Dziennik gajowego Maruchy

"Blogi internetowe zagrażają demokracji" – Barack Obama

  • The rainbow symbolizes the Covenant with God, not sodomy Tęcza to symbol Przymierza z Bogiem, a nie sodomii


    Prócz wstrętu budzi jeszcze we mnie gniew fałszywy i nikczemny stosunek Żydów do zagadnień narodowych. Naród ten, narzekający na szowinizm innych ludów, jest sam najbardziej szowinistycznym narodem świata. Żydzi, którzy skarżą się na brak tolerancji u innych, są najmniej tolerancyjni. Naród, który krzyczy o nienawiści, jaką budzi, sam potrafi najsilniej nienawidzić.
    Antoni Słonimski, poeta żydowski

    Dla Polaków [śmierć] to była po prostu kwestia biologiczna, naturalna... śmierć, jak śmierć... A dla Żydów to była tragedia, to było dramatyczne doświadczenie, to była metafizyka, to było spotkanie z Najwyższym
    Prof. Barbara Engelking-Boni, kierownik Centrum Badań nad Zagładą Żydów, TVN 24 "Kropka nad i " 09.02.2011

    Państwo Polskie jest opanowane od wewnątrz przez groźną, obcą strukturę, która toczy go, niczym rak, niczym demon który opętał duszę człowieka. I choć na zewnatrz jest to z pozoru ten sam człowiek, po jego czynach widzimy, że kieruje nim jakaś ukryta siła.
    Z każdym dniem rośnie liczba tych, których musisz całować w dupę, aby nie być skazanym za zbrodnię nienawiści.
    Pod tą żółto-błękitną flagą maszerowali żołnierze UPA. To są kolory naszej wolności i niezależności.
    Petro Poroszenko, wpis na Twiterze z okazji Dnia Zwycięstwa, 22 sierpnia 2014
  • Kategorie

  • Archiwum artykułów

  • Kanały RSS na FeedBucket

    Artykuły
    Komentarze
    Po wejściu na żądaną stronę dobrze jest ją odświeżyć

  • Wyszukiwarka artykułów

  • Najnowsze komentarze

    Boydar o Wolne tematy (28 – …
    Boydar o Splątanych łańcuszków nie prze…
    adrian o Wolne tematy (28 – …
    adrian o Wolne tematy (28 – …
    adrian o Wolne tematy (28 – …
    adrian o Wolne tematy (28 – …
    Zbigniew Kozioł o Opowieść o geodetach nieba, cz…
    Boydar o Wolne tematy (28 – …
    osoba prywatna o Wolne tematy (28 – …
    osoba prywatna o Wolne tematy (28 – …
    Marek o Wolne tematy (28 – …
    revers o Wolne tematy (28 – …
    Boydar o Wolne tematy (28 – …
    Crestone o Splątanych łańcuszków nie prze…
    Peryskop o Wolne tematy (28 – …
  • Najnowsze artykuły

  • Najpopularniejsze wpisy

  • Wprowadź swój adres email

    Dołącz do 708 subskrybenta

Zygmunt Wrzodak do pana Dr. Ryszarda Opary

Posted by Marucha w dniu 2012-04-20 (Piątek)

Nadesłał p. RomanK.

Zob. też: https://marucha.wordpress.com/2012/04/19/mechanizm-dotyczacy-powstajacego-dlugu-publicznego

Na stronie internetowej klubinteligencjipolskiej.pl (kip) ukazał się artykuł Dr. Opary, który ocenia ostatnie 23 lata tzw. „transformacji ustrojowej” w naszym kraju.

Uważam, że tekst jest tylko częściowo trafny, dlatego postanowiłem kilka spraw wyprostować.

W tekście tym najwięcej oberwało się Rosji i to że w Polsce jest żle to wina Rosji itd. Podaje Pan Opara, że „Rosja okupuje do dziś połowę naszego kraju”. Niestety, ale Pan Opara nie wskazuje, którą połowę Polski Rosja okupuje! Może chodziło panu o to, że Rosjanie wykupili polską ziemię, zakłady pracy, banki, elektrownie, elektrociepłownie, telekomunikację, przesył energii, stocznie itd. a może doprowadzili do rozbrojenia polskiej armii, służb specjalnych, doprowadzili do upadku polskiego przemysłu!

Panie Opara nie zgadzam się z pana tezą, że to Rosjanie okupują pół Polski. Taka teza polega na tym, że odwraca się uwagę czytelników od prawdziwego okupanta Polski. Niech Pan zauważy, że gdy Rosjanie kręcili się wokół rafinerii gdańskiej, cóż był za huk pro-pisowskich działaczy aby bronić przed Rosjanami rafinerii gdańskiej (uważam, że przemysł petrochemiczny musi być w polskich rękach). Wszyscy mogą kupić rafinerię według pisowców, tylko aby nie Rosjanie, najlepiej „amerykanie”. „Obrońcy” rafinerii cicho siedzieli, gdy za dopłatą od skarbu państwa nawet Ukraińcy dostali stocznię gdańską, ci co dokonali ludobójstwa na narodzie polskim na Wołyniu, nawet ludobójstwo na narodzie polskim im nie przeszkadzało w nabywaniu polskiego majątku.

