Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Ale dlaczego? o Arcybiskup Viganò: Globalistyc…
    osoba prywatna o Wolne tematy (29 – …
    Yagiel o Wolne tematy (29 – …
    osoba prywatna o Wolne tematy (29 – …
    Anucha o …Oto dziś dzień krwi i c…
    Marek o Zełenski musi odejść?
    Ggnago Gnagoma o Z dymem pożarów…
    Anucha o Trump może rozczarować
    Boydar o Z dymem pożarów…
    walthemar o Wolne tematy (29 – …
    Yagiel o Wolne tematy (29 – …
    uzawada o Arcybiskup Viganò: Globalistyc…
    Boydar o Trump może rozczarować
    Boydar o Dyktatura ciemniaków czyli lib…
    Kar o Zełenski musi odejść?
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 707 subskrybenta

Dlaczego Zachód obawia się Putina? (Cz. I)

Posted by Marucha w dniu 2011-01-06 (Czwartek)

Why the West fears Putin
http://english.pravda.ru/russia/politics/04-01-2011/116429-putin_west-0/?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed
Xavier Lerma , tłumaczenie Ola Gordon

Rosyjski premier, Wladimir Putin, jest dobrym prawosławnym chrześcijaninem, ale tego nigdy się nie dowiesz ze sposobu, w jaki Zachód pokazuje go w mediach. Mają one swoje powody, by przed każdym to ukrywać. Rosja chce się rozwijać, ale nie jako ateistyczny potwór ze Związku Radzieckiego, lecz jako chrześcijański naród, który pokonał burzliwą i straszną przeszłość. Rosyjscy chrześcijanie przetrwali furię piekła komunizmu. Krew, która kiedyś wsiąkała w ziemię była nasionkiem nowej tożsamości Rosji. Zło które szerzyło się w roku 1917 z Rosji na Zachód zostanie zniszczone poprzez odnowioną wiarę Rosji, która uleczy świat.

Amerykańscy liberałowie nienawidzą „wizji społecznej” Partii Herbacianej i chrześcijan. Demonizują Sarah PalinMichele Bachmann i ośmieszają amerykańskich chrześcijan jako szalonych prawicowców. Tańczyli, kiedy zmarli prezydent Reagan, Jerry FalwellCharlton Heston. Na zachodzie nie ma już silnego konserwatysty, którego mogą obawiać się liberałowie. Oni wiedzą, że mogą rządzić większością Ameryki poprzez Hollywood i rozrywkowe media.

Panują oni nad Ameryką tak, jak zabawka zniewala dziecko

Putin ma realną władzę na świecie, co powoduje, że liberalne media ze strachu ignorują lub wypaczają jego wizerunek. Tak jak dobry król chrześcijański, prowadzi naród do Chrystusa. Jako mały przykład, w lutym, Rosja kupiła niewielką działkę w pobliżu Wieży Eiffla, na której będzie budować Prawosławną Cerkiew. Liberałowie nie chcą rozprzestrzeniania się chrześcijaństwa z Rosji i ponownej chrystianizacji Europy. Liberałowie, podobnie jak większość Demokratów w Ameryce, znienawidziliby Rosję gdyby inspirowała i odnowiła chrześcijaństwo na całym świecie.

Putin idzie na Zachód

Ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w Rosji w 2018 r., widać wyraźnie, że premier Putin dąży do ekspansji na Zachód, nie militarnie lecz ekonomicznie i, co ważniejsze, pozwala na szerzenie się królestwa chrześcijaństwa. Jednym ze sposobów na to jest istnienie strefy wolnego handlu między Europą i Rosją, w celu stymulowania gospodarki. Putin pomógł sprowadzić Puchar Świata do swojego kraju i jest logiczne, aby otworzyć drzwi między Europą a Rosją

Putin powiedział dziennikowi Süddeutsche Zeitung: „Europa potrzebuje własnej wizji przyszłości. Proponujemy kształtować ją razem, w ramach partnerstwa Rosja-UE. Byłoby to naszą wspólną ofertą dla sukcesu i konkurencyjności we współczesnym świecie.”

Rosyjski stereotyp

Sen. John McCain jest typowy dla tych, którzy stereotypują Putina, kiedy powiedział: „Spojrzałem p. Putinowi w oczy i zobaczyłem w nich trzy rzeczy: K i G i B.”

McCain insynuuje, że Putin, były agent KGB, to stary twardy komunista jak była NKWD za czasów Stalina. McCain przeczytał Aleksandra Sołżenicyna, a nawet napisał o nim artykuł. Jednak tak naprawdę nic nie wie o Rosji, Sołżenicynie i Putinie, gdyż inaczej by wiedział, dlaczego Sołżenicyn stanowczo nie zgodziłby się z jego oświadczeniem o KGB, co udowodnię pod koniec tego artykułu.

Później powiedział: „Myslę, że jest bardzo jasne, że ambicją Rosji jest odbudowa Imperium Rosyjskiego.” Doceniam zasługi wojskowe i bycie jeńcem wojennym sen. McCaina, ale on jest typowym politykiem. On z Putina robi Godzillę szykującego się do ataku. McCain również sprzeciwił się członkostwu Rosji w G-8. Putin mówi jasno, a nie jak polityk McCain. Jego odpowiedź dla McCaina brzmiała: „Wstrzymaj się z groźbami do chwili, kiedy zostaniesz wybrany.” McCain przegrał z Obamą.

