Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    UNI_T o To już się dzieje. Niemiecka p…
    UNI_T o To już się dzieje. Niemiecka p…
    Crestone o Model atomu Gryzińskiego – pro…
    Crestone o Najsmutniejsza historia, która…
    Carlos o Wolne tematy (28 – …
    Neoklasyk o Wolne tematy (28 – …
    Iliryjczyk o Wolne tematy (28 – …
    Iliryjczyk o To już się dzieje. Niemiecka p…
    Yagiel o Wolne tematy (28 – …
    Carlos o Wolne tematy (28 – …
    VADIM LAKOW o To już się dzieje. Niemiecka p…
    lewarek.pl o Wolne tematy (28 – …
    Harakiri Sepuku o Wolne tematy (28 – …
    Harakiri Sepuku o Najsmutniejsza historia, która…
    lewarek.pl o Eurowizja 2024: niebinarny zwy…
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 707 subskrybenta

Minister spraw zagranicznych: W Jedwabnem Polacy zabili Żydów i tego nikt się nie wypiera. Gross ma prawo do swoich poglądów.

Posted by Marucha w dniu 2018-02-08 (Czwartek)

– W Jedwabnem Polacy zabili Żydów i tego nikt się nie wypiera. Ustawa nie zmienia historii. Nie można jednak piętnować narodu za działania jednostek, a nawet grup osób, które zabijały lub wydawały Żydów – powiedział w wywiadzie udzielonym „Rzeczpospolitej” minister spraw zagranicznych, Jacek Czaputowicz.

[Nikt się tego nie wypiera? Nikt? – admin]

– Prowadzimy rozmowy. Premier Izraela czy ambasador Anna Azari szukają porozumienia z Polską. Izraelski MSZ pozytywnie przyjął wystąpienie prezydenta Dudy – jako kontynuację dialogu. Nikt nie zamierza karać świadków historii czy historyków. Nie możemy jednak dopuszczać do dalszego zakłamywania historii – zapewnia minister.

– Profesor Tomasz Gross jest naukowcem [jest żydowskim szalbierzem – admin] i mimo że nie zgadzam się z tezami jego prac, to ustawa go nie dotyczy. Jest swoboda prowadzenia badań naukowych i prof. Gross ma prawo do swoich poglądów. On nie używa określenia „polskie obozy śmierci”.

[Gajowy ma też prawo do swoich poglądów i w ramach niekaralnej działalności artystycznej  pragnąłby nazwać min. Czaputowicza po imieniu, ale zabrakło mu w repertuarze wystarczająco obraźliwych wyzwisk.- admin]

Czaputowicz w młodości był współpracownikiem Komitetu Samoobrony Społecznej „KOR” (tego samego, do którego należeli Jacek Kuroń, Adam Michnik, Seweryn Blumsztajn).

– To człowiek, którego poznałem pod koniec lat 80., zawsze związany z ludźmi typu Bronisław Geremek, czyli z taką lewicą laicką; człowiek, który od 1990 r. już jest w Ministerstwie Spraw Zagranicznych na różnych stanowiskach i którego poglądy są głęboko dalekie od naszych niepodległościowych postulatów i marzeń. Jestem zaskoczony, że tego typu człowiek, człowiek z korporacji Geremka, która dominuje i rządzi w Ministerstwie Spraw Zagranicznych od początku istnienia III RP, naraz zostaje wysunięty na szefa resortu, który jest jednym z najważniejszych dziś resortów w realizacji polskiej polityki. (…) Dziś tak lewacko usposobieni działacze tworzą trzon służb specjalnych, a zapewne za chwilę zaczną tworzyć człon polskiej dyplomacji, bo pan Czaputowicz natychmiast naściąga byłych WiP-owców na różne placówki – mówił o ministrze w wywiadzie dla „Radia Maryja” Witold Gadowski.

Za http://www.rp.pl/Rzad-PiS/180209445-Czaputowicz-Przepisy-ustawy-o-IPN-nie-dotycza-prof-Grossa.html
http://dzienniknarodowy.pl/

 

Komentarze 92 to “Minister spraw zagranicznych: W Jedwabnem Polacy zabili Żydów i tego nikt się nie wypiera. Gross ma prawo do swoich poglądów.”

  1. Zbyszko said

    Tego ministra, należy niezwłocznie zdymisjonować i oddać pod Trybunał Stanu za kłamstwo. Każdy Polak koniecznie powinien wysłuchać w tej sprawie tego wywiadu:

  2. KOJAK said

    TEN CZAPUTOWICZ TO WIDAC SMIERDZCY GNOJ ! GROSS NIE JEST ZADNYM NAUKOWCEM ,NIE JEST ZADNYM HISTORYKIM ZEBY MOWIC ZE ON NAUKOWIEC OD TYCH SPRAW !!! TO JEST SMIERDZACE ZYDOWSKIKE HITLEROWSKIE KLAMSTWO !V WIDAC ZE TA USTAWA SYJONISTYCZNYCH BYDLAKOW Z PYYYSS JEST ZWYKLYM LGARSTWEM ! TAM TA WLASNIE NUKOWOSC JET WYLACZONA Z ODPOWIEDZIALNOSC I ! WIEC TAKI ODRAZACY ZYDOWSKI BYDLAK JAK GROSS BEDZIE PLUL NAM W TWARZ ,,,NAUKOWO ,,ZGODNIE Z HITLEROWSKA USTAWA BYDLAKOW Z PYYSS !!!

  3. Kapsel said

    Jeszcze chwila i z tego wyjdzie że te ,ustawowe fakty, znają tylko rzytki , toteż nie inni będą karani tylko my sami.

    Filmik, który może lada moment zniknąć

    (oryginalne zdjęcia z Getta)

    [video src="http://www.archiv-akh.de/video_files_mp4/M1053_WEB.mp4" /]

  4. Kapsel said

    ad. 2

    http://www.archiv-akh.de/video_files_mp4/M1053_WEB.mp4

  5. Kapsel said

    ad. 3

    I do tego potrzebne jest Nato w Polsce i trza Nas skłócić z Białorusią i Rosją byśmy nie mieli gdzie spie@dalać !

  6. gość said

  7. Kwiecista said

    Dobry przykład na dezinformację – z odwróceniem kota ogonem.

    „Jacek Czaputowicz odniósł się także do obaw dotyczących wolności dyskusji na temat Holocaustu po wejściu ustawy w życie i działalności m.in. prof. Jana Tomasza Grossa. – Profesor Gross jest naukowcem i mimo że nie zgadzam się z tezami jego prac, to ustawa go nie dotyczy. Jest swoboda prowadzenia badań naukowych i prof. Gross ma prawo do swoich poglądów. On nie używa określenia „polskie obozy śmierci” – stwierdził.”

    „i mimo że nie zgadzam się z tezami jego prac,” – w onet zrobili z tego we wstępniaku”

    „W Jedwabnem Polacy zabili Żydów i tego nikt się nie wypiera. Ustawa nie zmienia historii. Nie można jednak piętnować narodu za działania jednostek, a nawet grup osób, które zabijały lub wydawały Żydów – powiedział w rozmowie z „Rz” minister spraw zagranicznych J. Czaputowicz”

    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/szef-msz-dla-rz-ustawa-nie-zmienia-historii/e677mpb

    Dalsze pokłosie tej manipulacji poprzez powielanie metodą jedna pani drugiej pani (wskazując na poprzednią panią, ale nie źródło) dotarło aż tutaj.

  8. Jack Ravenno said

    Czaputowicz to jednak menda świetlista i niewymuszona, psia jego mać

  9. kura domowa said

    zydzi ktorzy ocaleli z holoszwindlu to byli kapo oraz przedstawiciele Judenratow. Stad ci zyjacy jeszcze tak pluja na Polske, wspolwinni masowch morderstw i wywozek biednego zydostwa.

  10. Joannus said

    Ad 5

    I bardzo dobrze, goje nareszcie zakosztują owocu swego filousraelstwa i głupoty.
    Amatorzy dobrodziejstw UE, NATO, srato i tratato. Wielbiciele idoli – bohaterów korowskich z przydupasami, Bolka i Lolka, ”dobrej zmiany”. Złaknieni gnoju Mamona – srebrników i euraków. Stający fizycznie i duchowo po stronie sprzymierzonej armii antychrysta.Upojeni wrogością do Rosji.