Ma Pan podobny punkt widzenia jak pseudo–obrońcy rafinerii, ponieważ fałszywie widzi Pan wrogów nr. 1 czyli Rosjan. Nie odróżnia Pan sowieckiego imperium od narodu rosyjskiego – słowiańskiego, który to Naród pierwszy w historii świata zapłacił najwyższą cenę za wprowadzanie komunizmu w tej części świata. Bolszewicy – syjoniści wymordowali 30 mln Rosjan – białych, tylko po to aby zlikwidować Państwo Narodowe. Zwykli Rosjanie mieli tyle wspólnego z bolszewizmem, co Polacy z PRL-em, ani w Rosji ani w Polsce Słowianie nie zakładali komunizmu, zrobili to siepacze wynajęci przez biznes syjonistyczny, celem było budowa jednego wielkiego Państwa globalnego pod szyldem komunizmu, co im się w zupełności nie udało i teraz budują ci spadkobiercy komunizmu – trockistowskiego, komunizm liberalno – lewacki, polegający na totalnym kłamstwie medialnym.

Ci, którzy mają pieniądze (a Pan wie kto je ma) mają media, a ci co mają media mają za zadanie ogłupiania ludzi w interesie światowych utajnionych rządów syjonistycznych. Dlatego instalują w państwach swoich agentów na najwyższe stanowiska rządowe i prezydenckie, po to aby wciągać te kraje w wojnę przeciwko Rosji. Plan taki nazywa się „osaczaniem Rosji”. W tej grze pierwszoplanową rolę odrywał L. Kaczyński oraz Kwaśniewski, Komorowski w tej grze stoi okrakiem.

Plan ten finansowany jest przez sowieckich żydów z KGB, którzy zostali odsunięci od konfitur rosyjskich. Ośrodek ten znajduje się w Londynie, którym kieruje żyd z KGB – komunista Bierezowski, który uciekł przed Putinem z 15 mld $, to on opłaca min tzw. „prawicowe gazetki” w Polsce i w innych krajach Europy Wschodniej, które mają za zadanie skłócać Słowian.

Niech Pan zauważy, jak pisowcy bronią Chodorkowskiego i innych „więźniów politycznych” w Rosji. Dla nich złodziej – komunista z KGB, ale żyd, to swój, ale Rosjanin – chrześcijanin, nie żyd – to wróg. Niestety, ale od 23 lat „rządy polskie” stoją po stronie budowy światowego rządu syjonistycznego. Polacy nie wybrali jeszcze ani razu swojego prezydenta, który byłby obrońcą narodowych interesów. Każdy z nich działał dla interesów syjonistycznych, a najbardziej ich oddanym prezydentem był L. Kaczyński ( mogę rozwinąć ten argument w innym artykule).

Pisze Pan, że „Naród Polski idzie do utraty suwerenności na rzecz Niemiec i Rosji”. Panie Opara, czy Pan wzrok stracił i nie może Pan już analizować. Naród Polski nie miał od zakończenia II wojny światowej żadnej suwerenności i nie ma jej od 23 lat. Tu nad Wisłą instalowani są cały czas agenci obcych wywiadów i to oni kierują nami. My, Polacy nie mamy własnej, podkreślam własnej polityki obronnej, zagranicznej, gospodarczej, pieniężnej, podatkowej, rolnictwa, przemysłowej, technologicznej itd. jesteśmy nikim, ponieważ ci co mają pieniądze, mają media, a te media wybierają nam w wyborach „demokratycznych” swoich do rządzenia i swoich do opozycji.

Proszę zauważyć, że jedyne dwie partię LPR i Samoobrona broniły interesów narodowych w parlamencie, jednych rozsadzili od środka za pomocą szubrawca politycznego Giertycha, a drugich przez obyczajówkę – i kto to zrobił, ano „prawicowy” Kaczyński, który już w dniu 14-03-2005 roku w siedzibie fundacji Batorego u swoich, zadeklarował zniszczenie LPR i Samoobrony. Dlatego na krótko dopuścili go władzy, zrobił swoje i odszedł do opozycji, by blokować odrodzenie się prawdziwego ruchu narodowego.

Kaczyński zawsze będzie w opozycji a rządzić będą złodzieje, raz z Palikotem, raz z PSL-em, aż wykończą Polskę i Polaków do końca.

Dużo do powiedzenia w Polsce mają Niemcy, to prawda, ale ci Niemcy co są uzależnieni od rządów globalistycznych, gdzie Niemcy są traktowani podmiotowo. Polityka zagraniczna Polski polega na tym, że jak był Rząd i Prezydent z PiS, to oś poddańcza polityków była realizowana przez stolice, Waszyngton – Tel Avivu – Bruksela, a gdy do władzy doszli ci z Peło, to oś trochę się zmieniła na Berlin – Waszyngton – Tel Aviv i w tych rządach, taką polityką kieruje ta sama Pani Anne Applenbaum.

