji i czytaczy prasy.

  73. revers said

    Brakuje jeszcze lez za Belgrad, i teatr Westens w Moskwie gdzie zalowano
    terrorystow lub wyrazano wspolczucia nie pod tym adresem.

  74. anucha said

    Je suis Gajowy

  75. re1truth2 said

    A oni mają w głębokim poważaniu ofiary – zaproszenie na zespół DEFTONES dzisiaj 19:30, jutro…
    Ale my nie popuścimy, należy usunąć Assada… mendia

  76. re1truth2 said

    Re 54
    Dwa sarkastyczne komentarze do artykułu…
    [Kat………………..wczoraj, g. 17:31
    W samochodzie POdrozuje tez Rozowa Pantera a sledztwo i akcje POlicji nadzoruje inspektor Clouseau .

    yes ……………….wczoraj, g. 17:25

    Ten mord to robota Putina ! Dlaczego lotnictwo ruskie nie bombarduje w Syrii Bandytów z ISS ?]
    ???

  77. Easy Rider said

    Ad 63 – Miet.

    Prawie zawsze się z Panem zgadzam, ale w tym przypadku chciałbym – nie tylko Panu – zwrócić uwagę, że z tą katastrofą na Synaju coś nie tak. Części tego samolotu, gdyby rzeczywiście spadały z wysokości 10 tys. metrów, musiałyby się powbijać w ziemię na głębokość 1 – 2 m, a tam leżą sobie spokojnie ułożone na piasku, jak podczas rekonstrukcji, w ogóle – wszystko to wygląda jakoś tak sterylnie. Ponadto – to zaangażowanie aktorów kryzysowych do odgrywania scen żałobników na lotnisku.

    Wiele wskazuje na maskirowkę wykonaną przez syjonistów, tylko dlaczego Putin to kupił? Czy rzeczywiście zginęli ludzie – trudno powiedzieć, ale jeżeli tak, to nie wskutek katastrofy lotniczej.

    Więcej:

    http://nodisinfo.com/russian-zionist-moguls-behind-metrojet-crash-hoax/
    http://nodisinfo.com/fake-grievers-metrojet-sinai-crash-hoax/

    Na tym samym portalu – również o atakach w Paryżu (też hoax):

    http://nodisinfo.com/bombing-and-shooting-at-french-rock-concert-is-a-grandiose-arch-zionist-hoax/
    http://nodisinfo.com/hard-proof-terrorist-attack-france-absolute-hoax/

  78. Cracovia Pany! said

    Trafił Pan w dychę.
    Pozdrawiam.

  79. A tak odnośnie tego jednoczenia się z Francuzami i przybierania na swoich fotach profilowych barw francuskich, czy obnoszenia się emotami typu „je suis Français”, czy „Je suis Paris”, to po prostu żenada. Kurwa ludzie ogarnijcie się, bynajmniej Ci którzy są wśród moich znajomych. Najpierw większość na FC (z żalem i obrzydzeniem stwierdzam, że znalazło się parę takich indywiduów pośród moich znajomych) afiszowała się barwami tęczowymi, teraz 90% FC wali brawy francuskiej flagi. Ja rozumiem, że należy współczuć rodzinom tych, którzy przedwczoraj zakończyli swój żywot, ale to nie powód żeby gloryfikować w ten sposób naród francuski. JA NIE JESTEM ANI NIE CHCĘ BYĆ FRANCUZEM !! nawet oświadczając to przez jakiś głupkowaty napis po francusku. JESTEM POLKĄ i jestem dumna z czynów moich przodków, choćby podczas II wojny światowej (nie mówiąc o Sobieskim i innych dalszych, czy też bardziej współczesnych bohaterach) i całe szczęście, bo każdy wie, jak zachowali się Francuzi podczas II WŚ, a teraz wielki płacz i zgrzytanie zębami przez kwazi-francuski naród.
    Odnośnie naszego nieszczęśliwego kraju, mam nadzieję, że ludzie z PiS-u podejmą odpowiednie kroki, aby częściowo zniwelować działania „premiery” Kopacz w sprawie przyjmowania, jak to Korwin powiedział „tych smieci”, jeśli się tak nie stanie, to moi drodzy leżymy i kwiczymy i już po woli można zbierać na broń palną wyprodukowaną przed 1885 rokiem lub na replikę tej broni, której posiadanie w PL jest na legalu. Jeśli czytacie niezależne portale, to dobrze wiecie, że co poniektórzy z „islamskich wojowników” już otwarcie grożą Polsce, o czym „ani sza” w mediach. Pamiętajcie też, a mówię to do wszystkich moich znajomych spoza kręgu ludzi o tych samych, czy podobnych poglądach, czy nurtu patriotyczno-muzycznego, bo Oni wiedzą co jest grane, zacznijcie chodzić na marsze pod szyldem „STOP DLA ISLAMU”, im więcej narodu wyjdzie na ulicę, tym bardziej Ci, którzy będą teraz rządzić i dzielić przez cztery lata, będą musieli brać ten głos pod uwagę. Dobrze wiem, że każdy z moich bliższych znajomych, kto ma wiedzę na temat bieżących wiadomości ze źródeł pozamainstreamowych, gdzieś w środku zdawał sobie sprawę już od wielu miesięcy, że coś się święci i tak naprawdę nie byliśmy wcale zaskoczeni tym co wydarzyło się we Francji.
    My na przykład robimy od 2-óch tygodni nowy kawałek z „Ganami” i tu przytoczę świeży tekst napisany tydzień temu, w którym jest zawarte z kim powinniśmy się bratać, a kogo definitywnie odsunąć od naszego KRAJU.
    Miłej lektury (muza już skomponowana, jest na prawdę niezła) i do zobaczenia na marszach „STOP ISLAMOWI”.

