Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Bezpartyjna o Wolne tematy (29 – …
    Marucha o Wolne tematy (29 – …
    Bezpartyjna o Wolne tematy (29 – …
    Bezpartyjna o Wolne tematy (29 – …
    errorous o Pilna sprawa
    Bezpartyjna o Wolne tematy (29 – …
    errorous o Samotnik z Bogoty pośród …
    Listwa o Roman Fritz w obronie normalno…
    Bezpartyjna o Wolne tematy (29 – …
    Bezpartyjna o Wolne tematy (29 – …
    Zerohero o Amerykański Portal Zero Hedge…
    Bezpartyjna o Wolne tematy (29 – …
    Józef Bizoń o Roman Fritz w obronie normalno…
    Kres o Wolne tematy (29 – …
    Bezpartyjna o Wolne tematy (29 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 709 subskrybenta

O mieszaniu ras i dlaczego Żydom tak na nim zależy

Posted by Marucha w dniu 2014-08-13 (Środa)

Obcych ras nie należy wpuszczać do Polski nie dlatego, że mają za małe IQ (to może być używane jako argument w przypadku np. Murzynów, ale już nie w przypadku np. Chińczyków), ale dlatego, że są inni niż my i ich masowe przybycie tutaj i osiedlenie się byłoby po prostu kolonizacją.

Czy to oznacza, że nienawidzę przedstawicieli innych ras? Nie! To oznacza po prostu, że chcę, aby Polska była krajem Polaków, czyli (czy to się komuś podoba, czy nie) białych ludzi. Oczywiście przynależność do białej rasy nie jest jedyną cechą narodu polskiego, ale jest jedną z nich, nawet jeśli gdzieś tam na przestrzeni historii znajdzie się jakiś śniady rodzynek szczerze spolonizowany.

Trzeba rozróżnić szowinizm od separatyzmu rasowego. To, że chcę zachowania Polski taką, jaka jest pod względem rasowym, nie znaczy, że innym rasom życzę źle. Wręcz przeciwnie, niech im się wiedzie jak najlepiej, ale niech wykuwają swoją pomyślność we własnych krajach.

Analogicznie – to, że nie zgodziłbym się, aby kloszardzi z dworca wprowadzili się do mnie do domu, nie oznacza, że życzę tym ludziom źle, czy ich dehumanizuję.

Druga sprawa: mieszanie ras jest narzędziem globalizmu, aby zniszczyć narody i państwa, zwłaszcza te zbudowane przez białego człowieka. Pan X czy Pani Y może sobie nie wierzyć w znaczenie czy nawet istnienie ras, ale Żydzi, którzy stoją za globalizmem, wierzą. Istnieją wypowiedzi bardziej i mniej znaczących Żydów – Morgenthau, Coudenhove-Kalergi, Freud, czy głośne w ostatnich latach wypowiedzi niejakiej Barbary Spectre i Noela Ignatieva, dostępne w internecie, w których wprost mówią o konieczności zniszczenia białej rasy jako jedynego realnego konkurenta Żydów do władzy nad światem lub o konieczności kolonizowania państw należących do białych ludzi za pomocą masowej imigracji przedstawicieli innych ras.

Otwieranie państw należących do białych ludzi na masową imigrację, to oprócz rewolucji seksualnej i feministycznej, główny postulat na wskroś żydowskiej i zarazem szowinistycznej Szkoły Frankfurckiej, sfinansowanej przez żydowskich krezusów oraz czołowe syjonistyczne organizacje żydowskie, a prowadzonej przez żydowskich intelektualistów; nie jakichś „lewicowców” bez żydowskiej świadomości, lecz autentycznych nacjonalistów czy wręcz szowinistów.

To Szkoła Frankfurcka jest odpowiedzialna za zgniliznę, która zniszczyła naszą cywilizację w drugiej połowie XX wieku. Zostało to zrobione świadomie przez żydowskich supremacjonistów, którzy wcale tego nie ukrywali.

Polecam lekturę książki Kevina MacDonalda „Kultura krytyki”, a zwłaszcza rozdziały: „Szkoła frankfurcka w socjologii i patologizacja więzi w społeczeństwach nieżydowskich” oraz „Zaangażowanie Żydów w kształtowanie polityki imigracyjnej USA”, gdzie, w oparciu głównie o źródła żydowskie jest opisana działalność Żydów w USA od 2 połowy XIX wieku do 1965 r, kiedy to za pomocą odpowiedniej ustawy otworzyli USA na oścież dla masowej imigracji, która sprawiła, że Stany w ciągu zaledwie kilkudziesięciu lat straciły swój dotychczasowy, euroamerykański charakter.

Jeszcze raz podkreślam: dla Żydów rasa ma znaczenie, co wynika jasno z ich wypowiedzi.

Multikulturalizm nie jest „lewicową utopią”, jak wielu naiwnych mniema, ale jest przemyślanym narzędziem niszczenia białego człowieka, niszczenia chrześcijaństwa (czy się to komuś podoba, czy nie, to biały człowiek był na przestrzeni wieków rozsadnikiem chrześcijaństwa) i niszczenia suwerennych państw narodowych na rzecz postulowanego przez Żydów i ich masońskie psy jednego państwa światowego.

W książce MacDonalda jest przytoczone określenie syjonisty z USA, niejakiego Bena Wattenberga, który życzy sobie, aby Amerykanie stali się pierwszym „narodem powszechnym” świata. Warto tu dodać cytat innego syjonisty z USA, niejakiego Earla Raaba:

„Urząd statystyczny poinformował, że wkrótce kolorowi czy nie-Europejczycy będą stanowić mniej więcej połowę ludności Stanów Zjednoczonych. I wszyscy będą obywatelami amerykańskimi. Przekroczyliśmy granicę, poza która partia nazistowsko-aryjska nie będzie już mogła zwyciężyć w tym kraju. Od półwiecza [my, Żydzi] wspieramy amerykańskiego ducha sprzeciwu wobec dogmatyków. Duch ten nie jest jeszcze w pełni rozwinięty, ale heterogeniczna natura ludności sprawia, że jego rozwój jest nieodwracalny – i dzięki temu mamy dziś pewniejsze zapory przed dogmatyzmem, niż kiedykolwiek przedtem”.

Jak widać z tego cytatu, niszczenie homogeniczności państw białych ludzi służy Żydom jako narzędzie trzymania tych ludzi w ryzach i do kontroli materialnych zasobów ich krajów). Bo jak Euro-Amerykanie mają się teraz zorganizować i odwrócić to, co się stało w 1913 r. i później? W multikulturowym społeczeństwie jest to bardzo, ale to bardzo trudne, jeśli wręcz nie niemożliwe.

Tak więc Stany Zjednoczone nadal będą państwem-własnością Żydów (którzy stanowią zaledwie około półtora procenta ich populacji) i ich narzędziem dominacji nad resztą świata. A Euro-Amerykanie będą tylko ich nawozem, tak jak dotychczas.

Izrael Szahak twierdził, że historię narodu żydowskiego cechują cykle koniunkturalne, które polegają na tym, że Żydzi w państwach nie-Żydów zdobywają sobie status, który polega na tym, że, w różny sposób, doprowadzają do wyniesienia w takim państwie przychylnych sobie władców lub skorumpowania tamtejszych elit i przy ich pomocy do nadania sobie takich praw, które pozwalają eksploatować masy ludzkie tego kraju.