Wierzy Pan w NATO, moim zdaniem bardzo naiwnie, ponieważ NATO to zbrojne ramię utajnionych rządów światowych, kierowanych z terytorium USA. Amerykanie nadają dziś ton polityce światowej, polityce w imię obrony interesów świtowych gangsterów finansowych, to te Państwo napada na suwerenne państwa narodowe. Nagle byli czerwoni są bardzo pro-amerykańscy, jak Kwaśniewski, Miller i inni. Chyba Pan domyśla się dlaczego? Tacy ludzie nigdy nie zrozumieją prawdziwej Niepodległości Polski i suwerenności narodowej, oni będą zawsze służyć obcym. Ale obcym służą też ci z tzw. „obozu solidarnościowego”, dlatego Polska wygląda jak pole przygotowane do teatru wojennego, zamiast do uczty niepodległościowej.

Bazy wojskowe sowieckie w Polsce zamieniono na bazy wojskowe amerykańskie, tylko nazwy się zmieniają. NATO ma wspólną komisję z Rosją i to Rosja jest ważniejsza dla NATO niż wszystkie kraje razem wzięte z tzw. „obozy wschodniego”. Dzięki Bogu, że w naszym kraju nie powstała tzw. „tarcza”, ponieważ w te bazy Rosjanie wycelowali by z 500 głowic nuklearnych, tak jak swego czasu NATO wycelowało 650 głowic nuklearnych w nasze terytorium w czasie gdy były tu sowieckie bazy.

Czy wyobraża Pan sobie, gdyby nastąpił konflikt wojenny między wschodem i zachodem, co wtedy zostałoby z naszego terytorium i z naszego narodu? Niestety, ale dzięki naszym zdradzieckim politykom w ciągi 23 lat oraz naszym nowym okupantom, Polska jest w takiej sytuacji przeznaczona na likwidację. Tego trzeba mieć świadomość. Żadne NATO, żadne UE, nie będą z nami się liczyć. Polska nie ma żadnych przyjaciół wśród możnych tego świata, ponieważ jesteśmy bezbronni, wchodzą w nas jak w masło, ponieważ jesteśmy jako naród naiwni i niestety leniwi w nauce, nie potrafimy odróżnić dobra od zła, prawie wszyscy pędzimy za okruchami z stołu.

Komunizm zrobił swoje, szczególnie lata 44-56 zrobiły spustoszenie wśród Narodu Polskiego, który stracił około 250 tys. z rąk siepaczy żydo-bolszewickiej mafii, elitę narodu, silnych ludzi, następne pokolenie rodziło się o wiele słabsze. Teraz potrzeba jeszcze kilkudziesięciu lat niewoli by odrodziły się nowe silne elity, wtedy jak zdążą, to coś dobrego zrobią dla dobra Narodu i może odbudują Polskę.

Największą tragedią Polaków jest brak elit, które by rozumiały pojęcie prawdziwej ideologii Suwerenności i Niepodległości, tej w obszarze gospodarczej i tej w obszarze politycznej. Edukacja młodzieży Polskiej polega na tym, że mamy wolność, którą zapewniło nam środowisko Gazety Wyborczej, KOR, oraz jak wielki był „wódz” Józef Piłsudski, od najmłodszych lat wpajają młodym Polakom brednie. Nie uczą myśli Romana Dmowskiego, Feliksa Koniecznego, ks. Prof. Krąpca, czy licznych encyklik Jana Pawła II, w obszarze ekonomi to guru do nauczania jest Balcerowicz, a w świecie Soros, którego „prawicowy” kandydat na prezydenta Polski nazywa geniuszem ekonomicznym na spotkaniu w Ostrołęce w lipcu 2010 roku.

Jeśli chodzi o sferę gospodarczą, to proszę zapoznać się panie Opara z moim tekstem o zadłużeniu wewnętrznym, który przesyłam panu w załączeniu, nadmienię, że jeżeli nie zrozumiemy na czym polega mechanizm okradania narodu polskiego, to nigdy go nie naprawimy. Niech Pan zwróci uwagę, że każdy Rząd zadłuża Polskę, ale żaden Rząd tym się nie przejmuje. Jeżeli nadal będzie obowiązywało „prawo” w Polsce, że Rząd ma zadłużać się zgodnie z tym prawem tylko w instytucjach prywatnych, a nie u siebie w Narodowym Banku, to zawsze będzie uzależniony od zewnętrznej polityki gospodarczej.