    Roboczy tytuł „Wybacz bracie – 2015”

    Obudź się Polsko, bo nastał już czas,
    otrząsnąć się z błogiego snu.
    Kolejne ćwierć wieku ciemiężył cię wróg,
    co za przyjaciela podawał się.
    Wzięłaś na siebie znów jarzmo niewoli,
    Zrobiłaś to nie pierwszy już raz,
    bo Polak jest ufny i chce być jak brat,
    każdemu kto w potrzebie, kto pomocy chce.

    Lud Twój znowu dał się omamić,
    eurosługusom przebranym za owce,
    którzy w ofierze WYSZECHRAD złożyli,
    by zniszczyć polskiego narodu owoce.
    To oni chcą oddać czcicielom allacha,
    Tę ziemię, na której od pokoleń trwasz,
    słowiańskie kobiety, chcą ubrać w hidżaby,
    patrząc wprost w oczy, napluć Ci w twarz.

    Ref: Obudź się Polsko, bo Węgier to jest,
    W tych wilczych czasach jedyny Twój brat,
    Który nie zdradzi za marne srebrniki,
    Gdy przeciwko Tobie obróci się świat.

    Wspomnij WYSZECHRAD Polski Narodzie,
    gdzie cele obrało mądrych trzech króli.
    Wzmacniać swe kraje, wzajemnie się wspierać,
    być ponad innych, wyróżniać się z tłumów.
    I gdy mądry Polak, obejrzy się wstecz,
    wspomni dwie wojny i się zastanowi.
    Kto jego był bratem, na dobre i złe,
    a kto wbił nóż w plecy „przyjacielowi”.

    Nie Angole, nie Ruskie Cię wspomagali,
    mimo obietnic składanych nie raz.
    To Węgrzy wraz z Tobą krew przelewali,
    by Polska Ziemia mogła wciąż trwać.
    Więc ukłon dziś złóż, węgierskiemu bratu,
    bo szybko nadciąga islamski sztorm,
    żebyś nie stanął sam na polu walki,
    wspólnie z Węgrami słowiańskie ziemie chroń.

    Jeszcze zapomiałam wspomnieć o najważniejszej kwestii, NIE DAJCIE SIĘ OGŁUPIAĆ, bo za tym całym bajzlem w Europie stoją ci zza oceanu i nie mówię o marionetce Obamie, tylko o tej całej niewielkiej grupie ludzi wywodzącej się od piechurów Morza Czerwonego, która już w tej chwili dąży do bardzo poważnej eksterminacji ludności na całym świecie, zresztą już od lat mówią o tym otwarcie i kto ma otwarty umysł i nie śledzi publicznej TV, komu się w ogóle chce, to może dotrzeć do prawdziwych wskazówek dotyczących ostatnich wydarzeń.

  80. Boydar said

    Mucha, w Gajówce nie napier dalamy na Ruskich. Raz, z szacunku że nie dali się wymordować mimo że całe żydostwo świata zawzięło się na taką okoliczność, a dwa, tylko Ruskie mogą nas Polaków wyciągnąć z gów.na w którym jesteśmy. Że Bracia to rzecz trzeciorzędna. Tak że, zbastuj nieco.

  81. Lesio said

    Ludzie na siłę widzą winnych tam gdzie ich nie ma, a nikt nawet nie pomyśli o zbrodniczej polityce ISISraela oraz syjonistycznego żydostwa, które pociągą za wszystkie snurki i smycze, dążąc w ten sposób do masowej depopulacji i kradzieży dóbr należących do pomordowanych państw i narodów.