Należy zauważyć, że McCain, tak jak Obama, otrzymał pieniądze od George’a Sorosa. McCain jest znany jako jeden z najbardziej liberalnych Republikanów. Ja na przykład nie mogę ufać nikomu kto współpracuje z Sorosem.

Ateista Soros nienawidzi i obawia się Putina. Kiedy Soros widzi Putina, widzi swój własny koniec. Dawno temu słyszałem, że Soros współpracował z nazistami w Gruzji, ale wtedy nie mogłem tego potwierdzić. Andrew Bolt z australijskiego Herald Sun napisał: „Oczywiście, Australia jest tylko jednym z 50 krajów, w których działa Soros. I jego wtrącanie się jest niczym, wiedząc co robił w Gruzji. On wtedy wspierał byłego ministra sprawiedliwości,Michaila Saakaszwilego.”

Niektórzy na Zachodzie spekulują, że Soros i Putin tworzą zespół. Prawdą jest, że miliarder Soros wie, że Putin osadziłby go w więzieniu, tak jak zrobił z innymi źle zachowującymi się oligarchami. Nawet teraz Putin wymaga, by chciwi oligarchowie pomagali krajowi. Czy myślisz, że przebiegły człowiek jak Soros, pozwoliłby by Putin mówił mu co ma robić? W marcu ub. roku brytyjski Telegraph napisał: „Od czasu kiedy rzucił piórem w Olega Deripaskę, żaden rosyjski premier tak publicznie nie znieważył najbogatszych miliarderów kraju.”

Jest wiele przykładów na to, że premier nie boi się naciskać na bogatych, by pomogli Rosji. Puchar Świata przychodzi do Rosji w 2018 roku dzięki pomocy Putina, i on także przekonuje miliarderów do zainwestowania milionów w nowy stadion, nową dużej szybkości kolej i inne konieczne konstrukcje. Miliarder, właściciel klubu piłkarskiego Chelsea, Roman Abramowicz, miał powiedziane przez Putina by zapłacił za Puchar Świata. On przynajmniej wpłaci więcej niż £500 mln na nowy stadion poza Moskwą. W porównaniu z właścicielami zespołów sportowych w Ameryce, kiedy właściciele NFLplanują aby naród zapłacił za stadiony poprzez wyższe podatki.

Zachodnie media ukrywają prawdę

Zachodnie media ciągle przedstawiają Rosję jako ten sam Związek Radziecki. Rozumiem ich brak zaufania, ale powinny się nauczyć i przekazywać fakty:

Kiedy Gruzja Sorosa zaatakowała niewinnych cywilów, ten sam McCain powiedział: „Wszyscy jesteśmy Gruzinami.” Pamiętajmy, że to amerykańskie media poinformowały nas, że Rosja dokonuje inwazji na Płd. Osetię i Gruzję, upierając się, że Rosja nie miała racji i powinno się ją powstrzymać. Condoleeza Rice mówiła o Rosji, jakby to był Związek Radziecki. Agencja AP doniosła, że jej zdaniem sojusz NATO „ukarze Rosję.” CNN zacytowała Busha mówiącego Rosji: „Mocno potępiamy bombardowanie poza Płd. Osetią.” Reuters doniósł, że Obama powiedział: „Integralność terytorialna Gruzji musi być szanowana.”

[Tu nie chodzi o  żaden brak zaufania wobec Rosji, lecz o wściekłą nienawiść lucyferian do wszystkich, którzy wymykają im się z rąk – admin]

Amerykańskie media ochoczo obwiniały Rosję za rozpoczęcie wojny, nawet kiedy młoda dziewczyna z Płd. Osetii, Amanda Kokojewa, wystąpiła w Fox News i dziękowała Rosjanom za udzieloną pomoc.

Prawda ujawniła się w listopadzie 2008 roku, kiedy prezydent Gruzji Michail Saakaszwili przyznał, że to on rozpoczął wojnę [A polskojęzyczne parchate media jakby tego nie zauważyły – admin]. Ups! Czy amerykańskie media czy politycy tacy jak sen. Obama, prezydent Bush, Condoleeza Rice i McCain, przyznali się do błędu za potępienie Rosji? Czy oni uhonorowali tysiące zabitych przez Saakaszwili? Nie, oczywiście, że nie. Przyznanie się do błędu obniżyłoby ich wiarygodność i oglądalność mediów.

Później CNN pozwoliła wypowiedzieć się Putinowi, ale już wyrządzono szkodę przedstawiając Rosję jako groźnego najeźdźcę. 20 maja 2010 roku Parlament Europejski powiedział, że to Gruzja, a nie Rosja była odpowiedzialna za wojnę w Płd. Osetii: „Parlament Europejski poparł wyniki specjalnego raportu, który mówi, że Gruzja „rozpoczęła wojnę” ciężkim atakiem artyleryjskim na Cchinwal.”

Patrick J. Buchanan

Buchanana spotkałem w 1996 roku podczas zbiórki funduszy na wybory prezydenckie. Tak wtedy jak i teraz, był przeciwnikiem globalizmu. Nawet on powiedział, że wojnę rozpoczęła Gruzja. W artykule „Blowback from Bear Baiting” napisał: „Gruzja zaczęła walkę – Rosja ją zakończyła. Ci którzy zaczynają wojny nie mają możliwości by decydować jak i kiedy się skończą.”