Musi być oddzielone finansowanie inwestycji państwowych od prywatnych. Inwestycje państwowe powinny być finansowane przez NB na 0% a prywatne banki finansują prywatne inwestycje. Politycy od 23 lat rok w rok płacą swoim mocodawcom około 80 mld zł w różnej postaci (proszę spojrzeć na tekst drugi). Słusznie Pan wymienił wszystkie te partie, które odpowiadają za wyprzedaż Polski. Efektem czego jest, że majątek sprzedany, gospodarka Polska zlikwidowana, Polska myśl techniczna zlikwidowana, zadłużenie publiczne oficjalne wynosi około 1 bln zł, a nieoficjalnie około 3,3 bln zł. Politykę taką prowadzą ci sami politycy co byli przy okrągłym stole i knuli w Magdalence, to im mafia światowa powierzyła likwidowanie Polski, ci w podzięce wiernie to robią w imię ochrony przed odpowiedzialnością.

Diagnoza, Polacy muszą dążyć do Powstania Narodowego, Powstania nie z kijem i oponą w ręku, tylko w powstaniu rozbudzonej świadomości, a więc wiedzy, prawdziwej diagnozie.

Jaki cel przyświeca takiemu powstaniu? Czy Polska ma być nadal w UE, czy ma być nadal psem gończym Amerykanów w sprawie Rosji? Jaka polityka pieniężna ma być w Polsce, podatkowa, ekonomiczna, obronna? Jaki system nauczania itd.
Krótko, kto ma być właścicielem Polski? Czy chcemy zmienić dotychczasowy system? Czy chcemy go tylko przypudrować? Czy chcemy w nim trwać? Będziemy mieli tyle Polski, ile rozumu Polskiego, wtedy można określić, czy My, jako Naród Polski jesteśmy suwerenem w własnym kraju.

Jeżeli krytykuję tzw. „zachód” to nie jestem za wschodem i odwrotnie. Takie myślenie jest od dawna wtłaczane w głowy Polaków. Nie jestem ani za wschodem ani za zachodem, jestem po stronie zawsze mojej umiłowanej Ojczyzny – Polski.

Zygmunt Wrzodak – z wilczym biletem
Poseł IV i V kadencji Sejmu
Były członek KK „S”
Były członek Zarządu Regionu Mazowsze NSZZ „S”
Szef „S” Ursusa w latach 91-2001 roku
Działacz podziemnej „S”

Skierniewice 18-04-2012 rok

Gajowy nie obawia się powtórzeń, więc po raz kolejny powie: ci, którzy o obecną sytuację totalnego zniewolenia Polski przez Zachód obarczają Rosję i w Rosji widzą okupanta, są albo skończonymi kretynami, albo łajdakami,albo agentami. I, bez względu na to, do której grupy należą, powinno się ich wysłać na Madagaskar. – admin.

Komentarzy 12 to “Zygmunt Wrzodak do pana Dr. Ryszarda Opary”

  1. Polak said

    Jakie dalsze dzieje ?

  2. konstanty said

    Pomysl z Madagaskarem calkiem sensowny.On byl brany calkiem powaznie przed II wojna pod uwage. Nawet tak znana osoba jak Jerzy Giedrojc sie pd nim podpisywala Uwazam ze do dzisiaj jest aktualny i sensowny Te towarzystwo jakby tam przeflancowac , w zasadzie nikomu by nie przeszkadzali.mogli by tam te swoje osiedla budowac do woli. Swiat na pewno by troche odetchnal. Dziekuje za umozliwienie zaistnienia panu Wrzodakowi.Czlowiek ten niezliczona ilosc kopniakow otrzymal za swoja dzialalnosc i nie powinnismy o nim zapomniec Nawet dlatego,,Radia Maryja,, powtarzajacego od rano do nocy jacy to oni sa otwarci i wolni i niezalezni – Z. Wrzodak jest osoba tredowata. Oni maja tam swoja definicje demokracij;,,Demokrata jest te kto ma na to certyfikat wydany przez PIS,, Ma pan racje, te oblesne powtarzanie o ruskim zagrozeniu,przyprawia czlowieka o mdlosci. ,,Wybitne osiagniecia,, tu maja Maciareicz i niejaki dr Szaniawski – ten ostatni to serwuje tak potezna dawke wscieklizny,ze normalny czlowiek sie rozchoruje

  3. Zerohero said

    Na NE czytuję blog Bogusława Jeznacha. Żaden inny autor nie przykuł mojej uwagi, choć paru jest w porządku. Większość wpisów nudna, płytka, pieniacka i egzaltowana, o małej zawartości meritum. Fajnie, że się NE oburzał na lewacką zadymę 11 listopada, ale ja tu wyczuwałem niestety histerię a nie odpór.

    Osoba podpisujaca się MIROSLAW MROZEWSKI zarzuciła Oparze bezpieczniacką WSIową karierę: szukać pod tytułem „Parol Ryszarda Opary”.

    Poczytać, posłuchać można, ale cudów bym się po nich nie spodziewał.