Jednak zawsze prędzej czy później dochodzi do tego, że albo pojawia się jakiś władca utożsamiający się z tymi eksploatowanymi masami, albo te masy wywołują powstanie i wynoszą do władzy jakiegoś swojego przywódcę i wtedy dochodzi do zemsty na Żydach, objawiającej się pogromami lub/i wypędzeniami.

I Szahak twierdził, że żydowskie elity na przestrzeni wieków zdawały sobie sprawę z istnienia takich cykli koniunkturalnych ich narodu. W wyżej przytoczonym cytacie widać po prostu, że uszczelniają system. Bo kim są niby ludzie określani przez Raaba jako „dogmatycy”, jeśli nie potencjalnymi przywódcami amerykańskiego ruchu wyzwoleńczego?

Pozwolę sobie na jeszcze jeden cytat z książki MacDonalda:

„Istotnie, do najgłębszych motywów analizowanej w tym studium żydowskiej działalności politycznej i intelektualnej należy lęk przed antysemityzmem. Svonkin pokazuje, że po II wojnie światowej „zaniepokojenie” i niepewność nadal trapiły amerykańskich Żydów, mimo, że antysemityzm najwyraźniej osłabł wtedy tak znacznie, że stał się zjawiskiem marginalnym. Ale z powodu tych obaw po 1945 roku nadrzędnym celem organizacji żydowskich do spraw relacji z innymi grupami społecznymi (tzn. Amerykańskiego Komitetu Żydowskiego, Amerykańskiego Kongresu Żydów i Ligi Przeciwko Zniesławieniu) było (…) zapobieganie powstaniu w USA reakcyjnego masowego ruchu antysemickiego”.

Piszący w latach siedemdziesiątych Isaacs przedstawił głębokie poczucie niepewności amerykańskich Żydów i ich przewrażliwienie na punkcie wszystkiego, co mogłoby się wydawać przejawem antysemityzmu. Rozmawiając na początku lat siedemdziesiątych „ze znanymi osobami” o antysemityzmie, pytał: „Czy według Pana/Pani może się to tutaj zdarzyć?”. „Nikomu nie trzeba było tłumaczyć, czym jest owo >>to<<„. Niemal wszyscy odpowiadali w taki mniej więcej sposób: „Każdy mający jakieś pojęcie o historii musi zakładać nie to, że może się zdarzyć, lecz że prawdopodobnie się zdarzy” lub „Pytanie nie brzmi: czy, lecz: kiedy”.

Gorliwe angażowanie się Żydów w politykę Isaacs, moim zdaniem słusznie, kładzie na karb właśnie tego strachu przed antysemityzmem. Wielka aktywność Żydów w sprawie imigracji jest tylko jednym z kierunków ich wieloaspektowego ruchu mającego na celu zapobieżenie powstawaniu w społeczeństwach zachodnich masowego antysemityzmu” (…)

Pochwałę różnorodności kulturowej w kontekście imigracji wyrażali też inni pisarze i przywódcy żydowscy. Charles Silberman stwierdza, że „Żydzi amerykańscy popierają tolerancję kulturową z powodu – głęboko zakorzenionego w historii – przeświadczenia, że są bezpieczni tylko w społeczeństwie uznającym bogaty wachlarz postaw i zachowań, a także różnorodność grup religijnych i etnicznych. Właśnie to przeświadczenie, a nie pochwalanie homoseksualizmu, skłania ogromną większość Żydów amerykańskich do uznawania „praw gejów” i do przyjmowania postawy liberalnej w większości tak zwanych kwestii społecznych”.

Oczywiście z tą tolerancją i liberalizmem to, wicie-rozumicie, tylko w państwach gojów, bo w Izraelu to już zupełnie inaczej:
http://www.wprost.pl/ar/287403/Izrael-drakonskie-prawo-przeciw-imigrantom-uchwalone/

Autor: Przemądrzałe Bydlę

Komentarze 63 to “O mieszaniu ras i dlaczego Żydom tak na nim zależy”

  1. Gutek P. said

    Bardzo dobry temat i na czasie ale dlaczego autor jego chowa się za nickiem,ktory mu nawet ubliza – cos tu nie gra .
    Czy to temat prowokacyjny lub testing co Polacy mysla o rasach –
    sprawdzian „polskiego rasizmu” ?

    To tyle na początek ,mam nadzieje,ze piszący na tym portalu Polacy dodadzą cos od siebie bez obaw przed RASAMI,a szczególnie jedna ,która uważa się za wybrana czyli ZYDZI i druga rasa chcaca jej dorownac czy Niemcy na usługach Zydow.
    O Afrykanczykach tez można dyskutować ,bo to oni pierwsi byli „niewolniczo testowani” i sa nadal,tym bardziej,ze Afryka potrzebna jest „chciwym” i trzeba ja „rozluznic” (maja tego dokonać epidemie),z drugiej strony w pierwszej kolejności „trenowano niewolnictwo” na tej wlasnie czarnej ludności !

  2. revers said

    za tym idzie darwinizm, marksizm, i restytucja mienia tj. nieruchomosci dla nowych socjalnych koczownikow, dla ktorych zabiera sie prywatne osrodki wczasowe, byle porawnosci politycznej stalo sie zadosc, bez kultowej tozsamosci, asymilacji.

    http://www.netzplanet.net/beschlagnahmung-von-immobilien-fuer-asylbewerber-angekuendigt/12247

  3. maurycy said

    To standardowe i zelazne dzialanie zydowstwa ! Nie jest to zadne odkrycie i jakies novum ! odkrycie jest dla tych ktorzy sa ciemni glupi i ograbniczeni umyslowo na wlasne zyczenie ! Niestety dotyczy to Polakow ktorzy w swej masie sa narodem idiotow, glupkow i chamow !Nie mysle tu nikogo obrazac ale stwierdzam fakt i nic nie poradze ze tak jest jak jest . Mieszajac ludzi zatraca sie wszystko; normy moralne, zwyczaje ,kulture nawyki . Zydowstwo doskonale o tym wie ze pozniej taki czlowiek jest bezbronny wobec ich kryminalnych szwindli i zaplanowanycgh degeneracji i zdziczenia ktore czyni go bezbronnym wobe kryminalnej degeneracji ktora oni zaplanowali dla niego.

  4. Luxeuro said

    Ad. 1 – Rasa i konflikt nie wymaga geniusza by to zrozumieć. Nie jest nawet rasa potrzebna dla wielkich konfliktów, wystarczy rodzinne otoczenie. Można sobie tylko przypomnieć podwórko szkolne i jak grupa reagowała na „nie znanego typa”. Jak władza na takie konflikty reaguje będzie decydować jaki będzie porządek. Wstaw Żyda do władzy i będziesz miał Piekło rodu Sowiecki Sojuz i lagry, bo Żyd ma rozum ale nie serce. Z tego co czytałem Imperium Ottomańskie i władza Hingis Khana była jak najbardziej tolerancyjna dla ras. Demokracja Żydowska zaostrza konflikty rasowe by rządzić co widzimy w XX wieku i dzisiaj.