    Widzą i myślą.
    Admin

  82. Easy Rider said

    Ad 57 – GIETRZWAŁD.

    Dzięki za wklejenie tej pieśni, bo akurat wczoraj słuchałem jej przypadkowo – co mnie zaszokowało – w PR I nie mogłem sobie przypomnieć jej tytułu. Jest w tej pieśni jakaś niesamowita duchowość czy wręcz magia (w pozytywnym tego słowa znaczeniu), ale być może odbierana tylko w świecie słowiańskim. Nawiasem mówiąc, to dziwne, ale podkład muzyczny kojarzy mi się z muzyką pochodzącą od Wingmakers – czy to przypadek, czy nie?

    Może warto przytoczyć słowa tej pieśni:

    Улетай на крыльях ветра
    ты в край родной,
    родная песня наша,
    туда, где мы тебя свободно пели,
    где было так привольно нам с тобою.

    (Альты) Там, под знойным небом, негой воздух полон,
    там под говор моря дремлют горы в облаках;
    (Сопр.) Там так ярко солнце светит,
    родные горы светом заливая,
    в долинах пышно розы расцветают,
    и соловьи поют в лесах зеленых.
    поют в лесах.

    (Альты) там так ярко солнце.
    там роза цветет,
    и сладкий виноград растет.
    (Сопр.) Там тебе привольней, песня.
    (Альты) Ты туда и улетай!

  83. JerzyS said

    Easy Rider said
    2015-11-15 (niedziela) @ 08:25:51

    Ad 63 – Miet.

    Prawie zawsze się z Panem zgadzam, ale w tym przypadku chciałbym – nie tylko Panu – zwrócić uwagę, że z tą katastrofą na Synaju coś nie tak. Części tego samolotu, gdyby rzeczywiście spadały z wysokości 10 tys. metrów, musiałyby się powbijać w ziemię na głębokość 1 – 2 m, a tam leżą sobie spokojnie ułożone na piasku, jak podczas rekonstrukcji, w ogóle – wszystko to wygląda jakoś tak sterylnie. Ponadto – to zaangażowanie aktorów kryzysowych do odgrywania scen żałobników na lotnisku.

    Wiele wskazuje na maskirowkę wykonaną przez syjonistów, tylko dlaczego Putin to kupił? Czy rzeczywiście zginęli ludzie – trudno powiedzieć, ale jeżeli tak, to nie wskutek katastrofy lotniczej.
    =============================================================
    A co miał zrobić?
    Unikając wojny kupił wcześniej katastrofę atomowej łodzi podwodnej Kursk!

  84. arcybolesnaprawda said

    ad. 14

    http://www.gazetawarszawska.com/zamach/2581-zydzi-stoja-za-zamachami-we-francji

    …cyt.”Tu w tym zamachu, gdzieś do wieczora, padnie liczba ofiar ale i to, że zamachowcy zostali zabici. Tak jest zawsze po operacji fałszywej flagi, gdzie żydzi likwidują zaćpanych, często przypadkowo zwerbowanych terrorystów, którzy są „sprawcami” brutalnych ślepych mordów, po których często „terroryści” popełniają samobójstwa. A co jest sprzeczne z Koranem, bo samobójca pójdzie do piekła. http://gazetawarszawska.com/judaizm-islam/1127-kolejna-farsa-terroru-zamachowiec-zabity-i-slad-urywa-sie Paszporty wskazujące na właściwe pochodzenie zamachowców znajdą się – co zostało przetrenowane na WTC 9/11…..”

  85. Rasc said

    # 63 Napisalem kiedys ze AlexSailor odplywa, ale to bylo zbyt uprzejme. On jest ciezko pier dol niety.
    Jestem z Gajowym na 125%.

  86. robertgrunholz said

    Dopiero teraz przypomniało mi się, że największy huk wywołał we wrześniu mój artykuł o tytule „Zamach w Paryżu!”.

    Podałem wtedy fikcyjną informację o ładunku wybuchowym, a chciałem tym samym zwrócić uwagę na fakt, że już WKRÓTCE dojdzie do zamachu w Paryżu. Widziałem ilu potulnych imigrantów zmierza do tego kraju i spodziewałem się, że lada moment dojdzie do zamachu. No i minęły dwa miesiące…

  87. NICK said

    Pan Marucha nie wytrzymał. Napisał Prawdę i Wprost. Znaną. Ja to się dziwię; niektórym z Państwa. Bo jak już wprost nie macie? To się skradacie.
    P.S.
    Tak Pan pisał. P. Robercie.

  88. Miet said

    Re.77. Easy Rider.