    Pan Marucha napisał:

    Gajowy nie obawia się powtórzeń, więc po raz kolejny powie: ci, którzy o obecną sytuację totalnego zniewolenia Polski przez Zachód obarczają Rosję i w Rosji widzą okupanta, są albo skończonymi kretynami, albo łajdakami,albo agentami. I, bez względu na to, do której grupy należą, powinno się ich wysłać na Madagaskar. – admin.

    Na NE jest rozdęta tematyka smoleńska. Oczywiście na poziomie intelektualnym GaPolu, ale ja bym jeszcze smoleńskie sekciarstwo wybaczył gdyby nie właśnie takie idiotyczne uwagi nt. kontrolowania połowy Polski przez Rosję. Łatwo rzucić okiem:

    – Zachód kupował prywatyzowany majątek
    – Prezydent Izraela publicznie oświadczył, że Żydzi wykupili Polskę
    – polska armia słucha się Pentagonu
    – legislacja z Brukseli
    – finanse podporządkowane zachodowi

    Czego się mogą ci idioci uczepić? Śledztwa w sprawie Tutki i importu gazu. Rozdymają te 2 aspekty to takich rozmiarów, że wówczas wychodzi wszechwładza Rosji, ewentualnie do spółki z Niemcami (jeśli publicysta wykazuje się odrobiną powściągliwości).

  4. xero75 said

  5. Las said

    Szanowny Pan Wrzodak nie powinien pisac do kogos kto mimo tytulu „dr.” pozostaje nadal w oparach. Szkoda czasu.

  6. wet3 said

    Nie twierdze, ze Rosjanie okupuja pol Polski. Wiem, ze Kaczory byly antyrosyjskie oraz prozydowskie, prousaelskie i prochachlowe. A tak na marginesie. Dzis jest na stronie „Bibuly” art. na temat poparcia Rosjan dla Lenina. Otoz okazuje sie, ze 68% Rosjan uwaza, ze Lenin byl dobrym czlowiekiem i chca, aby jego cialo spoczywalo w mauzoleum na Placu Czerwonym!!! Radzilbym wiec panu Wrzodakowi nieco popuscic i opuscic z tonu.
    I badz tu madry i pisz wiersze!!!

  7. zazazas said

    @6 Jak wiadomo, iluminaci (którzy stworzyli ZSRS) odwołują się m.in. do bałwanów starożytnej Babilonii…

  8. Zerohero said

    Re Wet3 nr. 6

    A co mają wyprane 70 latami komuny + złodziejską transformacją (ona sentyment do komuny zwiększa bo wielu żyło się wtedy lepiej) mózgi Rosjan do kłamliwego stwierdzenia, że Rosja kontroluje pół Polski?

    Polacy wybrali Kwacha na prezydenta, Bolka utożsamili z opozycją demokratyczną, komunistycznych morderców przepraszają za zastopowanie w 68, oglądają stacje TV założone przez bezpiekę. A Rosjanie mają sentyment do swego chazarskiego kata. Ja bym zapytał: co oni z nami Słowianami zrobili?

  9. wet3 said

    @ 8
    Chyba roznica jest bardzo powazna. Ani Bolek, ani ten z kulawa lydka lub filipinska grypa, nie dorownuja NICZYM Leninowi w swych „dzielach”. To sa tylko, w porownaniu z Leninem, dwa marniutkie oszusty …
    Natomiast panskie pytanie „co oni z nami Slowianami zrobili?” jest tu bardzo istotne.

  10. sw. Mikołaj said

    Wrzodak ma rację, że żydowskie media ogłupiają (chociaż są też takie, które nie) i sam jest tego najlepszym przykładem. Taki ogłupek nic sam nie wymyśli tylko powtarza bełkot innych.

    Z Madagaskarem to świetny pomysł, ale można go ulepszyć – po co kretyni mają wygrzewać się w słońcu, na Kamczatkę z nimi. No i taniej, bo infrastruktura gotowa, wystarczy tylko naoliwić zawiasy. Że brzmi to podobnie jak oświadczenie Cyrankiewicza a w najlepszym razie jak z biuletynu TPPR? Poglądy na temat Rosji dzielimy na słuszne i nie a słuszne to zgodne z wyrażonymi przez Gajowego, więc mniejsza z tym. Twierdzę, że jeżeli A kontroluje B, a B kontroluje CDE to znaczy, że A kontroluje BCDE. To nawet Rysio zrozumie… Pomysł, że Rosja mając wszystko to czego Europa potrzebuje: bogactwa naturalne, zasoby energii i nienasycony rynek zrezygnuje z kontroli, wpływów i nacisków tam gdzie w grę wchodzą jej interesy jest po prostu marsjański. Ale może oni chcą Polski silnej i niezależnej?! Dobry żart… Niby dlaczego? Jak ktoś chce wierzyć, że spadkobierca (jak by nie było) Berii rozpuścił i wysłał na bezrobocie najpotężniejszą agenturę na świecie, z wilka stał się owieczką, odpuścił sobie globalne (w tym i Polskie) szachy a zajął się wyłącznie umacnianiem demokracji (pewnie przez zbieg okoliczności prezydentem Osetii został też były enkawudzista) i przestrzeganiem 10 przykazań, to jego sprawa. Jak ktoś da sobie to wcisnąć musi być debilem, więc też jego sprawa. To gdzie dają te bilety na Madagaskar?…

  11. Fran SA said

    Z Madagaskarem nie najlepszy z pomyslow. Kiedys nalezal do Francji i to Francuzi odmowili ‚wspolpracy’. Kamczatki tez szkoda. Ale jest przeciez gotoweczka: Birobidzan! Stalinowski prezent dla Chazarow. I w takim dogodnym miejscu: miedzy Rosja a Chinami!