    NIECH TERAZ KOSZTUJĄ DO SYTA CHAZARSKIEGO BUTA I KNUTA

  11. MarekC said

    Morawiecki, Czaputowicz i reszta, trzymajaca obecnie znamiona wladzy, po przewrocie palacowym, to wynik geniuszu Kaczora ktory potzrebuje jesczcze 12 lat na calkowita przerobke nadwislanskiego rejonu w UE na Polin. Idzie mu, jak dotad, dobrze.
    Kiepski-Wszczykowski na tle tego kretyna to geniusz dyplomacji.

  12. Panie Czaputowicz,Pan doskonale wie że żydzi,biali,żydzi w Polsce,po 45 mordowali żydów tak jak w Jedwabnym.Mordowali swoich w czasach hitlerowskich a dzisiaj tych ,którzy nie zgadzają się z polityką kilku miliarderów żydowskich w USA i w Izraelu.

  13. Kwiecista said

    Nie jest ważne to, co faktycznie powiedział szef MSZ Czaputowicz.
    Ważne jest to jak opowiadają żydzi o tym co on powiedział.
    Dać to do nagłówków, bo półgłówki dalej już nie czytają – nie mówiąc już o poszukiwanie prawdziwego źródła.

    „Jack Ravenno” – poczyta koment pod 7.
    Menda, bo nie zgadza się z tezami Grossa i ich nie potwierdził?

  14. Birton said

    Jacek Czaputowicz mógłby się sam powiesić, a czemu nie ?

  15. Kwiecista said

    Birton [14]

    Czy to jest zapowiedź, że jak Czaputowicz nie zrobi tego sam, to ktoś mu w tym pomoże za nie zgadzanie się tezami Grossa, mówienie, że to są poglądy Grossa, tezy, a nie fakty?

    „Jacek Czaputowicz odniósł się także do obaw dotyczących wolności dyskusji na temat Holocaustu po wejściu ustawy w życie i działalności m.in. prof. Jana Tomasza Grossa. –

    Profesor Gross jest naukowcem i mimo że nie zgadzam się z tezami jego prac, to ustawa go nie dotyczy. Jest swoboda prowadzenia badań naukowych i prof. Gross ma prawo do swoich poglądów. On nie używa określenia „polskie obozy śmierci” – stwierdził.”
    Więcej pod ad 7 i ad 13

    ——
    Gross – naukowcem???
    Przecież to opłacona kurwa, nawet nie historyk.
    Admin

  16. gość said

    Premier: W Jedwabnem mordowali Polacy popychani przez Niemców

    – Były oczywiście bardzo smutne, dramatyczne wypadki, takie, że również Polacy mordowali Żydów i tak było w Jedwabnem. Na pewno byli też do tego popychani przez zbrodniczy, terrorystyczny reżim okupanta hitlerowskiego, niemieckiego, ale oczywiście były takie przypadki – powiedział premier Mateusz Morawiecki.

    Szef rządu komentował na konferencji prasowej słowa Jacka Żalka, wiceszefa klubu PiS, który występując w Polsat News powiedział, że w Jedwabnem Żydów „zamordowali Niemcy, a jeżeli byli tam Polacy, którzy brali udział w tej zbrodni, to oczywiście ponoszą za to odpowiedzialność”.

    http://www.rp.pl/Konflikt-Polska-Izrael/180209355-Premier-W-Jedwabnem-mordowali-Polacy-popychani-przez-Niemcow.html

    ——
    Szkoda, że nie wspomniał o przypadkach – LICZNYCH! – gdy parchy wydawały na śmierć własne żony i dzieci, żeby sobie o dzień czy dwa przedłużyć swój parszywy żywot…
    Admin

  17. gość said

    prawda dla Polaka 31 (KLAMSTWO O JEDWABNEM )

  18. Kesem said

    @ 13 Kwiecista said: …Ważne jest to jak opowiadają żydzi …

    Podobnie tutaj:

    https://www.ushmm.org/research/the-center-for-advanced-holocaust-studies/miles-lerman-center-for-the-study-of-jewish-resistance/medals-of-resistance-award/sobibor-uprising

    Sobibór Nazi German extermination camp insurgents with the Soviet NKVD officer – Leon Feldhendler zastrzelony przez Polaków w Lublinie w 1945 r. i nikt nie widział i ich nie ukarał. W USA zastrzelili by go Indianie. Ciekawe, co robiło NKWD w Lublinie w 1945 r.?

  19. Inkwizytor said

    Od 1989 nic się niz zminiło, ministrami SZ są takie KUR.WY jak Geremek i Czaputowicz 🙂

  20. Mariusz said

    Czytając takie brednie trzeba mieć koniecznie jakieś silne leki uspokajające pod ręką…
    Ja tam np. nie wiem kto dopuścił się zbrodni w Jedwabnem, Kłamstwo powtórzone 100 razy nie powoduje u mnie efektu potraktowania go w kategorii prawdy.
    Proszę bardzo… Ekshumacja, szczegółowe badanie szczątków, to nie taka wielka sztuka odróżnić trupa który zginął w wyniku postrzału, uduszenia, spalenia, a następnie postrzału na dobitkę, ewentualnie został zatłuczony kołkiem itp.
    Dopóki te niezbędne czynności procesowe nie zostaną przeprowadzone, moja wiedza na temat sprawców mordu w Jedwabnem jest nie większa niż przyczyna śmierci wojów Mieszka pod Cedynią. I proszę się ode mnie odpierwiastkować.

  21. Kwiecista said

    Inkwizytor poczyta co faktycznie powiedział szef MSZ J. Czaputowicz [ komenty Kwiecistej pod ad. 7, 13, 15]
    Rzucanie k…mi to nie argument.

  22. Lily. said

    Re 18
    Ludzie z „lepszego sortu”,jak to okreslil
    Jaroslaw Kaczynski,”naczelnik” w III.R.P.

  23. revers said

    Cimoszewicz w skurs …

    http://www.stefczyk.info/wiadomosci/polska/oburzajace-slowa-cimoszewicza-polacy-brali-udzial-w-holokauscie,-trzeba-o-tym-mowic-otwarcie,22416324890

  24. Zerohero said

    Niesławnej pamięci Lech Kaczyński wstrzymał ekshumację w Jedwabnym, a teraz jarmułkowcy z PiS „bronią” Polski przed żydowskim atakiem….potwierdzając tylko narrację żydowską. Zamiast odgryźć się, powiedzieć coś o Żydach z UB, Palestyńczykach itd. to biją się w nasze piersi, kadzą Żydom, podkreślają wielkość holokaustu.
    Nawet żydowski atak jest dobrą okazją by włazić w D żydostwu, a w przypadku plugawego Macierewicza to dobra okazja do ataku na Rosję, bo zdaniem tego skurw…la z KOR, za pogorszenie realcji polsko-żydowskich odpowiada Rosja.

  25. Lily. said

    Czytam w mediach,ze „Czaputowicz postawil
    Kaczynskiego w oslupienie”,guzik prawda
    Kaczynski jak zawsze udaje niewiniatko.
    Nic,bez zgody Kaczynskiego wydarzyc
    sie nie moze.Kaczynski pilnuje interesow
    swoich z „lepszego sortu”,po angielsku
    „we the people”,my ludzie.Cytat wprost z
    TALMUDU.

  26. Kwiecista said

    To co faktycznie powiedział szef MSZ J. Czaputowicz może być również traktowane jak zapowiedź wznowienia ekshumacji w Jedwabnem (jest to po myśli ad 19).

    „Profesor Gross jest naukowcem i mimo że nie zgadzam się z tezami jego prac, to ustawa go nie dotyczy. Jest swoboda prowadzenia badań naukowych i prof. Gross ma prawo do swoich poglądów. On nie używa określenia „polskie obozy śmierci” – stwierdził.” [7, 13, 15]

    To by tłumaczyło dokonany przekręt w jego faktycznej wypowiedzi.
    No i na podstawie dokonanego przekrętu wieszanie psów na J. Czaputowiczu.

    ——
    Jaki KURWA PRZEKRĘT?
    Co Pani usiłuje nam wciskać?
    Czaputowicz twierdzi, że Polacy dokonali zbrodni w Jedwabnem.
    Zgadza się Pani z nim?
    Broni Pani prawa skurwysyna Grossa do rozsiewania kłamstw?
    Admin

  27. Kwiecista said

    Zamiast atakowania J. Czaputowicza na bazie dokonanego przekrętu jego faktycznej wypowiedzi należy iść w kierunku nacisków na J. Czaputowicza (a i rządu) do zweryfikowania tez Grossa (z którymi Czaputowicz się nie zgadza) poprzez ekshumację w Jedwabnem.

