Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Marucha o Problemy techniczne
    revers o Wolne tematy (28 – …
    CIAch o Wolne tematy (28 – …
    Zenon_K o Wolne tematy (28 – …
    lewawo o Wolne tematy (28 – …
    Peryskop o Wolne tematy (28 – …
    errorous o Hydra podniosła łeb. Jak przez…
    bryś o Wolne tematy (28 – …
    Głos Prawdy o Wolne tematy (28 – …
    lewawo o Wolne tematy (28 – …
    revers o Wolne tematy (28 – …
    ? o Wolne tematy (28 – …
    lewawo o Wolne tematy (28 – …
    Yagiel o Wolne tematy (28 – …
    Yagiel o Problemy techniczne
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 708 subskrybenta

Bitwa z policją. Tysiące Słowaków na ulicach: „Nie jesteśmy Afryką”.

Posted by Marucha w dniu 2015-06-22 (Poniedziałek)

Gorąco w Bratysławie. Ludzie wyszli na ulice chcąc zamanifestować swój sprzeciw wobec imigracyjnej polityki Unii Europejskiej. Zewsząd padały hasła nacjonalistyczne. Po bitwie z policją 140 osób znalazło się w areszcie.

Słowacja dawno nie była tak rozpalona. Obudziły się nastroje nacjonalistyczne, coraz więcej Słowaków otwarcie sprzeciwia się przyjmowaniu imigrantów z Afryki do Europy.

Z tłumu dochodziły takie okrzyki jak „Stop islamizacji”, „Razem przeciw dyktatowi Brukseli”, „Słowacja dla Słowaków” czy „Słowacja to nie jest Afryka”. Słowacka prawica nie chce przyjęcia 785 imigrantów z Afryki do swojego kraju.

Głośna manifestacja zebrała na ulicach około 15 000 ludzi. Część osób pojawiło się na blokadzie, aczkolwiek z domów wyszli głównie prawicowcy, sympatycy skrajnej Partii Ludowej Nasza Słowacja oraz różnych organizacji sprzeciwiających się napływowi muzułmanów do Europy.

– Mamy wiele złych doświadczeń z muzułmanami. Ten marsz to prawdopodobnie ostatnia szansa, by powstrzymać muzułmańską inwazję – komentował jeden z uczestników manifestacji.

Nie obyło się bez awantur. Doszło do bitwy z policją, w której stronę regularnie leciały kamienie i śmieci. W ruch poszły również koktajle Mołotowa. W wyniku starć w areszcie znalazło się 140 manifestantów. Część z nich obrzuciła butelkami muzułmańską rodzinę znajdującą się na pobliskim dworcu.

http://pikio.pl

Komentarze 74 to “Bitwa z policją. Tysiące Słowaków na ulicach: „Nie jesteśmy Afryką”.”

  1. Reblogged this on Pekok Antylichwiarz.

  2. Aleksander said

    Podobna demonstracja u nas,o ile w ogóle by do podobnej doszło (pewnie Admin zaraz słusznie skomentuje „Nie dojdzie”, była by brutalnie rozpędzona przez policję, a w tel. .
    ukazana jako kary-godny wybryk małej grupy hajlujących ultra-nacjonalistów względnie faszystów oraz kiboli.

  3. Sowa said

    A co na to radyjo syjon?

  4. Chłop i basta said

    Islam jest w swej istocie wrogiem chrześcijaństwa . Sciąganie przszyłych terrorystów pod hasłem miłosierdzia to szczyt głupoty i braku odpowiedzialności za losy Europy. Jest już zbyt wiele dowodów na to.

  5. Zerohero said

    @2

    Nie potrzeba brutalnej policji. Polactwo demonstracji pod hasłami antyimigranckimi nie zrobi – nawet gdy tu będzie 10tys meczetów i 5 mln Murzynów. Prędzej widziałbym jakiś protest przeciw aneksji Krymu albo innej sprawie żywotnej dla umysłów polactwa.

  6. Ta niewolnicza kraina zwana polandią z 95% bezmózgowców już dawno przepadła a mówiąc językiem żydowskich polityków weszła w stan tzw. ” wolności ” od 1989roku i od tego momentu datuje się jej ” wspaniały rozwój „

  7. JO said

    ad.4. Slowa maja moc – milcz Pan , jezeli nie potrafisz NIC robic tylko gadac bluznierczo.

  8. Jan Rokicki said

    Jest na to sposób. Skuteczny.

  9. Boydar said

    Nikt nie ma prawa odebrać życia drugiemu bez sądu lub własnego zagrożenia. Każdy kto mówi inaczej, kłamie.
    Latają w kosmos a z łódkami sobie poradzić nie potrafią, żydowskie brednie. A my klaszczemy.

  10. gekon said

    Nacjonaliści i aktywiści anty- faszystowskie wyszli na ulice w tym samym czasie we Frankfurcie w Niemczech , aby wyrazić swój stosunek do wzrostu przepływu imigrantów do Europy . Akcje, w których uczestniczyło około pięciu tysięcy antyfaszystów i 400 skrajnej prawicy , szybko przerodziły się w gwałtownych starć . Konflikt musiał interweniować na policji . Ponad stu uczestników starć zatrzymano . http://lifenews.ru/video/13258

  11. Zen said

    Ile planuja sprowadzic imigrantow z Afryki I Bliskiego Wschodu do Polski ?

    Na razie – czy w ogóle?
    Admin

  12. Zenek said

    4
    Chlop i basta
    Islam nie jest wrogiem chrzescijanstwa.
    Jestes glupi.
    Bedziesz sie martwil jak muzulmanie zaloza w Brukseli muzulmanski parlament europejski … zaraz kolo zydowskiego.
    Na razie Europa sciagnela wszystkich terrorystow z Izraela.
    Jesli ci nie przeszkadzaja zydzi w Polsce i w Europie to dlaczego ma ci przeszkadzac inna grupa semicka?
    Przeciez Polacy maja Polske w dupie. Sprzedaja po kawalku komu sie da a glownie Niemcom, Ukraincom, Amerykanom.
    W parlamencie juz dawno nie ma Polakow. Brakuje jeszcze tylko muzulmanow. No i buddysta by sie przydal.
    Zydzi sobie sami biora bo to wszystko do nich nalezy. Dokladamy im jeszcze pieniedzy, zeby mieli za co utrzymac skradzione Polsce mienie.

  13. Zenek said

    8
    Jan Rokicki
    Ten Wolniewicz to stary, lysy i niepokumany.
    To nie prawo Unii tylko Konwencja d/s uchodzcow.
    Zamiast opowiedziec czy Polska podpisala te Konwencje ( ja nie wiem) to opowiada, ze tych ludzi trzeba zatopic.
    Ajajajaj.

    Polakow tez beda topic jak beda spierda.. z Polski.