  12. […] W tekście tym najwięcej oberwało się Rosji i to że w Polsce jest źle to wina Rosji itd. Podaje Pan Opara, że „Rosja okupuje do dziś połowę naszego kraju”. Niestety, ale Pan Opara nie wskazuje, którą połowę Polski Rosja okupuje!!! Może chodziło panu, o to, że Rosjanie wykupili polską ziemię, zakłady pracy, banki, elektrownie, elektrociepłownie, telekomunikację, przesył energii, stocznie itd. a może doprowadzili do rozbrojenia polskiej armii, służb specjalnych, doprowadzili do upadku polskiego przemysłu!!! Panie Opara nie zgadzam się z pana, tezą, że to Rosjanie okupują pół Polski. Taka teza polega na tym, że odwraca się uwagę czytelników od prawdziwego okupanta Polski.   Niech Pan zauważy, że Rosjanie kręcili się wokół rafinerii gdańskiej, cóż był za huk pro-pisowskich działaczy aby bronić przed Rosjanami rafinerii gdańskiej (uważam, że przemysł petrochemiczny musi być w polskich rękach). Wszyscy mogą kupić rafinerię według pisowców, tylko aby nie Rosjanie, najlepiej ,,amerykanie”. ,,Obrońcy” rafinerii cicho siedzieli, gdy za dopłatą od skarbu państwa nawet Ukraińcy dostali stocznię gdańską, ci co dokonali ludobójstwa na narodzie polskim na Wołyniu, nawet ludobójstwo na narodzie polskim im nie przeszkadzało w nabywaniu polskiego majątku.   Ma Pan podobny punkt widzenia jak pseudo – obrońcy rafinerii, ponieważ fałszywie widzi Pan wrogów nr. 1 czyli Rosjan. Nie odróżnia Pan sowieckiego imperium od narodu rosyjskiego – słowiańskiego, który to Naród pierwszy w historii świata zapłacił najwyższą cenę za wprowadzanie komunizmu w tej części świata. Bolszewicy – syjoniści wymordowali 30 mln Rosjan – białych, tylko po to aby zlikwidować Państwo Narodowe. Zwykli Rosjanie mieli tyle wspólnego z bolszewizmem co Polacy z PRL-em, ani w Rosji ani w Polsce Słowianie nie zakładali komunizmu, zrobili to siepacze wynajęci przez biznes syjonistyczny, celem było budowa jednego wielkiego Państwa globalnego pod szyldem komunizmu, co im się w zupełności nie udało i teraz budują ci spadkobiercy komunizmu – trockistowskiego, komunizm liberalno – lewacki, polegający na totalnym kłamstwie medialnym.   Ci, którzy mają pieniądze (a Pan wie kto je ma) mają media, a ci co mają media mają za zadanie ogłupiania ludzi w interesie światowych utajnionych rządów syjonistycznych. Dlatego instalują w państwach swoich agentów na najwyższe stanowiska rządowe i prezydenckie, po to aby wciągać te kraje w wojnę przeciwko Rosji. Plan taki nazywa się „osaczania Rosji”. W tej grze pierwszą planową rolę odrywał L. Kaczyński oraz Kwaśniewski, Komorowski w tej grze stoi okrakiem. Plan ten finansowany jest przez sowieckich żydów z KGB, którzy zostali odsunięci od konfitur rosyjskich. Ośrodek ten znajduje się w Londynie, którym kieruje żyd z KGB – komunista Bierezowski, który uciekł przed Putinem z 15 mld $, to on opłaca min tzw. ,,prawicowe gazetki” w Polsce i w innych krajach europy wschodniej, które mają za zadanie skłócać słowian.   Niech Pan zauważy, jak pisowcy bronią Chodorkowskiego i innych ,,więźniów politycznych” w Rosji. Dla nich złodziej – komunista z KGB ale żyd to swój, ale Rosjanin – Chrześcijanin ale nie żyd to wróg. Niestety, ale od 23 lat ,,rządy polskie” stoją po stronie budowy światowego rządu syjonistycznego. Polacy nie wybrali jeszcze ani razu swojego prezydenta, który byłby obrońcą narodowych interesów. Każdy z nich działał dla interesów syjonistycznych, a najbardziej ich oddanym prezydentem był L. Kaczyński ( mogę rozwinąć ten argument w innym artykule).   