    ——
    Pani zwariowała.
    Naciski na Czaputowicza? Żeby się wyrzekł geremszczyzny?
    Powodzenia…
    Admin

  28. Kapsel said

    Polsat News przypomniał, że, śledztwa Instytutu Pamięci Narodowej wykazały, że pogromu w Jedwabnem w 1941 r. dokonała z inspiracji Niemców grupa około 40 Polaków, mieszkańców Jedwabnego i okolic, a ich „rola była tam decydująca”.

    https://wpolityce.pl/polityka/380509-ostra-wymiana-zdan-ws-pogromu-w-jedwabnem-dziennikarka-polacy-zamordowali-zydow-zalek-nie-zamordowali-niemcy

    JEDWABNE – SZWINDEL – IPNu cz1.

    Kolejny naoczny świadek mordu w Jedwabnem dokonanego przez HERMANA SCHAPERA , WALDEMARA A.A. MACHOLLA,oraz IZAAKA STOLTZMANA.

    .https://www.youtube.com/watch?time_continue=252&v=GO70J6XHx54

  29. Regina said

    „w Jedwabnem Polacy zabili Żydów i tego nikt się nie wypiera”(?) O przepraszam bardzo,nie życzę sobie,aby w moim imieniu zabierał głos nawet minister,w takim pomówieniu.Nie życzy sobie tego 90% Polaków,jestem tego pewna.Minister zamiast opowiadać pierdoły za psełdonaukowcem Grossem,powinien nam wyjaśnić,jak tego gigantycznego przedsięwzięcia(Żydów ponoć w/g Grossa było półtora tysiąca) dokonało kilkunastu nieuzbrojonych Polakow.Żydzi stoją na straży tego absurdu i nie dopuszczają do ekshumacji,która mogłaby sprawę wyjaśnić.Milczą również Niemcy,a doskonale wiedzą,że to ich sprawka.Nikt prócz nich nie potrafiłby tego tak precyzyjnie zorganizować.Również palenie ludzi w stodolach,to ich ulubiony sposób pacyfikowania.Byli z tego znani nie tylko w Polsce,ale również we Francji(2 Dywizja Pancerna SS”Das Reich”) i w ZSRR. To była dobrze przygotowana akcja,z długą listą proskrybowanych i skrupulatni, „pedantyczni”Niemcy mają na pewno skrywane dowody tej akcji.Wszystkie pomówienia biorą początek od tego pseudo-naukowca Grossa.Naukowcy,pisarze,dziennikarze,też powinni odpowiadać za swoje słowa.W przeciwnym razie doczekamy się książek sławiących Hitlera i to w niedługim czasie,bo Bandera już jest na piedestale jako „święty” Ukrainy.A Grossowi zaleciłabym,aby zajął się swoimi smalcownikami takimi jak Stella Greiferin i sławnymi siatkami łapaczy w Niemczech,a było by o czym pisać! Sama jedna Stella,dzałając w siatce łapaczy wydała w ręce gestapo do 3000 Żydów.

  30. Salcie said

    SZOK!!!!! Haniebne słowa szefa MSZ o Polsce i Polakach! Czy polityk poda się honorowo do dymisji?

  31. Salcie said

    Grzegorz Braun: jesteśmy świadkami ostatecznego rozwiązania kwestii polskiej!

  32. Miś z okienka said

    to dosłownie wygląda jak monty pyton

    są pieniądze na „międzynarodową” komisję smoleńską a nie ma na MIĘDZYNARODOWĄ (np N Korea i Filipiny – na pewno będą uczciwi bo nigdy nie mieli zwady z Polską i Izraelem) komisję jedwabną

    tak nasi patrioci naciskali żeby jak najszybciej ekshumacje robić, a teraz jakoś im przeszło, cifne

  33. prawo said

    Widać sowietyzacja 1944-89 nie poszła Polaczkom na zdrowie. Mają w głowach jak w d…. po śliwkach skoro wybierają na swego prezydenta Sztoltzmana czy na premiera Cimuszko. Typowy przypadek kreacji nowych „polskich elit” w wyniku anihilacji starych polskich elit wyglądał mniej-więcej tak.
    Dla zilustrowania tej patologii podaję typowy przykład jak działa POLSKI sąd: – 7 marca 1949 r. polski sąd zamordował Hieronima Dekutowskiego „Zaporę” – 23 maja 1994 r. polski sąd unieważnił zamordowanie Hieronima Dekutowskiego „Zapory, ale życia mu nie przywrócił (a więc brak sprawiedliwości wg Domicjusza Ulpiana, bo naszemu bohaterowi nie przywrócili życia które się Mu należy).
    To tylko jeden przykład. Te wszystkie sądy to jest kupa gówna, śmierdzącego.
    Przypominam, że różne matoły uważają PRL za państwo polskie.
    Jest to wynikiem stanu, który trwa w Polsce od A.D. 1944 a który jest prostą kontynuacją działalności żydowsko-ubeckich dynastii, przywleczonych tu w ’44 na ruskich tankach, razem z wszami i NKWD/WSI. Tak więc w wyniku takowej kreacji nowych „polskich elit” wychodził Sztoltzman, Cimuszko, …. I tak jest do dzisiaj.

    Pan Stanisław Michalkiewicz, Grzegorz Braun czy Leszek Żebrowski pokazuje nam jak powinny wyglądać polskie elity które wymordowano w setkach tysięcy i nie ma ich genów wśród nas. Pan Stanisław, Grzegorz czy Leszek jest świetnym przykładem kogo nam teraz brakuje.

  34. revers said

  35. Marcin said

    Z deszczu pod rynnę. Teraz te pierdy nagłośnia żydowskie ośrodki rażenia gojów i pójdzie w świat. A oni twierdzą i ich elektorat twardo ze walczą o dobre imię Polski. Tego już się komentować nie da bo nóż się sam otwiera w kieszeni. Dlaczego jeden z drugimi mordy nie zamknie?

  36. fax said

    Jak i czym zaspokoić żyda, jak mu podziękować za wieloletnie pokoleniowe niszczenie Ojczyzny polskiej, za jej rabunek i gwałt, fałszerstwa polskiego złotego, które w efekcie doprowadziły do rozbiorów i ustanowiły w Europie żydowski prymat finansowy.

    Jak podziękować, za stręczenie napaści sąsiadów rozdzierających Polskę, za wcześniejsze najazdy i potopy. Jak podziękować, za zniszczenie w okrutny sposób inteligencji polskiej, oraz rozpętanie na jej terytorium wojny światowej, pobudowania obozów, na których bazuje nowa religia holokaustu.

    Jak podziękować, za komunistyczne zniewolenie, okrutnie niszczące Polskę i Polaków, poza paroma latami odwilży,, za parcelacje w Jałcie, za powstania i rewolucje, za,. Tego jest bardzo DUZO i WIECEJ, bez Końca.

    To dzięki temu, żydzi są dziś u władzy, zadomowieni w Europie i w świecie, uważający Polskę, a właściwie jej sztukowana resztówkę, za swą Ojczyznę, jakiś tam POLIN ! Ziemie dla strudzonego żyda, by w niej odpoczął po ciężkim dniu swej przestępczej pracy, na rzecz antychrysta i jego kohorty.

    Jak my możemy mu podziękować, za tak wielki wkład w nasz rozwój i pomyślność, jeśli On ma opanowane wszystkie zakamarki naszej cywilizacji. Pomijam taką namiastkę wolności, jak dożywotne spłaty, o które
    przecież zdemokratyzowani obywatele tak mocno się zabijają.

    Jak Żydowi należałoby podziękować ? Czy na tej ziemi istnieje w ogóle taka możliwość. Za tyle tak zaciętej morderczej pełnej poświecenia piekielnego w swym wymiarze pracy, to musi dać się przełożyć na jakąś formę zadośćuczynienia ? Hitler próbował to ugryźć ale się udławił, bo to jednak trujące.

    Czy znajdzie się ktoś, kto wie co z tym zrobić, jak to zlikwidować, a wcześniej znakomicie temu podziękować ?!

  37. Salcie said

    Aleksander Jabłonowski, ROZBRAJANIE POLSKIEGO WOJSKA przez ludzi wybranych na Posłów na Sejm RP

  38. Marucha said

    Pani Kwiecista z uporem godnym lepszej sprawy broni Czaputowicza.