Dlaczego Ameryka nie idzie drogą Reagana i nie dotrzymuje swojej obietnicy? Rosja czuła się jak Południe po zastrzeleniu Lincolna. Bez silnego przywódcy, Rosja stała otwarta na atak ze strony „Nowego Porządku Świata.” Dalej Buchanan napisał:

„Kiedy Moskwa wycofała z Europy Armię Czerwoną, zamknęła bazy na Kubie, rozwiązała imperium zła, pozwoliła na rozpad Związku Radzieckiego na 15 państw, oraz chciała przyjaźni i sojuszu ze Stanami Zjednoczonymi, co wtedy zrobiliśmy? Amerykańscy dorobkiewicze zmówili się z moskiewskimi łotrami w celu ograbienia rosyjskiego narodu. Łamiąc obietnicę daną Michaiłowi Gorbaczowowi, przenieśliśmy sojusz militarny do wschodniej Europy, następnie na próg Rosji. Teraz 6 narodów członków Układu Warszawskiego i 3 byłe republiki Związku Radzieckiego są członkami NATO. Bush, Cheney i McCain starali się wprowadzić do NATO Ukrainę i Gruzję. To wymagało, by USA poszła na wojnę z Rosją o miejsce urodzenia Stalina i władzę nad Półwyspem Krymskim i Sewastopolem, tradycyjnym domem rosyjskiej floty Czarnomorskiej.

Kiedy stało się żywotnym interesem Stanów Zjednoczonych, by uzasadniać wojnę z Rosją?

Stany Zjednoczone jednostronnie uchyliły traktat o rakietach anty-balistycznych, ponieważ nasza technologia jest lepsza, wtedy planowanych na rozmieszczenie na terenie Polski i Czech obrony antyrakietowej, w celu obrony przed irańskimi rakietami, choć Iran nie ma ani ICBM, ani bomby atomowej. Rosyjska kontroferta wspólnego umieszczenia tarczy antyrakietowej w Azerbejdżanie została odrzucona natychmiast.

Wybudowaliśmy rurociąg Baku-Tbilisi-Ceyhan z Azerbejdżanu przez Gruzję do Turcji, by odciąć Rosję. Potem pomogliśmy przysypać rządy przyjazne wobec Moskwy demokratycznymi „rewolucjami” na Ukrainie i w Gruzji  i próbowaliśmy zrobić to samo w Białorusi.”

cdn.

http://stopsyjonizmowi.wordpress.com

Komentarzy 30 to “Dlaczego Zachód obawia się Putina? (Cz. I)”

  1. Baron Srull Radziwiłł said

    Ujj, ja widzę swoimi oczami, że nie tylko w Polsce są rusofile i liżydu*y Putina. To się stanęło nawet Buchananowi!

  2. JO said

    Ja mam osobiste doswiadczenie z Polska Cerkwia Prawoslawna – to od niej dowiedzialem sie (od Ksiedza prawoslawnego) , ze Ekumenizm jest zegarowa bomba i Cerkiew jest Ekumenizmowi przeciwna.

    To Polska Cerkiew Prawoslawna przemyla mi oczy a otworzylo mi Oczy Bractwo Piusa X w Polsce.

    To ten sam Ksiadz Prawoslawny powiedzial mi , ze chodzi o atak na Rosje i slowianszczyzne, atak zorganizowany.

    Te fakty tak przyziemne swiadcza o tym, ze w Rosji dzieje sie dobrze i Zydzi tam nie maja wladzy a przeciwnie – do niej daza po trupach Polakow, „Ukraincow”, Bialorusinow, Rosjan …slowian, chrzescian jak zawsze chrzescian przede wszystkim. Chca zrobic Nas Kozlem Ofiarnym za nasze pieniadze i My na to pozwalamy…..

  3. Marucha said

    Jest oczywiste dla każdej myślącej osoby, że lucyferianie z furią atakują Rosję po pierwsze jako najpotężniejszy kraj słowiański, po drugie jako kraj, którego nie mogą wciąż opanować, po trzecie jako kraj, w którym odradza się chrześcijaństwo.
    Na pewno w Rosji nie jest jeszcze dobrze, gadziny wciąż się wiją, syczą i usiłują kąsać. Ale tam przynajmniej widać jakieś światełko w tunelu…

  4. Nie_Daleko said

    Amerykańscy liberałowie nienawidzą „wizji społecznej” Partii Herbacianej i chrześcijan. Demonizują Sarah Palin i Michele Bachmann i ośmieszają amerykańskich chrześcijan jako szalonych prawicowców. Tańczyli, kiedy zmarli prezydent Reagan, Jerry Falwell i Charlton Heston.

    Te kalsyfikacje politykow Amerykanskich mnie rozsmieszaja. Liberal i konserwatysta nic w USA tak naprawde nie znaczy. Jest to jedna i ta sama banda klamcow. McCain udaje bochatera ale jego „kariera” w Vietnamie nie jest blyszczaca.

    „Partia Herbaciana” to dziecko Kocha. Miliarder udawajacy ze jest z narodem, by udawac ze pomaga powrucic do korzeni historycznych Amerykanskiej Republiki z aluzja to incydentu „Boston Tea Party”, buntu placena podatku krolu Angli. Nadzeja na Obame jusz ludziom wyparowala.