    Ja w mojej wypowiedzi nie wnikam, ani też nie rostrzygam co było powodem katastrofy.
    Chodzi mi jedynie o sam fakt, że w przypadku Paryża, cały świat jak na komendę opłakuje zabitych tam ludzi – nawet się głosi, że to atak na cały cywilizowany świat – a w przypadku tych 224 Rosjan już cisza i komenda do płaczu jakoś nie padła.

    Gdybym jednak miał się wypowiedzieć odnośnie katastrofy, to obstaję za zamachem bombowym. Eksperci potwierdzili tę wersję.
    To, że szczątki samolotu nie były rozrzucone na wielkim obszarze nie musi przeczyć zamachowi bombowemu.
    W samolocie nawet niewielki ładunek, który dokona wyrwy w kadłubie lub np. w skrzydle zwali samolot na ziemię.
    Inna sprawa, to kto dokonał zamachu – samo przyznanie się ISIS oczywiście niczego nie przesądza.

  89. Re: Artykul..
    Przyznam, ze Rosja ma „stalowe” nerwy (juz) na (bezczelne) wyczyny zydowskich s…synow…, ktorzy na „sile” (na „zywca”) postanowili wywolac III zydowska wojne swiatowa w wersji konwencjonalnej rekami zdurnialych gojow szawargocacymi roznymi jezykami…
    No przeciez, zydowskie k…rwy musza sie wykazac przed swoim panem lucyferem w diabelskich pomyslach pograzenia pol-swiata w oceanie krwi…
    Niech zgadne: co bedzie pierwsze? Kryzys (krach) finansowy czy jednak III syjonistyczna wojna swiatowa???
    (bo te zamachy, wybuchy i inne „ekspozyjne” bajery, to tylko „strojenie instrumentow” przed „glownym koncertem”…)
    ==============================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  90. Zdziwiony said

    ad. 40
    Kto zdaje się na łaskę bałwanów, w końcu musi utonąć.
    Kajetan Węgierski

    Największem nieszczęściem dla społeczeństwa są ludzie mali, których to społeczeństwo robi wielkimi.
    Adam Sapieha

  91. Joe said

    89…No i niech i ja zgadne Jasku…Pierwszy bedzie krach na gieldzie a POtem zbawienne ruchy”wojenne”.Wszystko jak w 33 i 39tym….A POtem zwyciestwo „dobroci satanistycznej” i …demonkracji syjonistycznej oczywiscie… Jezeli ??PRZETRWAJA.

  92. Re: 91 Joe.
    Obawiam sie, ze zydowska syjonkracja nie pozwoli sobie na tysiace palacych sie reflektorow (oczu) na krach finansowy, bo nie ma w chwili obecnej „kozla ofiarnego” i nie bardzo moze go znalezc. Libia nie „wypalila”, Syria rowniez, Irak okradziony i zdruzgotany, a zapedy wojenne (zydowski nowy porzadek swiata) spalila na panewce Rosja polaczona z Chinami i Indiami…No i lichwiarskie zydostwo nie ma praktycznie zadnego ruchu, a jedynie moze (jest w stanie) improwizowac drobne zadymy liczac na to, ze Rosja straci cierpliwosc, a agresywnosc Chinczykow moglaby rozniecic ogien wojenny na Pacyfiku, lecz jest skutecznie hamowana przez rosyjskich szachistow…
    Generalnie, zydostwo syjonistyczne jest do tego stopnia wkurzone, ze nienawisc do Rosji zaslania im calkowicie jakikolwiek manewr do realizacji nawet wyjscia „awaryjnego” (np: umieszczenie lodzi podwodnych w Zatoce Beringa i odstrzelenie paru nuklearnych rakiet w strone Rosji), a na wycofanie jest juz dla zydow za pozno. Machina sie kreci, ale w/g Rosyjskiego rozdania…
    Sytuacja jest bardzo napieta, zwlaszcza dla „podpalaczy swiata”…(a Europa? Dostaje to, na co w zupelnosci zasluzyla…przez ostatnie 200 lat i nie ma powodu zwracac zbytniej na jej losy uwagi. To tylko zydowska „przygrywka” do „wielkiej symfonii” na ktora USA i NATO nie stac z braku odpowiednich „instrumentow” w wersji konwencjonalnej. Amerykanskie „latawce” i „gasienicowe” dziwolagi nadaja sie jedynie do muzeum…)…
    I to jest dla „podpalaczy swiata” najwieksza tragedia…w najwiekszym skrocie…

    =========================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  93. Cracovia Pany! said

    Dosyć sporo francuskich piosenek leci w radyjach przeróżnych…

Sorry, the comment form is closed at this time.