    Czy powiedział on te słowa: „W Jedwabnem Polacy zabili Żydów i tego nikt się nie wypiera”? Powiedział, do jasnej cholery?
    No to nie mam więcej pytań do Pani.

    Polacy NIE zabijali Żydów w Jedwabnem.
    Po drugie – żaden Polak nie ma zamiaru przyznawać się do win niepopełnionych. M.in. sami mieszkańcy Jedwabnego się wypierają. A przyznają się tacy „Polacy”, jak Stolzman czy inny Kugelszwanc.

    Może by tak zamiast „bronić Polaków” Czaputowicz zajął się problemem żydowskiego szmalcowinictwa i kolaboracji, które to nie ograniczały się do pojedynczych przypadków, ale obejmowały całe społeczności.

    Ile razy mamy się bronić z powodu źdźbła w oku przed kanaliami, które mają w oku belkę?

  39. MatkaPolka said

    Jedwabne świadek medialnego kłamstwa

    .https://www.youtube.com/watch?v=hxGj9Tw4RVs

    Dokument Świadkowie Irena Maria Laskowska PL

    .https://www.youtube.com/watch?v=V5NspVO729M

  40. gość said

    Pani Kwiecista niech nie pierdoli głupot

    Co to jest?
    —————-
    https://wiadomosci.wp.pl/jacek-czaputowicz-w-jedwabnem-polacy-zabili-zydow-6218003256305793a
    https://www.wprost.pl/kraj/10102870/czaputowicz-w-jedwabnem-polacy-zabili-zydow-i-tego-nikt-sie-nie-wypiera-ustawa-nie-zmienia-historii.html
    http://www.rmf24.pl/raporty/raport-spor-ustawe-ipn/fakty/news-czaputowicz-w-jedwabnem-polacy-zabili-zydow-ustawa-nie-zmien,nId,2519552

  41. Marucha said

    Re 33:
    Prawo napisało: „Przypominam, że różne matoły uważają PRL za państwo polskie.”

    Sam jesteś Pan matołem – typowym gazetopolakiem.
    PRL było milion razy bardziej polskie, niż III RP.

  42. MatkaPolka said

    Suchowola, Jedwabne..

    .https://www.youtube.com/watch?v=ACPoOiBG5I0

    Jerzy Robert Nowak o pogromie w Jedwabnem || Wolność24.pl

    W stodole w Jedwabnem było ok.250 zydów – zapędzali Niemcy i zabijali. Ludność polską Niemcy spedzili na rynek, aby sie pzyglądali – pierw żydzi, potem mieli być Polacy.
    Pierwsze ekshumacje pokazały łuski z broni niemieckiej. Jest to udokumentowane – IPN utajnił dokumenty – nie powala pokazywać dowodów. Tyklo wszczęcie ekshumacji może udowodnić prawdę.

    .https://www.youtube.com/watch?v=_pdAcLXxveQ

  43. MatkaPolka said

    Telewizja Republika – Wacław i Elżbieta Kujbida – Republika na Żywo 2016-05-05

    Jedwabne – Naoczni Świadkowie – Spisane Świadectwa – Pominięte Fakty” (SDP 5.05.2016)

  44. Marucha said

    Re 40:
    Pani Kwiecista usiłuje nam wmówić,że jasne i niedwuznaczne wypowiedzi tego… tam… Czaputowicza są „zmanipulowane”.
    Nie wiem, czy ją rozum zawodzi, czy też wprost przeciwnie…

  45. www.wandaluzja.pl said

    Minister spraw zagranicznych: W Jedwabnem Polacy zabili Żydów i tego nikt się nie wypiera. Gross ma prawo do swoich poglądów.


    Minister Spraw Zagranicznych: W JEDWABNEM POLACY ZABILI ŻYDÓW I TEGO NIKT SIĘ NIE WYPIERA. GROSS MA PRAWO DO SWOICH POGLĄDÓW.

    Jaroszewiczowie byli torturowani i zamordowani przez Mossad, gdyż Piotr chciał opublikować w Chicago tezaur komunistycznego wywiadu wojskowego, że Stalin dał Goldzie Meir 500 miliardów dolarów ZŁOTYCH za ZŁAMANIE w Jedwabnem Planu Barbarossa wyznaczając na płatnika Polskę, która to należność została uiszczona pod komisariatem Cyrankiewicza i Gomułki co do grosza. W śledztwie Abwehry w Jedwabnem według kontrśledztwa AK uczestniczyło 285 czy 287 Niemców. Było to łatwe do policzenia, gdyż Niemcy stołowali się u Sokołowskiej, która w tym dniu dostała zamówienia na 285 czy 287 obiadów.
    W trakcie śledztwa Abwehry w Jedwabnem znaleziono w synagodze białostockiej uwierzytelnioną politycznie Kartę Atlantycką: https://www.google.pl/search?q=Tajemnicza+mapa+r%C3%B3wnie+tajemniczego&client=firefox-b-ab&dcr=0&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjZi_fZ0ZfZAhUCzKQKHWZ_A3MQsAQIOw&biw=853&bih=609// która spowodowała wydanie przez radę polityczną Wehrmachtu ANTIKOMUNISTISCHBEFEHL – podstawy prawnej Holokaustu.
    Są 3 ŚWIATOWE DOKUMENTY JEDWABNEGO: Warszawskie akta dowódcy plutonu egzekucyjnego Sonderommando-A Hermana Schapera,, które w Jedwabnem działało jako CIECHANÓW – prowadzone tak pedantycznie, że mogłoby być eksponowane w szkole handlowej; śledztwo Gomułki-Chruszczowa w/s Planu Rzymskiego oraz kierowany przez SmerSz I proces jedwabeński w Ełku.
    Akt Hermana Schapera szukał SmerSz, który prowadził WSZYSTKIE śledztwa w/s zamachów na Stalina, za co uznano JEDWABNE, ale Bierut ukrył je w MSZ, gdyż wiadomo było, że tam szukać nie będą. Gdy w towarzystwie prawniczym ktoś powiedział, że w I procesie jedwabeńskim skazano na śmierć 10 osób to Rzempliński powiedział: POWINNI SKAZAĆ STU – czyli że jest 10 razy Groźniejszy od SzerSza. Teraz rząd Morawieckiego chce nam wmówić, że Żydów jedwabeńskich rozstrzeliwał NIE Schaper, ale Zmuszone do tego przez Niemców AK.
    II bardzo ważnym dokumentem w/s Jedwabnego jest śledztwo Gomułki-Chruszczowa w/s Planu Rzymskiego. Gdy w towarzystwie powiedziałem, że SB zamordowało Mackiewicza to książę Demidow powiedział: SAM SIĘ MUSIAŁ POWIESIĆ: Lżył publicznie Gomułkę więc dali mu do poczytania Śledztwo Gomułki-Chruszczowa. PRZEPROSIŁ publicznie Pana Gomułkę, poszedł do domu i powiesił się… Śledztwo to książę pokazał mi w maszynopisie, na co odpowiedziałem że WIESZAĆ SIĘ NIE BĘDĘ.
    Gdy Wałęsa WYRZUCAŁ Kaczyńskich w polityki to Bubel drukował fragmenty tego Śledztwa. Zrozumiałem, że Kaczory biją liberałów BATEM, który ukradli Geremkowi i Wałęsie. Kilka lat temu Bohdan Poręba robił film o JEDWABNEM i telefonował do mnie kilkakrotnie w/s tego Śledztwa. Odpowiadałem, że znam je z publikacji Bubla, które ukradła mi policja polityczna. Odpowiadał, że Bubel zerwał z nim stosunki a artykułów nie może odnaleźć – czyli Władztwo Archiwalne Spermy Jerozolimskiej.
    Bohdan Poręba został OTRUTY, gdy wybierał się do USA Po Pieniądze. Wiedziałem, że tak się skończy, gdy zaasekurował się u Ojca Rydzyka i Cesarza Japońskiego. Rydzyk to judenknecht a Cesarz Japoński to ogierek żydowski – jak Czyngis Chan.

  46. www said

    Bezczelne kłamstwo, won z takim ministrem!