    Tak ze ten artykul jest jakas dziwna mieszanka pisanna ,mi sie wydaje, przez osobe zle poinformowana lub podajaca dezinformacje o wydarzeniach w USA.

    Co do Putina to jestem przekonany ze jest to jedyny mondry polityk ktory narazie trzyma ster Rosji.

  5. desperado said

    Putinowi, kościół jakiejkolwiek orientacji by nie był, jest potrzebny jedynie do odpowiednio spreparowanego wizerunku,który jest jednym z wielu elementów potrzebnych do trzymania władzy.Niemniej wielu cech,które posiada Putin brakuje zarówno Tuskowi jak i Komorowskiemu i śmiem twierdzić,że nigdy nie dorosną nawet do tego,aby mieć choć trochę mądrości Putina tak potrzebnej do odpowiedniego rządzenia własnym krajem,aby nie uczynić zeń kolonii żydowskiej,tak jak obecnie jest z Polską.

  6. Marucha said

    Oczywiście ma Pan rację w kwestii amerykańskich partii politycznych.

  7. Ola said

    ośmielam się zamieścić część II

    Why the West fears Putin. Part II
    Dlaczego Zachód obawia się Putina cz. 2

    http://english.pravda.ru/russia/politics/05-01-2011/116436-west_putin-0/?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

    Xavier Lerma – 5.01.2011 tłumaczenie Ola Gordon

    Amerykańskie rakiety blisko Rosji

    Jest zrozumiałe, że Rosja niepokoi Zachód z powodu komunistów, którzy rządzili Związkiem Radzieckim. Jest tam do dzisiaj mała partia komunistyczna, ale Putin nie jest jej członkiem i wszyscy są przeciwko niemu do tego stopnia, że w Moskwie kreują zamieszki przy pomocy ludzi przywożonych z Władywostoku (styczeń 2009).

    To pokazuje wyraźnie konflikt między komunistami i Partią Zjednoczonej Rosji Putina. W marcu ub. roku Reuters napisał o czymś podobnym w Archangielsku.

    Putin niedawno doradził zachodnim demokracjom: „Zamiast mówić o demokracji w Rosji, niech Zachód zajmie się sprawami ważnymi. Jeśli martwią się o program nuklearny w Iranie, porozmawiajmy razem o Iranie. Jeśli chcą byśmy rozwiązali Kosowo, porozmawiajmy o Kosowie. Chętnie weźmiemy udział w dyskusji z naszymi partnerami.”

    W wywiadzie, jakiego udzielił Larry Kingowi dla CNN oświadczył, że jeśli Zachód umieści rakiety w pobliżu Rosji, on zainstaluje obronę. Podkreślił, że nigdy niczego nie rozpocznie, lecz tylko odda tym samym. Oto co powiedział:

    „Słuchaj, Larry, chciałbym aby to było jasne dla ciebie i dla wszystkich Amerykanów, czy przynajmniej dla widzów twojego programu. To nie Rosja przenosi rakiety blisko waszej granicy, to Stany Zjednoczone zamierzają rozmieścić je w pobliżu granicy rosyjskiej. Słyszymy, że celem tego jest ochrona przed groźbą ataku nuklearnego przez irańskie rakiety nuklearne, na przykład. Jednak w tej chwili Iran nie stanowi takiego zagrożenia. A jeśli systemy antyrakietowe i radarowe umieści się w pobliżu naszej granicy, nawet w 2015 r., one będą niweczyć nasz potencjał nuklearny. Więc jest naturalne, że niepokoimy się tą perspektywą. I jesteśmy zobowiązani do podjęcia pewnych środków w odpowiedzi. To jest reakcja, my nie robimy pierwszych ruchów … Ale w dalszym ciągu mówi się nam: „Nie chcemy brać pod uwagę waszych interesów, będziemy robić to co chcemy.” Więc musimy postrzegać to jako zagrożenie dla naszego bezpieczeństwa, i będziemy zmuszeni odpowiednio zareagować. To jest to, co chciałbym przekazać amerykańskiej opinii publicznej.”

    Rosja i Iran

    Putin nie widzi zagrożenia we współpracy z Iranem. Wypalone paliwo jądrowe z reaktora jądrowego jest wysyłane z powrotem do Rosji, zgodnie z zobowiązaniem. Zachodnie media rzadko mówią o tym, że inspektorzy nuklearni ONZ z Międzynarodowej Agencji Energii Atomowej (IAEA) bacznie obserwują elektrownię atomową w Bushehr. Tylko jedna stacja telewizyjna w Ameryce ostatecznie przedstawiła to zgodnie z prawdą.

    Fox News podała w sierpniu 2010 roku, że „paliwo uranowe dostarczone przez Rosję do Bushehr jest wzbogacone dużo poniżej 90%, jakie jest potrzebne do głowic nuklearnych. Iran produkuje już własny wzbogacony uran do poziomu Bushehr – około 3,5%. Rozpoczął również pilotażowy program wzbogacania uranu do 20%, co, jak mówią urzędnicy, jest potrzebne do reaktora badań medycznych.”