    Ja to nie bardzo pojmuje:
    w 1980, 1981 – 2-m roku trzy razy w tygodniu odlatywaly samoloty z Polakami do USA, Kanady, Australii i Poludniowej AFRYKI. W kazdym samolocie bylo okolo 100 Polakow. W sumie kraj mlekiem i miodem plynacy opuscilo 2 miliony samych tylko Polakow. Znakomita wiekszosc polskich uchodzcow nawet nie chciala zostac w Europie! Widac Europa nie dla Polakow.

    Kilka pytan do takiego durnia Wolniewicza:’ Czy srodek transportu decyduje o tym czy ma ktos prawo do uchodzctwa?
    Ilu uchodzcow pragnalby pan profesor zatopic osobiscie?
    Dlaczego wszyscy ci uchodzcy pochodza z terenow roponosnych?
    Dlaczego pan profesor kryje syndykat handlu ludzmi a oskarza ofiary syndykatu?
    Profesor czytac nie umie.
    Zanim zaczal klapac dziobem to powinien przeczytac definicje emigranta i uchodzcy bo zdaje sie to mu sie tez popieprzylo..

    Rosja przyjela ponad milion uchodzcow. Czy pan profesor raczy poradzic Putinowi, zeby ich zatopil w Morzu Czarnym?

    Zycze profesorowi, zeby jego potomki na takich lajbach szukaly schronienia i zeby ich obce profesury zechcialy zatopic.

    26 europejskich armii aktualnie BOMBARDUJE Afryke.
    Czy pan profesor sie zastanawia co pieprzy?
    To znaczy ze to wina Unii Europejskiej i NATO ze nie wymordowali wszystkich mieszkancow Afryki – bo wtedy nie mielibysmy klopotu z tymi zasranymi szalupami.

    No to jak polski profesur taki cwany, to co tu gadac o przecietnym Polaku?

  14. NICK said

    Paaanie Zenku.
    I po co dychotomijnie się rozschizofrenowywać. Bo, zauważa Pan, że Pana dzisiejsze komentarze na wątkach różnych, są jakby sprzeczne?
    Chodzi o temat islamu, emi- i imigracji.
    A jak Pan uczyni tyle dobrego co P. Prof. Wolniewicz, choć żydem jest i różnie bywało, to… . Dopisz Pan cokolwiek.

  15. Zerohero said

    Lubię pana Zenka (Filo?), ale z tymi wyrzutami sympatii do uchodźców, murzynów (co drugi to wg. Zenka naukowiec), Cyganów itp. nie mogę się zgodzić. Oto zdjęcie z artykułu o osiedlu na Słowacji zamieszkanym przez społeczność (hi hi 😀 ) Cyganów:

    ja rozumiem biedę, niskie IQ spowodowane kazirodztwem, rozumiem niechęć do asymilacji. Ale żeby własnego g..wna nie zakopać, żeby żyć jak ostatnia brudna, śmierdząca świnia! Czy to Słowacy pod lufami karabinów każą Cyganom tworzyć stertę śmieci pod własnym oknem? Czy to tak trudno wziąć łopatę, wykopać dół i zasypać? Ciekawe czy tyłki sobie podcierają.

  16. Marucha said

    Re 15 i in.
    Pan Zenek ma, jak wspomniałem, wyraźne skrzywienie na punkcie Islamu i muzułmanów, a także innych mniejszości.
    Spytany krótko – skąd się biorą kryminalne gangi ciapatych w Europie, skąd wzrost gwałtów, rabunków, podpaleń, wandalizmu – jedyne co robi, to dość rozwlekle pisze… nie na temat.
    Słusznie zauważył Zerohero (15), że czytając p. Zenka można dojść do wniosku, iż co drugi Murzyn to naukowiec a co drugi muzułmanin to szlachetny filozof.

  17. Zerohero said

    @13, Zenek

    „Polakow tez beda topic jak beda spierda.. z Polski.”

    1. Polacy już sp… z Polski, ale jako emigranci zarobkowi – PRACOWNICY – a nie zawodowi „uchodźcy”.

    2.Afryka to 700 milionów ludzi. Przyjmowanie uchodźców stanowi drogę donikąd, bo wszystkim nie pomożemy, poza tym jedna baba w Nigerii rodzi 5 murzyniątek. Skoro Afrykanie uciekają do Europy a nie do co stabilniejszych państw afrykańskich, to najwyraźniej liczą na zapomogi socjalne a nie ucieczkę przed rzekomymi prześladowaniami. Afryka nadal będzie biedna a Europa za jakiś czas zrówna się do poziomu afrykańskiego, bo przybysze nie wnoszą nic poza swoim żołądkiem, który trzeba wykarmić. O to Panu chodzi?

    Oczywiście nie topić!

    Ale i nie wyławiać. Teraz poszła fama, że „uchodźca” kładzie byle dętkę, płynie 5km i zaraz go jakiś statek wyławia i odstawia do Włoch.

  18. Chłop i basta said

    ad .12 Zenek taki epitet świadczy właśnie o twojej głupocie. Nie masz zielonego pojęcia o agresiji islamu w ciągu wieków i ich zbrodniach w czasach dzisiejszych (Sudan, Syria, Afganistan, itp) .Chyba chcesz poznać islam na własnej skórze.,ale będzie juz za późno.

  19. NICK said

    Tak nawiasem. Jeżeli P. Zenek to: Filo, Fran SA… ?
    Po co? Dlaczego? Zmieniać nick’i.
    Pytania dotyczą, podobnie, Pana…, do którego niniejszym piję. 🙂 .
    I, kilku innych.
    Po co?

  20. Kar said

    re:17

    Pan Zenek zyje z tego handlu/przepychania brudasow.. dostaje diarrhea i balamuci prozniakow, ktorym zasadniczo dobrze na palmie, gdzie spozywaja swojego ulubionego banana..

  21. SAP said

    a tu arab okrada pijanego szweda:

    Ciekawe było tłumaczenie się ciapatego przed sądem: „Gdybym wiedział, że tam wszystko nagrywały kamery, to bym przecież go nie okradł”.
    Admin

  22. Marucha said

    Re 13:
    Pan Zenek powołuje się na polską emigrację i porównuje ją do dzikiej nawałnicy kolorowych w Europie.

    Proszę mi pokazać, w którym kraju emigracji Polacy:
    – tworzyli gangi i chuligańskie bandy dewastujące co im wpadło w oczy, podpalające domy, samochody, przystanki autobusowe, pokrywające sprayem wszystkie możliwe powierzchnie budynków, śmiecące itp.
    – żyli całymi latami na socjalu, nawet nie starając się znaleźć pracy
    – usiłowali narzucić swe obyczaje miejscowym
    – zaniżali prawie do zera poziom szkół, do których uczęszczały ich dzieci
    Mam ciągnąć dalej?

    I bardzo proszę w odpowiedzi nie przywoływać historii napaści na Libię albo Irak.