  47. Kwiecista said

    Panie Gospodarzu

    Kwiecista nie broni Czaputowicza.
    Kwiecista broni tylko prawdy.
    Z przytoczonego tekstu (zawartego również tu we wstępniaku)

    „„Profesor Gross jest naukowcem i mimo że nie zgadzam się z tezami jego prac, to ustawa go nie dotyczy. Jest swoboda prowadzenia badań naukowych i prof. Gross ma prawo do swoich poglądów. On nie używa określenia „polskie obozy śmierci”
    [faktyczny tekst źródłowy z przekrętem w nagłówku jest pod
    https://wiadomosci.onet.pl/kraj/szef-msz-dla-rz-ustawa-nie-zmienia-historii/e677mpb

    nijak nie można wyprowadzić twierdzenia ”
    „Minister spraw zagranicznych: W Jedwabnem Polacy zabili Żydów i tego nikt się nie wypiera.”

    Dowodem na prawdziwość tego twierdzenia nie może być relacja gostka [relacja gostka na żywo sprzed 4 godzin] podana pod ad 30.
    Nie podaje on źródła skąd ów gostek czyta te rewelacje.
    —–
    Kwiecista nie zwariowała [ad 27].
    Kwiecista podaje jedynie metodę rozegrania karty polskiej na tle tego co rzeczywiście powiedział Czaputowicz.
    Jeśli wywierane naciski na niego i rząd do przeprowadzenia ekshumacji w Jedwabnem nie przyniosą rezultatu, to wówczas dopiero można mówić o postawieniu zarzutu, że wbrew temu co faktycznie powiedział Czaputowicz (że się nie zgadza z tezami Grossa) to po cichu faktycznie zgadza się z tymi tezami Grossa.
    Komu przeszkadza wykorzystanie tej zaistniałej sytuacji do wywierania nacisków dla przeprowadzenia ekshumacji w Jedwabnem?

    Można się z Kwiecistą nie zgadzać, ale na argumenty. Ad hominem to nie argumenty.

  48. ojojoj said

    ale sie podniecacie
    AAAAAALLLEEE sie podniecacie
    a sprawa jest prosta
    chazary i judejczycy DO PIECA !

    nie mowie narazie nic o mozeizmie ……

    ——
    No to idź Pan i wrzucaj ich do pieca. My za Panem.
    Admin

  49. ? said

    Re 46: „Profesor Gross jest naukowcem”

    A jest? Jaka była jego ścieżka kariery naukowej, jako historyka?

  50. Kapsel said

    Jedwabne to już zdecydowanie za mało. Za portalem ciekawostki historyczne ,na który zwróciłem niedawno uwagę w artykule o Królowej Bonie.

    Polacy mordowali nie tylko w Jedwabnem. Trzy pogromy, których powinniśmy się wstydzić

    01.02.2016 | Autor: Daniela Wołos

    Gwałcili, mordowali, wyrywali złote zęby, rozbijali o ściany główki malutkich dzieci. To nie zbrodnie nazistów, nie dzieło bolszewików, nie rajd band UPA. To Polacy rozprawiali się z żydowskimi sąsiadami na przełomie czerwca i lipca 1941 roku. Niemcy nie musieli ich nawet nadzorować. Ani specjalnie zachęcać.

    całość tutaj

    https://ciekawostkihistoryczne.pl/2016/02/01/polacy-mordowali-nie-tylko-w-jedwabnem-trzy-pogromy-ktorych-powinnismy-sie-wstydzic/#2

    To jest skandal bez precedensu!

    Obchody 14 czerwca 2016 Narodowego Dnia Pamięci Ofiar Niemieckich Obozów koncentracyjnych – bez odsuniętych od organizacji inicjatorów i organizatorów od wielu lat – bez Chrześcijańskiego Stowarzyszenia Rodzin Oświęcimskich, bez Mszy Św na terenie obozu,która od lat była sercem obchodow, bez Hymnu Narodowego -granego co roku i swiadectw więźniów pod Ścianą Straceń…wielki wielki smutek… My jednak spotykamy sie o godz. 11 przy wejściu głownym do Muzeum KL Auschwitz z flagami – dołączycie? przejdziemy razem pod Ścianę Straceń. Złożymy kwiaty, zapalimy znicze i zaśpiewamy Polski Hymn Narodowy.Razem z CHSRO.

    https://www.salon24.pl/u/aoobfk/715457,to-jest-skandal-bez-precedensu

  51. Kapsel said

    – Polska powinna poczynić jeszcze jeden wysiłek w ramach chronienia dziedzictwa kultury żydowskiej w Polsce i zbudować w przyszłości muzeum chasydyzmu polskiego, żeby tę specyfikę chasydyzmu polskiego bardziej szczegółowo opowiedzieć – powiedział w poniedziałek wiceminister kultury Jarosław Sellin. Poinformował też , że w Polsce jest już kilka inicjatyw, które do tego zmierzają. – Jak sądzę, przynajmniej z jednej z nich będzie owoc i deklaruję, że państwo polskie taką inicjatywę również wesprze – zadeklarował min. Sellin.

    Deklaracja padła w Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, gzie zorganizowano premierę albumu Agnieszki Traczewskiej „Chasydzkie powroty do miejsc nie-zapomnianych”. Traczewska ukazuje w albumie „jorzeity”, czyli wędrówki, podczas których chasydzi z całego świata przybywają na groby cadyków w rocznicę ich śmierci. „Wierzą, że w ten szczególny dzień dusza cadyka zstępuje na ziemię, a jego wstawiennictwo u Boga może zapewnić błogosławieństwo” – napisano w informacji prasowej o albumie.

    Nasz komentarz: Ponad 80% przedwojennych Żydów polskich było chasydami. Skoro minister Sellin widzi potrzebę budowy osobnego muzeum chasydyzmu polskiego, to znaczy, że chasydyzmu nie uświadczysz w istniejącym Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. A to oznacza, że muzeum POLIN bezprawnie posługuje się nazwą „muzeum historii Żydów polskich”. Skoro bowiem nie ma w nim chasydyzmu, to nie ma w nim również polskich Żydów.

    Dlaczego państwo polskie sfinansowało taki wybrakowany projekt? To jest ewenement na skalę światową – muzeum historii Żydów polskich bez Żydów polskich. A na czele tego dziwoląga stoi człowiek, którego największym osiągniecie medialnym do tej pory było oplucie Brygady Świętokrzyskiej w TOK FM. Informację o tym wyczynie dyrektora POLIN znajdziecie w felietonie pt. „Antypolski paszkwilant, czy zwykły ignorant?”

    http://wprawo.pl/2018/01/16/ministerstwo-kultury-bedzie-wspierac-budowe-muzeum-chasydyzmu-muzeum-polin-malo/

  52. Kapsel said

    Petycja do Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej w Sprawie Wznowienia Ekshumacji w Jedwabnem

    Komitet Obywatelski na rzecz wznowienia ekshumacji w Jedwabnem

    dr Ewa Kurek oraz 12.007 obywateli RP

    JEDWABNE – PROSIMY O PODPISY W SPRAWIE EKSHUMACJI

    http://www.citizengo.org/pl/signit/84089/view

  53. Leszek S. said

    Nieuk Czaputowicz nie wie jak zydzi wydawali masowo Polaków w rece NKWD? To nie było morderstwo?

  54. Cedric said

    https://wolna-polska.pl/wiadomosci/holokaust-gojow-thomas-j-craughwell-2018-02

  55. Siekiera_Motyka said

    Proszę powtarzać wszystkim bo kłamią na Zachodzie jak tylko mogą (z pomocą polsko mówiących osób). Ekshumacje u Żydów są praktykowane. Altona Mall w Niemczech jest świetnym przykładem,

    http://lioren.com/wp/2016/10/the-altona-mall-built-on-a-jewish-cemetery/

    A tu jeden przykład „pomocnika” w naszej sprawie dobrego imienia Polski,

    „OPINIA
    Ograniczenie frazy „polskie obozy śmierci” tylko podnosi jej profil

    SŁAWOMIR SIERAKOWSKI
    WARSZAWA
    WSPÓŁPRACUJE Z GLOBE I MAIL
    PUBLISHED 3 DNI AGO – ZAKTUALIZOWANY LUTY 6, 2018

    Sławomir Sierakowski, założyciel ruchu Krytyka Polityczna, jest dyrektorem Instytutu Studiów Zaawansowanych w Warszawie.

    Prawo dotyczy geograficznego skrótu, czasami używanego za granicą, do obozów zagłady, które naziści utworzyli na terytorium Polski podczas II wojny światowej. Ale jest więcej za tym ruchem.”