    Tak ze badanie poglądy Polaków na temat rasy jest głupota. My nie jesteśmy unikalni pod tym względem na świecie i się szczególnie nie odróżniamy, tak jak to rozumie ze swojego doświadczenia. Gatka o rasizmie jest bicie piany jeżeli się nie zna nic na ten temat jak sprawa wygląda w innych rejonach świata.

    „Jak widać z tego cytatu, niszczenie homogeniczności państw białych ludzi służy Żydom jako narzędzie trzymania tych ludzi w ryzach i do kontroli materialnych zasobów ich krajów). Bo jak Euro-Amerykanie mają się teraz zorganizować i odwrócić to, co się stało w 1913 r. i później? W multikulturowym społeczeństwie jest to bardzo, ale to bardzo trudne, jeśli wręcz nie niemożliwe.”
    Dodać do tego jeszcze kontrola mediów masowego przekazu i grupka ktora liczebnie jest mniejsza niż 2% populacji kontroluje resztę. Tak buduje się Demokracje. Proste. Pajęczyna idealna.

    „Tak więc Stany Zjednoczone nadal będą państwem-własnością Żydów (którzy stanowią zaledwie około półtora procenta ich populacji) i ich narzędziem dominacji nad resztą świata. A Euro-Amerykanie będą tylko ich nawozem, tak jak dotychczas.”
    Przykro powiedzieć ale tak to jest. Przeciętny Amerykanin , przypuszczam, siedzi w zamkniętym mieszkaniu i gapi się w tego swojego Wide Screen TV i nie widzi nadziej jak co cokolwiek zmienić bo w tym świecie multikulti jest on jak mały atom. Nie istotny i łatwo zastąpiony.

    „Wędrujący Żyd” ten efekt widocznie zrozumiał i z wiekami udoskonalił do takiego stopnia ze jak widzimy kraje i kontynenty okrada bez większego problemu. Jest ON prawie nie widoczny w tych działaniach ale MOŻE to się teraz zmienia. Może.

  5. Zerohero said

    Na prawicy pojawiło się sporo kłamliwych kryptolewackich opinii, że multikulturlaizm be, ale multirasizm OK. Zauważmy, że multirasizm pociaga za sobą multikulti!. Np. w USA jest specyficzna czarna kultura, choć związek z Afryką ucięty CAŁKOWICIE. Zauważmy, że człowiek o niebiałej karnacji nie da sobie wmówić, że jego przodkowie walczyli pod Grunwaldem – on obcość ma wypisaną na twarzy. Jeśli ktoś sobie roi, że tu pojawią się jacyś Pakistynczycy robiący pisanki na Wielkanoc, to jest w wielkim błędzie.

    Zgadzam się z autorem artykułu – panem Przemądrzałe Bydlę. Mamy prawo do tożsamości, również rasowej. Niestety sprawy mają się znacznie gorzej, bo np. problem żółtej emigracji praktycznie nie istnieje. Sadyzm „unych” jest podwójny, bo biała rasa zostaje nie tylko rozmyta, ale konsekwentnie ściągnięta do poziomu murzyńskiego.

    Byłem niedawno na malutkiej plaży w południowej Francji. SZEŚĆ par mieszanych. Facet czarny jak smoła, kobieta biała. W restauracji hotelowej również taka para. Czarny gentleman i biała dziewczyna. U siebie w Afryce chodziłby boso, a tu gra w tenisa. Czytałem o problemie w pewnej wiosce afrykańskiej. Ludzie spadali ze skał, bo im się stopy ślizgały. Na pomysł zrobienia znanych u nas od tysiącleci butów nie wpadli. Buty trzeba im było PODAROWAĆ.

    Wracając do tej plaży… Nie widzę natomiast Azjatów. JEDNA tylko Azjatka na plaży. Plus do tego jedna popi….niczona muzułmanka kapiąca się w ubraniu. A tyle się gada o islamizacji. Zaczynam nabierać podejrzeń, że to celowe kanalizowanie koncesjonowanej ksenofobii. Problem emigracji muzułmańskiej jest realny, ale jako JEDYNY dopuszczony prawem do nagłaśniania. To jest symptomatyczne.

    W komentarzach pod https://marucha.wordpress.com/2014/08/11/brytyjczycy-narod-wielkich-udawaczy-cz-1-i-2/

    pojawiło się kilka głosów negujących róznice między rasami, podważających sens testów IQ (bo czarni mają 20-25% niższe wyniki). Testy IQ są miarodajne, bo korelują ze zdolnościami matematycznymi, ale jak sie ktos upierał, to zapytałem wówczas o dokonania czarnych kultur na przestrzeni wieków, a teraz ponawiam pytanie (lekko przeformułowane):

    – czemu Czarni nie stworzyli pisma, kalendarza
    – czemu Czarni nie budowali miast (nawet Timbuktu nie jest ich)
    – czemu Czarni nie budowali z kamienia
    – czemu Czarni nigdy nie podjeli się zbudowania najprostszego choćby samochodu
    – czemu Czarni żyjący w bogatych krajach zachodnich, gdzie akcja afirmacyjna trwa od 50 lat, nie osiągają sukcesów w biznesie i nauce
    – czemu czarne dzielnice to oazy przestępczości, w USA 10% populacji ogólem i 70% więźniów

    Nawet udział czarnych w honorowym krwiodawstwie jest niższy, a w stanie Michigan żerują na transfuzjach, bo potrzebują dużo krwi gdy się nawzajem postrzelają w wojnach gangów. Oczywiście składa ich do kupy biały lekarz albo Hindus…

    Co tu robią Żydzi z ich super IQ. Rzekomo wyższa inteligencja Żydów to wymysł. Nie ma ŻADNYCH na to dowodów. Ani obiektywnych testów IQ, ani przesłanek historycznych. Jeydyne przesłanki to pośrednie, ale na tej zasadzie można ocenić, że Amerykanie są inteligentniejsi od Chińczyków (więcej Nobli, wynalazków).

    ALE!

    Za 100 lat Żydzi nadal będą biali, a biali staną się półnegrami. Wówczas żydowskie marzenie ziści się. Będą światłem rozumu w morzu czerni gojów. To Żydzi będą kontrolować technologie, medycynę, prawo. W 100%. Nie potrzeba żadnych zakazów, żadnych utrudnień. Goj po prostu będzie za tępy by wchodzić im w paradę.

  6. Hanusen said

    Są badania dotyczące IQ różnych nacji. Z tego co sobie przypominam Żydzi znaleźli się gdzieś na 34 miejscu.

  7. Luxeuro said

    „Co tu robią Żydzi z ich super IQ. Rzekomo wyższa inteligencja Żydów to wymysł. Nie ma ŻADNYCH na to dowodów. Ani obiektywnych testów IQ, ani przesłanek historycznych. Jeydyne przesłanki to pośrednie, ale na tej zasadzie można ocenić, że Amerykanie są inteligentniejsi od Chińczyków (więcej Nobli, wynalazków).”
    Te Noble to wydaje mi się ze sobie fundują kosztem innych, ale to jest tylko wyraz mojej nieufności do tych ludzi.

    Słucham teraz Mozarta i zastanawiam się który wielki (rangi światowej) kompozytor był Żydem ? Ktoś zna takiego?
    UWAGA: Przyszedł mi jeden do głowy, Felix Mendelssohn. Lepiej nie generalizować? 🙂

    Ten wielki Einstein. Co on takiego zrobił później jak się zjawił w USA ? NIC. Ciekawa sprawa bo są podejrzenia co do jego genialności.