  23. W Polsce taka manifestacja zostałaby natychmiast brutalnie spacyfikowana przez policję.

  24. Zen said

    Mnie interesuje kwestia ilu juz jest ,,imigrantow,, z polnocnej Afryki w Polsce (bylem w Paryzu I Marsylii) widzialem te getta ,,immigrantow,, szkoda gadac Na ten temat . Ci co chca emigrantow w Polsce zapraszam do tych miast, Na wlasne oczy moga sie przekonac o cudach mieszania muzulman w panstwa europejskie. Interesuje mnie Tez ilu Tez tych ,,cudakow,, bedzie osiedlonych w Polsce w przyszlosci. I skoro Polak Nie Chce pracowac za glodowe pensje, to czy ,,cudak,, bedzie chcial za takowe robic ? A jak Nie bedzie robil …to co bedzie robil ? To Samo co w Paryzu czy Marsylii ?

  25. Jack Ravenno said

    Panie Zenek – Islam to ŚMIERTELNY wróg wszystkiego i wszystkich, dokładnie tak jak talmudyczny judaizm, z którego się wywodzi. I nie pieprz pan głupot, że muslimy są takie super i w ogóle zajefajni i tacy milusi i… Ciekawym co pan powiesz gdy przyjdą odciąć panu głowę. Mam do znudzenia to powtarzać czy co?

  26. Marucha said

    Re 24:
    O ile pamiętam, na razie planuje się przyjęcie ok. tysiąca uchodźców.
    Oczywiście głupi, kto myśli, że na tym się skończy. Będzie „łączenie rodzin”. Będzie przyrost naturalny. Dojadą znajomi, kuzyni i powinowaci.

    Cała nadzieja w tym, że nie będą chcieli mieszkać w Polsce z powodu biedy.
    Nie myślcie, że ci uchodźcy z wdzięcznością przyjmą, co dostaną. Będą się domagali więcej, będą strajkować, podpalać domy w których mieszkają (i domy okoliczne też).

    Nie liczcie, że przyjadą kulturalni, wykształceni muzułmanie czy Murzyni.
    Przyjedzie najgorsza hołota i szumowiny, np. wypuszczone z więzienia za łapówkę.

  27. Kar said

    re:25

    nie krzycz Pan tak glosno !..bo znowu przedzierzgnie sie w innego tam…Niech mu bedzie Zenek na dluzej..

  28. Zenek said

    Ja mam skrzywienie??
    Ze bronie pomordowane dzieci?
    Ze bandy przestepcow nie kojarza mi sie z religia?
    Ze nie zgadzam sie z zydowska propaganda, ktora kaze nam nienawidziec tych ktorych sobie syjon wybral?
    A moze bronie bandytow?
    Dla Zerohero kazdy murzyn jest zwierzeciem i zaden cygan nie smie udawac czlowieka
    Czy moze dlatego, ze uwazam ze przestepca odpowiada za swoje czyny przed prawem – i nikt nie ponosi zbiorowej odpowiedzialnosci?
    A moze dlatego, ze nie wierze w prawo Lyncha?
    Nie uwazam, ze jesli przestepstwo popelnil blond mlodzian z niebieskimi oczkami to wszyscy blondyni o niebieskich oczach sa przestepcami.
    Nie uwazam, ze Breivik reprezentuje: religie, norweski narod, skandynawskie zabobony a wogole biala rase.

    Religia katolicka nie jest religia wojny tylko dlatego ze Niemcy sa katolikami.

    Nie popieram opinii Polalow ze Putin wymordowal pol polskiego rzadu w katastrofie pod Smolenskiem bo nie bylo kryminalnego dochodzenia.

    Nie popieram opinii USA ze Rosja to panstwo terrorystyczne i jest rownym zagrozeniem dla swiata jak terroryzm i .. ebola.
    Tak ja mam napewno skrzywienie. Bo nie potrafie usprawiedliwic morderstwa na niewinnych, ktorzy nie moga sie bronic!
    Pewnie nadaje sie do psychiatryka bo teraz takich wsadzaja.

    Ja sie nie boje opinii ani Zerohero ani gajowego.
    Mam za soba Putina, ktory tez uwaza, ze nalezy oskarzen i pomowien dochodzic prawnie a nie metoda domniemania.

    Wiec moze pan Zerohero zacznie od cyganow.
    Czy widzial pan jak wyglada zachodnie wybrzeze USA gdzie tony, tony amerykanskich smieci tworza wyspy smieciowe, ktorych nikt nie jest w stanie uprzatnac?.
    Czy moze pan Zerohero powiedziec skad sie w demokratycznej AMeryce bierze tylu glupich murzynow? Przez 400 lat nie mozna ich bylo nauczyc niewolnictwa wobec takich bialych geniuszy jak Sarah Palin, McCain, GW Bush, Huckebee i ponad polowa Kongresu i Senatu?
    Ja mam skrzywienie: nie jestem zydem i nie wierze ze jestem z rasy wybranych. Bo po co w takim razie Pan Bog stworzyl inne rasy?

    Jesli ja mam skrzywienie to prosze mnie objasnic na temat murzynskiej armii, ktora bombarduje 70 panstw i napada na biale kraje.
    I moze sie dowiem jakich bombowcow i dronow uzywaja muzulmanie w czasie bombardowania USA, Europy,

    To tez cyganie?

    A moze to tez murzyny?

    http://healthydebates.com/monsanto-must-pay-93-million-after-poisoning-town/

    Moze to cygany? Bo one takie niecywilizowane

    http://stopsyjonizmowi.wordpress.com/pakowacz-zwlok-w-iraku/zdjecia-pokazujace-gwalty-dokonane-na-irackich-kobietach/

    Zwierzeta?

    http://rinf.com/alt-news/editorials/sexual-exploitation-un-peacekeepers-haiti/

  29. Marucha said

    Re 28:
    Panie Zenek, gdy Pan broni pomordowanych dzieci, to nikt normalny o to nie ma pretensji.
    Tak jednak nie jest.
    Pan bronisz HURTEM wszystkich muzułmanów zapaskudzających Europę swoją agresją, swoją przestępczością i swymi obyczajami pasującymi może u nich, ale nie u nas.

    Ci z nas, którzy mieli nieprzyjemność zetknąć się z europejskimi krajami posiadającymi znaczące mniejszości pozaeuropejskie, są całkowicie odporni na Pańskie dywagacje. Także te dywagacje, które nie mają nic wspólnego z tematem (Putin, Smoleńsk, żydowskie wojny), a które są nieomal znakiem rozpoznawczym p. Zenka.

  30. NICK said

    P. Zenku. Spoko. Jak widać ksywek zmiana nie poprawia komfortu. Zostań Pan przy jednej ksywce. Tak, na zawsze. Co by było łatwiej gadać. Dyskutować. Poglądy wymieniać. Nikt! I nic Panu nie umniejsza. Więc?