    No to proszę co Wujek Google podaje dla fraz „geograficznego skrótu” ,

    „austrian concentration camps” – nic

    Ale strona BBC daje – „Mauthausen concentration camp in northern Austria”
    A inne strony mają,
    „Nazi concentration camps in Austria”
    „Nazi concentration camp at Mauthausen”

    A teraz „Belgian Concentration Camp” – JEST jeden !!!

    „Belgian Concentration Camp – Review of Fort Breendonk, Willebroek”
    ale na stronie _https://www.tripadvisor.com 🙂
    Inna strona ma ” Fort Breendonk concentration camp in Belgium”

    „latvian death camp” podaje

    RT daje nam – „Apr 12, 2015 – Ex-inmates in Latvia’s concentration camp at Salaspils”
    „Inmates of Salaspils Nazi Concentration Camp”

  56. Salcie said

    Salcie z rodziną podpisała petycję o wznowienie ekshumacji w Jedwabnem. To jest obowiazek wszystkich Polakow. Dziekuję Panie Kapsel.
    A tu poniżej trafne i rzetelne wypowiedzi redaktora Reszczyńskiego.

    *******************
    Wojciech Reszczyński „Amerykańscy Żydzi nie zrobili nic, aby uratować swoich współbraci”

  57. dziadek said

    – kopać bo tam leży też sprofanowany wielki W.I. Lenin wraz z budowniczymi socjalistycznej republiki Dzierżyński

  58. Anucha said

    Jedno co można powiedzieć pozytywnego o ministrze czaputowiczu,to to ,że nie sra we własne gniazdo. Bo jego gniazdo gdzie jest
    chuj znajet.

  59. www.wandaluzja.pl said

    Ad. 34: https://i1.wp.com/www.klubinteligencjipolskiej.pl/wp-content/uploads/sites/2/2018/02/%C5%BBydzi-i-antysemityzm.jpg// Ad. 37: https://youtu.be/Tpoblv7Buuk?t=5// Ad. 49:

    Ad. 34: Formuła ANTYSEMITYZMU Alberta Einsteina jest prowadzeniem na manowce – czyli sandomierską Maninę do handlu węgierskiego – formuły Woltera, Franklina,Goethego, Fichtego, Staszica i Prusa.
    Ad. 37: To jest Sejmowa procedura ROZBRAJANIA polskiego wojska przez armie Obce w POLSKICH mundurach. Ma to umożliwić Bundeswehrze OBRONĘ granicy z Izraelem (Opryczna Rosja) na WIŚLE po uprzednim ROZBROJENIU Polaków: http://www.wandaluzja.pl – Nowy obraz mapy bitowej.bmp, Rok 2007// Tą mapą Izba Lordów zapłaciła nam za 750 tysięcy ton złota ze skarbca Włastów w Modlinie, co otrzymały też Izrael i USA za zamordowanie STU polskich polityków w SMOLEŃSKU, do czego przyznali się tylko Amerykanie. Precedensem tego Prawa była Decyzja Prezydenta Trumana: KTO CHCE WALCZYĆ Z SOWIETAMI W TURYNGII MOŻE TO CZYNIĆ POD FLAGĄ POLSKĄ.
    Ad. 49: Żydzi milczą jak Najęci o pogromach w Rumunii, za którą się wezmą po spacyfikowaniu Polski. Tam pogromów ANTYBOLSZEWICKICH było 20 razy więcej niż w Polsce a każdy 10 razy większy niż w Jedwabnem. Po znalezieniu Karty Atlantyckiej w synagodze białostockiej Niemcy poczekali na Szabat, a gdy Żydzi zapełnili synagogę to żołnierze Wehrmachtu otoczyli ją i STRZELALI do każdego uciekającego Żyda – ale o tym Cicho SZA… Prawdopodobnie nie ma tam nawet tablicy pamiątkowej.

  60. lolek said

    Re Kapsel ad 5.

    Zabrzmiało groźnie.
    Przy wychowywaniu od dekad w antypolonizmie na przyszłych okupantów …

  61. Minister? Izraela chyba, bo na pewno nie Polski!
    Kiedyś wiedziano co robić z takimi antypolskimi gnidami.
    https://katolikintegralny.wordpress.com/2018/02/08/sztyletnicy-tajni-likwidatorzy-w-sluzbie-rzadu-narodowego/

  62. Salcie said

    Chwała Bogu żyją jeszcze świadkowie tamtych czasów. Ale co będzie potem? I kto będzie mówił tę prawdę o Polsce i Polakach jak odejdą ci świadkowie ??

    *******************
    „Do tej pory jak o tym mówię to mam dreszcze”

  63. karlik said

    Fałszowanie historii zbiera plony…
    Dlaczego do dnia dzisiejszego nie jest zakończona sprawa Katynia???
    .https://ipn.gov.pl/pl/sledztwa/zbrodnia-katynska/24212,Zbrodnia-Katynska.html – śledztwo trwa…

    Zamiast „tupać w miejscu” trzeba się zabrać do roboty, ja robię notatki dla wnuków..
    Jeżeli : „Gross stwierdził, że Polacy „w trakcie wojny zabili w gruncie rzeczy więcej Żydów niż Niemców””
    A ja nie widzę polskiego naukowca, który napisał że jest to kłamstwo, to co mam myśleć????

    Jeżeli odliczymy zabitych Niemców przez żołnierzy LWP („kolaborantów sowieckich” – tak niegdyś przeczytałem) może okazać się to prawdą?? Ja nie wiem i nie wiem kto wie????….

    Wszędzie jest mowa nienawiści…Zacznijmy pisać prawdziwą historię i żyjmy dniem dzisiejszym,

    ….ja idę z wnukami na spacer świętować karnawał…

  64. Siekiera_Motyka said

    Ad. 56 – Dobra audycja i informacja. Ale …

    Ksiądz Tadeusz Guz powiedział – „Proszę Państwa nie obawiajcie się. Dobre rzeczy z tego wyjdą, Żydzi będą musiały się przyznać do …

    – Żydowskie Banki finansowały Bolszewizm jak i Hitleryzm
    – Z uśmiechem powiedział że może Żydowski świetny wywiad udostępni nam nazwiska tych finansistów którzy budowały obozy zagłady dla Niemców
    itd

    NIGDY coś takiego się nie stanie i nie wydarzyło !!!

  65. TG said

  66. Magister said

    Pokolenia Nimroda!

    Syjoniści, naziści, włoscy faszyści, komuniści, chazarzy (których chyba jednak nie było), masoni wyższego szczebla, całe lewactwo świata, (j)elita baksterska, itd.

    TAJEMNICZE PRZYMIERZE!

    Utworzymy oddzielne fronty aby zapobiec rozpoznaniu połączeń z nami.

    Będziemy się zachowywać tak, jakbyśmy nie mieli z tym nic wspólnego aby
    kontynuować to oszustwo.

    Celem będzie stawianie małych kroków w czasie, uchroni to nas przed
    podejrzeniami. To także zabezpieczy ich przed zauważaniem zachodzących
    zmian.

    Będziemy zawsze razem pracować i będziemy związani poprzez krew i
    sekret.

    Kto poczyta na poniższym blogu, zrozumie więcej!

    http://werwolfcompl.blogspot.de/

    Popaprańców Nimroda zdradzają anatomiczne szczegóły. USZY!

    Jeśli nie wiemy, czy dany osobnik jest żydem, stajemy na przeciwko delikwenta, twarzą w twarz w odległości 1 maksimum 2 metry i patrzymy na jego USZY. Jeśli uszy danego człowieka odstają od głowy i w ich górnej części wyginają się na zewnątrz a w dolnej nie mają opuszka (zwisającego zgrubienia) oraz są duże, to mamy do czynienia z żydowskim parchem.

    Słowianie mają uszy przylegające do głowy, niezbyt duże i tworzące linę równoległą do głowy (tak mniej więcej) a na dole ucha, mają spory, gruby opuszek.

    Nie wierzycie, więc sprawdźcie! To nie są żarty!

    Pamiętajcie, że jesteśmy jako społeczeństwo, bardzo mocno wymieszani przez ostatni 1 000 lat, jednak zasady pozostają niezmienne. Jeśli na dole ucha, nie ma opuszka, lub jest taki bylejaki to prawie na 100% osobnik ma żydowskie konotacje.