    Żydy geniusze to wydaje mi się wielką mistyfikacją i kitem.

  8. Brat Dioskur said

    Ledwo wrocilem do Holandii po dlugich i goracych wczasach i od razu wpadlem w srodek oka cyklonu rozruchow….. rasowych! Juz nie samolot malezyjski czy Ukraina a o Assadzie prawie juz sluch zaginal tylko ISIS i islam znalazly sie na pierwszym planie tutejszych doniesien prasowych .Okazuje sie ,ze przed kilkoma dniami doszlo do regularnej bitwy w Hadze miedzy zwolennikami ISIS a tzw. radykalna prawica ,ktora prasa tutaj jednym tchem nazywa neonazistami. Dla ISIS media sa jeszcze laskawsze ,juz nie nie mowiac o ministrze spr. zagr. Timmermansie ,ktory opiera sie z calych sil nazwac ten muzulmanski SS zwyklymi ludobojcami!Oliwy do ognia dolala jakas wysoka urzedniczka minsterilana ,pochodzenia arabskiego ,ktora oswiadczyla ,ze ISIS jest tworem …syjonistow i ma za cel skompromitowanie islamu. Tumult jaki powstal po tym oswiadczeniu sciagnal nawet z wakacji mera Hagi !Policja nie zaleca noszenia na widocznym miejscu krzyzykow po tym jak w Utrechcie dwoch muzulamanow skopalo jakiego jegomoscia ,na pewno ateiste ,ktory krzyzyk zawiesil sobie ze snobizmu.Wykrzykiwali przy tym ,ze wszystkie chrzescijanskie psy zostaa wymordowani i ze Holandia wkrotce stanie sie kalifatem. ….nawiasem zastanawiam sie czy nie kupic domu w Polsce ,bo tutaj zaczyna byc naprawde goraco. Tak wiec durnie postepackie ,ktorych nie brakuje w Polsce niech sie dobrze tym wypadkom przypatrza ,bo byc moze juz tylko za biala karnacje skory moga zostac kiedys skopani przez nowych rodakow. Jakiz kontrast miedzy Holandia a Polska .Kiedy wjechalem w granice krolestwa odrazu pojawily sie masowo bambusowe mordy…. tymczasem w Polsce cudownie bialo!Zetknalem sie tam moze z doma mieszanymi parami w supermarkecie ,ona biala on czarny. Patrzylem wyzywajaco w jej oczy starajac nadac swoje twarzy jak najbardziej pogardliwy wyraz,uciekla ze wzrokiem ,ale czarnuch przyjal wyzwanie …. nie pisnal ani slowka!

  9. semperparatus said

    Doskonały artykuł…nic dodać,nic ująć…sama prawda…

  10. Kronikarz said

    ~ ¿

  11. Filo said

    Zerohero
    Te pytania sa troche naciagane. W Centralnej Afryce w Bangui jest bardzo slynny instytut Pasteura, jeden z lepszych w swiecie a poniewaz gadaja tam murzyny glownie po francusku to ich wyzsza rasa anglosaska nigdy nie uzna za rownych sobie naukowcow. We Francji kiedys bylo bardzo duzo uczonych murzynow; teraz ich zydy przepedzily.
    Jest ich jeszcze troche pracujacych po roznych uniwersytetach. Znam osobiscie jednego ktory pracuje dla UNESCO. Zaden zaszczyt ale ma stopien profesora nauk biologicznych. W Sudanie byly uniwersytety ktorym Anglicy przyznali status miedzynarodowy, szkola medyczna w Chartumie produkoweala znakomitych lekarzy i swietnych farmaceutow specjalizujacych sie w ziollecznictwie.. Na uniwersytecie w Nairobi pracowali z czarnymi naukowcami polscy specjalisci. Fachowej literatury na ten temat jest duzo.
    W Poludniowej Afryce bylo kiedys ( nie wiem jak teraz) pelno czarnych lekarzy.
    Przyznam sie, ze nie bardzo lubie takie demgogiczne podejscie do rasy.
    Amerykanie zniszczyli Etiopie a wraz z nia uniwersytet w Addis Abebie w ktorym pracowali czarni naukowcy.
    Nie wiem do jakiej rasy zaliczyc czarnych mieszkancow z poludnia Dekanu. czy to tez murzyny?
    A juz zalosne jest zapominanie ze nasza cywilizacja bardzo duzo przejela od czarnej cywilizacji starozytnego Egiptu..Budowali tam takie piramidy ze do tej pory nie umiemy skopiowac. NUczylismy sie od nich matematyki, medycyny i astronomii, morskiej nawigacji.
    Nie bede sie nawet zapedzac do krolowej Saby bo to ja z kolei nie chce przesadzac.

    No bo jezeli juz zejdziemy na pana poziom to moze mi pan wytlumaczy dlaczego w Bazylice Sw. Piotra w Rzymie Sw. Piotr jest z czarnego marmuru?
    Powtarzanie nazistowsko zydowsko-amerykanskich hasel o wyzszosci ras nie przynosi nam chluby. Bo to zadna osobista zasluga ze sie ktos urodzil w bialej rodzinie, np. liverpoolskiego lumpenproletariatu.
    Czarni sie do Ameryki nie prosili. Zostali bestialsko przehandlowani i przewiezieni na plantacje wbrew swojej woli.
    W USA nigdy nie mieli zadnej szansy normalnego rozwoju.
    A w handlu niewolnikami pomagal swoim pokrewnym zbojom dzielny Izaak Newton, ktory obliczal optymalny zaladunek statku zywym towarem; ilu porwanych przez zydow czarnych mieszkancow Afryki mozna uniesc na pokladzie pirackiego statku, zeby mozna bylo ich pomiescic i tak oszczednie dokarmiac zeby z glodu nie zdechli w podrozy.
    Opowiada pan o 50 latach rownouprawnienia mrzynow w USA? (Akcja affirmatywna)
    Amerykanie po 500 latach stoja na tym samym poziomie mordercow i najezcow obcych panstw. Zarowno nauke jak i literature zerzneli z Europy. Kradna patenty i urzadzaja miedzynarodowe burdy. Morduja wlasnych prezydentow, i cudzych tez. Roweru tez nie wynalezli.

    Ja mam jeszcze dodatkowe pytanie: Jak to sie dzieje ze najmadrzejsci z najmadrzejszych otrzymywali naukowe nagrody Nobla jak mieszkali w Europie czy Ameryce.
    Natomiast panstwo Izrael medalami naukowymi i nagordami Nobla nie blyszczy.
    A na temat przymusowej wedrowki ludow we wspolczesnej zydowskiej kulturze nie mam ochoty sie nawet wypowiadac bo to i tak niczego nie zmieni.Przepedzanie ludzi z miejsca na miejsce jest nieludzkie. Tak samo przykre jest dyskutowanie ras przepedzanych jak bydlo ludzi po kontynentach swiata. Zeby im nie trzeba bylo za bardzo wspolczuc wspolczuc , nalezy z nich zrobic nierozumne zwierzeta.
    Tak amerykanska propaganda zrobila z Meksykanow pol -idiotow w sombrerach.
    Ale leczyc sie Amerykanie jada do Meksyku bo Meksyk stac na narodowy fundusz zdrowia. Wyzsza rasa kombinuje jak tepawy sztubak jak tu wprowadzic Obamacare. USA nie stac ani na edukacje ani na lecznictwo. Ale sa madrzejsi od murzynow. I Latynosow.
    Najbardziej zaimponowal mi prezydent Bialorusi, Aleksander Lukaszenko .Klasyk!
    Bo nas Amerykanie tez maja za glupow.