  31. Zenek said

    Wataha bij morduj Zenka bo nie lubi wojny
    Zyjemy w okresie nieustannych, niezadeklarowanych wojen i widze gajowke opetal duch bojowy: bij, morduj i popieraj globalizacje i kult bialego czlowieka .
    W Iraku wolno mordowac a w Europie nie,
    Nie mozna nawet podac przykladu z zycia?. Co Polacy robia na Mali, w Afganistanie, w Libii, w Donbasie? Chyba sa bardzo zorganizowani.
    Cukierki rozdaja?
    Na AbuGhraib i Guantanamo i polskich wiezieniach CIA jest cenzura w gajowce i szlaban?

    Bo juz taki Kali byl…

    A prof. Wolnieiwicz sie skompromitowal porada, ze tych na lodkach nalezy potopic. Przecie nic o nich nie wie. Tak w ciemno? Z Syrii przyplywaja tez chrzescijanie.
    Zeby nie wiem ile mial stopni naukowych – to takie oswiadczenie go dyskredytuje.

  32. Zenek said

    25
    Jack Ravenno

    http://investmentwatchblog.com/cia-admits-making-fake-beheading-videos-the-plan-for-one-world-order/

  33. Zenek said

    29
    Marucha
    Ja nie bronie HURTEM wszystkich muzulmanow.
    Ja ich hurtem nie oskarzam.
    To duza roznica.

    W Polsce od setek lat mieszkaja muzulmanie.
    Mam nadzieje, ze zaden z nich nie czyta gajowki.

  34. Marucha said

    Re 31:
    Panie Zenku, Pan wybaczy,… ale na takim poziomie demagogii nie sposób toczyć dyskusji: Wataha bij morduj Zenka bo nie lubi wojny
    Nikt Panu takiego zarzutu nie postawił. Zmyślił go Pan sobie i potem z nim dyskutuje.
    Pan Zenek po prostu chciałby nam na siłę wpieprzyć ludzi obcych nam kulturowo, wrogich wobec naszej religii, nie stosujących się do zastanych reguł i praw, w dodatku agresywnych.

    Albo coś takiego:
    Na AbuGhraib i Guantanamo i polskich wiezieniach CIA jest cenzura w gajowce i szlaban?
    Nie, nie ma. Pisaliśmy i o Guantanamo, i o polskich więzieniach CIA.
    Czy Pan tego nie zauważył, czy też świadomie kłamie?

    Re 33:
    No cóż, ja też nikogo hurtem nie oskarżam, tylko opisuję, co widziałem i co widzę – a co Pan usiłuje zamazać dywagacjami nie na temat.

    Ja rozumiem, że Pan zawodowo pomaga uchodźcom…

  35. NICK said

    Tak. Tatarzy tzw. Krymscy? P. Zenku. Co to kopali stawy rybne u Zawiszy Czarnego? We Garbowie? Czy też ci na Podlasiu? Gajówkę czytają. Lubią. Są pozytywnie spolonizowani. Zachowując i pieszcząc swą historię. Pan zaś pisze o dziczy. Napływającej łódkami i innymi „kanałami”.
    Ma Pan ogromną wiedzę. Ogromną. W temacie islamu… . Pożytkować należy dla Naszego dobra.

    Jest wojna. Nowoczesna. Łódki się zatapia? To Pana obrusza? A miliony Polaków? Słowian, idących we śmierć, to już nie? Ich, rodaków zgony szykują miejsce na pańskich imigrantów. Np. islamskich. Nic to?
    Pan ocipiał? Czy ‚tylko’ się zglobalizował.

  36. SAP said

    Islam to nie religia, a system polityczny jak faszyzm, syjonizm czy komunizm. Jest narządziem NWO do zagłady białej rasy. Arab zabije własną matkę, siostrę jeśli sprzeniewierzy się islamowi, zdradzi własny kraj w imię islamu. Wiedział o tym Kadaffi wyrywając z Koranu cały kodeks o zabijaniu niewiernych. A i tak go araby zdradziły.
    Tu podstawowe informacje:

    BRUTALNA PRAWDA: CZYM TAK NAPRAWDĘ JEST ISLAM?

  37. Marucha said

    Re 35:
    Mamy prawo bronić naszej tożsamości.

    Nie myśmy spowodowali masowe migracje, wywołując na świecie wojny, głód, pożogę. Nie nasza to odpowiedzialność.

    Ci współcześni uchodźcy i „uchodźcy” nie przyjeżdżają tu, aby się asymilować. Przeciwnie – aby zacząć wprowadzać własne prawa i obyczaje (vide Londyn i Sztokholm). Są to zresztą w dużej mierze elementy kryminalne.

    Słusznie napisał NICK, że bardziej się Pan lituje napływającej do Europy dziczy, niż milionów Polaków, w najlepszym razie skazanych na poniewierkę poza ojczyzną, w najgorszym – na śmierć. Wyludniającą się Polskę zaludnią obcy… to Pana Zenka jakoś nie bulwersuje.
    Nic Pana Zenka tak nie bulwersuje, jak los nieszczęsnych muzułmanów,

  38. Re: 37…
    Panie Gajowy i p.Zenek…
    Czy nie wystarczy nam jedna zydowska zmija wyhodowana na wlasnej piersi, a juz za druga zmija sie ogladamy???…
    ==========================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczca.com

    P.S. Ciekawi mnie, co by p. Zenek powiedzial (jak zareagowal) kiedy w nocy po linie lub rynnie wkradl sie jakis obcy „przypalany” jegomosc???…
    (i oswiadczyl, ze bedzie z p.Zenkiem mieszkac…no i bedzie na utrzymaniu p. Zenka…)
    A to ciekawe…

  39. Ad. 26 Admin

    „Nie liczcie, że przyjadą kulturalni, wykształceni muzułmanie czy Murzyni.
    Przyjedzie najgorsza hołota i szumowiny, np. wypuszczone z więzienia za łapówkę.”

    – Na początek będzie wersja „demo”. 🙂 Przyjadą wyselekcjonowani, przystojni, kulturalni itd. Dopiero z drugim, czy trzecim rzutem się zacznie gra w otwarte karty… 🙂

  40. marta15 said

    Europa musi dostac w dupe za porzucenie wlasnej wiary i wlasnego Boga.
    Dostana to na co zasluzyli.
    „..Pan powiedział: «Ponieważ się wbiły w pychę
    córki syjońskie,
    ponieważ chodzą wyciągając szyję
    i rzucając oczami,
    ponieważ chodzą wciąż drepcząc

    i dzwonią brząkadełkami u swych nóg,
    17 przeto Pan sprawi, że wyłysieją czaszki córek syjońskich,
    Pan obnaży ich skronie».
    18 W owym dniu usunie Pan ozdobę brząkadeł u trzewików, słoneczka i półksiężyce, 19 kolczyki, bransolety i welony, 20 diademy, łańcuszki u nóg i wstążki, flaszeczki na wonności i amulety, 21 pierścionki i kółka do nosa, 22 drogie suknie, narzutki i szale, torebki 23 i zwierciadełka, cienką bieliznę, zawoje i letnie sukienki. 24 I będzie:

    zamiast wonności- zaduch,
    zamiast paska- powróz,
    miast uczesanych kędziorów- łysina,
    miast wykwintnej szaty- ciasny wór,
    zamiast krasy- wypalone piętno. ..”