  67. Anucha said

    Marcel przedszkolak bawi się z kolegą figurkami z kolekcji star wars. Nagle kolega mówi do Marcela
    -Marcel strzelamy do żydów tatatatata!
    Słysząc to mama Marcela przerażona przybiega i mówi
    -Chłopaki nie strzelajcie do żydów, strzelajcie do kosmitów.
    Opowiedziała to mama Marcela dla mojej żony i jest wystraszona, tym, że synek będzie strzelał w przedszkolu do tych których imienia nie można wypowiadać 🙂

  68. Ktoś said

    „nina
    7 lutego 2018 at 14:07

    —————————- Pan Kornel Morawiecki domaga się wznowienia badań w JEDWABNEM , które na żądanie żydów zostało przerwane. Okazuje się,że !! SPRAWCA został namierzony i SKAZANY !! dlaczego w takim razie Polacy o tym nic nie słyszą ?!.

    oto prawda : Prawdziwy, a nie urojony morderca Hermann Schaper.. Za zbrodnię w Jedwabnem został jednak ktoś skazany i był nim Hermann Schaper. Dowodził jako kapitan (Hauptsturmfuerer SS) Kommandem SS Płock – Ciechanów (kommando SS Zichenau-Schröttersburg).

    Przeprowadził akcje likwidacji w takich wioskach jak Wizna (koniec czerwca), Wąsosz (5 lipca), Radziłów (7 lipca), Jedwabne (10 lipca), Łomża (wczesny sierpień), Tykocin (22–25 sierpnia), Rutki (4 września), Piątnica, Zambrów a także w innych miejscowościach.

    Od 1960 roku oskarżany przez niemieckie prokuratury do sprawa zbrodni wojennych (Ludwigsburg), obciążony przez Komisarza okręgowego (Kreisskomissar) Łomży wymordowaniem tamtejszych Żydów, został też rozpoznany ze zdjęć przez dwóch świadków z Izraela – Chaję Finkelstein z Radziłowa oraz Izchak Felera z Tykocina – jako dowodzący pogromami w tych miejscowościach: 7 lipca 1941 w Radziłowie i 25 sierpnia w Tykocinie. Metody stosowane przez Schapera i jego patrole śmierci w tych masakrach były identyczne z przebiegiem mordów w Jedwabnem (zaledwie kilka kilometrów dalej) w kilka dni później. Schaper nie przyznał się do zarzutów i Niemcy uznali dowody za niewystarczające do osądzenia go.

    Kłamał przed sądem utrzymując, że w 1941 roku był kierowcą ciężarówki i posługiwał się fałszywymi nazwiskami. Pomimo pozytywnego rozpoznania go przez świadków, sprawę przeciw ‚Schaperowi’ zamknięto 2 września 1965 roku. W 1974 sprawa Sharpera została ponownie otwarta a w 1976 Niemiecki sąd w Giessen ( Hessen ) ogłosił Sharpera winnym egzekucji POLAKÓW i Żydów we wcześnie wymienionych miejscach w tym w Jedwabnem i skazał Sharpera na 6 lat więzienia
    ale wkrótce został zwolniony ze względu na zły stan zdrowia.

    Dlaczego nie mówi się o tym, że był człowiek skazany za zbrodnie w Jedwabnym? No i dlaczego nie rozstrzygnięto tej sprawy do końca? Ostatecznie ekshumacja w Jedwabnem mogąca jednoznacznie wyjaśnić wszelkie kontrowersje, została wstrzymana.”
    (monitor-polski…)

  69. Boydar said

    Pani Kura (9) ujęła sedno sprawy PERFEKCYJNIE.

  70. Kwiecista said

    Zamiast szczekania uczyć się od innych inteligentnego działania i wykorzystywania dla Polaków zaistniałych szans.

    .https://www.youtube.com/watch?time_continue=2252&v=msLL7wLGO1s

  71. VA said

    Kto zdominował handel niewolnikami? Okazuje sie ze Żydzi.

    ——
    Potomkowie tych lajdaków stworzyli Monsanto.
    Admin

  72. Lily. said

    Re 51;Kapsel
    Jeden L. Kaczynski zbudowal Muzeum
    Zydow,drugi jak slysze bedzie budowal
    Muzeum Chasydow. Wszystko to dzieje
    sie,kiedy u wladzy jest partia Kaczynskich.
    Sa jeszcze inne odlamy w judaizmie,czy
    tez beda budowane dla nich muzea?.

  73. Birton said

    Gdyby Żyd Czaputowicz zechciał się powiesić, Polacy nie płakaliby po nim ;
    a poza tym – jak widać i słychać, i czuć – ŻYDOWSKA, antypolska, niedobra zmiana

  74. Kapsel said

    Re 72 : Lily

    ….Sa jeszcze inne odlamy w judaizmie…

    Jest ich nawet dość sporo ,poniżej podaję link do tylko kilku prekursorów

    Szatańskie sekty żydowskie rządzą światem

    http://janusz.neon24.pl/post/114658,szatanskie-sekty-zydowskie-rzadza-swiatem

  75. gość said

    Wiceprzewodniczący klubu PiS o zbrodni w Jedwabnem: „Zamordowali Niemcy” [WIDEO]

    Czy „dobra zmiana” mogłaby w końcu uzgodnić zeznania? Szef MSZ Jacek Czaputowicz oświadczył wczoraj, że „w Jedwabnem Polacy zabili Żydów i tego nikt się nie wypiera”. Natomiast w „Rozmowie politycznej” na antenie Polsatu wiceprzewodniczący klubu Prawa i Sprawiedliwości, poseł Jacek Żalek oświadczyć zdumionej Dominice Długosz, że jedwabieńskich Żydów zamordowali Niemcy.

    Czy trzeba bardziej przekonywującego dowodu na konieczność natychmiastowego wznowienia ekshumacji w Jedwabnem? Poseł Żalek zwrócił uwagę na bardzo ważną rzecz, która umyka większości osób powołujących się na wyniki śledztwa IPN wskazującego na polskie sprawstwo mordu. Śledztwo IPN uznało za wiarygodne powojenne zeznania wymuszane przez UB torturami. Zeznania te były odwoływane na sali sądowej ze wskazaniem właśnie na sposób ich wydobycia.

    Poseł Żalek odniósł się też do żydowskiego udziału w Holokauście, czyli do roli policji żydowskiej. Dobrze, że w końcu te słowa padły na antenie telewizji ogólnopolskiej, ale źle, że poseł Żalek nie zauważył różnicy pomiędzy indywidualną kolaboracją polskich mętów skazywanych za to na śmierć przez polskie podziemie, a zinstytucjonalizowaną kolaboracją żydowskich elit i inteligencji systemowo współpracujących z Niemcami w likwidacji swoich rodaków.

    Żydowskie współsprawstwo i współodpowiedzialność za Holokaust jest faktem historycznym, co potwierdzają żydowskie źródła z czasu II wojny światowej i mówienie o tym nie jest „głupie i bezczelne”. Nie było czegoś takiego jak polskie gestapo, ale było żydowskie gestapo! Warto o tym pamiętać. Warto też pamiętać, że żydowskie elity w getcie ukuły powiedzenie „motłoch musi zginąć”. I ten żydowski „motłoch” za zgodą żydowskich Judenratów prowadziła żydowska policja do wagonów jadących do Auschwitz. A krzyczące dziś o polskiej winie za Holokaust państwo Izrael nie skazało żadnego z żydowskich kolaborantów Hitlera, którzy po wojnie znaleźli się na jego terytorium.

    http://wprawo.pl/2018/02/09/wiceprzewodniczacy-klubu-pis-o-zbrodni-jedwabnem-zamordowali-niemcy-wideo/

  76. Plausi said

    Podmianka

    w kadrach rządu w Warszawia miała na celu wprowadzenie na stołki gojów szabasowych i kryptożydów, czego Czaputowicz jest zhnakomitym przykładem.

    Jest rzeczą żenującą, że najwięksi wrogowie wg. propagandy gównego nurtu w Polsce

    https://de.sputniknews.com/gesellschaft/20180209319458068-wolhynien-massaker/

    przypominają Rzeź na Wolłyniu, a tej propagandy do dziś nie stać na jakąkolwiek uwagę o tej zbrodni.

    Zgodnie z wielowiekową tradycją szlachecką są Polacy traktowani jak śmieci w zestawieniu ze „starszymi braćmi”

    https://pppolsku.wordpress.com/2016/08/07/gadz/#Heine

    TG, 65 nie bez racji zwraca uwagę na dualność propagandy zarządzających polskim narodem.