Pisze Pan, że ,,Naród Polski idzie do utraty suwerenności na rzecz Niemiec i Rosji”. Panie Opara, czy Pan wzrok stracił i nie może Pan już analizować. Naród Polski nie miał od zakończenia II wojny światowej żadnej suwerenności i nie ma jej od 23 lat. Tu nad Wisłą instalowani są cały czas agenci obcych wywiadów i to oni kierują nami. My, Polacy nie mamy własnej, podkreślam własnej polityki obronnej, zagranicznej, gospodarczej, pieniężnej, podatkowej, rolnictwa, przemysłowej, technologicznej itd. jesteśmy nikim, ponieważ ci co mają pieniądze, mają media a te media wybierają nam w wyborach ,,demokratycznych” swoich do rządzenia i swoich do opozycji.   Proszę zauważyć, że jedynie dwie partie LPR i Samoobrona broniły interesów narodowych w parlamencie, jednych rozsadzili od środka za pomocą szubrawca politycznego Giertycha a drugich przez obyczajówkę i kto to zrobił, ano „prawicowy” Kaczyński, który już w dniu 14-03-2005 roku w siedzibie fundacji Batorego u swoich, zadeklarował zniszczenie LPR i Samoobrony. Dlatego na krótko dopuścili go władzy, zrobił swoje i odszedł do opozycji, by blokować odrodzenie się prawdziwego ruchu narodowego. Kaczyński zawsze będzie w opozycji a rządzić będą złodzieje, raz z Palikotem raz z PSL-em, aż wykończą Polskę i Polaków do końca.   Dużo do powiedzenia w Polsce mają Niemcy, to prawda, ale ci Niemcy co są uzależnieni od rządów globalistycznych, gdzie Niemcy są traktowani podmiotowo. Polityka zagraniczna Polski polega na tym, że jak był Rząd i Prezydent z PiS, to oś poddańcza polityków była realizowana przez stolice, Waszyngtonu – Tel Avivu – Brukseli, a gdy do władzy doszli ci z peło, to oś trochę się zmieniła na Berlin-Waszyngton- Tel Aviv i w tych rządach, taką polityką kieruje ta sama Pani Anne Applenbaum.   Wierzy Pan w NATO, moim zdaniem bardzo naiwnie, ponieważ NATO to zbrojne ramię utajnionych rządów światowych, kierowanych z terytorium USA. Amerykanie nadają dziś ton polityce światowej, polityce w imię obrony interesów świtowych gangsterów finansowych, to te Państwo napada na suwerenne Państwa narodowe.   Nagle byli czerwoni są bardzo pro-amerykańscy, jak Kwaśniewski, Miller i inni. Chyba Pan domyśla się dlaczego??? Tacy ludzie nigdy nie zrozumieją prawdziwej Niepodległości Polski i suwerenności narodowej, oni będą zawsze służyć obcym. Ale obcym służą też ci z tzw. „obozu solidarnościowego”, dlatego Polska wygląda jak pole przygotowane do teatru wojennego, zamiast do uczty niepodległościowej.   Bazy wojskowe sowieckie w Polsce zamieniono na bazy wojskowe amerykańskie, tylko nazwy się zmieniają. NATO ma wspólną komisję z Rosją i to Rosja jest ważniejsza dla NATO niż wszystkie kraje razem wzięte z tzw. „obozy wschodniego”. Dzięki Bogu, że w naszym kraju nie powstała tzw. ,,tarcza”, ponieważ w te bazy Rosjanie wycelowali by z 500 głowic nuklearnych, tak jak swego czasu NATO wycelowało 650 głowic nuklearnych w nasze terytorium w czasie gdy były tu sowieckie bazy. Czy wyobraża Pan sobie, gdyby nastąpił konflikt wojenny między wschodem i zachodem i co wtedy zostałoby z naszego terytorium i z naszego narodu?   Niestety, ale dzięki naszym zdradzieckim politykom w ciągi 23 lat oraz naszym nowym okupantom, Polska jest w takiej sytuacji przeznaczona na likwidację. Tego trzeba mieć świadomość. Żadne NATO, żadne UE, nie będą z nami się liczyć. Polska nie ma żadnych przyjaciół wśród możnych tego świata, ponieważ jesteśmy bezbronni, wchodzą w nas jak w masło, ponieważ jesteśmy jako Naród naiwni i niestety leniwi w nauce, nie potrafimy odróżnić dobra od zła, prawie wszyscy pędzimy za okruchami z stołu. Komunizm zrobił swoje, szczególnie lata 44-56 zrobiły spustoszenie wśród Narodu Polskiego, który stracił około 250 tys. z rąk siepaczy żydo-bolszewickiej mafii, elitę narodu, silnych ludzi, następne pokolenie rodziło się o wiele słabsze.   