    Izajasz 3

  41. wanderer said

    Wydaje mi się, że problem jest bardziej złożony. Ci co rzeczywiście potrzebują pomocy, nie dostają jej znikąd, siedzą cicho, niejednokrotnie zastraszeni i muszą radzić sobie sami w ramach swoich możliwości, podobnie jak Polacy rodacy w kraju. Zauważyłem, że większość przybywająca do Europy to młodzi, wypasieni i wybyczeni mężczyźni, ubrani niejednkrotnie lepiej niż niejedni Polacy w Polsce. Traktują to jako przygodę. Wydaje mi się, że większość z nich to nie biedni ludzie, a stosunkowo dziani, którzy pieniądze zdobyli w niewiadomy mi sposób, wykorzystujący zastaną sytuację (jadący na fali) żeby wyjechać do Europy i móc nie poprawić swój byt, a poprawić swój status materialny, a to przez ewentualne wykorzystanie panujących systemów opiekuńczych, a to znowu jeszcze innymi sposobami. To są z reguły młodzi ludzie nie patrzący perspektywicznie w przyszłość na budowę stabilizacji życiowej, lecz patrzący na wykorzystanie sytuacji tu i teraz. Trochę coś na wzór pokojowch odpowiedników zdobyczy wojennych. Ludzi rzeczywiście potrzebujących, albo uciekających przed prześladowaniem jest w tej masie stosunkowo niewiele. Rozchodzi się głównie o to, żeby umieć rozdzielić te dwie rzeczy.
    Przeważnie tak się składa, że na górze zupy zawsze będzie szumowina, ci bardziej energiczni, czasami bezwzględni, silniejsi, czasami kryminaliści będą rozpychać się łokciami, podczas gdy ci naprawdę potrzebujący pozostaną niezauważeni, bądź nie będą mieli nawet szansy wyjechać, ale to właśnie opinia o tych pierwszych będzie rzucać niekorzystne odium na resztę. Problem pozostanie trudny, dlatego że nikt nie jest w stanie tego kontrolować kto przyjeżdża i jakie ma zamiary wobec kraju przyjazdu. Widzę tylko jedno rozwiązanie, bardzo trudne w realizacji, do każdej osoby i jego historii podchodzić indywidualnie, co przy obecnym systemie utrzymywanym przez międzynarodowych okupantów jest generalnie nierealne. Pozostaje więc trudna, ale odpowiedzialna decyzja. Szkoda że tam gdzie drwa rąbią, tam i wióry lecą i przy okazji krzywdzi się tym samym osoby wartościowe naprawdę szukające pomocy które być może chętnie zasymilowałyby się i przyjęły zasady i wartości swoich nowych krajów zamieszkania.

  42. […] za:    https://marucha.wordpress.com/2015/06/22/bitwa-z-policja-tysiace-slowakow-na-ulicach-nie-jestesmy-a… […]

  43. Naprzod said

    Ta wladze na wiejskiej POLACY MUSIMY POGONIC.INNEJ OPCJI NIEMAMY

  44. Boydar said

    Kiedy dwie strony przez dłuższy czas nie mogą „się dorozumieć” a „dyskusja” do niczego praktycznie nie prowadzi, należy dyskretnie (jak Lenin) rozejrzeć się wokół. Może się okazać, że wbrew pozorom wcale o tym samym nie rozmawiają, lub, celowo rozmawiają tymi samymi określeniami o zupełnie różnych rzeczach. Ukrycie własnych intencji jest ważniejsze od „zwycięstwa” w „sporze”.

    Ja mam spore wątpliwości (chłe, chłe, spore), czy te hordy które napływają do Europy, to na pewno są muzułmanie z opowiadań Pana Zenka. Tak samo jak mam pewność, że obecna Europa chrześcijańska nie jest. To są jedynie aktualnie obowiązujące, wygodne mity głównego ścieku.

    Chrześcijańskość obecnej Europy to nasza rodzinna, smutna tajemnica i nie odniosę się po raz tysięczny. Natomiast muzułmańskość przybyszów, warto ocenić po symptomach. Ci Muzułmanie, którzy w Polsce mieszkali (i mieszkają) od wieków, na których Pan Zenek z taką atencją (słuszną) się powołuje, z TYMI imigrantami nic wspólnego mieć nie chcą. I zapewne lepiej od nas wiedzą dlaczego. Sponsoring budowy nowych „maczetów” realizowany przez reżimy arabskie opanowane przez talmudystów jest również wskazówką, o co z tym importem kozojebców naprawdę chodzi.

  45. Zerohero said

    Pan Zenek po prostu oferuje sprzedaż wiązaną: krytyka wojen + poparcie dla przyjmowania tzw. uchodźców. Jest to oczywisty nonsens, bo można np. krytykować bandytów z NATO niszczących Libię, a mimo to nie popierać zalewania Włoch tzw. uchodźcami.

    Przyznam też, że zaczyna mnie wpieniać Zenkowa maniera wmawiania, że „uchodźca” ma święte prawo wybrać sobie jako cel ucieczki dowolny punkt na Ziemi, natomiast miejscowa ludność ma obowiązek przyjąć nieograniczoną ilość tzw. „uchodźców”. Przecież tu się powinna zapalić lampka alarmowa. Otóż uchodźca nie chce sobie skalać rączek budową nowego domu w Afryce, np. w stabilnym jak na Afrykę RPA. On woli dostać klucze do gotowego mieszkania w Londynie. Coś w stylu: płacę – wymagam :D. W tym przypadku zapłatą jest „ubogacenie” lokalnej kultury. Poza tym pisałem Zenkowi, że potencjalna liczba uchodźców WIELOKROTNIE przewyższa pojemność Europy, więc problem należy rozwiązywać na miejscu!

    Jak można być tak upartym. Panie Zenku?

    Panu Zenkowi za to płacą. Przecież zawodowo zajmuje się pomocą uchodźcom.
    Dobry adwokat będzie bronił klienta – nawet przyłapanego z piłą, rżnącego na pół swoją ofiarę.
    Admin

  46. Boydar said

    „Klient płaci, klient wymaga”

  47. Zenek jest lewicowym hejterem i pisze te glupoty, pozatym wiecej klotni, wiecej postow, wiecej pieniedzy zostawcie go inie kopcie sie z koniem

  48. Zenek said

    Zerohero

    Ja komus cos wmawiam???
    Ja cytuje PRAWO.

    Znam wiele osob, ktorych wpienia Prawo.