  77. gość said

    Zamieszczony artykuł na gajówce można znaleźć również tu:
    http://www.bibula.com/?p=99731

  78. Kapsel said

    Święcicki(PO) „Polacy mordowali żydów” Jakubiak mocno reaguje

  79. Boydar said

    fragment tekstu od Pana Kapsla (74)

    „… Frankiści udają dobrych żydów – tych którzy przerwali zmowę milczenia by napiętnować współziomków …”

    Skąd ja to qurwa znam, czyż nie z pierwszych stron dzisiejszych mediów ? A czyje są te media ?

  80. Jack Ravenno said

    @13 KWIECISTA –

    „Jack Ravenno” – poczyta koment pod 7.
    Menda, bo nie zgadza się z tezami Grossa i ich nie potwierdził?

    „W Jedwabnem Polacy zabili Żydów i tego nikt się nie wypiera. Ustawa nie zmienia historii. Nie można jednak piętnować narodu za działania jednostek, a nawet grup osób, które zabijały lub wydawały Żydów – powiedział w wywiadzie udzielonym „Rzeczpospolitej” minister spraw zagranicznych, Jacek Czaputowicz.”

    Sz,P,

    Ja się wypieram! Po trzykroć wypieram!!! Gdzieś to mam ponieważ śledztwo nie zostało zakończone. Zostały zatrzymane niezbędne ekshumacje i nie dokonano rzeczywistych ustaleń. IPN pieprznął ustalenia od czapy jak „komisja Millera” – po obstalunek polityczny. To tak jak ze Smoleńskiem. DOKŁADNIE KURWA TAK.

    W końcu wychodzi na to, że Polacy mordowali w Jedwabnem i Polacy zamordowali polityków z Prezydentem w Smoleńsku.
    .
    Rzygam już tymi kłamstwami.

    Czaputowicz postawił się dla mnie w jednym szeregu ze skurw…Święcickim

  81. Lily. said

    Re 62;Karlik
    „Dlaczego do dnia dzisiejszego nie jest zakonczona sprawa Katynska ???”.
    Dlaczego?,bo tam wymordowano Naszych,
    a kto ma sie o Nich upomniec?. Nie robia
    tego,bo nie chca zeby na wierzch wyszla
    niewygodna/szokujaca prawda.

    ——
    Strona rosyjska już CZTERY razy wyjaśniała i przepraszała za Katyń.
    Admin

  82. Boydar said

    Przy okazji każdych z tych czterech przeprosin powinna strona rosyjska przedstawić na jaką okoliczność przesłuchiwano jeńców. Bo przesłuchiwano.

  83. Regina said

    Re 68 Ktoś. Dzięki za ten bardzo dobry komentarz.Dziwię się,że władze polskie nie poszły tą drogą,która jednoznacznie wskazuje Niemców jako tych,którzy dokonali mordu w Jedwabnem.I to nie ulega żadnej wątpliwości. W wikipedii przeczytałam wszystko o Schaperze.A winowajcy tego zdarzenia podani tam są jak na dłoni.Podaję link ,bo każdy powinien to przeczytać:https://pl.wikipedia.org/wiki/Herman Schaper .To pokrywa się z zeznaniami świadków, którzy jeszcze żyją,w/g nich mieli tego dokonać niemieccy wojskowi w czarnych mundurach.I to się zgadza,bo oddziały,którymi dowodził kapitan Schaper podlegały urzędowi gestapo Ciechanów-Płock.A bezpośrednim jego przełożonym był dowódca gestapo w Ciechanowie.Oni to mieli czarne mundury i czapki z trupią czaszką. Schaper działał w okręgu Płockim,a jego „patrole śmierci”,były znane w całym okręgu.W/g tej samej metody,przy pomocy swoich oddziałów prowadził systematyczne mordy.Przeprowadzał akcje likwidacji Żydów i bolszewików,w takich miejscowościach jak: Wizna(koniec czerwca),Wąsosz(5 lipca),Radziłów(7lipca),Jedwabne(10lipca),Łomża(sierpień),Tykacin(22-25 sierpnia), Rutki(4 września),Zambrów i Barkowice.Myślę,że to wystarczy,aby sprawa była jasna ,kto tego dokonał.W 1960roku został oskarżony przez niemiecką prokuraturę do spraw wojennych.Obciążony przez swojego rodaka Karla von Groebena,komisarza okręgu Łomży,za wymordowanie tamtejszych Żydów.Rozpoznany przez dwóch świadków z Izraela. Metody stosowane przez Schapera były identyczne jak w Jedwabnem,kilka kilometrów dalej i kilka dni póżniej.Oczywiście zbrodniarz nie przyznał się do winy,A Niemcy uznali dowody za niewystarczające.(!) Wcale się temu nie dziwię,bo Waffen-SS po wojnie(podaję to za wikipedią) miała duże wpływy w RFN do lat 70-tych,w organach Bundeswery oraz w partiach politycznych Niemiec.Po wojnie utworzyli organizację H I A G- Związek Tradycji,fajną tradycję pielęgnowali! Te jawne wpływy trwały do 1975 roku.Ta tradycja kazała im z pewnością bronić swoich ludzi.Wcale się nie dziwię,że to bydle zostało uniewinnione.Ciekawa rzecz,że HIAG działało jeszcze w latach 70-tych już za UE-pejskiej.

  84. snag said

    A Polin, znaczy ten po ’89 miał kiedy na stanowisku szefa MSZ, który nie budził wątpliwości, ze Polak? O prezydentów i premierów nie pytam bo nie lubię się znęcać.

  85. peacelover said

    …takiego Czaputowicza do pierdla !!!!! chyba jest juz PRAWO !!!! NIE ?!

  86. alianty? said

    Kiedy wreszcie do jasnej cholery przestaniemy opowiadac o zydach, ktorzy zgineli w czasie wojny a zaczniemy o Polakach, ktorzy zgineli??
    I kiedy zaczniemy opowiadac o Polakach, ktorzy probowali powiadomic aliantow o tym co sie dzialo w obozach?
    (Akurat tzw. alianci to byla najgorsza swolocz ale skad Polacy mieli wiedziec, ze Churchill to kanalia – o tym tez sie nie opowiada)

    A „Arbeit macht frei” – to typowo polski jezyk literacki z czasow Mikolaja Reja.

    O czym mowil ambasador Polski w USA w 1939 r:
    Big Names Who Said Jewish Power Caused WW II

    http://tomatobubble.com/id587.html

  87. Joe said

    Strona rosyjska 4-razy?..Ale nigdy nie POwiedziala otwartym tekstem co sie stalo i jak to bylo.Lubawicze nienawidza sie z Rotszildami i Rokefelerami…ale kopia sie tylko PO kostkach.

    Strona rosyjska dała Polakom DOKUMENTY i zapytała się, czy umieją czytać.
    Polacy tych dokumentów do rąk nie dostali, bo wzięli je starsi i mądrzejsi.
    Admin

  88. Lily. said

    Panie Maucha.
    Za co mieli przepraszac Rosjanie?.
    To nie Rosjanie,a Sowieci mordowali.
    Rosjan mordowali ci sami co Naszych.

    ——-
    Przepraszali za swoje Państwo, nie za Naród, Pani Lily.
    Admin

  89. alianty? said

    88
    Lily
    Katyn to jedna z tych dotad tak naprawde nierozwiazanych tragedii historycznych.

    ——
    Nierozwiązanych? A co tu jeszcze jest do rozwiązania, oprócz polackiego bydła, które nie przestanie ryczeć o Katyniu, zanim Rosja sama na siebie nie spuści bomby nuklearnej w ramach pokuty.
    Admin

  90. Joe said

    „tragedii historycznych ” bo decyzje zapadaly daaleko,daaleko od lap wykonawcow.Dlatego panuje zmowa milczenia.

  91. snag said

    Lily @ 88 ,…

    Coraz częściej to słyszę czy czytam że nie Niemcy mordowali a naziści.

  92. ksya said

    Re 89

    ruscy sowieccy żydzi wymordowali, jak bydło, [ nie przestrzegając żadnych konwencji wojennych, za co powinni być ścigani ] polska inteligencje, brocząc po kostki w jej krwi, po to by przejąć Polskę na własność, to mord zaplanowany z zimna krwią, dziś w efekcie tej zbrodni zniewolenie kraju jest jej świadkiem.

    Rzecz to wręcz niespotykana na skale światową, całkowite wyeliminowanie inteligencji, siły nośnej, twórczej kraju, zmieniło to na wieki oblicze Polski.

Sorry, the comment form is closed at this time.