    W moim artykule „The World Should Follow Russia’s Lead” [Świat powinien pójść w ślady Rosji], napisałem, że „Zgodnie z Moscow Times Iran przetestował pierwszą elektrownię jądrową 26 lutego 2009 roku, z pomocą Rosjan. Rosja współpracuje z Iranem, a nie przeciwko niemu. Rosja nie chce by Iran miał więcej rakiet nuklearnych niż USA. Niedawno, 22 września 2010 roku, prezydent Dmitrij Miedwiediew podpisał zakaz dostaw systemów rakiet S-300 do Iranu.”

    „Prezydent Dmitrij Miedwiediew … podpisał dekret, który zabrania dostawy systemów rakiet S-300 do Iranu,” doniosła Russia Today. Miedwiediew nie pozwoli, by Iran posiadał zamówione rakiety. Pamiętam, że stało się to po spotkaniu z Netanjahu (Izrael). Pierwsze spotkanie odbyło się w lutym, wtedy słyszałem, że mieli kolejne tajne spotkanie. „Rosja na pewno rozumie, że jest potrzeba uniemożliwienia Iranowi zdobycia broni jądrowej i rozumie, że muszą zostać podjęte pewne kroki w tym kierunku,” powiedział Netanjahu.

    W celu jakby przekonania czytelnika, że Rosji to nie obchodzi, Reuters dodaje: „Ani Miedwiediew, ani premier Władimir Putin, od tygodni nie wypowiadali się publicznie na temat Iranu.” Może zamiast opierania się na babylon.com lub Google do tłumaczenia stron internetowych, Reuters powinien zainwestować w tłumacza-człowieka. Tłumacz internetowy jest dobry tylko do tłumaczenia „wyrazów,” a nie zwrotów czy akapitów.

    Netanyahu powiedział: „Wierzę w to co powiedział w tej sprawie prezydent Miedwiediew. Wiem, że w tej kwestii Rosja bierze pod uwagę stabilizację regionu.”

    Traktat START i stronniczość amerykańskich mediów

    CBS i AP doniosły 1 grudnia, że Putin ostrzegł, że „opór wobec traktatu jest „głupi.” Jednak Putin nigdy nie powiedział, że to głupie. Wydają się przedstawiać go jako człowieka gotowego do ataku. Oni chcą przestraszyć Amerykę mówiąc: „Pan Putin ostrzegł.” Należy pamiętać, że dyktatorzy nigdy nie ostrzegali swoich przeciwników. Czy Hitler ostrzegł Rosję? Czy Japonia ostrzegła Amerykę? Bush ostrzegł Irak, ale nie jest dyktatorem, jak chcą byśmy myśleli Soros i liberałowie. Później nawiązali do pytania Larry’ego Kinga o traktacie START.

    Nowy traktat pokazuje, że Rosja jest gotowa zaufać Ameryce, ale czy powinni ufać Obamie po tym co wydarzyło się w Gruzji i Płd. Osetii? Miedwiediew wydaje się zadowolony z nowego traktatu START, który niedawno ratyfikowali amerykański Senat i niższa izby rosyjskiego parlamentu. Rosyjski ekspert wojskowy Konstantin Sivkov mówi, że jest on bardziej korzystny dla Ameryki i pozostawia ubogie tarcze antyrakietowe dla Rosji.

    Władimir Żyrynowski, lider liberalnej partii demokratycznej i partia komunistyczna również zgadzają się, że traktat START jest zły dla Rosji. Izba wyższa Dumy jeszcze nie miała dyskusji na ten temat, drugie czytanie odbędzie się w połowie stycznia 2011 roku.
    Putin ochrzczony

    McCain, AP, CBS i inni do nich podobni, byliby szczęśliwi by wam powiedzieć, że ojciec Putina był oddanym komunistą. Oni nie chcą byś wiedział, że jego matka była bogobojną chrześcijanką i ochrzciła Putina w 1952 roku. W książce „Putin: Russia’s Choice” [Putin: wybór Rosji], Richard Sakwa pisze:

    „Maria była żarliwą chrześcijanką, i choć nie było żadnych ikon w mieszkaniu, regularnie wykradała się do cerkwi, co w tych dniach oficjalnego ateizmu i prześladowań znaczyło, że była osobą głęboko wierzącą. Ona zadbała o to by dziecko Wladimir zostało ochrzczone w wierze prawosławnej, chociaż było to zrobione w ukryciu, a ona regularnie zabierała go na nabożeństwa.”
    Krzyżyk Putina

    Później Putin opowiada, że w przededniu oficjalnej wizyty w Izraelu, jego matka dała mu krzyżyk ze chrztu, aby go poświęcił: „I zrobiłem tak jak powiedziała, a następnie zawiesiłem krzyżyk na szyi. Od tej pory nigdy go nie zdjąłem.” Larry King zapytał go o wiarę:

    King: Dużo się mówi o Wladimirze Putinie i jego wierze. Powiedziano mi, że nosisz krzyżyk. Czy to prawda? Jesteś religijny? Jakie masz odczucia w tej kwestii?