    Widac w niektorych intelektualnych kregach cytowanie prawa jest przestepstwem:

    OFFICE OF THE UNITED NATIONS HIGH COMMISSIONER FOR REFUGEES

    CRITERIA FOR DETERMINIG REFUGEE STATUS
    under the 1951 Convention and the 1967 Protocol relating to the Status of Refugees
    Geneva , January 1988

    Thereare 6 key elements to the Convention for refugees:

    1. The applicant is outside the country

    2. The applicant must fear persecution: serious harm and systematic and discriminatory conduct.
    serious harm: (for example)
    – a threat to life or liberty
    -significant physical harassment or ill treatment
    -denied access to basic services
    – denied capacity to earn a livelihood
    (all of these threaten the applicant’s capacity to subsist)

    Persecution must be of offical quality: it is official or officially tolerated by the gopvernment; or out of government control. It does not have to be a product of government policy.
    It is enough if the government cannot protect a person from persecution.

    3. Motivation for persecution.
    People are persecuted for something perceived about them or attributed to them by their persecutors.

    4. Persecution must be for 1 or more reasons: race, nationality, religion, memebership of a particular social group or political opinion.

    5. Applicant’s fear must be well -founded(real). It must be a real chance of persecution.

    6.The applicant refuses to o back to his country. What happened to the other people may happen to him. People with similar situation have been persecuted, killed, kidnapped or jailed.

    The REFUGEE LAW

    Article 1A(2) of the Convention:
    The term „refugee” shall apply to any persono who:
    „As a result of EVENTS occuring from before 1 January 1951 and owing to well founded fear of being persecuted for reason of race, religion, nationality, memebership of a particular social group or political OPINION, is outside the country of his nationality and is unable or, owing to such fear, is unwilling to to avail himself to the protection of that country;or who, not having a nationality and being outside the country of his former habitual residence as a result of such events , is unable , or owing to such fear, is unwilling to return to it”

    (uchodzca jest kazdy ktory opuscil swoj kraj z powodu zdarzen w tym kraju i przesladowan na tle rasowym, religijnym, etnicznym, przynaleznosci do pewnej grupy spolecznej np. dzieci, kobiety- czy zwiazki zawodowe itp, oraz politycznych opinii i nie jest w stanie albo odmawia powrotu do swojego kraju z obawy przed przesladowaniami)

    Article 31
    The contracting States shall not impose penalties, on account of their illegal entry or presence, on refugee, who come directly from the territory where their life or freedom is threatend in the sense of Article 1or are present in their territory without authorisation, provided they present themselves without delay to the authorities and show good cause for their illegal entry.
    (uchodzca ma prawo przybyc do innego kraju bez odpowiednich dokumentow jak wiza, paszport czy dowod osobisty)

    Article 32
    The contracting State shall not expel a refugee lawfully in their territory on grounds of national security or public order (!)
    Panstwo kore podpisalo konwencje genewska i Delaracje praw czlowieka nie ma prawa wyrzucic azylanta na podstawie samej sugestii, ze azylant stanowi zagrozenie dla bezpieczenstwa panstwa i zaklocanie porzadku publicznego.)

    Article 33
    Prohibition of expulsion or return (refoulement)
    1 No contracting State shall expel or return (refouler) a refugee in any manner whatsowever to the frontiers of territories wher his life or freedom would be threatened on account of his race, religion, nationality, memebership of a particular social group or a political opinion.
    (Panstwo azylanckie nie ma prawa deportowac azylanta do kraju z ktorego azylant uciekl)

    THE UNIVERSAL DECLARATION OF HUMAN RIGHT (UDHR)

    Article 14 (1)
    „Everyone has the right to seek and enjoy in other countrie asylum from persecution
    Article 14 (A)
    In the country of asylum a refugee has a right to person freedom, liberty and security and protection from discrimination
    (wsadzanie przymusowe uchodzcy do obozow uchodzczych jest nielegalne)

    The Law of Refugee Status
    by James C. Hathaway
    LL.BLL.M., J.S.D York University

    2.3 Choice of the Country of Asylum

    There is no requirement in the Convention that a refugee seek protection in the country nearest his home, or even in the first state to which he flies.
    Nor is it requisite that a claimant travel directly from his country of first asylum to the states he intends to seek durable protection.
    The universal scope of post-Protocol Refugee law allows most refugees to choose for themselves the country in which they will claim refugee status.

    UNiversal Declaration of human Rights and was confirmed by Conclusion 15 of the Executive Committee of the UNHCR:
    The intenstions of the asylum seeker as regards to the country in which he wishes to to request asylum should as far as be taken into account. Regard should be had to the concept that asylum should not be refused solely on the ground that it could besought from another state.

    (Uchodzca ma prawo wybrac kraj w ktorym chce sie starac o azyl)

    Kazdy sobie moze poczytac Deklaracje Praw Czlowieka w Internecie jesli go interesuje temat uchodzcow.

  49. Zenek said

    Admin
    Prosze nie zmyslac.
    Mnie za pomaganie dzieciom nikt nie placi.
    Gdzie pan to wyczytal?
    Ja od kilku lat jestem na emeryturze i nie pracuje.

    Robienie ze mnie przestepcy i klamczucha jest conajmniej dziwne, zwlaszcza na tym blogu.

  50. Zenek said

    Trzeba sobie raczej przypomniec moje poprzednie wpisy a nie wmawiac mi pierdul.
    ja nigdzie nie popieralem przymusowej emigracji i masowego przemieszczania ludnosci.
    Ja po prostu dalej utrzymuje ze ludzie sa ofiarami a nie inicjatorami i beneficjentami multimiliardowego przedsiebiorstwa emigracyjnego – aktualnie w prywatnych rekach.
    Nie ma sensu z braku argumentow i znajomosci przyczyn znizac sie do przekrecania moich wpisow.
    To jest po prostu nieuczciwe.

  51. Boydar said

    „… ze ludzie są ofiarami a nie inicjatorami i beneficjentami multimiliardowego przedsiebiorstwa emigracyjnego – aktualnie w prywatnych rekach …”

    Diabeł siedzi tam, gdzie mu najwygodniej, w tym przypadku i jak zwykle – w szczegółach. W których to wpisach Pan „Zenek” omawiał mechanizm i konstrukcję owego „… multimiliardowego przedsiębiorstwa …” ? Także skutki, zarówno dla „beneficjentów” jak i „ofiar”. Dlaczego do ofiar nie zalicza Pan „Zenek” społeczeństw którym zainseminowano tą „terapię” ? Dlaczego w ramach odsuwania podejrzeń od „nieszczęsnych emigrantów” Pan „Zenek” z uporem maniaka przywołuje kilka (słownie kilka) ogranych do znudzenia przykładów, zamiast przedstawić rzetelną statystykę, co do dalszych losów owych nieszczęśników oraz „roli” odgrywanej przez nich w zainfekowanych społecznościach ? Jakoś sobie nie przypominam aby Pan „Zenek” w tym czy poprzednich wcieleniach posłużył się przykładami rzeczywistej integracji gości z gospodarzami, no chyba że współpraca w pojęciu Pana „Zenka” to polega np. na tym, że ja samochód kupuję a ty go palisz. Zwyczajny podział ról w cywilizowanej demokracji obywatelskiej. Ja ci daję na życie i dach nad głową, a ty w meczecie postawionym za żydowskie dolary na moim gruncie ryczysz przez zakupioną za moje pieniądze instalację nagłośnieniową „allah akbar !”. Panie „Zenku”, pier dol się Pan sam, albo wystaw du pę „muzułmanom”, jeśli nie będzie w pobliżu jakiejś białej studentki, z pewnością chętnie skorzystają.