  12. Filo said

    @Brat Dioskor
    Niestety, ta wysoka urzedniczka mogla miec racje ale teraz tych co maja racje wieszaja na slupach telegraficznych.
    Holandia, ktora od dawna jest kolonia zydowska a lotnisko w Amsterdamie siedliskiem Mosadu kieruja i manipuluja zdegenrowanymi umyslami Holendrow i wte i we wte.
    Przykladem jest chociazby awantura z samolotem malezyjskim, i przewrotne Holendry razem z przewrotnym premierem Australii nie chca dopuscic Malezji do komisji dochodzeniowej a to przeciez samolot malezyjski ale moze sie okazac ze to ten sam samolot, ktory w marcu zginal w czasie lotu do Chin.
    Inna mistyfikacja jest kolejna awantura na Bliskim Wschodzie. To ze armia izraelska morduje mieszkancow Gazy tylko dlatego ze im potrzebne sa te tereny zeby wydobywac palestynski gaz to Holendrow nie martwi bo sami kradli i kradna dosc po swiecie.
    Bojowki rzekomo islamskie jakie im urzadzaja zydy w Amsterdamie i innych miejscowosciach nikogo nie martwia.
    Teraz sie przyczepili Bliskiego Wschodu jak pijany plotu. A guzik ich Irak tak naprawde obchodzi. Chyba ze tez tam siedza illuminati z Dutch Shell Oil.
    Duzo wrzaskow a tak naprawde nikomu sie nie chce przygladnac o co naprawde chodzi w Iraku. Przeciez ze o rope i stworzenie wielkiego panstwa Izrael.
    Pomagaja im dzielnie Kurdowie ktorym tak jak niegdys Ukraincom zydy obiecuja wolne panstwo. Gowno dostana bo chodzi o stworzenie kolejnego sztucznego tworu i trampoliny zeby napasc na Iran. Cala operacja Bliskiego Wschodu kieruje izraelska mafia rzadowa; pomaga im militarnie USA a zarowno ISIS jak i ISIL sa zorganizowane i kierowane przez Mosad. Trabi o tym wolna prasa od dawna; Francuzom i Niemcom sie czasami niesmialo wymyka w swiat prawdziwa informacja.
    Tymczasem glupie tlumy w Polsce, Holandii i USA wpatrzone we wlasne przestepcze rzady popieraja dzieciobojstwo i zbrodnie wojenne katow. W dobie rozwinietej telekomunikacji taka ciemnota jest grzechem.

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/grupa-isis-kieruje-simon-elliot-agent-mosadu-2014-08

    French reports ISIL leader is a Mossad agent
    http://www.veteranstoday.com/2014/08/04/french-report-isil-leader-mossad/

  13. Boydar said

    Do bankiera i skrzypka, nie mówią „ty żydku”

    Myli się Pan, Panie Luxeuro w (7). Straszliwie się Pan myli. Oni jeśli już, potrafią komponować najpiękniej na świecie. Fakt, nie jest to muzyka klasyczna. Może właśnie dla takiego dobra, Pan Bóg ich stworzył, nie wiem…

  14. Filo said

    Brat Dioskur

    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/grupa-isis-kieruje-simon-elliot-agent-mosadu-2014-08

    http://www.veteranstoday.com/2014/08/04/french-report-isil-leader-mossad/

    http://investmentwatchblog.com/illusion-exposed-israel-helps-isis-with-airstrikes-against-syrian-government/

    Najlepszy dowod ze to nie muzulmanie. Zaden muzulmanin nie zniszczy meczetu a tym bardziej Mekki

    http://12160.info/profiles/blogs/isis-vows-to-destroy-mecca-proof-isis-is-an-american-company

  15. Romank said

    Ano panie Zerohero..to nie do konca prawda co pan napisal…nie zawsze tak bylo…jak bylo w ciagu ostatnich 1000lat…
    Niech pan spojrzy na Afryke Poludniowa…ze stacji kosmicznej..szczeka panu opadnie..a na Sahare…i szczeka i laska….
    Chcialbym, zeby pan „Przemadrzale bydle: wypelnil test na IQ z kolega syna- jak go nazywamy Naszym DiDi… czarny chlopczyna..ha….dzis juz mezczyzna…urodzony w robotniczej rodzinie czarnej…
    Nie zapominajcie panowie, ze calkiem niedawno w bialej Europie panowalo niewolnictwo znane pod pojeciem panszczyzny…jaka zbierala zniwo i na 12 dzieci urodzonych przezywalo 3…dokladnie- jak wsrod niewolnikow czarnych…
    Wolnosc ci ludzie odzysali mniej wiecej w tym samym czasie z tym ,ze i Witos i Rataj..co prawda kmiecie nei panszczyzniani..byli ministrami..ale to tylko zasluga monarchii, bo w demokratycznej USA na wspolny autobus Murzyni czekali do 1963 roku…ja jeszcze w 1983 roku widzialem na dworcu autobusowym w Dallas poidla z napisem Colores i Whites:-)))
    DRuga sprawa,,nigdy ne bylo zadnej inwazji kolorowych na Europe..a tylko odwrotnie….co do mieszania odsylam do bezposrednich zrodel..rozmawiajcie z corkami i ich kolezankami majacymi kolorowych mezow, narzeczonych, partnertow…. Powiedza wam prawde….noz enei zawse przyjemna..ale powiedza….mnie mowia….:-)))))

  16. janek said

    do autora: bog stworzyl człowika czy ludzi? byłeś w niemczech w latach 30 ? jakbyś przegłodował za pochodzenie albo by cie pobili za pochodzenie to byś zmienił zdanie.

  17. janek said

    z drugiej stronny nie możemy dac się zdominowac. język jest kluczem

  18. janek said

    rasizm nie popieram niszczy bardziej tego który nosi złośc

  19. janek said

    chcesz pokonac kogoś musisz sie bardzej zjednoczyc

  20. janek said

    murzyn jest dobrze przystosowany do środowiska afrykańskiego kenijczyk -u nas jest tak gorąco że nie da się myślec-

  21. janek said

    przecztajcie książki na temat antropologii biedy

  22. Marucha said

    Re 11:
    Panie Filo, Pańskie kontrprzykłady toną w morzu codziennej, obserwowalnej rzeczywistości.

    Re 15:
    To samo, co powyżej. Wyjątki – jak np. patriotyczni Żydzi – nie zmieniają naszej o nich opinii. Podobnie jest z inteligencją niektórych ras.

    Re 18:
    Co Pan rozumie przez „rasizm” i gdzie go Pan widzi?

  23. aaaaaaaaa said

    @19 wytłumacz to pozostałym 33 mln lemingom w tym kraju ………najbardziej co jest żenujące że grupka starych pierdzących żydków którzy nawet nie potrafiliby wbić jednego gwoździa w ścianę steruje całym światem …..po prostu większego absurdu już chyba już nie ma……

  24. Ad. 11

    A juz zalosne jest zapominanie ze nasza cywilizacja bardzo duzo przejela od czarnej cywilizacji starozytnego Egiptu..Budowali tam takie piramidy ze do tej pory nie umiemy skopiowac.