    Putin: Wolę – wolałbym nie rozwodzić sie na ten temat. Uważam, że te rzeczy są święte dla każdego. Przekonania religijne nie są na pokaz, one są w sercu człowieka. Jeśli chodzi o noszenie krzyżyka, wcześniej nigdy go nie miałem – ale matka mi go dała i wtedy odwiedziłem Izrael. Byłem tam dwa razy. Pierwszy na oficjalne zaproszenie ministra spraw zagranicznych tego kraju. Drugi raz, podobał mi się ten kraj i wyjechałem tam z rodziną jako turysta.
    Dała mi go matka bym go poświęcił przy Grobie Pana. Zrobiłem to i zawsze go noszę.
    Nawiasem mówiąc, z krzyżykiem wiąże się pewna historia, i od tego czasu zawsze mam go na sobie, w mojej daczy koło Petersburga wybuchł pożar, jego przyczyną było to, że coś złego stało się w saunie.
    Zanim wszedłem do sauny, zdjąłem krzyżyk, i nagle zaczęło się palić i z przyjacielem musieliśmy wyskakiwać z niej nago, bo to było niespodziewane. I bardzo cenię ten krzyżyk, należał do matki. Zastanawiałem wtedy czy go znajdę, choć jakąś resztkę, to był aluminiowy krzyżyk, bardzo prosty.
    Byłem zupełnie zaskoczony, kiedy jeden z pracowników, babrząc się w popiołach, znalazł ten krzyżyk, w ogóle nie uszkodzony. I to co się stało było zaskoczeniem, objawieniem, i dlatego zawsze teraz mam go przy sobie.”

    Putin pozwala tylko na tradycyjne małżeństwa w Rosji. Powiedział: „Jeśli chodzi o małżeństwa tej samej płci, one nie dają dzieci, jak wiesz. Jesteśmy dosyć tolerancyjni wobec mniejszości seksualnych, ale myślimy, że państwo powinno promować reprodukcję, wspierać matki i dzieci, zapewnić im opiekę zdrowotną.

    Putin nie używa alkoholu i chce by Rosjanie zachowywali umiarkowanie. Reuters doniosła 14 stycznia 2010 roku: „Premier Wladimir Putin, zaalarmowany zamiłowaniem Rosjan do alkoholu, wyraził zgodę na kampanię w celu zmniejszenia konsumpcji alkoholu w następnych 10 latach do mniej niż połowy.”

  8. opinio said

    „Premier Wladimir Putin, zaalarmowany zamiłowaniem Rosjan do alkoholu, wyraził zgodę na kampanię w celu zmniejszenia konsumpcji alkoholu w następnych 10 latach do mniej niż połowy.”

    hi..hi..dawno tak sie nie usmialem czytajac powyzsze (odsunie Rosjan, od cyca alkoholowego…), to tak jak odsunac slonce od kuli ziemskiej, i wtedy na wieki wiekow nastana egipskie ciemnosci…tam kazdy jest zakodowany, zeby wydoic swoje ‚statystyczne’-to sa realia prosze panstwa, a nie jakies tam stereotypy…( pani Ola rowniez zapomniala o dochodzie narodowym jaki przynosi ten dar bozy zwany -booze- . Kto rozpija narody pod kazda szerokoscia geograficzna…Chyba nie duch swiety?

    Putin to mit i dziala metodycznie dazac do celu dokladnie jak to robil jego tatus przy tlumieniu powstania warszawskiego

  9. Marucha said

    Słusznie Pan pisze o „zakodowaniu”. Rosjanie mają również zakodowane we krwi mordy, komunizm, złodziejstwo itp. Jak to Rosjanie. Niczego innego po nich nie można oczekiwać.
    .

  10. opinio said

    re 9

    ..panie szanowny Marucha, ‚lapie’ Pan mnie za slowo ale mysle, ze w w kwestii Putina nie ma Pan racji

  11. Marucha said

    Re 10:
    Myślę, że Putin docenia wartość religii jako ważnego czynnika jedności narodowej – to widać po jego czynach.
    Życzę mu też powodzenia w trudnej walce z alkoholizmem.

  12. Świtecki said

    Szanowny Panie Gajowy, ostatnio miewam momenty zwątpienia, czy Pan tak na serio – czy tylko gorzkie jaja sobie robi.
    Pozdrawiam!

  13. Marucha said

    Jestem śmiertelnie poważny.

  14. Świtecki said

    „Życzę mu też powodzenia w trudnej walce z alkoholizmem.” – uff, to jednak z przymrużeniem oka te zachwyty nad Putinem 🙂

  15. Świtecki said

    Hmm… No dobrze, zostawmy ten temat.
    Ale nie zapominajmy, że to jednak jest inna cywilizacja. I że wróg naszego wroga niekoniecznie jest przyjacielem.

  16. Marucha said

    Oczywiście, że wróg wroga niekoniecznie jest naszym przyjacielem i nigdy nie lansowałem tu takiej tezy – wbrew wypowiedziom ludzi, którzy nie umieją czytać prostych, łopatologicznych wręcz tekstów.

    Natomiast wróg wroga może być naszym taktycznym sojusznikiem.

  17. u said

    Jest Pan bardzo utalentowanym ironista,ja tam wierze w powage, a raczej donioslowsc pisanych tesktow, tylko najpierw „kota ogonem odwracam”.
    Mnie zreszta tez taki kurniczek czesto rozczula, do bolu jak zgrzytam zebami, bo ciagle sie uzala nad wlasnym losem, ze taki nieszczesliwy, ze nikt nie kocha,pomimo, ze une dniem i noca spiskuja o pozyskanie – wzajenmosci, a te sasiady takie im sie traily, ze w lyzce wody by ich potopily. I une nie wiedza, bo zakutych lbow to chyba nie udaja, dlatego sie skarza i pytaja: za co, za jakie to operacje, za jakie marmamy , za jakie kilery nas taka niewdziecznosc spotyka.