  52. aaaaaaaaaaaaaaaaaa said

    @ ADMIN

    …..dobrze by był to video z komentarza #21 wrzucić jako osobny temat – niech ludzie zobaczą co sprowadzają na swoje barki …….

  53. Marucha said

    Re 49, 50:
    1. Sam Pan pisał swego czasu, iż jest prawnikiem i pomaga imigrantom. To zresztą można łatwo wywnioskować z Pana wpisów.
    2. Nikt z Pana przestępcy nie robi i nie robił: uprawianie (tak ja Pan to czyni) nachalnej demagogii wobec problemu uchodźców nie jest przestępstwem.
    3. Pan Boydar ma rację, pisząc, że niepotrzebne nam są ograne do znudzenia przykłady odnośnie imigrantów – lecz rzetelne dane, pokazujące np. ich „nadreprezentację” w statystyce przestępczości albo dokumentujące wandalizm i dewastację dzielnic zamieszkałych przez „nieszczęsnych uchodźców”.

  54. Zenek said

    To ze jestem prawnikiem to nie ukrywam. Ale od kilku lat jestem na emeryturze i pomagam przy kosciele osobom, ktore kosciol uwaza ze tej pomocy potrzebuja.
    Pomowienie mnie o zarabianie na tej pomocy jest nierzetelne. Jest nieludzkie.
    Moja demagogia polega na tym, ze nie widze powodu potepiac w czambul osob ktore sa ofiarami wojny.
    Dla niektorych dzielnych gajowowiczow z KPR (Komitet Poprawnosci Rasowej) jest to demagogia. Naturalnie ze tyle samo jest w gajowce nienawisci do uchodzcow co do prawnikow. Poczulem to na wlasnej skorze.

    Rzetelne dane statystyczne moga byc tylko z policji.
    Nie z gajowki.

    Dlaczego jestem traktowany jak tredowaty za kazdym razem jak wspominam prawo?.

    O tozsamosci Polakow moznaby dlugo dyskutowac gdyby bylo o czym.
    A niektorym osobom pragne przypomniec, ze kilkakrotnie wspominalem o polskich kosciolach katolickich w Libi, ktore zostaly zbombardowane. Nikogo to na gajowce nie wzruszylo.
    Pan chetnie opowiada o przestepcach – a ja o ofiarach przestepstw. Tu sie roznimy.
    Bo kazdy ma inne hobby.

  55. HDKK said

    „Po co? Dlaczego? Zmieniać nick’i.”

    Prywatnie mogę to Panu wyjaśnić, panie Nick.

    na_berdyczów@yahoo.pl

    (wbrew aparycji, adres jest rzetelny, otwieramy tę skrzynkę co kilka dni).

  56. Marucha said

    Napisał p. Zenek:
    Pan chetnie opowiada o przestepcach – a ja o ofiarach przestepstw. Tu sie roznimy.

    Jakoś nigdzie nie widziałem, aby poświęcał Pan swą uwagę takim ofiarom przestępstw, jak dziewczynkom zgwałconym przez azylantów, przypadkowym osobom zabitym podczas ulicznych strzelanin między gangami imigrantów, czy choćby rodzinami, którym spalono dom albo samochód podczas „protestów przeciwko rasizmowi”. Pomijamy przypadki pobicia, zastraszania, obelgi etc.

    Pan zajmuje się bardzo szczególnymi „ofiarami”. Konkretnie – tymi, których Pan uważa za ofiary białego człowieka.
    Biały w roli ofiary jakoś Panu nie pasuje.

  57. anonim said

    Pan Zenek z prostego stwierdzenia faktu muzułmanie i czarni powinni żyć u siebie BO MAJĄ GDZIE rozwija jakiś katastrofalny wątek o nienawiści przemocy i chęci zabijania biednych murzyńskich dzieci btw co ma do tego monsanto to ja nie wiem (chyba że Pan Zenek w cwany sposób pokazuje nam że imigracją i monsanto steruje ta sama samowybrana grupa wyznaniowa) A już dokoptowanie wielkiej „plamy” śmieci na Pacyfiku zakrawa na głupotę chyba, że w świecie Pana Zenka czarni i meksykanie w USA nie śmiecą tylko biali no i w całej Oceanii nie śmieci nikt poza białymi Japończykami…lekki rasizm trochę.
    Ogólnie Panu Zenkowi życzę powodzenia w imigracji do Arabii Saudyjskiej i założenia tam katolickiej parafii z własnym kościołem, no bo skoro dla Pana Zenka oni mogą u nas to On sobie i tam poradzi uni przecież zrozumieją.

  58. Boydar said

    Panu Zenkowi z dzieciństwa utkwiło szczególnie ostatnie zdanie, i tak Mu już zostało do dzisiaj. A my mamy za to płacić.

  59. Zenek said

    Ciekawe skad sie biora pewne koncepcje o zbiorowej odpowiedzialnosci:

    http://rinf.com/alt-news/editorials/israels-response-everything-collective-punishment/

    Może ze spostrzegawczości?
    Admin

  60. Boydar said

    Ten medal jak prawie każdy ma dwie strony; pokazujesz Pan trzech autentycznie pokrzywdzonych a na te trzy bilety wpuszczasz Pan trzydzieści tysięcy. To nawet w polskiej lidze takie cuda nie przechodzą. To tylko w Erze.

    🙂 admin

  61. anonim said

    Zbiorowej Panie Zenku? To kiedy przekroczyliśmy poziom odpowiedzialności indywidualnej? Uprzedzając odpowiedź Panie Zenku niema żadnej odpowiedzialności ani indywidualnej ani zbiorowej dla imigrantów wśród hmm goi albo raczej obywateli krajów Europy i ich rządzących, to ciekawe że wspomina Pan Israhell wszak my to bydło oni to ludzie im wolno…

  62. marta15 said

    a w miedzyczasie wyjatkowo oblesny heretyk i apostata, zwacy sie Franciszek, czczony przez stada polaczkow jako ich papiez ,kaja sie i przeprasza innych heretykow i apostatow..
    http://www.fronda.pl/a/franciszek-w-imie-pana-jezusa-chrystusa-przebaczcie-nam,53072.html

  63. Zenek said

    56
    Marucha
    Jak pan naprawde uwaza ze pan pisze prawde to prosze jeszcze raz przeczytac moj wpis o Breiviku, ktorego akurat podalem za przyklad ze NIE reprezentuje bialej populacji.
    I prosze sobie przypomniec moje wpisy o Serbach i muzulmanach z Kosowa, i o bialych dzieciach z Donbasu i BIALYCH Polakach ze Lwowa.

    oglupieliscie wszyscy dzisiaj czy co?
    Robicie ze mnie murzynskiego mecenasa, ktory kocha murzynkow i marzy mu sie upojna noc z pania prezydentowa.