Teraz potrzeba jeszcze kilkudziesięciu lat niewoli by odrodziły się nowe silne elity, wtedy jak zdążą to coś dobrego zrobią dla dobra Narodu i może odbudują Polskę. Największą tragedią Polaków jest brak elit, które by rozumieli pojęcie prawdziwej ideologii Suwerenności i Niepodległości, tej w obszarze gospodarczej i tej w obszarze politycznej. Edukacja młodzieży Polskiej polega na tym, że mamy wolność, którą zapewniło nam środowisko gazety wyborczej, KOR, oraz jak wielki był ,,wódz” Józef Piłsudski, od najmłodszych lat wpajają młodym Polakom brednie. Nie uczą myśli Romana Dmowskiego, Feliksa Koniecznego, Ks. Prof. Krąpca, czy licznych encyklik Jana Pawła II, w obszarze ekonomi to guru do nauczania jest Balcerowicz a w świecie Soros, którego ,,prawicowy” kandydat na prezydenta Polski nazywa geniuszem ekonomicznym na spotkaniu w Ostrołęce w lipcu 2010 roku.   Jeśli chodzi o sferę gospodarczą, to proszę zapoznać się panie Opara z moim tekstem o zadłużeniu wewnętrznym, który przesyłam panu w załączeniu, nadmienię, że jeżeli nie zrozumiemy na czym polega mechanizm okradania narodu polskiego, to nigdy go nie naprawimy. Niech Pan zwróci uwagę, że każdy Rząd zadłuża Polskę, ale żaden Rząd tym się nie przejmuje. Jeżeli nadal będzie obowiązywało ,,prawo” w Polsce, że Rząd ma zadłużać się zgodnie z tym prawem tylko w instytucjach prywatnych a nie u siebie w Narodowym Banku, to zawsze będzie uzależniony od zewnętrznej polityki gospodarczej. Musi być oddzielone finansowanie inwestycji państwowych od prywatnych. Inwestycje państwowe powinny być finansowane przez NB na 0% a prywatne banki finansują prywatne inwestycje. Politycy od 23 lat rok w rok płacą swoim mocodawcom około 80 mld zł w różnej postaci. (proszę spojrzeć na tekst drugi).   Słusznie Pan wymienił wszystkie te partie, które odpowiadają za wyprzedaż Polski. Efektem czego jest, że majątek sprzedany, gospodarka Polska zlikwidowana, Polska myśl techniczna zlikwidowana, zadłużenie publiczne oficjalne wynosi około 1 bln zł, a nieoficjalnie około 3,3 bln zł. Politykę taką prowadzą ci sami politycy co byli przy okrągłym stole i knuli w Magdalence, to im mafia światowa powierzyła likwidowanie Polski, ci w podzięce wiernie to robią w imię ochrony przed odpowiedzialnością.   Diagnoza, Polacy muszą dążyć do Powstania Narodowego, Powstania nie z kijem i oponą w ręku, tylko w powstaniu rozbudzonej świadomości, a więc wiedzy, prawdziwej diagnozie. Jaki cel przyświeca takiemu powstaniu??? Czy Polska ma być nadal w UE, czy ma być nadal psem gończym amerykanów w sprawie Rosji??? Jaka polityka pieniężna ma być w Polsce, podatkowa, ekonomiczna, obronna??? Jaki system nauczania itd. Krótko, kto ma być właścicielem Polski??? Czy chcemy zmienić dotychczasowy system??? Czy chcemy go tylko przypudrować??? Czy chcemy w nim trwać??? Będziemy mieli tyle Polski ile rozumu Polskiego, wtedy można określić, czy My, jako Naród Polski jesteśmy suwerenem w własnym kraju.   Jeżeli krytykuję tzw. ,,zachód” to nie jestem za wschodem i odwrotnie. Takie myślenie jest od dawna wtłaczane w głowy Polaków. Nie jestem ani za wschodem ani za zachodem, jestem po stronie zawsze mojej umiłowanej Ojczyzny – Polski.     Zygmunt Wrzodak – z wilczym biletem Poseł IV i V kadencji Sejmu Były członek KK ,,S” Były członek Zarządu Regionu Mazowsze NSZZ ,,S” Szef ,,S” Ursusa w latach 91-2001 roku Działacz podziemnej ,,S”   Źródło: http://www.monitor-polski.pl/zygmunt-wrzodak-do-pana-dr-ryszarda-opary/   Dodam, że ten sam artykuł ukazał się również na stronie Dziennik gajowego Maruchy, gdzie admin dał stosowny komentarz, pod którym też się podpisuję.   Gajowy nie obawia się powtórzeń, więc po raz kolejny powie: ci, którzy o obecną sytuację totalnego zniewolenia Polski przez Zachód obarczają Rosję i w Rosji widzą okupanta, są albo skończonymi kretynami, albo łajdakami,albo agentami. I, bez względu na to, do której grupy należą, powinno się ich wysłać na Madagaskar.   https://marucha.wordpress.com/2012/04/20/zygmunt-wrzodak-do-pana-dr-ryszarda-opary/ […]

Sorry, the comment form is closed at this time.