    W Bośni stoją piramidy większe od egipskich. I znacznie starsze. I założę się, że to nie Egipcjanie je zbudowali. Jest światowe embargo na badanie tego tematu. Jeszcze by wyszło, że to Słowianie te piramidy… 🙂

  25. Przecław said

    Pierwsze przykazanie lingwistyki: Zawsze ignoruj rdzeń słowiański!

  26. Ex said

  27. Romank said

    a23 To doskonaly side..dzieki za zamieszczenie linku….panei Gajowy, te texty az sie prosza….
    Autor powinien tego zrobic ksiazke… nawet sam w e -wersji,.,..

  28. Agaton said

    @Filo
    ad 11

    //A juz zalosne jest zapominanie ze nasza cywilizacja bardzo duzo przejela od czarnej cywilizacji starozytnego Egiptu..Budowali tam takie piramidy ze do tej pory nie umiemy skopiowac. NUczylismy sie od nich matematyki, medycyny i astronomii, morskiej nawigacji.//

    Petrie claimed that his „Dynastic Race”, in which he never ceased to believe, was a „fine” Caucasoid race that entered Egypt from the south in late predynastic times, conquered the „inferior” and „exhausted” „mulatto” race then inhabiting Egypt, and slowly introduced the finer Dynastic civilization as they interbred with the inferior indigenous people (Silberman, 1999). Petrie, who was also affiliated with a variety of far right-wing groups and anti-democratic thought in England and was a dedicated believer in the superiority of the Northern peoples over the Latinate and Southern peoples (Silberman, 1999), derided Budge’s belief that the ancient Egyptians were an African people with roots in eastern Africa as impossible and „unscientific”, as did his followers.
    http://tinyurl.com/79j5f6j

    In 2013, Nature announced the publication of the first genetic study utilizing next-generation sequencing to ascertain the ancestral lineage of an Ancient Egyptian individual. The research was led by Carsten Pusch of the University of Tübingen in Germany and Rabab Khairat, who released their findings in the Journal of Applied Genetics. DNA was extracted from the heads of five Egyptian mummies that were housed at the institution. All the specimens were dated between 806 BC and 124 AD, a timeframe corresponding with the late Dynastic period. The researchers observed that one of the mummified individuals likely belonged to the mtDNA haplogroup I2, a maternal clade that is believed to have originated in Western Asia.[163]

  29. Mordka Rosenzweig said

    re 5

    Szanowny pan Zerohero,

    Napisal pan:

    „Za 100 lat Żydzi nadal będą biali, a biali staną się półnegrami.”

    Co panu pszyszlo do glowy, sze nasza rasa jest biala?

    Nasza rasa nienawidzi biale czlowieki, bo biale czlowieki to jest prawdziwa rasa wybrana i tszeba ja zlikwidowac.

    Nasza wielka rasa sie wywodzi nie od biale czlowieki tylko od panuw mongoluw znad mosze Kaspijskie i dlatego jest taka utalentowana.

  30. Agaton said

    ad 28
    https://archive.org/details/racialphotograph00petr
    https://archive.org/details/migrations00petruoft

  31. Jeśli przerobię książkę autorstwa Petrie z linku,(koment.30) to ktoś to przetłumaczy na polski?

  32. Przerobię na plik tekstowy oczywiście.

  33. Luxeuro said

    Ad. 26 – Nie był bym zdziwiony by ilość tych imigrantów gwałtownie nie wzrosła wlasnie jak rozwija się Ebola w Zachodniej Afryce.

  34. CHWDŻ said

    „Tak więc Stany Zjednoczone nadal będą państwem-własnością Żydów (którzy stanowią zaledwie około półtora procenta ich populacji) i ich narzędziem dominacji nad resztą świata. A Euro-Amerykanie będą tylko ich nawozem, tak jak dotychczas.”
    Jak można walczyć z żydostwem? Trzeba najpierw popatrzeć, i zrozumieć, co jest ich główną bronią. Jest to pieniądz, a konkretnie dolar USA. Jeśli zniszczy się ten pieniądz, żyd staje się bezbronny – nie ma już niczego, czym mógłby walczyć. Zatem w dobrym kierunku zmierzają dzisiaj Iran, Rosja i Chiny chcąc wyeliminować z gry ten sztuczny i sztucznie kontrolowany wytwór Rothschildów, Morganów i Rockefellerów i ich tzw. Rezerwy Federalnej. Jest to zadrukowany papier bez pokrycia w czymkolwiek, poza długiem, który został również sztucznie przez nich wytworzony. Wyżej wymienione państwa chcą przejść na rozliczenia w euro lub w jakiejkolwiek innej walucie. Następnym elementem, którego żydostwo potrzebuje bardziej, niż powietrza jest lichwa. Musi istnieć choćby minimalna inflacja, aby lichwa mogła się rozmnażać. Kiedy nie ma inflacji, lichwa przestaje się rozmnażać, dusi się i obumiera. Łukaszenko na Białorusi zakazał systemowo lichwy. Bank narodowy udziela obywatelom pożyczek bez oprocentowania, skutecznie eliminując lichwę, no bo kto pójdzie do parcha po forsę, skoro wujek Łukaszenko daje bez procentów i spłacać można ratami i latami? Czy dziwicie się, skąd bierze się nienawiść parchów do Łukaszenki? Przecież on ich skrzywdził bardziej niż Hitler! Nie pozwolił rozkraść majątku białoruskiego! Zakazał lichwy! Nie wpuścił „fundacji Laudera”, „instytutu Batorego”, „centrum Adama Smitha” i innych tzw. „instytucji” będących młynkami do mieleniem powietrza, za to generujących nie wiadomo skąd niebotyczne zyski dla swoich pejsatych udziałowców! I tyle stoi nieruchomości i ziemi nie zastawionych u nich! Przecież to zbrodnia przeciw ludzkości!!! Łukaszenko jest tyranem, dyktatorem, satrapą, kryminalistą!!!! On prześladuje opozycję poprzez legitymowanie jej na ulicach i wystawianie mandatów za nielegalne zgromadzenia!!! Słowem krew się leje strumieniami!!! Parch już nie ma czego na Łukaszenkę wymyślić, to postanowił otoczyć go całkowitym milczeniem. Słyszeliście w żydomediach cokolwiek o Białorusi w ostatnim roku? Z pewnością nie. Łukaszenko jest dziś dla parcha luksusem i zostawia go sobie na później. Teraz parch musi zająć się Putinem, bo ten jest dlań naprawdę niebezpieczny.
    Oto Słowo Moje

  35. Boydar said

    Pieriekrasnyj, i nick i tekst.