    Co sie z wami stalo?.
    Czy dostaliscie jakiegos amoku, zeby mi wciskac rzeczy ktorych nie tylko nie napisalem ale nawet nigdy mi do glowy nie przyszlo.

    Jest to zbiorowy wyrok przez domniemanie.

    Panie Boydar
    Jak juz mam byc murzynkiem z Afryki to lepiej byc Bambo niz… Kalim

  64. Boydar said

    Akurat obu lubię 🙂

    Ale akurat w (58), to miałem na względzie „szkoda że Bambo czarny, wesoły, nie chodzi razem z nami do szkoły”. Dzięki Panu ta niepowetowana strata została po części zniwelowana; jak rozumiem, to jeszcze nie koniec. Chyba pójdę nasram temu durnemu Tuwimowi na grób, jak prawdziwy Chacheł.

  65. Marucha said

    Re 63:
    Panie Zenek, owszem, wspominał Pan o Serbach, i dzieciach z Donbasu…
    Ale nie przypominam sobie, aby w konfrontacji muzułmanów czy Murzynów z białasami brał Pan kiedykolwiek stronę białasów.
    Pan potrafi usprawiedliwić bandyckie zachowanie muzułmańskich gangów w Europie napaścią USRaela na Libię albo Irak. Tak, jakby te szumowiny w ogóle były zainteresowane jakąś polityką, sprawiedliwością czy temu podobnym, a ich bandytyzm wynikał z chęci odpłacenia białasom za wszelkie krzywdy, jakie ich spotkały.
    G… prawda. Szumowiny interesuje jedynie życie na koszt innych, opłacane czy to przez socjal, czy przez kradzieże i rabunki.
    O ofiarach imigranckich gangów Pan przeraźliwie MILCZY.

    Słusznie napisał p Boydar: pokazuje Pan trzech autentycznie pokrzywdzonych – a na te trzy bilety wpuszcza Pan trzydzieści tysięcy.

  66. Zenek said

    Od kiedy to ja odpowiadam za kazde swinstwo co sie dzieje we swiecie?.
    Pan Marucha raczy mnie przeceniac.

  67. Kar said

    ..Pan Zenek w pocie czola pracuje na zasluzone drzewko w Tel-Aviv.. (present target: 97% ?)

  68. Zenek said

    65
    Marucha

    To ja sobie pozwole cos przypomniec bo mam juz dosc tych kalumni i wydumanych pretensji.
    Pan nie ma obowiazku czytac wszystkich moich wpisow ale jak mi pan cos zarzuca to trzeba miec dowod.
    A dowod jest w wyszukiwarce.

    Jeszcze kilka tygodni temu wrzucilem na gajowce filmik o Kosowie. Ja z pietnascie razy na gajowce przypominalem jak to Polacy pomagali stworzyc DWA panstwa muzulmanskie w Europie a teraz pyskuja na muzulmanow. Jeszcze niedawno zamiescilem w gajowce artykuly o zbrodniach muzulmanskich w Kosowie. I film o tym jak Tusk wita polskie wojsko i polska policje w Kosowie.
    Moja uwaga byla taka, ze to Polacy chronia muzulmanow przed atakiem chrzescijanskich Serbow. Pan tego nie czytal? Nie musial. I nie musi mnie teraz obrazac i pozwalc zeby inni mi dokuczlai w szalenie prymitywny sposob. To nie jest dyskusja. To jest jatka.
    Puscilem tez artykul o tym, ze muzulmanskie Kosowo jest centrum przestepstw w Europie. Pisalem o handlu nerkami i o Thacim ktory jest masowym morderca. I pisalem skad przybyli ci muzulmanie.

    Zastanawiam sie skad sie u niektorych gajowkarzy wzial pomysl, ze ja szczegolnie ulubilem sobie muzulmanow?
    Pewnie ze zlosci ze jak czarne memento przypominam ze Polska w Radzie Bezpieczenstwa miala roczny dyzur i zglosila wnioske o niepodlegle MUZULMANSKIE panstwo w Kosowie. Dwa nawet panstwa muzulmanskie: Bosnie I Kosowo. A pan uwaza ze ja ‚cos’ zaledwie wspomnialem’ o Serbach??
    I polskie wojsko i polska policja dalej sa w Kosowie.

    To ja kocham muzulmanow czy te 83% Polakow ktore popieralo powstanie Kosowa??? Ja sie wtedy narazilem wielu Polakom bo bronilem Serbow. Gajowki jeszcze wtedy nie znalem.
    Gdzies jest granica nieprzyzwoitosci
    I takie przykazanie ktore przyda sie w najblizszej spowiedzi, zeby nie mowic falszywego swiadectwa …

  69. Boydar said

    Panie Zenku, te 83%, nie miało zielonego pojęcia jak wygląda prawda. Ich grzech jest zupełnie czymś innym niż Pański; bo Pan zna prawdę z pierwszej ręki.

    Powiem więcej, Pan nic dobrego muzułmanom nie czyni, swoimi wpisami budzi tylko ślepą do nich nienawiść, być może nieuzasadnioną. Dlaczego nieuzasadnioną ? Ano dlatego, że Pan adwokatujesz ‚elementowi’, a wpier dol zbiorą najmniej winni, jak zawsze.

  70. Marucha said

    Re 68:
    Panie Zenku, odpowiem Panu tak:

    Nie chcę w Polsce żadnych „imigrantów” i „uchodźców” z obcych kultur, nosicieli wrogich religii i nie przystającej do nas moralności.

    Nie chcę, ponieważ praktyka wykazuje, iż wszędzie, gdzie się pojawiają, pojawiają się również ogromne problemy społeczne, począwszy od wandalizmu, poprzez kryminalną działalność gangów, skończywszy na najcięższych zbrodniach. O bezrobociu i związanymi z nim kosztami, nie wspomnę.

  71. SAP said

    Osłodzę panu humor, panie Zenku. Mnie się kultura arabska bardzo podoba ale w Arabii. Proszę posłuchać tego kawałka:

    يا طير يا مسافر له – حاتم العراقي

    i wersja z Arab Idol – حاتم العراقي – يا طير

  72. Nienatemat said

    Islam jest nie jeden. Ale to juz nie należy do tematu.

  73. Węgrzy oddają Unii „swoich” uchodźców. Austria wściekła:
    http://wyborcza.pl/1,75477,18221354,Wegrzy_oddaja_Unii__swoich__uchodzcow__Austria_wsciekla.html#TRNajCzytSST

  74. […] Za; https://marucha.wordpress.com/2015/06/22/bitwa-z-policja-tysiace-slowakow-na-ulicach-nie-jestesmy-af… […]

Sorry, the comment form is closed at this time.