    Jesli chodzi o Putina to moge tylko zyczyc nam takiego lidera, bo u nas to lisy u wladzy i marzy mi sie, ze pewnego dnia wyniosa sie do kurnika, tam by mialy wyzerke!!
    Od dawna duza z duza uwaga sledze wydarzenia na rosyjkiej scenie politycznej i zauwazylam, ze od czasu kariery chodorkowskiego na Kolymie to Putin jest personalnie atakowany, nawet czasami przez karzelka.Zarzucil mu pare m-cy temu, ze w okresie sparwowania prezyndetury to Putin wpedzil swoimi niezdarzonymi decyzjami ekonomicznymi Rosje w kryzys, ktory aktualnie dreczy narod. Zaraz po tym oskarzeniu zoatal zaszczycony spotkaniem z Putinem i putinowskmi zapleczem i zamknal gebe w tym temacie.

  18. towMaślak said

    SZANOWNE RUSOFOBY.
    Na nic wasze skomlenia i wrzaski,na szczęście to nie od was zależy
    los tego świata.Ostatecznie zwycięży Prawda,a Prawda jest po
    stronie Rosji i Putina.
    Szkoda jedynie,że tak wielu Polaków tego nie rozumie i woli służyć panu tego świata,lucyferowi i w nim pokłada swoją marną nadzieje.

  19. Marucha said

    Rozumiem, że wielu Polaków nie ufa Rosji. Mamy swoje zaszłości, choć wiele z nich niesłusznie spada na Rosjan, gdy winni byli Prusacy albo Żydzi.

    Tym niemniej powinni sobie zdawać sprawę, iż podjudzanie przeciwko Rosji stawia nas w obozie lucyferian, jaki składa się z USRaela, Żydunii Europejskiej i samej Żydolandii.
    Być może zresztą zdają sobie z tego sprawę i może właśnie o to im chodzi?

  20. JO said

    Nastawianie Polakow do rosji przez Masonerie, ma swije tradycje od setek lat. Dzieki temu Masoneria jak i dzis manipulowala tak, zeby Polacy byli ich miesem armatnim przeciwko Rosji.

    Pierwszym wielkim oszustwem masonerii – bo mniejszych bylo coniemiara nieco wczesniej – byla Konstytucja 3 Maja. Ich pogrobowcy zalozyli stowarzyszenie tych co te konstytucje opracowali po to by Rzeczpospolita oficjalnie zlikwidowac. Przez lata w szkolach w Polsce uczylismy sie jak to cudownym wynikiem dzilalnosci patriotow w Polsce byla Konstytucja 3 Maja a byla ona niczym innym jak Kopia tej z USA masonskiej Konstytucji.

    Rosja i inne Krolestwa wiedzialay o tym , ze Masoneria ja opracowala gloszac antychrzescijanskie hasla pod przykrywka wznioslych slow zawartych w Konstytucjach.

    Masoneria wiedziala, ze patriotyczny Glupi Polak wezmie szabelke i ruszy ratowac ojczyzne i tak Kosynierzy i inne powstania wlacznie z Legonami Dabrowskiego wojsko – bylo kierowane przez Masonerie tam by niszczyc sily Chrzescian , Krolestw.

    Wykozystywano takich wielkich ich budujac na wielkich jak Mickiewicz, Chopen do gry na emocjach Polakow – porownac to mozna dzis z Telewizja i Masonskim Radio w Polsce.

    Utwory Mickiewicza i sterowana przez Masonerie Historia WBILA w Polakow umysly, ze Rosja to najwiekrzy wrog. Masoneria nie tlumaczyla w polskich szkolach przyczyn dzialan Rosji i innych panstw bo po co niech Polak bedzie Duren bo durniem da sie sterowac.

    Niestety wielcy pisarze hitorii przedwojenni przycznili do utrwalenia tego stereotypu tak, ze dzis trzeba wewnetrznej Kontrewolucji w kazdym z Nas by zrozumiec i zobaczyc prawde.

    Bez rozumienia dzialan Zydow od poczatku chrzescijanstwa, bez Magisterum Pana Jezusa nie da sie zrozumiec o co chodzi i kto i kiedy sterowal polityka.

    Jedak jezeli przesledzimy w skrocie fakty, ze Krolestwo Chzarskie, Zydzi w Hiszpanii, Turcja Islamska jako odnoga Zydzizmu, Dzingis Han i jego armia Zydowskiego idealu, Panstwo Krzyzackie, Tempraliusze – to dzialanmia Zydow w przeszlosci – zrozumiemy, ze to oni rozgrywali karty za plecami „podstawionych lalek”. Prawda jedyna istniala zawsze i tylko w Sw Kosciele Katolickim, ktorego od wiekow Zydzi zwalczali i zwalczaja mieczem i „filozofiami – sektami”

    W osimnastym wieku Panstwa-krolestwa w Europie przezyly istny szok – zmasowany , globalny napad od srodka poprzez rewolucje i wojny. Rewolucja we francji i Wojny Polsko-Rosyjsko- Kroleswa Niemieckie-Krolestwo Szwecji- Turcja – doprowadzily do poczatku likwidacji Krolestw – porzadku chrzescijanskiego w Europie. Kluczem do tej ruiny byla Rzeczpospolita jako nejwiekrze Panstwo Katolickie, ktore Masoneria musiala zlikwidowac a Narod wytepic w wojnach jako zagrozenie ideowe.