  36. Romank said

    Nu panie Boydar rusz pan d..znaczy w droge..obejrzyj pan Bialorus…wez pan rower….to piekny kraj i dobrzy ludzie…

  37. TALMUD JAKO TECHNOLOGIA WŁADZY

    Żyd to sperma jerozolimska. Serbowie, którzy badali Żydów przez wkładanie gorącego żelaza od tyłu, stwierdzili, że u Żydów jest ARYSTOKRACJA od fakira indyjskiego i PLEBS, który nie ma spermę jerozolimską, ale nie od fakira indyjskiego, z której to racji Dziećmi Bożymi są tylko ci od fakira czyli RABINI. Poza tym są urodzeni przez Gojki MASONI, których SPERMA może zostać Żydowską przez INDOKTRYNACJĘ przez matkę-Żydówkę, która zostanie WYPRODUKOWANA. Masoni są zrzeszeni w Loży masońskiej, która podlega Synagodze, której głównym zadaniem jest ADMINISTROWANIE ZŁOTEM. Loża masońska jest zaś kościołem KRUPCJI i dintojrą czyli sądem rabinackim a korupcja jest techniką władzy.
    Judaizm jest religią ANTYFEMINISTYCZNĄ, klasującą Kobiety PONIŻEJ gojów-bydląt. Judaizm dopuszcza Żydówki do posiadania ZŁOTEJ biżuterii, ale tylko tej, którą MA NA SOBIE – żeby nie zgromadziła złota, które jest Bronią.
    Celem judaizmu jest Dyktatura Spermy Jerozolimskiej, która ma prowadzić do zapładniania bab spermą z dupy cherubina – bo wówczas Żyd nie będzie musiał kopulować GNOJU. W II wojnie światowej ŁUPEM żydowskim zostały blondynki, które zostały ogłoszone nawet ŻYDÓWKAMI, toteż trzeba zwrócić uwagę na działalność tych ŻYDÓWEK – zwłaszcza jako mossadówek. Tu skuteczną byłaby technika serbska.

  38. Boydar said

    @ Pan JPT

    Wreszcie coś po ludzku. A Pan Premizlaus niech sobie wydrukuje i powiesi na ścianie. Obok życiorysu Odyseusza.

  39. TomUSAA+ said

    @7: Gustaw Mahler na przykład.

  40. Gazda said

    Ad 7, Luxeuro: „Słucham teraz Mozarta i zastanawiam się który wielki (rangi światowej) kompozytor był Żydem? Ktoś zna takiego? UWAGA: Przyszedł mi jeden do głowy, Felix Mendelssohn.”
    Co jeszcze ciekawe i naogol mniej znane, to to, ze urodzony jako Zyd, Felix Mendelssohn byl ochrzczony jako luteranski Chrzescijanin. Patrz http://www.felixmendelssohn.com/felix_mendelssohn_bio_001.htm
    Dalej czytamy: „Ten wielki Einstein. Co on takiego zrobił później jak się zjawił w USA? NIC. Ciekawa sprawa bo są podejrzenia co do jego genialności.”
    To prawda, i te podejrzenia sa jaknajbardziej uzasadnione, a w ich swietle Einstein jawi sie jako najwiekszy, i najslynniejszy plagiator XXw., a moze nawet i w historii nauk scislych. Patrz http://www.daro.it.pl/albert_einstein.html

  41. Ad 24, 38:

    Jest EMBARGO na badanie piramid bośniackich, gdyż są one w Systemie MOICH Kultur Megalitycznych. Prawnuk Pana Oceanów Posejdona z Poznania, Kar z Krakowa, którego znamy jako k’ORFEUSZA od Eurydyki, po zbudowaniu Troi na Złotym Rogu podjął budowę Stolicy Europy w Sarajewie, i stąd Piramidy Bośniackie. Pałac zbudował sobie jednak w Budzie, który podziwiamy jako HABSBURSKI. Pod fundamentami pałacu budziańskiego odkryto pałac Wcześniejszy, którym był prawdopodobnie PARNAS Pana z Wrocławia, gdyż Budapeszt był kluczowym miejscem żeglugi i handlu dunajskiego.
    Jeśli idzie o Odyseusza to starał się on zapobiec Wojnie Trojańskiej, wywołanej przez Naupliosa-Neptuna, który urzędował w Wenecji czyli Małej Wenedzie-Bydgoszczy, ale reprezentował słowiańskie stalownictwo śląskie, gdy Troja na Złotym Rogu była dystrybutorem aryjskiego stalownictwa kieleckiego i powiślańskiego – toteż Neptun z Chrobrzy-Stregomia DUSZĄĆ TROJĘ bankrutował Kielce i Bramne-Toruń.
    Odyseusz z Diomedesem zamordowali pod Troją syna Neptuna Palamedesa z Pylos, więc Neptun przybył nad Złoty Róg i rozpoczął śledztwo. Okazał się genialnym śledczym, gdyż ostrzegł Diomedesa, że Odyseusz ma zamiar go zamordować, i wkrótce potem Diomedes prowadził przez obóz nagiego Odyseusza płazując go mieczem, przy czym obaj oskarżali się wzajemnie o ZAMORDOWANIE PALAMEDESA.
    Potem Neptun ścigał Odyseusza po morzach i oceanach, aż dopadł w Palermo na Sycylii. Zawiózł go do swej faworyty Flory, dla której ZBUDOWAŁ Wspaniałą Florencję, jako Osła do Wózka. W ten sposób PROTOKOŁY śledztwa w/s Zamordowania Palamedesa oraz Opowiadania Odyseusza stały się podstawą Iliady i Odysei Homera, które są podstawą CYWILIZACJI EUROPEJSKIEJ.

  42. janek said

    co rozumiem przez rasizm? no takie myslenie – wszyscy z kraju X są tacy sami-

  43. Marucha said

    Re 42:
    Ok, gdzie Pan widzi ten „rasizm”?

  44. Polityczny prozac said

    11
    Krzysztof
    Piramidy bosniackie
    Wedlug Herodota to przed Bosniakami byli tam Ilirowie ale nie ma po nich sladu. A bylo ich iles tam plemion. Podobno jedno takie plemie, co sie ich nazwa zachowala nazywalo sie Albany coby znaczylo, ze to biala rasa. Ale na tej podstawie Albanczycy uwazaja sie za Ilirow po ktorych juz dawno nie ma sladu. Nie zachowaly sie tez zadne slady zapiskow czy jezykow bo Balkany najezdzaly rozne ludy przewaznie wojujace jak np. Achaje.. marzy mi sie rozwiazanie zagadki historii Balkan.
    Natomiast wlasnie dzieki zapiskom i rozszyfrowaniu hieroglifow wiemy co potrafili kaplani egipscy i co nam sie przydalo z ich uczonosci. Herodot bardzo szeroko i dokladnie opisuje zwyczaje i osiagniecia Egipcjan.
    Nie zmienia to faktu ze ani czarne Egipcjany ani Bosniacy czy Arabowie nie byli jedynym zrodlem natchnienia i rozwoju naszej cywilizacji. Jedwabniki i papier przywiezlismy z Chin. Roze z Persji. Uprawe roslin z Mezopotamii. Czekolade z Meksyku. Murzynskie plemiona z Afryki Poludniowej juz od dawien dawna znaly tajemnice Syriusza i umialy to wykorzystac w roznych dziedzinach zycia: zegluga, plony zbiory itp.
    Pan Juliusz Prawdzic moze nam niejedno jeszcze podpowiedziec.

    42
    Janek
    Samo myslenie to nie rasizm. Jak sobie pomysle ze taki Arab posuwa wielbladzice – to chyba mnie za to nie wezma do sadu.
    Rasizm musi byc ustanowiony przez prawo. Inaczej to jest zwykle na przyklad wyzwisko takie jak ‚cham’ , dzikus czy jaskiniowiec. Czy jak ktos cygani to jest rasowo podejrzany?
    I rasizm musi prawnie segregowac ludzi ze wzgledu na kolor skory, rase czy narodowosc.
    Na tronie krolewskim w Anglii nie smie zasiadac zaden katolik ale nie wiem czy to rasizm bo katolikiem moze byc nawet Irlandczyk! Nasz ziec urodzil sie w Kopenhadze i nasza corka chetnie go w zlosci wyzywa od prymitywnych, francowatych Wikingow. Czy to jest rasizm czy tylko awantura rodzinna? I czy w ogole Wiking to rasa czy tylko charakter?
    Prywatnie zas kazdy moze sobie zwyzywac tesciowa, szefa czy sasiada od szwabow , mongolow, koni Aleksandra Macedonskiego, czy ‚udawanie Greka’. Czy jak ktos powie, ze ‚dla mnie to chinszczyzna’ to jest obraza Chin i wszystkich Chinczykow?
    Natomiast fakt, ze Polacy musieli w czasie wojny nosic opaski na ramieniu , zeby ich odroznic od innych ludzi z opaskami i gwiazdami – to jest niewatpliwie rasizm.
    Krytykowanie rzadu polskiego nie jest rasizmem bez wzgledu na to kto zasiada w sejmie.Bo tam zasiadaja tez nie-Polacy.
    Na tej samej podstawie krytykowanie Izraela nie jest rasizmem (antysemityzm) bo tam mieszkaja rozne rasy niezupelnie semickie.
    Pytanie czy np. rusofobia jest rasizmem czy zwykla fobia pozostawiam medrcom uczonym do rozpatrzenia bo ja sie na tym nie znam. Jak ktos nienawidzi Polakow to musi byc debilem a nie rasista bo my jestesmy tacy kochani i tolerancyjni.
    Ale i w polskim prawodawstwie nie widze rasizmu. Wiec Polak nie moze byc rasista z definicji.
    Jest tylko niesprawiedliwosc systemu sprawiedliwosci ktory to system jednakowo wszystkimi poniewiera.
    Ale jesli sa takie genetycznie czy rasowe grupy ktorych nasz system sparawiedliwosci nigdy nie skrzywdzi – to niewatpliwie jest to rasizm i sytem rasistowski usankcjonowany prawnie.

    Ogladnijcie sobie, prosze, to krociutkie wideo i pomyslcie tylko: czy to jest rasizm?

    http://www.dailymail.co.uk/news/article-2718863/Russian-students-beam-racist-laser-depicting-President-Obama-eating-banana-US-embassy-Moscow-American-leader-s-birthday.html

  45. podczaszy said

    5
    „Plus do tego jedna popi….niczona muzułmanka kapiąca się w ubraniu. ”

    Jako że to była plaża „koedukacyjna” to jest w tym logika i konsekwencja. U katolików też powinna być a nie ma.

  46. marta15 said

    ad 45 niby katolickie kobiety ,panie Podczaszy, to teraz moga rywalizowac z panienkami z tzw. red light district ( inaczej panie koorewki) w Amsterdamie jezeli chodzi o ich ubior i zachowanie.
    niby katolickie podlotki chodza ubrane jak Lolitki szukajace bogatego gacha ,a nieco starsze niby katolickie kobity chodza ubrane , e tam wie zreszta pan jak chdoza ubrane. szkoda ozora strzepic, bo i na co.
    sodoma i gomoria jednym slowem.

  47. Jarosław said

    ad.24

    Jeszcze by wyszlo 😉

    Sall – Cywilizacja przedpotopowa była bardziej rozwinięta (1-6) PL HD

  48. Prawda nas wyzwoli said

  49. Re: 48
    Bardzo dobry komentarz…no i jakze prawdziwy n/t zydowskiego kryminalnego funkcjonowania w zaslonie wlasnych zydowskich „osrodkow masowego razenia”…
    Przez ponad 30 lat nie doszukalem sie oszustwa, zlodziejstwa jak rowniez skandalu polityczno-finansowego za ktorym nie staliby zydzi w sposob bezposredni lub posredni (w cieniu)…
    Tak wyglada diabelskosc zydowskiej nacji w doslownym tego slowa znaczeniu.\
    ================================
    jasiek z toronto

    http://polskawalczaca.com

  50. Prawda nas wyzwoli said

    Żydowka Barbara Lerner Spectre wzywa do zniszczenia białych europejskich społeczeństw narodowych

  51. Jarosław said

    My Slowianie;

    Słowianie – dzieci Bogów
    …cudowna piesn iludzie..,

  52. Jarosław said

    Jasno i krotko:

    Badania genetyczne potwierdzają, że Słowianie są starożytnym ludem

  53. Jarosław said

    Polecam 🙂

    Tajemnice Słowiańskiej Cywilizacji PL

  54. Jarosław said

    Wedy i ludzkie DNA, Arkaim – Kolebka Aryjskiej Cywilizacji (1-6) PL

    bylismy tutaj moze nawet od ponad 100 000…i wiecej lat

  55. marta15 said

    ad 54 co pan tu jakies poganskie duby smalone nam tu wciska.

  56. Jarosław said

    Pani Marto Droga,

    to poprostu naukowe odkrycia badaczy dziejow…podoba sie Pani czy nie, Ziemia , jezyk, legendy itd zachowalySLADY.

    Zwlaszcza KULTURA LUDOWA jestbogata w pamiec po naszych Przodkach.

    Pani nie odroznia DZIEJOW od prywatnych przekonan czy mysli…

    WIEDZA i DZIEJEto WIEDZA,a przekonania to przekonania,ktore sie oczywiscie szanuje

  57. […] Za; Brat Diosku: https://marucha.wordpress.com/2014/08/13/o-mieszaniu-ras-i-dlaczego-zydom-tak-na-nim-zalezy/ […]

  58. […] Za; https://marucha.wordpress.com/2014/08/13/o-mieszaniu-ras-i-dlaczego-zydom-tak-na-nim-zalezy/ […]

  59. Prawda nas wyzwoli said

    Don’t Buy The Good Jew Routine

  60. […] Za; https://marucha.wordpress.com/2014/08/13/o-mieszaniu-ras-i-dlaczego-zydom-tak-na-nim-zalezy/ […]

  61. Prawda nas wyzwoli said

  62. Prawda nas wyzwoli said

    re: 55
    Tu chodzi o odciagniecie uwagi o bardzo waznego krotkiego flimu ktory zamiescilem w poscie nr. 50
    Jest tam dwuminutowa wypowiedz zydowki ktora mowi o zydowskich planach zniszczenia cywilizacji bialego czlowieka, o zniszczeniu balej i chrzescijanskiej Europy. (Zydzi nie naleza do bialej rasy).
    Jaroslaw to przyklad Hasbary w dzialaniu.

  63. Jarosław said

    Panie- i62

    zobacz pan polecane filmy….a potem pisz komentarze…bo widac ze piszesz a nie wiesz o czym, filmow WAZNYCH nie widziales i to Ty odciagasz od wiedzy o kulturze Slowian,,,ale pewnie z braku WIEDZY…o przewrotnosc Cie nie posadzam…tak jak ty ludzi 😉

Sorry, the comment form is closed at this time.