    Tak wiec Polakom wpojono poprzez fikcje „jak fikcje Solidarnosci” – ze Wrog to Rosja a rosji wpojono, ze Wrog to Rzeczpospolita… Wszystkich omotano za pomoca intryg masonskich prowadzac do wojen i tak to trwalo do II wojny sw i trwa po dzis dzien.

    Zbrodniazami sa Zydzi, Masoneria i z nimi nalezy walczyc a nie niedobitkamu Chrzescijanskich Narodow.

    Rosja dzis to przyjaciel bo mamy wspolnego wroga, wroga smiertelnego.

  21. towMaślak said

    Dla porównania weźmy taką Finlandię,podobny los jak Polski,
    rozbiory,liczne wojny Finsko-Rosyjskie a jednak nikt w tym kraju
    i poza jej granicami niesłyszał o fińskiej rusofobi,mało tego
    ponoć w centrum helsinek zachował się do dziś pomnik cara rosyjskiego
    i to w całości(żaden wesołek-patriota nie odrąbał mu ręki albo nosa).Oprócz tego stoją zabytkowe cerkwie pamiętające imperium carskie,choć samych prawosławnych wyznawców jest tam bardzo mało.
    Dodam jeszcze ,że Finowie znają doskonale swoją historię i wiedzą
    co znaczy słowo patriotyzm.
    To się chyba nazywa po prostu :KULTURA I SZACUNEK DLA WŁASNEJ
    HISTORII.Czego u nas najwyraźniej brakuje,za to żydostwa…jak okiem sięgnąć.

  22. Marucha said

    Bardzo dobry przykład.
    Finowie tym się różnią od Polaków, iż są rozsądni. Bez żadnych bezsensownych powstań i przelewu krwi, spokojnie odzyskiwali niepodległość.

  23. Krzysztof M said

    Ad. 22

    NOKIA powstała z mądrze zagospodarowanego offsetu.

  24. Marucha said

    Prawda. Kiedyś była znana jako producent opon i gumiaków.

  25. Krzysztof M said

    Ad. 24

    „Kiedyś była znana jako producent opon i gumiaków.”

    – I NOKIA się tego wcale nie wstydzi. Podobnie jak my nie powinniśmy się wstydzić, że Syrenę napędzał zmodernizowany silnik od motopompy. Bo to świadczy nie o niskim poziomie technicznym, ale o pomysłowości naszych inżynierów. Potem, gdy już były możliwości, to powołali do życia niejeden silnik, który VW mógł na kolana powalić. Gdyby nie czerwoni…

  26. towMaślak said

    Ad.25

    Co wstydliwego jest w produkowaniu opon i gumiaków?
    Wstydliwe ,według mnie jest nierobienie nic lub prawie nic,
    czyli obecna sytuacja Polski.Czerwonych dawno już przegnaliśmy,
    więc gdzie są te cuda techniczne ,naszych inżynierów?

    Nic nie ma w tym wstydliwego! To były produkty dobrej jakości – admin

  27. Krzysztof M said

    Ad. 26

    Czerwoni przed 1989 decydowali o tym, kto dostanie talon ma auto. Ci sami czerwoni po 1989 decydują, która firma dostanie zlecenie, czyli decydują o tym, która firma przetrwa, a która padnie. Wolałem pierwszy system. Bo decydował o zamożności. Dziś decyduje o „być, czy nie być”.

    Gdzie nasi inżynierowie? A gdzie ich stanowiska pracy? Pan nie wiedział, że Mazowiecki jedną z pierwszych decyzji postawił w stan likwidacji Instytut Silników przemysłu motoryzacyjnego?

    No to pan jeszcze wielu rzeczy nie wie…

  28. towMaślak said

    Ad.22

    Panie Marucha,czy wierzy pan,że można w Polsce jeszcze coś
    zdziałać?Wszystko od spodu do góry, w tym kraju jest mocno zażydzone.Wszelkie instytucje,partie,związki itp są kontrolowane
    przez żydostwo.
    Według mnie,mówienie o jakichkolwiek sukcesach w tym kraju
    nosi znamiona czarnego humoru.Walka o przetrwanie ,to jedynie co
    nam zostało.Mówienie bajek o cudzie gospodarczym, zostawmy
    rządowi i jego spin doctors.

  29. towMaślak said

    Ad.27

    Panie Krzysztofie M. bez obrazy,zadane pytanie prze zemnie,
    miało na celu pokazanie rozpaczliwego położenia polski,
    a nie posądzanie pana o brak wiedzy.
    Moja wina,źle je sformułowałem .sorry.

  30. Krzysztof M said

    Ad. 29

    W skrócie: czerwonych nigdzie nie przegnaliśmy. I to jest przyczyna, że brak jest „cudów technicznych naszych inżynierów”.

    Proszę się przyjrzeć „naszym inżynierom”, który właśnie kończą studia. Ja miałem z nimi do czynienia wielokrotnie. Kulturowo i mentalnie to jest dno. Oczywiście są i wśród nich perełki. Lecz ja mówię o średniej.

Sorry, the comment form is closed at this time.